Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Vatera oldalak
Vatera.hu Fórum > Általános > Technikai észrevételek
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203
mazsolla
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-12 10:35) *
Tisztelt mazsolla!

A leírtakat továbbítottuk a felelős kollégáknak.


Tisztelt VateraBenz !

Kösz. Az ügyfél válaszolt is arra a levelemre. Tehát van valami ami mégis müködik.
Mostmár kezdek jobban megbizonyosodni, hogy nem nálam van a gond.
15:33 és 15:41 - közt három különbözö postafókból küldtem levelet, egyikre sem jött válasz.
Ezután egy másik net szolgáltatótol, van egy második is, küldtem ki levelet a biztonsag@vatera.com - ra.
A válasz oda sem jött vissza.
Gondolom ez már kimeríti a kisérletezés fogalmát és itt már biztos, hogy nem nálam lehet a gond ( szerintem ). not_i.gif
Andráskó
IDÉZET(scaevola @ 2009-12-11 20:14) *
Honan tudod? huh.gif

Lehet, hogy tényleg tudatlan vagyok, és a bizgentyű06 név alatt a Rolex, a verda12 néven pedig a Mercedes szerepel?
annagt
a postaköltség után is kell jutalékot fizetni (ami hozzáadódik újonnan az árhoz)?

mivel az illető a fizetési módnál nem adott meg személyes átvételt(de az lesz) és amikor le akarom ütni a terméket mképpen hozzá akarja adni a pk-t.
VateraBenz
IDÉZET(annagt @ 2009-12-13 19:39) *
a postaköltség után is kell jutalékot fizetni (ami hozzáadódik újonnan az árhoz)?

mivel az illető a fizetési módnál nem adott meg személyes átvételt(de az lesz) és amikor le akarom ütni a terméket mképpen hozzá akarja adni a pk-t.


Tisztelt annagt!

A szállítási díj után természetesen nem kell jutalékot fizetni.
mokustojas007
Az lenne a kérdésem hogy hogyan tudnám az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot?
VateraBenz
IDÉZET(mokustojas007 @ 2009-12-14 12:32) *
Az lenne a kérdésem hogy hogyan tudnám az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot?


Tisztelt mokustojas007!

A Vatera.hu ügyfélszolgálata a kapcsolatfelvétel menüponton keresztül érhető el.
A telefonon vagy személyesen feltett kérdésekre nem áll módunkban válaszolni! Ügyfélszolgálatunk kizárólag az írásban történő megkeresésekre reagál.
terika23
Kedves Moderátorok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a látogatószám mérő funkció mikor fog helyreállni? Most sem működik
rendesen, a termékeimen több aukciófigyelő is van, de az eladói lap szerint 0 látogató volt.
A választ előre is köszönöm!
~terika23
mazsolla
Mivel a " hivatalos úton " még nem érkezett válasz, megkérdezem itt, hátha gyorsabban megy:
A szombaton 16:30 - kor az Ügyefélszolgálatnak küldött levelemre sajnos még nem érkezett válasz. Ticket#2009121110005533
Utána lehetne nézni, és esetleg a benne foglaltaknak is ? Ugyanis az amiröl szó van benne, sajnos még mindig nem müködik.

Köszönöm.
VateraBenz
IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-14 13:25) *
Mivel a " hivatalos úton " még nem érkezett válasz, megkérdezem itt, hátha gyorsabban megy:
A szombaton 16:30 - kor az Ügyefélszolgálatnak küldött levelemre sajnos még nem érkezett válasz. Ticket#2009121110005533
Utána lehetne nézni, és esetleg a benne foglaltaknak is ? Ugyanis az amiröl szó van benne, sajnos még mindig nem müködik.

Köszönöm.


Tisztelt mazsolla!

A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére ügyfélszolgálatos kollégáink válaszolnak. Az e-mail-ben leírt információk alapján kollégáink elkezdik az ügy feldolgozását és munkanapokon lehetőleg 12-24 órán belül reagálnak a bejelentésre.
mazsolla
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-14 13:29) *
Tisztelt mazsolla!

A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére ügyfélszolgálatos kollégáink válaszolnak. Az e-mail-ben leírt információk alapján kollégáink elkezdik az ügy feldolgozását és munkanapokon lehetőleg 12-24 órán belül reagálnak a bejelentésre.


Tisztelt VateraBenz !

Kösz a választ.
Akkor ez már nem aktuális, vagy már nincs érvényben :
" VIP ügyfélszolgálat, gyors - munkanapokon, 09-17 óra között 4 órán belüli - válaszokkal (pl. szerdán 12 órakor feltett kérdésre legkésőbb 16 óráig a pénteken 15 órakor feltett kérdésre legkésőbb hétfőn 11 óráig válaszolunk). !" ?


VateraBenz
IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-14 13:35) *
Tisztelt VateraBenz !

Kösz a választ.
Akkor ez már nem aktuális, vagy már nincs érvényben :
" VIP ügyfélszolgálat, gyors - munkanapokon, 09-17 óra között 4 órán belüli - válaszokkal (pl. szerdán 12 órakor feltett kérdésre legkésőbb 16 óráig a pénteken 15 órakor feltett kérdésre legkésőbb hétfőn 11 óráig válaszolunk). !" ?

Tisztelt mazsolla!

Levelére az első, azaz a mai munkanapon válaszoltak kollégáink. Megjegyezzük, a biztonsag@vatera.com címre más felhasználóktól érkeztek a mai napon is e-mailek. Kollégáink is kipróbálták és nekik is megérkezett az automata válasz, nem tapasztaltak problémát. Öntől legutóbb 2009.12.12 16:35:05-kor érkezett a címre levél.
Esetleg ellenőrizze nem írta-e el a címet, illetve érdeklődjön e-mail szolgáltatójánál a levelek holléte felől.

mokustojas007
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-14 12:36) *
Tisztelt mokustojas007!

A Vatera.hu ügyfélszolgálata a kapcsolatfelvétel menüponton keresztül érhető el.
A telefonon vagy személyesen feltett kérdésekre nem áll módunkban válaszolni! Ügyfélszolgálatunk kizárólag az írásban történő megkeresésekre reagál.



A levélben amit kaptam ez volt írva:
"Amennyiben a későbbiekben levelet ír ezzel az üggyel kapcsolatban, kérjük
> > mindig hagyja a Tárgy (Subject) mezőben a 2009121310004441 azonosítót.
> > Rendszerünk ebből automatikusan felismeri, hogy melyik ügyben levelezünk."
de ha végigmegyek az ügyfélszolgálatos problémamegoldó nyavaján akkor a végén a levélnél NINCS tárgy mező!
Meg azt írták hogy 48 órán belűl reagálnak a levelemre de sajnos a probléma olyan jellegű hogy nincs 48 órám mert mai nap le fog járni a licit ahogy azt a második levelemben le is írtam.
VateraBenz
IDÉZET(mokustojas007 @ 2009-12-14 14:57) *
A levélben amit kaptam ez volt írva:
"Amennyiben a későbbiekben levelet ír ezzel az üggyel kapcsolatban, kérjük
> > mindig hagyja a Tárgy (Subject) mezőben a 2009121310004441 azonosítót.
> > Rendszerünk ebből automatikusan felismeri, hogy melyik ügyben levelezünk."
de ha végigmegyek az ügyfélszolgálatos problémamegoldó nyavaján akkor a végén a levélnél NINCS tárgy mező!
Meg azt írták hogy 48 órán belűl reagálnak a levelemre de sajnos a probléma olyan jellegű hogy nincs 48 órám mert mai nap le fog járni a licit ahogy azt a második levelemben le is írtam.


Tisztelt mokustojas007!

A tárgy (subject) mező nem a levél végén, hanem fent a fejlécben található.
A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére ügyfélszolgálatos kollégáink válaszolnak.
VateraBenz
IDÉZET(terika23 @ 2009-12-14 12:40) *
Kedves Moderátorok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a látogatószám mérő funkció mikor fog helyreállni? Most sem működik
rendesen, a termékeimen több aukciófigyelő is van, de az eladói lap szerint 0 látogató volt.
A választ előre is köszönöm!
~terika23


Tisztelt terika23!

A szerver logokban megnéztük és működik. A számláló és az aukciófigyelő viszont nincs szinkronban, mert a figyelő kérése azonnal látszik, míg a számláló állása bizonyos időközönként frissül.
marijja
TISZTELT MODERÁTOR

A KÉRDÉSEM, HOGY MIKOR RENDEZŐDIK AZ, HOGY ENNYIT NE LÉPTESSEN KI A VATERA. A LEGKELLEMETLENEBB HA LICITBE VAGYOK ÉS KIDOBÁL A RENDSZER.
ÜDV.marijja
VateraBenz
IDÉZET(marijja @ 2009-12-14 20:01) *
TISZTELT MODERÁTOR

A KÉRDÉSEM, HOGY MIKOR RENDEZŐDIK AZ, HOGY ENNYIT NE LÉPTESSEN KI A VATERA. A LEGKELLEMETLENEBB HA LICITBE VAGYOK ÉS KIDOBÁL A RENDSZER.
ÜDV.marijja


Tisztelt marijja!

A jelzett hiba nem a Vaterától indul ki. Javasoljuk, ellenőrizze az operációs rendszer biztonsági beállításait.
tomas73
Tisztelt Vatera moderátor.
Érdeklődnék mért van az hogy a képes aukciók 50%-án ál nem jeleníti meg a képeket?
Például a tegnapi nap megtekintett aukciónál ma már nincsenek képek csak szép nagy szürke téglalapok?
Vagy például a mostani keresés:Műszaki cikk elektronika csak képes,az utóbbi 1 órában indított aukciók

http://www.vatera.hu/muszaki_cikk_elektron...p;pt=3&td=1

HÁNY KÉPES AUKCIÓ VAN?(KÉPPEL)?
Ha már az eladó feltölti az eladásra kínált termékeit (képekkel) akkor gondolom azért teszi hogy ha valaki a képeket látja az alapján meg is vegye.

Vagy megint kap minden eladó megint 1 hónapig "ingyenes" vatera galériát?
Üdvözlettel:tamás
not_i.gif
zejopy
IDÉZET(tomas73 @ 2009-12-14 21:19) *

Az ciki, ha a linkre kattintva sok képet látok? smile.gif
VateraBenz
IDÉZET(tomas73 @ 2009-12-14 21:19) *
Tisztelt Vatera moderátor.
Érdeklődnék mért van az hogy a képes aukciók 50%-án ál nem jeleníti meg a képeket?
...


Tisztelt tomas73!

A képek látszanak. Kivéve, ha a saját gépén valamilyen adblocker vagy egyéb "szigorú" biztonsági, spam vagy hirdetés szűrő programot használ. Ezek némelyike a képek egy részét nem engedi megjeleníteni. A beszúrt linken lévő összes aukciónál is látható minden fotó.
VateraBenz
IDÉZET(zejopy @ 2009-12-14 21:21) *
Az ciki, ha a linkre kattintva sok képet látok? smile.gif


Küldök egy adblockert, ha sokallja smile.gif
zejopy
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-14 21:22) *
Küldök egy adblockert, ha sokallja smile.gif

Köszönöm, nagyon kedves. biggrin.gif
tomas73
Üdvözlet mindenkinek kipróbáltam lekapcsoltam a flashblockot és tényleg voltak képek.
Tanulság :azokat a linkeket meg se nézem nem vagyok kíváncsi a reklámokkal telipakolt oldalakra.
sajnálom azokat az eladókat.
üdvözlet:tamás
tomas73
Csak még egy hozzászólás:
a flashblockot már több mint egy éve használom eddig a vatera oldalak rendesen bejöttek reklámok nélkül egészen a tegnapi napig,azóta csak 50%-os arányban.
A programon azóta nem volt frissítés tehát nem az én gépemen történtek változások,hanem a vatera oldalain.
Mellesleg a főoldalon belépve sem látom hogy ki lenne írva hogy egy felhasználó csak úgy láthatja az árúra bocsájtott termékek képeit ha engedélyezi a böngészőjében a reklámok futtatását.
Ez nem egy kicsit diszkriminatív az eladóval és a leendő vevővel szemben (aki nem akar reklámokat nézni)?
Hol van itt az esélyegyenlőség?
Mint vásárlók könyvét nem találva ide írtam be személyes véleményem.
üdvözlettel:tamás
Vateraoroszlan
IDÉZET(tomas73 @ 2009-12-15 12:54) *
Csak még egy hozzászólás:
a flashblockot már több mint egy éve használom eddig a vatera oldalak rendesen bejöttek reklámok nélkül egészen a tegnapi napig,azóta csak 50%-os arányban.
A programon azóta nem volt frissítés tehát nem az én gépemen történtek változások,hanem a vatera oldalain.
Mellesleg a főoldalon belépve sem látom hogy ki lenne írva hogy egy felhasználó csak úgy láthatja az árúra bocsájtott termékek képeit ha engedélyezi a böngészőjében a reklámok futtatását.
Ez nem egy kicsit diszkriminatív az eladóval és a leendő vevővel szemben (aki nem akar reklámokat nézni)?
Hol van itt az esélyegyenlőség?
Mint vásárlók könyvét nem találva ide írtam be személyes véleményem.
üdvözlettel:tamás

Kedves tomas73!

A termékek képei az img.vatera.hu oldalról érkeznek, tehát nem advertek. Valószínűleg a használt szoftver érzékel egyes elemeket annak, a képek forrása önmagában ezt nem indokolja.

"Vásárlók könyve" - csúnyább nevén Panaszkönyv - van a Fórumban.
arany
Kedves moderátor!

Nem működik a feltöltés funkció, kérem tájékoztassanak, hogy kinél van a hiba.
VateraBenz
IDÉZET(arany @ 2009-12-15 19:01) *
Kedves moderátor!

Nem működik a feltöltés funkció, kérem tájékoztassanak, hogy kinél van a hiba.


Tisztelt arany!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk. Pontosan mit ért azon, hogy nem működik?
arany
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-15 20:00) *
Tisztelt arany!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk. Pontosan mit ért azon, hogy nem működik?

Feltöltéskor nem jelenik meg az egész oldal, ha többszöri frissítésre sikerül, akkor nem mennek fel a képek. Most 3 aukciót indítottam képek nélkül sajnos.

AMI NAGYOBB gond, minden termékem lejárt státuszba került, és megduplázódott. Eddig 4 oldalon voltak termékeim, most lejárton 7 oldal.Várom mielőbbi válaszukat!!!
VateraBenz
IDÉZET(arany @ 2009-12-15 20:09) *
Feltöltéskor nem jelenik meg az egész oldal, ha többszöri frissítésre sikerül, akkor nem mennek fel a képek. Most 3 aukciót indítottam képek nélkül sajnos.

AMI NAGYOBB gond, minden termékem lejárt státuszba került, és megduplázódott. Eddig 4 oldalon voltak termékeim, most lejárton 7 oldal.Várom mielőbbi válaszukat!!!


Tisztelt arany!

Legyen kedves részletesen leírni a problémát a Kapcsolatfelvételen keresztül Technikai problémák főtémán belül a megfelelő altéma kiválasztásával.
Az e-mail-ben leírt információk alapján kollégáink elkezdik az ügy feldolgozását és munkanapokon lehetőleg 12-24 órán belül reagálnak a bejelentésre.
Köszönjük!
rfonta
Itt a feltölhető kép méretére 2MB-van irva, amit a Vatera átméretez 150Kbytre.
Itt viszont a kép mérete max 100Kbyte.
?
zpepe26
Kedves Moderátorok,

jelentem, ma kaptam egy halom felszólítást, hogy "értékelje az adás-vételt"! Ezek szerint (újra) működik.

Üdv: zpepe26
Vateraoroszlan
IDÉZET(rfonta @ 2009-12-16 08:53) *
Itt a feltölhető kép méretére 2MB-van irva, amit a Vatera átméretez 150Kbytre.
Itt viszont a kép mérete max 100Kbyte.
?

Kedves rfonta!

A feltöltendő kép maximális mérete 2 MB lehet. A vatera automatikusan 150 kbyte méretre tömöríti a 150 kbyte-nál nagyobb méretű képeket.
Vateraoroszlan
IDÉZET(zpepe26 @ 2009-12-16 10:09) *
Kedves Moderátorok,

jelentem, ma kaptam egy halom felszólítást, hogy "értékelje az adás-vételt"! Ezek szerint (újra) működik.

Üdv: zpepe26

Kedves zpepe26!

Örömmel olvastuk, hogy ismét működik a funkció.
Köszönjük a visszajelzést!
Erikiri
Kedves Moderátorok!
Szeretnék segítséget kérni. Sikeresen licitáltam két aukción - azonosító számuk 157915929 és 158583511 - de még nem találkoztam a kapcsolatfelvételhez szükséges adatokat tartalmazó e-maillel. Mivel elég sok aukciót figyelünk, rengeteg Vaterás emilt kapok, ezért elképzelhetőenk tartom, hogy a rendszer elküldte az emilt, én meg tévedésből töröltem.
Lenne lehetőség arra, hogy ezeket az emileket újra elküldjétek nekem? Szeretném mielőbb felvenni a kapcsolatot az eladókkal.
Üdv. Erikiri
zejopy
IDÉZET(Erikiri @ 2009-12-16 22:41) *
Kedves Moderátorok!
Szeretnék segítséget kérni. Sikeresen licitáltam két aukción - azonosító számuk 157915929 és 158583511 - de még nem találkoztam a kapcsolatfelvételhez szükséges adatokat tartalmazó e-maillel. Mivel elég sok aukciót figyelünk, rengeteg Vaterás emilt kapok, ezért elképzelhetőenk tartom, hogy a rendszer elküldte az emilt, én meg tévedésből töröltem.
Lenne lehetőség arra, hogy ezeket az emileket újra elküldjétek nekem? Szeretném mielőbb felvenni a kapcsolatot az eladókkal.
Üdv. Erikiri

Nevük melletti kis boríték -- katt -- megvilágosodás. smile.gif wink.gif
pirinyo007
ha valaki tudja segitsen ! töltenék föl termékeket mindent kitöltök képet mindent teszek föl rákatintok hogy küldje és ki is irja feltöltés fojamatban kérem várjon ez kb tart 2 percig aztán se kép se hang megszakad mitöl lehet ez kérem segitsen valaki köszönöm
Vateraoroszlan
IDÉZET(pirinyo007 @ 2009-12-17 13:46) *
ha valaki tudja segitsen ! töltenék föl termékeket mindent kitöltök képet mindent teszek föl rákatintok hogy küldje és ki is irja feltöltés fojamatban kérem várjon ez kb tart 2 percig aztán se kép se hang megszakad mitöl lehet ez kérem segitsen valaki köszönöm

Kedves pirinyo007!

Valószínűleg túl nagyok a képek. Javasoljuk, csökkentse a képek méretét pl. az Irfanview szoftverrel, amely elérhető a Letöltés menüpontból.

Esetleg érdemes a tűzfal beállításait is megvizsgálni, nincsenek-e túl szigorúra véve a biztonsági beállítások.
Vateraoroszlan
IDÉZET(boszko3 @ 2009-12-17 15:39) *
Sziasztok!

Már többször jeleztem a Vatera fele az önlicitáló felhasználókat! (...)

Szeretném felhívni figyelmeteket a következőkre:
A Twister1 és az Elekes7 egy személy! Következők miatt: pl.: a 154068962 termékkodon eladott 100 Rubel UNC CB8069715 verési számmal készített papírpénzt már egyszer eladta és a vevő Elekes7 volt, most ugyan ezt a vérési számmal készített (CB8069715) 100 rubel UNC papírpénzt a 158268627 termékkodon újra licitre ajánlotta! Pedig az értékelés pozitív volt az első eladásnál, ez hogy lehet?
De ez csak egy termék!! Több is volt és van!!

Tegnap jártam úgy, hogy licitáltam egy termékre ami le volt védve, így érthető módon nem nyertem meg az aukciót. Egy órára rá pedig megkaptam a második lehetőséget az eladótól!

Amennyiben ilyet tapasztaltok azt jelezzétek a rendes felhasználók felé! (...)

Kedves boszko3!

A jelzett ügy feldolgozás alatt áll, türelmét kérjük.

(A többszöri jelzés egészen pontosan kettőt jelent, ebből a másodikat 1 óra 4 perce küldte el.)
molvany
Ma reggel 08:35 - kor jött vissza az Ügyfélnek írt levelemre a Ticket szám: 2009121710000652
A PEP - szerint, ( munkaidöben ) max. négy órán belül választ kellene kapnom a kérdésemre. Ez sajnos 10,5 óra elmúltával sem történt meg.
Köszönöm ( természetesen nem azt a választ amit még nem kaptam meg ) thank_you.gif
VateraBenz
IDÉZET(molvany @ 2009-12-17 20:39) *
Ma reggel 08:35 - kor jött vissza az Ügyfélnek írt levelemre a Ticket szám: 2009121710000652
A PEP - szerint, ( munkaidöben ) max. négy órán belül választ kellene kapnom a kérdésemre. Ez sajnos 10,5 óra elmúltával sem történt meg.
Köszönöm ( természetesen nem azt a választ amit még nem kaptam meg ) thank_you.gif


Tisztelt molvany!

Konkrétan mit ért "Ügyfélen"?
És mi a helyzet a biztonsag@vatera.com címre írt leveleivel?
molvany
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-17 20:53) *
Tisztelt molvany!

Konkrétan mit ért "Ügyfélen"?
És mi a helyzet a biztonsag@vatera.com címre írt leveleivel?



Tisztelt VateraBenz !

smile.gif smile.gif Most halotta elöször, hogy az ügyfélszolgálatot valaki rövidítve " ügyfélnek " is írja és írhatja ? Meg vagyok lepve yes3.gif
Azok a levelek továbbra sem jönnek vissza a vateránál megadott emil címemre. Nem fura egy dolog ?
Minden létezö vatera levél megérkezik számomra ( mint az " ügyfélszolgálatnak " írt levelemre visszaérkezö Ticket szám is többek között, mint látható ).
A többi vatera értesítö levélformákat most nem sorolnám.
VateraBenz
IDÉZET(molvany @ 2009-12-17 22:26) *
Tisztelt VateraBenz !

smile.gif smile.gif Most halotta ...


Tisztelt molvany!

Az ügyfélszolgálatos kollégák tájékoztatása alapján kapott választ üzenetére, amelyben türelmét kérték, illetőleg ma is kapott egy részletesebb emailt kérdésére. A lényegi mondanivalója a levélnek az, hogy a hiányolt automata üzenetek kiküldésre kerültek. Hogy miért nem jutottak el Önhöz - más felhasználó ilyen problémát egyébként nem jelzett - még nem tudják technikus kollégáink. Mindenesetre ellenőrizzük a leírtakat. Türelmét kérjük.
molvany
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-18 11:07) *
Tisztelt molvany!

Az ügyfélszolgálatos kollégák tájékoztatása alapján kapott választ üzenetére, amelyben türelmét kérték, illetőleg ma is kapott egy részletesebb emailt kérdésére. A lényegi mondanivalója a levélnek az, hogy a hiányolt automata üzenetek kiküldésre kerültek. Hogy miért nem jutottak el Önhöz - más felhasználó ilyen problémát egyébként nem jelzett - még nem tudják technikus kollégáink. Mindenesetre ellenőrizzük a leírtakat. Türelmét kérjük.


Tisztelt VateraBenz !

Igen, megkaptam az Ügyfélszolgálat levelét ( ezt ugye minden további nélkül megkapom ) és a benne kért adatokat ( amennyit ösze tudtam szedni ) vissza is küldtem.
A türelmemmel nincs gond. Simán csak az a gondom, hogy így nincs bizonyítékom, hogy egy adott esetben én megtettem ( leglább is megpróbáltam ) azt amit lehetett.
Reméljük hamarossan lesz megoldás.
VateraBenz
IDÉZET(molvany @ 2009-12-18 11:56) *
...
Simán csak az a gondom, hogy így nincs bizonyítékom, hogy egy adott esetben én megtettem ( leglább is megpróbáltam ) azt amit lehetett.
Reméljük hamarossan lesz megoldás.


Tisztelt molvany!

Ebben lényegében igaza van.
Ugyanakkor ha a levele célba ért, akkor azt szükség esetén ticket nélkül is elő tudjuk keresni.
annagt
Egyszer csak,úgy ma délelőtt hirtelen,megváltozott a képernyőfelbontásom a vaterán. Mintha minden nagyobb lenne és rosszabb felbontású. A beállításaim ugyanazok,nem értem. Csak nekem van gondom? mert akkor az én gépemmel van gáz.
VateraBenz
IDÉZET(annagt @ 2009-12-19 10:02) *
Egyszer csak,úgy ma délelőtt hirtelen,megváltozott a képernyőfelbontásom a vaterán. Mintha minden nagyobb lenne és rosszabb felbontású. A beállításaim ugyanazok,nem értem. Csak nekem van gondom? mert akkor az én gépemmel van gáz.


Tisztelt annagt!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk.
annagt
Köszönöm. Esetleg ha valaki ért hozzá hogy mi lehet,akkor egy más fórumban esetleg segíthetne. (se nem fut csökkentett módban a gép,se nem változtattam az alapbeállításokon stb stb).
ruci01
Tisztelt Vatera!

hol tudom megtekinteni összegyűjteve, hogy mely termékek eladóitól kérdeztem. Ugyanis most keresek egyet, de nem emlékszem pontosan, hogy melyik volt.
zejopy
IDÉZET(ruci01 @ 2009-12-19 14:12) *
Tisztelt Vatera!

hol tudom megtekinteni összegyűjteve, hogy mely termékek eladóitól kérdeztem. Ugyanis most keresek egyet, de nem emlékszem pontosan, hogy melyik volt.

Személyes menü -- levelezés -- ott keresgélj.
VateraBenz
IDÉZET(ruci01 @ 2009-12-19 14:12) *
Tisztelt Vatera!

hol tudom megtekinteni összegyűjteve, hogy mely termékek eladóitól kérdeztem. Ugyanis most keresek egyet, de nem emlékszem pontosan, hogy melyik volt.


Tisztelt ruci01!

A Személyes menüjében a Levelesláda menüpontban tudja megnézni a beérkezett üzeneteit.
bzoli54
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-19 14:42) *
Tisztelt ruci01!

A Személyes menüjében a Levelesláda menüpontban tudja megnézni a beérkezett üzeneteit.

Tisztelt VateraBenz!A kérdés arra vonatkozott hogy az elküldött de még megnem válaszolt levéleket is vissza lehet keresni valahol?Mondjuk szeretnék venni egy vázát és ezért több eladót is megkérdezek,de elfelejtem betenni Őket a kedvencek közé!!Van rá mód hogy a SAJÁT elküldött leveleket láthassam még mielőtt arra jött volna válasz?Köszönöm
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.