IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

73 Oldal V  « < 42 43 44 45 46 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vaterafutár
martonbabinec
hozzászólás 2011-03-05 12:04
Létrehozva: #861


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-02-19 19:26
Azonosító: 1 426 940



Üdv!

Problémák adódtak a Gartrans futárszolgálattal ...
Csütörtökön érkezett meg az Úriemberhez a futár, akitől 900000 Ft értékben vásároltam.
A kedves futár cimke nélkül , és teljesen tudatlan állapotban érkezett meg hozzá ( nem volt tisztában se a csomagokkal nem volt nála cimke , semmi )
Mind1 , felhivtak és elnézést kértek oké.
tegnap , azaz pénteken átvették a csomagot sikeresen , én pedig ma szombaton felhivtam őket, hogy mikor várható a kiszállítás , mire a kedves kolléganő azt válaszolta , hogy hétfőn hívjam fel őket , hogy mikor tudnak szállítani , annak ellenére hogy a szerződésben azt irják , hogy hétvégén is szállítanak , és az átvételt követő napon kiszállítják a csomagot , teljesen felháborítónak érzem , hogy azért kell nekem szabadságot kivenni hétfőre , keddre szerdára , mert már fogalmam sincs mikor lesznek hajlandóak kiszállítani a nyavalyás csomagomat. megjegyzem pénteken is itthon maradtam emiatt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-03-03 16:17
Létrehozva: #862


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 959
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Majorosadam @ 2011-03-03 15:05) *
üdv.érdekődnék leadtam egy futár rendelést már elsején de még mindig nem érkezett ide.irtam az ügyfélszolgálatnak de sajnos nem irnak vissza..nem tudnál segiteni hogy mikor fog a csomagért jönni?mert vevő már azt mondja én nem vagyok korrekt pedig nem az én hibám:/ mit tegyek?

HA elsején adtad le (pps?), de 16 óra után, akkor azt másodikán dolgozzák fel és harmadikán viszik el, tehát ma. smile.gif
Ha 16óraelőttrendelted meg őket, akkor késében vannak.
Ez a pps-nél van így, én őket használom és a kezdeti összezördülések óta nincs rájuk panaszom egy szál sem. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Majorosadam
hozzászólás 2011-03-03 16:05
Létrehozva: #863


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-09-30 17:30
Azonosító: 1 393 086



üdv.érdekődnék leadtam egy futár rendelést már elsején de még mindig nem érkezett ide.irtam az ügyfélszolgálatnak de sajnos nem irnak vissza..nem tudnál segiteni hogy mikor fog a csomagért jönni?mert vevő már azt mondja én nem vagyok korrekt pedig nem az én hibám:/ mit tegyek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
37cukros
hozzászólás 2011-02-17 09:01
Létrehozva: #864


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-01-27 20:49
Azonosító: 437 235



IDÉZET(ppsfutar @ 2011-02-16 14:22) *
Kedves 37cukros!

A partnerétől mi azt az információt kaptuk, hogy várja Öntől a bankszámlaszámát, hogy utalhassa, de ezt már jeleztem is. Igazából ezen múlik a dolog.

Üdvözlettel,

ppsfutar

Ezt az infót megkaptam önöktől, hétfőn elküldtem a számlaszámot reménykedem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antik-bazar
hozzászólás 2011-02-17 00:52
Létrehozva: #865


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 83
Regisztrált: 2007-08-19 00:09
Azonosító: 20 944



IDÉZET(helloattila @ 2011-02-15 13:48) *
még annyit találtam, hogy a nagy méretű csomagnál egy kalkulátor számolja a súlyt, ahol a súly=(szélesség(cm) x magasság(cm) x hosszúság(cm)) / 6000 - de hogy egy ekkora kartondoboz nagy terjedelmű küldeménynek számítana... pontosabban nincs definiálva mit értenek nagy terjedelmű küldemény alatt...
szóval most kellemetlen helyzetbe kerültem, mert a vevő az általam súlytáblázat alapján becsült II. súlykategóriának megfelelő díjat megfizette..... most baktathatok a postára...



Hello!

Ezt csodálkoztam én is... De nem "tömeg súlyt számít" (KiloGramm), hanem "térfogat súlyt - tömeget" és ezt a cm-ekből hozza ki...

Bár így egy nagy párnát is 100 kg-nak számol, habár mondjuk a tényleges tömege csak 1 kg!


--------------------
vaterabolt.hu/antik-bazar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ppsfutar
hozzászólás 2011-02-16 15:22
Létrehozva: #866


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 155
Regisztrált: 2009-04-06 12:33
Azonosító: 603 114



IDÉZET(37cukros @ 2011-02-16 13:55) *
Köszönöm az érdeklődést de sajnos nem mozdult az ügy semerre sem egyenlőre futok a pénzem után. Csak még nem tudom meddig és miért is????



Kedves 37cukros!

A partnerétől mi azt az információt kaptuk, hogy várja Öntől a bankszámlaszámát, hogy utalhassa, de ezt már jeleztem is. Igazából ezen múlik a dolog.

Üdvözlettel,

ppsfutar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
37cukros
hozzászólás 2011-02-16 14:55
Létrehozva: #867


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-01-27 20:49
Azonosító: 437 235



IDÉZET(ppsfutar @ 2011-02-16 12:54) *
Kedves 37cukros!

Egy költöztetéssel foglalkozó cég és egy futártevékenységgel foglalkozó cég profilja is eltérő. Más más követelményeknek kell megfelelniük, más más szabályok is vonatkoznak rájuk. Más a megrendelő profilja, mások az igényei, sorolhatnám. Nekünk, mint futárcégnek az ÁSZF meghatározott keretein belül kell tevékenységünket folytatnunk, melyben sok más tétellel együtt a csomagolásra vonatkozó rész is beletartozik. Ahogy a szolgáltatónak, így a megrendelőnek is vannak jogai és kötelezettségei egy küldeményszállítással kapcsolatban.

Ui: remélem, sikerült az Ön ügyének végére is pontot tenni.

Üdvözlettel,

ppsfutar

Köszönöm az érdeklődést de sajnos nem mozdult az ügy semerre sem egyenlőre futok a pénzem után. Csak még nem tudom meddig és miért is????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ppsfutar
hozzászólás 2011-02-16 13:54
Létrehozva: #868


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 155
Regisztrált: 2009-04-06 12:33
Azonosító: 603 114



IDÉZET(37cukros @ 2011-02-15 15:22) *
Ez igen mint ha egy politikust olvasnék ha eltörik, megrongálódik akkor te vagy a hibás kedves akárki és nem én. Ehhez csak annyit tudnék hozzátenni valamikor mikor még létezett a FÖSPED ott ténykedtem mint kisárusszállító, és érdekes csomagolás nélkül is hibátlan állapotban került a megrendelőhöz az áru. Meg kellene egy most is költöztetéssel foglalkozó vállalkozót kérdezni hogy kell csinálni. Tudom a profit és a megrendelés nagy úr de szerintem előbb utóbb így nem lesz egyik sem.Azért kíváncsi lennék a Ptk. is így szól-e erről a kérdésről???



Kedves 37cukros!

Egy költöztetéssel foglalkozó cég és egy futártevékenységgel foglalkozó cég profilja is eltérő. Más más követelményeknek kell megfelelniük, más más szabályok is vonatkoznak rájuk. Más a megrendelő profilja, mások az igényei, sorolhatnám. Nekünk, mint futárcégnek az ÁSZF meghatározott keretein belül kell tevékenységünket folytatnunk, melyben sok más tétellel együtt a csomagolásra vonatkozó rész is beletartozik. Ahogy a szolgáltatónak, így a megrendelőnek is vannak jogai és kötelezettségei egy küldeményszállítással kapcsolatban.

Ui: remélem, sikerült az Ön ügyének végére is pontot tenni.

Üdvözlettel,

ppsfutar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
37cukros
hozzászólás 2011-02-15 16:22
Létrehozva: #869


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-01-27 20:49
Azonosító: 437 235



Ez igen mint ha egy politikust olvasnék ha eltörik, megrongálódik akkor te vagy a hibás kedves akárki és nem én. Ehhez csak annyit tudnék hozzátenni valamikor mikor még létezett a FÖSPED ott ténykedtem mint kisárusszállító, és érdekes csomagolás nélkül is hibátlan állapotban került a megrendelőhöz az áru. Meg kellene egy most is költöztetéssel foglalkozó vállalkozót kérdezni hogy kell csinálni. Tudom a profit és a megrendelés nagy úr de szerintem előbb utóbb így nem lesz egyik sem.Azért kíváncsi lennék a Ptk. is így szól-e erről a kérdésről???

A hozzászólást -37cukros- szerkesztette a következő időpontban: 2011-02-15 16:24
Go to the top of the page
 
+Quote Post
helloattila
hozzászólás 2011-02-15 14:48
Létrehozva: #870


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 96
Regisztrált: 2007-04-27 08:08
Azonosító: 7 317



IDÉZET(helloattila @ 2011-02-15 12:03) *
Valami nem stimmel a vaterafutar.hu oldalon megadott díjtáblázattal/kondíciókkal: vagy nem jó, vagy téves/megtévesztő (vagy valamit nagyon benéztem). A kalkulátor egy 50x50x80cm-es dobozra (autós gyerekülés) 33kg-ot kalkulál, pedig a tényleges súly jóval 20kg-alatt van. GTR ügyfélszolgálat szerint a magasabb súly/méretcsoportba számít, akármit is ír az oldal.... vagy a díjtáblázat alábbi szövege "a küldemény három paraméterének (hosszúság, magasság, szélesség) együttes összege max. 300 cm lehet, valamint az említett három paraméter egyike sem haladhatja meg a 160 cm-t" szerint a téglatest összes oldalának méretét össze kellene adni?

még annyit találtam, hogy a nagy méretű csomagnál egy kalkulátor számolja a súlyt, ahol a súly=(szélesség(cm) x magasság(cm) x hosszúság(cm)) / 6000 - de hogy egy ekkora kartondoboz nagy terjedelmű küldeménynek számítana... pontosabban nincs definiálva mit értenek nagy terjedelmű küldemény alatt...
szóval most kellemetlen helyzetbe kerültem, mert a vevő az általam súlytáblázat alapján becsült II. súlykategóriának megfelelő díjat megfizette..... most baktathatok a postára...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
helloattila
hozzászólás 2011-02-15 13:03
Létrehozva: #871


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 96
Regisztrált: 2007-04-27 08:08
Azonosító: 7 317



Valami nem stimmel a vaterafutar.hu oldalon megadott díjtáblázattal/kondíciókkal: vagy nem jó, vagy téves/megtévesztő (vagy valamit nagyon benéztem). A kalkulátor egy 50x50x80cm-es dobozra (autós gyerekülés) 33kg-ot kalkulál, pedig a tényleges súly jóval 20kg-alatt van. GTR ügyfélszolgálat szerint a magasabb súly/méretcsoportba számít, akármit is ír az oldal.... vagy a díjtáblázat alábbi szövege "a küldemény három paraméterének (hosszúság, magasság, szélesség) együttes összege max. 300 cm lehet, valamint az említett három paraméter egyike sem haladhatja meg a 160 cm-t" szerint a téglatest összes oldalának méretét össze kellene adni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ppsfutar
hozzászólás 2011-02-14 17:34
Létrehozva: #872


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 155
Regisztrált: 2009-04-06 12:33
Azonosító: 603 114



IDÉZET(Skaldinna @ 2011-02-13 14:36) *
Sziasztok!

Megkérnélek titeket, hogyha vkinek volt a küldemény sérüléséből eredő gondja ami a pps szállítás során lépett fel, válaszoljon nekem milyen eredménnyel zárult az ügy! Nekem egy 130ezres stílbútoromat ill annak tükörkeretét törték ripityára. Tanúm is van hogy a kocsiban amibe az ürge amugy napos késéssel hozta ki SEMMIVEL nem voltak rögzítve amerre a kocsi kanyarodott, a bútorok arra estek benne. Kiadós tárgyalás és a körülmények részletes leiírása után a futárcég közölte velem h "megállapították" hogy ők nem hibásak:) az eladó jól járt el halálra csomagolta azta szerencsétlen bútort de ilyen vandál sofőrrel még ezis kevés volt. szegény eladóra akarják terhelni a felelősséget, holott ő tényleg korrekten járt el. Nekem vki meg kell térsítse a káromat, perbe viszont nem szivesen bocsátkoznék. Ahogy olvasgattam nem csak itt de más fórumokon is felmerült, hogy a ppsnél milyen pofátlanul tudnak válaszolni, illetve nem is válaszolnak. A küldemények eltűnnek, hetes késéssel érnek ki.. Gondolom mindenkinek visszaírják azt a kis leoltó szöveget, hogy "megállapították", hogy hogyhogynem de ők nem felelősek. Na nekem itt van elegem. És szerintem nem csak én vagyok így, szóval kérnék ide eseteket, tapasztalatokat, sztorikat, mert lehet h nálam itt ért véget a türelem és bíróságra megyek, ez ugyanis nem egy bugyicsomag ami eltűnt (bár ekkor is jogosan háborodna fel a károsult) hanem egy értékes stílbútor..

nagyonköszi ha vki segít!




Kedves Skaldinna!

Az Általános Felhasználási Feltételekben a következőt lehet olvasni:
A küldemény tartalmának jellegéhez igazodó, azt megfelelően védő, olyan biztonságos csomagolást kell alkalmazni, mely a belső tartalmat megvédi. Kizárólag a feladó írásban rögzített saját felelősségére, az általa biztosított megfelelő (törhetetlen) csomagolásban szállítunk: akváriumot, üveg- porcelán készleteket, üvegajtós bútorokat, kiegészítőket, üveges ajtót, ablakot, mikrósütőt, televíziót, monitort, üveg lámpatestet, csillárt, üveglapot, tükröt, festményt, szobrot, hangszert!
Küldeményét úgy kell lezárnia, hogy a burkolat megsértése nélkül a tartalmához ne lehessen hozzáférni.

Ezeknek a feltételeknek nem felelt meg a szóban forgó küldemény szállíttatása. Végignéztem az Önnel történt levelezést is, minden egyes üzenetére válaszoltunk, stílust illetően nem a "pofátlanul" jelzőt használnám. Kötelesek vagyunk minden egyes beérkezett levélre válaszolni, ez maradéktalanul meg is történik. Ha mégis történt Önnel hasonló eset, kérem, feltétlenül tájékoztasson, az ügyet személyesen fogom kivizsgálni, a naplózás miatt gyorsan választ kapok arra, hogy ha nem történt meg a válaszadás, ki és miért követte el, a személyi felelősségre-vonás sem marad el.

Üdvözlettel,

ppsfutar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ppsfutar
hozzászólás 2011-02-14 17:23
Létrehozva: #873


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 155
Regisztrált: 2009-04-06 12:33
Azonosító: 603 114



IDÉZET(37cukros @ 2011-02-13 18:04) *
Hát sok sikert és rendkívüli kitartást kívánok neked az ügyhöz, remélem tévedek de biztosan szükséged lesz rá. Az én kis ügyecském sem zárult még le.



Kedves 37cukros!

Én naivan azt gondoltam, hogy felvetésére választ kapott. Sajnálom, hogy Ön úgy érzi a PPS futár átverte és inkorrrektül állt a felmerült problémájához.
Ígéretünkhöz híven, már kétszer is felhívtuk az Ön üzleti partnerét, hogy fizesse ki Önnek a szóban forgó fuvardíjat.
A probléma abból adódik, hogy Ön nem adta meg a bankszámlaszámát partnerének, ezért nem történt meg az átutalás. Kérem, vegye fel vele a kapcsolatot, hogy rövidre tudják zárni ezt a kérdést.
Mi most felvállaltuk ezt a közvetítői szerepet, s máskor is szívesen állunk rendelkezésére.

Üdvözlettel,

ppsfutar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
37cukros
hozzászólás 2011-02-13 19:04
Létrehozva: #874


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-01-27 20:49
Azonosító: 437 235



IDÉZET(Skaldinna @ 2011-02-13 14:36) *
Sziasztok!

Megkérnélek titeket, hogyha vkinek volt a küldemény sérüléséből eredő gondja ami a pps szállítás során lépett fel, válaszoljon nekem milyen eredménnyel zárult az ügy! Nekem egy 130ezres stílbútoromat ill annak tükörkeretét törték ripityára. Tanúm is van hogy a kocsiban amibe az ürge amugy napos késéssel hozta ki SEMMIVEL nem voltak rögzítve amerre a kocsi kanyarodott, a bútorok arra estek benne. Kiadós tárgyalás és a körülmények részletes leiírása után a futárcég közölte velem h "megállapították" hogy ők nem hibásak:) az eladó jól járt el halálra csomagolta azta szerencsétlen bútort de ilyen vandál sofőrrel még ezis kevés volt. szegény eladóra akarják terhelni a felelősséget, holott ő tényleg korrekten járt el. Nekem vki meg kell térsítse a káromat, perbe viszont nem szivesen bocsátkoznék. Ahogy olvasgattam nem csak itt de más fórumokon is felmerült, hogy a ppsnél milyen pofátlanul tudnak válaszolni, illetve nem is válaszolnak. A küldemények eltűnnek, hetes késéssel érnek ki.. Gondolom mindenkinek visszaírják azt a kis leoltó szöveget, hogy "megállapították", hogy hogyhogynem de ők nem felelősek. Na nekem itt van elegem. És szerintem nem csak én vagyok így, szóval kérnék ide eseteket, tapasztalatokat, sztorikat, mert lehet h nálam itt ért véget a türelem és bíróságra megyek, ez ugyanis nem egy bugyicsomag ami eltűnt (bár ekkor is jogosan háborodna fel a károsult) hanem egy értékes stílbútor..

nagyonköszi ha vki segít!

Hát sok sikert és rendkívüli kitartást kívánok neked az ügyhöz, remélem tévedek de biztosan szükséged lesz rá. Az én kis ügyecském sem zárult még le.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skaldinna
hozzászólás 2011-02-13 15:36
Létrehozva: #875


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2011-02-01 14:38
Azonosító: 1 423 486



Sziasztok!

Megkérnélek titeket, hogyha vkinek volt a küldemény sérüléséből eredő gondja ami a pps szállítás során lépett fel, válaszoljon nekem milyen eredménnyel zárult az ügy! Nekem egy 130ezres stílbútoromat ill annak tükörkeretét törték ripityára. Tanúm is van hogy a kocsiban amibe az ürge amugy napos késéssel hozta ki SEMMIVEL nem voltak rögzítve amerre a kocsi kanyarodott, a bútorok arra estek benne. Kiadós tárgyalás és a körülmények részletes leiírása után a futárcég közölte velem h "megállapították" hogy ők nem hibásak:) az eladó jól járt el halálra csomagolta azta szerencsétlen bútort de ilyen vandál sofőrrel még ezis kevés volt. szegény eladóra akarják terhelni a felelősséget, holott ő tényleg korrekten járt el. Nekem vki meg kell térsítse a káromat, perbe viszont nem szivesen bocsátkoznék. Ahogy olvasgattam nem csak itt de más fórumokon is felmerült, hogy a ppsnél milyen pofátlanul tudnak válaszolni, illetve nem is válaszolnak. A küldemények eltűnnek, hetes késéssel érnek ki.. Gondolom mindenkinek visszaírják azt a kis leoltó szöveget, hogy "megállapították", hogy hogyhogynem de ők nem felelősek. Na nekem itt van elegem. És szerintem nem csak én vagyok így, szóval kérnék ide eseteket, tapasztalatokat, sztorikat, mert lehet h nálam itt ért véget a türelem és bíróságra megyek, ez ugyanis nem egy bugyicsomag ami eltűnt (bár ekkor is jogosan háborodna fel a károsult) hanem egy értékes stílbútor..

nagyonköszi ha vki segít!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZPeti74
hozzászólás 2011-02-10 22:11
Létrehozva: #876


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-11-25 16:11
Azonosító: 1 411 010



Csatlakozom "tothbacso_v"-hez.... Sajnos nekem is meg kellett tapasztalnom, milyen amikor trehányak az áruval, pedig én az eladó voltam, nem a vevő.
Egyben, épségben, csomagolva adtam fel egy fénymásolót, amire mindig vigyáztam, tényleg tök jó állapotban volt.
A vevőm megkapta DARABOKBAN!!!! Minden műanyag alkatrész letört róla, a fém részek elhajlottak, a kerekei eltűntek (illetve 1db megvan, de az is törött), gyakorlatilag egy használhatatlan romot kapott...
Természetesen írtam én is, Ő is a Vaterának és a GTR-nek is, nekem a Vatera már válaszolt, hogy ez a futárszolgálat dolga (ez mondjuk igaz is), a GTR még nem válaszolt....
hát ennyi...ezek után mindenki döntse el, kivel szállíttat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
37cukros
hozzászólás 2011-02-07 16:48
Létrehozva: #877


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-01-27 20:49
Azonosító: 437 235



IDÉZET(ppsfutar @ 2011-02-07 11:49) *
Kedves 37cukros!

Ahogy telefonban is jeleztük, a futár teljesen a szabályok szerint járt el, miszerint a fuvardíjat minden esetben a feladó fizeti, jelent esetben Ön. A fuvardíj értékét a címzettől kérheti el, ez az Önök külön megállapodása, a címzettnek kell az Ön bankszámlájára elutalni az összeget, vagy már előre, az áru értékébe beleszámolni. Pont az ilyen félreértések elkerülése miatt van ez a letisztult szabály, hogy ismétlem, minden esetben az feladó fizet. Annyit megígértünk Önnek is telefonban, hogy bár ez nem a mi tisztünk, de felhívjuk a címzettet is és megkérjük, hogy utalja át a fuvardíj értékét Önnek.
A címzettől a futár nem kérhet pénzt, csakis a feladótól, melyről előrenyomtatott készpénzfizetési számlát hagy a feladónál.

Üdvözlettel,

ppsfutar

Köszönöm a válaszukat. A leírtakkal semmi problémám ezt el is fogadom,de mint jeleztem ha mindezt előre elmondja valaki nekem mielőtt a kedves futár ideérkezik az áruért nem ér meglepetésképpen. Ettől függetlenül kicsit meglep ez a dolog, hogy csak úgy blinkre ideküldenek egy kocsit az árúért, hiszen ebben az esetben én mint feladó csak utólag kerültem bele a dologba. Talán mint Krisztus a krédóba, de ez mellékes. Ezért merült fel és merül fel továbbra is bennem a kérdés, hogy nem egészen jó ez így. Hiszen ha nem én rendelem a futárt valószínűleg nem is kértem el a futár díját sem előre, tehát utólag esetleg futhatok a pénzem után, mint jelen esetben. Kérem ezen észrevételemen elgondolkodni és alakítani a fuvarpolitikát. Ha nem a címzett a megrendelő akkor ezt a fuvardíj kérdést előre kellene tisztázni mind a megrendelővel mind a címzettel. Szerintem a mai üzleti világban egy ilyen félreértésből eredő vitát nem igen engedhet meg magának egy valamire való szolgáltató.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ppsfutar
hozzászólás 2011-02-07 12:49
Létrehozva: #878


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 155
Regisztrált: 2009-04-06 12:33
Azonosító: 603 114



IDÉZET(37cukros @ 2011-02-01 15:33) *
Tisztelt vatera!
Gondoltam arra hogy esetleg talán majd valaki foglalkozik a okos reklamálóval aki nem érti hogy ő volt a hunyó mikor jóhiszeműen, persze a szabályzat szerint előre fizetett.Most gondolom az lenne a megoldás hogy kérjem a vevőtől a fuvardíjat.Mondani könnyű, de hogy bizonyítom be hogy nem kaptam vissza önöktől.Ja persze benne van a szabályzatban, ja persze és ez kit érdekel, mondhatja a vevő.Ebbe ne menjünk bele. Köszönöm a hozzáállásukat mint azt már megírtam az online üzenő oldalukon is. Bár elég közel van a központjuk is ha egyszer arra járok mindezt írásban is szóváteszem a panaszkönyvükben is. mad.gif



Kedves 37cukros!

Ahogy telefonban is jeleztük, a futár teljesen a szabályok szerint járt el, miszerint a fuvardíjat minden esetben a feladó fizeti, jelent esetben Ön. A fuvardíj értékét a címzettől kérheti el, ez az Önök külön megállapodása, a címzettnek kell az Ön bankszámlájára elutalni az összeget, vagy már előre, az áru értékébe beleszámolni. Pont az ilyen félreértések elkerülése miatt van ez a letisztult szabály, hogy ismétlem, minden esetben az feladó fizet. Annyit megígértünk Önnek is telefonban, hogy bár ez nem a mi tisztünk, de felhívjuk a címzettet is és megkérjük, hogy utalja át a fuvardíj értékét Önnek.
A címzettől a futár nem kérhet pénzt, csakis a feladótól, melyről előrenyomtatott készpénzfizetési számlát hagy a feladónál.

Üdvözlettel,

ppsfutar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
37cukros
hozzászólás 2011-02-03 10:54
Létrehozva: #879


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-01-27 20:49
Azonosító: 437 235



IDÉZET(taki63 @ 2011-02-02 15:08) *
Igazán nincs mit. Sajnálnám ha így lenne. Semmi képen ne hagyd annyiban azt javaslom. Van valamilyen telefonos számuk is úgy tudom, bár amint olvasom a hozzá szólásokat nehéz elérni Őket.
Írj egy levelet és rendszeresen küld el amíg megnyugtató választ nem kapsz. Arra hogy kifizetted bizonyítékod van, arra is, hogy nem kaptad vissza.
Sok sikert, szorítok neked.

üdv: taki63



Köszi a biztatást de azt hiszem személyesen jobb lesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taki63
hozzászólás 2011-02-02 16:08
Létrehozva: #880


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 191
Regisztrált: 2007-03-01 14:31
Azonosító: 483



IDÉZET(37cukros @ 2011-02-02 11:42) *
Köszi a megnyugtató szavakat, de a tapasztalatom nekem is ez.Nem is akartam a futárral szállíttatni épp ezért a vevő rendelte meg és mégis nekem van belőle kellemetlenségem. A futár tájékoztatása szerint aki azt mondta hogy a vevőtől is kér fuvardíjat és az én általam kifizetett nekem visszautalja.Sejtésem van ebben az esetben valószínűleg valami nem stimmel a dolgokban.Több mint egy hét távlatában melyik vevő hiszi el hogy nem kaptam vissza a fuvardíjat, veszett fejsze nyele.


Igazán nincs mit. Sajnálnám ha így lenne. Semmi képen ne hagyd annyiban azt javaslom. Van valamilyen telefonos számuk is úgy tudom, bár amint olvasom a hozzá szólásokat nehéz elérni Őket.
Írj egy levelet és rendszeresen küld el amíg megnyugtató választ nem kapsz. Arra hogy kifizetted bizonyítékod van, arra is, hogy nem kaptad vissza.
Sok sikert, szorítok neked.

üdv: taki63
Go to the top of the page
 
+Quote Post

73 Oldal V  « < 42 43 44 45 46 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-09-21 05:12