IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1539 Oldal V  « < 837 838 839 840 841 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vészkijárat, Kötetlen csevegés mindenkinek
zejopy
hozzászólás 2011-09-22 09:07
Létrehozva: #16761


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-22 09:04) *
Óóó, nagyon kedves. Egész éjjel ezt fogalmaztam rolleyes.gif

Minden válasza jobb, mint a miénk.smile.gif Arra viszont nem gondoltam, hogy álmatlan éjszakákat tölt ezzel.biggrin.gif Egyszerűen csak elfogadtam, hogy (majdnem) tökéletes. msn646.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-22 09:04
Létrehozva: #16762


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 928
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-22 09:00) *
Ó, neeem, az Öné mindig sokkal pontosabb és szabatosabb. smile.gif

Óóó, nagyon kedves. Egész éjjel ezt fogalmaztam rolleyes.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-22 09:00
Létrehozva: #16763


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-22 08:56) *
angry3.gif

Ó, neeem, az Öné mindig sokkal pontosabb és szabatosabb. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-22 08:56
Létrehozva: #16764


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 928
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-22 08:36) *
Echo.smile.gif

angry3.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-22 08:36
Létrehozva: #16765


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-22 08:31) *
Tisztelt dorcsika17!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.

Echo.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-21 14:42
Létrehozva: #16766


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-21 14:31) *
Ez a marketinges kollégák titka smile.gif

Mert gondolkodtam, hogy megnézem, megint este sokáig leszek bent, teljesen mindegy, hogy ezt kitöltöm-e, vagy sem, már idő szempontjából, csak az a baj, hogy én mindent a Vaterán keresztül intézek. Néha ugyan benézek a TV-re, de csak annyira, hogy megnézzem a futó aukcióimat, hogyan mutatnak.smile.gif
Viszont a Vatera ha bármit küld, arról nekem mindig magvas és határozott véleményem van, amit hajlandó vagyok kifejteni, akár teszt, akár esszé formájában is, mert szeretem. A TV-re viszont nincs rálátásom. Majd megnézem, miről szól és eldöntöm, tudok-e érdemben válaszolni.

IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-21 14:31) *
dontknow.gif

Ön sem. Úgy látom.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-21 14:31
Létrehozva: #16767


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 928
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-21 13:24) *
Kedves Benz!

Kaptam a TV-től levelet, hogy kitöltsek egy kérdőívet. Gondolom, tudja miről van szó.
A Vatera is fog ilyen felmérést végezni?
(Gondolom mindenki kapott.)

Ez a marketinges kollégák titka smile.gif

IDÉZET(zejopy @ 2011-09-21 14:04) *
Ezt nem értem.

dontknow.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-21 14:04
Létrehozva: #16768


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(terika23 @ 2011-09-21 13:39) *
..........
Amúgy mostanában nagy a lobbi a postaköltségeken. Nem értem. Eddig is így volt csak az én figyelmemet kerülte el?
.....

Ezt nem értem.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
terika23
hozzászólás 2011-09-21 13:39
Létrehozva: #16769


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 223
Regisztrált: 2008-10-27 17:22
Azonosító: 260 214



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-21 09:11) *
Köszönöm. Értem, és el is tudom fogadni a dolgot. Nyilván én vagyok rossz passzban mostanában, és annyira feszültté tesz a sok elmaradt értékelés. Szeretném már lezárni őket, de nem akarok védtelen maradni ... ezt úgyis tudja. Idegesít, hogy nem teljesítem a kötelezettségemet, mert már a jutalékot is be akarom fizetni, így tartom korrektnek, egyáltalán, szeretem, ha a menüm rendben van, és nem több hónapos elmaradásokat mutat a rendszer, már kép nélkül, de pont a problémás vevők nem értékelnek.

Az a dolog biztos nagyon jó lesz, nekem legalábbis nagyon tetszik.

Igen, pont a problémás vevők nem méltóztatnak. Van nem is egy nullás vásárlóm most, akik 1 hónapja nem értékeltek. Nem is tudom mi legyen. Amúgy jó az a be nem érkezett értékelés funkció, láthatom kik nem értékeltek és tudhatom, hogy kb. nem kapok egy csillagot sem, ha mégis értékelnek, mert már van ami több éves, és ha mégis eszébe jut értékleni tutira nem fogja tudni mire való a minőségi skála (hiába voltam én segítőkész akár meg gyors meg nem tudom mi).
Egyébként azt tapasztalom, hogy egyszerűen mostanában rá van kényszerülve az ember, hogy várjon - eladóként legalábbis. Nem írhatok meg előre semmit, mert nem. Még akkor sem, ha biztosan tudom, hogy nem kapok vissza hülyeséget. Kénytelen, kelletlen meg kell várni, amíg a kedves vevő méltóztatik. Ebből kiderül, hogy azon az elven vagyok, hogy eladóként akkor tekintem sikeresnek az üzletet, ha a vevő jelzett az értékelésemmel, hogy minden oké. Én csak ezek után adom le a saját értékelésem. Vevőként szintén ezt az elvet követem: vmit veszek, megkapom, kibontom, megnézem és azonnal értékelek.
Amúgy mostanában nagy a lobbi a postaköltségeken. Nem értem. Eddig is így volt csak az én figyelmemet kerülte el?

Milyen levelet kaptál a TV-től? Kérdőívet? ohmy.gif

A hozzászólást -terika23- szerkesztette a következő időpontban: 2011-09-21 13:40


--------------------
“I thought what I’d do was, I’d pretend I was one of those deaf-mutes.”
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-21 13:24
Létrehozva: #16770


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Kedves Benz!

Kaptam a TV-től levelet, hogy kitöltsek egy kérdőívet. Gondolom, tudja miről van szó.
A Vatera is fog ilyen felmérést végezni?
(Gondolom mindenki kapott.)

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-09-21 13:25


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-21 10:11
Létrehozva: #16771


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(1yohey @ 2011-09-21 08:44) *
Én mindehova felírom. Ajánlószelvényre, cosmagszelvényre. A csomag papírjának az első lapjára, ceruzával, hogy ne üssön át a többire (ugye ezt még otthon, könnyedén megoldható ha teszel az első lap alá valamit). Az elsőt úgy is visszaadják nekem. Nekem még sosem szóltak érte.

Igen, kipróbáltam, nem szóltak érte, tehát a módszer bevezetésre kerül. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-21 09:11
Létrehozva: #16772


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-21 09:03) *
Erre a vevők azt mondhatnák, hogy "én fizettem, megtettem a dolgom, elvárom, hogy az eladó ezért elsőként értékeljen". smile.gif
Ez nem vezet sehová, ezért sem kívánunk változtatni.

Lesz egyébként a személyes menüben egy jelzési lehetőség, ahol be lehet jelölni a fizetést, postázást. Viszont ennek nem lesz kötelező a használata és figyelni sem kívánjuk a beállított értékeket. Tehát, ez csak egy kényelmi funkció lesz.

Köszönöm. Értem, és el is tudom fogadni a dolgot. Nyilván én vagyok rossz passzban mostanában, és annyira feszültté tesz a sok elmaradt értékelés. Szeretném már lezárni őket, de nem akarok védtelen maradni ... ezt úgyis tudja. Idegesít, hogy nem teljesítem a kötelezettségemet, mert már a jutalékot is be akarom fizetni, így tartom korrektnek, egyáltalán, szeretem, ha a menüm rendben van, és nem több hónapos elmaradásokat mutat a rendszer, már kép nélkül, de pont a problémás vevők nem értékelnek.

Az a dolog biztos nagyon jó lesz, nekem legalábbis nagyon tetszik.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-09-21 09:11


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-21 09:03
Létrehozva: #16773


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 928
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-21 08:50) *
Az ötlet értékelhetősége szerintem teljesen független az adott helyzettől. Amit mond, kimondottan erre az esetre levetítve, az teljesen helytálló. Valóban a szokásos forgatókönyv. Nem is ez a kérdés.
Hanem az, hogy mindentől függetlenül kialakulna egy olyan szabályozás, ami a vevőt kötelezi arra, hogy először értékeljen, így nagyon sok egyéb probléma megoldódna. Eladtam egy étkészletet, írt a vevő, hogy megkapta, köszöni, jó, stb. De valamiért nem értékel. Miért nem? Nem merem értékelni a tranzakciót, pedig lassan kicsúszom az időből. Ha egyértelmű lenne, hogy ő értékeljen először, már rég lezajlott volna minden, befizettem volna a jutalékot, stb.
Arra gondoltam, hogy kellene egy belső visszajelzési rendszer, ahol Önök felé jelezhetnénk, hogy feladtuk az árut, és onnantól ketyegne a vevő felé az óra. Rettenetes, hogy képtelenek vagyunk bevasalni az értékeléseket, ott tornyosul nyomasztóan a fejünk fölött, hogy esetleg lepontoznak minket, vagy bármi más. Ez felesleges energiaveszteség, az ember minden nap szembesül vele, pedig enélkül is van éppen elég gond szerintem. Akkor viszont, ha a vevő értékelt, Önök nyugodtan elvárhatnák, hogy az eladó jutalékfizetési időhúzás miatt ne tartsa vissza, hanem három napra rá ő is adja le a saját értékelését.
Igazából nem gondoltam végig, hogyan lehetne tökéletesen megoldani, Önök nálam sokkal képzettebbek, naprakészebbek, de úgy érzem, mindenképpen kellene valami megoldást találni és amikor olvastam a nyitópostot, akkor rögtön az ugrott be, hogy ez sok problémát megoldana.
Alapvetően nagyon sok dologban rugalmasak, mégis valamiért nem szeretnének az értékelési formához hozzányúlni. Szerintem egészen kis változtatással teljesen jó lehetne. (Hozzá tartozik, hogy nem vagyok szakértő, de nap mint nap szembesülök azokkal a dolgokkal, amik kényelmetlenné teszik.)
Fontos lenne valahogyan elérni, hogy az eladók ne legyenek kiszolgáltatott helyzetben, Önöknek pedig az lenne fontos, hogy a jutalékok mihamarabb be legyenek fizetve.

Erre a vevők azt mondhatnák, hogy "én fizettem, megtettem a dolgom, elvárom, hogy az eladó ezért elsőként értékeljen". smile.gif
Ez nem vezet sehová, ezért sem kívánunk változtatni.

Lesz egyébként a személyes menüben egy jelzési lehetőség, ahol be lehet jelölni a fizetést, postázást. Viszont ennek nem lesz kötelező a használata és figyelni sem kívánjuk a beállított értékeket. Tehát, ez csak egy kényelmi funkció lesz.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-21 08:50
Létrehozva: #16774


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-21 08:30) *
Kedves zejopy!

Nem. A leírt szituációban ez semmire sem nyújtana megoldást. Mi köze van az értékelési sorrendnek ahhoz, hogy nem kapta meg a terméket?
Pontosan tudja szerintem, hogy ilyenkor melyek a felmerülő kérdések: a vevő vagy az eladó választása volt a sima postázás? Milyen szállítási módot kért és fizetett a vevő? Mindez eldönti, hogy kié a felelősség és ebből következik az is, hogy milyen értékelést adhat. Egyáltalán a kapott pozitív miért okoz problémát, mennyiben akadályozza ez abban, hogy elkészítse a megfelelő viszont értékelést? dontknow.gif

Az ötlet értékelhetősége szerintem teljesen független az adott helyzettől. Amit mond, kimondottan erre az esetre levetítve, az teljesen helytálló. Valóban a szokásos forgatókönyv. Nem is ez a kérdés.
Hanem az, hogy mindentől függetlenül kialakulna egy olyan szabályozás, ami a vevőt kötelezi arra, hogy először értékeljen, így nagyon sok egyéb probléma megoldódna. Eladtam egy étkészletet, írt a vevő, hogy megkapta, köszöni, jó, stb. De valamiért nem értékel. Miért nem? Nem merem értékelni a tranzakciót, pedig lassan kicsúszom az időből. Ha egyértelmű lenne, hogy ő értékeljen először, már rég lezajlott volna minden, befizettem volna a jutalékot, stb.
Arra gondoltam, hogy kellene egy belső visszajelzési rendszer, ahol Önök felé jelezhetnénk, hogy feladtuk az árut, és onnantól ketyegne a vevő felé az óra. Rettenetes, hogy képtelenek vagyunk bevasalni az értékeléseket, ott tornyosul nyomasztóan a fejünk fölött, hogy esetleg lepontoznak minket, vagy bármi más. Ez felesleges energiaveszteség, az ember minden nap szembesül vele, pedig enélkül is van éppen elég gond szerintem. Akkor viszont, ha a vevő értékelt, Önök nyugodtan elvárhatnák, hogy az eladó jutalékfizetési időhúzás miatt ne tartsa vissza, hanem három napra rá ő is adja le a saját értékelését.
Igazából nem gondoltam végig, hogyan lehetne tökéletesen megoldani, Önök nálam sokkal képzettebbek, naprakészebbek, de úgy érzem, mindenképpen kellene valami megoldást találni és amikor olvastam a nyitópostot, akkor rögtön az ugrott be, hogy ez sok problémát megoldana.
Alapvetően nagyon sok dologban rugalmasak, mégis valamiért nem szeretnének az értékelési formához hozzányúlni. Szerintem egészen kis változtatással teljesen jó lehetne. (Hozzá tartozik, hogy nem vagyok szakértő, de nap mint nap szembesülök azokkal a dolgokkal, amik kényelmetlenné teszik.)
Fontos lenne valahogyan elérni, hogy az eladók ne legyenek kiszolgáltatott helyzetben, Önöknek pedig az lenne fontos, hogy a jutalékok mihamarabb be legyenek fizetve.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1yohey
hozzászólás 2011-09-21 08:44
Létrehozva: #16775


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31
Regisztrált: 2011-08-20 10:33
Azonosító: 1 541 582



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-16 13:50) *
Ez jó lehet, de nem szólnak érte a postán? Mindenesetre kipróbálom.smile.gif

Én mindehova felírom. Ajánlószelvényre, cosmagszelvényre. A csomag papírjának az első lapjára, ceruzával, hogy ne üssön át a többire (ugye ezt még otthon, könnyedén megoldható ha teszel az első lap alá valamit). Az elsőt úgy is visszaadják nekem. Nekem még sosem szóltak érte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-21 08:30
Létrehozva: #16776


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 928
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-21 08:06) *
Kedves Benz!

Nem is lehetne esetleg egy későbbi tervként kitűzni? Vagy legalább átgondolni? Megszűnne az örök kérdés, hogy ki értékeljen először. Amúgy is a vevőnek illik először, így legalább teljesen egyértelmű lenne a dolog.

Kedves zejopy!

Nem. A leírt szituációban ez semmire sem nyújtana megoldást. Mi köze van az értékelési sorrendnek ahhoz, hogy nem kapta meg a terméket?
Pontosan tudja szerintem, hogy ilyenkor melyek a felmerülő kérdések: a vevő vagy az eladó választása volt a sima postázás? Milyen szállítási módot kért és fizetett a vevő? Mindez eldönti, hogy kié a felelősség és ebből következik az is, hogy milyen értékelést adhat. Egyáltalán a kapott pozitív miért okoz problémát, mennyiben akadályozza ez abban, hogy elkészítse a megfelelő viszont értékelést? dontknow.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-21 08:06
Létrehozva: #16777


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-21 07:55) *
Tisztelt kissob!

Nem tervezünk ilyen változtatást az értékelési rendszerben.

Kedves Benz!

Nem is lehetne esetleg egy későbbi tervként kitűzni? Vagy legalább átgondolni? Megszűnne az örök kérdés, hogy ki értékeljen először. Amúgy is a vevőnek illik először, így legalább teljesen egyértelmű lenne a dolog.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-21 07:31
Létrehozva: #16778


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kissob @ 2011-09-20 23:39) *
Szép éjjelt!
.........

Szóval a kérdésem (javaslatom) az volna; lehetne-e esetleg olyan korlátozást bevezetni hogy minden esetben a vásárló értékelhessen elsőként

Köszönöm hogy végig olvastad. Minden jót! Üdv; Balázs

Neked pedig szép reggelt.
Nagyon tetszik a javaslatod. Sajnos én csak egy ugyanolyan felhasználó vagyok mint te, de akkor is nagyon tetszik.
Egy olyan állandó kérdést/problémát oldana meg, amivel mindig baj van. Bár felmerül egy kérdés, hogy abban az esetben, amikor a vevő nem jelentkezik, ezért az eladó értékelne negatívan, hogy lehetne megoldani. De biztosan lenne rá lehetőség.

A hozzászólást -VateraBenz- szerkesztette a következő időpontban: 2011-09-21 07:55


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-19 13:15
Létrehozva: #16779


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 242
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-19 13:11) *
Így van. Utána viszont nem. Így némi várakozás után beáll a kívánt állapot.

Én is így gondoltam.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-19 13:11
Létrehozva: #16780


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 928
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-19 12:02) *
Beenz! Akkor mégis 90 napig látható az intim holmi. ...

Így van. Utána viszont nem. Így némi várakozás után beáll a kívánt állapot.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1539 Oldal V  « < 837 838 839 840 841 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-08-30 08:10