Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Szolgáltatások
Vatera.hu Fórum > Általános > Aukciók
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
profectuscat
Sziasztok!


1.-től nem fogok ráérni egészen 5.-ig.
Hallottam arról, illetve olvastam, amikor rákattintottam az inaktív megnevezésre pár felhasználónál; hogy 2 okból lehetséges: nem tartotta be a vatera szabályzatát, kizárták, vagy nem fizette be a jutalékokat, illetve akkor lehet még alkalmazni, ha valaki elutazik, nem tud foglalkozni a vaterával.
Ha ez tényleg így van, kérlek mondjátok el nekem, hol találom meg ezt e beállítást, ahol inaktívvá tudom magam tenni?!

Előre köszönöm szépen smile.gif

Üdv Profectuscat
VateraBenz
IDÉZET(profectuscat @ 2011-08-28 18:22) *
...
Ha ez tényleg így van, kérlek mondjátok el nekem, hol találom meg ezt e beállítást, ahol inaktívvá tudom magam tenni?!

Előre köszönöm szépen smile.gif

Üdv Profectuscat

Tisztelt profectuscat!

Nincs ilyen lehetőség.
98tomcsa
Kedves Benz!
Szeretném megkérdezni,hogy volt valami változás a csillagos értékelésben?
Tegnap egy meg nem történt adásvétel után kaptam 4 darab "0"-át.
zejopy
IDÉZET(98tomcsa @ 2011-11-02 08:26) *
Kedves Benz!
Szeretném megkérdezni,hogy volt valami változás a csillagos értékelésben?
Tegnap egy meg nem történt adásvétel után kaptam 4 darab "0"-át.

Esett az átlagod? smile.gif
VateraBenz
IDÉZET(98tomcsa @ 2011-11-02 08:26) *
Kedves Benz!
Szeretném megkérdezni,hogy volt valami változás a csillagos értékelésben?
Tegnap egy meg nem történt adásvétel után kaptam 4 darab "0"-át.

Kedves 98tomcsa!

Nem volt változás.
98tomcsa
IDÉZET(zejopy @ 2011-11-02 08:30) *
Esett az átlagod? smile.gif


Még nem tudom, mert novemberre ez az egy értékelésem van.

IDÉZET(VateraBenz @ 2011-11-02 08:33) *
Kedves 98tomcsa!

Nem volt változás.


Akkor vajon, hogy lehet, hogy ezt látom négyszer 0(1)?
zejopy
IDÉZET(98tomcsa @ 2011-11-02 09:04) *
Még nem tudom, mert novemberre ez az egy értékelésem van.
Akkor vajon, hogy lehet, hogy ezt látom négyszer 0(1)?

Szuper.... Beismeri, hogy az ő hibájából nem jött létre és lehúz.
Nézd meg a részletesnél feljebb van-e olyan szöveges, ami nem volt eddig. Mert 3 (?) alatt kötelező valamilyen indokot megjelölni.
Tudod, hogy más postaköltséggel küldted, vagy valami hasonló.
vidaeff
IDÉZET(zejopy @ 2011-11-02 09:12) *
Szuper.... Beismeri, hogy az ő hibájából nem jött létre és lehúz.
Nézd meg a részletesnél feljebb van-e olyan szöveges, ami nem volt eddig. Mert 3 (?) alatt kötelező valamilyen indokot megjelölni.
Tudod, hogy más postaköltséggel küldted, vagy valami hasonló.

Az nem túl ésszerű, hogy egy létre sem jött adásvételt lehet csillagosan minősíteni. dry.gif Nem értem a magam egyszerű eszével.
98tomcsa
IDÉZET(zejopy @ 2011-11-02 09:12) *
Szuper.... Beismeri, hogy az ő hibájából nem jött létre és lehúz.



Hát ez az, hogy most nem tudom lehúzott e, vagy egyáltalán mi van. Hiszen Benz írta, hogy nem volt változás az értékelésben. Akkor most vajon mennyit adhatott, mert ezek szerint 0-át nem tudott adni.


IDÉZET(zejopy @ 2011-11-02 09:12) *
Nézd meg a részletesnél feljebb van-e olyan szöveges, ami nem volt eddig. Mert 3 (?) alatt kötelező valamilyen indokot megjelölni.
Tudod, hogy más postaköltséggel küldted, vagy valami hasonló.


Rögtön megnéztem a szövegest is, de ott nincs változás.
Pulsar
Üdv mindenkinek!

Arra van valamilyen mód, hogy kiderítsem, hogy melyik vevőm hány csillagot adott nekem? Eléggé lehúzták a csillagjaimat és nem értem miért? Főleg a lebonyolítással kapcsolatban. Hiszen a vatera küld automatikus levelet a vevőimnek az adataimmal és az üzenetemmel. Majd aznap ahogy megjön a pénz a számlámra már megyek is a postára feladni. Vagy nekem fel kell adnom a terméket a pénz beérkezése előtt? Vagy hogyan lehetnék gyorsabb? Eléggé bánt, hiszen mindent megteszek, hogy mindenki minél hamarabb megkapja a csomagját. Szóval én azt tudhatom, hogy ki mennyi csillagot adott, vagy nem?
wackeldackel
Sziasztok!
Csak érdeklődőm, hogy van ez a " Profi Eladó" státusz. Ahhoz hogy megkapja valaki, ennyi leírás is elég, "Szállítási díj:Az érvényes postai díjszabás. T/1-2", vagy a 23 negatív is feljogosít a címre. Itt egy képeslapról van szó, de ez sajnos, nem egyedi eset, jó pár más "PROFI" eladónál szintén ez a helyzet. Elnézést azoktól akik ezt a címet és a vele járó kedvezményt jogosan kapták és használják, de talán épp az ő érdekük lenne az ilyeneket kiszűrni .... és nekem/nekünk VEVŐKNEK kicsit többet megtudni attól amit a "Mint a képen!" leírás nyújt.

Köszönöm!
hytech
IDÉZET(wackeldackel @ 2011-11-24 00:33) *
Sziasztok!
Csak érdeklődőm, hogy van ez a " Profi Eladó" státusz. Ahhoz hogy megkapja valaki, ennyi leírás is elég, "Szállítási díj:Az érvényes postai díjszabás. T/1-2", vagy a 23 negatív is feljogosít a címre...
Köszönöm!


Várjál mert ez már vérprofi ami megint más státusz.
A vérprofi megteheti, hogy maximum 4 karakteres termékleírást írjon. ( pld. jó vagy sz*r)
Aylawitch
Sziasztok!

Hogyan tudom az eladott termékek képét eltüntetni, vagy akár az egész hirdetést(3hónapon belül)?
Láttam hogy másnak sikerült

Köszi a választ!

Üdvözlettel: Aylawitch
Hathor14
IDÉZET(Aylawitch @ 2011-11-24 08:00) *
Sziasztok!

Hogyan tudom az eladott termékek képét eltüntetni, vagy akár az egész hirdetést(3hónapon belül)?

Személyes menü - Eladás - Eladott, a törölni kívánt termék(ek) előtti négyzet(ek)et kipipálod majd alul a kijelöltek törlése gombra kattintasz. Üdv.
VateraMod
IDÉZET(Aylawitch @ 2011-11-24 08:00) *
Sziasztok!

Hogyan tudom az eladott termékek képét eltüntetni, vagy akár az egész hirdetést(3hónapon belül)?
Láttam hogy másnak sikerült

Köszi a választ!

Üdvözlettel: Aylawitch

Tisztelt Aylawitch,

honnan szeretné eltüntetni?
Aylawitch
IDÉZET(VateraMod @ 2011-11-24 08:26) *
Tisztelt Aylawitch,

honnan szeretné eltüntetni?


Hogy ne lehessen visszakeresni a termékeket az értékesített aukciók között vagy kép ne jelenjen meg amikor más nézi az eladásaimat vételeimet.
VateraMod
IDÉZET(Aylawitch @ 2011-11-24 08:28) *
Hogy ne lehessen visszakeresni a termékeket az értékesített aukciók között vagy kép ne jelenjen meg amikor más nézi az eladásaimat vételeimet.

Erre külön nincs lehetőség. Ha mindkét fél elkészítette az értékelést és nincs friss terméklapos levelezés, akkor hamarosan sor kerül a terméklap archiválására.
Ezt követően már nem lesz elérhető.
Aylawitch
IDÉZET(VateraMod @ 2011-11-24 08:34) *
Erre külön nincs lehetőség. Ha mindkét fél elkészítette az értékelést és nincs friss terméklapos levelezés, akkor hamarosan sor kerül a terméklap archiválására.
Ezt követően már nem lesz elérhető.



sad.gif
Ez azért gond mert mondjuk veszek 100ft-ért egy aranygyűrűt én meg eladnám 3nap múlva 15ezerért, az esetleges vevő meg megnézi az adás-vételeimet és látja hogy 100ft-ért vettem, ami elég ciki smile.gif
Akkor ilyen esetben vagy várnom kell 3hónapot vagy vigyem a zaciba?

Ezt csak elméleti síkon kérdezem jelenleg nem küzdök ezzel a problémával smile.gif
wackeldackel
IDÉZET(hytech @ 2011-11-24 07:08) *
Várjál mert ez már vérprofi ami megint más státusz.
A vérprofi megteheti, hogy maximum 4 karakteres termékleírást írjon. ( pld. jó vagy sz*r)

Köszi az infót, most már tudom, hogy akkor ez a Vatera ún. "szűk elit klub"-ja, mint ahogy a A Profi Eladói Programban szerepel. good2.gif
snit66
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Tegnap kaptam egy semleges értékelést, azzal az indokkal, hogy lassan ért oda a termék. 12-én érkezett a vételár a számlámra, még AZNAP feladtam a terméket, 14-én kaptam az értékelést. ????????????
Kértem az ügyfélszolgálattól a törlést, azt írták vissza, hogy nem tudnak minden értékelést megvizsgálni..........
Természetesen a banki és a postai dátum is bizonyítható.
Most mit csináljak?
Ilyen alapon bármit "rám lehet hazudni" az értékelésben.
VateraBenz
IDÉZET(snit66 @ 2011-12-15 10:28) *
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Tegnap kaptam egy semleges értékelést, azzal az indokkal, hogy lassan ért oda a termék. 12-én érkezett a vételár a számlámra, még AZNAP feladtam a terméket, 14-én kaptam az értékelést. ????????????
Kértem az ügyfélszolgálattól a törlést, azt írták vissza, hogy nem tudnak minden értékelést megvizsgálni..........
Természetesen a banki és a postai dátum is bizonyítható.
Most mit csináljak?
Ilyen alapon bármit "rám lehet hazudni" az értékelésben.

Tisztelt snit66!

A Vatera nem tud minden egyes visszajelzést kivizsgálni, hogy az jogos-e vagy sem. A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a visszajelzésekről és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.
bendike1
IDÉZET(zejopy @ 2011-06-09 01:36) *
A Kapcsolatfelvételen keresztül tudod kérni az értékelés törlését. Az ÜSZ csak abban az esetben törli, vagy engedi a módosítást, ha egyértelmű, hogy jól jártál el.A levelezést küldd el a biztonsag@allegroup.hu-ra, a visszakapott ticket számra hivatkozz.


Sajnos ez így ebben a formájában , nem járható út . biztonság@allegroup.hu tól hiába kéri bárki is a negatív minősítés törlését , mert azt a választ kapja hogy csak közvetítőként vett rész . a bonyolításra nincs rálátása így nem tudja eldönteni kinek van igaza vagy kinek nincs.

én az utóbbi időben 3 X is így jártam pedig én jó előre kértem a segítséget mert problémás volt a vásárlóm.

a válasz minden törlési kérésre az hogy kérje a másik felet / azt aki negatívot adott / hogy töröltesse a saját minősítését.

Könyörgöm , melyik rosszindulatú ember fogja töröltetni a minősítését ? egyik sem , mert nem áll érdekében tisztességesnek lennie
hiszen , ha a sok negatív miatt inaktívvá válik , 5 perc alatt másik 7 néven is ellenőrzött kötelezettségektől mentes felhasználó illetve vásárló lehet.
zejopy
IDÉZET(bendike1 @ 2012-01-23 07:38) *
Sajnos ez így ebben a formájában , nem járható út . biztonság@allegroup.hu tól hiába kéri bárki is a negatív minősítés törlését , mert azt a választ kapja hogy csak közvetítőként vett rész . a bonyolításra nincs rálátása így nem tudja eldönteni kinek van igaza vagy kinek nincs.
......

Ez így nem áll. Látom nagyon rárepültél a témára. Tény, hogy az ÜSZ e tekintetben nincs a helyzet magaslatán, de azért ennyire nem kritikus a helyzet. Nekem is töröltek már negatívot.
bendike1
IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-15 12:54) *
Tisztelt snit66!

A Vatera nem tud minden egyes visszajelzést kivizsgálni, hogy az jogos-e vagy sem. A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a visszajelzésekről és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.



De legalább azt megtehetné , hogy lehetetlenné tegye hónapok eltelte után azt hogy valaki negatív minősítést írjon az eladóról. akinek sérelme van az 14 napon belül is megírhatja , nem kell hozzá hónapok vagy évek . ami után már senki nem tudja vissza olvasni az aukciót és a terméklapon történő levelezést.

szerintem ez így lenne igazságos . de az is lehet hogy tévedek.

Véleményem szerint , akár csak nálam úgy másoknál is van több tíz db elmaradt be nem érkezett minősítés ami akár 1 éve is lezajlott adásvételről kellene hogy szóljon.
de nem szól mert kóbor néhány alkalommal idetévedt felhasználótól maradt el , aki egyszer megint ide tévednek és csípőből mindegy nekik mit írnak , de írnak bármit csak betudjanak lépni.
VateraMod
IDÉZET(bendike1 @ 2012-01-23 07:38) *
Sajnos ez így ebben a formájában , nem járható út . biztonság@allegroup.hu tól hiába kéri bárki is a negatív minősítés törlését ...

Tisztelt bendike1,

az említett e-mail cím csak egy automata választ küld, ott valóban hiába kér bármit is.
Értékelés törlését a Kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.
rongyoskucko
Üdvözlet!

Mit tehetek az alábbi esetben:
2012. január 19-én eladtam (egy ismerősöm tulajdonában lévő) autó kilóméter-óráját.
A termék vételára január 23-án ért a számlára, én a csomagot másnap, 24-én postáztam (ajánlott levélként).
Vártam a vásárló visszajelzését, hogy megkapta-e , kipróbálta-e, mi van vele, de semmi...
Kértem írjon, mert a termékre én garanciát nem vállaltam, viszont a jogszabály szerinti hibás teljesítésre vonatkozó igényével 7 napig élhet.
Na már most ez is jó ideje lejárt, választ nem kaptam és értékelést sem! Rendszer küldi az értékelési felszólítókat, ám addig nem szeretnék értékelni, még meg nem kapom a vásárló értékelését.
Meddig "húzhatom" az értékelés leadását, következmények nélkül???
VateraBenz
IDÉZET(rongyoskucko @ 2012-02-05 10:56) *
...
Meddig "húzhatom" az értékelés leadását, következmények nélkül???

Tisztelt rongyoskucko!

Akinek 10.000 Ft összértékben 40 napja elmaradt értékelése van, azaz az értékelésre váró aukció(k) leütési ára elérte a 10.000 Ft-ot és az aukció(k) befejezési dátuma meghaladta a 40 napot a személyes menübe való belépés után azonnal az Értékelések készítése menü jelenik meg. Itt már nem lehet visszalépni a személyes menübe csak akkor, ha a visszajelzések elkészülnek és azok összértéke 10.000 Ft alá csökken vagy ha a 40 napnál korábban zárult aukciók értékelése megtörténik.
ati989
Sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy lehet jogtalanul kapott negatív értékelést töröltetni?
Előre is köszönöm a választ!
zejopy
IDÉZET(ati989 @ 2012-03-12 22:01) *
Sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy lehet jogtalanul kapott negatív értékelést töröltetni?
Előre is köszönöm a választ!

Kapcsolatfelvétel -> Aukcióval kapcsolatos probléma -> Szeretnék töröltetni egy értékelést.
A kérés nem automatikus, minden esetben egyedi elbírálás van.
rtomi73
Üdv!
Érdeklődnék, hogy az "ismerj +" oldalért kell-e fizetni valamennyit?
svejku
IDÉZET(rtomi73 @ 2012-03-19 18:00) *
Üdv!
Érdeklődnék, hogy az "ismerj +" oldalért kell-e fizetni valamennyit?

Nem, nem kell.
kismukk01
Sziasztok!
Tudna vki segíteni nekem? :-)
Ha szeretnék változtatni egy rosszul adott értékelésen, akkor mit kell tennem?
Nem jött meg egy csomagom, és 1-2 megválaszolatlan e-mail, és több mint 10 nap után semlegest adtam az eladónak. Erre ma jelentkezett, hogy állítólag visszament a csomag(???), és végül abban maradtunk, hogy visszautalja nekem a pénzt, ha visszavonom a semlegest, mert így végülis semmissé válik az adásvétel, és szeretném ez kérni, de nem tudom hol lehet...?
köszi
VateraBenz
IDÉZET(kismukk01 @ 2012-04-05 20:40) *
Sziasztok!
Tudna vki segíteni nekem? :-)
Ha szeretnék változtatni egy rosszul adott értékelésen, akkor mit kell tennem?
Nem jött meg egy csomagom, és 1-2 megválaszolatlan e-mail, és több mint 10 nap után semlegest adtam az eladónak. Erre ma jelentkezett, hogy állítólag visszament a csomag(???), és végül abban maradtunk, hogy visszautalja nekem a pénzt, ha visszavonom a semlegest, mert így végülis semmissé válik az adásvétel, és szeretném ez kérni, de nem tudom hol lehet...?
köszi

Tisztelt kismukk01!

A semleges értékelés pontosan az ilyen esetekre való, miért szeretné visszavonni? Ha mégis így dönt, akkor is fordított sorrendben lenne célszerű: az eladó először utalja vissza a pénzt és ön csak ezt követően írjon az Ügyfélszolgálatnak az alábbiak szerint.

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.
svejku
IDÉZET(kismukk01 @ 2012-04-05 20:40) *
Sziasztok!
Tudna vki segíteni nekem? :-)
Ha szeretnék változtatni egy rosszul adott értékelésen, akkor mit kell tennem?
Nem jött meg egy csomagom, és 1-2 megválaszolatlan e-mail, és több mint 10 nap után semlegest adtam az eladónak. Erre ma jelentkezett, hogy állítólag visszament a csomag(???), és végül abban maradtunk, hogy visszautalja nekem a pénzt, ha visszavonom a semlegest, mert így végülis semmissé válik az adásvétel, és szeretném ez kérni, de nem tudom hol lehet...?
köszi

Ö az eladód?: http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2323378 (nem túl szép a profilja...)
Semmiképpen sem vonnám vissza az értékelést. Igazolta valamivel, hogy feladta? Vagy, hogy "visszajött a csomag" (fénykép a vissza-kézbesített csomagról, rajta a posta matricájával, hogy kézbesíthetetlen). Ragaszkodj a pénz visszautalásához, vagy, ha ezek után kell még a termék, akkor az újraküldéshez! Ne menj bele ilyen bizonytalan alkuba.
kismukk01
IDÉZET(svejku @ 2012-04-05 21:27) *
Ö az eladód?: http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2323378 (nem túl szép a profilja...)
Semmiképpen sem vonnám vissza az értékelést. Igazolta valamivel, hogy feladta? Vagy, hogy "visszajött a csomag" (fénykép a vissza-kézbesített csomagról, rajta a posta matricájával, hogy kézbesíthetetlen). Ragaszkodj a pénz visszautalásához, vagy, ha ezek után kell még a termék, akkor az újraküldéshez! Ne menj bele ilyen bizonytalan alkuba.



na, gondoltam hogy jól benyaltam ezt a nagyszerű eladót...:-/
Este pont ezen gondolkoztam, hogy mi volt előbb? A tojás, vagy a tyúk? Most akkor én visszavonom, és vajon utal-e? miért van még mindig itt ez a fazon, eszméletlen...na, mindegy, már nem kell a szr terméke, várok az utalásra...amúgy sztem úgysem biztos, hogy visszavonnák, mint ahogy itt olvasgatom most, csak nagyon indokolt esetben....de azért ha visszautalja vmi csoda folytán, akkor megpróbálom visszavonatni...
Neked is volt hozzá szerencséd?

(nem túl szép a profilja...)


Atyavilág, most látom, hogy már 90%on van..mikor én leüttötem nála a cuccot, még 97%os volt, már akkor is vaciláltam, de ez 2 hét alatt durva...
wihar1
Az lenne a kérdésem,hogy nem tervezi e a vatera bevezetni azt ,hogy a vevőnek is kötelező legyen értékelni,
különben ugyanúgy mint az eladók,nem léphet be a személyes menüjébe.
Kb 10 vevőm lóg nekem értékeléssel.Többen hónapok óta.

Szerintem az lenne a helyes,hogy ha a vevő a terméket megkapja, és értékel.
Ezzel jelzi hogy meg,esetleg nincs megelégedve a termékkel.Ezután értékel az eladó.
Van pár eladó ismerősöm,aki miután muszáj volt neki és értékelt,(pozitívan)a vevő tévedésből,vagy ki tudja mi okból
semlegessel,esetleg negatívval értékelte.A vatera nem törölte az értékelést.

Szóval egy a lényeg.Nem kellene megkülönböztetni ily módon a vevőket és az eladókat.
Legyen kötelező mindenkinek az értékelés.
VateraBenz
IDÉZET(wihar1 @ 2012-08-06 21:28) *
...
Szóval egy a lényeg.Nem kellene megkülönböztetni ily módon a vevőket és az eladókat.
Legyen kötelező mindenkinek az értékelés.

Soha nem volt ilyen megkülönböztetés, a szabályok minden felhasználóra egységesen vonatkoznak.
tundervirag1
Lehetne olyat bevezetni,hogy az eladó is részletesen tudja értékelni a vevőt?
-kapcsolatfelvétel
-tranzakció lebonyolítása...


VateraBenz
IDÉZET(tundervirag1 @ 2012-08-16 20:33) *
Lehetne olyat bevezetni,hogy az eladó is részletesen tudja értékelni a vevőt?
-kapcsolatfelvétel
-tranzakció lebonyolítása...

Nem tervezünk ilyen fejlesztést.
vermesalbi
Tisztel illetékesek!

Elrontottam egy értékelést aank a tudatában,hogy átutaltam a termék árát.
De mégsem.
Értékelésem pozitív lett de mégsem az.
Az eladó sok várakozás után most jogosan adott negatív értékelést.
Van lehetőség az értékelés javítására?

1609594937 számu aukcióról van szó!

köszönöm
suzukimaruti
IDÉZET(vermesalbi @ 2012-08-19 17:29) *
Tisztel illetékesek!

Elrontottam egy értékelést aank a tudatában,hogy átutaltam a termék árát.
De mégsem.
Értékelésem pozitív lett de mégsem az.
Az eladó sok várakozás után most jogosan adott negatív értékelést.
Van lehetőség az értékelés javítására?

1609594937 számu aukcióról van szó!

köszönöm

Szia!

Nem vagyok illetékes, viszont az tény, hogy pozitív értékelést nem fogsz tudni megváltoztatni. Amúgy nem is értem miért akarnád megváltoztatni, hisz Te nem utaltál.

Az előbb lemaradt! Jelezd az Ügyfélszolgálaton, hogy nem jött létre, de a pozitívot nem tudod töröltetni. Amennyiben létrejöttnek jelölted akkor az eladó még jutalékot is fizet!
svejku
IDÉZET(suzukimaruti @ 2012-08-19 18:49) *
Amennyiben létrejöttnek jelölted akkor az eladó még jutalékot is fizet!

A jutalék számításánál az eladó jelzését veszik figyelembe.
A többi igaz, egyetértek, nem kéne bolygatnia az értékelést. smile.gif
suzukimaruti
IDÉZET(svejku @ 2012-08-19 19:46) *
A jutalék számításánál az eladó jelzését veszik figyelembe.
A többi igaz, egyetértek, nem kéne bolygatnia az értékelést. smile.gif


Igazad van jutalék ügyben! food.gif
VateraBenz
IDÉZET(vermesalbi @ 2012-08-19 17:29) *
Tisztel illetékesek!

Elrontottam egy értékelést aank a tudatában,hogy átutaltam a termék árát.
De mégsem.
Értékelésem pozitív lett de mégsem az.
Az eladó sok várakozás után most jogosan adott negatív értékelést.
Van lehetőség az értékelés javítására?

1609594937 számu aukcióról van szó!

köszönöm

Tisztelt vermesalbi!

Milyen indokkal és mire kívánja megváltoztatni?
vermesalbi


Tévedésből korábban értékeltem abban a hitben,hogy elutaltam a vételárat.
Technikai ok miatt az uatlás elmaradt, csal most néztem rá az uatalásaimra.
Az eladó jelezte, hogy nem történt meg az utalás és "negatívval" lezárta az uatalást.
Nem adhatok erre olían értékelést,hogy az adás-vétel létrejött!
Ezért szeretném megváltoztatni az értékelést,nem akarom hogy az eladónak még több kára legyen az én hibámból.
Köszönöm szépen a segítséget!
VateraBenz
IDÉZET(vermesalbi @ 2012-08-20 12:37) *
Tévedésből korábban értékeltem abban a hitben,hogy elutaltam a vételárat.
Technikai ok miatt az uatlás elmaradt, csal most néztem rá az uatalásaimra.
Az eladó jelezte, hogy nem történt meg az utalás és "negatívval" lezárta az uatalást.
Nem adhatok erre olían értékelést,hogy az adás-vétel létrejött!
Ezért szeretném megváltoztatni az értékelést,nem akarom hogy az eladónak még több kára legyen az én hibámból.
Köszönöm szépen a segítséget!

Az eladónak nem lesz kára, ha a jutalékra gondol. Az ő jelzése a mérvadó az adásvétel sikerességét illetően.
Istvan3
Tisztelt VateraBenz!

Ismerj meg oldalt töltöttem ki, volt még mindkét résznél szabad karakter, mégis azt írta ki, hogy
"Hiba Ön valamelyik mezőt hibásan töltötte ki vagy túl hosszú szöveget írt be. A hibás mező(k) piros háttérrel lettek megjelölve.", úgy hogy pl. a bemutatkozó részben még 872 szabad karakter volt.
Akkor engedett tovább, amikor már alig maradt valami szöveg a beírtakból, azaz jol igy nem tudnak megismerni. Mit tudok tenni?

Másik rövid kérdésem, hogy a youtube-ra feltöltöttem Istvan31001 néven a DANCIN' COLA nevű, eladásra váró termék videóját.
Nem vétek vele szabályt, ha bemásolóm a termékleírásba? nehogy akkor tudjam meg,amikor baj van.
Köszönöm előre is a választ!

Üdv.: Istvan3
VateraBenz
IDÉZET(Istvan3 @ 2012-09-06 19:32) *
Tisztelt VateraBenz!

Ismerj meg oldalt töltöttem ki, volt még mindkét résznél szabad karakter, mégis azt írta ki, hogy
"Hiba Ön valamelyik mezőt hibásan töltötte ki vagy túl hosszú szöveget írt be. A hibás mező(k) piros háttérrel lettek megjelölve.", úgy hogy pl. a bemutatkozó részben még 872 szabad karakter volt.
Akkor engedett tovább, amikor már alig maradt valami szöveg a beírtakból, azaz jol igy nem tudnak megismerni. Mit tudok tenni?

Tisztelt Istvan3!

Ilyesmi akkor fordulhat elő, ha nem a szövegablakban írja a bemutatkozást, hanem egy külső szövegszerkesztő programból másolja be.
IDÉZET(Istvan3 @ 2012-09-06 19:32) *
Másik rövid kérdésem, hogy a youtube-ra feltöltöttem Istvan31001 néven a DANCIN' COLA nevű, eladásra váró termék videóját.
Nem vétek vele szabályt, ha bemásolóm a termékleírásba? nehogy akkor tudjam meg,amikor baj van.
Köszönöm előre is a választ!

Üdv.: Istvan3

Ha a videó vagy a profil nem tartalmaz elérhetőséget, akkor nincs akadálya.
Istvan3
Tisztelt VateraBenz!

Valóban úgy másoltam be a dolgokat, de most akkor beírom másolás nélkül.
A videon tuti semmi elérhetőség, a youtube-s profilomra még ránézek, biztos,ami biztos.
Köszönöm a gyors és korrekt választ!
További szép estét kívánok!

Üdv.: Istvan3
Istvan3
Tisztelt VateraBenz!

Válasza óta már harmadszorra fogtam neki begépelni /nem másolni/ a dolgokat. Most például a Bemutatkozásban hátra van még 1530 karakter a 2000-ből, rányomok a tovább az előlnézethez gombra és ismét a jön a piros háttér és a hibaüzenet,amit az előző levelemben is írtam.
Nem kevés időm ment el ezzel a dologgal ma délután eredménytelenül és most már szeretném ha sikerülne összehozni ezt az ismer meg oldalt. smile.gif
Köszönöm!

Üdv.: Istvan3
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.