Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Vatera oldalak
Vatera.hu Fórum > Általános > Technikai észrevételek
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205
hytech
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-04-14 12:58) *
Kedves b_ede!

Őszintén szólva ezt a jelenséget azóta sem sikerült reprodukálnunk, többféle típusú és verziójú böngészőt illetve konfigurációt használva sem.

Ennek okán technikus kollégáinknak eddig nem sikerült előrelépniük az ügyben.


Sajnos a tiltólista fagyása IE8-al még ugyanúgy fennáll mint 3 hete. not_i.gif

Jelzem a gépem igazi high technology - Lenovo X301-es 128-as SSD-vel - még mielőtt valaki egy 486DX-33-al meggyanusítana mosking.gif

Szal a hiba nem az én készülékemben van ez kb. olyan biztos mint a halál.
Vateraoroszlan
IDÉZET(b_ede @ 2010-04-14 13:13) *
200 körül van a licitált termékek száma nálam és azt listázom sajnos még mindíg fagy a rendszer tőle ...



IDÉZET(hytech @ 2010-04-14 14:47) *
Sajnos a tiltólista fagyása IE8-al még ugyanúgy fennáll mint 3 hete. not_i.gif ...

Kedves b_ede, hytech és minden érintett!

Az előbbi jelzés alapján sikerült reprodukálnunk a jelenséget. Kollégáink dolgoznak az optimalizáláson.

Köszönjük az együttműködést és a türelmet!
Grobar
Egy észrevételem lenne, a terméklapon megvan adva a banki átutalás, mint fizetési lehetőség. Ami véleményem szerint, nem azonos a pénztári befizetéssel. Utóbbi nekem 140 Ft-ba kerül (Június 1.-től 200 Ft-ba), a vállalkozói számla miatt. Nem lehetne bevezetni ezt a fizetési módot is? (pénztári készpénz befizetés)

VateraBenz
IDÉZET(Grobar @ 2010-04-15 17:25) *
Egy észrevételem lenne, a terméklapon megvan adva a banki átutalás, mint fizetési lehetőség. Ami véleményem szerint, nem azonos a pénztári befizetéssel. Utóbbi nekem 140 Ft-ba kerül (Június 1.-től 200 Ft-ba), a vállalkozói számla miatt. Nem lehetne bevezetni ezt a fizetési módot is? (pénztári készpénz befizetés)

Kedves Grobar!

A leírtakat továbbítottuk a felelős kollégáknak, akik indokolt esetben megteszik majd a szükséges intézkedéseket.
Köszönjük.
Grobar
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-04-15 17:27) *
Kedves Grobar!

A leírtakat továbbítottuk a felelős kollégáknak, akik indokolt esetben megteszik majd a szükséges intézkedéseket.
Köszönjük.


Nagyon köszönöm, szerintem indokolt lenne.
b_ede
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-04-14 15:17) *
Kedves b_ede, hytech és minden érintett!

Az előbbi jelzés alapján sikerült reprodukálnunk a jelenséget. Kollégáink dolgoznak az optimalizáláson.

Köszönjük az együttműködést és a türelmet!


Igazán örülök
mindig a lepényhal megy előre
a remény-hal meg utoljára mosking.gif
VateraBenz
IDÉZET(b_ede @ 2010-04-15 19:10) *
Igazán örülök
mindig a lepényhal megy előre
a remény-hal meg utoljára mosking.gif

A személyes menüből két eddig problémás menüpont forráskódját már átírták a fejlesztő kollégák, így azok már IE alatt sem lehetnek lassúak.
A többi folyamatosan készül.
b_ede
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-04-15 20:52) *
A személyes menüből két eddig problémás menüpont forráskódját már átírták a fejlesztő kollégák, így azok már IE alatt sem lehetnek lassúak.
A többi folyamatosan készül.


Köszönöm
természetesen türelemmel várok
és még annyi haszna volt a dolognak , hogy a sajár lassúbb gépemen némi optimalizálást követtem el amire eddig nem kellett gondolnom mert nem éreztem szükségét
Az eredmény más lapoknál ( a vatera oldalain belül is ) még számomra is meglepő volt
mindíg van új a nap alatt
Monacomax
Tisztelt Vatera!

Az Aukciófigyelőm (Személyes menü- Vásárlás - Megfigyelt árverések (Aukciófigyelő))
kb. 30 terméket tud egyszerre megjeleníteni. Hogyan lehetne ezt megnövelni, vagy lapozni benne?
Esetleg csoportokba lehetne rendezni a megfigyelt termékeket?

Előre is köszönöm a választ.

Üdvözlettel:
M
strenk65
Látom mások is küszködnek a személyes menüvel egy idő óta. IE alatt például az eladó termékek listája illetve az eladott termékek listája több perc (!) alatt jön be, és ezt a jelenséget kb. a legutóbbi karbantartás óta tapasztalom. Remélem, hogy olyan gyors lesz, mint régen!
Vateraoroszlan
Kedves Fórumozók!

Személyes menü ügyében egészen pontosan 4, azaz négy darab hozzászólást kéretik visszaolvasni.
Monacomax
Tisztelt Vatera!

Mi az Önök telefonszáma?

(Bejelentettem e-mailben egy problémát és a válaszaikból eddig jóformán semmi nem derült ki.)

Üdv.:
M
nagyzee
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 15:57) *
Tisztelt Vatera!

Mi az Önök telefonszáma?

Na, az történelmi pillanat lesz, ha erre a kérdésre kapsz egy telefonszámot smile.gif
Vateraoroszlan
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 15:57) *
Tisztelt Vatera!

Mi az Önök telefonszáma?

(Bejelentettem e-mailben egy problémát és a válaszaikból eddig jóformán semmi nem derült ki.)

Üdv.:
M

Tisztelt Monacomax!

A Vatera.hu ügyfélszolgálata a kapcsolatfelvétel menüponton keresztül érhető el.

A telefonon vagy személyesen feltett kérdésekre nem áll módunkban válaszolni! Ügyfélszolgálatunk kizárólag az írásban történő megkeresésekre reagál.
Monacomax
IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-20 16:02) *
Na, az történelmi pillanat lesz, ha erre a kérdésre kapsz egy telefonszámot smile.gif


Nem tetszik nekem ez a Vatera...
Levelezek velük, de mindezidáig csak kitérő válaszokat kaptam.
Monacomax
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-04-20 16:47) *
Tisztelt Monacomax!

A Vatera.hu ügyfélszolgálata a kapcsolatfelvétel menüponton keresztül érhető el.

A telefonon vagy személyesen feltett kérdésekre nem áll módunkban válaszolni! Ügyfélszolgálatunk kizárólag az írásban történő megkeresésekre reagál.

Tisztelt Vateraoroszlan!

Miért van egy így?

Köszönettel:
M
hytech
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 16:54) *
Mért van egy így?
M


A szó elszáll az írás megmarad.
Monacomax
IDÉZET(hytech @ 2010-04-20 17:29) *
A szó elszáll az írás megmarad.

Valóban, viszont ilyen alapon az összes hivatal és cég bevezethetné ezt.
Vannak problémák, amik szóban zökkenőmentesebben intézhetőek; és ha mégis kevés volna, lehetőség van kiegészíteni írásos közléssel.
bambooflower
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 17:44) *
Valóban, viszont ilyen alapon az összes hivatal és cég bevezethetné ezt.
Vannak problémák, amik szóban zökkenőmentesebben intézhetőek; és ha mégis kevés volna, lehetőség van kiegészíteni írásos közléssel.


fogadd el egyszerüen, hogy a Vaterának nincs telefonos ügyfélszolgálata.
zejopy
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 17:44) *
Valóban, viszont ilyen alapon az összes hivatal és cég bevezethetné ezt.
Vannak problémák, amik szóban zökkenőmentesebben intézhetőek; és ha mégis kevés volna, lehetőség van kiegészíteni írásos közléssel.

Szerintem nagyon kevés olyan cég van Magyarországon, akik kb. 1 milliós ügyfélkörrel rendelkeznek. Ez olyan mértékű technikai hátteret igényelne, ami szerintem nem érné meg. Arról nem is beszélve, hogy mennyi plusz embert kellene foglalkoztatniuk. Aztán először csak az lenne a kívánság, hogy munkaidőben legye telefonos ügyfélszolgálat, utána már 24 órást akarnának.
Monacomax
IDÉZET(zejopy @ 2010-04-20 18:02) *
Szerintem nagyon kevés olyan cég van Magyarországon, akik kb. 1 milliós ügyfélkörrel rendelkeznek. Ez olyan mértékű technikai hátteret igényelne, ami szerintem nem érné meg. Arról nem is beszélve, hogy mennyi plusz embert kellene foglalkoztatniuk. Aztán először csak az lenne a kívánság, hogy munkaidőben legye telefonos ügyfélszolgálat, utána már 24 órást akarnának.


Már bocs, de ez nem érv:

Minél nagyobb az ügyfélkör, annál nagyobb a bevétel is és annál inkább képesek gazdaságos, felhasználóbarát, tisztességes ügyfélszolgálat kiépítésére.

Ott vannak pl. a távközlési szolgáltatók, bankok. Van telefonos ügyfélszolgálatuk, mást inkább nem mondanék róluk.
Az már másik kérdés, hogy Magyarországon a cég nagyságával párhuzamosan növekszik a gátlástalanság.

zejopy
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 18:10) *
Már bocs, de ez nem érv:

Minél nagyobb az ügyfélkör, annál nagyobb a bevétel is és annál inkább képesek gazdaságos, felhasználóbarát, tisztességes ügyfélszolgálat kiépítésére.

Ott vannak pl. a távközlési szolgáltatók, bankok. Van telefonos ügyfélszolgálatuk, mást inkább nem mondanék róluk.
Az már másik kérdés, hogy Magyarországon a cég nagyságával párhuzamosan növekszik a gátlástalanság.

Nem tudom, lehet, hogy igazad van, de én nem így látom.
Van olyan, ahol van ügyfélszolgálat és hetekig nem intézik el az ember dolgát. Ez itt nem így van. Nincs telefon, de legalább hozzáállás általában megfelelő. Nyilván minden lehet jobb és mindenben van hiba.
bambooflower
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 18:10) *
Már bocs, de ez nem érv:

Minél nagyobb az ügyfélkör, annál nagyobb a bevétel is


ez valami természeti törvény?
Monacomax
IDÉZET(zejopy @ 2010-04-20 18:15) *
Nem tudom, lehet, hogy igazad van, de én nem így látom.
Van olyan, ahol van ügyfélszolgálat és hetekig nem intézik el az ember dolgát. Ez itt nem így van. Nincs telefon, de legalább hozzáállás általában megfelelő. Nyilván minden lehet jobb és mindenben van hiba.

Kíváncsi leszek, hogy az ügyemet mennyire megfelelően fogják intézni.
zejopy
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 18:44) *
Kíváncsi leszek, hogy az ügyemet mennyire megfelelően fogják intézni.

Miért ne intéznék megfelelően? huh.gif
Vateraoroszlan
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 16:54) *
Tisztelt Vateraoroszlan!

Miért van egy így?

Köszönettel:
M

Kedves Monacomax!

Több oka van.
Egyrészt, a Vatera.hu piactere által nyújtott szolgáltatás jellege nem indokolja telefonos ügyfélszolgálat fenntartását.
Az Ön által említett pénzügyi, távközlési, energetikai szektorok valóban megkívánják ezt a fajta ügyintézést; hiszen pl. ha a bankautomata elnyeli a kártyáját, vagy folyik a gáz; nyilvánvalóan élőszóban, néhány percen belül intézkedni kell.

Másrészt, a Vatera Ügyfélszolgálatára beérkezett megkeresések írásban történő feldolgozása jóval kevesebb időt vesz igénybe, mintha ugyanazt a megkeresést szóban prezentálná a felhasználó (ezt tapasztalatból mondom). Egy ügy telefonon történő megoldása alatt 10-15, akár 20 levélben érkezett megkeresés oldható meg.
Ezáltal az emailben történő ügyintézés jóval gördülékenyebb, gyorsabb.

Ügyfélszolgálatunk a beérkező megkeresésekre 24-48 órán belül válaszol.

Mindazonáltal nem kívánok túl nagy horderejű vitát nyitni erről a témáról; a két piactér üzletágában nem tervezzük telefonos ügyfélszolgálat megnyitását. Egyszer már volt, nem működött.
nagyzee
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 16:54) *
Tisztelt Vateraoroszlan!

Miért van egy így?

Köszönettel:
M

egy nyomós okot mindenképpen tapasztalatból tudok:
egy írásban feltett kérdésre kb. 10 másodpercig tart bemásolni a sablonválaszt (az esetek 90%ában szerintem létezik sablon válasz).
ugyanezt elmondani telefonon ráadásul pont akkor amikor a hívó hív, sokkal tovább tart és macerás.

Remélem ezt nem tekintik sértőnek az adminok, nyomatékul azért ideteszek egy smile.gif -t


zejopy
IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 10:42) *
egy nyomós okot mindenképpen tapasztalatból tudok:
egy írásban feltett kérdésre kb. 10 másodpercig tart bemásolni a sablonválaszt (az esetek 90%ában szerintem létezik sablon válasz).
ugyanezt elmondani telefonon ráadásul pont akkor amikor a hívó hív, sokkal tovább tart és macerás.

Remélem ezt nem tekintik sértőnek az adminok, nyomatékul azért ideteszek egy smile.gif -t

De azért abban ugye egyetértünk, hogy a sablonválaszok használata kicsit gépiessé teszik az egészet, hiszen első olvasatra kitűnik, hogy nem pontosan a kérdésre érkezik?
Persze elfogadható és általában tényleg behelyettesíthető, illetve értelmezhető úgy is, hogy elégedettek legyünk vele, ha akarjuk. De ha reggel esik az eső, vagy belerúgtunk már négyszer az íróasztalba, vagy bármi hangulatrontó tényező közbejön, akkor egy sablonválasz nem biztos, hogy elégedettséget vált ki a címzettből. Még akkor sem, ha a használata indokolt és kézenfekvő. (És azért azt be kell látni, ha már meg kell keresni a Kapcsolatfelvételt, akkor már eleve zűrösebb a helyzet a megszokottnál.)
Különben ez csak kortünet, pont a nagy számú dolgok hozták magukkal. Én is sablon leveleket használok, bár nem vagyok benne biztos, hogy ez túl jó, mégis rákényszerültem a pontosság és gyorsaság miatt.
Mindezzel együtt nem tartom túl emberközpontú dolognak. smile.gif
bambooflower
IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 10:42) *
egy nyomós okot mindenképpen tapasztalatból tudok:


felhasználó és szolgáltató közötti, ebben a kérdésben fenálló "érdekkülönbséget" Leó elég plasztikusan érzékeltette:

"Másrészt, a Vatera Ügyfélszolgálatára beérkezett megkeresések írásban történő feldolgozása jóval kevesebb időt vesz igénybe, mintha ugyanazt a megkeresést szóban prezentálná a felhasználó (ezt tapasztalatból mondom). Egy ügy telefonon történő megoldása alatt 10-15, akár 20 levélben érkezett megkeresés oldható meg.
Ezáltal az emailben történő ügyintézés jóval gördülékenyebb, gyorsabb."

a felhasználó szeretné, ha idöt szánnának rá, a szolgáltatónak ez nem rentábilis.
nagyzee
IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:03) *
a felhasználó szeretné, ha idöt szánnának rá, a szolgáltatónak ez nem rentábilis.


Nem, a felhasználó azt szeretné, ha megoldódna a problémája, lehetőleg minél KEVESEBB IDŐ alatt.
Sok felhasználónál ez telefonos ügyfélszolgálatot jelentene, mert írásban egyszerűen nem tudják
érthetően és tömören megfogalmazni a problémát. Így egy szöveges üzenet megírása SZÁMUKRA
sokkal több időt igényel, mint egy telefonhívás. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.





bambooflower
IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 11:48) *
Nem, a felhasználó azt szeretné, ha megoldódna a problémája, lehetőleg minél KEVESEBB IDŐ alatt.
Sok felhasználónál ez telefonos ügyfélszolgálatot jelentene, mert írásban egyszerűen nem tudják
érthetően és tömören megfogalmazni a problémát. Így egy szöveges üzenet megírása SZÁMUKRA
sokkal több időt igényel, mint egy telefonhívás. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.


felesleges ezt részletesen elragozni. sok probléma akkor oldódik meg, ha idöt szánnak rá. azonkívül a service nem kötelezö, ám hasznos dolog. amennyiben egy szolgáltató úgy érzi, nem éri meg a befektetést, gondolom tudja, mit csinál.

azonkívül meg furcsállom, hogy ez pont töled hangzott el. nincs ilyen vagy olyan felhasználó, föleg olyan nem, akire kár az idöt pazarolni. nem ez a te mottód?
zejopy
IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 11:48) *
..................mert írásban egyszerűen nem tudják
érthetően és tömören megfogalmazni a problémát. ............. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.

Én is megértem, már csak azért is, mert ezek az emberek azok, akik beszédben sem nagyon tudják megfogalmazni a dolgot. Az ilyet kulturáltan kezelni nem könnyű. Nem elég, hogy ideges (esetleg), hanem még nem is lehet érteni, amit elmond.
A minap én is ordítoztam egy ilyen telefonos ügyfélszolgálattal, de mentségemre legyen mondva, hogy legalább érhető módon fogalmaztam meg a problémámat. Csak kicsit hangosan..... mosking.gif
Vateraoroszlan
IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:03) *
felhasználó és szolgáltató közötti, ebben a kérdésben fenálló "érdekkülönbséget" Leó elég plasztikusan érzékeltette:
(...)
a felhasználó szeretné, ha idöt szánnának rá, a szolgáltatónak ez nem rentábilis.

IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 11:48) *
(...) Így egy szöveges üzenet megírása SZÁMUKRA
sokkal több időt igényel, mint egy telefonhívás. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.

IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:53) *
felesleges ezt részletesen elragozni. sok probléma akkor oldódik meg, ha idöt szánnak rá. azonkívül a service nem kötelezö, ám hasznos dolog. amennyiben egy szolgáltató úgy érzi, nem éri meg a befektetést, gondolom tudja, mit csinál.

Bár kértem, hogy ne nyissunk erről vitát, az elhangzott valótlanságok miatt reagálnom kell.

Pontosan annyi időt szánunk a felhasználó problémájára, amennyi idő a felhasználó problémájának megoldásához szükséges!

Én elhiszem, hogy sokkal jobban ismerik és átlátják a folyamatok működését illetve az ügyfélszolgálat munkájának minőségét és megítélését az otthoni székben ülve, mivel nekem általában konzekvensen nem hajlandók igazat adni.

A sablonválaszokról annyit, hogy az olyan ügyek esetében, amelyeket a sablonválaszban megtalálható információk elolvasása megold, sablonválaszt alkalmaz minden nagyobb cég - tehát nem ördögtől való dolog.
Sőt, a Vatera ügyfélszolgálata amikor csak lehet, személyre formálja a sablonválaszokat is - ez pedig nem jellemző minden ügyfélszolgálatra, sem Magyarországon, sem külföldön.

Hogy példát is említsek - bár nyilván teljesen feleslegesen -, a felhasználó problémája az, hogy törölte a partnere elérhetőségeit tartalmazó emailt. Ez az ügy emailben, személyre szabással együtt, maximum 1 perc alatt feldolgozható. Az információ írásban rögzítve van, a felhasználó annak alapján pontosan lekövetheti, visszaellenőrizheti, pontosan milyen menüpontba kell belépnie, hová kell kattintania.
Ugyanennek az ügynek a telefonon történő megoldása (meghallgatni, amíg a felhasználó ismerteti a problémát; elmondani a megoldást, végigvezetni a felhasználót a lépéseken, stb.) az előző hozzászólásomban ismertetettek szerint növeli meg a feldolgozás idejét; ami alatt lehet, hogy éppen az Önök ügye várakozik megoldásra.

Tehát megismétlem, hogy minden problémára, ügyre pontosan annyi időt szánunk, amennyi a probléma adekvát megoldásához szükséges, ez talán szintén nem ördögtől való gondolkodásmód.
A fentiekkel ellentétes információkat határozottan visszautasítjuk.
bambooflower
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-04-21 14:06) *
Én elhiszem, hogy sokkal jobban ismerik és átlátják a folyamatok működését illetve az ügyfélszolgálat munkájának minőségét és megítélését az otthoni székben ülve, mivel nekem általában konzekvensen nem hajlandók igazat adni.


ezt viszont én utasítom vissza. rolleyes.gif
nagyzee
IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:53) *
l. nincs ilyen vagy olyan felhasználó, föleg olyan nem, akire kár az idöt pazarolni. nem ez a te mottód?

oké. Perpillanat ez a mottóm, de nekem nincs 1millió ügyfelem smile.gif Ha lesz, tuti mottót váltok.
Más hozzászólásra inkább nem válaszolok már, mert az admin kérte az ezzel kapcsolatos vita mellőzését...
nagyzee
IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-21 15:41) *
A Vatera pl. tegnap e-mailben figyelmeztetett alaptalanul egyik hozzászólásom miatt.

No, már a fenti mondtat miatt is húzd össze magad smile.gif
Varkonyi
Tisztelt Vatera!

A személyes menüt Önök változtatták meg? ...prózai kérdés...gondolom igen!

Eddig átlátható módon, rendezetten jelentek meg az eldó, illetve a licitált tételek, egymás alatt minden egyes aukció esetében (úgy, mint az aktuális ár, hányan kértek aukciófigyelőt, mikor jár le...stb... )most átláthatatlan módon, egymáshoz képest eltolt sorokkal látható a teljes oldal.

Amennyiben ez egy változtatás, jó lenne ha az előző beállításokkal is elérhető lenne minden menüpont, mert ez egy káosz.
Eddig első ránézésre össze tudtam tudtam vetni az egymás alá tartozó adatokat, ez most lényegesen több időt vesz igénybe.
Érteni értem, hogy jobban el akarták különíteni az egyes aukciókat, ám sokan összehasonlító adatokkal dolgozunk, és nem mindegy, hogy ránézésre tudok dolgozni, vagy keresgélnem kell.

Kérem tegyék elérhetővé a régi beállításokat!

Köszönettel: Varkonyi
Bigdept
Egy ideje Firefox alatt belépés után, ott, ahol "kijelentkezés"-nek kellene lennie, továbbra is "belépés" link áll, és nem lehet kijelentkezni.
A melóban, IE8 alatt ez a jelenség nem figyelhető meg, ott rendben működik a dolog.
Valakinek tippje?
Vateraoroszlan
IDÉZET(Varkonyi @ 2010-04-21 21:02) *
Tisztelt Vatera!

A személyes menüt Önök változtatták meg? ...prózai kérdés...gondolom igen!

Eddig átlátható módon, rendezetten jelentek meg az eldó, illetve a licitált tételek, egymás alatt minden egyes aukció esetében (úgy, mint az aktuális ár, hányan kértek aukciófigyelőt, mikor jár le...stb... )most átláthatatlan módon, egymáshoz képest eltolt sorokkal látható a teljes oldal.

Amennyiben ez egy változtatás, jó lenne ha az előző beállításokkal is elérhető lenne minden menüpont, mert ez egy káosz.
Eddig első ránézésre össze tudtam tudtam vetni az egymás alá tartozó adatokat, ez most lényegesen több időt vesz igénybe.
Érteni értem, hogy jobban el akarták különíteni az egyes aukciókat, ám sokan összehasonlító adatokkal dolgozunk, és nem mindegy, hogy ránézésre tudok dolgozni, vagy keresgélnem kell.

Kérem tegyék elérhetővé a régi beállításokat!

Köszönettel: Varkonyi

Kedves Varkonyi!

Legyen kedves ez ügyben Ügyfélszolgálatunkkal vegye fel a kapcsolatot, képernyőfotókat mellékelve a konkrét jelenségről.

Köszönjük!
Vateraoroszlan
IDÉZET(Bigdept @ 2010-04-22 09:11) *
Egy ideje Firefox alatt belépés után, ott, ahol "kijelentkezés"-nek kellene lennie, továbbra is "belépés" link áll, és nem lehet kijelentkezni.
A melóban, IE8 alatt ez a jelenség nem figyelhető meg, ott rendben működik a dolog.
Valakinek tippje?

Kedves Bigdept!

Ezt a hibát két napja javítottuk, cookie-k törlését javasoljuk, amennyiben nem a jó állapot jelenik meg.

A "Kilépés" elérhető minden oldal láblécében is.
Bigdept
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-04-22 09:49) *
Kedves Bigdept!

Ezt a hibát két napja javítottuk, cookie-k törlését javasoljuk, amennyiben nem a jó állapot jelenik meg.

A "Kilépés" elérhető minden oldal láblécében is.

Köszönöm az infót, a cookie-k törlése megoldotta a problémát...
belah11
Érkezett egy levelem, amelyben közölték, hogy az ajánlatomat túllicitálták. Rámentem újra a termékre, rálicitáltam a megjelölt minimállis licitösszeggel, , majd értesített a vatera, hogy a saját levédett ajánlatom alá nem licitálhatok. Csak hát én nem tudok róla, hogy levédtem volna az ajánlatot. Most akkor mi van???
Vateraoroszlan
IDÉZET(belah11 @ 2010-04-23 12:21) *
Érkezett egy levelem, amelyben közölték, hogy az ajánlatomat túllicitálták. Rámentem újra a termékre, rálicitáltam a megjelölt minimállis licitösszeggel, , majd értesített a vatera, hogy a saját levédett ajánlatom alá nem licitálhatok. Csak hát én nem tudok róla, hogy levédtem volna az ajánlatot. Most akkor mi van???

Kedves belah11!

Legyen kedves pontos termékkódot küldeni.
belah11

2010-es GPS, 500 Mhz, 4.8"-os, Garancia, 4GB
bambooflower
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-04-23 12:24) *
Kedves belah11!

Legyen kedves pontos termékkódot küldeni.


http://elektronika.vatera.hu/adovevo_gps/g..._168756657.html
zejopy
Kedves Leó!

Az ilyen képek feltöltése zökkenőmentesen megy pst nélkül is?
Persze, a kerekre gondolok. smile.gif
http://antik.vatera.hu/porcelan/egyeb/figu..._165067007.html
Vateraoroszlan
IDÉZET(zejopy @ 2010-04-27 11:30) *
Kedves Leó!

Az ilyen képek feltöltése zökkenőmentesen megy pst nélkül is?
Persze, a kerekre gondolok. smile.gif
http://antik.vatera.hu/porcelan/egyeb/figu..._165067007.html

Kedves zejopy!

Nyilván ez nem az én napom, de nem pontosan értem, mire gondol. rolleyes.gif
Ha kifejti, segítek szívesen.
zejopy
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-04-27 12:03) *
Kedves zejopy!

Nyilván ez nem az én napom, de nem pontosan értem, mire gondol. rolleyes.gif
Ha kifejti, segítek szívesen.

Dehogy, biztosan én voltam pontatlan. rolleyes.gif
Szóval, ha jól vagyok tájékozott, akkor a kép normális esetben szögletes. Nyilván attól kerek, hogy előtte meg van szerkesztve. Mivel nem értek hozzá (de roppantmód fejlődőképes vagyok mosking.gif ), nem tudom, hogy egy ilyen alakú kép feltöltése során nincs-e valami felmerülő probléma, amire az ilyen felkészületlen amatőr, mint én nem is számíthat. smile.gif
sakata68
Kedves Adminisztrátor!

Valamit változtattak a vaterán? Mert észrevettem, hogy napok óta jelszó nélkül beenged a személyes oldalamra a net. sad.gif
Mondjuk más gépen még nem próbáltam, csak mindig itthonról intézem az üzleti ügyeimet. Elég ijesztő, hogy csak úgy
belenézhetek minden jelszó nélkül az eladásaimba pl.
bambooflower
jééé, tényleg... unsure.gif
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.