IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

176 Oldal V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Postázás, Csomagküldés, Szállítás, Átvétel
zejopy
hozzászólás 2015-10-15 20:19
Létrehozva: #81


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Jeruzsalem001 @ 2015-10-15 16:40) *
... A postáról pedig hívott hogy nagyobb a súlya mint amit megadott (34kg) ezért nem tudják postapontra küldeni, csak saját címre. Délután jött a levél, hogy 7626ft-ot kellett a postán fizetnie, a különbözetet, 4600ft-ot küldjem el neki.
Ez korrekt? Mit lehet csinálni. A mosdó hétfőn érkezik. További szép napot, a választ köszönöm.

Ha jól értelmezem az olvasottakat, akkor az általad ajánlott futárcégnél 50 kg-ig fért volna bele. De az nem MPL volt, amit a postán vesznek fel, hanem más. Tehát nem értem, miért vitte be a postára. Javíts, ha valamit rosszul értettem.
Ha jól látom, akkor nem vagy köteles ráfizetni, hiszen a terméklapos levelezésben megegyeztetek.
Rajtad múlik, mennyire vagy méltányos, mert azt is látom, hogy a különbözettel együtt erre a cuccra a forgalma a 0 körül mozog. Nem haszonra gondolok, forgalomról beszélek. Ebből a boltból ráfizetéssel fog kijönni.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeruzsalem001
hozzászólás 2015-10-15 16:40
Létrehozva: #82


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2015-10-15 16:21
Azonosító: 2 210 393



Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok. Mit tegyek? Ezt vásároltam , kérlek az üzeneteket olvassátok el. http://butor-lakberendezes.vatera.hu/wc_fu...2133636644.html. Szóval megvásároltam 3500ft-ért a mosdót. Láttam a visszajelzésekben hogy jóval drágábban szállítanak mint a terméklapon. Én már 4000ft- szállítás díjnál licittörlést kértem volna. Számos levelet küldtem neki hogy hogyan adja fel , hogy töltse ki a címiratot, stb. Elküldtem 3500+3070ft-ot (30kg-ig postán maradó, felárral) Majd ma írta hogy a futár nem akar valamiért kimenni, ezért ő beviszi a postára. A postáról pedig hívott hogy nagyobb a súlya mint amit megadott (34kg) ezért nem tudják postapontra küldeni, csak saját címre. Délután jött a levél, hogy 7626ft-ot kellett a postán fizetnie, a különbözetet, 4600ft-ot küldjem el neki.
Ez korrekt? Mit lehet csinálni. A mosdó hétfőn érkezik. További szép napot, a választ köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-10-09 13:46
Létrehozva: #83


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tuttensteim_v @ 2015-10-09 12:56) *
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni a rendelésemmel kapcsolatban.2015.09.30.-án vásároltam egy háztartási nagy gépet,az eladó először jelezte hogy a szállítást még nem tudta megoldani,de azóta se egy e-mail,se telefon,egyszerűen nem jelentkezik,és én sem érem el.Szerencsére utánvétes lett volna,nem kellett előre utalnom.Olvastam,hogy 7 nap után egy e-mailben megírhatom,hogy elállok az adás-vételtől.Így csináljam,vagy mit tegyek?Láttam,egy másik felhasználó is rendelt tőle,esetleg az ő elérhetőségét nem kaphatom meg kapcsolatfelvételre,hogy megkérdezzem,ő megkapta -e a terméket?
Előre is köszönöm a segítséget.További szép napot!

Megnéztem az eladót. Korrektnek, de tapasztalatlannak tűnik. Lehet, hogy problémát okoz neki a csomagolás, a futárrendelés, lehet, hogy közbejött valami. Persze illő lenne ezt közölni veled, ez igaz.
E-mailben keresd meg, a biztonság kedvéért csak úgy kommunikálj. Amennyiben nem válaszol, szerintem pár nap múlva elállhatsz a vásárlástól. Ezt is levélben jelezd, mert a szó elszáll... Írd meg neki, hogyha nem jelentkezik valamilyen formában hétfő estig, akkor elállsz a vásárlástól. Ha valóban nem jelentkezik, akkor szerintem hétfőn este megírhatod, hogy köszönöd, nem kéred. Mihamarabb értékel, a leveleket pedig őrizd meg, szükség lehet rájuk.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tuttensteim_v
hozzászólás 2015-10-09 12:56
Létrehozva: #84


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2015-10-09 12:21
Azonosító: 2 208 453



Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni a rendelésemmel kapcsolatban.2015.09.30.-án vásároltam egy háztartási nagy gépet,az eladó először jelezte hogy a szállítást még nem tudta megoldani,de azóta se egy e-mail,se telefon,egyszerűen nem jelentkezik,és én sem érem el.Szerencsére utánvétes lett volna,nem kellett előre utalnom.Olvastam,hogy 7 nap után egy e-mailben megírhatom,hogy elállok az adás-vételtől.Így csináljam,vagy mit tegyek?Láttam,egy másik felhasználó is rendelt tőle,esetleg az ő elérhetőségét nem kaphatom meg kapcsolatfelvételre,hogy megkérdezzem,ő megkapta -e a terméket?
Előre is köszönöm a segítséget.További szép napot!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-09-30 14:37
Létrehozva: #85


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Az ilyet csakis utánvéttel postázva.biggrin.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-09-21 13:42
Létrehozva: #86


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Alexking666 @ 2015-09-21 09:02) *
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
4 napja rendeltem egy műszaki cikket, de az e-mailemben csak az eladó címét és telefonszámát kaptam meg. (fizetési feltétel: személyes átvétel, vagy előre utalás). Az eladót telefonon nem tudom elérni, az e-mailekre meg nem válaszol.
Mit tudok tenni ezügyben. Esetleg van-e rá mód, hogy sztornózzam a megrendelést?
Előre is köszönöm a segítséget!

Szia!
Hétvége volt és talán máshol dolgozott az eladód, vagy esetleg pihent.smile.gif Még adj egy-két napot neki és ha utána sem éred el, szólj újra. Addig esetleg még egy e-mailt írhatsz, amit a biztonsag@vatera.com-ra is elküldesz, a visszakapott ticket számos levelet pedig őrizd meg, ha tényleg gond lesz, jól jöhet. A telefont most mellőzd.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alexking666
hozzászólás 2015-09-21 09:02
Létrehozva: #87


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2015-09-21 08:56
Azonosító: 2 203 333



Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
4 napja rendeltem egy műszaki cikket, de az e-mailemben csak az eladó címét és telefonszámát kaptam meg. (fizetési feltétel: személyes átvétel, vagy előre utalás). Az eladót telefonon nem tudom elérni, az e-mailekre meg nem válaszol.
Mit tudok tenni ezügyben. Esetleg van-e rá mód, hogy sztornózzam a megrendelést?
Előre is köszönöm a segítséget!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2015-09-01 19:28
Létrehozva: #88


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 558
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(Laca0001 @ 2015-09-01 18:30) *
A posta honlapján sajnos nem találtam választ, illetve telefonon sem értem el őket: az MPL csomag méretben korlátozva van? Nem a súlyára értem.. Elég nagy (széles, hosszú) csomagot szándékoznék feladni..

A törékeny illetve terjedelmes feladás felára: az alapdíj 50%-a. Küldeményének leghosszabb oldala 200 cm lehet, és a szélesség, magasság, hosszúság összege nem haladhatja meg a 300 cm-t. Amennyiben a küldemény három kiterjedésbeli mérete 200 cm-nél nagyobb, vagy a leghosszabb oldal 75 cm-nél nagyobb, terjedelmes kezelés történik.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laca0001
hozzászólás 2015-09-01 18:30
Létrehozva: #89


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2011-07-25 20:57
Azonosító: 1 538 876



A posta honlapján sajnos nem találtam választ, illetve telefonon sem értem el őket: az MPL csomag méretben korlátozva van? Nem a súlyára értem.. Elég nagy (széles, hosszú) csomagot szándékoznék feladni..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-08-16 18:32
Létrehozva: #90


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 334
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(Laca0001 @ 2015-08-16 08:43) *
Ha utánvéttel adok fel egy csomagot és a vevő nem fizeti ki, hanem mondjuk visszaküldi azt, akkor annak semmilyen következménye nincs, annak ellenére, hogy anyagi károm keletkezett? Nem megtörtént eset, csak az adásvétel előtt alternatívákban gondolkodom.. Próbálnám lebeszélni, de nem tudom.

Ha utánvéttel adsz fel egy csomagot és azt visszakapod, mert a címzett nem veszi át, akkor az egyedüli szankció, ami lehetséges, hogy a vevődet negatívan értékeled.
Ha nem szeretnéd ennek a kockázatát vállalni, akkor megteheted, hogy nem küldöd utánvéttel. Persze akkor a hirdetésedben sem szabad szerepeltetni ezt az opciót.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-08-16 11:18
Létrehozva: #91


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Laca0001 @ 2015-08-16 08:43) *
Ha utánvéttel adok fel egy csomagot és a vevő nem fizeti ki, hanem mondjuk visszaküldi azt, akkor annak semmilyen következménye nincs, annak ellenére, hogy anyagi károm keletkezett? Nem megtörtént eset, csak az adásvétel előtt alternatívákban gondolkodom.. Próbálnám lebeszélni, de nem tudom.

Milyen egyéb következményre gondolsz?
Megadtad a szállítási opciókban az utánvét lehetőségét? Mert ha igen, akkor köteles vagy úgy küldeni, ha a vevő úgy kéri. Ha nem, akkor meg nem kell lebeszélni semmiről. Meg kell neki mondani, hogy ilyen lehetőség nem volt megadva, erre nem vagy kötelezhető.
Háromszor olvastam el a kérdést, de nem volt egyértelmű, hogy vevőként vagy eladóként kérdezed-e. Ezért a másik irányból is válaszolok.
Ha vevőként az ember licitál, vásárol, elfogadja az eladó szállítási feltételeit. Azaz, ha az eladó csak utánvéttel küld árut, akkor úgy küldi és nem másképpen. Ha ez nem tetszik, akkor máshol kell vásárolni.


Minden esetleges kérdésre ott a terméklapos levelezés, ha ott más megegyezés születik, akkor az felülírja az előzőeket.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laca0001
hozzászólás 2015-08-16 08:43
Létrehozva: #92


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2011-07-25 20:57
Azonosító: 1 538 876



Ha utánvéttel adok fel egy csomagot és a vevő nem fizeti ki, hanem mondjuk visszaküldi azt, akkor annak semmilyen következménye nincs, annak ellenére, hogy anyagi károm keletkezett? Nem megtörtént eset, csak az adásvétel előtt alternatívákban gondolkodom.. Próbálnám lebeszélni, de nem tudom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2015-05-28 11:56
Létrehozva: #93


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 558
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



Jó napot!
MPL futár küldeményt postáznék: Debrecen 3 Kézbesítő Tanposta, Ifjúság út
Nincs benne a listában. sad.gif Felhívtam őket, ki vannak jelölve 20 kg-ig erre a szolgáltatásra. Mi lehet a gond?


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Memike83
hozzászólás 2015-05-11 08:57
Létrehozva: #94


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2015-04-10 14:38
Azonosító: 2 166 133



Sziasztok!

A DPD futárrendeléssel van valami technikai probléma? 18* próbáltam már a de a megrendelésem folyamatosan sikertelen....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-04-27 12:56
Létrehozva: #95


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(eranesz @ 2015-04-27 12:26) *
Üdv!
Szabályos a vaterán, hogy 1ft-ról indított terméket nem postázok csak személyes átvétellel adom át? Viszont ha a termék ára eléri a 200ft-ot csak akkor postázok. Ezt a szállítási feltételek között feltüntettem. A termék lapon csak személyes átvétel szerepel.

Szia!
Amennyiben az eladó előre jelzi a terméklapon, vagy a szállítási feltételekben, nem szabálytalan.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eranesz
hozzászólás 2015-04-27 12:26
Létrehozva: #96


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-19 08:58
Azonosító: 1 415 886



Üdv!
Szabályos a vaterán, hogy 1ft-ról indított terméket nem postázok csak személyes átvétellel adom át? Viszont ha a termék ára eléri a 200ft-ot csak akkor postázok. Ezt a szállítási feltételek között feltüntettem. A termék lapon csak személyes átvétel szerepel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rtomi73
hozzászólás 2015-02-17 08:26
Létrehozva: #97


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2011-02-21 13:06
Azonosító: 1 427 215



Sziasztok!
Afelől érdeklődnék, hogy kerékpárt melyik futárcéggel szoktatok küldeni?
Milyen módon kell becsomagolni?
Több futártól is kértem ajánlatot, nem tudom, hogy félreértettek-e valamit, mert számítógép szállítást is kérdeztem, de mindegyik az írta, hogy csak zárt kartonban szállítanak.
Lehetséges ez?
Köszi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-01-12 22:49
Létrehozva: #98


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 334
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(tymbazar @ 2015-01-12 14:24) *
mondják a címzettnek,hogy sérült a csomag ha akarja akkor ne vegye át.

Ilyen esetben ki viseli a kárt?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2015-01-12 15:24
Létrehozva: #99


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



IDÉZET(cit1rom @ 2015-01-12 14:07) *
A csomag törékeny jelzéssel (és díjjal) lett feladva?

Üdv! Nem lett törékeny jelzéssel feladva mert a termék jellege és anyaga ezt nem kívánta meg! Buborékos borítékban került a termék feladásra és az alkatrész egy kemény műanyag alkatrész! Egyébként decemberben és januárban is küldtem már ilyen alkatrész kb 10db-t ugyanilyen csomagolásban de mindegyik rendben célbaért!


IDÉZET(tymbazar @ 2015-01-12 14:17) *
Üdv! Nem lett törékeny jelzéssel feladva mert a termék jellege és anyaga ezt nem kívánta meg! Buborékos borítékban került a termék feladásra és az alkatrész egy kemény műanyag alkatrész! Egyébként decemberben és januárban is küldtem már ilyen alkatrész kb 10db-t ugyanilyen csomagolásban de mindegyik rendben célbaért!


Közben beszéltem a postával is, Ők azt mondták,hogy ha a kedves vevő látta,hogy sérült a csomag akkor nem kellett volna átvennie a sérülés miatt. Ha pedig mégis átvételre került a sor akkor ott a helyszínen azonnal fel kellett volna venni a jegyzőkönyvet a kézbesítővel. Az utólagosan felvett jegyzőkönyv szerintük nem ér már semmit. Egyébként itt nálunk a postán az egy bevett szokás,hogy ha sérülten érkezik a csomag a postakocsival akkor már kézbesítés előtt felvesznek egy jegyzőkönyvet és azzal viszik ki a csomagot és mondják a címzettnek,hogy sérült a csomag ha akarja akkor ne vegye át.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-01-12 15:07
Létrehozva: #100


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 334
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(tymbazar @ 2015-01-12 12:39) *
Üdv Mindenkinek! Megint véleményre vagyok kiváncsi! Volt egy vásárlóm aki vett tőlem egy alkatrészt. Fizetett és a csomagját időben feladtam becsomagolva. A mai napon kaptam egy hívást,hogy a termék törötten érkezett meg ( "leőrt belőle egy pöcök és így lehet-e használni" kérdés kiséretében ). Mondtam neki a telefonba,hogy volt-e sérülés a csomagon amikor átvették? Válasz:"természetesen volt rajta szakadás"! Kérdeztem tőle,hogy akkor miért nem szólt a postásnak,hogy sérült a csomag és ezért sérülhetett az alkatrész is? Nem gondolták,hogy ilyenkor kell szólni a postásnak és átvették a terméket. Erre azt javasoltam nekik,hogy próbálják menteni a menthetőt és menjenek be a postára és vegyenek fel jegyzőkönyvet. Ez délelőtt történt,délben jött a férj aki azonnal kioktatott,hogy hogyan kell egy terméket becsomagolni stb...........! Mert a postán felvették a jegyzőkönyvet és ha én nagyobb csomagban adom fel a terméket akkor biztosan nem fognak rálépni és rádobni semmit.Meg lehet,hogy már a feladáskor is ki volt szakadva stb...... és természetesen a végén a varázszó: "adja vissza a pénzünket"!! Én higgadtan elmondtam nekik,hogy ha a csomag nálam sérült lett volna akkor fel sem vették volna és várjuk ki a vizsgálat végét. Eddig ebben maradtunk,de szerintem nem ez lesz a történet vége.....

A csomag törékeny jelzéssel (és díjjal) lett feladva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

176 Oldal V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-05-03 08:55