IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1529 Oldal V  « < 123 124 125 126 127 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vészkijárat, Kötetlen csevegés mindenkinek
tuticuccoktutiar...
hozzászólás 2013-10-02 17:59
Létrehozva: #2481


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 37
Regisztrált: 2013-07-14 13:35
Azonosító: 2 052 905



Nem is értem ezt a dilemmát, hogy ki értékeljen először.
Most a rendszer úgy működik, hogy az értékelés nem kötelező, de a vevő veszíti el hamarabb a jogát az értékeléshez. Így tulajdonképpen a vevőnek kell először az értékelést leadnia abban az esetben, ha "szorongatott" helyzet alakul ki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti949
hozzászólás 2013-10-02 17:18
Létrehozva: #2482


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 124
Regisztrált: 2013-09-07 19:23
Azonosító: 2 074 888



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-02 14:54) *
"Sokan nem képesek a normális kommunikációra, de többnyire a terméket kifizetik. Nem ez a cél? "
Itt Kedves VateraBenz tévesen következtet! Nem csupán az áru kifizetése a cél, és ez nagyon fontos. Ha a vevő nem értékel előbb, úgy minősít ahogy akar, ha én mint eladó, már a pénz küldése után értékelem, nyilván csak jó minősítést adok neki.
Továbbá, ha vásárolok megnézem az eladó addigi véleményezését, és % arányát, abből kiindulva minket eladókat így tudnak ellenőrizni. Mi miért nem csillagozhatjuk a vevőket, ugyanúgy ahogy velünk teszik?

Ne is haragudj, de ez a vevő csillagozás, újabb bonyodalmakat okozna. Még egy táptalaj lenne a bosszúra. Ha Te lehúztál én is lehúzlak. A vevőt ha lassú vagy nehezen kommunikál lehet az értékelésben megjegyezni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-02 15:22
Létrehozva: #2483


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-02 14:54) *
"Sokan nem képesek a normális kommunikációra, de többnyire a terméket kifizetik. Nem ez a cél? "
Itt Kedves VateraBenz tévesen következtet! Nem csupán az áru kifizetése a cél, és ez nagyon fontos. Ha a vevő nem értékel előbb, úgy minősít ahogy akar, ha én mint eladó, már a pénz küldése után értékelem, nyilván csak jó minősítést adok neki.
Továbbá, ha vásárolok megnézem az eladó addigi véleményezését, és % arányát, abből kiindulva minket eladókat így tudnak ellenőrizni.

Legyen kedves újra átolvasni és értelmezni a leírtakat angry2.gif
Senki sem vitatja el öntől a jogot, hogy visszatartsa az értékelést a leírt okokból. A probléma ott van, miszerint nem hajlandó elfogadni azt, hogy a vevőnek pontosan ugyanilyen jó indokai lehetnek arra, hogy ő meg az eladótól várja el az elsőkénti értékelést.
Ha ezt sikerül megérteni, akkor máris okafogyott minden vita és neheztelés. Tehát, önnek maximum reményei lehetnek az értékelési sorrendet illetően és nem elvárásai.
IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-02 14:54) *
Mi miért nem csillagozhatjuk a vevőket, ugyanúgy ahogy velünk teszik?

Nem csillagozni kell, hanem értékelni. A vevőnél ugyanis mindössze az az egy kérdés a fontos, hogy időben fizetett-e.
Az eladónál lényegesen több paraméter van, ezek külön-külön minősítésére pedig a csillagok a legmegfelelőbbek.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2013-10-02 15:04
Létrehozva: #2484


zejopy vagyok:)
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 719
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-02 14:54) *
...Mi miért nem csillagozhatjuk a vevőket, ugyanúgy ahogy velünk teszik?

047.gif smiley-shocked034.gif diggin_smilie.gif Egy újabb allergiás góc.

Annyit azért hozzátennék, hogy Benz nem von le következtetéseket, hanem eléggé jól eltájékozódik a pályán, nem csak mint Vatera-dolgozó. hanem ő is aukciózik, tehát elad itt, mint majdnem mindegyik vaterás, hiszen ahhoz, hogy képben legyenek, nem árt a gyakorlati tapasztalat. Azonkívül persze agyban is ott van, tehát esetében a téves következtetés levonása nem áll fenn, esetleg nézőpontbeli kérdések lehetnek, vagy árnyalatbeli másként értelmezései bizonyos dolgoknak, de amit mond, az majdnem szentírásnak vehető.


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2013-10-02 14:54
Létrehozva: #2485


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2013-05-31 21:02
Azonosító: 2 039 585



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 22:36) *
Kedves vidaeff!

Az érzelmi megközelítés mindaddig elfogadható, amíg nem szül igazságtalanságot.
Ilyen indokkal szerintem nem adhat negatívot, de még a semleges is necces.

Miért olyan fontos a 96345. pozitív értékelés beérkezése vagy elmaradása?
Sokan nem képesek a normális kommunikációra, de többnyire a terméket kifizetik. Nem ez a cél? Akkor is, ha amúgy nem kereskedik és nem ebből akar meggazdagodni. Mi köze ennek az egészhez az emberszámba vevéshez? Ha netán erről is lenne szó (amit nem hiszek), akkor is mit számít egy ismeretlen véleménye?


"Sokan nem képesek a normális kommunikációra, de többnyire a terméket kifizetik. Nem ez a cél? "
Itt Kedves VateraBenz tévesen következtet! Nem csupán az áru kifizetése a cél, és ez nagyon fontos. Ha a vevő nem értékel előbb, úgy minősít ahogy akar, ha én mint eladó, már a pénz küldése után értékelem, nyilván csak jó minősítést adok neki.
Továbbá, ha vásárolok megnézem az eladó addigi véleményezését, és % arányát, abből kiindulva minket eladókat így tudnak ellenőrizni. Mi miért nem csillagozhatjuk a vevőket, ugyanúgy ahogy velünk teszik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-02 08:36
Létrehozva: #2486


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 067
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-02 08:33) *
Ez így maximálisan korrekt.
...
thank_you.gif Önnek is.

smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-02 08:33
Létrehozva: #2487


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-02 08:09) *
...
Tehát végül és nálam a végkifejlet...

Ez így maximálisan korrekt.
IDÉZET(zejopy @ 2013-10-02 08:09) *
És ami szerintem általában tanulság, hogy ha van egy esemény a fórumon, akkor a témát felvető illető megfogalmazásától és beállítottságától függetlenül kell a kérdést megvizsgálni. Mert nem annyira volt szimpatikus a megfogalmazás, ingerült volt, és szemellenzős. Ettől Ön automatikusan elkezdte a másik oldalt képviselni.

Igen, megpróbálom kicsit megmutatni a másik oldal nézőpontjából is. De fogadókészség szinte soha sincs rá, ezért részletes vitába ilyenkor nem megyek bele. Nincs értelme.
IDÉZET(zejopy @ 2013-10-02 08:09) *
...Ön azon az állásponton van, hogy az eladó értékeljen először.

Az én privát gyakorlatom ilyenkor lényegtelen, csak bezavarna. Ezért is nem válaszoltam az erre vonatkozó kérdésre smile.gif
IDÉZET(zejopy @ 2013-10-02 08:09) *
Legyen szép a napja.smile.gif

thank_you.gif Önnek is.

IDÉZET(vidaeff @ 2013-10-01 22:56) *
Ha lehet, valami civilizált közeli helyre menjen, szükségünk van Önre!

Köszönöm smile.gif
Kényes kérdés, egy olyan trópusi klímájú helyet kellene találni, ahol nem eszik meg a hittérítőket és van wi-fi mosking.gif
IDÉZET(vidaeff @ 2013-10-01 22:56) *
Én is latolgatom, de ne kapkodjuk el. mosking.gif

Hosszabb távon gondoltam én is, természetesen icon_pirat_vat.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-02 08:09
Létrehozva: #2488


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 067
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-01 22:10) *
... mert még holnap, tiszta fejjel is szeretném átolvasni, ...

Átolvastam.smile.gif

IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 21:51) *
A vállakozói ügymenetről leírtakat nem igazán tudom hova tenni smile.gif

Ebbe kicsit belebonyolódtam, de mentségemre legyen mondva, hogy már nagyon energiahiányos voltam.smile.gif Azt szerettem volna kihozni belőle, hogy mivel mi szabályozva vagyunk más szinteken is, ezért lenne szükség arra, hogy a vevő nyilatkozzon először. De végülis ezt a gondolatmenetet - ha nem rontottam volna el, akkor is - leterítette.
Ezzel:

IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 21:51) *
... A vevő egy csodás pozitív értékelés után is ugyanúgy reklamálhat és akkor kénytelen lesz kinyitni a már lezárt "aktáját".


De igazából itt győzött: (De csak ebben a vitában ám.smile.gif)
IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 21:51) *
...
Nem akarom megbántani, de szerintem ez csak egy fajta önigazoló ideológia az amúgy jogos önvédelmi rutinhoz. És ezt nem rossz vagy kritikai értelemben írom. Tökéletesen érthető, ha ki szeretné védeni a sunyi, váratlan értékeléseket. De ezt szeretné a vevő is.

Fontos volt (azon kívül, hogy igaz, amit írt) a megfogalmazás mikéntje.smile.gif
De ahogy elolvastam, kiugrott a lényeg. Ezt olyan jól eldugtam magamban, hogy már nem is tudtam, hogy ott van. Nem tudom, hogyan kotorta elő, de azzal, hogy rámutatott, megvilágosodtam én is.biggrin.gif Arról van ugyanis szó, hogy a vágyam az volt (innen nézve már irreális), hogy a Vati leírja, hogy a vevő értékeljen először. Ebben az esetben én megnyugszom, csinálom a dolgomat és nem bánthat senki igazságtalanul. Ehhez a vágyamhoz felépítettem az érvrendszert. Különben ezt már több hónapja tologattam, talán évekről is van szó, mert nagyon régóta szerettem volna "helyretenni". Különben az érveim többsége jó. De valóban lehetnek a vásárlóknak ugyanolyan súlyú érveik.
Mindkét felet a félelem igazgatja. Ez mondjuk szomorú, de meg vannak rá az okok, a tapasztalatok.
Tehát végül és nálam a végkifejlet (ha csak valami nem változik jelentősen) a következő:
- elfogadom, hogy ebben nem születik szabályozás
- azt is belátom, hogy a vevőnek is vannak érvei, amelyek ugyanolyan súlyosak, mint az eladóé
- én eladóként megvárom a vevő értékelését. És ami ebben a legfontosabb, hogy ez az én döntésem, ami lehet jó, vagy rossz, én felvállalom, egy szabályrendszertől függetlenül így csinálom és nem foglalkozom azzal, hogy ez tetszik-e valakinek, vagy nem.

És ami szerintem általában tanulság, hogy ha van egy esemény a fórumon, akkor a témát felvető illető megfogalmazásától és beállítottságától függetlenül kell a kérdést megvizsgálni. Mert nem annyira volt szimpatikus a megfogalmazás, ingerült volt, és szemellenzős. Ettől Ön automatikusan elkezdte a másik oldalt képviselni. (Felismertem a mechanizmust, mert én is ezt csinálom sokszor, nem csak itt) Én ettől indultam be. Mert annak, aki nem olvassa a fórumot rendszeresen, az jöhetett le, hogy Ön azon az állásponton van, hogy az eladó értékeljen először. Szóval elkezdtem rezegni, mint a rajzfilmekben a bomba. (Biztosan látott már ilyet biggrin.gif) Viszont így a helyére került egy idegesítő tényező. Szóval jó volt.
Persze még kell egy kis idő, míg átrendeződnek a dolgaim (a fejemben), de az már hamar megy, a nagy lépés tegnap este történt.
És akkor most folytatom a napok (hetek) óta tartó rohanást. Legyen szép a napja.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-10-02 08:11


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-10-01 23:24
Létrehozva: #2489


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 878
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-01 22:18) *
Köszönöm. smile.gif Különben régen azonnal értékeltem, amikor megjött a pénz. Csak a tapasztalat sajnos...

Én még régebben sem, mert nekem mindig "gyanús" ha az utalásomat követően azonnal jön a pozitív értékelés: "minden rendben, gyors, pontos"
Igen, én gyors, és pontos vagyok, de még semmi sincs rendben! Nem kaptam semmit, még egy ajánlott, vagy csomagos RAG számot sem (ahogy én szoktam visszajelezni).
Tehát vevőként is fenntartom, hogy jobb, ha az eladó megvárja az értékelésemet.

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2013-10-01 23:27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-10-01 22:56
Létrehozva: #2490


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 922
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 22:44) *
Köszönöm smile.gif
Elmegyek hittérítőnek mosking.gif

Ha lehet, valami civilizált közeli helyre menjen, szükségünk van Önre!

IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 22:50) *
Ez valami marketinges dolog lehet...évek óta tervezem, hogy egyszer majd elolvasok egy ilyen termékajánlós körlevelet mosking.gif

Én is latolgatom, de ne kapkodjuk el. mosking.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-01 22:51
Létrehozva: #2491


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 067
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 22:50) *
Ez valami marketinges dolog lehet...évek óta tervezem, hogy egyszer majd elolvasok egy ilyen termékajánlós körlevelet mosking.gif

Igen, de ez most emiatt olyan félkésznek tűnt. Vagy ilyesmi...
Gondoltam, hátha van benne valami fontos. blush2.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 22:50
Létrehozva: #2492


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-01 22:45) *
...
A mai öltözködési tanácsaikhoz küldtek egy cikket, ami az adózásról informált. Két bekezdésben. A folytatást akkor lehetett volna látni, ha előfizetünk arra az oldalra. (Valami adózással kapcsolatos). Ha már így megvillantanak valamit a "morphóék" (ők csinálják ezt?), akkor szerencsésebb lenne egy másolás, beillesztés funkcióval az egész cikket benyomni, vagy ha nem, akkor egy kis átfogalmazással, de azonos ismeretanyaggal írni valamit.
Ez így olyan "nesze semmi, fogd meg jól" dolog volt. (Különösen, hogy én már olvastam, pont azt a két ingyenes bekezdést.smile.gif)

Ez valami marketinges dolog lehet...évek óta tervezem, hogy egyszer majd elolvasok egy ilyen termékajánlós körlevelet mosking.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-01 22:45
Létrehozva: #2493


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 067
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 22:36) *
...
Ilyen indokkal szerintem nem adhat negatívot, de még a semleges is necces.
...

Azért jöttem, hogy válaszoljak Effnek, de megelőzött.
És eszembe jutott egy hatalmas indulatokat kiváltó vita még régről. Az volt az elvi kérdés, hogy ha a vevő fizetett, akkor adható-e nega. Grobár volt, aki nagyon azt mondta, hogy nem, semmiképpen. Nem volt egészen igaza, mert extrém esetek előfordulhatnak. Csak hirtelen elgondolkodtam, hogy mennyit változtak az álláspontok. Pedig ez talán 3-4 éve volt. Most ezt a gondolatmenetet félre fogom tenni, mert már bontogat dolgokat, szóval ezen még lesz mit gondolkodnom.
Olvastam, hogy mindjárt 13 éves lesz a Vatera. Arról is elgondolkodtam, de ez sem aktuális most, mert csak beakadt a többi gondolat közé.

Amit viszont mindenképpen megemlítek, mert fontosnak tartom.
A mai öltözködési tanácsaikhoz küldtek egy cikket, ami az adózásról informált. Két bekezdésben. A folytatást akkor lehetett volna látni, ha előfizetünk arra az oldalra. (Valami adózással kapcsolatos). Ha már így megvillantanak valamit a "morphóék" (ők csinálják ezt?), akkor szerencsésebb lenne egy másolás, beillesztés funkcióval az egész cikket benyomni, vagy ha nem, akkor egy kis átfogalmazással, de azonos ismeretanyaggal írni valamit.
Ez így olyan "nesze semmi, fogd meg jól" dolog volt. (Különösen, hogy én már olvastam, pont azt a két ingyenes bekezdést.smile.gif)


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 22:44
Létrehozva: #2494


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(vidaeff @ 2013-10-01 22:43) *
Kedves Benz!

Nem az értékelés számít, hanem az a fránya büszkeség. De mindegy, úgy tűnik Ön ma mindenkit levesz a lábáról. biggrin.gif Ez sem kevés. Meggyőzött.

Köszönöm smile.gif
Elmegyek hittérítőnek mosking.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-10-01 22:43
Létrehozva: #2495


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 922
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 22:36) *
Kedves vidaeff!

Az érzelmi megközelítés mindaddig elfogadható, amíg nem szül igazságtalanságot.
Ilyen indokkal szerintem nem adhat negatívot, de még a semleges is necces.

Miért olyan fontos a 96345. pozitív értékelés beérkezése vagy elmaradása?
Sokan nem képesek a normális kommunikációra, de többnyire a terméket kifizetik. Nem ez a cél? Akkor is, ha amúgy nem kereskedik és nem ebből akar meggazdagodni. Mi köze ennek az egészhez az emberszámba vevéshez? Ha netán erről is lenne szó (amit nem hiszek), akkor is mit számít egy ismeretlen véleménye?

Kedves Benz!

Nem az értékelés számít, hanem az a fránya büszkeség. De mindegy, úgy tűnik Ön ma mindenkit levesz a lábáról. biggrin.gif Ez sem kevés. Meggyőzött.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 22:36
Létrehozva: #2496


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(vidaeff @ 2013-10-01 22:23) *
Kedves Benz! smile.gif
Ezt az értékelési dolgot én csak kizárólag érzelmi alapon közelítem meg. Mivel nem vagyok hivatásos és nem gyémántokkal kereskedem itt, igazán belefér, ha egy-két sikertelen után is jutalékot fizetek. Egyvalami nem fér bele, ha valaki nem képes arra kommunikációs szintre, amit tőlem megkap. Eddig három, amúgy sikeres üzletet értékeltem semlegesre, mert a vevő füle botját sem mozdította. Ez viszont szintén sikeresként negatív lesz! Személyesen vette át, vigyorgott mint a tejbetök és ennyi. Láthatóan senkit nem hajlandó értékelni. Az pedig elvi kérdés, hogy elvárom, sőt követelem, vegyenek emberszámba; legalább annyira, mint én az adott partnert. S hogy ne legyen álságos a berzenkedésem, ez a felhasználó még a 60. nap előtt megkapja jogos negáját, hogy ha akarja vissza is tudja adni, meg a többi utána következő hasonló is.

Kedves vidaeff!

Az érzelmi megközelítés mindaddig elfogadható, amíg nem szül igazságtalanságot.
Ilyen indokkal szerintem nem adhat negatívot, de még a semleges is necces.

Miért olyan fontos a 96345. pozitív értékelés beérkezése vagy elmaradása?
Sokan nem képesek a normális kommunikációra, de többnyire a terméket kifizetik. Nem ez a cél? Akkor is, ha amúgy nem kereskedik és nem ebből akar meggazdagodni. Mi köze ennek az egészhez az emberszámba vevéshez? Ha netán erről is lenne szó (amit nem hiszek), akkor is mit számít egy ismeretlen véleménye?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-10-01 22:23
Létrehozva: #2497


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 922
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



Kedves Benz! smile.gif
Ezt az értékelési dolgot én csak kizárólag érzelmi alapon közelítem meg. Mivel nem vagyok hivatásos és nem gyémántokkal kereskedem itt, igazán belefér, ha egy-két sikertelen után is jutalékot fizetek. Egyvalami nem fér bele, ha valaki nem képes arra kommunikációs szintre, amit tőlem megkap. Eddig három, amúgy sikeres üzletet értékeltem semlegesre, mert a vevő füle botját sem mozdította. Ez viszont szintén sikeresként negatív lesz! Személyesen vette át, vigyorgott mint a tejbetök és ennyi. Láthatóan senkit nem hajlandó értékelni. Az pedig elvi kérdés, hogy elvárom, sőt követelem, vegyenek emberszámba; legalább annyira, mint én az adott partnert. S hogy ne legyen álságos a berzenkedésem, ez a felhasználó még a 60. nap előtt megkapja jogos negáját, hogy ha akarja vissza is tudja adni, meg a többi utána következő hasonló is.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-01 22:10
Létrehozva: #2498


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 067
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Nem szeretem ezt a fórumozási formát, de most ezt használom, mert nagyon fáradt vagyok és így egyszerűbb.smile.gif Elnézést kérek érte. thank_you.gif

IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 21:51) *
Kedves zejopy!

Rendben, leírom a véleményemet. Ami a szívemen, az a számon. Ha ezen most megsértődik, akkor én is ezt teszem majd z.gif
Nagyon köszönöm, nem, nem sértődöm meg, hiszen ez a legjobb.smile.gif

1. Ha eladóként visszatartanám az értékelést (feltéve, de meg nem engedve), akkor az Ön által is leírt gondolatmenet szerint ez érthető, akár elfogadható is lenne. De ez nem jogosítana fel arra, hogy emiatt a taktikai elgondolásom miatt a másik felet sürgessem, írogassak neki és/vagy ingerült hozzászólásokat tegyek közzé az "ilyen" vásárlókról egy nyilvános fórumon. Nem, ezt nem Önre értettem smile.gif
Vagyis, ha megpróbálnám kivárni a vevő értékelését, de nem jönne össze, akkor tudomásul venném. Tudok gondolkodni a másik fél fejével és nem haragszom rá olyasmi miatt, amit én sem tennék meg az ő helyében.
Továbbra is fenntartom azt a véleményemet, hogy a vevőnek ugyanilyen nyomós érvei vannak a saját szempontjai alapján. Ebből következően egyik fél sem haragudhat a másikra, ha nem tudja rákényszeríteni az elsőkénti értékelésre.
Nem, dehogy, haragnak nincs helye, itt üzletről van szó, és munkamenetekről, érvekről, ellenérvekről. Nem szabad haragudni.smile.gif

2. Ez így van. Tapasztalt fejjel nem vitatkozunk felesleges dolgokon vagy ostoba emberekkel. Nem, ezt nem az adott témára és pláne nem Önre értettem smile.gif
Ön nagyon okos. Néha - bár tudom ezt - hajlamos vagyok elfeledkezni erről.

3. Gyakran vevő is vagyok rá, csak legfeljebb nem teszem közzé smile.gif
thank_you.gif

A vállakozói ügymenetről leírtakat nem igazán tudom hova tenni smile.gif
Elhiszem, hogy Ön így látja, de szerintem a normál lebonyolításnál ez nem igazán szükségszerű. Az értékelésnek valójában nincs köze a tényleges adásvételhez, pláne nem hivatalos értelemben. A vevő egy csodás pozitív értékelés után is ugyanúgy reklamálhat és akkor kénytelen lesz kinyitni a már lezárt "aktáját".
Ebben lehet igaza.

Nem akarom megbántani, de szerintem ez csak egy fajta önigazoló ideológia az amúgy jogos önvédelmi rutinhoz. És ezt nem rossz vagy kritikai értelemben írom. Tökéletesen érthető, ha ki szeretné védeni a sunyi, váratlan értékeléseket. De ezt szeretné a vevő is.
Nem bántott meg, hanem elgondolkodtatott, és igazat kell adnom Önnek, még akkor is, ha ettől most nem érzem annyira boldognak magamat. Mert ugye belátni valamit... tudjuk.

Nagyon sajnálom, de elképzelhetetlennek tartok ebben a kérdésben bármilyen szabályozást...
A tejet köszönöm smile.gif
Kedves egészségére.smile.gif

Most úgy érzem, hogy megingatott a hitemben, ami, ha Önnek van igaza, akkor inkább előny, mint hátrány. Ugye nem baj, ha én megvárom a vevő értékelését?

Úgy gondoltam, hogy két vállra fektetem ma este, nagyon biztos voltam az álláspontomban. Kérem, ne törölje a postokat, mert még holnap, tiszta fejjel is szeretném átolvasni, hátha találok mégis fogást Önön, bár valahogy nagyon ül, amit mondott.
Ez jó beszélgetés volt, mert leírta, amit gondol.smile.gif
Köszönöm. thank_you.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-10-01 22:13


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 21:51
Létrehozva: #2499


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-01 20:27) *
Kedves Benz! smile.gif

Szép estét. Ígéretemhez híven megérkeztem ...

Kedves zejopy!

Rendben, leírom a véleményemet. Ami a szívemen, az a számon. Ha ezen most megsértődik, akkor én is ezt teszem majd z.gif

1. Ha eladóként visszatartanám az értékelést (feltéve, de meg nem engedve), akkor az Ön által is leírt gondolatmenet szerint ez érthető, akár elfogadható is lenne. De ez nem jogosítana fel arra, hogy emiatt a taktikai elgondolásom miatt a másik felet sürgessem, írogassak neki és/vagy ingerült hozzászólásokat tegyek közzé az "ilyen" vásárlókról egy nyilvános fórumon. Nem, ezt nem Önre értettem smile.gif
Vagyis, ha megpróbálnám kivárni a vevő értékelését, de nem jönne össze, akkor tudomásul venném. Tudok gondolkodni a másik fél fejével és nem haragszom rá olyasmi miatt, amit én sem tennék meg az ő helyében.
Továbbra is fenntartom azt a véleményemet, hogy a vevőnek ugyanilyen nyomós érvei vannak a saját szempontjai alapján. Ebből következően egyik fél sem haragudhat a másikra, ha nem tudja rákényszeríteni az elsőkénti értékelésre.
2. Ez így van jól. Tapasztalt fejjel nem vitatkozunk felesleges dolgokon vagy ostoba emberekkel. Nem, ezt nem az adott témára és pláne nem Önre értettem smile.gif
3. Gyakran vevő is vagyok rá, csak legfeljebb nem teszem közzé smile.gif

A vállakozói ügymenetről leírtakat nem igazán tudom hova tenni smile.gif
Elhiszem, hogy Ön így látja, de szerintem a normál lebonyolításnál ez nem igazán szükségszerű. Az értékelésnek valójában nincs köze a tényleges adásvételhez, pláne nem hivatalos értelemben. A vevő egy csodás pozitív értékelés után is ugyanúgy reklamálhat és akkor kénytelen lesz kinyitni a már lezárt "aktáját".
Nem akarom megbántani, de szerintem ez csak egy fajta önigazoló ideológia az amúgy jogos önvédelmi rutinhoz. És ezt nem rossz vagy kritikai értelemben írom. Tökéletesen érthető, ha ki szeretné védeni a sunyi, váratlan értékeléseket. De ezt szeretné a vevő is.

Nagyon sajnálom, de elképzelhetetlennek tartok ebben a kérdésben bármilyen szabályozást...
A tejet köszönöm smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tuticuccoktutiar...
hozzászólás 2013-10-01 21:46
Létrehozva: #2500


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 37
Regisztrált: 2013-07-14 13:35
Azonosító: 2 052 905



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-01 20:27) *
A vevő hivatalosan, egyértelműen és visszavonhatatlanul az értékeléssel tudja jelezni, hogy megkapta az árut és az megfelelt az elvártaknak. Egy e-mail (amit még a Vatera sem fogad el minden esetben egyértelmű bizonyítékként), nem elegendő. Egy vitás ügyben viszont a vevő tudja bizonyítani, hogy fizetett, hiszen ott a banki bizonylat. Tehát egyértelműen csak az értékelés az, amivel a vevő megnyilatkozik, ez az a történés, ami után már nincs visszaút. Ekkor tudja az eladó, hogy a pénz valóban az övé, az üzlet lezárult, csere, "mégsem tetszik", "másikat szeretnék", "elveszett a postán" ez után már nem lehet.

A vállalkozóknál nem az értékelés számít. A vevő adhat egy minden rendben pozitív értékelést a vásárlás után, aztán ha mégis problémát jelez e-mailben, azt bizony kezelni kell. A visszavásárlási és más garanciák egyéb feltételekhez kötöttek, melyek jogszabályokban megfogalmazott kötelező érvényű előírások, ezek kiegészíthetők a kereskedő saját külön vállalásaival. Ha a vevő nem jelez semmit a jogszabályban meghatározott időn belül, írhat akármit az értékelésében. Ha pedig jelez, akkor is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1529 Oldal V  « < 123 124 125 126 127 > » 
Reply to this topicStart new topic
6 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (6 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-07-25 01:00