Saját aszisztens
Üdvözöllek a Fórumban!
A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Létrehozva:
#18301
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 299 Regisztrált: 2008-03-25 16:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Kedves zejopy! Biztos, hogy nem szándékos ![]() Különös, köszönöm. Bár az ember, akit nem találtam, lehet, hogy még a régi fórumba írt csak. Hiába, a fórummotornak még mindig lelke van. ![]() -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18302
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 16 404 Regisztrált: 2009-09-04 15:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
... Ez szándékos lehet? ... Kedves zejopy! Biztos, hogy nem szándékos ![]() -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18303
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 299 Regisztrált: 2008-03-25 16:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Kedves Benz!
A vezérlőpulton keresztül meg lehet nézni egyes emberek hozzászólásait. Ez tuti. Valakiét meg akartam nézni, egy régi emberét, tudom, hogy régen postolt, mert olvastam tőle, de most nem engedi. Azt írja, hogy nem született új hsz a legutóbbi bejelentkezésem óta. Ehhez képest megnéztem egy másik régi postolót is, ő sem szól mostanában, szóval őt meg tudtam nézni. Ez szándékos lehet? Tehát előfordulhat, hogy az egyik, akit nem láttam, külön kérte ezt, a másik pedig nem kérte? Köszönöm. ![]() -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18304
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 299 Regisztrált: 2008-03-25 16:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
![]() ![]() Erről a témáról sajnos többet nem mondhatok ![]() Nehéz szívvel, de megértem. ![]() -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18305
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 16 404 Regisztrált: 2009-09-04 15:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Lesz. ![]() ![]() Jajistenem Benz! Annyira szeretnék kérdezni. ![]() Erről a témáról sajnos többet nem mondhatok ![]() -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18306
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 299 Regisztrált: 2008-03-25 16:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Saját érdekünk a zejopy által felvázolt egyedi felhasználói elégedettséget mérő rendszer bevezetése. Óóóó, óóóó, nahát, egyébként én is így gondolom, de ezt az Ön szájából hallani felért egy katarzissal. ![]() Legyen fánk! ![]() Lesz. ![]() Azt úgy lehet, hogy nagyon korán felkelek, hogy legyen ideje megkelni, aztán kisütöm (utána muszáj hajat mosnom olajszagból kifolyólag), aztán beugrok a Matizba és repülőrajttal kilövök a Vatera irányába. Lent várjon a portán, mert úgy tudom, nem lehet csak úgy bemenni. ![]() ........... Az Ügyfélszolgálaton jelenleg is igen szigorú a minőségellenőrzés. ........... Jajistenem Benz! Annyira szeretnék kérdezni. ![]() -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18307
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 16 404 Regisztrált: 2009-09-04 15:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Ha valamit feleslegesnek tartok, hát ez az. Egyfelől itt a fórum, sokkal árnyaltabb képet ad, mint azok. Ok, nyilván a többieknek nincs ilyenjük, de ettől függetlenül csak kétoldali ámításnak tartom, azon kívül, hogy a választási lehetőségek korlátozottak, legtöbbször csak pozitív kimenetelű lehetőséget biztosít, tudatosan, leginkább csak egyeseknek biztosít olyan látszatérzést, hogy "lám, mennyire törőnek velem, fontosnak tartanak, érdekli őket a véleményem..." Nem így lesz. Nagyon komolyan vesszük már most is a felhasználói visszajelzéseket. Az Ügyfélszolgálaton jelenleg is igen szigorú a minőségellenőrzés. Saját érdekünk a zejopy által felvázolt egyedi felhasználói elégedettséget mérő rendszer bevezetése. ... Ön nem is fejlesztő. ![]() ![]() ... Legyen fánk! ![]() -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18308
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 299 Regisztrált: 2008-03-25 16:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Kedves zejopy! Egy ideje tervezzük, fejlesztési várólistán van egy ilyen felhasználói elégedettséget mérő megoldás. Óóó, azt hittem lesöpör valami bigyóra való hivatkozással, aminek tulajdonképpen ez a valódi jelentése: Ugyan már zejopy, dugulj el és hajmosáskor nem a Vaterán gondolkozz, mert fürtökben hullik az ötleteidtől a hajam. Rendben, köszönjük. ![]() Ön nem is fejlesztő. ![]() ![]() Nahát, az enyémet nem láthattad, az röptében repült a dev: Null-ba, nem is értem miért? Ha arra az agyament postra reagáltál, akkor logikus. Amennyiben az eredeti post törlésre kerül, úgy vele együtt eltűnik a rá adott válaszreakció is, mert önmagában értelmét vesztené. Ez egy tradicionális dolog asszem "á la Benz". De lehet, hogy már előtte is így volt, nem emlékszem, nagyon hamar utánam jöttek, talán fél évre rám. Szerintem kimondottan az én szórakoztatásomra rendelte az élet. ![]() -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18309
|
|
Lelkes fórumozó ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 098 Regisztrált: 2010-01-27 17:06 Azonosító: 964 053 ![]() |
Nyubocs, ezt neked: ![]() Nahát, az enyémet nem láthattad, az röptében repült a dev: Null-ba, nem is értem miért? Egy ideje tervezzük, fejlesztési várólistán van egy ilyen felhasználói elégedettséget mérő megoldás. Ha valamit feleslegesnek tartok, hát ez az. Egyfelől itt a fórum, sokkal árnyaltabb képet ad, mint azok. Ok, nyilván a többieknek nincs ilyenjük, de ettől függetlenül csak kétoldali ámításnak tartom, azon kívül, hogy a választási lehetőségek korlátozottak, legtöbbször csak pozitív kimenetelű lehetőséget biztosít, tudatosan, leginkább csak egyeseknek biztosít olyan látszatérzést, hogy "lám, mennyire törőnek velem, fontosnak tartanak, érdekli őket a véleményem..." Ja, volt már a vateránál is ilyen, ha yól emléxem. -------------------- Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#18310
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 16 404 Regisztrált: 2009-09-04 15:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
... Miért nem csinálnak Önök ilyet? ... Kedves zejopy! Egy ideje tervezzük, fejlesztési várólistán van egy ilyen felhasználói elégedettséget mérő megoldás. És különben is, irgum-burgum. Kedves Benz! Nagyon komolyan fontolgatom, hogy a fejlesztőknek járna valami plusz. Gintonik (3 citromkarikával)? Pezsgő? Almalé? Keksztorta? Mindez reggelente várná őket az irodájukban, természetesen sós mogyoróval, kemény habos kávéval, füstölgő cigarettával és azokkal a kedves szavakkal, amik nekem is jól jönnének, de be kell látnom, engem nem bántanak annyiszor, mint őket. Szóval lemondok a kedves szavakról, valaki nekik mondja el azokat, (ha kell, megadom a szükséges paramétereket), mert lassan mély depresszióba süllyednek szegények. Napok óta terítéken vannak. És milyen stílusban.... és szerintem még nem is igazságos a dolog. Kérem, ezt továbbítsa a fejlesztő kollégáknak. ![]() Rendben, köszönjük. ![]() -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18311
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 299 Regisztrált: 2008-03-25 16:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Kedves Benz!
Nyilván nem tudja, mert Ön egy technikailag felkészült ember, de én nem az vagyok. Szóval, amikor csatlakozási problémáim vannak, akkor felhívom a szolgáltatómat telefonon. Ha nem náluk van a hiba, akkor van egy lehetőség, hogy valamennyi pénzért átkapcsolnak egy másik mellékre, aki aztán szépen lépésről lépésre elmondja, mit kell tennem, még az elfelejtett belépési kódomat is megmutatja. (Na ezt Ön még tuti, hogy nem használta. ![]() Ma pedig a fürdőszobában hajat mostam. És most nagyon figyeljen, mert érdemi választ szeretnék, mert megszállt az ihlet, és szeretném Önt is megfertőzni. ![]() Szóval. Miért nem csinálnak Önök ilyet? Nem arra gondolok, amikor egy általános elégedettségi felmérést végeznek, bár arra is buzgón válaszoltam, javítva ezzel a statisztikájukat, mert én általában elégedett vagyok. ![]() Tehát arra gondolok (és most engedje, hogy átitassa a gondolatait az agymenésem, mert nem fog fájni, megígérem), hogy egy bizonyos történés után keresnék meg az embert, hogy az adott eseménnyel mennyire elégedettek. Nem hiszem, hogy ezt telefonon kellene intézni, hanem e-mail-ben, de persze lehetne telefonon is, csak felesleges, mert Önök levelezés-beállítottságúak. Pl. töröltet valaki egy negatívot, és utána. Vagy valamilyen számlázásos dolgot intéz, és az után. Szerintem nem egy agyhalott ötlet. Főleg, ha tényleg érdemi válaszokat kapnak. Mit szól? -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18312
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 299 Regisztrált: 2008-03-25 16:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Nyubocs, ezt neked:
![]() -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18313
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 299 Regisztrált: 2008-03-25 16:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Tisztelt Vatera ÜzemeltetőK ........... És különben is, irgum-burgum. Kedves Benz! Nagyon komolyan fontolgatom, hogy a fejlesztőknek járna valami plusz. Gintonik (3 citromkarikával)? Pezsgő? Almalé? Keksztorta? Mindez reggelente várná őket az irodájukban, természetesen sós mogyoróval, kemény habos kávéval, füstölgő cigarettával és azokkal a kedves szavakkal, amik nekem is jól jönnének, de be kell látnom, engem nem bántanak annyiszor, mint őket. Szóval lemondok a kedves szavakról, valaki nekik mondja el azokat, (ha kell, megadom a szükséges paramétereket), mert lassan mély depresszióba süllyednek szegények. Napok óta terítéken vannak. És milyen stílusban.... és szerintem még nem is igazságos a dolog. Kérem, ezt továbbítsa a fejlesztő kollégáknak. ![]() -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18314
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 299 Regisztrált: 2008-03-25 16:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
![]() ![]() ![]() Köszönöm. ![]() Nem tudom, megérné-e a vesződséget. Bizonyára véletlen volt a semleges a pozitív helyett. Nem nagy tragédia, csak rosszul esik egy kicsit. Én töröltetném. Pontosabban megpróbálnám, de én extrém módon viszonyulok az értékelésekhez. -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18315
|
|
![]() Lelkes újonc ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 99 Regisztrált: 2011-04-09 19:21 Azonosító: 1 446 888 ![]() |
Én is kaptam ilyet. A kollégák itt azt mondták, hogy ilyen esetben javíttatható/töröltethető. Ezt megerősíteni nem tudom, az enyém olyan régi, hogy nem próbáltam meg töröltetni. Egy próbát megér. ![]() Köszönöm. ![]() Nem tudom, megérné-e a vesződséget. Bizonyára véletlen volt a semleges a pozitív helyett. Nem nagy tragédia, csak rosszul esik egy kicsit. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18316
|
|
![]() Lelkes fórumozó ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 966 Regisztrált: 2007-03-23 16:34 Innen: :nennI Azonosító: 1 714 ![]() |
"Semleges vélemény: Minden rendben ment, megbízható korrekt partner " Ezt ma kaptam. ![]() Nem értem a dolgot. ![]() Én is kaptam ilyet. A kollégák itt azt mondták, hogy ilyen esetben javíttatható/töröltethető. Ezt megerősíteni nem tudom, az enyém olyan régi, hogy nem próbáltam meg töröltetni. Egy próbát megér. ![]() -------------------- "A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja. A kutyán belül olyan sötét van, hogy nem lehet olvasni." "A Föld nevű űrhajónak nincsenek utasai. Mindannyian a személyzethez tartozunk." (Marshall McLuhan) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18317
|
|
![]() Lelkes újonc ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 99 Regisztrált: 2011-04-09 19:21 Azonosító: 1 446 888 ![]() |
"Semleges vélemény: Minden rendben ment, megbízható korrekt partner "
Ezt ma kaptam. ![]() Nem értem a dolgot. ![]() |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18318
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 16 404 Regisztrált: 2009-09-04 15:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Mondja kedvesem! Törtek már az Ön életére? Ha nem, ideje megbarátkozni a gondolattal. Tudja ki fogja meggyilkolni? ![]() ![]() Írtam egy szép hosszú postot a technikaiba. Nagyon kifejtős volt. ![]() Na nem baj, úgy látszik, ezeket a gondolatokat elég volt magamnak megfogalmazni. ![]() ![]() -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18319
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 299 Regisztrált: 2008-03-25 16:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
![]() Mondja kedvesem! Törtek már az Ön életére? Ha nem, ideje megbarátkozni a gondolattal. Tudja ki fogja meggyilkolni? ![]() ![]() Írtam egy szép hosszú postot a technikaiba. Nagyon kifejtős volt. ![]() Na nem baj, úgy látszik, ezeket a gondolatokat elég volt magamnak megfogalmazni. ![]() -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18320
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 16 404 Regisztrált: 2009-09-04 15:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Köszönöm, hogy megértette, amit most nem tudtam még összeszedetten megfogalmazni. És még válaszolt is, kielégítő módon. ![]() Megvolt a napom első mosolya. ![]() ![]() -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]() ![]() |
Szöveges verzió | A pontos idő: 2018-04-26 05:44 |