IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

70 Oldal V  « < 42 43 44 45 46 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vaterafutár
szkl77
hozzászólás 2010-12-28 13:59
Létrehozva: #861


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-12-23 21:49
Azonosító: 1 416 785



Hali mindenkinek!
Én is várom a csomagomat de nem jön ill a vissza hívást a futár szolgálattól én a 10 éves lányom karácsonyi ajándékát vettem meg december 12 én , december 17 én jött eimal hogy 18 án szállítják azóta csak hitegetés, még postán keresztül jöttek a csomagok semmi probléma nem volt így úgy gondolom hogy aki feladta (és előre be nyelte a PÉNZT )az is felelős és ő is tehet róla mert nem megbízható céggel üzletel valamilyen úton ezt és a többi így járt vásárlok kárát meg kellene téríteni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-28 13:42
Létrehozva: #862


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 728
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(ktibor68 @ 2010-12-28 12:29) *
Benz ezzel csak az gond hogy a Vaterára is rossz fény vetődik hogy ilyen céggel kapcsolatban áll . A futár cégtől nincs egy valaki aki próbálna szépíteni is a dolgokat .

Ha viszont megfordítod, akkor mi van? Mert a másik preferált csomagküldési mód a posta. Ugye a szállítási sablonon: Postai akármi előreutalás után. Tehát ha úgy nézed, akkor a postához is "odaküld" a Vatera. És bizony a postának is megvannak a viselt dolgai.
Azt hiszem, bár lehet, hogy tévedek, hogy a futárszolgálatok annyira nem tudnak jók lenni, mint a posta, bár vannak előnyeik. Viszont a csomag elvesztése esetén kártalanítanak, ugyanúgy, mint a posta. Na és mit tudsz tenni egy olyan készlettel, ami 2-3 dobozba fér csak el? A futár egy küldeményként, egy fuvardíjért viszi el. Ha ugyanezt a postával viteted, akkor annyiszor x Ft, ahány dobozban megy a cucc. Ez nem mindegy, kicsit sem.
Szóval, azt hiszem, jó a futár, ha van, majd alakul, mint púpos gyerek a prés alatt.
Szerintem az utóbbi időben (kivéve a karácsony előtti őrültekházát) nagyon sokat javult a szolgáltatásuk. Tehát, én azt gondolom, lehet persze, hogy tévedek, de ha egy javuló tendencia elindult, akkor ez némi türelemre mindenképpen okot ad. (pps)
Tudom, annak, akinek elveszett a csomagja, nem vigasz, hogy a többi 1230 emberé nem veszett el.
De egy következtetést mindenképpen le lehet vonni és nem árt kalkulálni vele. Ha nem a vevő kezébe adod az árut, akkor sosem lehetsz 100%-ra biztos abban, hogy a csomag odaér, hiszen több ember kezén keresztül megy, elosztóközpontokon keresztül vezet az útja, járműveken, stb. Na és Sanyabacsi is mondta múltkor, hogy ünnepek előtt a lopások is gyakoribbak. Szóval ahol már egy plusz állomás van a vevő és az eladó között, ott már nő a rizikófaktor. Ezzel mindannyiunknak számolni kell, vevőknek, eladóknak egyaránt.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2010-12-28 13:45


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-28 13:31
Létrehozva: #863


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 166
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



A GTR Vaterafutárral kapcsolatos kérdések és észrevételek.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-12-28 13:29
Létrehozva: #864


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-28 12:16) *
Tisztelt Pumeszka01!

ÁFF 4/6. A Vatera online piacterén keresztül elérhető, együttműködő partnerek által biztosított szolgáltatásokat a Felhasználó saját felelősségére, a partnerszolgáltató által nyújtott feltételek szerint veszi igénybe és elismeri, hogy a Vatera nem felel e partnerek által nyújtott szolgáltatásokért; akkor sem, ha ezen szolgáltatások a Vatera márkanév alatt érhetőek el.


Benz ezzel csak az gond hogy a Vaterára is rossz fény vetődik hogy ilyen céggel kapcsolatban áll . A futár cégtől nincs egy valaki aki próbálna szépíteni is a dolgokat .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-28 13:16
Létrehozva: #865


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 166
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Pumeszka01 @ 2010-12-27 23:22) *
...
Hogy miért tehet róla a vatera?
Azért mert ő áll kapcsolatba a GTR futárszolgálattal. ...

Tisztelt Pumeszka01!

ÁFF 4/6. A Vatera online piacterén keresztül elérhető, együttműködő partnerek által biztosított szolgáltatásokat a Felhasználó saját felelősségére, a partnerszolgáltató által nyújtott feltételek szerint veszi igénybe és elismeri, hogy a Vatera nem felel e partnerek által nyújtott szolgáltatásokért; akkor sem, ha ezen szolgáltatások a Vatera márkanév alatt érhetőek el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tibircke_v
hozzászólás 2010-12-28 11:43
Létrehozva: #866


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-12-28 11:37
Azonosító: 1 417 368



A tökéletes futárszolgálat

Nem tudom, kinek mennyit ér a karácsony, de vannak. akik könnyedén tönkreteszik más karácsonyát.
Példának a saját esetemet tudom felhozni?

Múlthéten Vasárnap vásároltam az interneten egy karácsonyi ajándéknak szánt terméket (szándékosan nem írom mit). Ezt a terméket egy csomagküldő szolgálatnak kellett volna kiszállítania (név szerint a GTR Futárszolgálatnak). A futárszolgálat küldött egy visszaigazoló email-t (2010.12.15.-én), hogy átvették a csomagot a részemre, melyet ?VÁRHATÓAN? következő nap 8:00-20:00 óra között szállítják házhoz (2010.12.16.-án).
Kedvesemnek szántam karácsonyi ajándéknak, ezért nagyon vártam már.
Elérkezett az a bizonyos nap (December 16.-a). Délelőtt itthon voltam, de nem érkezett meg. Délután dolgozni kellett mennem, ezért édesanyámat kértem meg, hogy várja és vegye át a csomagot. Lelkére kötöttem, hogy amint megjön a csomag, hívjon fel? Este 8 óra: nem kaptam hívást? ekkora már gyanakodtam. Felhívtam Anyut, hogy mi a helyzet, de a csomagnak, híre sem volt. (Gondoltam biztos a hó miatt?)
Másnap reggel (December 17.-én) gondoltam rákérdezek a honlapon kiírt ügyfélszolgálati telefonszámon. Nagyjából a 7. hívás után felvették a telefont.
Bemutatkoztam, elmondtam mit is szeretnék. A hölgy a következőt mondta: valószínű Holnap (szombati nap) viszi a futár. Szombaton ismét vártam a csomagot, majd dél körül felhívtam őket, hogy mikor várható, mert dolgoznom kell. A válasz így hangzott:
?Ma nem viszi a futár, és nem is látom a rendszerben a csomagot, de nem tudok utána nézni, mert szombati nap lévén korlátolt a rendszer. Majd hétfőn felhívom, hogy mi a helyzet a csomaggal.?
Hétfőn érkezett is a hívás.
?Sajnos rossz elosztó központba vitte a futár, és valószínűleg ma éjjel visszaérkezik Budapestre. A csomagot holnap (kedden) viszi a futár.?
Kérdeztem, hogy mennyire biztos ez, mert eddig is csak hitegettek.
?Hát garantálni nem tudjuk?- mondta a hölgy, de felhívom önt, hogy elviszi a futár vagy sem.

December. 21.
Jön a hívás nagyjából délután 4-kor.
?Sajnos nincs meg a csomag, nem találjuk a raktárban. De keressük? ?
Elmondtam, hogy ez már lassan 1 hete húzódik, és csak csúsztatnak, hitegetnek, de konkrétumot nem mondanak?
?Nagyon sajnáljuk, de több ezer csomag van a raktárban.?
Közöltem, hogy ez egy Karácsonyi ajándék, amit direkt nem az utolsó napra hagytam, hogy biztos ideérjen.
?Megteszünk minden tőlünk telhetőt, és ha meglesz még ma, akkor holnap viszi a futár, de felhívom önt holnap mi a helyzet.?
Biztonság kedvéért el szerettem volna kérni a felettese számát had beszéljek vele most már , mert ez nem így működik. A hölgy persze azt válaszolta, hogy nem adhatja meg a felettese számát. Mondtam neki akkor hívjon fel ő engem, mert szeretnék vele beszélni.
A hölgy azt mondta : ?Rendben, amint lesz ideje felhívja Önt.? (mai napig nem hívott)

December 22.
Nem érkezik hívás?
Próbálok hívni három telefonszámot. Két szám az ügyfélszolgálaté, de ez a két szám reggeltől estig foglalt volt. A harmadik számon pedig azzal a bizonyos hölggyel beszéltem, de ezen a számon sem érek el senkit, mert vagy kicseng, vagy foglalt, de fel nem veszik, visszahívás nem érkezik (a hölgy ugye azt mondta jelentkezik mi a helyzet).
Ekkor már gondoltam ennek annyi. :S

December 23.
Próbálgatom a három telefonszámot, majd nagyjából harminc hívás után elérem a hölgyet.
Mondtam neki, hogy ki vagyok, és mit akarok.
?Sajnos a csomag még mindig nincs meg? nagyon sajnálom, keresik, de még mindig nincs meg.?- válaszolta a hölgy.
Kérdezem: És akkor a káromat mikor és ki téríti meg?
? Amennyiben nem kerül elő, akkor a kollégákkal a két ünnep között kezdjük a kártérítések intézését.?
Kérdeztem tőle: Ez hogyan működik?
?Felhívjuk a feladót, hogy mennyi az értéke a csomagnak, ehhez hozzáadjuk a szállítási díjat, majd a kapott összeget az Ön által megadott számlaszámra utaljuk.?
És az, hogy ajándék nélkül állok oda a barátnőm elé? Mit mondok neki? ? Te sajnos nem kapsz semmit, mert a futárszolgálat eltűntette? Azok a napok, mikor vártam a csomagot, és mást nem tudtam csinálni? Es a sok telefonálgatás? Az, hogy szégyenkeznem kell a szeretet ünnepén ajándék nélkül? ?
?Sajnos csak a csomag értékét és a szállítási díjat tudjuk megtéríteni, amennyiben nem lesz meg a csomag.?- mondta nyugodtan a hölgy.

A csomag a mai nap sem érkezett meg,és nem is kerestek futárszolgálatrészéről (2010.12.28.)

A futárszolgálat honlapján a következő áll:
? Csomagok házhozszállítása az átvételt követő napon illetve a kért szállítási határidő szerint
? Megbízható csomagkezelés

Tehát a teljes kárt, ami engem ér nem térítik meg? Na, szép ez a GTR FUTÁRSZOLGÁLAT!

Tatabánya, 2010.12.28. V.T.


A hozzászólást -Tibircke_v- szerkesztette a következő időpontban: 2010-12-28 11:46
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorlyke
hozzászólás 2010-12-28 09:40
Létrehozva: #867


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-09-24 09:35
Azonosító: 761 425



sziasztok nekem a gtr futáros el vitt egy csomagomat dec 16-án jelezte a partnerem hogy nem érkezett meg azota se irtam nekik emailt tegnap válaszoltak irjam meg a cimet honnan hová vitték a csomagomat de ami boszant csak csomagszám van amugy is a papiron semmi olyan hogy hová viszik legalább rá irhatnák hogy meg mutasam a partnernek igen tölem át vették el vitték ez kicsit boszanto mert eddig mindig meg érkezet a csomag amit vittek tölem most semmi.. blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-12-28 07:53
Létrehozva: #868


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



Nem volt még dolgom a futárszolgálattal de azért ha ennyi vád ér csak reagálnék már rá.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tothbacso_v
hozzászólás 2010-12-28 02:26
Létrehozva: #869


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-12-19 19:00
Azonosító: 1 415 989



IDÉZET(Pumeszka01 @ 2010-12-28 00:37) *
Most kissé megnyugodtam, hogy leírhattam az esetem.

Mindenkinek ajánlom, hogy éljen törvényadta lehetőségével!!! Kérjen panaszkönyvet, írásba jelentse a fogyasztóvédelemnek.
Igaz a panaszkönyvet a mai napig nem szállították házhoz a kérésemre!

Súlyos büntetések várhatók remélem! Ilyen esetekre rákapnak a hatóságok.



Szia! Esetem hasonló: GTR, elküldtem a (nem olcsó!) csomagot a vevőnek utánvéttel, de már egy hete, karácsonyi ajándék lett volna a fa alá. Miért is ne, hogy éppen ez a nagyobb értékű küldemény nem érkezik meg! Hiába hívogatom őket, hagytam kb 5-6 üzenetet a rögzítőjükön, volt amire nem vagyok büszke, de ahhoz képest, hogy bemondja a gépi hang, hogy visszahívnak, természetesen nem valami segítőkészek, mert azóta sincs semmi. Mégis hogy tehetnek így bármit is értem, az ügyemért, ha már annyira fontos vagyok nekik, mint ügyfél? Nekem most se áru, se pénz, (pedig a pénz nagyon kellene, gyedből élek) és még annak a költségét is saját zsebből kifizettem, hogy áthintáztassanak! Tiszta ideg vagyok, már aludni sem tudok, annyit emésztem magam. Tényleg nem tudok mást tenni, mint a rendőrségen feljelentést tenni??? És annak lesz valami eredménye egyáltalán?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pumeszka01
hozzászólás 2010-12-28 01:37
Létrehozva: #870


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2010-12-27 17:50
Azonosító: 1 417 251



Most kissé megnyugodtam, hogy leírhattam az esetem.

Mindenkinek ajánlom, hogy éljen törvényadta lehetőségével!!! Kérjen panaszkönyvet, írásba jelentse a fogyasztóvédelemnek.
Igaz a panaszkönyvet a mai napig nem szállították házhoz a kérésemre!

Súlyos büntetések várhatók remélem! Ilyen esetekre rákapnak a hatóságok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pumeszka01
hozzászólás 2010-12-28 00:49
Létrehozva: #871


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2010-12-27 17:50
Azonosító: 1 417 251



Köszi az együttérzést!!! Ahogy tudom, nem csak velem történt meg az eset. Az aukciós partnerem jelezte.,hogy másnak is eltünt a csomag.
Számomra érthetetlen, hogy mások pénzét semmibe sem veszik egyesek. A pps futárszolgálat már a termék felvételét is elfelejti, ráadásul mást ad át a vevőnek.

Sajnos élnem kell törvényadta lehetőségemmel...

.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-28 00:30
Létrehozva: #872


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 728
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Pumeszka01 @ 2010-12-27 23:22) *
Na sikerült megtalálni ezt a topikot.

Sajnos tényleg megtörtént az alább írt eset. Sajnos sem az áru. sem az ellenértéke nem ért el hozzánk. Végső elkeseredésemben, hogy senki nem méltat arra, hogy válaszoljon, hivatalos helyeken kell megtennem a szükséges intézkedéseket.
Hogy miért tehet róla a vatera?
Azért mert ő áll kapcsolatba a GTR futárszolgálattal. Képzelje el mindenki, hogy vásárol egy terméket a gyermekének karácsonyra. Kifizeti az áru árát és a futárköltséget.
Majd karácsony elött egy nappal, mikor nagy nehezen telefonon eléri a GTR-t, közlik vele, hogy nincs meg az eladótól felvett áru...
A legmodernabb technikával-vonalkódolvasóval- elküldött csomag csak úgy elveszik útközben.
Teljesen felvagyok háborodva, hogy ilyen megtörténhet. Ha nem képes a futárszolgálat ellátni feladatát adja vissza vállalkozását, mert méltatlan rá.
40 év alatt még ilyen szörnyű karácsonyom nem volt.
Ráadásul négy napon keresztül hívogattam őket. Csak az üzenetrögzítő jelentkezett.
Ki fizeti ki ezt a sok telefonköltséget?
Mi lesz a pénzemmel? Ki fizeti ki az anyagi illetve erkölcsi káromat?

Ez nagyon pocsék helyzet, de az biztos, hogy a csomag ellenértékét ki fogják fizetni, mint ahogy a posta is kifizeti az elveszett csomagokat. De ez idő. A postán pl. 15 nap, mire egyáltalán elindíthatja az ember a tudakozványt.
Majd jön ide a futár és válaszolni fog, bár ritkán jár.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pumeszka01
hozzászólás 2010-12-28 00:22
Létrehozva: #873


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2010-12-27 17:50
Azonosító: 1 417 251



Na sikerült megtalálni ezt a topikot.

Sajnos tényleg megtörtént az alább írt eset. Sajnos sem az áru. sem az ellenértéke nem ért el hozzánk. Végső elkeseredésemben, hogy senki nem méltat arra, hogy válaszoljon, hivatalos helyeken kell megtennem a szükséges intézkedéseket.
Hogy miért tehet róla a vatera?
Azért mert ő áll kapcsolatba a GTR futárszolgálattal. Képzelje el mindenki, hogy vásárol egy terméket a gyermekének karácsonyra. Kifizeti az áru árát és a futárköltséget.
Majd karácsony elött egy nappal, mikor nagy nehezen telefonon eléri a GTR-t, közlik vele, hogy nincs meg az eladótól felvett áru...
A legmodernabb technikával-vonalkódolvasóval- elküldött csomag csak úgy elveszik útközben.
Teljesen felvagyok háborodva, hogy ilyen megtörténhet. Ha nem képes a futárszolgálat ellátni feladatát adja vissza vállalkozását, mert méltatlan rá.
40 év alatt még ilyen szörnyű karácsonyom nem volt.
Ráadásul négy napon keresztül hívogattam őket. Csak az üzenetrögzítő jelentkezett.
Ki fizeti ki ezt a sok telefonköltséget?
Mi lesz a pénzemmel? Ki fizeti ki az anyagi illetve erkölcsi káromat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-27 23:21
Létrehozva: #874


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 728
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(taki63 @ 2010-12-27 22:17) *
Kedves zejopy! Majd én izgulok. mosking.gif

Köszönöm, nagyon kedves. rolleyes.gif
Ma elvitték rendben a csomagot.
Talán oda is ér rendben. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taki63
hozzászólás 2010-12-27 23:17
Létrehozva: #875


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 191
Regisztrált: 2007-03-01 14:31
Azonosító: 483



IDÉZET(taki63 @ 2010-12-16 09:10) *
Tisztelt Vaterafutár!

Van egy csomagom amit szeretnék Önökkel szállíttatni, viszont a megrendelésnél amikor beírom a méretet 100 x 60 x 60 a kiszámított súly alapján nem tudom elküldeni a megrendelést. Ezek szerint egy ekkora csomagot nem tudnak fogadni?

Válaszát előre is köszönöm, üdv: taki63 thank_you.gif


Tisztelettel megkérdezném Kedves ppsfutar, hogy miért ennyire szelektíven válaszol. Az adott csomag elszállítását már megoldottam ugyan, de szeretném tudni számíthatok e a jövőben Önökre, vagy ekkora tárgyakkal ne próbálkozzak?
Köszönettel: taki63


IDÉZET(zejopy @ 2010-12-21 18:07) *
Kedves Futár! biggrin.gif
A napokban megrendelem Önöket. biggrin.gif (Mondja, hogy legalább egy kicsit izgul. laugh.gif )


Kedves zejopy! Majd én izgulok. mosking.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pumeszka01
hozzászólás 2010-12-27 18:19
Létrehozva: #876


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2010-12-27 17:50
Azonosító: 1 417 251



Tisztelt Vaterások!

Megkérlek benneteket, hogy a vatera által felajánlott " Rendeljen vaterafutárt" opciót ne használjátok.

Röviden leírom az esetem:

Vásároltam egy kedves vaterástól a lányomnak karácsonyra ajándékot. Elutaltam az áru értékét és a szállítási költséget. A vaterafutár azaz a GTR elvesztette a karácsonyi ajándékot. Képtelenség elérni őket telefonon. Most már ott tartok, mivel még az e-mailokra sem válaszolnak feljelentem a gtr-t.
Közben az aukciós partnerem telefonba elmondta, hogy nem mi vagyunk az egyetlenek, akik így jártak. Természetesen a vatera sem reagált a nekik küldött e-mailra.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m1a1n1o
hozzászólás 2010-12-22 19:26
Létrehozva: #877


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-22 16:01
Azonosító: 1 416 561



jiiipppiiiííííííí

két nap késéssel megérkezett a futár!
már csak ide kell érnie!!!!
Köszönöm!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m1a1n1o
hozzászólás 2010-12-22 19:14
Létrehozva: #878


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-22 16:01
Azonosító: 1 416 561



3 nap alatt ez az ötödik levél amiben igérgetnek:


Tisztelt Ügyfelünk!

Rendszerünk szerint mai napon felvételre kerül a küldeménye, ami azt jelenti, hogy holnap, azaz dec 23-án 08:00 - 18:00 óra között kiszállításra kerül.

Üdvözlettel,
Pannon Parcel Service
futárszolgálat



......és a közelében sem volt a feladónak a futár !!!!!
Ez egy vicc!
Miért kell elvenni az ember kedvét az egésztől????

Go to the top of the page
 
+Quote Post
DjRolee
hozzászólás 2010-12-22 18:37
Létrehozva: #879


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-12-10 10:30
Azonosító: 64 481



Érdekes.
Megnéztem a GTR oldalán , hogy merre jár a csomagom.
Megdöbbenve látom, hogy kézbesítve dec 22 a vicc az egészben hogy a saját nevemet és címemet mutatja és természetesen nincs kézbesítve még...
3 telefon szám közül egyikre sem reagálnak nem veszik fel... mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m1a1n1o
hozzászólás 2010-12-22 16:17
Létrehozva: #880


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-22 16:01
Azonosító: 1 416 561



Kedves Mindenki!
A kérdésem, észrevételem a vatera futárral kapcsolatban lenne!
Csak velem fordul elő, hogy egy-egy email-lel hitegetnek már 3 napja, hogy a "mai nap" már tutti felveszik a csomagomat, holott azzal hirdetik magukat, h 48 órán belül szállítanak??!!
Azért választottam ezt a lehetőséget, mert azt gondoltam, hogy gyorsabb másoknál!
Két email után már írni sem lehet nekik, mert hogy hogy nem valami hiba van a rendszerben!!!
Telefonszám meg nincsen!
Azt gondolom ez így nem teljesen korrekt!!!!!
Mi az esélyem, h a vasárnap megrendelt csomag karira ideérjen???
SEMMI!
Ezt jól benéztem!
Nem ajánlom senkinek!
Köszönettel:
Erzsébet

Go to the top of the page
 
+Quote Post

70 Oldal V  « < 42 43 44 45 46 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-04-23 21:42