IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

70 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vaterafutár
zejopy
hozzászólás 2017-04-21 18:54
Létrehozva: #-39


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 732
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(vidaeff @ 2017-04-21 18:29) *
air_kiss.gif Nekem vannak MPL tapasztalataim, megosztom őket. ...

Szia, te drága vidaeff_the_rocket.gif ! Hol bujkáltál ilyen sokáig? Csak nem zárdába vonultál?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2017-04-21 18:29
Létrehozva: #-38


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 575
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(zejopy @ 2017-04-21 15:08) *
....Itt elsősorban egymásnak írunk tapasztalatokat, véleményeket. ...

air_kiss.gif Nekem vannak MPL tapasztalataim, megosztom őket. 1; A címirat kitöltésénél olyan felvételi helyeket is megad az MPL rendszere, ahol technikai okok miatt nem tudnak csomagot felvenni. Ezek általában kisebb ügynökségek. Érdemes erről előzetesen tájékozódni, mert bosszantó a feleslegesen megejtett út. 2; A címirat kitöltésénél nagyon hasznos funkció, hogy az eladott holmihoz rendeljük a kitöltést, mert így maga a rendszer beteszi a legtöbb adatot. Ez jó, de nem árt résen lenni és a vevővel egyeztetni az aktuális elérhetőségeket. Telefon, e-mail cím. Megesik, hogy valakinek már régen nem azok az adatai aktuálisak, amikkel regisztrált. Így viszont hiába várja az értesítést a pl. "postán maradó" küldeménye érkezéséről. Jártam így. Azóta mindig megkérdem partnerem az élő címekről és akképp töltöm ki a címiratot. 3; A címirat kitöltésénél nekem mindig csak egy terméket sikerült hozzárendelni, de ugye van olyan, hogy valaki többet vesz. Viszont az áru értéke mezőben csak egy szerepelhet. Ezt is érdemes a valóságnak megfelelően korrigálni, ha ne adj' isten elveszne a holmi. Mert úgy gondolom, a kártérítés alapja - a díjon felül - a címiraton szereplő összeg lehet.

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2017-04-21 18:30


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-04-21 15:08
Létrehozva: #-37


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 732
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kiarusitas012 @ 2017-04-21 09:53) *
köszi....de azért jó lett volna, ha egy ''illetékes" tesz javaslatot.....

Az "illetékesnek" nem az a dolga, hogy őrült kotlós módjára felügyelje a fórumot. animal0018.gif Itt elsősorban egymásnak írunk tapasztalatokat, véleményeket. A moderátor feladata elsősorban a fórum moderálása, felügyelni a normális társalgást és persze adott esetben hozzászól, képviseli a Vatera álláspontját. Ha kimondottan neki szánod a kérdésedet, akkor nem árt egy megszólítást írni. Többségünk a neki címzett postokra nem is reagál, vagy csak nagyon ritkán. Mivel megszólítás nélkül kezdted a postot, az első ember válaszolt, aki erre járt.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2017-04-21 10:14
Létrehozva: #-36


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(kiarusitas012 @ 2017-04-21 09:53) *
köszi....de azért jó lett volna, ha egy ''illetékes" tesz javaslatot.....

"A Vatera szakmai fóruma elsősorban azt a célt szolgálja, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat."
Az ügyfélszolgálatról garantáltan "illetékes" fog válaszolni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiarusitas012
hozzászólás 2017-04-21 09:53
Létrehozva: #-35


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2017-03-13 08:57
Azonosító: 2 445 573



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-04-19 21:15) *
Ha ide beírod a kérdéses termék azonosító kódját, az illetékesek talán vissza tudják állítani az eredeti állapotot és akkor talán újra meg tudod rendelni. De ez csak egy tipp.

köszi....de azért jó lett volna, ha egy ''illetékes" tesz javaslatot.....

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-04-19 22:11
Létrehozva: #-34


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 732
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-04-19 21:15) *
Ha ide beírod a kérdéses termék azonosító kódját, az illetékesek talán vissza tudják állítani az eredeti állapotot és akkor talán újra meg tudod rendelni. De ez csak egy tipp.

Inkább az ÜSZ illetékes ebben, bár néha Benz is megteszi, de az ÜSZ-on keresztül talán kényelmesebb.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-04-19 21:15
Létrehozva: #-33


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 54
Regisztrált: 2015-01-01 12:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(kiarusitas012 @ 2017-04-19 18:58) *
MPL online futárrendelés nyomtatványt töltöttem ki. Betöltöttem a vaterán eladott terméket , végigvittem a kitöltést, mint máskor, de a legvégén hibajelet kaptam. Javítani már nem tudtam, kidobott a rendszer. Meglepődve láttam, hogy nem tudom újra indítani a kitöltést, eltünt a termék a kiválasztható termékek listából. Van mód arra, hogy megismételjem az adott termékre vonatkozó kedvezményes futárrendelést, vagy az már elveszett ?

köszönöm!


Ha ide beírod a kérdéses termék azonosító kódját, az illetékesek talán vissza tudják állítani az eredeti állapotot és akkor talán újra meg tudod rendelni. De ez csak egy tipp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiarusitas012
hozzászólás 2017-04-19 18:58
Létrehozva: #-32


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2017-03-13 08:57
Azonosító: 2 445 573



MPL online futárrendelés nyomtatványt töltöttem ki. Betöltöttem a vaterán eladott terméket , végigvittem a kitöltést, mint máskor, de a legvégén hibajelet kaptam. Javítani már nem tudtam, kidobott a rendszer. Meglepődve láttam, hogy nem tudom újra indítani a kitöltést, eltünt a termék a kiválasztható termékek listából. Van mód arra, hogy megismételjem az adott termékre vonatkozó kedvezményes futárrendelést, vagy az már elveszett ?

köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2017-04-12 11:28
Létrehozva: #-31





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(burizs63 @ 2017-03-31 20:24) *
Üdv! Ma a FOXPOST automatába tettem be csomagot, S csomagméret, automatából - automatába. Ez ugye 479 forint lenne, de én 790 forintot fizettem. Meg tudja mondani valaki miért van ez? A múlt héten ugyanígy jártam. A vevő átutal nekem 479 forintot, éntőlem meg levon az automata 790 forintot, ez elég kellemetlen egy kis összegű vásárlásnál. Mellőzni fogom a továbbiakban a FOXPOST szolgáltatást.

Amennyiben elküldi a feladási kódot, akkor ellenőrizni tudjuk a történteket.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera(futár) csapata
www.vaterafutar.hu

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasarbarlang
hozzászólás 2017-04-12 07:33
Létrehozva: #-30


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2016-10-02 10:03
Azonosító: 2 400 413



IDÉZET(burizs63 @ 2017-03-31 20:24) *
Üdv! Ma a FOXPOST automatába tettem be csomagot, S csomagméret, automatából - automatába. Ez ugye 479 forint lenne, de én 790 forintot fizettem. Meg tudja mondani valaki miért van ez? A múlt héten ugyanígy jártam. A vevő átutal nekem 479 forintot, éntőlem meg levon az automata 790 forintot, ez elég kellemetlen egy kis összegű vásárlásnál. Mellőzni fogom a továbbiakban a FOXPOST szolgáltatást.

Úgy adtad fel az automatánál, hogy kijelölted, vaterás feladás? Én még nem tapasztaltam ilyen hibát.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burizs63
hozzászólás 2017-03-31 20:24
Létrehozva: #-29


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2011-09-16 22:29
Azonosító: 1 544 352



Üdv! Ma a FOXPOST automatába tettem be csomagot, S csomagméret, automatából - automatába. Ez ugye 479 forint lenne, de én 790 forintot fizettem. Meg tudja mondani valaki miért van ez? A múlt héten ugyanígy jártam. A vevő átutal nekem 479 forintot, éntőlem meg levon az automata 790 forintot, ez elég kellemetlen egy kis összegű vásárlásnál. Mellőzni fogom a továbbiakban a FOXPOST szolgáltatást.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2017-03-23 11:20
Létrehozva: #-28





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(andybaby11 @ 2017-03-22 09:26) *
Üdv!

Sajnos a vaterafutar.hu oldalra nem tudok bejelentkezni. Hiába írom be az adatokat, kattintok a belépésre, csak egy üres fehér téglalap jelenik meg, a bejelentkezés nem történik meg. Úgy is próbáltam, hogy először belépek a vaterán és utána nyitom meg az oldalt, akkor is kéri, hogy jelentkezzek be.


Minden bizonnyal valamilyen böngésző oldali probléma okozhatja a tapasztaltakat, mert a belépésnek az Ön által írt mindkét módon sikerülnie kellene. Törölje a sütiket a böngészőjéből, majd próbálja meg ismét a Vaterafutáros belépést. Ha továbbra sem sikerül, akkor tesztelje egy másik böngészőprogramból is.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera(futár) csapata
www.vaterafutar.hu

Go to the top of the page
 
+Quote Post
andybaby11
hozzászólás 2017-03-22 10:26
Létrehozva: #-27


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2017-03-22 10:23
Azonosító: 2 446 949



Üdv!

Sajnos a vaterafutar.hu oldalra nem tudok bejelentkezni. Hiába írom be az adatokat, kattintok a belépésre, csak egy üres fehér téglalap jelenik meg, a bejelentkezés nem történik meg. Úgy is próbáltam, hogy először belépek a vaterán és utána nyitom meg az oldalt, akkor is kéri, hogy jelentkezzek be.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-03-01 19:20
Létrehozva: #-26


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 167
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(arany @ 2017-03-01 10:21) *
Nálam nem működik a MPL csomagautomata opció. Tapasztalta más is? Több várossal, Budapesttel is próbáltam, ill. másik böngészővel is. Ui.: köszönöm az előző hozzászóló válaszát!

Legyen kedves bővebben kifejteni, hogy mit jelent a "nem működik"
Tudnunk kellene, hogy mit nem csinál, illetve kellene egy print screen is a minden adattal kitöltött űrlapról is, hogy ellenőrizni tudjuk. Ez utóbbi a személyes adatok miatt nem itt a fórumon, hanem a Kapcsolatfelvételen át. Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arany
hozzászólás 2017-03-01 11:21
Létrehozva: #-25


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 248
Regisztrált: 2007-03-20 20:57
Azonosító: 1 108



Nálam nem működik a MPL csomagautomata opció. Tapasztalta más is? Több várossal, Budapesttel is próbáltam, ill. másik böngészővel is. Ui.: köszönöm az előző hozzászóló válaszát!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-02-20 23:29
Létrehozva: #-24


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 167
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(comicLM @ 2017-02-20 10:02) *
MPL csomagautomatás kérdésre szeretnék választ kapni:
A vaterafutar oldalon csak ennyit látok, ami nem sok:
"Az MPL Csomagautomatánál történő átvétellel kapcsolatos főbb tudnivalók:"...
Ha csomagautomatán szeretném feladni a csomagot, akkor a feladás helyének a "Háznál"-t kell kiválasztani (ami furcsa, mert az automatán adom fel).
Illetve, a címiratot is itt a megrendeléskor már adja a rendszer és nyomtathatom ki? Posta oldalán egy youtube videóban azt mondták, hogy az automata nyomtatja ki egy e-mail-re jövő kódra. Vaterás verzióban ez hogy van?

Köszönöm előre is.

A feladás helye lehet posta vagy háznál, de nincs több variáció - tehát automatában nem tudja feladni. A címiratot önnek kell kinyomtatnia.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comicLM
hozzászólás 2017-02-20 11:02
Létrehozva: #-23


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-02-24 21:55
Azonosító: 1 021 606



MPL csomagautomatás kérdésre szeretnék választ kapni:
A vaterafutar oldalon csak ennyit látok, ami nem sok:
"Az MPL Csomagautomatánál történő átvétellel kapcsolatos főbb tudnivalók:"...
Ha csomagautomatán szeretném feladni a csomagot, akkor a feladás helyének a "Háznál"-t kell kiválasztani (ami furcsa, mert az automatán adom fel).
Illetve, a címiratot is itt a megrendeléskor már adja a rendszer és nyomtathatom ki? Posta oldalán egy youtube videóban azt mondták, hogy az automata nyomtatja ki egy e-mail-re jövő kódra. Vaterás verzióban ez hogy van?

Köszönöm előre is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-02-16 11:31
Létrehozva: #-22


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 167
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tantamJatekorszaga @ 2017-02-16 09:02) *
Ezek szerint elképzelhető, hogy lesz új kód a hibás helyett? A vásárlónak ugyanis azt írtam, hogy a vetera lesz olyan kedves valószínűleg és korrigálja a hibát.

A foxpost-nál azt mondták, hogy hozzájuk nem érkezett meg, ezért írta ki az automata, hogy "ROSSZ KÓD". Azt is állították, hogy ez nem egyedi eset.

Ezért is a türelmetlenségem. No meg azért, mert feleslegesen túrázni ebben a hidegben csak a hegyekben szeretnék.

A terméklapon feltüntetett árakba nem is kellene belenyúlni, viszont ha már úgysem építhet az eladó a postaköltségbe saját költséget, akkor miért nem az éppen aktuális árak közül lehet választani, a postázás formája helyett? Illetve azzal együtt. Mindenkinek megkönnyítené az életét, ha technikailag kivitelezhető. És ha árváltozáskor így mindenkinél automatikusan váltana a terméklapon szereplő ár, sokan virágot is küldenének a Rákóczi útra.

A Foxpost áremelés a tegnapi naptól lépett életbe, de jelenleg is fennáll ezzel kapcsolatban egy hiba. A 2017.02.15-e előtt lekért feladási kódok felhasználásakor vagy a nem megfelelő, megrendelés szerinti árat jeleníti meg a terminál (a korábbi árak helyett a jelenlegi külsős árat) vagy eleve hibás feladási kódra hivatkozik és el sem jut az ár megjelenítéséig. Mivel a feladási kódot validálja a FoxPost rendszere is, ezt csak mi feloldani nem tudjuk, így mindenképpen szükséges, hogy ezt a FoxPost is megtegye. Ma este a FoxPost lehetővé fogja tenni, hogy a 2017.02.07-2017.02.14 közötti vaterás eladáshoz rendelt vaterafutár rendelések ismét leadhatóvá váljanak (azaz új kódot igényelhessen a felhasználó), amit mi a saját rendszerünkben a holnapi napon reggel fogunk lekövetni. Nálunk tehát a holnapi napon (várhatóan a délelőtti óráktól) ismételten leadhatóvá válnak azok a FoxPost rendelések, amik február 7-e és 14-e között már le lettek adva.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tantamJatekorsza...
hozzászólás 2017-02-16 10:02
Létrehozva: #-21


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2013-09-24 14:28
Azonosító: 2 077 425



IDÉZET(VateraBenz @ 2017-02-15 22:05) *
Valóban írt az ügyfélszolgálatra, majd 15 perc múlva ide is. Egy kicsit több türelmet, a kollégák hamarosan válaszolnak a megkeresésére.
A szállítási sablonokba és a terméklapon feltüntetett szállítási költségekbe mi nem nyúlhatunk bele. Ez az eladó feladata és ehhez rendelkezésére áll a megfelelő eszköz.
A Foxpost megrendelés feladásakor a rendszer továbbítja a megfelelő információkat.


Ezek szerint elképzelhető, hogy lesz új kód a hibás helyett? A vásárlónak ugyanis azt írtam, hogy a vetera lesz olyan kedves valószínűleg és korrigálja a hibát.

A foxpost-nál azt mondták, hogy hozzájuk nem érkezett meg, ezért írta ki az automata, hogy "ROSSZ KÓD". Azt is állították, hogy ez nem egyedi eset.

Ezért is a türelmetlenségem. No meg azért, mert feleslegesen túrázni ebben a hidegben csak a hegyekben szeretnék.

A terméklapon feltüntetett árakba nem is kellene belenyúlni, viszont ha már úgysem építhet az eladó a postaköltségbe saját költséget, akkor miért nem az éppen aktuális árak közül lehet választani, a postázás formája helyett? Illetve azzal együtt. Mindenkinek megkönnyítené az életét, ha technikailag kivitelezhető. És ha árváltozáskor így mindenkinél automatikusan váltana a terméklapon szereplő ár, sokan virágot is küldenének a Rákóczi útra.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-02-15 23:05
Létrehozva: #-20


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 167
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tantamJatekorszaga @ 2017-02-15 19:39) *
Amit tegnap kaptam nem működő foxpost kódot, ahelyett miképpen lehet újat kérni adott termékre? Írtam már az ügyfélszolgálatra is, de az automatával nem túl eredményes a kommunikáció. Hívtam a foxot is, de ott nem tudtak segíteni, vaterás termékhez nem tudnak másik kódot adni.

Valóban írt az ügyfélszolgálatra, majd 15 perc múlva ide is. Egy kicsit több türelmet, a kollégák hamarosan válaszolnak a megkeresésére.

IDÉZET(tantamJatekorszaga @ 2017-02-15 10:03) *
Az lenne a kérésem, hogy amikor emelkedik pl. a foxpost ára, akkor a vaterafutár is megváltoztathatná a kiírt összegeket, hiszen így joggal gondolja a vevő, hogy én akarok nyerészkedni.
Továbbá az sem lenne utolsó dolog, hogy amikor legenerálja a rendszer a feladási kódomat, akkor azt továbbítaná is a foxpost felé, hogy az automatánál az használható is legyen... A fox ügyfélszolgálatosa azt mondta, hogy rendszeresen kérik az illetékeseket a vateránál ennek a folyamatnak a felgyorsítására, de eddig nem sok sikerrel. Én meg azzal töltöm az időmet, hogy telefonálgatok az automata mellett, új kód után kuncsorogva. Már azzal is elégedett lennék, ha annyit mondanak, hogy a kód elküldése után 1 vagy 2 nappal menjek csak feladni.

Köszönöm a segítséget!

A szállítási sablonokba és a terméklapon feltüntetett szállítási költségekbe mi nem nyúlhatunk bele. Ez az eladó feladata és ehhez rendelkezésére áll a megfelelő eszköz.
A Foxpost megrendelés feladásakor a rendszer továbbítja a megfelelő információkat.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

70 Oldal V   1 2 3 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-04-26 08:14