Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Aukciózással Kapcsolatos Kérdések
Vatera.hu Fórum > Általános > Aukciók
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285
marsitomi
IDÉZET(zejopy @ 2012-07-01 18:36) *
Cserét úgy lehet szabályosan bonyolítani, hogy mindkét fél feltölti a kívánt árut a Vaterára (tehát, akivel megegyeztél az is), minkét fél leüti (fix áron, és utána zajlik minden a maga útján. Nem a pénz utazik, hanem az áru. Ebben az esetben természetesen mindkét fél fizet jutalékot.
Na és kérdés, hogy licit van-e az árun, és azé-e a nyerő licit, aki adta az ajánlatot.
Itt van egyébként profi módon megfogalmazva a szabályos csere:
http://www.vatera.hu/forum/index.php?showtopic=102332

Köszönöm a választ!Nagyon hasznos volt!
zejopy
IDÉZET(marsitomi @ 2012-07-01 19:49) *
Köszönöm a választ!Nagyon hasznos volt!

smile.gif
llacuvaterra152
Sziasztok!

A vaterán eddig csak vásároltam, de most szeretnék megválni pár dologtól. Abban kérném a segítségeteket, hogy érdekelne mit is kell majd fizetnem a hirdetés feladásáért, és ha sikeres volt az aukció kell-e %-ot fizetnem utána? Ilyen alapvető dolgok után szeretném érdeklődni amit jó, ha tudok eladás előtt.

Előre is köszönöm a válaszokat.
László.
VateraBenz
IDÉZET(llacuvaterra152 @ 2012-07-02 11:04) *
Sziasztok!

A vaterán eddig csak vásároltam, de most szeretnék megválni pár dologtól. Abban kérném a segítségeteket, hogy érdekelne mit is kell majd fizetnem a hirdetés feladásáért, és ha sikeres volt az aukció kell-e %-ot fizetnem utána? Ilyen alapvető dolgok után szeretném érdeklődni amit jó, ha tudok eladás előtt.

Előre is köszönöm a válaszokat.
László.

Tisztelt llacuvaterra152!

http://www.vatera.hu/info/dijtablazat
Speedricsi
nem sikerült, elment villámáron 91-ért.smile.gif
Hathor14
Kedves Benz!

A segítségét szeretném kérni. Nem találom az ÁFF-ben azt a pontot, amire hivatkozni tudnék, hogy "az aukció tárgya nem kapcsolatfelvételi termék."
Villám válaszát előre is köszönöm! thank_you.gif
VateraBenz
IDÉZET(Hathor14 @ 2012-07-04 07:13) *
Kedves Benz!

A segítségét szeretném kérni. Nem találom az ÁFF-ben azt a pontot, amire hivatkozni tudnék, hogy "az aukció tárgya nem kapcsolatfelvételi termék."
Villám válaszát előre is köszönöm! thank_you.gif

Kedves Hathor14!

Ezt nem igazán értem, kifejtené bővebben? smile.gif
Hathor14
IDÉZET(VateraBenz @ 2012-07-04 08:59) *
Kedves Hathor14!

Ezt nem igazán értem, kifejtené bővebben? smile.gif


Kedves Villám Benz! smile.gif

Az utolsó kérdést legyen kedves elolvasni:
http://ekszer-ora.vatera.hu/ezustozott_eks...1604274341.html
Erre szeretnék korrekt és szabályos választ adni.
Kérem, ne bűntessék meg a kérdezőt, még kezdő vagy legalábbis annak tűnik. Köszönöm. thank_you.gif
VateraBenz
IDÉZET(Hathor14 @ 2012-07-04 08:16) *
Kedves Villám Benz! smile.gif

Az utolsó kérdést legyen kedves elolvasni:
...

Így már érthető smile.gif
"az aukció tárgya nem kapcsolatfelvételi termék." rész így ebben a megfogalmazásban nincs benne az ÁFF-ben smile.gif
Szerintem írja meg neki pár sorban, hogy üsse le amire szüksége van, vagy ha nincs fent, akkor megbeszélés után felteszi.
Hathor14
IDÉZET(VateraBenz @ 2012-07-04 12:25) *
Így már érthető smile.gif
"az aukció tárgya nem kapcsolatfelvételi termék." rész így ebben a megfogalmazásban nincs benne az ÁFF-ben smile.gif
Szerintem írja meg neki pár sorban, hogy üsse le amire szüksége van, vagy ha nincs fent, akkor megbeszélés után felteszi.

Kedves Benz!
Köszönöm a gyors választ! Azt sejtettem, hogy így konkrétan nincs benne az ÁFF-ben, csak arra szerettem volna kitérni a terméklapos válaszomban,
hogy ez szabálytalan, és ezt szerettem volna alátámasztani az ÁFF idevonatkozó pontjával. Úgy fogok eljárni, ahogy Ön javasolta. Kellemes, hűs napot, jó munkát kívánok! smile.gif
virdzsi30
Sziasztok!

Kis segítség kellene. Licitáltak nálam egy cipőre, utánna megkérdezte a vevő, hogy mekkora a talphossza. Minden adat szerepel a terméklapon amit megemlítve válaszoltam. Ma reggel még írt is, hogy ha nem érkezik másik licit oddaadom -e ennyiért. Ìrtam, hogy akár ma lezárom, viheti. Most jött egy licittörlési kérelem+levél, hogy bocsi, de ajándékba vettem volna és kisebb a lába.

doctor2.gif most mit csinàljak? Nem vagyok köteles törölni, de veszekedni sem akarok.
profectuscat
Kedves Fórumozók!

http://szepseg-egeszseg.vatera.hu/szepsega...1612428068.html
Megadta az emailcímét ez a felhasználó: tranceboysumi
Ugyan Nekem írta meg, de én nem kértem, és ez szabályellenes! Mások is láthatják.

Figyelmeztessétek, mert ebből is látszik, nincs tisztában az alapvető szabályokkal!

Köszönöm
üdv Profectuscat
VateraBenz
IDÉZET(virdzsi30 @ 2012-07-04 15:53) *
..Nem vagyok köteles törölni, de veszekedni sem akarok.

Ez az ön döntése.

IDÉZET(profectuscat @ 2012-07-06 15:23) *
Kedves Fórumozók!

http://szepseg-egeszseg.vatera.hu/szepsega...1612428068.html
Megadta az emailcímét ez a felhasználó: tranceboysumi
Ugyan Nekem írta meg, de én nem kértem, és ez szabályellenes! Mások is láthatják.

Figyelmeztessétek, mert ebből is látszik, nincs tisztában az alapvető szabályokkal!

Köszönöm
üdv Profectuscat

Tisztelt profectuscat!

Figyelmeztettük, köszönjük.
svejku
IDÉZET(virdzsi30 @ 2012-07-04 15:53) *
Sziasztok!
... és kisebb a lába.

doctor2.gif most mit csinàljak? Nem vagyok köteles törölni, de veszekedni sem akarok.

Gondolod majd belenő?? laugh1.gif
Ebből csak a gondod lenne, én törölném, és tiltólista!
szakalyorsolya
Sziasztok bosszú negát hogy tudok töröltetni? Elég problémás vásárló, nagyon durva a stílusa én semelegessel értékeltem de meg lehet ŐT nézni: Zsoltika29(486)

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=6889569

Bosszúból ír negatívot ami nem jogos a különbözetet is visszautaltam neki, maximum semleges de megvan az összes támadó, cinikus levele, hol kell jeleznem?


A történet benne van az értekélésekben de a negatívot nem érzem jogosnak sad.gif


az aukció:
http://divat-ruha.vatera.hu/gyerek_kamasz_...1613612945.html

Röviden...kiszettem egy ruhacsomagból egy uj szettet leleveleztük, kérte 3500ért, kérte simán, nem adtam fel (még jó!!mi lett volna ha nem ér oda)felajánlottam hogy 4000ért ajánlottan feladom ...
AZNAP fel is adtam, majd látta hogy egy fórumban 2500ért árultam, elkezdte a stílusát...amit én kaptam..ahelyett hogy megkérdezné nem e adom olcsóbban... ohmy.gif...
Postára én 650et számoltam , utólag kiderült hogy 465volt és csalással vádol ohmy.gif a különbözetet vissza is kapta tőlem szó nélkül!

Köszönöm a segítséget

ja és én SEMLEGEST ADTAM, holott ezek után negatívot érdemelne, ezt tudom módosítani?hogy?hol?

suzukimaruti
IDÉZET(szakalyorsolya @ 2012-07-06 21:20) *
Sziasztok bosszú negát hogy tudok töröltetni? Elég problémás vásárló, nagyon durva a stílusa én semelegessel értékeltem de meg lehet ŐT nézni: Zsoltika29(486)

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=6889569

Bosszúból ír negatívot ami nem jogos a különbözetet is visszautaltam neki, maximum semleges de megvan az összes támadó, cinikus levele, hol kell jeleznem?
A történet benne van az értekélésekben de a negatívot nem érzem jogosnak sad.gif
az aukció:
http://divat-ruha.vatera.hu/gyerek_kamasz_...1613612945.html

Röviden...kiszettem egy ruhacsomagból egy uj szettet leleveleztük, kérte 3500ért, kérte simán, nem adtam fel (még jó!!mi lett volna ha nem ér oda)felajánlottam hogy 4000ért ajánlottan feladom ...
AZNAP fel is adtam, majd látta hogy egy fórumban 2500ért árultam, elkezdte a stílusát...amit én kaptam..ahelyett hogy megkérdezné nem e adom olcsóbban... ohmy.gif...
Postára én 650et számoltam , utólag kiderült hogy 465volt és csalással vádol ohmy.gif a különbözetet vissza is kapta tőlem szó nélkül!

Köszönöm a segítséget

ja és én SEMLEGEST ADTAM, holott ezek után negatívot érdemelne, ezt tudom módosítani?hogy?hol?

Szia!
A semlegest NEM változtatják negára! A többit küld el az ÜF-re és majd döntenek, hogy törlik-e a negáját.
profectuscat
IDÉZET(VateraBenz @ 2012-07-06 15:31) *
Ez az ön döntése.
Tisztelt profectuscat!

Figyelmeztettük, köszönjük.


Az emailre irtam es ezt a valaszt kaptam:
"Azért írtam le gyorsba az e-mail címem, bár tudom hogy nem szabad csak a vatera is elég nagy jutalékokat számolgat fel magának és most is kiküldtek egy 5000Ft-os csekket, ha nem gond akkor nem teszem fel neked vaterára hanem elintézzük itt ha úgy jó!"

Nem irtam neki vissza...

Udv
Profectuscat
VateraBenz
IDÉZET(szakalyorsolya @ 2012-07-06 21:20) *
Sziasztok bosszú negát hogy tudok töröltetni? ...

Tisztelt szakalyorsolya!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.
szakalyorsolya
IDÉZET(VateraBenz @ 2012-07-06 22:12) *
Tisztelt szakalyorsolya!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.



Köszönöm, megtörtént, minden birtokomban lévő infot eljuttattam. Várom a mielőbbi elbírálást sad.gif

Amúgy nem lehetne szűrni valahogy az ilyet?Pl akinek 1 hónapon belül 5 negatívja összejön arra kicsit rákoppintani? Borzalmasak az ilyen emberek, én érzem rosszul miatta magam, holott annyi a baja hogy nem vette észre előbb hogy máshol hirdettem olcsóbban sad.gif már az emaileket is ugy írta hogy tudta hogy negatívot fog adni nekem sad.gif
careless13
Sziasztok!

Némi segítségre lenne szükségem. Háztartási gépet szeretnék venni. Helyben, személyes átvétellel. Ugye, ilyesmit - főleg ha nagyobb értékű - azért megnézne az ember, esetleg kipróbálná. Ez hogyan oldható meg, anélkül, hogy leütném a terméket? Mert ezt korábban megtettem, a mosógép méretei nem feleltek meg, korrekten adtam az eladónak egy pozitív értékelést, azzal, hogy az én hibámból nem jött létre a tranzakció. Erre én kaptam egy semleges értékelést. Nem túl jó csere, de hát látatlanban meg nem vesz az ember ilyesmit.

Előre is köszi...
suzukimaruti
IDÉZET(careless13 @ 2012-07-08 08:45) *
Sziasztok!

Némi segítségre lenne szükségem. Háztartási gépet szeretnék venni. Helyben, személyes átvétellel. Ugye, ilyesmit - főleg ha nagyobb értékű - azért megnézne az ember, esetleg kipróbálná. Ez hogyan oldható meg, anélkül, hogy leütném a terméket? Mert ezt korábban megtettem, a mosógép méretei nem feleltek meg, korrekten adtam az eladónak egy pozitív értékelést, azzal, hogy az én hibámból nem jött létre a tranzakció. Erre én kaptam egy semleges értékelést. Nem túl jó csere, de hát látatlanban meg nem vesz az ember ilyesmit.

Előre is köszi...

Szia!
Nem tudod más képen megoldani. Már ne is haragudj Te nem vetted meg a terméket és nem jó a semleges? Az nem ront a %-n. Mondjuk az is jogos, hogy Te pozitívval értékelted az eladót. Még azt teheted, hogy mindenről pontosan megkérdezed az eladót! Több lehetőség nincs!
zejopy
IDÉZET(careless13 @ 2012-07-08 08:45) *
Sziasztok!

[color=#8B0000]Némi segítségre lenne szükségem. Háztartási gépet szeretnék venni. Helyben, személyes átvétellel. Ugye, ilyesmit - főleg ha nagyobb értékű - azért megnézne az ember, esetleg kipróbálná. Ez hogyan oldható meg, anélkül, hogy leütném a terméket? Mert ezt korábban megtettem, a mosógép méretei nem feleltek meg, korrekten adtam az eladónak egy pozitív értékelést, azzal, hogy az én hibámból nem jött létre a tranzakció. Erre én kaptam egy semleges értékelést. Nem túl jó csere, de hát látatlanban meg nem vesz az ember ilyesmit...
Előre is köszi...

Szia! smile.gif

Nem lehet egyelőre másképpen megoldani. Ha nem jön létre az üzlet, akkor az eladó csak semleges értékelést adhat. Nem azért mert rosszindulatú, hanem, mert a számlázás és az értékelési rendszer összekapcsolódik. Ha pozitívat adna, akkor csak azt jelölhetné meg, hogy az üzlet létrejött és jutalékot kellene fizetnie. Nagyobb összegnél ezt nem biztos, hogy érdemes felvállalnia.
A helyes megoldás, hogy a terméklapos levelezésben megegyeztek, hogy elállhatsz az üzlettől, ha nem megfelelő az áru. (Ha mindenképpen szükség van a megtekintésre.) Ilyenkor a semleges értékelés szövegezéséből derül ki, hogy nem veled volt a probléma. Erre most ez a megoldás, de hamarosan leválik az értékelési rendszer a számlázásról. Talán ebben is lesz akkor változás, legalábbis nagyon jó lenne.smile.gif

IDÉZET(suzukimaruti @ 2012-07-06 21:45) *
Szia!
A semlegest NEM változtatják negára! A többit küld el az ÜF-re és majd döntenek, hogy törlik-e a negáját.

De igen. Vannak esetek, amikor utólagosan engedélyezik az adott értékelés módosítását. Megfelelő indok kell.
hytech
IDÉZET(suzukimaruti @ 2012-07-08 09:15) *
Szia!
Nem tudod más képen megoldani. Már ne is haragudj Te nem vetted meg a terméket és nem jó a semleges? Az nem ront a %-n. Mondjuk az is jogos, hogy Te pozitívval értékelted az eladót. Még azt teheted, hogy mindenről pontosan megkérdezed az eladót! Több lehetőség nincs!


Azért álljunk meg egy ásónyomnyira. diggin_smilie.gif

Nem vette meg mert nem tetszett/nem volt olyan/hibás volt stb. a termék ezért Ő miért is kapjon semlegest? (Pláne pozitívra)

2 semlegesem van és mindakettőt azért kaptam mert az általam megvett termék köszönőviszonyban sem volt a meghirdetett állapottal!

Sajnos ez a vatera értékelési rendszere miatt van, hogy ha az eladó hibázik és nem jön létre az adásvétel akkor a vevő max. semlegest kapjon teljesen jogtalanul.

Akkor is gáz a semleges ha nem ront az értékelésen. smiley-char124.gif

(mert amúgy ront)
careless13
IDÉZET(zejopy @ 2012-07-08 09:38) *
Szia! smile.gif

Nem lehet egyelőre másképpen megoldani. Ha nem jön létre az üzlet, akkor az eladó csak semleges értékelést adhat. Nem azért mert rosszindulatú, hanem, mert a számlázás és az értékelési rendszer összekapcsolódik. Ha pozitívat adna, akkor csak azt jelölhetné meg, hogy az üzlet létrejött és jutalékot kellene fizetnie. Nagyobb összegnél ezt nem biztos, hogy érdemes felvállalnia.
A helyes megoldás, hogy a terméklapos levelezésben megegyeztek, hogy elállhatsz az üzlettől, ha nem megfelelő az áru. (Ha mindenképpen szükség van a megtekintésre.) Ilyenkor a semleges értékelés szövegezéséből derül ki, hogy nem veled volt a probléma. Erre most ez a megoldás, de hamarosan leválik az értékelési rendszer a számlázásról. Talán ebben is lesz akkor változás, legalábbis nagyon jó lenne.smile.gif
De igen. Vannak esetek, amikor utólagosan engedélyezik az adott értékelés módosítását. Megfelelő indok kell.


Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat! Annak örülök, hogy a semleges nem ront az értékelésen. A terméket azért nem vettem meg, mert sem elszállítani nem tudtuk volna, sem felvinni, a szánt helyre betenni. Sajnos a leütés utáni telefonbeszélgetésből derült csak ki, hány kilós a mosógép, és hogy vagyunk a 65 kilóra másfelen... Mea culpa. Kicsit elhamarkodottan ütöttem le, de sürgősen szükségem lett volna rá (még van is, csak kisebbre), és nem láttam más megoldást arra, hogy megnézzük. Mondjuk, én általában igyekszem diplomatikusan fogalmazni az értékeléseimben, de szemmel láthatóan ezzel nincs mindenki így. Rosszul is esett a nyers, a semleges mellé kicsit odanyesett szöveg. De annyit nem ér az egész, hogy most elkezdjek futkosni a megváltoztatáson, pláne, hogy szabály miatt van így.

Üdv mindenkinek: Care


IDÉZET(hytech @ 2012-07-08 10:30) *
Azért álljunk meg egy ásónyomnyira. diggin_smilie.gif

Nem vette meg mert nem tetszett/nem volt olyan/hibás volt stb. a termék ezért Ő miért is kapjon semlegest? (Pláne pozitívra)

2 semlegesem van és mindakettőt azért kaptam mert az általam megvett termék köszönőviszonyban sem volt a meghirdetett állapottal!

Sajnos ez a vatera értékelési rendszere miatt van, hogy ha az eladó hibázik és nem jön létre az adásvétel akkor a vevő max. semlegest kapjon teljesen jogtalanul.

Akkor is gáz a semleges ha nem ront az értékelésen. smiley-char124.gif

(mert amúgy ront)


Nem volt semmi baja, legalábbis nem láttuk. A leütés után felhívtam telefonon az eladót, pontosítottuk, hogy hol lehet átvenni-megnézni. Akkor derült ki, hogy második emelet, lift nélküli házban. Ez már gáz volt kicsit, de megígérte, hogy segít a kocsihoz levinni. Itt kérdeztem meg, hogy akkor hány kiló is a gép? (Tudom, ezt a termékoldalon kellett volna.) Mondja az eladó, hogy 65. Mondom, hoppá. Oké, hogy a két pasi beteszi a kocsiba, de mint a barátom lemérte a csomagteret, kiderült, hogy állítva nem fér be (telefon után derült ki, hogy 5 centivel magasabb, mint a feltüntetett méret). Aztán elagyaltunk rajta, hogy fektetve beteszik, de hogy hozzuk el a parkolótól ő és én a 154 centimmel meg a 47 kilómmal liftig, onnan a lakásba, a csöppnyi fürdőszobába? Én mindezt a megbeszélt találkozó előtt 3 órával egyenesen és korrekten elmondtam az eladónak, adtam neki egy pozitív értéklést, leírva mellé, hogy az én hibámból, méretgondok miatt (nehogy valaki azt higgye, hogy a termékkel gond van) nem jött létre a tranzakció, erre döbbenten látom, egy odanyesett megjegyzés kíséretében semlegest adott. Kicsit meglepődtem, na...
suzukimaruti
IDÉZET(hytech @ 2012-07-08 10:30) *
Azért álljunk meg egy ásónyomnyira. diggin_smilie.gif

Nem vette meg mert nem tetszett/nem volt olyan/hibás volt stb. a termék ezért Ő miért is kapjon semlegest? (Pláne pozitívra)

2 semlegesem van és mindakettőt azért kaptam mert az általam megvett termék köszönőviszonyban sem volt a meghirdetett állapottal!

Sajnos ez a vatera értékelési rendszere miatt van, hogy ha az eladó hibázik és nem jön létre az adásvétel akkor a vevő max. semlegest kapjon teljesen jogtalanul.

Akkor is gáz a semleges ha nem ront az értékelésen. smiley-char124.gif

(mert amúgy ront)

Jó megálltam, de légyszi-légyszi ne temess be egészen! smile.gif Én csak amit itt írt, hogy "nem volt jó a méret" ennek alapján írtam. animal-smiley-037.gif
hytech
IDÉZET(suzukimaruti @ 2012-07-08 10:56) *
Jó megálltam, de légyszi-légyszi ne temess be egészen! smile.gif Én csak amit itt írt, hogy "nem volt jó a méret" ennek alapján írtam. animal-smiley-037.gif


No problemo, de tényleg bosszantó a jogtalanul kapott semleges.(legalábbis engem és itt még sokakat bosszant)

Az ásással felhagytam most anim_44.gif

mosking.gif
VateraBenz
IDÉZET(hytech @ 2012-07-08 11:09) *
No problemo, de tényleg bosszantó a jogtalanul kapott semleges.(legalábbis engem és itt még sokakat bosszant)

Az ásással felhagytam most anim_44.gif

mosking.gif

A lenti esetben teljesen jogos volt a semleges.
hytech
IDÉZET(VateraBenz @ 2012-07-08 14:44) *
A lenti esetben teljesen jogos volt a semleges.


Igen, ebben teljesen.
creativehun
Üdvözletem a fórumozóknak!

A tanácsát szeretném kérni a tapasztaltabb felhasználó társaknak.

Egy aukció kapcsán NOD32 i. tipusú erősítőt adtam el amely az eladás és a feladás-becsomagolás előtt- bizonyíthatóan tökéletesen működött. A vevő -aki már a vásárlás előtt is többször alkudozott a termékre majd annak postaköltségére- a csomag kézhez vétele után jelezte,hogy nem tudja bekapcsolni a készüléket.Erre válaszként írtam,hogy nálam még működőképes volt és próbálja meg a készülék hátoldalán lévő kapcsolót is hátha elállítódott.Ez után hetekig nem írt,én biztos voltam benne,hogy a probléma megoldódott,majd egyszer csak írt,hogy elvitte szervizbe és fizessek 6 ezer forintot a készülék javításáért.Ezt elég furának tartottam mivel előtte nem egyeztetett semmit velem,nem adott módot arra,hogy felajánljam a készülék saját szerelővel történő javíttatását,visszavásárlását vagy bármi más egyebet.Ennek megfelelően írtam,hogy ezt így nem tudom elfogadni és nem tudom megtéríteni ilyen módon a költséget.Erre egy minisztériumi fejléces mail jött vissza-gondolom megfélemlítésképpen-,hogy fizessek különben csalásért feljelent és elég primitív módon mindennek elmondott.Az üzenetek megvannak,elmentett állapotban.Mos kaptam tőle egy hasonlóan primitív stílusú ordenáré hangvételű fenyegető levelet amiben épp az ügyfélszolgálatot fenyegeti meg és engem mindenféle mocskos csalónak nevez valamint kilátásba helyezi,hogy az ügyfélszolgálatot és a vaterát is feljelenti hitelrontásrét,holott amit a jellemzésében leírtam abban semmi becsmérlő nem volt,pusztán a tényeket tartalmazta.Mit lehet ilyen esetben tenni egy ilyen emberrel?????
Zolimoto
Sziasztok Vaterások!

Ha a vevő megpróbálja felvenni a kapcsolatot az eladóval,de az eladó nem elérhető,hány napot kell várnia a vevőnek mielőtt hivatalosan is eláll az üzlettől?(értékelés leadással?)
zejopy
IDÉZET(Zolimoto @ 2012-07-10 23:49) *
Sziasztok Vaterások!

Ha a vevő megpróbálja felvenni a kapcsolatot az eladóval,de az eladó nem elérhető,hány napot kell várnia a vevőnek mielőtt hivatalosan is eláll az üzlettől?(értékelés leadással?)

Nincs meghatározva. Függ a partner rugalmasságától, na és az elmaradt értékelések kényszerítő erejétől is. smile.gif
svejku
IDÉZET(Zolimoto @ 2012-07-10 23:49) *
Sziasztok Vaterások!

Ha a vevő megpróbálja felvenni a kapcsolatot az eladóval,de az eladó nem elérhető,hány napot kell várnia a vevőnek mielőtt hivatalosan is eláll az üzlettől?(értékelés leadással?)

Szia!
Erre nincs "szabály", egy hetet mindenképpen, (nyári szabadságos időben 2 hetet is) időnként (3-4 naponta) érdemes újra írni, ha a termék árába belefér, akkor telefonálni is.
Zolimoto
IDÉZET(svejku @ 2012-07-11 00:01) *
Szia!
Erre nincs "szabály", egy hetet mindenképpen, (nyári szabadságos időben 2 hetet is) időnként (3-4 naponta) érdemes újra írni, ha a termék árába belefér, akkor telefonálni is.


köszi:)Az a baj hogy nekem meg kéne a termék...türelmes szoktam lenni, meg nem az,de spec. ez a termék minnél előbb kéne.Holnap megpróbálom telefonon, max marad a semleges...sad.gif
svejku
IDÉZET(Zolimoto @ 2012-07-11 00:20) *
köszi:)Az a baj hogy nekem meg kéne a termék...türelmes szoktam lenni, meg nem az,de spec. ez a termék minnél előbb kéne.Holnap megpróbálom telefonon, max marad a semleges...sad.gif

Megmutatod mi az amit vettél?
Zolimoto
IDÉZET(svejku @ 2012-07-11 00:23) *
Megmutatod mi az amit vettél?


persze:) Ez lenne az. Tudom,még csak ma járt le,csak aggódom,mert a többi aukciójánál feltett régebbi kérdésre se láttam reakciót, és eddig legkésöbb este minden eladó visszaírt.
zejopy
IDÉZET(Zolimoto @ 2012-07-11 00:36) *
persze:) Ez lenne az. Tudom,még csak ma járt le,csak aggódom,mert a többi aukciójánál feltett régebbi kérdésre se láttam reakciót, és eddig legkésöbb este minden eladó visszaírt.

Az utolsó belépése 2012/06/27 (Mondjuk ez nem szentírás). Tehát valószínű, hogy nyaral. Azért én állati gyors vagyok, de piszokul nem örülnék, ha egy nap után már írnák is be a semlegest a partnerek. Elvégre azért ez kissé irreális...
Persze a telefont próbáld meg, de akár külföldön is lehet. 2-3 hét nyaralás elképzelhető. Ha pedig valami ennyire sürgős, akkor érdemes előtte a terméklapos levelezésben tisztázni ezt. Ha látod, hogy nem válaszol, akkor nem veszed meg. Szerintem ilyen esetben (pozitívtól eltérő) a rendszer nem is engedi leadni az értékelést, bár ebben nem vagyok biztos.
Zolimoto
IDÉZET(zejopy @ 2012-07-11 07:28) *
Az utolsó belépése 2012/06/27 (Mondjuk ez nem szentírás). Tehát valószínű, hogy nyaral. Azért én állati gyors vagyok, de piszokul nem örülnék, ha egy nap után már írnák is be a semlegest a partnerek. Elvégre azért ez kissé irreális...
Persze a telefont próbáld meg, de akár külföldön is lehet. 2-3 hét nyaralás elképzelhető. Ha pedig valami ennyire sürgős, akkor érdemes előtte a terméklapos levelezésben tisztázni ezt. Ha látod, hogy nem válaszol, akkor nem veszed meg. Szerintem ilyen esetben (pozitívtól eltérő) a rendszer nem is engedi leadni az értékelést, bár ebben nem vagyok biztos.


Hát nem tudom...én úgy vagyok vele ha valaki nyaral, az tisztelje meg annyival a vevőket hogy kiírja ,hogy ettől-eddig ,nem lesz elérhető,nem tud postázni.(Mint ahogy azt sokan teszik is).De az ,hogy valaki hirdet és ennek ellenére nem reagál, azt valahogy nem tudom elfogadni.Ma megpróbálom telefonon elérni (hívtam,de kinyomta), ha nem megy akkor így jártunk. not_i.gif
zejopy
IDÉZET(Zolimoto @ 2012-07-11 09:42) *
Hát nem tudom...én úgy vagyok vele ha valaki nyaral, az tisztelje meg annyival a vevőket hogy kiírja ,hogy ettől-eddig ,nem lesz elérhető,nem tud postázni.(Mint ahogy azt sokan teszik is).De az ,hogy valaki hirdet és ennek ellenére nem reagál, azt valahogy nem tudom elfogadni.Ma megpróbálom telefonon elérni (hívtam,de kinyomta), ha nem megy akkor így jártunk. not_i.gif

Nem túl tapasztalt. A terméklapokhoz csatlakozó kiírás lehetősége eléggé új fejlesztés, sokan nem is tudják szerintem. Van, akinek nincs ismerj meg oldala sem. Nem egy aktív vaterás, lehet hogy nyaralás előtt a legkisebb gondja is nagyobb volt annál, hogy itt mi van. Az általad megvásárolt árun kívül még egy dolgot hirdet. Persze kötelezettségei vannak, ez független a szokásaitól. Egy hét viszont mindenképpen megjár neki. Én így látom.
Azt viszont úgy látom, hogyha valakinek extra sürgős valami, akkor egyeztessen leütés előtt.
Mondjuk így. Levelezés.
Zolimoto
IDÉZET(zejopy @ 2012-07-11 09:47) *
Nem túl tapasztalt. A terméklapokhoz csatlakozó kiírás lehetősége eléggé új fejlesztés, sokan nem is tudják szerintem. Van, akinek nincs ismerj meg oldala sem. Nem egy aktív vaterás, lehet hogy nyaralás előtt a legkisebb gondja is nagyobb volt annál, hogy itt mi van. Az általad megvásárolt árun kívül még egy dolgot hirdet. Persze kötelezettségei vannak, ez független a szokásaitól. Egy hét viszont mindenképpen megjár neki. Én így látom.
Azt viszont úgy látom, hogyha valakinek extra sürgős valami, akkor egyeztessen leütés előtt.
Mondjuk így. Levelezés.


Egy részről azt mondom hogy igazad van abban ,hogy meglehetet volna kérdezni,más részről feltételezi az ember hogy ha valaki valamit árul,azt el is akarja adni.
A szabályzatban ennyit találtam:

"Az eladónak és a (legmagasabb licitet adó) vevőnek a vételi ajánlat megtételét követően (aukció esetén a licitálási periódus lejártának napjától számítva) 3 (három) munkanapon belül kell felvenni a kapcsolatot egymással. Amennyiben ez a kapcsolatfelvétel nem megvalósítható a határidőn belül, úgy a Felhasználó, mint eladó jogosult a terméket újra értékesíteni. "

De ugye ez az az eset, amikor a vevő nem jelentkezik.
Na meg nem lenne semmi gond ha el lehetne érni, mondjuk ha nem nyomná ki a telefont.

szerk.: külföldön van,írt smst...na így azért mindjárt más:)
zejopy
IDÉZET(Zolimoto @ 2012-07-11 10:41) *
Egy részről azt mondom hogy igazad van abban ,hogy meglehetet volna kérdezni,más részről feltételezi az ember hogy ha valaki valamit árul,azt el is akarja adni.
A szabályzatban ennyit találtam:

"Az eladónak és a (legmagasabb licitet adó) vevőnek a vételi ajánlat megtételét követően (aukció esetén a licitálási periódus lejártának napjától számítva) 3 (három) munkanapon belül kell felvenni a kapcsolatot egymással. Amennyiben ez a kapcsolatfelvétel nem megvalósítható a határidőn belül, úgy a Felhasználó, mint eladó jogosult a terméket újra értékesíteni. "

De ugye ez az az eset, amikor a vevő nem jelentkezik.
Na meg nem lenne semmi gond ha el lehetne érni, mondjuk ha nem nyomná ki a telefont.

Végig abban a hitben voltam, hogy te vagy a vevő... mosking.gif Visszagörgettem és láttam, hogy te vagy a vevő. biggrin.gif
Amit írtam, az a szabályzattól független. Egyszerűen logikus, előrelátó gyakorlat. Mindettől elvonatkoztatva kétségtelen, hogy neki az áru meghirdetésével vannak kötelezettségei. Viszont a tény akkor is tény.smile.gif Ha előtte kérdeztél volna, akkor talán mástól veszed meg és most már esetleg nálad lenne. Sok esetben útmutató a szabályzat, sőt alapelv itt a Vaterán. De ha mindkét fél előre gondolkodik, akkor szinte bele sem kell nézni. Azt hiszem, ez lenne az ideális.
Az ő részéről illett volna kiírni, tájékozódni, hogy hosszabb távollét esetén mik a lehetőségei, hiszen a Vatera folyamatosan változik, ami tavaly még csak ábránd volt, az ma már valóság.
A te részedről pedig hasznos lett volna ránézni az eladó profiljára. Hiszen ott az utolsó belépés ezerkétszáz évvel ezelőtti dátumot mutat, ez sejteti, hogy talán nincs netközelben.
Ki tudja, talán az arabok közé ment nyaralni, elrabolták a beduinok és most tevére kötözve viszik a sivatagon át. (Bocsánat, a fantáziám... vasaltam és ez egy passzív szellemi tevékenység, ilyenkor felszabadulnak a gondolataim. biggrin.gif)
Zolimoto
IDÉZET(zejopy @ 2012-07-11 10:50) *
Végig abban a hitben voltam, hogy te vagy a vevő... mosking.gif Visszagörgettem és láttam, hogy te vagy a vevő. biggrin.gif
Amit írtam, az a szabályzattól független. Egyszerűen logikus, előrelátó gyakorlat. Mindettől elvonatkoztatva kétségtelen, hogy neki az áru meghirdetésével vannak kötelezettségei. Viszont a tény akkor is tény.smile.gif Ha előtte kérdeztél volna, akkor talán mástól veszed meg és most már esetleg nálad lenne. Sok esetben útmutató a szabályzat, sőt alapelv itt a Vaterán. De ha mindkét fél előre gondolkodik, akkor szinte bele sem kell nézni. Azt hiszem, ez lenne az ideális.
Az ő részéről illett volna kiírni, tájékozódni, hogy hosszabb távollét esetén mik a lehetőségei, hiszen a Vatera folyamatosan változik, ami tavaly még csak ábránd volt, az ma már valóság.
A te részedről pedig hasznos lett volna ránézni az eladó profiljára. Hiszen ott az utolsó belépés ezerkétszáz évvel ezelőtti dátumot mutat, ez sejteti, hogy talán nincs netközelben.
Ki tudja, talán az arabok közé ment nyaralni, elrabolták a beduinok és most tevére kötözve viszik a sivatagon át. (Bocsánat, a fantáziám... vasaltam és ez egy passzív szellemi tevékenység, ilyenkor felszabadulnak a gondolataim. biggrin.gif)


Persze,de legalább legközelebb tudni fogom hogy ezt is megkell nézni:)Megtudtuk beszélni,szerintem még ideér,bár remélem nem rabolták el,mert most utalom neki át az árát biggrin.gif
zejopy
IDÉZET(Zolimoto @ 2012-07-11 11:22) *
Persze,de legalább legközelebb tudni fogom hogy ezt is megkell nézni:)Megtudtuk beszélni,szerintem még ideér,bár remélem nem rabolták el,mert most utalom neki át az árát biggrin.gif

Mondd már! Kell a váltságdíjra. laugh.gif
adavidka11
Sziasztok!
nem vagyok jártas a cserével kapcsolatban, egyszerűen úgy működik a dolog hogy elküldjük egymásnak a terméket miután leütöttem? válaszotokat előre is köszönöm rolleyes.gif
pistineni
IDÉZET(adavidka11 @ 2012-07-12 11:57) *
Sziasztok!
nem vagyok jártas a cserével kapcsolatban, egyszerűen úgy működik a dolog hogy elküldjük egymásnak a terméket miután leütöttem? válaszotokat előre is köszönöm rolleyes.gif

Szia,
Olvasd el itt, alattunk (most 3. oldal) zejopy 2012-07-01 18:36-kor írt hsz-át smile.gif
WellnessUtazas
Sziasztok!
Nem enged új topicot indítani,viszont kérdésem lenne. Már írtam az ügyfélszolgálatnak, Ők ide irányítottak.
Tehát:

Tisztelt Vatera.hu/Teszvesz.hu!
Az Általános Felhasználási Feltételek 5. pontja szerint :
„Tilos továbbá direkt kapcsolatfelvételre buzdító (email címet, telefonszámot, elérhetőséget tartalmazó weboldalt vagy annak nevét) termékleírást, vagy képet elhelyezni, kivéve, ha a felhasználónak a Vaterával kötött egyéb szerződése azt kifejezetten megengedi a Felhasználó számára. „
Utazási utalványainkra beváltható ajándékutalványt szeretnék aukcióra bocsájtani amin szerepel az utalványt kibocsájtó e-mail címe, honlapcíme, telefonszáma.
Szabályosan szeretném feltenni az aukciót, ebben kérném segítségüket. Szíveskdjenek tájékoztatást adni, hogy milyen egyéb szerződést kell kötnünk egymás közt, hogy a Vatera.hu/Teszvesz.hu szabályosan hírdessem az utazási utalványt.
Üdvözlettel: WellnessUtazas

A segítséget előre is köszönöm!
VateraBenz
IDÉZET(WellnessUtazas @ 2012-07-12 16:15) *
Sziasztok!
Nem enged új topicot indítani,viszont kérdésem lenne. Már írtam az ügyfélszolgálatnak, Ők ide irányítottak.
Tehát:

Tisztelt Vatera.hu/Teszvesz.hu!
Az Általános Felhasználási Feltételek 5. pontja szerint :
„Tilos továbbá direkt kapcsolatfelvételre buzdító (email címet, telefonszámot, elérhetőséget tartalmazó weboldalt vagy annak nevét) termékleírást, vagy képet elhelyezni, kivéve, ha a felhasználónak a Vaterával kötött egyéb szerződése azt kifejezetten megengedi a Felhasználó számára. „
Utazási utalványainkra beváltható ajándékutalványt szeretnék aukcióra bocsájtani amin szerepel az utalványt kibocsájtó e-mail címe, honlapcíme, telefonszáma.
Szabályosan szeretném feltenni az aukciót, ebben kérném segítségüket. Szíveskdjenek tájékoztatást adni, hogy milyen egyéb szerződést kell kötnünk egymás közt, hogy a Vatera.hu/Teszvesz.hu szabályosan hírdessem az utazási utalványt.
Üdvözlettel: WellnessUtazas

A segítséget előre is köszönöm!

Tisztelt WellnessUtazas!

Miért szeretne új topikot nyitni?
Kizártnak tartom, hogy az Ügyfélszolgálat ezzel a kérdéssel a Vatera fórumára irányította volna.
WellnessUtazas
....pedig így történt.

"Köszönjük levelét!

Saját meglátásunk szerint amennyiben a termékleírásban nem szerepeltet kapcsolatfelvételre lehetőséget adó elérhetőségeket, és azokat a terméket ábrázoló képeken is azonosíthatatlanná téve kitakarja, az utalványok a szabályoknak megfelelően meghirdethetők.

Mivel az ügyben moderátor munkatársaink szavát tartjuk döntő értékűnek, így biztos választ csak ők adhatnak, ezért a kérdését közvetlenül felteheti feléjük is a TeszVesz fórumon keresztül.

Figyelmét köszönjük!

Levelünkkel kapcsolatos további kérdéseit erre az üzenetre válaszolva teheti fel ügyfélszolgálatunknak. Kérjük, hogy a válaszlevél tárgy sorát ne módosítsa, ellenkező esetben válaszát nem kapjuk meg!

Üdvözlettel:
az Allegroup csapata
www.allegroup.hu "
zejopy
IDÉZET(WellnessUtazas @ 2012-07-12 17:57) *
Mivel az ügyben moderátor munkatársaink szavát tartjuk döntő értékűnek, így biztos választ csak ők adhatnak, ezért a kérdését közvetlenül felteheti feléjük is a TeszVesz fórumon keresztül.

De ez a Vatera fóruma.smile.gif
VateraBenz
IDÉZET(WellnessUtazas @ 2012-07-12 17:57) *
....pedig így történt.

"Köszönjük levelét!

Saját meglátásunk szerint amennyiben a termékleírásban nem szerepeltet kapcsolatfelvételre lehetőséget adó elérhetőségeket, és azokat a terméket ábrázoló képeken is azonosíthatatlanná téve kitakarja, az utalványok a szabályoknak megfelelően meghirdethetők.

Mivel az ügyben moderátor munkatársaink szavát tartjuk döntő értékűnek, így biztos választ csak ők adhatnak, ezért a kérdését közvetlenül felteheti feléjük is a TeszVesz fórumon keresztül.

...

Ha ez a levél így ment ki, akkor a második bekezdés a fórumról nyilvánvalóan tévesen került a szövegbe.
Értelemszerűen az első mondat tartalmazza a releváns információt, kérjük csak azt vegye figyelembe.
cinu81
Helló mindenkinek!!! Egy kérdésem volna? Az oldal regisztációja nélkül vásároltunk meg egy parabolát. Szeretném kérdezni ilyenkor mi a teendő??? Valamelyik nap voltam már itt egy kérdéssel akkor kaptam is rá választ,csak most kiderült hogy az illető nem regisztrált erre az oldalra és csak ugy vásárolta meg a parabolát.Sajnos nincs semmi elérhetőségünk a bizonyos eladóval.Hogy tudnánk igy kapcsolatba lépni vele????
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.