Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Vatera oldalak
Vatera.hu Fórum > Általános > Technikai észrevételek
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202
scaevola
IDÉZET(CellaTel @ 2009-04-07 13:43) *
utaljak neked 1ft-ot? meg is fog érkezni...

erről ennyit ...

Csak lehet, hogy valakinek többe kerül a leves, mint a hús. rolleyes.gif
katobe
Köszönöm.
Gettagrip
Üdv!
Leállt a levelezésem a vaterán, az írott leveleim nem jelennek meg a terméklap alján és a személyes menümben már órák óta többszöri belépés ellenére is új levélre figyelmeztet a rendszer holott nincsen olvasatlan levelem!
Valaki segítsen, vagy mondja el hogy mitől lehet ez.
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(Gettagrip @ 2009-04-08 17:33) *
Üdv!
Leállt a levelezésem a vaterán, az írott leveleim nem jelennek meg a terméklap alján és a személyes menümben már órák óta többszöri belépés ellenére is új levélre figyelmeztet a rendszer holott nincsen olvasatlan levelem!
Valaki segítsen, vagy mondja el hogy mitől lehet ez.


Kedves Gettagrip!

Az észrevételt továbbítottuk technikus kollégáink felé, türelmét kérjük.
motueka
Tisztelt Vatera!

A sok újítás mellett nem lehetne bevezetni egy - talán mások által is - valóban hasznosítható újítást?

Azt kellene valahogy "megújítani", hogy a saját eladó termékek között ne csak név és kód alapján tudja minden eladó leszűrni a saját termékeit, hanem ott is legyenek meg a kategóriák, amik szerint minden eladó tudná szabályozni a saját termékeinek aktuális állását.

Ez azért lenne jó, mert ha pl. az egyik héten nem szeretné valaki meghirdetni az éppen fent lévő 1000 terméke közül az xy kategóriájú termékeit, akkor csak a kategóriára kattintana és már le is lehetne venni ezeket a termékeket.

A mostani helyzet szerint végig kellene egyenként nézni az összes feltett terméket, egyenként kattingatni - mivel nem biztos, hogy azonos kategórián belül egyezik a termékek megnevezése - így a Keresendő termék keresési lehetőség szintén el van vetve.
Persze, néhány darabos eladási listánál ez könnyen megoldható, de mint írtam, van, akinél még van hosszabb eladási lsita.....

Az egyetlen, Önök által ajánlott lehetőséget: Az összes termék lejárttá tétele - nem igazán lehet használni az ilyen szelektálás alkalmával, csak abban az esetben, ha minden egyes terméket le szeretne venni valaki.

Talán a megszorítások mellett segíteni is lehetne a még megmaradt Eladókat!

Remélem, hamarosan be tudják vezetni - nem csak ígéret lesz, hogy továbbítják a felelős kolléga felé!

Köszönöm!
motueka
[color="#800080"][/color]


Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(motueka @ 2009-04-08 19:56) *
Tisztelt Vatera!

A sok újítás mellett nem lehetne bevezetni egy - talán mások által is - valóban hasznosítható újítást?
Azt kellene valahogy "megújítani", hogy a saját eladó termékek között ne csak név és kód alapján tudja minden eladó leszűrni a saját termékeit, hanem ott is legyenek meg a kategóriák, amik szerint minden eladó tudná szabályozni a saját termékeinek aktuális állását.
Ez azért lenne jó, mert ha pl. az egyik héten nem szeretné valaki meghirdetni az éppen fent lévő 1000 terméke közül az xy kategóriájú termékeit, akkor csak a kategóriára kattintana és már le is lehetne venni ezeket a termékeket.
A mostani helyzet szerint végig kellene egyenként nézni az összes feltett terméket, egyenként kattingatni - mivel nem biztos, hogy azonos kategórián belül egyezik a termékek megnevezése - így a Keresendő termék keresési lehetőség szintén el van vetve.
Persze, néhány darabos eladási listánál ez könnyen megoldható, de mint írtam, van, akinél még van hosszabb eladási lsita.....
Az egyetlen, Önök által ajánlott lehetőséget: Az összes termék lejárttá tétele - nem igazán lehet használni az ilyen szelektálás alkalmával, csak abban az esetben, ha minden egyes terméket le szeretne venni valaki.
Talán a megszorítások mellett segíteni is lehetne a még megmaradt Eladókat!
Remélem, hamarosan be tudják vezetni - nem csak ígéret lesz, hogy továbbítják a felelős kolléga felé!
Köszönöm!
motueka


Kedves motueka!

A kérést korábban már továbbítottuk a felelős kollégák felé. A fejlesztések prioritás szerint haladnak,
amint sorra kerül jelezni fogjuk. Köszönjük türelmét.
motueka
Tisztelt Moderátor!

Köszönöm a gyors válaszát!

Nem tudom, korábban mikor lett továbbítva ilyen kérés a felelős kollégák felé, de jó lenne, ha nem kellene hónapokat várni a megoldásra!
Mint jeleztem, ezzel a még megmaradt Eladóknal tudnának egy-két jó pontot szerezni! rolleyes.gif

Még egyszer köszönöm!

motueka
[color="#800080"][/color]
zsjanos
Üdv, annak akire tartozik!

1./ Hetekkel ezelőtt jeleztem - e-mailben, a rendszeren keresztül -, hogy a BP Keleti pu-i postán nem lehet Vaterás csomagot feladni a feladói blanketta hiányában, illetve nincs a "reklámban" meghírdetett választható csomagolóanyag. Változás azóta sem történt, visszajelzést azóta sem kaptam a Vaterától - no comment.

2./ Egy egyszerű kérdés - Honnan tudom meg, hogy a vevőim részére kiment az általam kiegészített "automatikus" tájékoztató a vásárlásról e-mail?! Erről eddig semmilyen visszacsatolás nem érkezett a rendszerből vissza hozzám, mint eladóhoz (bár a szabályzat szerint nekem kell 3 napon belül felvennem a kapcsolatot a vevővel) és jó lenne tudnom, hogy most kiment-e az értesítő, vagy nem?!. Nem kellene egy visszacsatoló e-mail az eladónak is, hogy az értesítés kiküldve x.y vevő részére ekkor és ekkor?? Vagy csak nálam nem működik még ez az értesítési rendszer? (pedig beállítottam és el is küldtem a beállítások módosítását!)

A válaszokat előre is megköszönve, tisztelettel: zsjanos
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(zsjanos @ 2009-04-09 05:11) *
Üdv, annak akire tartozik!

1./ Hetekkel ezelőtt jeleztem - e-mailben, a rendszeren keresztül -, hogy a BP Keleti pu-i postán nem lehet Vaterás csomagot feladni a feladói blanketta hiányában, illetve nincs a "reklámban" meghírdetett választható csomagolóanyag. Változás azóta sem történt, visszajelzést azóta sem kaptam a Vaterától - no comment.

2./ Egy egyszerű kérdés - Honnan tudom meg, hogy a vevőim részére kiment az általam kiegészített "automatikus" tájékoztató a vásárlásról e-mail?! Erről eddig semmilyen visszacsatolás nem érkezett a rendszerből vissza hozzám, mint eladóhoz (bár a szabályzat szerint nekem kell 3 napon belül felvennem a kapcsolatot a vevővel) és jó lenne tudnom, hogy most kiment-e az értesítő, vagy nem?!. Nem kellene egy visszacsatoló e-mail az eladónak is, hogy az értesítés kiküldve x.y vevő részére ekkor és ekkor?? Vagy csak nálam nem működik még ez az értesítési rendszer? (pedig beállítottam és el is küldtem a beállítások módosítását!)

A válaszokat előre is megköszönve, tisztelettel: zsjanos


Kedves zsjanos!

1./ Jeleztük a problémát az MPL felé akik ígéretet tettek a helyzet megoldására.

2./ A vásárlási értesítő minden esetben kiküldésre kerül, de erről az eladó nem kap visszaigazolást.
Ha a partner továbbra sem tesz lépéseket az aukció lebonyolítása érdekében, akkor az aukció zárása
után 7 nappal amennyiben nem lehet tovább várni érdemes egy üzenet írni az adásvételtől való
elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Egy utolsó felszólítást küldjön az illetőnek
a termék adásvételével kapcsolatban és küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt
a címzettnek is említse meg kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik.
A kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy az
üzenet kiküldésre került a partnernek.
hofferandre
Lehet, hogy nem pont jó kategóriába írok, de mindegy. Az a kérdésem, hogy ha a vatera ideiglenesen korlátoz mert még a jutalékokat nem fizettem ki (utána tudom visszaenged) akkor a korlátozás közben lejáró aukciókat sem lehet kezelni? Mert ha nem, akkor ha közben nem jelentkezek egy-egy lejáró aukció eladójánál, vagy vevőjénél, akkor rossz értékelést kapok.
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(hofferandre @ 2009-04-09 10:05) *
Lehet, hogy nem pont jó kategóriába írok, de mindegy. Az a kérdésem, hogy ha a vatera ideiglenesen korlátoz mert még a jutalékokat nem fizettem ki (utána tudom visszaenged) akkor a korlátozás közben lejáró aukciókat sem lehet kezelni? Mert ha nem, akkor ha közben nem jelentkezek egy-egy lejáró aukció eladójánál, vagy vevőjénél, akkor rossz értékelést kapok.


Kedves hofferandre!

Amennyiben tartozás miatt inaktiválásra kerül termékeit lezárjuk, így aukciói nem futnak tovább.
martelajos
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,ha kifizettem a tartozásom mikor fog eltűnni,/hogy bejelentkezéskor nem az jelenik meg előszőr/?
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(martelajos @ 2009-04-09 17:06) *
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,ha kifizettem a tartozásom mikor fog eltűnni,/hogy bejelentkezéskor nem az jelenik meg előszőr/?


Kedves martelajos!

Az Ön átutalását és a banki jóváírást követően (ami az Ön szerződött banki partnerétől és a hazai Giro
rendszer által eszközölt jóváírás gyorsaságától függően 1-3 munkanapig tart) az összeget a beérkezést
követő 24 órán belül jóváírjuk az Ön Vatera egyenlegén.
martelajos
IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-04-09 17:09) *
Kedves martelajos!

Az Ön átutalását és a banki jóváírást követően (ami az Ön szerződött banki partnerétől és a hazai Giro
rendszer által eszközölt jóváírás gyorsaságától függően 1-3 munkanapig tart) az összeget a beérkezést
követő 24 órán belül jóváírjuk az Ön Vatera egyenlegén.

Köszönöm a választ.
Tüpptürüpp
Bocs, az előbb téves fórumban kérdeztem meg:

Mostanában már másodszor találkozom ezzel a jelenséggel:

Ha a termékkódra kattintva megnézem, hogy jelen esetben "energiamaca" nevű felhasználó milyen ügyletből kapta az adott értékelést, akkor az az alól felugró terméklapon alatt két teljesen más felhasználó (itt eladókét "smartbogar" vevőként "otunde" szerepel. Akkor hogy lehet ez az adásvétel mégis "energiamaca" értékelései közt?

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=663460
Grobar
Tisztelt Vatera Team!

Belépéskor kezdett idegesíteni, a változtassak jelszót üzenet! Megváltoztattam, megfelelő ezt írta ki a rendszer! Akkor ha visszalépek az oldalra, miért írja ki újra? Új belépéskor nem, csak ha átlépek egy másik oldalra kilépés nélkül és visszalépek az oldalra.
Viglen
IDÉZET(Tüpptürüpp @ 2009-04-10 20:47) *
Bocs, az előbb téves fórumban kérdeztem meg:

Mostanában már másodszor találkozom ezzel a jelenséggel:

Ha a termékkódra kattintva megnézem, hogy jelen esetben "energiamaca" nevű felhasználó milyen ügyletből kapta az adott értékelést, akkor az az alól felugró terméklapon alatt két teljesen más felhasználó (itt eladókét "smartbogar" vevőként "otunde" szerepel. Akkor hogy lehet ez az adásvétel mégis "energiamaca" értékelései közt?

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=663460


Holland aukció... wink.gif
alfio2
Tisztelt Moderátor!
Addig eröltették a jelszó cserét míg nem cseréltem, gép megjegyezte de én nem
lassan gyalulni kell a gépet és megkaphatnám-e a jelszavam e-mail címemre.
Köszönettel alfio2
rudolf59
IDÉZET(alfio2 @ 2009-04-10 22:41) *
Tisztelt Moderátor!
Addig eröltették a jelszó cserét míg nem cseréltem, gép megjegyezte de én nem
lassan gyalulni kell a gépet és megkaphatnám-e a jelszavam e-mail címemre.
Köszönettel alfio2


Milyen böngészőt használsz?

Ott van benne, csak meg kell keresni.
trabiman601
Tiszteletem!
Ha szeretnék eladó is lenni nem csak vevő akkor újra be kell regisztrálnom?Vagy mi ilyenkor a teendőm?Köszönöm!
Vateraforum
IDÉZET(trabiman601 @ 2009-04-15 13:33) *
Tiszteletem!
Ha szeretnék eladó is lenni nem csak vevő akkor újra be kell regisztrálnom?Vagy mi ilyenkor a teendőm?Köszönöm!


Tisztelt trabiman601!

Ahhoz, hogy egy regisztrált felhasználó a Vatera piactérén aukciót indíthasson, szükség van az általa megadott bankszámlaszám valódiságának ellenőrzésére.
Ehhez kattintson a Személyes menü - Biztonsági regisztráció menüpontjára és hajtsa végre az ott leírtakat.
(Amennyiben külföldi felhasználó és nincs magyar bankszámlaszáma vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatfelvételi menüpont Regisztráció, felhasználói fiók => Külföldi felhasználó adatellenőrzése altéma kiválasztásával.)
hepp01
Üdvözletem!

A feltöltési díjakkal kapcsolatban lenne a következő kérdésem, hogy én értelmezem-e rosszul az alábbi mondatot:

"Amennyiben az aukció, vagy fix áras értékesítés sikeresen zárul, a feltöltési díjak levonásra kerülnek az aukció sikerességére vonatkozó visszajelzést követően."

Tehát a feltöltési díj nem csak a ténylegesen eladott termékek után kerül felszámításra?Mert számomra ezt jelenti a fenti idézet. Ha így van akkor viszont miért számlázták ki az összes feltöltött de még el nem adott termékem után?

Köszönettel
Vateraforum
IDÉZET(hepp01 @ 2009-04-15 14:36) *
Üdvözletem!

A feltöltési díjakkal kapcsolatban lenne a következő kérdésem, hogy én értelmezem-e rosszul az alábbi mondatot:

"Amennyiben az aukció, vagy fix áras értékesítés sikeresen zárul, a feltöltési díjak levonásra kerülnek az aukció sikerességére vonatkozó visszajelzést követően."

Tehát a feltöltési díj nem csak a ténylegesen eladott termékek után kerül felszámításra?Mert számomra ezt jelenti a fenti idézet. Ha így van akkor viszont miért számlázták ki az összes feltöltött de még el nem adott termékem után?

Köszönettel


Tisztelt hepp01!

A helyzet éppen fordított. A ténylegesen eladott termékek után NEM kell feltöltési díjat fizetni (kivéve az egyedi feltöltési díjas termékeket). A feltöltési díjak az aukciók indításakor kerülnek felszámításra.
konyvetNEKED
IDÉZET(hepp01 @ 2009-04-15 14:36) *
Üdvözletem!

A feltöltési díjakkal kapcsolatban lenne a következő kérdésem, hogy én értelmezem-e rosszul az alábbi mondatot:

"Amennyiben az aukció, vagy fix áras értékesítés sikeresen zárul, a feltöltési díjak levonásra kerülnek az aukció sikerességére vonatkozó visszajelzést követően."

Tehát a feltöltési díj nem csak a ténylegesen eladott termékek után kerül felszámításra?Mert számomra ezt jelenti a fenti idézet. Ha így van akkor viszont miért számlázták ki az összes feltöltött de még el nem adott termékem után?

Köszönettel


Nagyon egyszerűen el tudod ezt képzelni: bemész egy kenyérboltba, ott van 500 db kenyér. Egyet megveszel, annak kifizeted a vételárát, a másik 499-re pedig --- mivel nem veszed meg --- kifizetsz 5-40,-Ft/db közötti listázási díjat... Ja, hogy ez --- enyhén szólva --- etikátlan? Az. De, mivel csak egy kenyérbolt van az országban (amelyik visszaél a monopolhelyzetével), ezért vagy kifizeted, vagy pedig be sem mész a boltba (esetleg vársz, hogy nyíljanak új kenyérboltok). Itt a legtöbbünk az utóbbit választja (már csak azért is, mert már most is csak száraz kenyér kapható, 26-a után pedig még rosszabb lesz a helyzet...)... Hát ennyire egyszerű a dolog...
KapdKi
IDÉZET(konyvetNEKED @ 2009-04-15 19:37) *
Nagyon egyszerűen el tudod ezt képzelni: bemész egy kenyérboltba, ott van 500 db kenyér. Egyet megveszel, annak kifizeted a vételárát, a másik 499-re pedig --- mivel nem veszed meg --- kifizetsz 5-40,-Ft/db közötti listázási díjat... Ja, hogy ez --- enyhén szólva --- etikátlan? Az. De, mivel csak egy kenyérbolt van az országban (amelyik visszaél a monopolhelyzetével), ezért vagy kifizeted, vagy pedig be sem mész a boltba (esetleg vársz, hogy nyíljanak új kenyérboltok). Itt a legtöbbünk az utóbbit választja (már csak azért is, mert már most is csak száraz kenyér kapható, 26-a után pedig még rosszabb lesz a helyzet...)... Hát ennyire egyszerű a dolog...

Azért nem egészen ...

A pék fizet a bolt tulajdonosának 5 forintot minden egyes kenyér után, mert az megengedi, hogy kitegye a pultra ... A vevő a péknek fizeti ki a kenyerét ... A vevőnek a többi 499 -hez semmi köze ...
konyvetNEKED
IDÉZET(KapdKi @ 2009-04-15 20:28) *
Azért nem egészen ...

A pék fizet a bolt tulajdonosának 5 forintot minden egyes kenyér után, mert az megengedi, hogy kitegye a pultra ... A vevő a péknek fizeti ki a kenyerét ... A vevőnek a többi 499 -hez semmi köze ...

Tudom én is, ez egy szántszándékkel kifordított példa, így "büntetném" a listázási díj bevezetőit. Minden boltban, ahová vásárolni mennek...A példázat nekik szól, nem pedig a kérdést feltevőnek. Akár olvassák, akár nem. A nagyságrend a lényeg, s az, hogy hiába semmi közöm a listázási díjhoz, (szerintük) ki kell fizetnem (koppantak, nem fogom), s ez állítólag nekem jó. Nekem ez pont annyira jó, mint nekik a 499 db kenyér után kifizetett díj...
Tüpptürüpp
Még azért így utólag megkérdezném, hogy mi az a "Teljes lista exportálása CSV-be"?
Köszi! TT
Vateraforum
IDÉZET(Tüpptürüpp @ 2009-04-16 17:42) *
Még azért így utólag megkérdezném, hogy mi az a "Teljes lista exportálása CSV-be"?
Köszi! TT


Tisztelt Tüpptürüpp!

A gombra kattintás után az adatokat táblázat formátumba tölti át a rendszer.
Így azok szabadon lementhetők, szerkeszthetők.
3starkft
Üdv! Érdeklődnék ,hogy ha az Áru leírásba képeket szúrok be miért tűnnek el 2 nap múlva? Köszi a választ
Vateraforum
IDÉZET(3starkft @ 2009-04-17 09:24) *
Üdv! Érdeklődnék ,hogy ha az Áru leírásba képeket szúrok be miért tűnnek el 2 nap múlva? Köszi a választ


Tisztelt 3starkft!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk. Kérjük írjon pontos termékkódot.
nyarizsolt
IDÉZET(KapdKi @ 2009-04-15 20:28) *
Azért nem egészen ...

A pék fizet a bolt tulajdonosának 5 forintot minden egyes kenyér után, mert az megengedi, hogy kitegye a pultra ... A vevő a péknek fizeti ki a kenyerét ... A vevőnek a többi 499 -hez semmi köze ...

Van már új ingyenes "kenyérbolt"
Tüpptürüpp
IDÉZET(Vateraforum @ 2009-04-16 21:05) *
Tisztelt Tüpptürüpp!

A gombra kattintás után az adatokat táblázat formátumba tölti át a rendszer.
Így azok szabadon lementhetők, szerkeszthetők.



Köszönöm a választ! TT
3starkft
IDÉZET(Vateraforum @ 2009-04-17 11:01) *
Tisztelt 3starkft!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk. Kérjük írjon pontos termékkódot.



146116911

Kb: 2 hete tapasztalom ezt a hibát és az azota feltöltött termékeimnél kivétel nélkül jelentkezett! Várom válaszukat! Üdv 3starkft
KapdKi
IDÉZET(nyarizsolt @ 2009-04-17 11:08) *
Van már új ingyenes "kenyérbolt"

Köszi smile.gif
Vateraforum
IDÉZET(3starkft @ 2009-04-17 14:09) *
146116911

Kb: 2 hete tapasztalom ezt a hibát és az azota feltöltött termékeimnél kivétel nélkül jelentkezett! Várom válaszukat! Üdv 3starkft


Tisztelt 3starkft!

A kérdéses aukciónál jelenleg is láthatóak a képek.
3starkft
IDÉZET(Vateraforum @ 2009-04-17 23:46) *
Tisztelt 3starkft!

A kérdéses aukciónál jelenleg is láthatóak a képek.


Üdv!
Ez igy is van na és ez lenne a gond ! 2 db kép latszik és 4 db kép van beszurva ,ezt kérdem ez miert van? A jelenleg nem látható képek kb 24 órat voltak láthatóak! Várom a válaszukat
Vateraforum
IDÉZET(3starkft @ 2009-04-18 09:37) *
Üdv!
Ez igy is van na és ez lenne a gond ! 2 db kép latszik és 4 db kép van beszurva ,ezt kérdem ez miert van? A jelenleg nem látható képek kb 24 órat voltak láthatóak! Várom a válaszukat


Tisztelt 3starkft!

A kérdést továbbítottuk a technikus kollégáknak.
3starkft
IDÉZET(Vateraforum @ 2009-04-18 10:28) *
Tisztelt 3starkft!

A kérdést továbbítottuk a technikus kollégáknak.


Köszönöm ! rolleyes.gif
dora100
Jó estét! Sokszor előfordul, hogy amikor a már meghirdetett termékeim leírását szeretném bővíteni, a termékleírásban a korábban leírtakat nem jeleníti meg, azaz olyan mintha nem írtam volna oda semmit. Ez miért történik? Kérem oldják meg ezt a problémát. Szerintem nem nálunk van a hiba, mert minden weboldal hibátlanul működik. Köszönöm!
Vateraforum
IDÉZET(dora100 @ 2009-04-18 21:38) *
Jó estét! Sokszor előfordul, hogy amikor a már meghirdetett termékeim leírását szeretném bővíteni, a termékleírásban a korábban leírtakat nem jeleníti meg, azaz olyan mintha nem írtam volna oda semmit. Ez miért történik? Kérem oldják meg ezt a problémát. Szerintem nem nálunk van a hiba, mert minden weboldal hibátlanul működik. Köszönöm!


Tisztelt dora100!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk. Kérjük adjon meg egy konkrét termékkódot.
speederfan
sziasztok.
nekem lenne egy kis problémám.
adtam egy negativot eladónak,jogosan.
mégis arra kért vonjam vissza.
csak nem tudom hogy kell?
help! huh.gif
Vateraforum
IDÉZET(speederfan @ 2009-04-19 09:15) *
sziasztok.
nekem lenne egy kis problémám.
adtam egy negativot eladónak,jogosan.
mégis arra kért vonjam vissza.
csak nem tudom hogy kell?
help! huh.gif


Tisztelt speederfan!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
böcűs
IDÉZET(speederfan @ 2009-04-19 09:15) *
sziasztok.
nekem lenne egy kis problémám.
adtam egy negativot eladónak,jogosan.
mégis arra kért vonjam vissza.
csak nem tudom hogy kell?
help! huh.gif

Ha jogosan adtad akkor miért kell visszavonni?Vagy nem adtad jogosan akkor miért adtad?Jó heccnek tünt és most meg beijedtél ?Néha nehéz megérteni az embereket!!
3starkft
IDÉZET(3starkft @ 2009-04-18 10:38) *
Köszönöm ! rolleyes.gif

Üdv!
Érdeklődnék,hogy a "Technikus kollégáknak" sikerült-e az általam jelzett hibával valamit kezdeni. Szeretnék új termékeket feltölteni de amíg nem tökéletes a rendszer addig nem akarok!
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(3starkft @ 2009-04-23 09:30) *
Üdv!
Érdeklődnék,hogy a "Technikus kollégáknak" sikerült-e az általam jelzett hibával valamit kezdeni. Szeretnék új termékeket feltölteni de amíg nem tökéletes a rendszer addig nem akarok!


Kedves 3starkft!

Technikus kollégáink ellenőrizték a leírtakat és rendszerünkben nem találtak hibát. Az Ön által feltöltött képek
abban az esetben nem jelennek meg a termékleírásban, ha azok ideiglenesen a tárhelyen sem elérhetőek.
Javasoljuk, hogy a külső oldalakon előforduló hibák elkerülése végett képeit közvetlenül a Vaterára töltse fel.
denizizi
A költözködés miatt nem lesz fentakadás a Vatera üzemeltetésénél, azért az uj cimüket megirhatták volna.

Semilyen levélben nem értesítenek minkat a változásokrol pl erröl sem.
tamas13
Sziasztok,

Egy apró észrevétel, túl kevés aukciót jegyez meg az oldal. Nem vagyok nagy eladó, meg nem is árulok sokféle terméket, de pl. ha egy Decemberben-Januárban feladott hirdetést szeretnék most újra feladni akkor nem találom meg az eladott áruk újraregisztrálása/lejárt termékek újraregisztrálása alatt sem.
Így most pötyöghetem meg kereshetem újra az egész aukciót.

Picit növelni kéne a felhasználónként eltárolt aukciók számát pl. a legutolsó 50 félét megjegyezhetné a rendszer valamilyen menüpont alatt.

üdv.
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(tamas13 @ 2009-04-24 06:49) *
Sziasztok,

Egy apró észrevétel, túl kevés aukciót jegyez meg az oldal. Nem vagyok nagy eladó, meg nem is árulok sokféle terméket, de pl. ha egy Decemberben-Januárban feladott hirdetést szeretnék most újra feladni akkor nem találom meg az eladott áruk újraregisztrálása/lejárt termékek újraregisztrálása alatt sem.
Így most pötyöghetem meg kereshetem újra az egész aukciót.

Picit növelni kéne a felhasználónként eltárolt aukciók számát pl. a legutolsó 50 félét megjegyezhetné a rendszer valamilyen menüpont alatt.

üdv.


Kedves tamas13!

Az érvényes licit nélkül lezárult aukciók 30 nappal az aukció zárása után már nem jelennek meg a Vatera
piacterén és az eladók személyes menüjében. Amennyiben ennél hosszabb ideig szeretné megőrizni a
korábban feltöltött aukcióit, javasoljuk a Vatera PST2 használatát.
Vatera PST2 - tömeges termékfeltöltő szoftver
zpepe26
Tisztelt Vatera!

Nem tudom kifizetni bankkártyával a jutalékot, most már egy hónapja. Korábban mindig működött a fiztés, és ugyanezzel a kártyával fizettem, most viszont mindig az alábbi üzenetet kapom:

"Pillanatnyilag a banki rendszer nem elérhető. Kérjük, tranzakcióját ismételje meg később."

Üdv: zpepe26
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(zpepe26 @ 2009-04-24 12:18) *
Tisztelt Vatera!

Nem tudom kifizetni bankkártyával a jutalékot, most már egy hónapja. Korábban mindig működött a fiztés, és ugyanezzel a kártyával fizettem, most viszont mindig az alábbi üzenetet kapom:

"Pillanatnyilag a banki rendszer nem elérhető. Kérjük, tranzakcióját ismételje meg később."

Üdv: zpepe26


Kedves zpepe26!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk, vegye fel az OTP telefonos vagy internetes ügyfélszolgálatával
a probléma megoldása véget a kapcsolatot.
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.