Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Érdekes, Problémás Felhasználók
Vatera.hu Fórum > Általános > Aukciók
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529
Bigdept
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-13 11:34) *
Arra még kíváncsi lennék, hogy ha az ÜSZ-tal nem, és a fórumon sem tudtad elintézni a problémádat, akkor hol szeretnéd.

A (nem) vevőnél a portája előtt? 49467ed2a966123.gif
zejopy
IDÉZET(Bigdept @ 2011-07-13 15:36) *
A (nem) vevőnél a portája előtt? 49467ed2a966123.gif

biggrin.gif Hűha, te ilyet is tudsz? Egészen meglepődtem.smile.gif
Igen, ez a megoldás még eredményhez vezethet, de gondolom egy szint fölött nem használjuk.smile.gif
Jutka46
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1464661182 Levelezés.... Hát bevallom, ennél a kérdezőnél picit elfogyott a határtalan türelmem. Ilyennel még nem találkoztam, szerencsére. Úgy látszik, vannak akik kötözködni jönnek a Vaterára. Vagy lehet hogy csak túl meleg van?
zejopy
IDÉZET(Jutka46 @ 2011-07-13 17:50) *
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1464661182 Levelezés.... Hát bevallom, ennél a kérdezőnél picit elfogyott a határtalan türelmem. Ilyennel még nem találkoztam, szerencsére. Úgy látszik, vannak akik kötözködni jönnek a Vaterára. Vagy lehet hogy csak túl meleg van?

Szörnyű...laugh.gif Tiltóra vele.
Nekem valaki múltkor mindegyik vásárolni kívánt cuccnál megkérdezte, hibátlan-e.
Akkor még nem volt ilyen kánikula. Elgyógypedeztem vele. biggrin.gif
Amúgy jó a Vatera, mert nem unatkozunk. Éppen egy kicsit megpunnyadna az agyunk, jön valami, ami felráz.laugh.gif Tiszta haszon.
zejopy
Én is mutatok, ill. mesélek. Ebben a melegben úgyis képtelen vagyok érdemi tevékenységre.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=655094
Nincs vele semmi baj, tényleg, de én tiltóra teszem, mert az agyamat eldobom.
Szinte minden kérésemet figyelmen kívül hagyja. Eszméletlen.
1. Kérem, hogy az általam küldött levélre válaszoljon, mert az alapján vagyok képben. (Kb. 30 folyamatban lévő ügyem van még most is, hogy pang a bolt) Neeem. Ő új levelet kezd, amit ráadásul hatalmas betűkkel ír. Komolyan mondom, mikor kinyitottam az első levelét, hátrahőköltem.
2. Kérem, hogy utaljon, ne pénztári befizetéssel csinálja. Nem szól, hogy nem tud utalni, nem kérdez, fogja magát, jófej akar lenni, befizet egy százassal többet. Mi a szent lószart írjak a számlára ilyen esetben? unsure.gif Mert ha szólna, megadnám a privát számlaszámomat és kp-s számlát állítanék ki. Olyan kevés ilyen impotens van már, aki nem tud utalni, fél évente pár, az nem probléma, nem feltűnő.
3. Hetek óta vásárol. Már úgy összekutyulódtak a dolgok, hogy véletlenül értékeltem előre. Még úgy, hogy nem jött meg a pénz. Váááá, tiszta világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) vagyok.
4. A tipikus, "még ezt kérem Vaterán kívül". Mondom neki üsse le. Erre írja, hogy majd fizet és utána megmondja, hogy mit fizetett ki. Miiiii? Jézus, égnek állt a hajam. Mondom neki, nem lesz jó, előtte üsse le. Jó, mondja, aztán azt mondja, mégsem kell más.
5. De a mai volt a csúcs, kérdezem tőle, ő küldött-e 4050 Ft-ot. Mert nincs a megjegyzésben semmi, csak következtetni tudtam. Erre ilyet szól: "Csak a teljesség kedvéért, nézze meg mégegyszer!" Ééééén? A teljesség kedvéért? Feltételezi, hogy nem bírok egy sms-t értelmezni?? mad.gif

Nagy a szabadságolás. Mintha tavaly nem lettek volna ennyire problémásak a partnerek nyáridőben. unsure.gif

Beeeenz!!!!! (sikoly) (Nagyon kedves.smile.gif) A h ü l y e az nem csúnya szó. angry3.gif
majorbalazs74
Itt van egy érdekes felhasználó, én tiltóra fogom tenni, amint lezárul vele az adásvétel.
A szitu a következő: Megvett tőlem egy akvárium fűtőt, 4 napja. A vatera rendszere kiküldte neki a levelet az adataimmal. Nem keresett meg. 2 napja küldtem neki emailt, hogy ezen, és ezen az elérhetőségeimen talál meg, és kérem, vegye fel velem a kapcsolatot. Még mindig nincs válasz. De a vaterán azóta többször is járt, 2 dolgot is hirdet. Gondoltam mivel másképp nem megy, az egyik hirdetett termékéhez írtam a következőket: "Csak az után érdeklődnék, hogy az email címe él-e még, mert ugyan licitált az akvárium fűtőre, meg is nyerte, írtam is önnek emailt, de már napok óta nincs válasz, és még abszolút semmilyen formában nem tudtam önnel felvenni a kapcsolatot. Megköszönném a válaszát! Üdvözlettel" Látom, másfél órája járt a vaterán, természetesen a terméklapról kitörölte a levelem, de a gond az, hogy válasz azóta sincs! Telefonálni nem szeretek, és amúgy is olvastam zejopy álláspontját, hogy annak nem marad nyoma, és ezzel teljes mértékben egyet értek. Látom az illetőnek nem ez az első ilyen esete, hogy egyszerűen nem veszi fel a kapcsolatot az eladóval. Várok még 2 napot, írok neki egy utolsó emailt, aztán ha arra sem lesz reakció, megadom a negatívot!
Vigyázzatok vele! http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=756571 smiley-char124.gif
Aramir
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-13 18:08) *
Mi a szent lószart írjak a számlára ilyen esetben? unsure.gif


...öööö... egy százassal többet?  laugh1.gif
zejopy
IDÉZET(Aramir @ 2011-07-13 22:27) *
...öööö... egy százassal többet?  laugh1.gif

blush2.gif Nem úgy akartam mondani....
Az a baj, hogy mivel holnap elutazom, minden számlát előre kitöltöttem. Majdnem eldurrant az agyam.
Na de az a százas milyen címszó alatt kerüljön oda? (Egyéb esetben)
Az áruhoz nem írhatom, a postaköltséghez sem. Adomány? Borravaló? Hülyeségpótlék? Vagy mi? laugh.gif
(Különben is 140-et von le a bank, ez azért hozzátartozik.)
Aramir
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-13 22:34) *
blush2.gif Nem úgy akartam mondani....
Az a baj, hogy mivel holnap elutazom, minden számlát előre kitöltöttem. Majdnem eldurrant az agyam.
Na de az a százas milyen címszó alatt kerüljön oda? (Egyéb esetben)
Az áruhoz nem írhatom, a postaköltséghez sem. Adomány? Borravaló? Hülyeségpótlék? Vagy mi? laugh.gif
(Különben is 140-et von le a bank, ez azért hozzátartozik.)


Előre nem töltünk ki semmit  nono.gif max az értékmezőt üresen hagyjuk, és aznap pótoljuk. Mert mi van, ha mégsem kapod meg az utalást, de másé beérkezik, vagy mint most nem annyit utal, stb. ezerféle probléma lehet belőle.


Miért ne számolhatnád hozzá az áru értékéhez? És imán hozzászámolom, a minap is 2395 helyett utalt az illető 2500-at. Az áruhoz írtam 2105-öt, a postára meg 395-öt.

zejopy
IDÉZET(Aramir @ 2011-07-13 22:39) *
Előre nem töltünk ki semmit  nono.gif max az értékmezőt üresen hagyjuk, és aznap pótoljuk. Mert mi van, ha mégsem kapod meg az utalást, de másé beérkezik, vagy mint most nem annyit utal, stb. ezerféle probléma lehet belőle.
Miért ne számolhatnád hozzá az áru értékéhez? És imán hozzászámolom, a minap is 2395 helyett utalt az illető 2500-at. Az áruhoz írtam 2105-öt, a postára meg 395-öt.

Nem is igen szoktam, pont ezért.... Jól van, máskor az áruhoz hozzáadom, köszi.smile.gif
tupaq35
Sziasztok. mostanában sokszor találkozom egy érdekes felhasználóval!
Pár héttel ezelőtt amikor először felfigyeltem rá 2 db pozitív értékeléssel bírt.... most mit látok !!???? 45!!!!!!
Gondoltam, megnézem hogy csinálja...
Na kérem csak egyforintos aukciókat vásárol ,és azokat sem veszi át!
Szabályos ez így? Gondolom igen...dehogy nem etikus,..az biztos!!!!
A kedves felhasználó neve: nekemeznagyonkell(45)
Érdemes megnézni az értékeléseit....
Pulsar
Szép napot!
A következő problémám lenne. Vásároltam egy nyakkendő vasalót egy hölgytől, rögtön írtam neki levelet, amire több nap után válaszolt. Mikor végre megírta a bankszámlaszámát, azonnal el utaltam a pénzt, ami a legrosszabb esetben is kedden megérkezett a számlájára. Azóta eltűnt. Írtam neki két email-t is, tényleg kedvesen érdeklődve, hogy mikor tudja postázni, mert nekem szükségem lenne rá. Se kép, se hang. Néztem a Vaterára sem jelentkezett be nyolcadika óta. Mit tegyek? Várjak még, hátha jelentkezik?
Köszönöm, ha valaki válaszol.
VateraBenz
IDÉZET(tupaq35 @ 2011-07-17 19:17) *
Sziasztok. mostanában sokszor találkozom egy érdekes felhasználóval!
Pár héttel ezelőtt amikor először felfigyeltem rá 2 db pozitív értékeléssel bírt.... most mit látok !!???? 45!!!!!!
Gondoltam, megnézem hogy csinálja...
Na kérem csak egyforintos aukciókat vásárol ,és azokat sem veszi át!
Szabályos ez így? Gondolom igen...dehogy nem etikus,..az biztos!!!!
A kedves felhasználó neve: nekemeznagyonkell(45)
Érdemes megnézni az értékeléseit....

Tisztelt tupaq35!

Nem szabályos. Megnézzük, köszönjük.

IDÉZET(Pulsar @ 2011-07-18 11:54) *
Szép napot!
A következő problémám lenne. Vásároltam egy nyakkendő vasalót egy hölgytől, rögtön írtam neki levelet, amire több nap után válaszolt. Mikor végre megírta a bankszámlaszámát, azonnal el utaltam a pénzt, ami a legrosszabb esetben is kedden megérkezett a számlájára. Azóta eltűnt. Írtam neki két email-t is, tényleg kedvesen érdeklődve, hogy mikor tudja postázni, mert nekem szükségem lenne rá. Se kép, se hang. Néztem a Vaterára sem jelentkezett be nyolcadika óta. Mit tegyek? Várjak még, hátha jelentkezik?
Köszönöm, ha valaki válaszol.

Tisztelt Pulsar!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.
Pulsar
IDÉZET(VateraBenz @ 2011-07-18 11:58) *
Tisztelt Pulsar!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta ...

Tisztelt VateraBenz!

Köszönöm, még várok pár napot, és ha nem jelentkezik, írok neki felszólító levelet.
kormend001
Inaktív eladó új néven - gondolom más adataival - , de ugyanazokkal a termékekkel visszatért. mad.gif

Mit lehet tenni, hogy a már a kitiltottak ne aukciózhassanak tovább apuka, anyuka, nagymama, stb. adatait felhasználva???
VateraBenz
IDÉZET(kormend001 @ 2011-07-19 09:38) *
Inaktív eladó új néven - gondolom más adataival - , de ugyanazokkal a termékekkel visszatért. mad.gif

Mit lehet tenni, hogy a már a kitiltottak ne aukciózhassanak tovább apuka, anyuka, nagymama, stb. adatait felhasználva???

Kérjük, adja meg a régi és az új nevet.
majorbalazs74
IDÉZET(majorbalazs74 @ 2011-07-13 18:59) *
Itt van egy érdekes felhasználó, én tiltóra fogom tenni, amint lezárul vele az adásvétel.
A szitu a következő: Megvett tőlem egy akvárium fűtőt, 4 napja. A vatera rendszere kiküldte neki a levelet az adataimmal. Nem keresett meg. 2 napja küldtem neki emailt, hogy ezen, és ezen az elérhetőségeimen talál meg, és kérem, vegye fel velem a kapcsolatot. Még mindig nincs válasz. De a vaterán azóta többször is járt, 2 dolgot is hirdet. Gondoltam mivel másképp nem megy, az egyik hirdetett termékéhez írtam a következőket: "Csak az után érdeklődnék, hogy az email címe él-e még, mert ugyan licitált az akvárium fűtőre, meg is nyerte, írtam is önnek emailt, de már napok óta nincs válasz, és még abszolút semmilyen formában nem tudtam önnel felvenni a kapcsolatot. Megköszönném a válaszát! Üdvözlettel" Látom, másfél órája járt a vaterán, természetesen a terméklapról kitörölte a levelem, de a gond az, hogy válasz azóta sincs! Telefonálni nem szeretek, és amúgy is olvastam zejopy álláspontját, hogy annak nem marad nyoma, és ezzel teljes mértékben egyet értek. Látom az illetőnek nem ez az első ilyen esete, hogy egyszerűen nem veszi fel a kapcsolatot az eladóval. Várok még 2 napot, írok neki egy utolsó emailt, aztán ha arra sem lesz reakció, megadom a negatívot!
Vigyázzatok vele! http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=756571 smiley-char124.gif


Jól pórul jártam vele, és látom nem én voltam az első! Ha megnézzük az értékeléseit, a semlegesek is olyanok, hogy nem is értem, miért nem negatívot kapott. Sőt, volt olyan, aki pozitívat adott, pedig fel sem tudta venni vele a kapcsolatot! blink.gif Írt egy levelet, hogy a szállítási költséget brutálisnak tartja, mire belinkeltem neki a vatera futár díjtáblázatát. Aztán ismét vártam pár napot, kiküldtem neki ismét egy felszólító levelet, hogy határidőig rendezze az anyagiakat, erre "mosolyogva" közölte, hogy 1000 Ft-os szállítással nem veszi át (holott a terméklapra is világosan le volt írva, hogy ennyi, és ugye a licittel ezeket a feltételeket elfogadta), adhatok neki negatívot, ki is tilthatják, őt nem érdekli, azt csinálok, amit akarok.

Kedves Benz! Nem lehetne az ilyen felhasználóval valamit kezdeni? Több emberrel is eljátszotta már ugyanezt.
VateraBenz
IDÉZET(majorbalazs74 @ 2011-07-19 10:04) *
...
Kedves Benz! Nem lehetne az ilyen felhasználóval valamit kezdeni? Több emberrel is eljátszotta már ugyanezt.

Kedves majorbalazs74!

Az eladó negatív értékeléseinek aránya még bőven a kitiltási limit alatt van, így nem tudunk vele semmit sem tenni.
majorbalazs74
IDÉZET(VateraBenz @ 2011-07-19 11:38) *
Kedves majorbalazs74!

Az eladó negatív értékeléseinek aránya még bőven a kitiltási limit alatt van, így nem tudunk vele semmit sem tenni.



Ettől tartottam én is. Csak az a gond, hogy még addig jó pár embert átvághat... Vígan röhög a markába.
Gaugin
Tisztelt Vatera! Hogy engedhető meg az , hogy a vevőt három levéllel is megkerestem ,melyekre természetesen nem válaszolt,és telefonon sem tudtam elérni.Az utolsó levélben közöltem vele -jelezze a vételi szándékát ,és egy fix határidőt megjelöltem ,ha eddig nem keres meg -a terméket újból meghirdetem,és"megteszem az értékelést". Erre az utolsó levélre jött a válsz hogy"a tűrhetetlen hangnem miatt eláll a vásárlástól ,és még negatívot is adott holott, csak a szabályzatot ismertettem a levelemben!. Mélyen sért ezen eljárása és még megalázó is . Nem beszélve az ebből származó hátrányos helyzetről .Megjegyzem sok -sok eladásomból sem volt idáig egyetlen negatívom sem!És akkor egy olyan személy ad negatívot-akinek még a címét sem tudtam,és semmiféle kapcsolatbam nem voltam !Hogy lehet ezt megtenni ?-Egypár nappal ezelőtt jeleztem azügyfélszolgálatnak -kértem a törlést- de elutasítottak ! Hihetetlen de ezt meg lehet tenni -csak akarni kell! Ez nagyon rossz így ! Védelme a becsületes embernek nincs! Tisztelettel Gaugin

Még csak annyít szeretnék hozzátenni-védve az előttem felszólalókat-hiába adtok ezeknek az embereknek negatívot,mert akkor Ő is ad egyet! Csak úgy -bosszúból...,és akkor mire mentél-nem tudsz ellene semmit tenni! Tisztelettel Gaugin
VateraBenz
IDÉZET(Gaugin @ 2011-07-20 09:50) *
Tisztelt Vatera! Hogy engedhető meg ...

Tisztelt Gaugin!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.
Gaugin
Tisztelt Vatera Benz! Köszönöm a válaszát- de már megtettem a kérelmet a negatív törlésére -de elutasították!Az illetőnek már kilenc negetívja van - mindenki fele ugyanazt írja! Szórakozásból teszi -mert mint írta" Magasról teszek a negatívokra"Amit az előzőekben leírtam szó szerint igazak voltak . Ezt a levelekkel igazolni is tudnám,és az ő egyetlen levelét is.Mégegyszer köszönöm -tisztelettel Gaugin
NetDigi
Kérem inaktiválják ezt a felhasználót 50% os nem vette át az utánvételes csomagot se mad.gif
felhasz név: daser3


http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1753156
VateraBenz
IDÉZET(NetDigi @ 2011-07-20 13:38) *
Kérem inaktiválják ezt a felhasználót 50% os nem vette át az utánvételes csomagot se mad.gif
felhasz név: daser3
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1753156

Tisztelt NetDigi!

A felhasználót kizártuk.
Csizizsu50
oldart201 értékeléseket olvasva nem kellett volna már feljelentést tenniük? Elég nyílvánvaló mi történik!!!
VateraBenz
IDÉZET(Csizizsu50 @ 2011-07-20 18:34) *
oldart201 értékeléseket olvasva nem kellett volna már feljelentést tenniük? Elég nyílvánvaló mi történik!!!

Ezt az érintetteknek kell eldönteniük.
majorbalazs74
"Még csak annyít szeretnék hozzátenni-védve az előttem felszólalókat-hiába adtok ezeknek az embereknek negatívot,mert akkor Ő is ad egyet! Csak úgy -bosszúból...,és akkor mire mentél-nem tudsz ellene semmit tenni! Tisztelettel Gaugin"

Viszont az én esetemben, ha a "kedves" vevőmnek az a jópár ember, aki semlegest adott, negívot adott volna, már lehet, hogy elérte volna a kitiltási küszöböt, és lenne már itt.
zejopy
IDÉZET(Gaugin @ 2011-07-20 09:50) *
-Egypár nappal ezelőtt jeleztem azügyfélszolgálatnak -kértem a törlést- de elutasítottak ! Hihetetlen de ezt meg lehet tenni -csak akarni kell! Ez nagyon rossz így ! Védelme a becsületes embernek nincs! Tisztelettel Gaugin

Nem tudom, a levelezést továbbítottad-e az ÜSZ-nak. Ha nem, próbáld meg. A biztonsag@vatera.com-ra továbbítsd a levelezést/levelezéseket, és a visszakapott ticket számra hivatkozva próbáld meg újra. Megéri a próbálkozás, még akkor is, ha kevés esély van a sikerre, mert elég rondán mutat az ember értékelései között egy negatív.

IDÉZET(Gaugin @ 2011-07-20 10:12) *
Tisztelt Vatera Benz! Köszönöm a válaszát- de már megtettem a kérelmet a negatív törlésére -de elutasították!Az illetőnek már kilenc negetívja van - mindenki fele ugyanazt írja! Szórakozásból teszi -mert mint írta" Magasról teszek a negatívokra"Amit az előzőekben leírtam szó szerint igazak voltak . Ezt a levelekkel igazolni is tudnám,és az ő egyetlen levelét is.Mégegyszer köszönöm -tisztelettel Gaugin

Ha pedig nem törlik az értékelést, szolgáljon vigaszul, hogy a normálisabb emberek mindig elolvassák a negatívot és az választ, és abból kiválóan le tudják szűrni, hogy valójában kinek járt volna a rossz értékelés és kit is minősít ez.

IDÉZET(majorbalazs74 @ 2011-07-21 15:53) *
Viszont az én esetemben, ha a "kedves" vevőmnek az a jópár ember, aki semlegest adott, negívot adott volna, már lehet, hogy elérte volna a kitiltási küszöböt, és lenne már itt.

Igen, ez egy nagy igazság. De az is nagy igazság, hogy az ember nem szereti, ha piroslok a profilja. Vannak sajnos emberek, akik sportot űznek a bosszú negatívból. Nagyon nehéz döntés ez, mert részlehajlás nélkül kell tudni mérlegelni a dolgot. Azaz, az egész levelezésről az egyik érintettnek kell eldönteni, hogy a kívülálló harmadik (a Vatera) számára is egyértelmű-e, hogy ki hibázott. És itt van a lényeg (a napokban volt a leszakadt szélű szoknya esete), ha az ember érintett, akkor nehezen tudja magát kívül helyezni a problémán, hiszen a saját szemszögéből látja. Így aztán elterjed, hogy a Vatera nem töröl, és bár ez nem így van, mégis az óvatosabb emberek nagyon meggondolják a negatív bevésését.
apuska2
Tiltólistára ajánlom.Ha korábban a semlegesek helyett a megérdemelt negatívokat kapta volna,már rég nem lenne itt:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=900513

VateraBenz
IDÉZET(apuska2 @ 2011-07-22 11:33) *
Tiltólistára ajánlom.Ha korábban a semlegesek helyett a megérdemelt negatívokat kapta volna,már rég nem lenne itt:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=900513

Tisztelt apuska2!

A felhasználót kizártuk.
majorbalazs74
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-21 16:24) *
"Igen, ez egy nagy igazság. De az is nagy igazság, hogy az ember nem szereti, ha piroslok a profilja. Vannak sajnos emberek, akik sportot űznek a bosszú negatívból. Nagyon nehéz döntés ez, mert részlehajlás nélkül kell tudni mérlegelni a dolgot. Azaz, az egész levelezésről az egyik érintettnek kell eldönteni, hogy a kívülálló harmadik (a Vatera) számára is egyértelmű-e, hogy ki hibázott. És itt van a lényeg (a napokban volt a leszakadt szélű szoknya esete), ha az ember érintett, akkor nehezen tudja magát kívül helyezni a problémán, hiszen a saját szemszögéből látja. Így aztán elterjed, hogy a Vatera nem töröl, és bár ez nem így van, mégis az óvatosabb emberek nagyon meggondolják a negatív bevésését."

Bosszúnegatív, igen. "Kedves" vevőm is adott már egy párat. Engem eddig még nem értékelt, bár számítok a bosszúnegatívra. Bízom benne, hogy ki tudom majd töröltetni. Meg sem fordult a fejemben a semleges, mert csak hülyét csinált az emberből. Vagy nem tud olvasni... Úgy érzem igazam volt. Nem nyelem le neki semlegessel, így is sok felhasználótól megúszta mad.gif És elég bosszúságot is okozott. Még bele is mentem volna a neki megfelelő szállításba, ha előtte legalább egy levelemre veszi a fáradtságot, és válaszol, nem csak akkor, mikor az utolsó felszólítást küldtem, közölve benne, hogy továbbítottam a vaterának is. És ezek után még volt képe neki variálni, majd közölni, hogy eláll, azt csinálok amit akarok. Hihetetlen, mik vannak. Remélem hasonló emberkével nem akadok össze! No, majd kiderül, mi lesz a vége.

( 011.gif Hogy csináljátok, hogy részletet szúrtok be abból a hozzászólásból, amire válaszoltok? )
brownie235
IDÉZET(Gaugin @ 2011-07-20 09:50) *
Tisztelt Vatera! Hogy engedhető meg az , hogy a vevőt három levéllel is megkerestem ,melyekre természetesen nem válaszolt,és telefonon sem tudtam elérni.Az utolsó levélben közöltem vele -jelezze a vételi szándékát ,és egy fix határidőt megjelöltem ,ha eddig nem keres meg -a terméket újból meghirdetem,és"megteszem az értékelést". Erre az utolsó levélre jött a válsz hogy"a tűrhetetlen hangnem miatt eláll a vásárlástól ,és még negatívot is adott holott, csak a szabályzatot ismertettem a levelemben!. Mélyen sért ezen eljárása és még megalázó is . Nem beszélve az ebből származó hátrányos helyzetről .Megjegyzem sok -sok eladásomból sem volt idáig egyetlen negatívom sem!És akkor egy olyan személy ad negatívot-akinek még a címét sem tudtam,és semmiféle kapcsolatbam nem voltam !Hogy lehet ezt megtenni ?-Egypár nappal ezelőtt jeleztem azügyfélszolgálatnak -kértem a törlést- de elutasítottak ! Hihetetlen de ezt meg lehet tenni -csak akarni kell! Ez nagyon rossz így ! Védelme a becsületes embernek nincs! Tisztelettel Gaugin

Még csak annyít szeretnék hozzátenni-védve az előttem felszólalókat-hiába adtok ezeknek az embereknek negatívot,mert akkor Ő is ad egyet! Csak úgy -bosszúból...,és akkor mire mentél-nem tudsz ellene semmit tenni! Tisztelettel Gaugin



Kedves Gaugin!

Teljesen igazad van! Jó lenne ezzel kezdeni valamit már. Én eleve a vevőknél is bevezetném a "csillagozós" rendszert, hiszen egy vevő hozzá állása legalább annyira fontos, mint az eladóé, 50-50%. Mégis csak mi vagyunk olyan lehetetlen helyzetben, h minden lökött ember szórakozhat velünk. unsure.gif Nagyon sok ilyen problémás vevőm volt nekem is, és a kedvencem, amikor több hetes csend (emailre nincs válasz, telefont nem veszi fel, sms-re semmi reakció) és nem fizetés után végig 5x1 csillagot ad nekem és semlegest, vagy bosszú negatívat vagy " csak az én kérésemre " pozitívat... Kedves Vatera, pl. ezt valahogy úgy kellene csinálni, h ha "nem jött létre" adásvételt jelöl be a vevő, akkor ne lehessen csillagokkal pontozni. Gusztustalan az emberek kicsinyes és negatív hozzá állása, legalább annyi gerinc lenne bennük, h ha már link módon vásároltak, akkor ismerjék be és ne az eladón töltsék ki "bosszú vágyukat".
Nekem volt olyan is, aki lealkudta a hangfal árát, utána az azonnali email-re nem válaszolt, majd a 3 hét alatt még több levelet küldtem, hívta a párom, hívtam én: KINYOMTA minden alkalommal a telefont, több sms-t küldtem, - megkapta, mégis semmi válasz. Így aztán jól kiérdemelt negatívat adtam, MIRE ő is azt adott, mondván én vegyem komolyabban az adásvételt és ne csak megírjam, hanem küldjem is el a leveleket.... mad.gif Őrjítő... rolleyes.gif
Viszont a Vatera Moderátorok nagyon rendesek, gyorsak és készségesek voltak, - én elég sok igazságtalan negatív törlésére kértem őket, mindig küldtem a levelezést is, és az esetek nagy részében mindig meg is tették. Jó lenne ezt valahogy rendszeresíteni az eladók védelmében, hiszen a mi nimbuszunkat rontja a negatív, ami esetleg a vevők csökkenéséhez is vezethet az eladónál. (Jelenleg megint ebben a helyzetben vagyok: 10 nap alatt 1 válasz, utalás ígérgetés, de semmi, telefont nem veszi fel, az sms-re most azt a választ kaptam, h nem tudja miről van szó, rossz számra küldtem.. - pedig a Vaterán megadottat hívtam/írtam.) Utálok negatívat adni, de annyira érik már megint bennem, - de bevallom már félek előre, mert ilyenkor rendszeresen visszakapom. Olyan is volt több alkalommal, h semlegest adtam hasonló esetben JÓINDULATTTAL, aztán kaptam vissza egy velős, kioktató semlegest/negatívat. (Általában ezeket mindig eltávolították kérésemre a Moderátorok.)
zejopy
IDÉZET(majorbalazs74 @ 2011-07-22 15:20) *
( 011.gif Hogy csináljátok, hogy részletet szúrtok be abból a hozzászólásból, amire válaszoltok? )

Gyere át a Vészkijátarba, akkor nem tupírozzuk fel Benz idegrendszerét, és ott mindjárt gyakorolhatod is.smile.gif
brownie235
IDÉZET(VateraBenz @ 2011-07-18 11:58) *
Tisztelt tupaq35!

Nem szabályos. Megnézzük, köszönjük.
Tisztelt Pulsar!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.



Tudom, h ez a hivatalos eljárás (bár úgy tudtam, h 2 hete van az eladónak is elküldenie a terméket a szabályzat szerint), de én mindenképp először megnézném, h régi vagy új eladó a piactéren (nem mindegy, h 10 vagy 200 eladása van, ami persze önmagában nem garancia), mert lehet, h történt vele kapcsolatban bármi, ami miatt épp nem tud foglalkozni a Vaterával. Bárkivel történhet sajnos ilyen. Mert ha jól értettem, azóta még "csak" 1 hét, 10 nap telt el? Azonnal farkast kiáltani... nem kéne, még akkor se ha nagyon kellemetlen a dolog és nagyon várjátok a megvett terméket. De ez csak az én magánvéleményem.
zejopy
IDÉZET(brownie235 @ 2011-07-22 15:41) *
Tudom, h ez a hivatalos eljárás (bár úgy tudtam, h 2 hete van az eladónak is elküldenie a terméket a szabályzat szerint), de én mindenképp először megnézném, h régi vagy új eladó a piactéren (nem mindegy, h 10 vagy 200 eladása van, ami persze önmagában nem garancia), mert lehet, h történt vele kapcsolatban bármi, ami miatt épp nem tud foglalkozni a Vaterával. Bárkivel történhet sajnos ilyen. Mert ha jól értettem, azóta még "csak" 1 hét, 10 nap telt el? Azonnal farkast kiáltani... nem kéne, még akkor se ha nagyon kellemetlen a dolog és nagyon várjátok a megvett terméket. De ez csak az én magánvéleményem.

Elsőként egészen megdöbbent, hogy úgy érzed, 10 nap nem sok idő a befizetés után. Ha megérkezik a pénz a számlámra, aznap, esetleg nagyon ritkán a következő munkanapon postázom az árut. Ha valamilyen módon akadályoztatva lennék ebben, akkor írnék a vevőmnek, elnézést kérnék, és tudatnám vele, hogy nem átverésről van szó, hanem valamilyen technikai akadályról. Ez a minimum. 10 nap a leütéstől a lezárásig bőven elegendő idő egy üzlet lebonyolítására. És ez áll új, és régi eladóra egyaránt. Pontosan ennyi idő kellett nekem erre az elején is. Az az ember, aki a pénzét elküldte, és áru helyett csak néma csöndet kap válaszul, egyáltalán nem csoda, hogy aggódik és "farkast kiált".
Másodszor pedig, ez hangsúlyozottan a magánvéleményem, légy olyan kedves, írd ki a kötőszavakat. Ez fórum és nem chat. Csupán azért szólok, mert amúgy érdekes lenne amit írsz, de félszavakkal nem túl érdekfeszítő bajlódni.
brownie235
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-22 15:57) *
Elsőként egészen megdöbbent, hogy úgy érzed, 10 nap nem sok idő a befizetés után. Ha megérkezik a pénz a számlámra, aznap, esetleg nagyon ritkán a következő munkanapon postázom az árut. Ha valamilyen módon akadályoztatva lennék ebben, akkor írnék a vevőmnek, elnézést kérnék, és tudatnám vele, hogy nem átverésről van szó, hanem valamilyen technikai akadályról. Ez a minimum. 10 nap a leütéstől a lezárásig bőven elegendő idő egy üzlet lebonyolítására. És ez áll új, és régi eladóra egyaránt. Pontosan ennyi idő kellett nekem erre az elején is. Az az ember, aki a pénzét elküldte, és áru helyett csak néma csöndet kap válaszul, egyáltalán nem csoda, hogy aggódik és "farkast kiált".
Másodszor pedig, ez hangsúlyozottan a magánvéleményem, légy olyan kedves, írd ki a kötőszavakat. Ez fórum és nem chat. Csupán azért szólok, mert amúgy érdekes lenne amit írsz, de félszavakkal nem túl érdekfeszítő bajlódni.



Elnézést, levelemben csak a "hogy" kötőszót rövidítettem, emiatt még sosem szóltak rám.. unsure.gif Más félszót nem találtam írásomban.

Természetesen én is soknak tartom a 10 napot, elnézést, ha félre érthető voltam, nem erre akartam utalni, hogy az önmagában véve nem sok, - nagyon sok. Én is ideges lennék, - voltam is amikor hosszú ideig nem kaptam csomagot, de aztán megoldódott a történet. Csak arra akartam utalni, hogy mindenkivel történhet baj, és egyszerü empátiából írom, nem személyes tapasztalat miatt. Ha régi és becsületes eladó az értékelései alapján, de most már 10 napja nem is lépett be, akkor valószínűsíthető az is, hogy valami történt az eladóval, családjával. Egy üzletben ha ilyen történik kiírják az ajtóra az értesítést, de ez egy magánpiac tér, nehezebb értesíteni a vevőket, ha bárkivel bármilyen baj történik. Ha valaki hosszú ideje megbízható eladó, akkor nagy valószínűséggel most sem meglépni akar pár ezer forinttal, nyilván oka van az eltűnésnek, - természetesen JÓ esetben. Én csak erre gondoltam. Én biztosan senkit sem jelentenék fel soha 10 nap után, mindenképp megpróbálnám valamilyen úton-módon elérni, - ma már itt a FB pl. Ha már biztosra venném a meglépést, csak akkor tennék feljelentést. DE írtam azt is, hogy ez magánvélemény, én így tennék, és ttem is, amikor nem kaptam meg csomagokat, utólag sosem bántam meg a türelmemet. Emberek vagyunk.
zejopy
IDÉZET(brownie235 @ 2011-07-22 17:07) *
Elnézést, levelemben csak a "hogy" kötőszót rövidítettem, emiatt még sosem szóltak rám.. unsure.gif Más félszót nem találtam írásomban.

Konkrétan arra gondoltam, nekem nagyon zavarja a szememet, de ez egyébként nem szempont és nem is kötelez semmire, csupán egy kérés volt.

IDÉZET(brownie235 @ 2011-07-22 17:07) *
Természetesen én is soknak tartom a 10 napot, elnézést, ha félre érthető voltam, nem erre akartam utalni, hogy az önmagában véve nem sok, - nagyon sok. Én is ideges lennék, - voltam is amikor hosszú ideig nem kaptam csomagot, de aztán megoldódott a történet. Csak arra akartam utalni, hogy mindenkivel történhet baj, és egyszerü empátiából írom, nem személyes tapasztalat miatt. Ha régi és becsületes eladó az értékelései alapján, de most már 10 napja nem is lépett be, akkor valószínűsíthető az is, hogy valami történt az eladóval, családjával. Egy üzletben ha ilyen történik kiírják az ajtóra az értesítést, de ez egy magánpiac tér, nehezebb értesíteni a vevőket, ha bárkivel bármilyen baj történik. Ha valaki hosszú ideje megbízható eladó, akkor nagy valószínűséggel most sem meglépni akar pár ezer forinttal, nyilván oka van az eltűnésnek, - természetesen JÓ esetben. Én csak erre gondoltam. Én biztosan senkit sem jelentenék fel soha 10 nap után, mindenképp megpróbálnám valamilyen úton-módon elérni, - ma már itt a FB pl. Ha már biztosra venném a meglépést, csak akkor tennék feljelentést. DE írtam azt is, hogy ez magánvélemény, én így tennék, és ttem is, amikor nem kaptam meg csomagokat, utólag sosem bántam meg a türelmemet. Emberek vagyunk.

Igen, valóban előfordul, hogy probléma van. Nagyon ritkán az is előfordulhat, hogy nincs aki intézze a vaterás ügyeket. De azt gondolom, ha valakinek ez fontos, akkor biztosan megvan arra a mód, hogy szóljon valamilyen formában.
Ha az adott időszakban a partner nem lép be, akkor pl. előfordulhat, hogy nyaral, tehát nem akarja lenyúlni a pénzt. Más kérdés viszont, hogy nem túl elegáns úgy elmenni nyaralni, hogy ezt nem jelzi előre. Na és egy hosszabb szünet után, amikor megjelenik az illető, akkor a másik fél annyira megkönnyebbül, hogy örömében pozitív értékelést ad. Pedig egy hét körüli kommunikációhiány semmiképpen sem érdemel pozitív értékelést. Így aztán marad a csinos profil, és fel-felbukkannak a panaszosok a fórumon, de más nyoma nem marad a dolognak.
zejopy
Javaslom a kellő helyre, bár a legutolsó belépése alapján azt gondolom, már nem kell tőle tartani.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1376493
brownie235
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-22 17:20) *
Konkrétan arra gondoltam, nekem nagyon zavarja a szememet, de ez egyébként nem szempont és nem is kötelez semmire, csupán egy kérés volt.
Igen, valóban előfordul, hogy probléma van. Nagyon ritkán az is előfordulhat, hogy nincs aki intézze a vaterás ügyeket. De azt gondolom, ha valakinek ez fontos, akkor biztosan megvan arra a mód, hogy szóljon valamilyen formában.
Ha az adott időszakban a partner nem lép be, akkor pl. előfordulhat, hogy nyaral, tehát nem akarja lenyúlni a pénzt. Más kérdés viszont, hogy nem túl elegáns úgy elmenni nyaralni, hogy ezt nem jelzi előre. Na és egy hosszabb szünet után, amikor megjelenik az illető, akkor a másik fél annyira megkönnyebbül, hogy örömében pozitív értékelést ad. Pedig egy hét körüli kommunikációhiány semmiképpen sem érdemel pozitív értékelést. Így aztán marad a csinos profil, és fel-felbukkannak a panaszosok a fórumon, de más nyoma nem marad a dolognak.



Teljesítettem... good2.gif

---------------

Igen, ezekben igazad van. Ilyenkor mindenképp semlegest kellene adni, ha utólag kiderül, hogy nem baj, hanem nyaralás vagy más elfoglaltság volt az ok.

Az is a gond egyébként, hogy sokan tágan értelmezik a szabályzatot. Mostanában nem néztem meg, de régen úgy emlékszem 2 hét volt az adásvétel lebonyolítására. De nekem is van több semleges értékelésem amiatt, hogy utalás után 2 (!), 3 napra adtam fel a csomagot - és nem volt külön kérés a mindenképpeni aznapi postázásra. Mindig törekszem az aznapi, de legalább a 2 napon belüli küldésre, és szerintem ez még így jó.

Szóval az értékelés azontúl, hogy szubjektív (világos), nagy lehetőség a rosszindulat kiélésére.

Egyébként a kacifántos eladásom új fejezetet vett: az sms-re ismét kaptam választ, azaz az Úr elismerte, hogy ő valóban az aki, - tehát jó számra küldtem - , viszont ő nem tud semmiről, ez neki lett volna meglepetés, azaz az ő felhasználóneve alatt vette valaki (nem derült ki, hogy ki..) ajándékba, ő most nyaral, és augusztus közepéig még fog is, és csak hazajöttekor fog utalni. rolleyes.gif (Mindenesetre jó neki.)
Nekem sántít ez a történet, mert az még oké, hogy valaki a családból az ő neve alatt rendel, na de, hogy az egyetlen választ is a regisztrált saját email fiókjából küldje az a valaki... dry.gif Több, mint fura.., nem tudom Te mit gondolsz? Írjak újra sms-t, hogy szeretném a tényleges vásárlóval felvenni a kapcsolatot, ki volt egyáltalán? Mert az a valaki, a hétre ígérte a fizetést. Érdemes ezzel foglalkozni, vagy túl átlátszó a vevő részéről a fizetés elhúzása? 4 vásárlása van 2 év alatt, ez mind pozitív. Ez alapján nekem megbízhatónak tűnt.
zejopy
IDÉZET(brownie235 @ 2011-07-22 18:03) *
Teljesítettem... good2.gif

Köszönöm. thank_you.gif

IDÉZET(brownie235 @ 2011-07-22 18:03) *
Az is a gond egyébként, hogy sokan tágan értelmezik a szabályzatot. Mostanában nem néztem meg, de régen úgy emlékszem 2 hét volt az adásvétel lebonyolítására. De nekem is van több semleges értékelésem amiatt, hogy utalás után 2 (!), 3 napra adtam fel a csomagot - és nem volt külön kérés a mindenképpeni aznapi postázásra. Mindig törekszem az aznapi, de legalább a 2 napon belüli küldésre, és szerintem ez még így jó.

Azt hiszem, kimondottan nincs megszabva a határidő, ami alatt meg kell történnie. Főleg most, hogy lehet már olyan árut is feltenni, ami nincs az eladó birtokában.

IDÉZET(brownie235 @ 2011-07-22 18:03) *
Szóval az értékelés azontúl, hogy szubjektív (világos), nagy lehetőség a rosszindulat kiélésére.

Igen. Ez ellen gyakorlatilag védtelenek vagyunk, akár eladunk, akár veszünk. Én konkrétan a végsőkig megpróbálok udvarias lenni, még akkor is, amikor szívem szerint csapkodnék. Pontosan azért, mert tudom, hogy alattomban majd jól betarthat, és meg is teszi, ha olyan. És mindent nagyon pontosan intézek, a levelezéseket megőrzöm az értékelés megérkezéséig, a feladóvevényeket úgyszintén.

IDÉZET(brownie235 @ 2011-07-22 18:03) *
Egyébként a kacifántos eladásom új fejezetet vett: az sms-re ismét kaptam választ, azaz az Úr elismerte, hogy ő valóban az aki, - tehát jó számra küldtem - , viszont ő nem tud semmiről, ez neki lett volna meglepetés, azaz az ő felhasználóneve alatt vette valaki (nem derült ki, hogy ki..) ajándékba, ő most nyaral, és augusztus közepéig még fog is, és csak hazajöttekor fog utalni. rolleyes.gif (Mindenesetre jó neki.)
Nekem sántít ez a történet, mert az még oké, hogy valaki a családból az ő neve alatt rendel, na de, hogy az egyetlen választ is a regisztrált saját email fiókjából küldje az a valaki... dry.gif Több, mint fura.., nem tudom Te mit gondolsz? Írjak újra sms-t, hogy szeretném a tényleges vásárlóval felvenni a kapcsolatot, ki volt egyáltalán? Mert az a valaki, a hétre ígérte a fizetést. Érdemes ezzel foglalkozni, vagy túl átlátszó a vevő részéről a fizetés elhúzása? 4 vásárlása van 2 év alatt, ez mind pozitív. Ez alapján nekem megbízhatónak tűnt.

Én a te helyedben ebben az ügyben először idegbajt kapnék, de mivel nem látok reális megoldási lehetőséget, várnék, mint a szalonna augusztus közepéig. Mert semmi olyan sem zajlott e-mail-ben, ami bizonyító erejű. Legalábbis nekem úgy tűnt. A telefon pedig cikis esetben nem bizonyít semmit.
Nekem az a legfurcsább, hogyha neki rendelték az ajándékot, akkor miért ő fizeti (???).
Mindjárt visszaolvasok a topikban, mert nem igazán emlékszem a részletekre.

http://divat-ruha.vatera.hu/kiegeszitok_ke...1464825481.html
Ez az? Írd le légyszi, hogy pontosan mi történt, mert visszaolvasva sem találok olyat, ami pontosítaná a történteket.smile.gif
brownie235
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-22 18:26) *
http://divat-ruha.vatera.hu/kiegeszitok_ke...1464825481.html
Ez az? Írd le légyszi, hogy pontosan mi történt, mert visszaolvasva sem találok olyat, ami pontosítaná a történteket.smile.gif

(Bocsánat kedves Benz, lassú voltam és a szerkesztést már nem engedte elküldeni. thank_you.gif)



Igen, ez az, köszönöm hogy megkerested! thank_you.gif

Lejjebb ennyit írtam: (Jelenleg megint ebben a helyzetben vagyok: 10 nap alatt 1 válasz, utalás ígérgetés, de semmi, telefont nem veszi fel, az sms-re most azt a választ kaptam, h nem tudja miről van szó, rossz számra küldtem.. - pedig a Vaterán megadottat hívtam/írtam.) Utálok negatívat adni, de annyira érik már megint bennem, - de bevallom már félek előre, mert ilyenkor rendszeresen visszakapom. Olyan is volt több alkalommal, h semlegest adtam hasonló esetben JÓINDULATTTAL, aztán kaptam vissza egy velős, kioktató semlegest/negatívat. (Általában ezeket mindig eltávolították kérésemre a Moderátorok).

Tehát 5 email-re egy választ kaptam, az előző sms-re (4-5 nappal ezelötti) semmi reakció nem volt, ma ismét megkérdeztem sms-ben (mivel az email-re csak nem akar gyünni enszvör), hogy mikorra várhatom az utalást, és azt a kedélyes választ kaptam, hogy a kártyaszámát ne küldje el? És, hogy nézzem át a mobil számaimat, mert rossz helyre küldtem.
Ekkor írtam válaszul a tényeket (nevet, leütés dátuma), mire jött a fent idézett sms (neki szánták az övet ajándékba - valaki, ki? - ő nyaral, majd aug. közepén utal.)
Én erre megkérdeztem, hogy hogyan lehet akkor az, hogy a saját fiókjából kaptam napokkal ezelött egy választ, - mert nekem nagyon sántítós az egész. És, hogy aug. közepéig semmiképp nem tudok várni. Azóta csend........

Szerintem nem tud fizetni a vevő, és erre találta ki az "én vagyok, de mégsem, nekem kell, de nem én vettem és nem vagyok itthon, majd 3 hét múlva.)
Ugyan több darab is van az övből, de hát számítottam a pénzre, és nem szeretem a nem tiszta dolgokat. ha kérik, én várok 1 hónapot is, több ilyen esetem is volt, és ezt szoktam is jelezni, hogy nyugodtan kérjék, csak sumákolás ne legyen, és ne kellejen könyörögnöm a jelentkezésért.

(Ha sokat írok, elnézést kérek... rolleyes.gif )
svejku
http://gyujtemeny.vatera.hu/cimke/index_c338.html?us=alfaart
Ennek mi értelme van? Tudtommal van olyan (legalábbis régebben volt), hogy azonos termékből max 10 aukciót szabadott meghirdetni.
zejopy
IDÉZET(brownie235 @ 2011-07-22 18:41) *
Igen, ez az, köszönöm hogy megkerested! thank_you.gif

Lejjebb ennyit írtam: (Jelenleg megint ebben a helyzetben vagyok: 10 nap alatt 1 válasz, utalás ígérgetés, de semmi, telefont nem veszi fel, az sms-re most azt a választ kaptam, h nem tudja miről van szó, rossz számra küldtem.. - pedig a Vaterán megadottat hívtam/írtam.) Utálok negatívat adni, de annyira érik már megint bennem, - de bevallom már félek előre, mert ilyenkor rendszeresen visszakapom. Olyan is volt több alkalommal, h semlegest adtam hasonló esetben JÓINDULATTTAL, aztán kaptam vissza egy velős, kioktató semlegest/negatívat. (Általában ezeket mindig eltávolították kérésemre a Moderátorok).

Tehát 5 email-re egy választ kaptam, az előző sms-re (4-5 nappal ezelötti) semmi reakció nem volt, ma ismét megkérdeztem sms-ben (mivel az email-re csak nem akar gyünni enszvör), hogy mikorra várhatom az utalást, és azt a kedélyes választ kaptam, hogy a kártyaszámát ne küldje el? És, hogy nézzem át a mobil számaimat, mert rossz helyre küldtem.
Ekkor írtam válaszul a tényeket (nevet, leütés dátuma), mire jött a fent idézett sms (neki szánták az övet ajándékba - valaki, ki? - ő nyaral, majd aug. közepén utal.)
Én erre megkérdeztem, hogy hogyan lehet akkor az, hogy a saját fiókjából kaptam napokkal ezelött egy választ, - mert nekem nagyon sántítós az egész. És, hogy aug. közepéig semmiképp nem tudok várni. Azóta csend........

Szerintem nem tud fizetni a vevő, és erre találta ki az "én vagyok, de mégsem, nekem kell, de nem én vettem és nem vagyok itthon, majd 3 hét múlva.)
Ugyan több darab is van az övből, de hát számítottam a pénzre, és nem szeretem a nem tiszta dolgokat. ha kérik, én várok 1 hónapot is, több ilyen esetem is volt, és ezt szoktam is jelezni, hogy nyugodtan kérjék, csak sumákolás ne legyen, és ne kellejen könyörögnöm a jelentkezésért.

(Ha sokat írok, elnézést kérek... rolleyes.gif )

Asszem, ebben a helyzetben a szokásos moderátori sablonválasz jó. Azt szokta Benz mondani, hogyha a vevő továbbra sem fizet (na és úgy néz ki, nem fog), akkor írj egy utolsó felszólítást, amiben határidőt szabsz, hogy elállsz a vásárlástól.
Vagy várj. Nincs jobb ötletem. Mindenesetre a levelezést továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra. A ticket számot őrizd meg, de gondolom, ezt nem kell mondani.smile.gif

IDÉZET(svejku @ 2011-07-22 18:43) *
http://gyujtemeny.vatera.hu/cimke/index_c338.html?us=alfaart
Ennek mi értelme van? Tudtommal van olyan (legalábbis régebben volt), hogy azonos termékből max 10 aukciót szabadott meghirdetni.

Nincs már ez a szabályozás, ha jól emlékszem. Talán pozitív vadász. Fene tudja. Eléggé költséges, amit csinál.
svejku
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-22 19:17) *
Nincs már ez a szabályozás, ha jól emlékszem. Talán pozitív vadász. Fene tudja. Eléggé költséges, amit csinál.

1 forintos, min ár nélkül, nem kerül semmibe. Ha annyira "ritka" lenne (de nem az, én tudom) akkor nem volna neki belőle 50 db....Én elsőre kapcsolatfelvételi gyanúsnak gondoltam (csak személyes átvétel van), de ahhoz meg sok.....
zejopy
IDÉZET(svejku @ 2011-07-22 19:42) *
1 forintos, min ár nélkül, nem kerül semmibe. Ha annyira "ritka" lenne (de nem az, én tudom) akkor nem volna neki belőle 50 db....Én elsőre kapcsolatfelvételi gyanúsnak gondoltam (csak személyes átvétel van), de ahhoz meg sok.....

Villámár van, és az után fizeti a FD-at. De én nem látok olyan cuccát, ami miatt nagyon kellene törekedni a kapcsolatfelvételre.
Így nézd meg:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?p=1&us=alfaart
(10 Ft-ért valami? 2x listázza és utána már mínuszba csúszik....)
svejku
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-22 19:45) *
Villámár van, és az után fizeti a FD-at. De én nem látok olyan cuccát, ami miatt nagyon kellene törekedni a kapcsolatfelvételre.

Villámár után nincs FD, csak fixárasnál. Persze megnéztem többször is az aukcióit (két napja óránként jön tőle a figyelőmben 2-3 John Bull) szerintem sem kapcsolatfelvételi, nincs szüksége pozitívokra sem, tehát azért tettem be, mert nem értem.
zejopy
IDÉZET(svejku @ 2011-07-22 19:58) *
Villámár után nincs FD, csak fixárasnál. Persze megnéztem többször is az aukcióit (két napja óránként jön tőle a figyelőmben 2-3 John Bull) szerintem sem kapcsolatfelvételi, nincs szüksége pozitívokra sem, tehát azért tettem be, mert nem értem.

1000%-ig biztos vagyok benne, hogy a villámra kell FD-at fizetni.smile.gif De mivel te is biztos vagy benne, talán megkérhetjük Benzet, hogy mondja ki a végső szót.smile.gif
Mindenesetre akármi miatt is árul 10 Ft-os cuccokat, gyanús a dolog és valóban az én szellemi képességeimmel felfoghatatlan.
brownie235
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-22 20:05) *
1000%-ig biztos vagyok benne, hogy a villámra kell FD-at fizetni.smile.gif De mivel te is biztos vagy benne, talán megkérhetjük Benzet, hogy mondja ki a végső szót.smile.gif
Mindenesetre akármi miatt is árul 10 Ft-os cuccokat, gyanús a dolog és valóban az én szellemi képességeimmel felfoghatatlan.



Egyébként ez miért fontos, milyen turpisságra gyanakodtok? rolleyes.gif


" Asszem, ebben a helyzetben a szokásos moderátori sablonválasz jó. Azt szokta Benz mondani, hogyha a vevő továbbra sem fizet (na és úgy néz ki, nem fog), akkor írj egy utolsó felszólítást, amiben határidőt szabsz, hogy elállsz a vásárlástól.
Vagy várj. Nincs jobb ötletem. Mindenesetre a levelezést továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra. A ticket számot őrizd meg, de gondolom, ezt nem kell mondani.smile.gif "

Köszönöm zejopy a válaszodat!

Ezt fogom tenni. Persze ez általában visszás dolog, mert a legtöbb link vevő, ahogyan itt is, nem válaszol az email-ekre, így csak saját magamat szórakoztatom. dry.gif
zejopy
IDÉZET(brownie235 @ 2011-07-22 20:07) *
Egyébként ez miért fontos, milyen turpisságra gyanakodtok? rolleyes.gif

Eléggé irreális aukciók ezek.smile.gif Konkrét gyanúm nekem nincs, de valami szabálytalant sejtek a háttérben. not_i.gif
brownie235
IDÉZET(zejopy @ 2011-07-22 20:10) *
Eléggé irreális aukciók ezek.smile.gif Konkrét gyanúm nekem nincs, de valami szabálytalant sejtek a háttérben. not_i.gif



Különös az biztos, ritka 50 db alátét csak személyes átvétellel... Mintha poénnak szánná, de mi a vicc? Vagy csak én nem értem..? rolleyes.gif
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.