IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

64 Oldal V  « < 42 43 44 45 46 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vaterafutár
zejopy
hozzászólás 2010-09-10 22:27
Létrehozva: #861


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 103
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(ricardoca @ 2010-09-10 22:18) *
Az utolsó mondatodat hogy értsem? Te voltál a vater futár megrendelő, te kaptad a számlát, de szóltál, hogy a vevőnek adják oda a kártérítést? A 1X azt jelenti, hogy 1750 ft volt a kártérítés? (én az ÁSZF-ben úgy olvastam, hogy a feladási díj kétszerese a kártérítés késedelmes kiszállítás esetén)

Bocs, kicsit pontatlanul fogalmaztam. Igen. Miután késett a csomag, jeleztem a problémámat ( mosking.gif ), azt mondták, hogy visszaadják a pénzt. Akkor mondtam, hogy a vevőnek adják, mert ő fizette. És igen, csak az egyszeri árat adták, és én még annak is örültem. Kezdő vásárló volt, nem tudtam, értékelés szempontjából hogyan viszonyul a dolgokhoz. De végül eléggé jó lett, mert pozitívan fogta fel a dolgot és azt írta az értékelésben, hogy végigkövettem a csomag útját. Szerencsém volt. Tényleg. Egy keményebb vevő rosszabbat is adhatott volna. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ricardoca
hozzászólás 2010-09-10 22:18
Létrehozva: #862


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2009-03-18 17:36
Azonosító: 558 315



Szia , köszönöm a választ!
Igen , a számvitelileg szeritnem is úgy szabályos, hogy továbbszámlázod a vevőnek és megtartod az eredetit, amit magadnak kérsz. De ez egy magán eladó, se a termékről se a szállítási díjról nem fog nekem számlát adni. Az értékelés max a lelkemet nyugtathatja meg, attól nem tudom a futár áfáját visszaigényelni és ktg-ként elszámolni, és készülhetek a bosszú negára, amit lehet, hogy nem törölnek a vaetra adminok.
Hát sok pozitívjaja van az eladónak, nem gondoltam, hogy így megszívom... épp egy hete írtam, hogy bajom van vele, mert hiába nyertem meg egy 1 Ft-ról induló termékét 8 ezerért, azt írta emailen, hogy 10 ezret kér érte, mett túl olcsón nyertem meg. Bánom már, hogy nem postával kértem, ott tanuk előtt jegyzőkönyvvel kibonthatom a a csomagot, benne van-e a termék, most meg még az is az eszembe jutott, mi van, ha nem tette bele minden részét a terméknek, hogy fogom bizonyítani..... (játékgép, memóriakártya CD-k, távirányító, stb)

Az utolsó mondatodat hogy értsem? Te voltál a vater futár megrendelő, te kaptad a számlát, de szóltál, hogy a vevőnek adják oda a kártérítést? A 1X azt jelenti, hogy 1750 ft volt a kártérítés? (én az ÁSZF-ben úgy olvastam, hogy a feladási díj kétszerese a kártérítés késedelmes kiszállítás esetén)



IDÉZET(zejopy @ 2010-09-10 21:32) *
Amíg nem értékelted az adásvételt, addig talán van még egy eszköz a kezedben. Ha nem kapod meg a szállítás költségét, akkor nyugodtan értékelheted szerintem negatívan, de vigyázz, minden történés bizonyítható legyen mail-lel.
Mellesleg csak halkan jegyzem meg, hogy én úgy csinálom, hogy a feladás díját továbbszámlázom a vevőnek. Az eredeti számlát pedig én teszem el. Ez így szabályos.
Ja, jut eszembe, a visszapénzt a vevő kapja, legalábbis én legutóbb ezt kértem tőlük, és azt mondták, hogy úgy van. De csak 1x.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-09-10 21:32
Létrehozva: #863


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 103
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(ricardoca @ 2010-09-10 21:18) *
És ezek után valaki meg tudná nekem válaszolni a következőt kérdést?

Ha megreklamálom a futárnál a késedelmes kiszállítást, akkor kártérítési összeg jár, az ÁSZF szeirnt 2*1750 FT?
Én most azt feltételezem, mivel az eladó saját nevére kérte a számlát, ezt neki fogják kifizetni. Igényt tudok tartani erre az összegre?
Átutalással én fizettem ki neki a vatera futár díját, kértem, hogy kérjen nekem számlát, nem tette meg.
Ha már jár a kártérítés, akkor arra hogyan tarthatokj igényt? Várjak a jóindultára, hogy hátha odaadja nekem a pénzt?

Amíg nem értékelted az adásvételt, addig talán van még egy eszköz a kezedben. Ha nem kapod meg a szállítás költségét, akkor nyugodtan értékelheted szerintem negatívan, de vigyázz, minden történés bizonyítható legyen mail-lel.
Mellesleg csak halkan jegyzem meg, hogy én úgy csinálom, hogy a feladás díját továbbszámlázom a vevőnek. Az eredeti számlát pedig én teszem el. Ez így szabályos.
Ja, jut eszembe, a visszapénzt a vevő kapja, legalábbis én legutóbb ezt kértem tőlük, és azt mondták, hogy úgy van. De csak 1x.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2010-09-10 21:33


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ricardoca
hozzászólás 2010-09-10 21:18
Létrehozva: #864


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2009-03-18 17:36
Azonosító: 558 315



És ezek után valaki meg tudná nekem válaszolni a következőt kérdést?

Ha megreklamálom a futárnál a késedelmes kiszállítást, akkor kártérítési összeg jár, az ÁSZF szeirnt 2*1750 FT?
Én most azt feltételezem, mivel az eladó saját nevére kérte a számlát, ezt neki fogják kifizetni. Igényt tudok tartani erre az összegre?
Átutalással én fizettem ki neki a vatera futár díját, kértem, hogy kérjen nekem számlát, nem tette meg.
Ha már jár a kártérítés, akkor arra hogyan tarthatokj igényt? Várjak a jóindultára, hogy hátha odaadja nekem a pénzt?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ricardoca
hozzászólás 2010-09-10 19:43
Létrehozva: #865


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2009-03-18 17:36
Azonosító: 558 315



Sajnálom, hogy nem olvastam előbb a topicot, szaporítom azoknak a számát, akik NEM ELÉGEDETTEK A VATERA FUTÁRRAL.

SOha többet nem veszem igénybe a szolgáltatásait!!! Százszor inkább a magyar posta, pedig értük se vagyok oda.

Írtam az ÜF. szolg-nak, hogy elutalom az eladónak pénzt, hogyan tudok számlát kérni a futárdíjról. Mint valami butyuta, írdogált mindenféle hülyeséget egy nő, hogy így meg úgy az utánvét stb. Felhívtam őket, fogalma se volt, hívtam a pénzügyest, közölte, hogy a feladónak adnka számlát hiába én fizetem, arra nem kérhető a futár meg, hogy a csomaggal együtt számlát is elhozza nekem.

Na bíztam az eladóban, hogy akkor kérjen nekem számlát a fuvardíjról, elutaltam a pénzt, megadtam a számlázási adatokat, de a drágám magának kérte a számlát ennek ellenére. A nagyobb baj az, hogy csütörtök 12 -kor elhozták tőle a csomagot, amit én egész pénteken vártam, hogy kihozzanak, és sehol senki!
Online nyomon követés nem működik, az ÜFSZ telfonja vagy kikapcsolvan vagy foglalt!. Egyszer sikerült 11 kor egy nőt felhívnom, közölte a rendszer le van faygva fogalma sincsmi van a csomagommal. Kértem a futár teelfonszámát, nem adták meg (MEGJEGYZEM A GLS FUTÁRNÁL EGYBŐL MEGADJÁK, HOgy A FUTÁR ÉS A VÁSÁRLÓ TUDJON EGYEZTETNI A CSOMAG ÁTVÉTELÉRŐL!)

Szóval telefonszámot nem kaptam kérésemre, hogy hívjon fel a futár nem hívott. EGYÉSZ NAP OTTHON ÜLTEM, HOGY MEGÉRKEZZEN A GYEREK SZÜLINAPI AJÁNDÉKAÉS HIÁBA! Most valahol landolt egy autóban és az egész hétvégét ott tölti.
Nem ilyen szolgáltatásért fizettem 1750 FT-ot!!!!!!!

A garantált másnapi kézbesítés egy nagy hazugság!!! MÉg arra se vették a fáradságot, hogy felhívjanak, hogy késik a kézbesítés!!!

Ezzek után kiváncsi vagyok, ha megreklamálom a késői kézbesítést, akkor az eladónak fogják kifizetni a kártérítést???

Inkább küldtem volna portósan a GLS futárt a csomagért, késő bánat, sajnos ez egy kellemetlen tanulópénz nekem!

SOHA TÖBBET VATERA FUTÁRT! CSATLAKOZOM AZ ELŐTTEM SZÓLÓHOZ, A VAETRA INKÁBB NE ÉGESSE MAGÁT EGY ILYEN SZOLGÁLTATÓ REKLÁMOZÁSÁVAL!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szentendrei26
hozzászólás 2010-09-05 17:52
Létrehozva: #866


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-11-02 23:27
Azonosító: 819 666



IDÉZET(Sanyabacsi69 @ 2010-09-05 16:46) *
Segítség,
Keresendő téma: futár.


Nekem úgy tűnik, hogy a vatera inaktiválta (esetleg a a konkurencia nyomására? hiszen sok pénzbe kerülhet a főoldalon a folyamatos hirdetés...) az MPL-t, mert a korábbi MPL oldal minden figyelmeztetés nélkül átugrik a pps oldalra

Kerestem a googleban is:
Felvevőhelyek - Vatera.hu - Online Internetes Aukciós PiactérVatera MPL futár. Vaterafutár kezdőlap A szolgáltatás Miért válassza? Csomagméretek Díjszabás Felvevőhelyek. www.vatera.hu/vaterafutar/mpl/?activepanel

áturig a pps oldalra...

Aug 31-én még létezett, itt a google által tárolt "bizonyték":

http://webcache.googleusercontent.com/sear...=clnk&gl=hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szentendrei26
hozzászólás 2010-09-05 17:04
Létrehozva: #867


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-11-02 23:27
Azonosító: 819 666



Még egyszer:
A vaterafutár lapon korábban 2 db futár szerepelt, most már csak 1. Ezért nem tatálom az MPL futárt. Megszűnt?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-09-05 16:46
Létrehozva: #868


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Segítség,
Keresendő téma: futár.

IDÉZET(szentendrei26 @ 2010-09-05 16:43) *
Nem találom a vatrán az MPL futárt. Megszűnt? Üdv:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
szentendrei26
hozzászólás 2010-09-05 16:43
Létrehozva: #869


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-11-02 23:27
Azonosító: 819 666



Nem találom a vatrán az MPL futárt. Megszűnt? Üdv:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-08-26 10:03
Létrehozva: #870


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 192
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(user2004 @ 2010-08-26 09:22) *
T. Vaterafutár!
...

Tisztelt user2004!

Legyen kedves nagyon sürgősen moderálni magát.

A problémáját mindenki megérti, azonban az őrjöngésnek nem itt van a helye.

IDÉZET(user2004 @ 2010-08-26 09:22) *
...Ja és abban is biztos vagyok, hogy senki sem lenne elégedett egy ilyen minőségű szolgáltatással, szóval - ha nem lenne világos - ezért hallgat a "tömeg"...

Egyúttal köszönjük a kioktatást, nyilván nálunk rossz a statisztika. A következő hasonlóan hiteles információját figyelmeztetéssel fogom honorálni.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
user2004
hozzászólás 2010-08-26 09:22
Létrehozva: #871


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-08-25 09:30
Azonosító: 1 321 446



T. Vaterafutár!

Van egy pont, amikor már nem lehet a másik türelmét kérni, és ezt Önök átlépték. Most azért vegyek ki még egy hét szabadságot, mert eszetlenül szervezték meg a munkájukat?
A legbosszantóbb az egészben, hogy magyarázkodnak, szabadkoznak, de MÉG MINDIG NEM MONDANAK SEMMI KONKRÉTUMOT, HOGY MÉGIS MIKORRA JÖNNEK...

Ne köszöngessék folyamatosan a türelmemet és a megértésemet, mert már elfogyott. Ja és abban is biztos vagyok, hogy senki sem lenne elégedett egy ilyen minőségű szolgáltatással, szóval - ha nem lenne világos - ezért hallgat a "tömeg"...

user2004


IDÉZET(ppsfutar @ 2010-08-25 21:03) *
Tisztelt user2004, Tisztelt Hozzászólók !
Az utóbbi két hétben a rendkívüli módon megnövekedett érdeklődés eredményeképpen hatalmas mennyiségű előkészítetlen, pontatlan, rossz, hamis súly és méretekkel, rossz tömegméretekkel leadott megrendelést kaptunk, amelyek teljesen felborították kiszállítási terveinket. Emeletről, padlásról, pincékből, ablakokon keresztül kellett vagy kellett volna szállítani.
Ha egy 1 raklapos megrendelést megyünk felvenni és helyette 5 raklapot kell felvennünk azon a címen, mi lenne a teendő a további 4 helyre tervezett feladónak mit lehet mondani ? Sorry ! Majd holnap, vagy utána vagy azután megyünk hozzá ? Borul a holnap, borul a hét, borul a terv. Nem akarjuk"égetni" a Vaterát, sem magunkat. Sajnos nem tud egy ember egyedül egy szekrénysort a negyedik emeletről lehozni vagy egy 100 darabra szétszedett cserépkályhát cserepenként lehordani az emeletről az autóhoz. Ilyenkor is borul a hadrend és adott esetben az autó gurult ezért az egy címért mondjuk 200 km-t.
Ezek csak példák a "megbízhatatlan, égő, felháborító" futárszolgálat utolsó megrendeléseiből. Elnézést kérünk, csodákat még nem tudunk tenni, ezért továbbra is szüneteltetjük ezt a szolgáltatásunkat.
Köszönjük a türelmet és a megértést. Külön köszöntjük azon megrendelőinket akik elégedettek szolgáltatásainkkal bár nem adnak hangot ennek a fórumon. Ők sokkal többen vannak. a Vaterafutár

Go to the top of the page
 
+Quote Post
ppsfutar
hozzászólás 2010-08-25 21:03
Létrehozva: #872


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 155
Regisztrált: 2009-04-06 12:33
Azonosító: 603 114



IDÉZET(user2004 @ 2010-08-25 14:45) *
Kaptam egy levelet, amiben állítólag tájékoztatnak, de a csomag érkezéséről semmi konkrétum.
FELHÁBORÍTÓ!!! SENKINEK SEM AJÁNLOM A VATERAFUTÁRT!!!
A Vaterának meg azt tanácsolom, hogy ne égessék magukat egy ilyen szolgáltatóval...

"Tisztelt Ügyfelünk,

Ezúton szeretnék tájékoztatást nyújtani csomagját illetően. Problémáink adódtak a raklapos szállításokkal, sok a pontatlan megrendelés, a szállításra elő nem készített küldemények nagyban megnehezítették a kollégáim dolgát. Szüneteltetjük a raklapos szolgáltatásunkat, nem is veszünk fel új megrendeléseket. Amik beérkeztek azonban, (ahogy az Öné is) igyekszünk teljesíteni. Mindent megtesznek kollégáink a mai felvétel illetve leadás érdekében. Legrosszabb esetben a folyamat áttolódik az ünnepek utáni hétre. Szíves megértését és türelmét köszönjük."

Tisztelt user2004, Tisztelt Hozzászólók !
Az utóbbi két hétben a rendkívüli módon megnövekedett érdeklődés eredményeképpen hatalmas mennyiségű előkészítetlen, pontatlan, rossz, hamis súly és méretekkel, rossz tömegméretekkel leadott megrendelést kaptunk, amelyek teljesen felborították kiszállítási terveinket. Emeletről, padlásról, pincékből, ablakokon keresztül kellett vagy kellett volna szállítani.
Ha egy 1 raklapos megrendelést megyünk felvenni és helyette 5 raklapot kell felvennünk azon a címen, mi lenne a teendő a további 4 helyre tervezett feladónak mit lehet mondani ? Sorry ! Majd holnap, vagy utána vagy azután megyünk hozzá ? Borul a holnap, borul a hét, borul a terv. Nem akarjuk"égetni" a Vaterát, sem magunkat. Sajnos nem tud egy ember egyedül egy szekrénysort a negyedik emeletről lehozni vagy egy 100 darabra szétszedett cserépkályhát cserepenként lehordani az emeletről az autóhoz. Ilyenkor is borul a hadrend és adott esetben az autó gurult ezért az egy címért mondjuk 200 km-t.
Ezek csak példák a "megbízhatatlan, égő, felháborító" futárszolgálat utolsó megrendeléseiből. Elnézést kérünk, csodákat még nem tudunk tenni, ezért továbbra is szüneteltetjük ezt a szolgáltatásunkat.
Köszönjük a türelmet és a megértést. Külön köszöntjük azon megrendelőinket akik elégedettek szolgáltatásainkkal bár nem adnak hangot ennek a fórumon. Ők sokkal többen vannak. a Vaterafutár
Go to the top of the page
 
+Quote Post
user2004
hozzászólás 2010-08-25 14:45
Létrehozva: #873


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-08-25 09:30
Azonosító: 1 321 446



Kaptam egy levelet, amiben állítólag tájékoztatnak, de a csomag érkezéséről semmi konkrétum.
FELHÁBORÍTÓ!!! SENKINEK SEM AJÁNLOM A VATERAFUTÁRT!!!
A Vaterának meg azt tanácsolom, hogy ne égessék magukat egy ilyen szolgáltatóval...

"Tisztelt Ügyfelünk,

Ezúton szeretnék tájékoztatást nyújtani csomagját illetően. Problémáink adódtak a raklapos szállításokkal, sok a pontatlan megrendelés, a szállításra elő nem készített küldemények nagyban megnehezítették a kollégáim dolgát. Szüneteltetjük a raklapos szolgáltatásunkat, nem is veszünk fel új megrendeléseket. Amik beérkeztek azonban, (ahogy az Öné is) igyekszünk teljesíteni. Mindent megtesznek kollégáink a mai felvétel illetve leadás érdekében. Legrosszabb esetben a folyamat áttolódik az ünnepek utáni hétre. Szíves megértését és türelmét köszönjük."


IDÉZET(user2004 @ 2010-08-25 10:28) *
Tisztelt Vateraoroszlán!

Tegnap megtetttem, ma elszakadt a cérna... mad.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-08-25 12:55
Létrehozva: #874


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 192
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(reny231 @ 2010-08-25 12:51) *
Tisztelt Vateraoroszlán!

Kérdésem lenne a futárszolgálattal kapcsolatban.Az eladónak ugye csak a termék pontos árát kell kifizetnem?A futárszolgálatot (1750 Ft) majd csak a termék érkezésekor?

Tisztelt reny231!

Ez attól függ, utánvéttel kéri-e a szállítást. Az utánvét többletköltséget jelent, részletek a Vaterafutár díjtáblázatában találhatók.

IDÉZET(reny231 @ 2010-08-25 12:51) *
És egyáltalán hogy működik a futárszolgálat?Kapcsolatba kell lépnem velük?
Elnézését kérem,ha netán valami butaságot kérdeztem volna.

Válaszát előre is köszönöm!

A futárt az eladó rendeli meg.

További hasznos információk olvashatók ide kattintva.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reny231
hozzászólás 2010-08-25 12:51
Létrehozva: #875


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-08-25 12:16
Azonosító: 1 321 686



Tisztelt Vateraoroszlán!

Kérdésem lenne a futárszolgálattal kapcsolatban.Az eladónak ugye csak a termék pontos árát kell kifizetnem?A futárszolgálatot (1750 Ft) majd csak a termék érkezésekor?És egyáltalán hogy működik a futárszolgálat?Kapcsolatba kell lépnem velük?Rózsaszín csekken fizetek az eladónak.
Elnézését kérem,ha netán valami butaságot kérdeztem volna.

Válaszát előre is köszönöm!

A hozzászólást -reny231- szerkesztette a következő időpontban: 2010-08-25 12:53
Go to the top of the page
 
+Quote Post
user2004
hozzászólás 2010-08-25 10:28
Létrehozva: #876


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-08-25 09:30
Azonosító: 1 321 446



Tisztelt Vateraoroszlán!

Tegnap megtetttem, ma elszakadt a cérna... mad.gif




IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-08-25 10:24) *
Tisztelt user2004!

Kérjük, a fuvarlevélszámot mellékelve forduljon közvetlenül a Vaterafutárhoz az info@ppsfutar.hu email címen.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-08-25 10:24
Létrehozva: #877


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 192
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(user2004 @ 2010-08-25 09:52) *
Egyszerűen nonszensz ami a Vaterafutárnál van, senkinek sem ajánlom!!!
Augusztus 13-án ütöttem le egy terméket...

Tisztelt user2004!

Kérjük, a fuvarlevélszámot mellékelve forduljon közvetlenül a Vaterafutárhoz az info@ppsfutar.hu email címen.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
user2004
hozzászólás 2010-08-25 09:52
Létrehozva: #878


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-08-25 09:30
Azonosító: 1 321 446



Egyszerűen nonszensz ami a Vaterafutárnál van, senkinek sem ajánlom!!!
Augusztus 13-án ütöttem le egy terméket, levelük szerint 17-én meg kellett volna kapnom. 19-én, órákig tartó próbálkozás után végre tudtam egy ügyintézővel beszélni, aki rendkívül kedves volt, de semmilyen információt nem tudott mondani, hogy mikor hozzák el a terméket az eladótól, s mikor várható, hogy hozzánk megérkezik. Állítólag nekik tilos felhívniuk a fuvarozókat, hogy információt kérjenek... De akkor miről is érdeklődhetek az ügyfélszolgálaton????
19-én végre elhozták a terméket az eladótól, de én még mindig nem kaptam meg. Senkitől semmiféle értesítést nem jött azóta sem arról, hogy mikor várható a termék megérkezése. Egész nap várok, várok, várok... Nem így képzeltem a szabadságom. Ja és lassan letelik, hogy utána ki veszi át a csomagot...?
Az ügyintéző még azt is mondta, hogy mások 2 hete várnak, így mi még sehol sem vagyunk az akkor még "csak" 3 napos (20. miatt már 6 napos) csúszással. Már-már szégyelltem magam, hogy a 48 órán belüli szállítást számon mertem rajtuk kérni. Hihetetlen!!!
Nem ezt a szolgáltatást rendeltem....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-08-20 21:44
Létrehozva: #879


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 861
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(abblak @ 2010-08-20 18:43) *
NEM TUDOK RAKLAPOS SZÁLLÍTÁST RENDELNI !!!!

MI TÖRTÉNT , MEGSZŰNT ???



IDÉZET(imree4 @ 2010-08-20 19:30) *
szeretnék raklapos szállítást leadni ,de nem lehet . mit csináljak ???????

Tisztelt abblak, imree4!

A raklapos szállítás technikai okok miatt átmenetileg szünetel.

Felhívnánk a szíves figyelmét néhány fórumozással kapcsolatos alapelvre és szabályra:

-Bőven elegendő, ha a kérdését egy felhasználónévvel leírja!
-Ne küldjön el rövid időn belül több hozzászólást ugyanabban a témában!
-Hozzászólás megírása előtt mindig tájékozódjon és mondanivalóját a témának leginkább megfelelő topikba helyezze!
-Ne használjon végig nagybetűs írásmódot, mivel az a netikett szerint illetlenségnek, kiabálásnak, a Vatera Fórumain pedig technikai témarombolásnak számít!

Köszönjük figyelmét, megértését.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
imree4
hozzászólás 2010-08-20 19:30
Létrehozva: #880


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-06-18 20:21
Azonosító: 660 763



szeretnék raklapos szállítást leadni ,de nem lehet . mit csináljak ???????
Go to the top of the page
 
+Quote Post

64 Oldal V  « < 42 43 44 45 46 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-07-29 12:43