IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

75 Oldal V  « < 42 43 44 45 46 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vaterafutár
Zsilet
hozzászólás 2011-04-04 20:54
Létrehozva: #861


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2009-12-30 22:14
Azonosító: 913 147



Nincs telefonszám megadva, nem reagálnak az üzenetekre.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-04 20:51
Létrehozva: #862


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 297
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Zsilet @ 2011-04-04 20:39) *
Az ilyen elérhetetlen, kamu cégeket fel kellene számolni!

Hogy érted, hogy elérhetetlen?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zsilet
hozzászólás 2011-04-04 20:39
Létrehozva: #863


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2009-12-30 22:14
Azonosító: 913 147



Az ilyen elérhetetlen, kamu cégeket fel kellene számolni!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edmonton
hozzászólás 2011-04-01 13:39
Létrehozva: #864


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2008-06-11 20:44
Azonosító: 161 504



IDÉZET(edmonton @ 2011-04-01 13:28) *
Azt szeretném kérdezni, hogy pontosan hol kell leadni egy rendelést a pps-nél? (most azt látom van vmi gubanc náluk, de ettől függetlenül)
Tudna vki adni egy linket? Vagy mindenképp regisztrálnom kell oda? (amit nem tudok mert vmi kódot kér)

thx a választ



már nem megtaláltam (igaz itt és nem a pps honlapján)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edmonton
hozzászólás 2011-04-01 13:28
Létrehozva: #865


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2008-06-11 20:44
Azonosító: 161 504



Azt szeretném kérdezni, hogy pontosan hol kell leadni egy rendelést a pps-nél? (most azt látom van vmi gubanc náluk, de ettől függetlenül)
Tudna vki adni egy linket? Vagy mindenképp regisztrálnom kell oda? (amit nem tudok mert vmi kódot kér)

thx a választ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
candance
hozzászólás 2011-03-29 17:41
Létrehozva: #866


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2009-11-07 18:29
Azonosító: 827 105



IDÉZET(Joehifi @ 2011-03-28 17:13) *
Állítólag valamilyen rendszerátállás volt/van náluk és nekem nagy a gyanúm hogy nem sikerült valami tökéletesen.

Enyhén szólva.
Ez jó duma.Azért nem jön a futár sem, csak két nap múlva(vagy semmikor)Rendszerátállás miatt.
Majd ,ha nem postázok csak két hét múlva akkor én is ezt fogom mondani. Sajnálom,de "rendszerátállásom" van.Téli,nyári.


--------------------
„Addig sírtam, hogy nincs cipőm, míg láttam egyszer valakit, akinek nem volt lába”
-Falfirka-
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joehifi
hozzászólás 2011-03-28 17:13
Létrehozva: #867


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2008-09-25 21:40
Azonosító: 201 614



Hihetetlen de ma sikerült velük beszélnem !!!
Állítólag valamilyen rendszerátállás volt/van náluk és nekem nagy a gyanúm hogy nem sikerült valami tökéletesen.A hölgy akivel beszéltem nagyon kedves volt(és ahogy a hangján hallottam igencsak ideges ) ,annyit tudtak ígérni hogy TALÁN ezen a héten sikerül elindítani az átutalásokat. mad.gif
Vagy csak a jövő héten ...........
A Vatera ügyfélszolgálatának is felvetettem a problémát ,ők azt írták forduljak a Futárcég ügyfélszolgálatához mosking.gif
Megtettem ,kb 5 levelemre válasz sem érkezett. 1 hónap alatt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-03-28 11:41
Létrehozva: #868


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Joehifi @ 2011-03-28 06:18) *
Tisztelettel érdeklődnék hogy a PPS futárral e mail-en kívűl hogy lehet kapcsolatot létesíteni? Sehogy.
Ugyanis a leveleimre 1 hónapja nem kapok választ és az utánvételi díjakat sem utalják át.
Mivel jelenleg már igen nagy összeg az ami náluk van amennyiben 3 napon belül nem válaszolnak kénytelen leszek a helyi rendőrségen megenni a feljelentést csalás ügyében.



Még egy elégedett ügyfél.(vagytok már páran)

Olvass kicsit vissza.
Telefonon - nemcsak szinte hanem ténylegesen - lehetetlen őket elérni.

Arra hivatkoznak, hogy annyi hívásuk van, hogy nem tudják a sok hívást fogadni.

Ezzel kapcsolatban az jutott eszembe, hogy ha itt senkinek sem sikerül őket felhívni akkor vajon kik azok akiknek sikerül?
Megmondom: Senkinek.

De tényleg ez annyira magától értetődik.


Ha ez a PPS egy vaterás eladó lenne már évek óta inaktív lenne, több száz/ezer negatívval a háta mögött.

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2011-03-28 11:44


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joehifi
hozzászólás 2011-03-28 06:18
Létrehozva: #869


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2008-09-25 21:40
Azonosító: 201 614



Tisztelettel érdeklődnék hogy a PPS futárral e mail-en kívűl hogy lehet kapcsolatot létesíteni? Ugyanis a leveleimre 1 hónapja nem kapok választ és az utánvételi díjakat sem utalják át.
Mivel jelenleg már igen nagy összeg az ami náluk van amennyiben 3 napon belül nem válaszolnak kénytelen leszek a helyi rendőrségen megenni a feljelentést csalás ügyében.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-03-25 22:29
Létrehozva: #870


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(gemh28 @ 2011-03-25 20:44) *
Sziasztok!

Úgy látom másoknak is problémája van a PPS-el. 7.-én megrendelt utánvételes szállítás vételárát még mindig nem utalták el. Reklamációra nem is válaszoltak. Kizártnak tartom, hogy rendszerátállás miatt napokig nem tudnak e-mailt küldeni vagy telefonálni. Szimplán trehányak. Az biztos, hogy egy ügyfelet elvesztettek, mert én többet nem szállíttatok a PPS-el. A Vatera meg szerintem is kereshetne másik partnert helyettük, ha már ennyi gond van velük. Kedves PPS, így kell piacot veszíteni, hajrá!!


Komolyan mondod?
Hihetetlen.

Ez a topik is csak valami fatális véletlen folyamán jöhetett létre.


Egyébiránt az utolsó mondatod nagyigazság! thank_you.gif

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2011-03-25 22:31


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemh28
hozzászólás 2011-03-25 21:44
Létrehozva: #871


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-01-29 21:24
Azonosító: 1 423 002



Sziasztok!

Úgy látom másoknak is problémája van a PPS-el. 7.-én megrendelt utánvételes szállítás vételárát még mindig nem utalták el. Reklamációra nem is válaszoltak. Kizártnak tartom, hogy rendszerátállás miatt napokig nem tudnak e-mailt küldeni vagy telefonálni. Szimplán trehányak. Az biztos, hogy egy ügyfelet elvesztettek, mert én többet nem szállíttatok a PPS-el. A Vatera meg szerintem is kereshetne másik partnert helyettük, ha már ennyi gond van velük. Kedves PPS, így kell piacot veszíteni, hajrá!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-03-25 16:52
Létrehozva: #872


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 297
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(candance @ 2011-03-25 15:38) *
Továbbiakban nem is akarok velük foglalkozni.Te tudod miért ragaszkodsz hozzájuk,nekem ennyi tapasztalat elég is velük.
Elég kínos mentegetőzni a vevőnek amikor várja másnap a megvett holmiját és közlöm vele,hogy akkor ne várja.A plusz ezer forintról nem is beszélek,mert start plusz csomagként adtam fel,(szombati kiszállítással) hiszen fontos volt,hogy a héten odaérjen.

Azért ragaszkodom hozzájuk, mert a kritika hatására megváltozott a szolgáltatás. Természetesen csak a saját tapasztalatomról beszélhetek.
Ha van kedved, olvass vissza a topik elejére. Amit ők kaptak tőlem, azt az ellenségemnek sem kívánom így utólag.
Most pontosan jönnek, udvariasak és időben kiviszik az árut. És nem törtek még, igaz, jól is csomagolunk. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
candance
hozzászólás 2011-03-25 16:38
Létrehozva: #873


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2009-11-07 18:29
Azonosító: 827 105



IDÉZET(zejopy @ 2011-03-25 15:14) *
Nálam a kezdeti szakaszban sokkal rosszabb volt az arány, de tényleg.smile.gif

Továbbiakban nem is akarok velük foglalkozni.Te tudod miért ragaszkodsz hozzájuk,nekem ennyi tapasztalat elég is velük.
Elég kínos mentegetőzni a vevőnek amikor várja másnap a megvett holmiját és közlöm vele,hogy akkor ne várja.A plusz ezer forintról nem is beszélek,mert start plusz csomagként adtam fel,(szombati kiszállítással) hiszen fontos volt,hogy a héten odaérjen.


--------------------
„Addig sírtam, hogy nincs cipőm, míg láttam egyszer valakit, akinek nem volt lába”
-Falfirka-
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-03-25 16:14
Létrehozva: #874


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 297
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(candance @ 2011-03-25 15:00) *
A hat alkalomból háromszor nem vették fel a csomagot,mindezt kb. egy év alatt.Ezt nem nevezném javításnak.A panaszokat amik itt megjelennek a jéghegy csúcsának mondanám,hiszen nem mindenki ír ide.Én is a harmadik negatív tapasztalatom után írtam.Ezt a szöveget egy éve látom a honlapon:"Nyomonkövetés szolgáltatásunk fejlesztés alatt van" Ez azért nevetséges nem?

Az előbb hívott a futár ,hogy akkor Ő most jönne a csomagért.Említettem neki,hogy 24 órával előbbre vállalták.Fel volt háborodva,hogy neki milyen sok címe van és nem tudja teljesíteni mindegyiket.Ez a része nem tartozik rám,de az igen,hogy esetleg szabadságot veszek ki ,mert várom a futárt,otthon ülök 10 órában.Talán több embert kéne alkalmazni vagy nem a másnapi csomagfelvételt kéne vállalni.Amennyiben azt mondják,hogy két nap alatt tudunk odaérni Önhöz akkor ezt érezném tisztességesnek.Egy értesítést levélben vagy telefonon elvártam volna.Minimum.

Nálam a kezdeti szakaszban sokkal rosszabb volt az arány, de tényleg.smile.gif
Az meg, hogy a futár neked pattog, mert sok a dolga, szintén nem megengedhető, és nem a cég hibája, hanem a személyé.
Persze, a panasz a jéghegy csúcsa, de az elégedettségi arány is csak az. Számtani szempontból mindegy, sőt, itt inkább csak panasz van, tehát az arány nem a valós elégedettségi fokot mutatja, hanem lényegesen rosszabbat..
Különben nem volt gondom a postoddal, mert te a személyes tapasztalatodat írtad le. Ez egy reális dolog, azt hiszem, hogy innen talán lehet is kezelni. A hozzászólásod indokolt volt. Mert ha a szokásos csatornán keresztül nem tudod elintézni, ahogy nem is tudtad, akkor ez még egy lehetőség, mert ezt olvassák, viszonylag rendszeresen.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
candance
hozzászólás 2011-03-25 16:00
Létrehozva: #875


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2009-11-07 18:29
Azonosító: 827 105



IDÉZET(zejopy @ 2011-03-25 11:38) *
Nincs olyan intézmény/cég/szolgáltató, amelyik ne hibázna, mert emberek dolgoznak mindenütt. Te talán tökéletes vagy? Nyilván nem. A hibáidat, mivel igényes vagy, próbálod javítani, tanulni belőlük.
Ők is pont ezt teszik.


A hat alkalomból háromszor nem vették fel a csomagot,mindezt kb. egy év alatt.Ezt nem nevezném javításnak.A panaszokat amik itt megjelennek a jéghegy csúcsának mondanám,hiszen nem mindenki ír ide.Én is a harmadik negatív tapasztalatom után írtam.Ezt a szöveget egy éve látom a honlapon:"Nyomonkövetés szolgáltatásunk fejlesztés alatt van" Ez azért nevetséges nem?

Az előbb hívott a futár ,hogy akkor Ő most jönne a csomagért.Említettem neki,hogy 24 órával előbbre vállalták.Fel volt háborodva,hogy neki milyen sok címe van és nem tudja teljesíteni mindegyiket.Ez a része nem tartozik rám,de az igen,hogy esetleg szabadságot veszek ki ,mert várom a futárt,otthon ülök 10 órában.Talán több embert kéne alkalmazni vagy nem a másnapi csomagfelvételt kéne vállalni.Amennyiben azt mondják,hogy két nap alatt tudunk odaérni Önhöz akkor ezt érezném tisztességesnek.Egy értesítést levélben vagy telefonon elvártam volna.Minimum.


--------------------
„Addig sírtam, hogy nincs cipőm, míg láttam egyszer valakit, akinek nem volt lába”
-Falfirka-
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-03-25 12:38
Létrehozva: #876


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 297
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(hytech @ 2011-03-24 23:07) *
Ideje volt már felébredned clapping.gif

Soha a büdös életben nem szállíttattál velük, mégis folyamatosan pejorálod őket.
Mi alapján? Milyen gyakorlati tapasztalat alapján? Mert itt elolvasol pár postot?
Számolj már egy kicsit! Havi szinten hány ezer küldeményt szállítanak? És mennyi panasz van? Ez itt egy panaszkönyv topik. Súlyos tévedés ez alapján megítélni bármelyik szolgáltatót. Itt lehet kezelni a problémát, vagy megbeszélni, tanácsot kérni.
Nincs olyan intézmény/cég/szolgáltató, amelyik ne hibázna, mert emberek dolgoznak mindenütt. Te talán tökéletes vagy? Nyilván nem. A hibáidat, mivel igényes vagy, próbálod javítani, tanulni belőlük.
Ők is pont ezt teszik.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-03-25 12:39


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romrom
hozzászólás 2011-03-25 09:27
Létrehozva: #877


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-07-24 17:43
Azonosító: 677 446



A pps futár nem teljesíti a megrendeléseket , előre fizetem 07-én felvette a csomagot amit várok ma 25-dike van és sehol semmi . Azt állitják eltünt a csomagom , kártéritést fognak fizetni. Sem telefonon sem emailen nem érem el őket . Fel háboritó , és a vatera hírnevét is rontja .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rolandgajdos
hozzászólás 2011-03-25 08:36
Létrehozva: #878


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 097
Regisztrált: 2007-09-13 20:46
Innen: Onnan
Azonosító: 24 900



IDÉZET(rolandgajdos @ 2011-03-18 22:43) *
Pártatlanul, csak a tények:

Hogy pozitív visszhang is legyen: Két nap alatt rendben lezajlott minden.
Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-03-25 00:07
Létrehozva: #879


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(candance @ 2011-03-24 22:42) *
...Hat alkalommal vettem igénybe Önöket,ebből háromszor probléma volt a felvétel.
Javasolnám a vaterának a másik futárszolgálat keresését,(a pár százból) mert ez vérlázítóan trehány, nemtörődöm és link társaság....


Ideje volt már felébredned clapping.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
candance
hozzászólás 2011-03-24 23:42
Létrehozva: #880


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2009-11-07 18:29
Azonosító: 827 105



Általam kevésbé Tisztelt ppsfutár!
Tegnap reggel rendeltem meg a futárt ami ugye azt jelenti,hogy ma felveszik a csomagot és holnap kiszállítják.Ezidáig nem érkezett meg a futár és nem is fog. Hat alkalommal vettem igénybe Önöket,ebből háromszor probléma volt a felvétel.Egyszer ugyanezt eljátszotta, másodszor állítólag nem találta meg a címet(ami nehezen hihető,mert frekventált helyen egy ismert közintézmény).
Délután kettőkor írtam az ügyfélszolgálatnak, válaszra sem méltattak.A vevő várja a csomagot holnapra amit hétfőn fog megkapni postán.Ráadásúl plusz 1000Ft-ba fog kerülni amit a vevő nem fizet ki hiszen Ö a vaterafutárt választotta nem a postát.
Nem értem,hogy ma Magyarországon,hogy van létjogosultsága egy ilyen cégnek.Valóban kedvező az ára,de ezen az alapon 10Ft is lehetne.
Javasolnám a vaterának a másik futárszolgálat keresését,(a pár százból) mert ez vérlázítóan trehány, nemtörődöm és link társaság.
Talán ideje lenne profilt váltani.

Köszönöm a hozzáállásukat.


--------------------
„Addig sírtam, hogy nincs cipőm, míg láttam egyszer valakit, akinek nem volt lába”
-Falfirka-
Go to the top of the page
 
+Quote Post

75 Oldal V  « < 42 43 44 45 46 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
12 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (12 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2018-04-19 23:17