Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Vatera oldalak
Vatera.hu Fórum > Általános > Technikai észrevételek
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206
Sanyabacsi69
Legközelebbre, ha ilyesmi gond lenne:
főoldal, jobbra fent, Segítség, a keresőbe beírva a "számlaszám" vagy "bankszámlaszám" kifejezéseket, máris ott van az infó. Egész jól működik ez a kereső...
IDÉZET(Kirkee @ 2010-09-06 15:23) *
Sztornó a kérdés, nagy nehezen megtaláltam az infót.

b_ede
T. Leo vagy Benz

A termék alkategóriánál
http://belyeg.vatera.hu/index_c491.html
A felső kategória bontásnál az összesítéssel gond van
A bal oldali oszlop összesenjét örökli a jobb oldali oszlop
Ha lejjeb görgetünk a valós értékek szerepelnek a kibontásnál
Kérném javítani
köszönöm
Üdv
b_ede
Vateraoroszlan
IDÉZET(b_ede @ 2010-09-07 10:48) *
T. Leo vagy Benz

A termék alkategóriánál
http://belyeg.vatera.hu/index_c491.html
A felső kategória bontásnál az összesítéssel gond van
A bal oldali oszlop összesenjét örökli a jobb oldali oszlop
Ha lejjeb görgetünk a valós értékek szerepelnek a kibontásnál
Kérném javítani
köszönöm
Üdv
b_ede

Kedves b_ede!

Köszönjük a jelzést, hamarosan javítva lesz.
b_ede
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-09-07 11:15) *
Kedves b_ede!

Köszönjük a jelzést, hamarosan javítva lesz.



Már rendben is van
köszönöm
mandi30
Én azt szeretném kérdezni,hogy licitet lehet törölni?
Van egy rendszeresen vissza térő vevőm, és emilben kért hogy most töröljem a licitjét mert úgy néz ki nem tudja kifizetni,amiért bocsánatot is kért.
Van rá lehetőségem hogy töröljem a licitjét?Ő eddig a nyertes.
Még soha nem kértek ilyet tőlem és fogalmam nincs hogy egyáltalán lehet-e és ha igen hogyan.
Köszönöm szépen.
Vateraoroszlan
IDÉZET(mandi30 @ 2010-09-07 16:05) *
Én azt szeretném kérdezni,hogy licitet lehet törölni?
Van egy rendszeresen vissza térő vevőm, és emilben kért hogy most töröljem a licitjét mert úgy néz ki nem tudja kifizetni,amiért bocsánatot is kért.
Van rá lehetőségem hogy töröljem a licitjét?Ő eddig a nyertes.
Még soha nem kértek ilyet tőlem és fogalmam nincs hogy egyáltalán lehet-e és ha igen hogyan.
Köszönöm szépen.

Tisztelt mandi30!

Ha beleegyezik a licittörlésbe, küldje el a termékkódot és a felhasználónevet Ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolatfelvételen keresztül.
E nélkül sajnos nem törölhetjük a leadott licitet, mivel az érvényes ajánlattételnek minősül.

A Vatera szabályzata kimondja: "A leadott licit csak mindkét fél beleegyezésével és kizárólag a Vatera által távolítható el és csakis aktív aukció esetében. A licittörlésre a Vatera nem kötelezhető, annak végrehajtása csak lehetőség kivételes, indokolt esetekben".
mandi30
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-09-07 17:11) *
Tisztelt mandi30!

Ha beleegyezik a licittörlésbe, küldje el a termékkódot és a felhasználónevet Ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolatfelvételen keresztül.
E nélkül sajnos nem törölhetjük a leadott licitet, mivel az érvényes ajánlattételnek minősül.

A Vatera szabályzata kimondja: "A leadott licit csak mindkét fél beleegyezésével és kizárólag a Vatera által távolítható el és csakis aktív aukció esetében. A licittörlésre a Vatera nem kötelezhető, annak végrehajtása csak lehetőség kivételes, indokolt esetekben".



Köszönöm szépen.
buvar57
Üdvözlet!
arra szeretnék választ kapni, hogy ha valaki az aukciójára odaírja, hogy máshol is hirdeti, az nem szabályellenes? már több helyen is ezt olvastam, figyelmezteti a vevőt, hogy licitálás előtt feltétlenül írjon neki a terméken át, hátha közben eladta a terméket.
Hát először is, ha közben eladja, akkor azonnal ki is tudná törölni.
Másodszor, ha terméken át is egy napon át nem válaszol, akkor szerintem rontja a saját nimbuszát.
Hát, csak ennyi, furcsállottam.
buvar
hytech
IDÉZET(buvar57 @ 2010-09-10 15:10) *
Üdvözlet!
arra szeretnék választ kapni, hogy ha valaki az aukciójára odaírja, hogy máshol is hirdeti, az nem szabályellenes? már több helyen is ezt olvastam, figyelmezteti a vevőt, hogy licitálás előtt feltétlenül írjon neki a terméken át, hátha közben eladta a terméket.
Hát először is, ha közben eladja, akkor azonnal ki is tudná törölni.
Másodszor, ha terméken át is egy napon át nem válaszol, akkor szerintem rontja a saját nimbuszát.
Hát, csak ennyi, furcsállottam.
buvar


Maga az, hogy feltünteti, hogy máshol is hirdeti nem szályellenes.
Az viszont már igen, hogy ha esetleg valaki leüti akkor arra hivatkozik, hogy máshol közben eladta és miért nem kérdezett rá leütés előtt!
Ez ugyanis nem kötelessége a vevőnek akármennyire is fel van tüntetve a terméklapon.

Ilyenkor jól be lehet vágni a negatívumot. mosking.gif
heleon
Üdv! A kérdésem az lenne, hogy volt 6. hónapban egy igen komoly 490ft-elmaradásom a vatera-számlámon, amit befizettem idővel de ennek ellenére addígra már behajtócégnek átadta a vatera az ügyet, akik 3600ft-os számlát küldtem nekem 3125ft-os kezelési költséggel!!! Mindazonáltal, hogy mit gondolok erről(szerintem ez már egy legalizált uzsora s messze nem korrekt nagyságrendileg) szeretném megtudni, hogy a kétszer is befizetett 490ft-om jóváírásra kerül e így valaha?
VateraBenz
IDÉZET(heleon @ 2010-09-12 08:47) *
Üdv! A kérdésem az lenne, hogy volt 6. hónapban egy igen komoly 490ft-elmaradásom a vatera-számlámon, amit befizettem idővel de ennek ellenére addígra már behajtócégnek átadta a vatera az ügyet, akik 3600ft-os számlát küldtem nekem 3125ft-os kezelési költséggel!!! Mindazonáltal, hogy mit gondolok erről(szerintem ez már egy legalizált uzsora s messze nem korrekt nagyságrendileg) szeretném megtudni, hogy a kétszer is befizetett 490ft-om jóváírásra kerül e így valaha?

Tisztelt heleon!

Legyen kedves részletesen leírni a problémát a Kapcsolatfelvételen keresztül a pénzügy, számlázás főtémán belül a megfelelő altéma kiválasztásával. Köszönjük!
heleon
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-09-12 12:37) *
Tisztelt heleon!

Legyen kedves részletesen leírni a problémát a Kapcsolatfelvételen keresztül a pénzügy, számlázás főtémán belül a megfelelő altéma kiválasztásával. Köszönjük!

Úgy érzem ennél részletesebben nem kell leírni de válaszában benne volt minden amit tudni akartam.........szép
VateraBenz
IDÉZET(heleon @ 2010-09-12 14:28) *
Úgy érzem ennél részletesebben nem kell leírni de válaszában benne volt minden amit tudni akartam.........szép

Mi volt a probléma a válasszal?
És miért meglepő, ha egy rég lejárt tartozás többszöri felszólítás után behajtásra kerül?
A következő hasonló lekezelő hozzászólásért témarombolás miatt figyelmeztetni fogjuk.
zsoltkovacs
Kedves Adminisztrátor! Másnál és jómagamnál is látom / tapasztalom azt, hogy a kezdő Vaterázók akár akaratlanul is problémát okoznak nem fizetéssel, vásárlástól elállással, "téves licittel" stb. Eddig mindig meg tudtam oldani kultúráltan a helyzetet, most azonban már ez sem megy igazán.

Kérdésem az lenne (mivel a licitkorlátozás az új -vagy közel új- felhasználókra nem működik, és emögött nem valószínűsítek technikai problémát), hogy a kezdő felhasználók esetleg licitálhatnának csak akkor, hogyha én engedném? Tehát egy olyan személyes beállítás ötletét szeretném felvetni, miszerint egy aukció indításakor megadhatnám opciónak, hogy példaként 5 értékelés alatti vásárló licitje csak az én engedélyemmel kerülhetne a licittörténetbe. Tisztességes és megbízható vásárlókat ez a dolog nem érintene negatívan, ellenben önként választható védelmet nyújthatna minden kellemetlenséggel szemben. Eközben igazi, járulék befizetésével érintett forgalmat egyáltalán nem befolyásolna. Továbbá ettől a ponttól kezdve a kezdőknek is elemi érdeke lenne a legkorrektebb hozzáállás (illetve nagyon halkan és félve jegyzem meg, hogy az esetlegesen "kamuból" létrehozott felhasználókat gyakorlatilag ki is zárná a dolog). Zárójelben lévő részt nyilván csak megérzésből írtam és tévedhetek, de sajnos már nem egyszer volt ez az érzésem.

Előre is köszönöm a válaszodat.
Vateraoroszlan
IDÉZET(zsoltkovacs @ 2010-09-13 08:41) *
Kedves Adminisztrátor!
...
Tehát egy olyan személyes beállítás ötletét szeretném felvetni, miszerint egy aukció indításakor megadhatnám opciónak, hogy példaként 5 értékelés alatti vásárló licitje csak az én engedélyemmel kerülhetne a licittörténetbe.

Kedves zsoltkovacs!

Ezt sajnos nem tudjuk támogatni.
IDÉZET(zsoltkovacs @ 2010-09-13 08:41) *
Továbbá ettől a ponttól kezdve a kezdőknek is elemi érdeke lenne a legkorrektebb hozzáállás...

Éppen itt az elmélet Achilles-sarka, hogy ez ki sem derülne, mert ha mindenki kizár minden kezdőt, sosem válnak nem kezdővé.
careless13
Tisztelt Admin!

Egy felhasználó minden kérdés nélkül leütötte egy termékemet. A hirdetés mellett "postai csomag előre utalás után" szállítás volt megadva. A Vaterától kapott értesítő kézhezvétele után megírtam a vásárlónak a számlaszámot, ám erre kaptam egy választ, hogy küldjem a cipőt (több mint 7500 Ft), utánvéttel fizet. Megírtam, hogy nem szeretném utánvéttel küldeni, amire is kaptam egy fenyegető levelet, hogy nem ismer, kezdő vagyok, nem fog nekem pénzt utalni, és ha nem küldöm el a terméket, negatív értékelést ad.

Nos, a stílusa alapján ezután akkor sem küldeném el a terméket előre, ha ő lenne Bill Gates, de megteheti, hogy tényleg ad egy negatív értékelést olyasmiért, amiről az aukciós oldalon szó sem volt? Pl. miért nem kérdezte meg előre, a termék lapján, jó-e így nekem?

Válaszukat előre is köszönöm,

további sikeres munkát kívánok,

üdvözlettel: Careless13
zejopy
IDÉZET(careless13 @ 2010-09-14 08:29) *
.......... nem ismer, kezdő vagyok, nem fog nekem pénzt utalni, és ha nem küldöm el a terméket, negatív értékelést ad. .........

Nem vagy kötelezhető olyan szállításra, amit nem jelöltél meg. A levelezést küldd el a biztonsag@vatera.com-ra. Ha negatívval minősít, akkor a visszakapott ticket számmal töröltesd az értékelést.
Annyira bírom az ilyen vadtulkokat, azt hiszi, azért mert fizet, minden feltételt ő diktál. Persze, még oda is megyünk és eredeti hastánccal kísérve adjuk át az árut. Egy nagy fenét. Írd meg neki, hogy a licitálással elfogadta a feltételeidet. Minden levelezést őrizz meg.
VateraBenz
IDÉZET(careless13 @ 2010-09-14 08:29) *
...megteheti, hogy tényleg ad egy negatív értékelést olyasmiért, amiről az aukciós oldalon szó sem volt? Pl. miért nem kérdezte meg előre, a termék lapján, jó-e így nekem?
...

Tisztelt careless13!

Szabályosan nem teheti meg. A vevő a licitjével elfogadta a terméklapon lévő vásárlási feltételeket is, utólag nem kérhet ettől eltérő szállítási módot.
Rezuhu
Üdv!

Nem tudom, hogy jó helyre írom-e, de hirtelen nem találtam jobb topic-ot erre...
Lehetne kérni egy olyan opciót, amivel a keresési eredményeket listázási időpont szerint lehet sorba tenni?
Jelenleg ugye lehet jelenlegi ár, licitek száma és befejezés dátuma szerint kilistáztatni.
Nagyon jó lenne egy ilyen lehetőség, mert így minden alkalommal át kell nézni az összes találatot, és lehet észre sem vesz az ember egy újonnan felkerült tételt.
A választ előre is köszönöm!

Tisztelettel:
Rezuhu
Torrenteee
IDÉZET(Rezuhu @ 2010-09-15 11:22) *
Üdv!

Nem tudom, hogy jó helyre írom-e, de hirtelen nem találtam jobb topic-ot erre...
Lehetne kérni egy olyan opciót, amivel a keresési eredményeket listázási időpont szerint lehet sorba tenni?
Jelenleg ugye lehet jelenlegi ár, licitek száma és befejezés dátuma szerint kilistáztatni.
Nagyon jó lenne egy ilyen lehetőség, mert így minden alkalommal át kell nézni az összes találatot, és lehet észre sem vesz az ember egy újonnan felkerült tételt.
A választ előre is köszönöm!

Tisztelettel:
Rezuhu


Két napot vissza tudsz keresni. A részletes keresőben szűkíthető:

Az utóbbi 1-48 órában indított aukciók
torokbalazs
Üdv!
Lehet csak nálam van ez így, de ma vettem észre, hogyha rámegyek a képre, az automatikusan nagyobb lesz, de sajnos az oldal is elcsúszik, így már nem arra a képre mutatok, ezért visszaugrik kicsire. Gyakorlatilag vibrál. Régebben jobb volt, hogy csak akkor nagyította a képet, ha rá is kattintottam. Van erre valami beállítási lehetőség?
Köszönettel
Török Balázs
VateraBenz
IDÉZET(torokbalazs @ 2010-09-16 16:39) *
Üdv!
Lehet csak nálam van ez így, de ma vettem észre, hogyha rámegyek a képre, az automatikusan nagyobb lesz, de sajnos az oldal is elcsúszik, így már nem arra a képre mutatok, ezért visszaugrik kicsire. Gyakorlatilag vibrál. Régebben jobb volt, hogy csak akkor nagyította a képet, ha rá is kattintottam. Van erre valami beállítási lehetőség?
Köszönettel
Török Balázs

Tisztelt torokbalazs!

Szíveskedjen a mai hozzászólásokat visszaolvasni a szomszédos technikai topikban.
torokbalazs
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-09-16 16:50) *
Tisztelt torokbalazs!

Szíveskedjen a mai hozzászólásokat visszaolvasni a szomszédos technikai topikban.


Köszönöm
szytam
Tudom, kevésbé kedvelt a kritika megfogalmazása, de mégis leírom a véleményem, a listázó oldal ennél már csak akkor lenne követhetetlenebb, ha a termékleírást is odazsúfolnák.

Nem tudom, miért kell "kényszeresen" abba az irányba menni, hogy minden infót bele kell gyömöszölni abba a kis csíkba a listaoldalon.
Egyre követhetetlenebb a szemnek az egész, szerintem a kevesebb több lenne, ill. a régi megjelenés sokkal tisztább átláthatóbb volt.

bardock87
Üdv, azt szeretném megtudni hogy mi a teendő ha az aukció amit indítok egy megadott időpontban szeretném hogyha lezárulna, azt látom hogy a felrakás időpontja konkétt időponttal megadható de a befejezésnél csak azt lehet kiválasztani hogy 1,2,3...stb nap. Esetleg ha megadom a termékfeltöltés időpontját akkorra ahonnan mondjuk 2 hétre szeretném hogy befejeződjön az aukció akkor attól fogja számolni? Remélem nem voltam túl zavaros, a választ előre is köszönöm
Torrenteee
IDÉZET(bardock87 @ 2010-09-18 01:02) *
Üdv, azt szeretném megtudni hogy mi a teendő ha az aukció amit indítok egy megadott időpontban szeretném hogyha lezárulna, azt látom hogy a felrakás időpontja konkétt időponttal megadható de a befejezésnél csak azt lehet kiválasztani hogy 1,2,3...stb nap. Esetleg ha megadom a termékfeltöltés időpontját akkorra ahonnan mondjuk 2 hétre szeretném hogy befejeződjön az aukció akkor attól fogja számolni? Remélem nem voltam túl zavaros, a választ előre is köszönöm


Igen. Ha este kilencre állítod be az indítást, akkor két hét múlva ugyanebben az időpontban záródik le az aukció.
Silje8
Tisztelt Vatera! Férjem felhasználónevét szeretném újraaktiváltatni. A jelzett időbeli korlátozás szombat hajnalban lejárt, de még most sem tud belépni! ID: zsobacsi75
Köszönöm (hát ha itt hamarabb megoldódik a probléma, mint hétfő délelőtt mikor valaki olvassa ügyfélszolgálati levelét). Köszönöm!
VateraBenz
IDÉZET(Silje8 @ 2010-09-19 09:01) *
Tisztelt Vatera! Férjem felhasználónevét szeretném újraaktiváltatni. A jelzett időbeli korlátozás szombat hajnalban lejárt, de még most sem tud belépni! ID: zsobacsi75
Köszönöm (hát ha itt hamarabb megoldódik a probléma, mint hétfő délelőtt mikor valaki olvassa ügyfélszolgálati levelét). Köszönöm!

Tisztelt Silje8!

A rendszer a felfüggesztés letelte után automatikusan visszaaktiválta.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a jövőben azonos tartalmú hozzászólást csak egy, a témának leginkább megfelelő topikban tegyen közzé.

Látom, gyakran szokott a kedves férjétől a Vaterán vásárolni...
trempla
Üdv,


nagyon jó lenne, ha megvalósulna director.gif a területenkénti lekérdezési lehetőség.
Bunkofonoknál például már gyártónként több száz ajánlat van, több ezret kellene végignézni, jó lenne már előre látni, hogy melyik területen van a termék, mert ezt csak személyesen lehet átvenni, és ezért a termékért csak a közelbe megy az ember. headbang.gif
VateraBenz
IDÉZET(trempla @ 2010-09-19 15:41) *
Üdv,
nagyon jó lenne, ha megvalósulna director.gif a területenkénti lekérdezési lehetőség.
Bunkofonoknál például már gyártónként több száz ajánlat van, több ezret kellene végignézni, jó lenne már előre látni, hogy melyik területen van a termék, mert ezt csak személyesen lehet átvenni, és ezért a termékért csak a közelbe megy az ember. headbang.gif

Tisztelt trempla!

A részletes keresésben a "Melyik megyében/városban?" opció beállításával mód van a területi szűrésre.
patakii
Ez azért érdekes...

Egy bizonyos árura licitáltam és emlékezetem szerint a kikiáltott ár fölé mentem, többször is.

A határidő lejárt és - újra meg lett hirdetve, most már magasabb (az általam licitáltnál is magasabb) áron.
Hogy van ez??
zejopy
IDÉZET(patakii @ 2010-09-20 07:27) *
Ez azért érdekes...

Egy bizonyos árura licitáltam és emlékezetem szerint a kikiáltott ár fölé mentem, többször is.

A határidő lejárt és - újra meg lett hirdetve, most már magasabb (az általam licitáltnál is magasabb) áron.
Hogy van ez??

Valószínű nem érted el a minimálárat. Utána annyiért indítja, amennyiért akarja.
kakukkfu19
Szép reggelt Mindenkinek!

Az lenne a kérdésem, hogy ha valamit meghirdetek mondjuk 1000 ft-ért és 100 ft a licitlépcső, akkor a harmadik licitáló miért csak 1100 ft-nál tart? Már második esetben fordult elő, hogy a licitek száma nem egyezett meg a végösszeggel. Egy licitlépcsőnyi összeggel kevesebb volt a végösszeg, mint a licitálók száma. Lehet, hogy én nem vettem figyelembe valamit?
Előre is köszi a választ!
Vateraoroszlan
IDÉZET(kakukkfu19 @ 2010-09-20 08:06) *
Szép reggelt Mindenkinek!

Az lenne a kérdésem, hogy ha valamit meghirdetek mondjuk 1000 ft-ért és 100 ft a licitlépcső, akkor a harmadik licitáló miért csak 1100 ft-nál tart? Már második esetben fordult elő, hogy a licitek száma nem egyezett meg a végösszeggel. Egy licitlépcsőnyi összeggel kevesebb volt a végösszeg, mint a licitálók száma. Lehet, hogy én nem vettem figyelembe valamit?
Előre is köszi a választ!

Kedves kakukkfu19!

Ilyen esetben valószínűleg egy licitáló saját ajánlata fölé tett még egy levédett ajánlatot is. Mivel önmagára nem licitálhat senki, ilyenkor nem emelkedik az aktuális ár, azonban az ilyen módon felüllicitált ajánlatok megjelennek a licittörténetben.

A fentieket Ön is ellenőrizheti a terméklapon a "Licitek" feliratra kattintva.
bigramirez
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-09-19 15:46) *
Tisztelt trempla!

A részletes keresésben a "Melyik megyében/városban?" opció beállításával mód van a területi szűrésre.



Ez engem is érdekelne, mert a város beállítást sehol nem látom! Csak megyére szűkít! Üdv
Vateraoroszlan
IDÉZET(bigramirez @ 2010-09-21 08:06) *
Ez engem is érdekelne, mert a város beállítást sehol nem látom! Csak megyére szűkít! Üdv

Kedves bigramirez!

Jelenleg Budapest és a megyék vannak a szűkítésben. Ez terveink szerint rövidesen kiegészül a többi várossal is.
attalla
Üdvözletem!

Érdeklődnék, hogy miért biztosítanak olyan közvetített szolgáltatást ("Vaterafutár" - PPS Futárszolgálat), melynek ügyfélszolgálata nem elérhető?

A megadott telefonszám szinte mindig foglaltat jelez, kettő alkalommal csörgött ki, akkor sem vette fel senki...
Persze a díjszabásban benne van, ha várniuk kell, mennyit kell fizetnem, de ha lejár a munkaidőm, máshová is el kell mennem, akkor hogyan oldjam meg az átvételt?

Válaszukat köszönöm!
Németh Attila
Torrenteee
IDÉZET(attalla @ 2010-09-21 13:30) *
Üdvözletem!

Érdeklődnék, hogy miért biztosítanak olyan közvetített szolgáltatást ("Vaterafutár" - PPS Futárszolgálat), melynek ügyfélszolgálata nem elérhető?

A megadott telefonszám szinte mindig foglaltat jelez, kettő alkalommal csörgött ki, akkor sem vette fel senki...
Persze a díjszabásban benne van, ha várniuk kell, mennyit kell fizetnem, de ha lejár a munkaidőm, máshová is el kell mennem, akkor hogyan oldjam meg az átvételt?

Válaszukat köszönöm!
Németh Attila


Üdv!

E-mail-t írtál? Próbáld meg, lehet hogy válaszolnak.
Vateraoroszlan
IDÉZET(attalla @ 2010-09-21 13:30) *
Üdvözletem!

Érdeklődnék, hogy miért biztosítanak olyan közvetített szolgáltatást ("Vaterafutár" - PPS Futárszolgálat), melynek ügyfélszolgálata nem elérhető?

A megadott telefonszám szinte mindig foglaltat jelez, kettő alkalommal csörgött ki, akkor sem vette fel senki...
Persze a díjszabásban benne van, ha várniuk kell, mennyit kell fizetnem, de ha lejár a munkaidőm, máshová is el kell mennem, akkor hogyan oldjam meg az átvételt?

Válaszukat köszönöm!
Németh Attila

Tisztelt attalla!

Kérjük, a pontos fuvarlevélszámot megjelölve keresse a Vaterafutár illetékesét az info@ppsfutar.hu email címen, ott elérhető az ügyfélszolgálat.
zejopy
Kedves Leó! smile.gif

Tudja biztosan, hisz a vesszőparipám.... Azért vártam nagyon az új értékelési rendszert, mert reménykedtem, hogy lesz egy "fülecske", ahol egy kattintással meg tudnánk nézni, hogy melyik elmúlt partnerük tartozik még értékeléssel. Hát erős izgalmi állapotban keresgéltem a fülecskét. És nem találtam. sad.gif (Még mindig titkon reménykedem, hogy csak én nem találom ezen a 18 cm átmérőjű képernyőn, mert valahogy mindig összenyom mindent 2 oldalról.)
Tud valami vigaszt nyújtani nekem? cray.gif
Vateraoroszlan
IDÉZET(zejopy @ 2010-09-28 12:20) *
Kedves Leó! smile.gif

Tudja biztosan, hisz a vesszőparipám.... Azért vártam nagyon az új értékelési rendszert, mert reménykedtem, hogy lesz egy "fülecske", ahol egy kattintással meg tudnánk nézni, hogy melyik elmúlt partnerük tartozik még értékeléssel. Hát erős izgalmi állapotban keresgéltem a fülecskét. És nem találtam. sad.gif (Még mindig titkon reménykedem, hogy csak én nem találom ezen a 18 cm átmérőjű képernyőn, mert valahogy mindig összenyom mindent 2 oldalról.)
Tud valami vigaszt nyújtani nekem? cray.gif

Kedves zejopy!

Azért nem nagyon áltattam ezzel, mert én egy későbbiekben megvalósuló fejlesztéshez kötöttem ezt a dolgot, de most, hogy mondja, mintha a jelenlegi újítás specifikációjában is olvastam volna erről... unsure.gif

Utánanézek.
zejopy
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-09-28 12:25) *
Kedves zejopy!

Azért nem nagyon áltattam ezzel, mert én egy későbbiekben megvalósuló fejlesztéshez kötöttem ezt a dolgot, de most, hogy mondja, mintha a jelenlegi újítás specifikációjában is olvastam volna erről... unsure.gif

Utánanézek.

Nagyon kedves, köszönöm. thank_you.gif
zejopy
Kedves Benz! smile.gif
Szép estét.

Azt szeretném kérdezni, hogy az eladó a vevőt nem tudja így részletesen értékelni? (Persze más paraméterek alapján.)
kkukac
Tisztelt Vatera Csapat!
Rossz, hogy a személyes menüben az értékelések készítésénél nem látszik az összeg, amennyiért a termék elkelt. Nem lehetne ezt visszaállítani?
Üdv. kkukac
VateraBenz
IDÉZET(zejopy @ 2010-09-28 18:55) *
Kedves Benz! smile.gif
Szép estét.

Azt szeretném kérdezni, hogy az eladó a vevőt nem tudja így részletesen értékelni? (Persze más paraméterek alapján.)

Kedves zejopy!

Az új értékelési rendszer bevezetésével alapvetően az eladók részletes minősítése volt a cél.
Vevőknél továbbra is "csak" szöveges értékelésre van lehetőség.
VateraBenz
IDÉZET(kkukac @ 2010-09-28 19:02) *
Tisztelt Vatera Csapat!
Rossz, hogy a személyes menüben az értékelések készítésénél nem látszik az összeg, amennyiért a termék elkelt. Nem lehetne ezt visszaállítani?
Üdv. kkukac

Tisztelt kkukac!

Javaslatát továbbítottuk a felelős kollégáknak, akik indokolt esetben megteszik majd a szükséges intézkedéseket. Köszönjük.
zejopy
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-09-28 20:45) *
Kedves zejopy!

Az új értékelési rendszer bevezetésével alapvetően az eladók részletes minősítése volt a cél.
Vevőknél továbbra is "csak" szöveges értékelésre van lehetőség.

Kedves Benz! smile.gif

Akkor sajnos marad a bunkós bot a vevők megfélemlítésére, attól legalább ők látnak csillagokat. laugh.gif wink.gif
feketepéter
Jó estét!

Próbáltam ma többszörös értékelést írni, de nem tudtam. Eddig sem lehetett eladókat ilyen módon értékelni? Ha igen nem lehetne ezt az opciót vissza állítani?

Köszönettel: feketepéter
marianng
Csatlakoznék azok (remélem népes) társaságához, akik szeretnék továbbra is egyszerűen értékelni a partnereiket!
Létezik olyan, hogy "szolidaritás", meg "emberi jóindulat", stb.
Szerintem teljesen lényegtelen, hogy pl. miért tartom én "csak" közepesnek a szállítási időt, tekintve, hogy ez szubjektív. Csak mert nekem más az értékrendem (esetleg szigorúbb), miért hozzak kellemetlen helyzetbe valakit?? Nem fogok a magánéletében vájkálni és nem akarom kipipálni az igen sokféle lehetőséget rejtő "egyéb" válaszlehetőséget sem, akár igaz, akár nem, mert sértő és vitát szülhet. Legyen az én magánügyem, hogy gyors volt -e a küldés vagy lassú. A többiek ebből nem tanulnak. 10-ből 9 vaterás csak a negatívat nézi meg miheztartás véget.
Még tudnám napestig sorolni az új értékelő rendszer feleslegességét, de, ahogy nincs időm percekig küzdeni a rendszerrel, hogy számomra elfogadható és a valóságnak megfelelő értékelést adjon, úgy ezt sem fogom tovább fejtegetni.
Úgy érzem, Kedves Programozók, elszaladt Önökkel a ló! Vagy a tulajdonossal? Nem feltétlenül az a jó, ha állandóan változtatnak olyan dolgokon, amelyek teljesen megfelelően működött. Tudtommal nem írtak ki szavazást a felhasználók között, hogy "mit szólnának, ha kicsit részletesebbé tennénk az értékelést így és így?" Pedig hasznos lett volna.
Szóval ezúton kérem Önöket, hogy vagy állítsák vissza az egyszerűsített értékelést, vagy választható legyen az új értékelés.
Tisztelettel: egy felhasználó
Vateraoroszlan
IDÉZET(feketepéter @ 2010-09-28 21:37) *
Jó estét!

Próbáltam ma többszörös értékelést írni, de nem tudtam. Eddig sem lehetett eladókat ilyen módon értékelni? Ha igen nem lehetne ezt az opciót vissza állítani?

Köszönettel: feketepéter

Tisztelt feketepéter!

Az új értékelési rendszerben a vevők csak ugyanannak az eladónak adhatnak le több értékelést egyszerre.
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.