IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

193 Oldal V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Postázás, Csomagküldés, Szállítás, Átvétel
kisnagyember
hozzászólás 2017-01-13 10:03
Létrehozva: #81


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 50
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542



Legyen kedves a következő hozzászólásaiban mellőzni az üres díszítősorokat.
[/quote]

Kedves VateraBenz! Bocsánat, hogy megsértettem a szabályzatot, miszerint "tömegesen beszúrt üres sorokat" használtam. Szándékom szerint csak tagoltam a mondandómat. Az összetartozó mondatokat egymás mellé írtam. Máskor nem teszek ilyet, mert most már tudom, hogy ezt nem szabad!




IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-13 09:14) *
Köszön a választ. Nem szerepelt az aukciómnál, hogy küldök így. Akkor jól értelmeztem a leírásnál, hogy nekem kell nyomtatni. De a vevőm írta, hogy a postának kötelessége ezt kinyomtatni nekem, mert egy szolgáltató cég. Sajnos nem tudok kivel nyomtatni.


Nézd mit találtam!
A postán keresztül is lehet 490 Ft-ért feladni csomagot. Ennél a postán viszik be az adatokat, tehát nem kell előre nyomtatni. ez van a leírásban: MPL Netcsomag gépi címirattal adható fel, amelyet előállíthat otthonában Online címiratkitöltő programunkkal, vagy kérheti annak nyomtatását a postán. A címiratkitöltő alkalmazást az alábbi oldalon éri el. Működéséről ide kattintva tudhat meg több információt!
Hátha megoldás lehet a problémádra!

A hozzászólást -kisnagyember- szerkesztette a következő időpontban: 2017-01-13 10:04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-13 09:28
Létrehozva: #82


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 078
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-13 09:14) *
Köszön a választ. Nem szerepelt az aukciómnál, hogy küldök így. Akkor jól értelmeztem a leírásnál, hogy nekem kell nyomtatni. De a vevőm írta, hogy a postának kötelessége ezt kinyomtatni nekem, mert egy szolgáltató cég. Sajnos nem tudok kivel nyomtatni.

A vevő rosszul tudja, a postának nem kötelessége kinyomtatni és nem is fogják megtenni.
Önnek szintén nem kötelessége olyan szállítási módba beleegyezni, ami nem volt feltüntetve a terméklapon. A vevő az összes terméklapon olvasható információ elolvasása és elfogadása alapján vette meg a terméket, tehát azt köteles átvenni az ön által megadott szállítási lehetőséggel. Ettől csak közös megegyezéssel térhetnek el.

IDÉZET(kisnagyember @ 2017-01-13 09:19) *
Leírom az esetemet ezzel kapcsolatban.

Legyen kedves a következő hozzászólásaiban mellőzni az üres díszítősorokat.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2017-01-13 09:19
Létrehozva: #83


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 50
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-13 09:07) *
Szia! Én úgy tudom, hogy a postán ki lehet nyomtatni, de nem vagyok benne teljesen biztos és az is lehet, hogy ez + költség.


Leírom az esetemet ezzel kapcsolatban.

Vittem egy csomagot, aminek nem sikerült beolvastatnia a feladóvevényét a postásnak a leolvasón keresztül. Bevitte az adatokat az eredeti papírról soronként olvasva.

Egy hét múlva visszajött a levél, hogy nem talált oda a a csomagautomatába. A futár visszahozta és kérte, hogy fizessek 970 Ft visszaszállítási díjat.

Mondtam, hogy: Én biztosan nem fizetek! Bementem a postára, ahol az ő költségükre újra visszaküldték a csomagautomatába. Még jó hogy kedves volt a postás, és ezt megtette.

De, hogy én mit magyarázkodtam a vevőnek a késedelem miatt! Szerintem még most sem hiszi el, hogy nem az én saram volt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arany
hozzászólás 2017-01-13 09:15
Létrehozva: #84


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 245
Regisztrált: 2007-03-20 19:57
Azonosító: 1 108



IDÉZET(kisnagyember @ 2017-01-13 09:11) *
Az MPL vaterafutár feladóvevényét csak kinyomtatva viheted a postára, ott nem tudnak ilyet nyomtatni. Ezt a Vaterán keresztül készítheted el. Ismerősöd nem tudná kinyomtatni?

De! Ha végképp nem sikerül a nyomtatás és ha te nem vállaltad, hogy tudsz ilyen feladási móddal postázni, akkor nem vagy köteles megtenni a vevőnek, csak szívességből!

Vagy lehet kérni kitöltés után a feladóvevényt emailben, ezt esetleg pendrive mented, aztán valamelyik ismerősnél kinyomtatod.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-13 09:14
Létrehozva: #85


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(kisnagyember @ 2017-01-13 09:11) *
Az MPL vaterafutár feladóvevényét csak kinyomtatva viheted a postára, ott nem tudnak ilyet nyomtatni. Ezt a Vaterán keresztül készítheted el. Ismerősöd nem tudná kinyomtatni?

De! Ha végképp nem sikerül a nyomtatás és ha te nem vállaltad, hogy tudsz ilyen feladási móddal postázni, akkor nem vagy köteles megtenni a vevőnek, csak szívességből!

Köszön a választ. Nem szerepelt az aukciómnál, hogy küldök így. Akkor jól értelmeztem a leírásnál, hogy nekem kell nyomtatni. De a vevőm írta, hogy a postának kötelessége ezt kinyomtatni nekem, mert egy szolgáltató cég. Sajnos nem tudok kivel nyomtatni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2017-01-13 09:11
Létrehozva: #86


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 50
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-13 08:02) *
Sziasztok! Tud valaki segíteni, egyik vevőm posta csomagautomatába szeretné a terméket, de az van írva nekem(feladónak) kell nyomtatnom hozzá valami címiratot. De nekem nincs nyomtatóm. Vagy ezt kit tudják nekem nyomtatni a postán is? Köszönöm ha valaki válaszol.


Az MPL vaterafutár feladóvevényét csak kinyomtatva viheted a postára, ott nem tudnak ilyet nyomtatni. Ezt a Vaterán keresztül készítheted el. Ismerősöd nem tudná kinyomtatni?

De! Ha végképp nem sikerül a nyomtatás és ha te nem vállaltad, hogy tudsz ilyen feladási móddal postázni, akkor nem vagy köteles megtenni a vevőnek, csak szívességből!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-13 09:07
Létrehozva: #87


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 564
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-13 08:02) *
Sziasztok! Tud valaki segíteni, egyik vevőm posta csomagautomatába szeretné a terméket, de az van írva nekem(feladónak) kell nyomtatnom hozzá valami címiratot. De nekem nincs nyomtatóm. Vagy ezt kit tudják nekem nyomtatni a postán is? Köszönöm ha valaki válaszol.

Szia! Én úgy tudom, hogy a postán ki lehet nyomtatni, de nem vagyok benne teljesen biztos és az is lehet, hogy ez + költség.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-13 08:02
Létrehozva: #88


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



Sziasztok! Tud valaki segíteni, egyik vevőm posta csomagautomatába szeretné a terméket, de az van írva nekem(feladónak) kell nyomtatnom hozzá valami címiratot. De nekem nincs nyomtatóm. Vagy ezt kit tudják nekem nyomtatni a postán is? Köszönöm ha valaki válaszol.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-12 17:20
Létrehozva: #89


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 078
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(arany @ 2017-01-12 14:34) *
Két csomagot -automatába, és egy postán maradót- adtam fel, és sajnos nekem sem látszódik az ár a kalkulációnál, csak a kinyomtatott csomagkísérőn -de legalább helyesen sikerült.

17:03-kor futott le az utolsó rendszerfrissítés, azóta már mindenhol meg kell jelennie az árkijelzésnek.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2017-01-12 16:29
Létrehozva: #90


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 50
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542



IDÉZET(arany @ 2017-01-12 14:34) *
Két csomagot -automatába, és egy postán maradót- adtam fel, és sajnos nekem sem látszódik az ár a kalkulációnál, csak a kinyomtatott csomagkísérőn -de legalább helyesen sikerült.


Próbából egyet végigfuttattam. Nekem látszódik az ár minden variációnál, és jó is számolja a rendszer.

IDÉZET(VateraBenz @ 2017-01-11 22:31) *
De igen, ilyen egyszerű. Ha bármely okból - ilyen most a postai mérethatár szigorítása az ajánlott küldemények estén - szükség van egyes termékek átsorolására, az egy másik történet. Annak nyilvánvalóan nincs köze a szállítási sablonok általam leírt év végi tömeges módosításához.

Ez nem így működik. Már feltöltött termékeknél használatban lévő sablont nem érdemes "javítani" (módosítgatni), mert a változás nem kerül átvezetésre a terméklapokon. Az csak az újonnan feltöltött aukcióknál jelenne meg!
Ha ezen a módon postai árváltozást kíván érvényesíteni, akkor az végképp nem megy. A sablon lecseréléséhez ugyanis ki kell választani a listában azt, hogy melyik sablont melyikkel kívánja leváltani. Tehát, KETTŐ sablon kell a művelethez, meg kell lennie változtatások nélkül a réginek és az újnak is. Ezért írtam azt, hogy a régiből kell származtatni az újat!


Év végén, amikor már tudni lehetett a módosított postai díjakat, átjavítottam a képeslapjaim postázási sablonját. Simán módosítottam az összegeket, nem származtattam.
Tegnap átmódosítottam az összes képeslap postaköltséget a kategóriánkénti tömeges szállítási mód lehetőségnél. Átjavította a rendszer mindegyik terméklapnál. Többet megnéztem.
Tehát nem csak az eredetileg ilyen sablonnal meghirdetett termékek esetén történt a módosítás, hanem mindenütt, ami ebbe a kategóriába tartozott.

A képeslapoknál szerencsére megoldható volt így orvosolni a helyzetet. A többi termékemnél nem, csak egyesével.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arany
hozzászólás 2017-01-12 14:34
Létrehozva: #91


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 245
Regisztrált: 2007-03-20 19:57
Azonosító: 1 108



Két csomagot -automatába, és egy postán maradót- adtam fel, és sajnos nekem sem látszódik az ár a kalkulációnál, csak a kinyomtatott csomagkísérőn -de legalább helyesen sikerült.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-12 12:34
Létrehozva: #92


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 564
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kormend001 @ 2017-01-12 09:18) *
Tök jó lenne, támogatnám. ...

Akkor írj az ÜSZ-nak, vagy itt a fejlesztési javaslatok topikba. Amíg egyedül kérem, addig úgy tűnhet, hogy csak én szeretném, de ha több, hasonló kérés befut, akkor biztosan újra mérlegelik.

IDÉZET(kormend001 @ 2017-01-12 09:18) *
... Okos lépés volt az öngyilkosság felé! Gratulálok Magyar Posta! good2.gif

Sajnos ez nem öngyilkosság. A Vatera szerintem nekik, bár jelentős forgalom, annyira nem számottevő, hogy még egy esetleg teljes bojkott esetén is változtatást idézzen elő. Ezért volt jó, amikor a Vaterafutár elsősorban nekünk szállított. Amikor elkezdtek nekünk dolgozni, döcögve ment. Párszor leszedtem róluk a keresztvizet. Volt itt egy futáros topik. Szegény főnökük gyakran állt miattam a szőnyeg szélén. Aztán felhívott, és szépen megkért, hogyha bármi problémám van, inkább őt hívjam, csak szépen kér, ne írjak a fórumba. Tökre megszerettem a végén, sátoros ünnepeken hívtuk egymást, tudtam az egész családját, jó volt. Csak aztán új telefonom lett, és nem vittem át a számot. Vajon mi lehet vele? Elkalandoztam... Szóval egy ilyen kisebb cég, ami jobban rá van utalva a Vaterára, talán hajlíthatóbb, de a nagy cégek meg a nagy számok miatt tudnak kedvezőbben szállítani. Sajnos teljesen jó megoldás szerintem nincs.

IDÉZET(VateraBenz @ 2017-01-12 09:55) *
...
Az árnak látszódnia kell. Ha nem látszik, az akkor nincs minden árszámításhoz szükséges mező kitöltve az űrlapon (súly, méret, áru értéke, feladási,-és címzési hely).

Nem, sajnos most tényleg nem látszik. Jeleztem a technikai topikban. Eredendően persze kellene.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2017-01-12 12:32


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-12 09:55
Létrehozva: #93


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 078
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Platon113 @ 2017-01-11 20:21) *
A postán kapott tájékoztatóban szereplő vaterásoknak kiajánlott árak nem azok, amik belépés és kitöltés után megjelennek.

A Vaterás árat kizárólag akkor kapja meg, ha be van lépve + be is tölt egy adott eladást.
IDÉZET(Platon113 @ 2017-01-11 20:21) *
Ezek szerint, ha egy termékkódon 100 termék van, abból csak az elsőt lehet kedvezményesen küldeni?!)

Nem. Ha valaki leüt valamennyit egy 100 darabos fix áras hirdetésből, akkor az kap egy külön termékkódot. A futár-szolgáltatást az eladott áru termékkódjához rendeli hozzá a rendszer. Tehát, ha mondjuk van 5db TV, amit egy 5db-os fix áras konstrukcióban tölt fel, majd 5 különböző vásárló megvesz 1-1 darabot, akkor 5 futárt tud rendelni hozzájuk - mindegyikhez egyet-egyet.
IDÉZET(Platon113 @ 2017-01-11 20:21) *
Az talán még zavaróbb, hogy a MPL postapontra szállítást 990 Ft-ért kér a rendszer, de még csak nem is kéri, mert úgy vagyok kénytelen elfogadni, hogy nem látszik az ár!!!! Miközben a postai tájékoztató szerint regisztrált és belépett vaterásként ez 850 Ft-ot kellene számolnia!!!!

Az árnak látszódnia kell. Ha nem látszik, az akkor nincs minden árszámításhoz szükséges mező kitöltve az űrlapon (súly, méret, áru értéke, feladási,-és címzési hely).


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kormend001
hozzászólás 2017-01-12 09:18
Létrehozva: #94


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 114
Regisztrált: 2007-05-04 14:04
Azonosító: 8 384



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-11 13:19) *
Én kértem a Vaterától a kategória szerinti keresésre lehetőséget a személyes menüben. El lettem utasítva, mert csak én szeretném. Elfogadtam, hiszen ha valamit csak egy ember szeretne, annak ezen a szinten tényleg nem lehet létjogosultsága. Ilyenkor lenne jó ez az opció.


Tök jó lenne, támogatnám. Sokkal jobban át lehetne látni eladóként a saját kínálatot.
Egyből kijönnének pl. a téves helyen meghirdetett tételek, amikor a "hasonló termék feltöltése" opciónál véletlenül nem változtattam meg a kategóriát.
De fontosabb, hogy sokszor elsőre nehéz eldönteni, mit melyik kategóriában érdemes meghirdetni. Listában ez sokkal jobban átlátható és módosítható lenne.


IDÉZET(kormend001 @ 2017-01-09 20:54) *
Csak próbaképpen A4-es pufi borítékba beleraktam két merevítő hullámpapírt, amit még a legelvetemültebb postás se bír meghajtani és megmértem. (Tényleg volt rá példa, hogy az idiótája megpróbált egy, a levélszekrénynél bőven nagyobb merevített ajánlott levelet belehajtogatni. Tudjátok, akkorát, amekkora most már nem fér bele a kézbesítő táskájába, csak a csomagos autóba...)
Szóval, egy levél - amiben biztonságosan el tudsz küldeni egy sima, vékony, papír alapú terméket, ami kicsit is kényesebb - simán közelíthet a 2,4 cm-hez. Nem muszáj becsomagolt elefántnak lennie.


Tegnap fel is adtam a fent említett borítékot. Hangsúlyozom, hogy két darab papírlap volt a termék, aminek gyakorlatilag nincsen vastagsága, csak a biztonságos csomagolás miatt lett mérethatár körüli a küldemény.
Bízva a személyes kapcsolatban, olyan kis postát választottam, ahová évek óta járok. Csak nem fognak átküldeni a csomagos ablakhoz!
Egy másik hasonló küldeményt is vittem, mindkettő borítékban volt, abszolút levél kinézettel, de 2,4 körüli vastagsággal. A postáskisasszony hosszasan forgatta őket, de aztán bevette őket ajánlott levélként :-)
Szerencsére nem volt olyan kartonból kivágott, levélszekrény-nyílást formázó sablonja, mint amin egy másik fiókban próbálták átgyömöszölni a vastagabb csomagomat...

A dolgaim ajánlva feladva eddig főleg az 540 Ft-os kategóriába estek. Ha fel is tüntettem a foxpostos lehetőséget, nem sokan kérték a 140 Ft-os különbség miatt. Nekem meg meg teljesen mindegy volt, hova megyek feladni. Most már direkt ajánlgatom a vevőknek és az utóbbi napokban nagyon eltolódtak az arányok a csomagautomaták javára. A költségeket is sokkal könnyebben kalkulálom, nem kell méricskélni. Okos lépés volt az öngyilkosság felé! Gratulálok Magyar Posta! good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-11 22:31
Létrehozva: #95


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 078
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kisnagyember @ 2017-01-11 12:59) *
Ez azért nem ennyire egyszerű.

De igen, ilyen egyszerű. Ha bármely okból - ilyen most a postai mérethatár szigorítása az ajánlott küldemények estén - szükség van egyes termékek átsorolására, az egy másik történet. Annak nyilvánvalóan nincs köze a szállítási sablonok általam leírt év végi tömeges módosításához.
IDÉZET(kisnagyember @ 2017-01-11 12:59) *
Tehát ha a sablont javítom, akkor módosul az összes, amihez meg volt adva ugyanaz a sablon.

Ez nem így működik. Már feltöltött termékeknél használatban lévő sablont nem érdemes "javítani" (módosítgatni), mert a változás nem kerül átvezetésre a terméklapokon. Az csak az újonnan feltöltött aukcióknál jelenne meg!
Ha ezen a módon postai árváltozást kíván érvényesíteni, akkor az végképp nem megy. A sablon lecseréléséhez ugyanis ki kell választani a listában azt, hogy melyik sablont melyikkel kívánja leváltani. Tehát, KETTŐ sablon kell a művelethez, meg kell lennie változtatások nélkül a réginek és az újnak is. Ezért írtam azt, hogy a régiből kell származtatni az újat!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-11 21:19
Létrehozva: #96


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 564
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisnagyember @ 2017-01-11 18:31) *
... Nincs arra kapacitás, hogy átjavítsuk 21 nap alatt az összes terméket, ugye csak feltöltött terméknél lehet módosítani....

Most csak a nemeket soroltad fel. És akkor mi lesz? Amit javasoltam, az egy lehetőség csak. Ha nem akarsz ráfizetni, akkor kell csinálnod valamit.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Platon113
hozzászólás 2017-01-11 20:21
Létrehozva: #97


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-02-17 11:19
Azonosító: 1 008 966



A postán kapott tájékoztatóban szereplő vaterásoknak kiajánlott árak nem azok, amik belépés és kitöltés után megjelennek. A legszebb mikor a rendszer közli, hogy ezt a terméket már egyszer feladtam.... Jelen esetben egy használt táskáról volt szó, amit valóban egyszer már nem vettek át...és ezért újraindítottam. (Ilyen megjegyzést olyan terméknél is kaptam, amiből valóban van több darab. Ezek szerint, ha egy termékkódon 100 termék van, abból csak az elsőt lehet kedvezményesen küldeni?!) Az talán még zavaróbb, hogy a MPL postapontra szállítást 990 Ft-ért kér a rendszer, de még csak nem is kéri, mert úgy vagyok kénytelen elfogadni, hogy nem látszik az ár!!!! Miközben a postai tájékoztató szerint regisztrált és belépett vaterásként ez 850 Ft-ot kellene számolnia!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2017-01-11 18:31
Létrehozva: #98


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 50
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542




Nagyon sok aukciód van, ebből arra következtetek, hogy máshol nem dolgozol. Vagy valaki a családból. A személyes menüben kb 100 oldalnyi lehet ez az anyag.

120 oldal :-) Több, mint 10 év munkája. Nem vagyok olyan nagy, mint ahogy gondolnád. Csak kitartó és eddig évente egyre gyarapítottam a holmijaim számát. Bármi változás vagy változtatás következett be, alkalmazkodtam, de soha nem adtam fel! Nincs arra kapacitás, hogy átjavítsuk 21 nap alatt az összes terméket, ugye csak feltöltött terméknél lehet módosítani.

Én a helyedben azt tenném, hogy (lépésenként):
1. Elkészíteném a szállítási sablonokat. (A szöveges részbe beírnám, hogy a megjelölt szállítási költségnél bizonyos esetekben lehet kevesebb.) Neked is azt mondom, hogy a komoly vevő kérdez, egyeztet vásárlás előtt.
Vannak sablonjaim... Ami óta bevezették ezt a lehetőséget, használom is.

2. Vennék egy mély levegőt és nekiülnék az aukciónkénti változtatásnak.
A levegővétellel sincs gondom :-).

3. Egy oldalon végigböködném azt, amit 2 kg alatti viszonylag vastag küldeménynek látok. Alul csoportosan hozzá tudod rendelni. Aztán a kisebbeket, mérlegelve már, de a kétségeseket a nagyobba tenném. A legnagyobbak úgyis egyediek. Pár aukció maradna egy oldalnál, amit tényleg nagyon meg kellene nézned. Számításaim szerint egy oldal kb. 10 perc időt venne igénybe. 100 oldalnál ez nem kevés. Egy teljes napi munka és a végén tök zizi leszel.
[/quote]

Ezzel viszont annál inkább. Több polcnyi, több szobányi az a könyv, több zsáknyi az a ruha és cipő, amit át kellene javítanom. A polcon látom a vastagabb könyveket, de a Vatera képek alapján nem. Vagy beírom a keresőbe a könyvet, és után kijavítom. de honnét tudjam, hogy mit javítottam már ki és mit nem? A könyveim betűrendben sorakoznak a polcaimon. A Vatera keresője nem "a" betű nélkül nézi, és sorol. A ruháknál sem tudom ránézésre, hogy melyik milyen kategóriába fér bele. Méregetni kell egyesével súlyra és cm-re is.

Végül tényleg hiányzik a lejárt terméknél a kategóriánkénti kereső. Én sem mindig raknám vissza akkor a nyári ruhákat pl.. De azért, mert csak 60 napig tárolja a lejárt termékeket a Vatera, kénytelen vagyok.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-11 13:19
Létrehozva: #99


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 564
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisnagyember @ 2017-01-11 12:59) *
Ez azért nem ennyire egyszerű. Volt ugye az ajánlott postakész borítékban vastagság és súly nélkül december 31-ig küldhető termék. Most ez vagy csomag, vagy ahány termék annyiféle variáció: pl. nagyobb borítékban súlytól függő sima vagy ajánlott levél. A súly alapján kategóriákba sorolva.

Nekünk pl. minden könyvet át kell néznünk és egyesével kellene javítgatnunk, hiába a sablon. Mert van olyan, ami eddig belefért ajánlott postakész borítékba, de most már nem mehet úgy. Lemérni súly alapján egyesével és besorolni a postai grammos kategóriákba.

Tehát ha a sablont javítom, akkor módosul az összes, amihez meg volt adva ugyanaz a sablon. De azt sem lehet tudni, hogy melyik termékhez volt megadva, és melyik sablon.

Tudom bonyolult, de nekünk nagyon nagy problémát jelent. Legalább akkorát, mint az előző ilyen nagyobb kaliberű változtatás. Akkor egy halom termékünket átírt a rendszer ingyenes szállításúra és standard postai csomag nevű szállítási módozatra. 6000 termékünk van!

De, sajnos ennyire egyszerű. Etikailag sem tehetjük azt meg, hogy többet kérünk. Van a vevő, aki megnézi a cuccot, hozzáadja a szállítási díjat, és örül, hogy pont annyi pénze van még, annyit tud nélkülözni. Nem tehetjük meg, hogy a vásárlás után közöljük vele a több száz Ft-nyi többletköltséget.

Értem, hol szorít a cipő, és meg is értem, mennyire nagy probléma ennek a megoldása. Könyv esetén eleve nem használnám a postakész borítékot, soha nem is használtam.
Megnéztem az aukcióidat, nagyon vegyes a felhozatal. Én kértem a Vaterától a kategória szerinti keresésre lehetőséget a személyes menüben. El lettem utasítva, mert csak én szeretném. Elfogadtam, hiszen ha valamit csak egy ember szeretne, annak ezen a szinten tényleg nem lehet létjogosultsága. Ilyenkor lenne jó ez az opció.

Nagyon sok aukciód van, ebből arra következtetek, hogy máshol nem dolgozol. Vagy valaki a családból. A személyes menüben kb 100 oldalnyi lehet ez az anyag.
Én a helyedben azt tenném, hogy (lépésenként):
1. Elkészíteném a szállítási sablonokat. (A szöveges részbe beírnám, hogy a megjelölt szállítási költségnél bizonyos esetekben lehet kevesebb.) Neked is azt mondom, hogy a komoly vevő kérdez, egyeztet vásárlás előtt.
2. Vennék egy mély levegőt és nekiülnék az aukciónkénti változtatásnak.
3. Egy oldalon végigböködném azt, amit 2 kg alatti viszonylag vastag küldeménynek látok. Alul csoportosan hozzá tudod rendelni. Aztán a kisebbeket, mérlegelve már, de a kétségeseket a nagyobba tenném. A legnagyobbak úgyis egyediek. Pár aukció maradna egy oldalnál, amit tényleg nagyon meg kellene nézned. Számításaim szerint egy oldal kb. 10 perc időt venne igénybe. 100 oldalnál ez nem kevés. Egy teljes napi munka és a végén tök zizi leszel.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2017-01-11 12:59
Létrehozva: #100


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 50
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542




A szállítási sablonok néhány kattintással pillanatok alatt tömegesen is módosíthatóak, tehát ez nem okozhat problémát sok ezer terméknél sem.
A vevő pedig valóban csak a feltüntetett postaköltséget köteles megfizetni. Ha ön nem vezeti át időben a postai árváltozásokat a terméklapjain, akkor ezzel saját magának okoz kárt, nem tarthat igényt a különbözetre.
[/quote]

Ez azért nem ennyire egyszerű. Volt ugye az ajánlott postakész borítékban vastagság és súly nélkül december 31-ig küldhető termék. Most ez vagy csomag, vagy ahány termék annyiféle variáció: pl. nagyobb borítékban súlytól függő sima vagy ajánlott levél. A súly alapján kategóriákba sorolva.

Nekünk pl. minden könyvet át kell néznünk és egyesével kellene javítgatnunk, hiába a sablon. Mert van olyan, ami eddig belefért ajánlott postakész borítékba, de most már nem mehet úgy. Lemérni súly alapján egyesével és besorolni a postai grammos kategóriákba.

Tehát ha a sablont javítom, akkor módosul az összes, amihez meg volt adva ugyanaz a sablon. De azt sem lehet tudni, hogy melyik termékhez volt megadva, és melyik sablon.

Tudom bonyolult, de nekünk nagyon nagy problémát jelent. Legalább akkorát, mint az előző ilyen nagyobb kaliberű változtatás. Akkor egy halom termékünket átírt a rendszer ingyenes szállításúra és standard postai csomag nevű szállítási módozatra. 6000 termékünk van!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

193 Oldal V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-02-19 17:51