IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

177 Oldal V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Postázás, Csomagküldés, Szállítás, Átvétel
zejopy
hozzászólás 2016-01-07 22:16
Létrehozva: #61


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 051
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2016-01-07 21:05) *
Ez a hasonlat mindent visz! Mennyire más így nézve a világ. good2.gif

thank_you.gif Tényleg más.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-01-07 22:05
Létrehozva: #62


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 810
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2016-01-07 18:47) *
Sosem akadok ki, amikor a kisboltban a parizer le van értékelve.mosking.gif

Ez a hasonlat mindent visz! Mennyire más így nézve a világ. good2.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-01-07 19:47
Létrehozva: #63


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 051
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(MABEL73 @ 2016-01-07 18:31) *
Üdv,mindenkinek.
Megint kaptunk egy napot az ingyenes feltöltésre,a dolog szépséghibája,hogy most az a kikötésük,hogy adjuk meg a Foxpost szállítási módot,nagyon kedvesek,arra nem gondolnak,hogy nem mindenki lakik városban,nagyon sok eladó vidéken,falun laki és a legközelebbi ilyen feladási hely pl.az én lakhelyemhez 60km-re van,bravo köszönjük szépen,majd buszozunk vagy autózunk,hogy feladjunk egy pár száz forintos terméket,ez nem normális.

Reklám. Nem kell buszoznod, autóznod. Ha nem akarsz így küldeni, akkor nem töltesz fel ingyen. Ne úgy fogd fel, hogy kimaradtál valamiből. Ez sok embernek jó, ők most örülnek. Veled meg nem történt semmi.
Velem sem amúgy, ha ez vigasztal, mert nem esik útba, pedig városi vagyok.
Sosem akadok ki, amikor a kisboltban a parizer le van értékelve.mosking.gif Oké, ezt csak az érti, aki fórumozik és tud rólam ezt-azt.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MABEL73
hozzászólás 2016-01-07 19:31
Létrehozva: #64


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2009-10-04 16:02
Azonosító: 777 165



Üdv,mindenkinek.
Megint kaptunk egy napot az ingyenes feltöltésre,a dolog szépséghibája,hogy most az a kikötésük,hogy adjuk meg a Foxpost szállítási módot,nagyon kedvesek,arra nem gondolnak,hogy nem mindenki lakik városban,nagyon sok eladó vidéken,falun laki és a legközelebbi ilyen feladási hely pl.az én lakhelyemhez 60km-re van,bravo köszönjük szépen,majd buszozunk vagy autózunk,hogy feladjunk egy pár száz forintos terméket,ez nem normális.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apuska2
hozzászólás 2016-01-07 07:01
Létrehozva: #65


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 98
Regisztrált: 2007-07-08 12:59
Azonosító: 16 045



Sziasztok,

Komoly gondom van a Webox-al. Egyszerűen nem kapom meg email-ben a feladóvevényeket,így nem tudom fel adni a csomagokat. Van olyan ügyfél,akinek már két napja nem tudom feladni a csomagját,mert nem kapom meg a webox-tól a feladóvevényt,amit saját email-jük szerint max. fél órán belül meg kell kapjak.
A befizetések természetesen rendben vannak. Hiába beszéltem velük telefonon, hiába írtam emaileket,nem történik semmi!!
A mai napon oda jutottam, hogy panaszbejelentéssel élek a honlapjukon, ill. írok a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak. Elég sima ügy lesz,úgy látom...
Engem ne járassanak le a vevőim előtt.
Kár érte egyébként.mert jó szolgáltatásnak tartom.
Üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
komoly20
hozzászólás 2015-12-31 18:23
Létrehozva: #66


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-06-30 11:16
Azonosító: 15 349



Sziasztok!
Még októberben vettem egy rézüstöt, melyet a DPD szállitott ki.
Sajnos az üst egy 20 cm átmérőben be volt horpadva. Jeleztem a az átadónak aki azt mondta, hogy az eladónak kell elinditani az ügyet a szállitó cég felé a kártérités ügyében.
Az eladó meg is tette, majd hosszas ügyintézés vizsgálat után a napokban jelezte, hogy mivel nem volt megfelelően becsomagolva igy nem fizetnek semmit.
17500.-Ft volt az áru ami nem kevés és a kár az enyém. Kérdezem, hogy a futár miért nem felvételkor dönti el, hogy nem jó a csomagolás? Vagy ilyen esetben mit lehet tenni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-12-21 21:35
Létrehozva: #67


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 341
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(ulviol @ 2015-12-21 18:02) *
Köszi, hogy próbáltál segíteni.
Viszont félreértetted a dolgot.

Valóban félreértettem, elnézést.
Viszont nem csak próbáltam segíteni, hanem segítettem is.
Kérheted a feladási díj 2*-esét, ennyivel tartozik most neked a posta az okozott kellemetlenségért.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ulviol
hozzászólás 2015-12-21 19:02
Létrehozva: #68


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2009-03-01 21:17
Azonosító: 513 915



Köszi, hogy próbáltál segíteni.
Viszont félreértetted a dolgot.
A feladás helyszínén várták, hogy valaki érte menjen, tehát SEHOVÁ nem továbbították a csomagot. Rossz fakkba tették. Egyébként postán maradó csomag volt, egy falu postájára kellett eljutnia. De Bp.-ről ki sem tette a lábát. Nem tudom, érthető-e?
Na mindegy, mindenesetre a címzett korrekt volt, a posta viszont tévedett, és a hatalmas cég lomha ügymenete teljesen tévútra vitte volna a keresést. Még tőlem akartak legombolni plusz 900 Ft-t. Nekem mindegy, mi a szokásos ügymenet, ha hatékonytalan, sértő, és plusz károkozással jár.

IDÉZET(cit1rom @ 2015-12-21 17:01) *
Nem fogást kerestek. Ez az ügymenet. Erről próbáltam is írni, de nem nagyon érdekelt.
Most már csak azt nem értem, a címzett miért is nem ment a csomagért a postára. Ha azt postapontra kérte, tudnia kellett, hogy ott van és ha a kevésbé intelligens alkalmazott betette a postán maradók közé, ott meg is találhatták volna.
Vagy valami még nem lett leírva.
Ha a posta hibájából nem lett átadva a címzettnek, akkor jár a kártérítés. Már ha érdekel...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-12-21 18:01
Létrehozva: #69


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 341
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(ulviol @ 2015-12-21 15:05) *
A keresést a posta többek között úgy gondolta, hogy a vevővel bekérette tőlem a feladóvevényt. Ami természetesen meg is volt, de ugye van számítógépes rendszerük, tehát ezt tudniuk kellett, csak próbáltak rajtam fogást találni. LOL

Nem fogást kerestek. Ez az ügymenet. Erről próbáltam is írni, de nem nagyon érdekelt.
Most már csak azt nem értem, a címzett miért is nem ment a csomagért a postára. Ha azt postapontra kérte, tudnia kellett, hogy ott van és ha a kevésbé intelligens alkalmazott betette a postán maradók közé, ott meg is találhatták volna.
Vagy valami még nem lett leírva.
Ha a posta hibájából nem lett átadva a címzettnek, akkor jár a kártérítés. Már ha érdekel...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ulviol
hozzászólás 2015-12-21 16:05
Létrehozva: #70


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2009-03-01 21:17
Azonosító: 513 915



Jöttem elmondani, hogy meglett a csomag. A nyomkövetésben csak az látszott, hogy fel van adva. A keresést a posta többek között úgy gondolta, hogy a vevővel bekérette tőlem a feladóvevényt. Ami természetesen meg is volt, de ugye van számítógépes rendszerük, tehát ezt tudniuk kellett, csak próbáltak rajtam fogást találni. LOL

Aztán 15 nap után felpörögtek az események: kaptam értesítést, hogy úton van hozzám vissza a csomag, mert a címzett nem kereste. Na, itt már enyhén vöröslött a fejem. A címzett egyébként azt mondta, hogy a helyi postán megkérték, ne érdeklődjön minden nap, majd szólnak, ha lesz valami...
A központi ügyfélszolg. telefonon azt mondta nekem, hogy 900 Ft lesz, hogy a nem kézbesített csomagot nekem visszahozzák...

Végül felhívtam azt a postát, ahol fel lett adva a csomag, szerencsére ott volt még. Az ügyfélszolgálatos hölgy elintézte, hogy az éjjeli járattal elvigyék a csomagot, így reggel a címzett megkapta.

Hogy mi történt? Elárulták, hogy egy kevésbé intelligens postai alkalmazott amikor meglátta a csomagon, hogy Postán maradó, azon nyomban elrakta a feladási helyen a postán maradó csomagok közé, majd 15 nap után látta, hogy senki nem jött érte, így vissza akarta küldeni.

15 nap idegeskedés, egymásra mutogatás egy kevéssé tehetséges postai illető miatt, ezt nem kívánom senkinek. Soha többet postán maradóra küldés!
Röviden ennyi... bárkivel megtörténhet sajnos.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-12-06 08:40
Létrehozva: #71


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 341
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(ulviol @ 2015-12-05 19:35) *
Ha utolsó mondatodat nem szántad gúnyosnak, akkor elnézést, hogy én annak éreztem, talán a VateraBenz által betett jel miatt is.

Nem szántam gúnyosnak. Azt próbáltam jelezni, hogy magamért tudok felelősséget vállalni és az éppen elég. Gondoltam, ha ezt látod, esetleg te is próbálod így látni. VateraBenz pedig csupán az egyetértését fejezte ki.

Eladóként persze nem hagyhatjuk magára a vevőt, a kártérítési folyamatban részt kell vennünk.
A 30 nap pedig onnan kezdődik, amikor beadjuk az igényünket, tehát minél tovább húzzuk az időt, annál tovább tart. Nyilván ha előkerül a csomag közben, nem tartják vissza 30 napig.
A vevő hivatalos kerestetési eljárása hogyan zajlik? Mit adott be, hova, és mit kapott róla?
A nyomkövetésben mi látszik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ulviol
hozzászólás 2015-12-05 20:35
Létrehozva: #72


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2009-03-01 21:17
Azonosító: 513 915



Ha utolsó mondatodat nem szántad gúnyosnak, akkor elnézést, hogy én annak éreztem, talán a VateraBenz által betett jel miatt is.. lekezelőnek éreztem, talán más fórumokon látottak miatt (aki kérdez, vagy valamiben tapasztalatlan, könnyen válik mások céltáblájává). A válaszodban tényleg segítőkészen leírtál hasznos információkat, és hálás is vagyok érte, bocsánat mégegyszer, ha félreértettem az utolsó mondatot, és kissé elhamarkodottan reagáltam.


IDÉZET(cit1rom @ 2015-12-05 16:07) *
Nem szolgáltam rá a gúnyos megjegyzésedre.
Tudnék még írni ezt-azt, de inkább hagyom, hogy magad tapasztald ki. (Pl. az, hogy a vevő azt mondta, hogy keresteti a csomagot, és az, hogy a vevő keresteti a csomagot, nem ugyanazt jelenti...stb.)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-12-05 17:07
Létrehozva: #73


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 341
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(ulviol @ 2015-12-05 15:22) *
Köszi a választ. Nálam a vevő már keresteti a csomagot. Ettől függetlenül én fogok írni erre a Customer.Service címre, bár lehet, hogy így tényleg ki kell várni a 30 napot.
Örülök, hogy te nem érezted magad sose kínosan, egészségedre váljék.

Nem szolgáltam rá a gúnyos megjegyzésedre.
Tudnék még írni ezt-azt, de inkább hagyom, hogy magad tapasztald ki. (Pl. az, hogy a vevő azt mondta, hogy keresteti a csomagot, és az, hogy a vevő keresteti a csomagot, nem ugyanazt jelenti...stb.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ulviol
hozzászólás 2015-12-05 16:22
Létrehozva: #74


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2009-03-01 21:17
Azonosító: 513 915



Köszi a választ. Nálam a vevő már keresteti a csomagot. Ettől függetlenül én fogok írni erre a Customer.Service címre, bár lehet, hogy így tényleg ki kell várni a 30 napot.
Örülök, hogy te nem érezted magad sose kínosan, egészségedre váljék.

IDÉZET(cit1rom @ 2015-12-04 17:27) *
Valóban 1 napos időgarantált csomagról van szó. A szállítólevélen fel is van ez tüntetve. Ha csak 2 nap alatt ér oda, a posta már akkor is fizet.
Nekem voltak ilyen eseteim, eladóként én intéztem.
A posta ügyfélszolgálatán kell jelezni, a Customer.Service@posta.hu e-mailen.
Küldenek Kártérítési igény bejelentése c. űrlapot, azt kitöltve vissza lehet küldeni szkennelve pl. Mindent itthonról intéztem, a postára egyszer sem mentem be.
A 30 napot akkor kell kivárni, ha keresik is a csomagot. Az 1 napos határidő a teljesítésre vonatkozik. A kártérítés pedig azért jár, ha késve vagy egyáltalán nem tudták teljesíteni a vállalásukat. Ha a csomag elvész, a Vaterás érték számít, függetlenül attól, mi lett írva a szállítóra.
Én sosem éreztem magam kínosan a posta helyett.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2015-12-04 19:21
Létrehozva: #75


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 810
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cit1rom @ 2015-12-04 17:27) *
Én sosem éreztem magam kínosan a posta helyett.

good2.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-12-04 18:27
Létrehozva: #76


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 341
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(ulviol @ 2015-12-04 14:08) *
ez 1 napos határidővel vállalt csomag - az MPL vaterafutár csomag. A vaterafutár oldalon nincs kiírva a vállalási határidő, a posta szerz. Feltételeiben meg kibogozhatatlan, mi vonatkozik erre az esetre!
A vevő hivatalos kerestetést indított a csomagra, azt mondták neki, ennek határideje 30 nap. Ez nonszensz szerintem, pláne, ha igaz, hogy ez egy futárszolgáltatás, 1 napos határidővel, ahogy nekem a posta telefonos ügyfélszolgálat mondta.
Mi ilyenkor az ésszerű teendő?
Vajon az okozott kárt, ha nem lesz meg a csomag, kinek téríti meg: a feladónak, vagy a címzettnek? Szeretnék korrekt lenni, épp elég kínos ez a vásárló fele, pedig nem is az én hibám...

Valóban 1 napos időgarantált csomagról van szó. A szállítólevélen fel is van ez tüntetve. Ha csak 2 nap alatt ér oda, a posta már akkor is fizet.
Nekem voltak ilyen eseteim, eladóként én intéztem.
A posta ügyfélszolgálatán kell jelezni, a Customer.Service@posta.hu e-mailen.
Küldenek Kártérítési igény bejelentése c. űrlapot, azt kitöltve vissza lehet küldeni szkennelve pl. Mindent itthonról intéztem, a postára egyszer sem mentem be.
A 30 napot akkor kell kivárni, ha keresik is a csomagot. Az 1 napos határidő a teljesítésre vonatkozik. A kártérítés pedig azért jár, ha késve vagy egyáltalán nem tudták teljesíteni a vállalásukat. Ha a csomag elvész, a Vaterás érték számít, függetlenül attól, mi lett írva a szállítóra.
Én sosem éreztem magam kínosan a posta helyett.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-12-04 17:53
Létrehozva: #77


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 051
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(ulviol @ 2015-12-04 14:08) *
Járt már úgy valaki, hogy elveszett az MPL-lel küldött csomag? Postán lett feladva, posta pontra menne. Én vagyok az eladó, nekem a posta ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ez 1 napos határidővel vállalt csomag - az MPL vaterafutár csomag. A vaterafutár oldalon nincs kiírva a vállalási határidő, a posta szerz. Feltételeiben meg kibogozhatatlan, mi vonatkozik erre az esetre!
A vevő hivatalos kerestetést indított a csomagra, azt mondták neki, ennek határideje 30 nap. Ez nonszensz szerintem, pláne, ha igaz, hogy ez egy futárszolgáltatás, 1 napos határidővel, ahogy nekem a posta telefonos ügyfélszolgálat mondta.
Mi ilyenkor az ésszerű teendő?
Vajon az okozott kárt, ha nem lesz meg a csomag, kinek téríti meg: a feladónak, vagy a címzettnek? Szeretnék korrekt lenni, épp elég kínos ez a vásárló fele, pedig nem is az én hibám...

Én úgy tudom, hogy annak térít a posta, aki feladta a csomagot. Normál leveleknél legalábbis így megy, hiszen nála van a feladást igazoló nyomtatvány. Az MPL pedig a posta futárszolgálata. Szerintem legtisztább, ha tőlük érdeklődsz.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ulviol
hozzászólás 2015-12-04 15:08
Létrehozva: #78


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2009-03-01 21:17
Azonosító: 513 915



Járt már úgy valaki, hogy elveszett az MPL-lel küldött csomag? Postán lett feladva, posta pontra menne. Én vagyok az eladó, nekem a posta ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ez 1 napos határidővel vállalt csomag - az MPL vaterafutár csomag. A vaterafutár oldalon nincs kiírva a vállalási határidő, a posta szerz. Feltételeiben meg kibogozhatatlan, mi vonatkozik erre az esetre!
A vevő hivatalos kerestetést indított a csomagra, azt mondták neki, ennek határideje 30 nap. Ez nonszensz szerintem, pláne, ha igaz, hogy ez egy futárszolgáltatás, 1 napos határidővel, ahogy nekem a posta telefonos ügyfélszolgálat mondta.
Mi ilyenkor az ésszerű teendő?
Vajon az okozott kárt, ha nem lesz meg a csomag, kinek téríti meg: a feladónak, vagy a címzettnek? Szeretnék korrekt lenni, épp elég kínos ez a vásárló fele, pedig nem is az én hibám...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2015-11-25 10:17
Létrehozva: #79


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 810
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kaldizsolti69 @ 2015-11-24 14:47) *
Sziasztok!

Nem tudom szabad-e ebben a topikban kérdezni ilyesmiről, de valaki tud valamit a vatera csomagpontos "kedvezményről", hogy véletlenszerűen kapunk egy ajándékot adás-vétel után... Valaki már kapott valamit? Vagy mit kell róla tudni azon kívül hogy feladás,átvétel után pár nappal elvileg kapsz valamit.

Tisztelt kaldizsolti69!

A maximum kiemeléscsomag kuponok a tegnapi napon kiküldésre kerültek.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-11-24 22:20
Létrehozva: #80


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 341
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(svejku @ 2015-11-24 21:47) *
...ezt nem minden postán veszik olyan szigorúan.

Ez viszont probléma. Eladóként és vevőként azonban az a dolgunk, hogy mi szigorúan vegyük, hiszen csak magunkkal tolunk ki, ha megpróbáljuk "kijátszani" ezt a szabályt. A sima levél ugyanis bedobható levélszekrénybe. Ha nem fér, akkor is, hiszen éppen azért lehet sima levél, mert elvileg befér. Mi legyen azzal a sima levéllel, ami mégsem fér be a postaládába? Azzal bármi lehet. Próbálhatja a postás betuszkolni, ezzel akár sérülést is okozva a küldeménynek. Vagy lerakja, és viszi, aki akarja. Ha nagyon rendes, megpróbálhatja kézbe adni, de ez már nem kötelessége. Aztán mehet a huzavona.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

177 Oldal V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-07-01 22:48