Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Vatera oldalak
Vatera.hu Fórum > Általános > Technikai észrevételek
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203
pc-network
Köszönöm, valóban megtaláltam az elérhetőséget a további opciók alatt.
Mentségemre legyen hogy ez szerepel a kérdéses oldalon "Partnere elérhetőségeit a felhasználónév mellett látható boríték ikonra kattintva tudja lekérni." Így nem is gondoltam, hogy valahol egész másutt kéne keresni. Az eladott darabszám Eddig elfért az értékelés képernyőn, nem értem miért kellett kivenni. Az eladott áruk menüponttal az a nagy bajom, hogy megjelennek ott azok a tételek is amiket már lezártam, míg az értékelésnél nyilván csak azokat látom amik még valóban "élőek" így sokkal gyorsabban megtaláltam eddig amit kerestem.



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-21 20:20) *
Tisztelt pc-network!

Az elérhetőségeket megtalálja a sorok végén lévő "További lehetőségek" oszlopban, ha rákattint az "opciók" feliratra.
Az eladott termékek adatait ne az értékelések menüben keresse, hanem az erre való "Eladott áruk" menüpontban.

VateraBenz
IDÉZET(pc-network @ 2010-10-21 20:30) *
Köszönöm, valóban megtaláltam az elérhetőséget a további opciók alatt.
Mentségemre legyen hogy ez szerepel a kérdéses oldalon "Partnere elérhetőségeit a felhasználónév mellett látható boríték ikonra kattintva tudja lekérni." Így nem is gondoltam, hogy valahol egész másutt kéne keresni. Az eladott darabszám Eddig elfért az értékelés képernyőn, nem értem miért kellett kivenni. Az eladott áruk menüponttal az a nagy bajom, hogy megjelennek ott azok a tételek is amiket már lezártam, míg az értékelésnél nyilván csak azokat látom amik még valóban "élőek" így sokkal gyorsabban megtaláltam eddig amit kerestem.

A leírtakat továbbítottuk a felelős kollégáknak, akik indokolt esetben megteszik majd a szükséges intézkedéseket.
Köszönjük.
Vateraoroszlan
IDÉZET(zejopy @ 2010-10-21 14:54) *
Kedves Leó!

A garanciális feltételek közül eltűnt a kipróbálási, megtekintési garancia, amit én használok. Vállalkozóként nekem is van ÁFF-em, amiben ez a lehetőség van megjelölve. Ez nem ugyanaz, mintha nem lenne garanciám, hiszen biztosítom a vásárlónak, hogyha nem tetszik az áru, akkor visszaveszem. Az én esetemben nincs értelme egy hetes, vagy bármilyen időtartamra szabott garanciát megszabni, hiszen az áruim nem romlanak el, esetleg összetörnek. Akkor meg értelemszerűen nem áll a visszavétel, csak ha a csomagolásból eredő hiányosság okozza a balesetet.
Kérem, ha lehet, tegyék vissza ezt az opciót. Ráadásul az is aggaszt, hogy mivel eltűnt, így majd minden egyes termékemnél módosítanom kell egyesével. Hiszen most egyik termékemen sincs megjelölve a garancia.
És tényleg nem szeretném azt megjelölni, hogy nincs, mert van.
Köszönöm. smile.gif

Kedves zejopy!

Tekintettel arra a rengeteg félreértésre, amit ez az opció generált, nem valószínű a visszakerülése.
A saját ÁFF-je alapján vállalt elállás lehetőségét esetleg feltüntetheti a szállítási információk szöveges részén.

Garanciális beállításokat tud tömegesen módosítani az eladás menüből, nem szükséges tehát egyenként megváltoztatnia.
zejopy
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-22 11:25) *
Kedves zejopy!

Tekintettel arra a rengeteg félreértésre, amit ez az opció generált, nem valószínű a visszakerülése.
A saját ÁFF-je alapján vállalt elállás lehetőségét esetleg feltüntetheti a szállítási információk szöveges részén.

Köszönöm a választ, viszont akkor szükség lenne arra, hogy egy kicsit hosszabb szöveget írhassunk oda, vagy a garanciális részt megtoldani egy szöveles lehetőséggel, ha ez nem túl bonyolult.
Mit gondol arról a megoldásról, hogy az ÁFF-em egy részét (persze az anonimitásra ügyelve) betenném az i+ oldalamra?

IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-22 11:25) *
Garanciális beállításokat tud tömegesen módosítani az eladás menüből, nem szükséges tehát egyenként megváltoztatnia.

Köszönöm, nem tudom, hogy erre miért nem gondoltam magamtól. Elnézést.
Vateraoroszlan
IDÉZET(zejopy @ 2010-10-22 11:33) *
Köszönöm a választ, viszont akkor szükség lenne arra, hogy egy kicsit hosszabb szöveget írhassunk oda, vagy a garanciális részt megtoldani egy szöveles lehetőséggel, ha ez nem túl bonyolult.
Mit gondol arról a megoldásról, hogy az ÁFF-em egy részét (persze az anonimitásra ügyelve) betenném az i+ oldalamra?

A 400 karakterbe nem fér be a lényeg? Illetve összekötve a másik dologgal, én azt jó ötletnek tartom, és akkor rögtön be lehet írni azt, hogy részletes infó az ismerj+ oldalon.
Sanyabacsi69
Muhaha, nem olvassák. Nem olvasnak el semmit, csak a képeket nézik. (Tisztelet a kivételnek, természetesen.)
Javaslom, hogy csak ikonokat rakjunk ki mindenhová, hátha mint kép, meglátják. whistle2.gif

IDÉZET(zejopy @ 2010-10-22 11:33) *
betenném az i+ oldalamra?

zejopy
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-22 11:41) *
A 400 karakterbe nem fér be a lényeg? Illetve összekötve a másik dologgal, én azt jó ötletnek tartom, és akkor rögtön be lehet írni azt, hogy részletes infó az ismerj+ oldalon.

Nem. Már így is tele van. De majd fogom magam, rászánok egy órát és átszövegezek mindent. Elvégre időm temérdek....
És akkor persze az i+ oldalt is. Na ja....

IDÉZET(Sanyabacsi69 @ 2010-10-22 11:41) *
Muhaha, nem olvassák. Nem olvasnak el semmit, csak a képeket nézik. (Tisztelet a kivételnek, természetesen.)
Javaslom, hogy csak ikonokat rakjunk ki mindenhová, hátha mint kép, meglátják. whistle2.gif

Köszi, aranyos vagy. laugh.gif Tudom, hogy nem olvassák. De a termékleírást sem. Kiírom, hogy mekkora a cucc, jön a kérdés: Mekkora a cucc? Régebben még idegesített. Most konkrétan lesz..om.
Vateraoroszlan
IDÉZET(zejopy @ 2010-10-22 11:45) *
Nem. Már így is tele van. De majd fogom magam, rászánok egy órát és átszövegezek mindent. Elvégre időm temérdek....
És akkor persze az i+ oldalt is. Na ja....

Sajnálom, ha nehézséget okoztunk, de tényleg sokkal több szólt az opció ellen, mint mellette. mellow.gif
zejopy
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-22 11:46) *
Sajnálom, ha nehézséget okoztunk, de tényleg sokkal több szólt az opció ellen, mint mellette. mellow.gif

Ld. Vészkijárat. Én megértem, tényleg. Viszont a megértésemtől függetlenül nem nagyon tudok örülni. Remélem ezt viszont Ön érti meg.
Viszont alkalmazkodom. A kukás pillanat még nem jött el.
Vateraoroszlan
IDÉZET(Sanyabacsi69 @ 2010-10-22 11:41) *

Kedves Sanyabacsi69!

A biztonsag@-al kapcsolatos problémát az imént elhárítottuk, már tud az elsődleges email címéről is küldeni oda leveleket.

Köszönjük a türelmet!
szytam
IDÉZET(zejopy @ 2010-10-22 11:49) *
Ld. Vészkijárat. Én megértem, tényleg. Viszont a megértésemtől függetlenül nem nagyon tudok örülni. Remélem ezt viszont Ön érti meg.
Viszont alkalmazkodom. A kukás pillanat még nem jött el.


Üdv!

Én sem örülök a megtekintési,kipróbálási garancia megszüntetésének, én is azt használtam a festményeimnél. Így most élettartam garanciát vállalok (csak nem tudom hogy ez a vevőre , vagy a termékre vonatkozik-e ? laugh1.gif )

Egyébként véleményem szerint a fogyasztási cikkek garanciális feltételeit törvény szabályozza, ezt számlás eladó nem "írhatja alul" csak többet vállalhat, mint ami a törvényes kötelezettség.
Magánszemély pedig használt ,vagy újszerű termékre belátása szerint vállalhat szavatosságot (és nem garanciát, mondjuk ez is érdemes lenne megkülönböztetni, mert nem ugyanaz a kettő)

szytam
zejopy
IDÉZET(szytam @ 2010-10-22 12:32) *
......... ezt számlás eladó nem "írhatja alul" csak többet vállalhat, mint ami a törvényes kötelezettség.....

Szerintem az én termékeimnél nem vagyok köteles garanciát biztosítani, az egy + lehetőség volt, hogy visszaveszem az árut, ha mégsem olyanra gondolt. Tehát szerintem én nem "alul írtam", hanem inkább többet vállaltam a kötelezőnél. Eddig. Estig még átgondolom, hogy pontosan milyen irányban fogok változtatni, és mennyit. Ha már a döntés megszületett, akkor könnyű dolgom van, mert csak annyi a dolgom, hogy aszerint járjak el.
Festménynél azért más a helyzet, bár ott is a vizuális élmény az elsődleges, akárcsak a porcelánnál. És sokat számít a partner monitorbeállítása.
zejopy
Viszont beletekintettem a garanciális és számlaadási feltételek módosításába és ott még adott a kipróbálási, megtekintési garancia, ráadásul a futó aukcióimnál is az van még bejelölve.
Most tanácstalanná váltam. Ilyenkor megyek gyalog dolgozni, az út alatt akartam átgondolni a dolgokat, hogy ha hazajöttem és besötétedett, megcsináljam a módosításokat.
Sanyabacsi69
Köszönöm!

IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-22 12:14) *
A biztonsag@-al kapcsolatos problémát az imént elhárítottuk, már tud az elsődleges email címéről is küldeni oda leveleket.

Grobar
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-22 11:25) *
Kedves zejopy!

Tekintettel arra a rengeteg félreértésre, amit ez az opció generált, nem valószínű a visszakerülése.
A saját ÁFF-je alapján vállalt elállás lehetőségét esetleg feltüntetheti a szállítási információk szöveges részén.

Garanciális beállításokat tud tömegesen módosítani az eladás menüből, nem szükséges tehát egyenként megváltoztatnia.


ÁSZF= általános szerződési feltételek. Kötelező minden "számlás" eladónak. Egy képeslapra hogyan adjak 1-2 hét élletartam garanciát???? A kipróbálási megtekintési garancia, számtalan helyen él és megállja a helyét. Azt a számlás infót a kutya nem olvassa el, mint ahogy a szálítási sablont, I+ oldalt sem.
Nem tudom milyen félreértésre adott okot, egy olyan aukciós oldalon, ahol 95 % nem ad semmilyen garanciát. Nekünk mivel "számlás" eladók, kereskedők vagyunk, a legutolsó kis sz...rra is adni kell.
szytam
IDÉZET(zejopy @ 2010-10-22 12:43) *
Szerintem az én termékeimnél nem vagyok köteles garanciát biztosítani, az egy + lehetőség volt, hogy visszaveszem az árut, ha mégsem olyanra gondolt. Tehát szerintem én nem "alul írtam", hanem inkább többet vállaltam a kötelezőnél. Eddig. Estig még átgondolom, hogy pontosan milyen irányban fogok változtatni, és mennyit. Ha már a döntés megszületett, akkor könnyű dolgom van, mert csak annyi a dolgom, hogy aszerint járjak el.
Festménynél azért más a helyzet, bár ott is a vizuális élmény az elsődleges, akárcsak a porcelánnál. És sokat számít a partner monitorbeállítása.


Én ezt csak általánosságban írtam,mint véleményem, nem konkrét termékre, vagy eladóra vonatkoztatva, épp azt jelezve, hogy mindenkinek saját statusa, eladói pozíciója figyelembevételével kell meghatározni a garanciavállalást, összhangban a törvényi szabályozással.
Például egy használt képeslap minőségére biztos nem kell törvényileg sem garanciát vállalni, csak a hirdetési tartalom valódiságára, ezt pedig tényleg jól lefedte a "kipróbálási,megtekintési" lehetőség, ugyanúgy mint a műtermi festmények esetében
Vateraoroszlan
IDÉZET(Grobar @ 2010-10-22 13:34) *
Nem tudom milyen félreértésre adott okot...

Kedves Grobar!

Csak egy példa: postán veszi át és nem tetszik neki. "Kipróbálási, megtekintési garanciát" lát a terméklapon, tehát az eladó vegye vissza. Vevő nem akarja kifizetni a postaköltséget, eladó sem; problémák, kiabálás, fenyegetőzés, nem folytatom.

Másik példa: tisztelt vevő "kipróbálja" a terméket a "kipróbálási garancia" alapján és az tönkremegy. Szintén postai átadásról beszélünk és ezt már innen nem folytatom.
szytam
A legkényesebb kérdésről pedig nem is szólva, miszerint internetes vásárlásnál (webáruház, csomagküldő)a vevőnek indoklás nélküli elállási joga van 8 napon belül. Szerencsére a rendelet több kivételt tesz így az árverésen kötött szerződés tekintetében is , kérdés, hogy például a fix áras értékesítés ilyen értelmezés szerint mely kategóriába sorolható..

webaruhazak.blog.hu/2008/06/25/a_vasarlo_elallasi_joga
Vateraoroszlan
IDÉZET(szytam @ 2010-10-22 15:33) *
A legkényesebb kérdésről pedig nem is szólva, miszerint internetes vásárlásnál (webáruház, csomagküldő)a vevőnek indoklás nélküli elállási joga van 8 napon belül. Szerencsére a rendelet több kivételt tesz így az árverésen kötött szerződés tekintetében is , kérdés, hogy például a fix áras értékesítés ilyen értelmezés szerint mely kategóriába sorolható..

webaruhazak.blog.hu/2008/06/25/a_vasarlo_elallasi_joga

Kedves szytam!

Erre pontosan tudom idézni az NFH-t:

IDÉZET
Rendelkezünk-e elállási joggal, amennyiben egy terméket internetes árverés, aukció keretében vásároljuk meg?

Nem, hiszen az árverés is egy speciális, spekulatív jellegű szerencseszerződés, amely értelmét vesztené, ha a „leütési ár” megfizetése után mégis meggondolhatnánk magunkat. Természetesen az úgynevezett fix áras árveréseknél (amikor a vételár előre meghatározott, és nem kerül sor licitálásra) az általános szabályok szerint gyakorolhatjuk elállási jogunkat.

Az elállási jog gyakorlása alóli kivételek esetén az eladó rendelkezhet-e úgy, hogy mégis biztosítja a fogyasztók számára e jogot?

Igen, de mivel e tekintetben az online kereskedőket jogszabály nem kötelezi, erre a kedvezményre csak önkéntesen, akár egyedi esetben történő szabad üzleti döntésük alapján kerülhet sor.
zejopy
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-22 14:26) *
Kedves Grobar!

Csak egy példa: postán veszi át és nem tetszik neki. "Kipróbálási, megtekintési garanciát" lát a terméklapon, tehát az eladó vegye vissza. Vevő nem akarja kifizetni a postaköltséget, eladó sem; problémák, kiabálás, fenyegetőzés, nem folytatom.

Másik példa: tisztelt vevő "kipróbálja" a terméket a "kipróbálási garancia" alapján és az tönkremegy. Szintén postai átadásról beszélünk és ezt már innen nem folytatom.

Ebben az esetben Grobar is és én is azonnal visszautaljuk a postaköltséggel terhelt vételárat. Nem azért mert jogos, hanem mert annyira elenyésző ennek az előfordulása, hogy nyugodtan felvállalhatjuk a vele járó kockázatot.
De azt hiszem, mindegy ez már, hiszen a kérdés eldőlt, és ahogy észreveszem ez megint nem az a kérdéskör, ahol számít a gyakorlati tapasztalatok alapján megalkotott véleményünk, mert vannak magasabb elvek.
Csupán pszichológiai szempontból sem mindegy, hogy mit olvas a vevő a garanciális feltételeknél. Mert az, hogy nincsen, az egy lezárt, elzárkózásra utaló hozzáállás, míg a megtekintési, kipróbálási, egyfajta nyitottságra is utal az eladó részéről. De azt hiszem, ezt Ön sokkal jobban tudja, mint én. to_take_umbrage.gif

IDÉZET(szytam @ 2010-10-22 15:33) *
A legkényesebb kérdésről pedig nem is szólva, miszerint internetes vásárlásnál (webáruház, csomagküldő)a vevőnek indoklás nélküli elállási joga van 8 napon belül. Szerencsére a rendelet több kivételt tesz így az árverésen kötött szerződés tekintetében is , kérdés, hogy például a fix áras értékesítés ilyen értelmezés szerint mely kategóriába sorolható..

webaruhazak.blog.hu/2008/06/25/a_vasarlo_elallasi_joga

Na ez az....
szytam
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-22 15:48) *
Kedves szytam!

Erre pontosan tudom idézni az NFH-t:


Köszi, ezek szerint ezen már nem kell agyalnunk.. rolleyes.gif
Grobar
IDÉZET(szytam @ 2010-10-22 15:33) *
A legkényesebb kérdésről pedig nem is szólva, miszerint internetes vásárlásnál (webáruház, csomagküldő)a vevőnek indoklás nélküli elállási joga van 8 napon belül. Szerencsére a rendelet több kivételt tesz így az árverésen kötött szerződés tekintetében is , kérdés, hogy például a fix áras értékesítés ilyen értelmezés szerint mely kategóriába sorolható..

webaruhazak.blog.hu/2008/06/25/a_vasarlo_elallasi_joga


webáruház, csomagküldő A Vatera egyik sem. Ez egy aukciós portál.
Grobar
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-22 14:26) *
Kedves Grobar!

Csak egy példa: postán veszi át és nem tetszik neki. "Kipróbálási, megtekintési garanciát" lát a terméklapon, tehát az eladó vegye vissza. Vevő nem akarja kifizetni a postaköltséget, eladó sem; problémák, kiabálás, fenyegetőzés, nem folytatom.

Másik példa: tisztelt vevő "kipróbálja" a terméket a "kipróbálási garancia" alapján és az tönkremegy. Szintén postai átadásról beszélünk és ezt már innen nem folytatom.


Tehát adjak garanciára 1 hetet??? Mi változik?? Kedves oroszlán, ha egy hetet adok garanciára, akkor ilyen vita nem fordul elő??? blink.gif Amiről Ön beszél annak semmi köze ehhez a garanciális "feltételhez". Az "elállás joga", na ahhoz van köze a postaköltség visszafizetésének. Pontosan arról szól az említett garancia, hogy az eladó visszaveszi a terméket, ha a vevő nem elégedett. De nem 1-2 hét ,hónap múlva, hanem az átvétel után 1-2 napon belül.
Grobar
IDÉZET(zejopy @ 2010-10-22 15:49) *
De azt hiszem, ezt Ön sokkal jobban tudja, mint én. to_take_umbrage.gif


Nem úgy tűnik. Ismétlem magamat, egy olyan aukciós oldalról beszélünk, ahol az eladók nagy többsége, semmilyen garanciát nem ad. Itt megint győzni fog a hozzánemértés, de nevezhetném dilettantizmusnak is. Adhatsz a porcelánokra 2 év vagy élettartam garit. Esetleg 2 hetet. Amihez ugye már garancia lapot is tölthetsz. good2.gif Tarthatnánk egy közvélemény kutatást, hány vevő nézte meg egyáltalán a garanciális feltételeket, vagy ki az akinek bonyodalma volt belőle.
zejopy
IDÉZET(Grobar @ 2010-10-22 16:34) *
Nem úgy tűnik.

Deeeee, tudom, hogy tudja. Szinte biztos vagyok benne. smile.gif

IDÉZET(Grobar @ 2010-10-22 16:34) *
Ismétlem magamat, egy olyan aukciós oldalról beszélünk, ahol az eladók nagy többsége, semmilyen garanciát nem ad.

Igen. És ha nem ad a többség, akkor a kevesebb, aki erre gondot fordítana, az se adhasson.... sad.gif

IDÉZET(Grobar @ 2010-10-22 16:34) *
........ Adhatsz a porcelánokra 2 év vagy élettartam garit. Esetleg 2 hetet. Amihez ugye már garancia lapot is tölthetsz. good2.gif .....

Ezt már nem tudom felvállalni.

IDÉZET(Grobar @ 2010-10-22 16:34) *
.........Tarthatnánk egy közvélemény kutatást, hány vevő nézte meg egyáltalán a garanciális feltételeket, vagy ki az akinek bonyodalma volt belőle.

Voltak azért bonyodalmak, de nem több, mint más esetekben. Szerintem.
Azt gondolom, hogy az eladó, ha ezt bejelöli, akkor legyen annyi kurázsi benne, hogy vállalja is.
Arról a mondatról nem is beszélve, amit számtalanszor olvastam már, kb. így szól: Mivel a Vatera közvetlenül nem vett részt az adásvételben...
Na mindegy, megyek vissza a porcelánjaimhoz.
Omega96
Sziasztok.

Mit lehet tenni ha egy hete kifizettem a megvásárolt terméket, vagyis befizettem a bankban a számlájára pénzt, tehát azonnal megjelent nála. Azóta sem jött meg az áru, ki sem csörög a telefonja, és emailra rem válaszol. Közel 17 ezer forint nem kis pénz.
VateraBenz
IDÉZET(Omega96 @ 2010-10-22 18:07) *
Sziasztok.

Mit lehet tenni ha egy hete kifizettem a megvásárolt terméket, vagyis befizettem a bankban a számlájára pénzt, tehát azonnal megjelent nála. Azóta sem jött meg az áru, ki sem csörög a telefonja, és emailra rem válaszol. Közel 17 ezer forint nem kis pénz.

Tisztelt Omega96!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.
szytam
IDÉZET(Grobar @ 2010-10-22 16:20) *
webáruház, csomagküldő A Vatera egyik sem. Ez egy aukciós portál.



Valóban a vatera egy piactér,egy online felület , és így a vatera nem is árusít termékeket.

A felhasználók viszont árusítanak, akik közt van webáruház, csomagküldő, vállalkozó, magánszemély, stb.. rájuk mind a saját státusuk szerinti rendeletek, jogszabályok érvényesek, eladó és vevő közötti szerződések vonatkozásában.
Grobar
IDÉZET(szytam @ 2010-10-22 19:09) *
Valóban a vatera egy piactér,egy online felület , és így a vatera nem is árusít termékeket.

A felhasználók viszont árusítanak, akik közt van webáruház, csomagküldő, vállalkozó, magánszemély, stb.. rájuk mind a saját státusuk szerinti rendeletek, jogszabályok érvényesek, eladó és vevő közötti szerződések vonatkozásában.


Magánszemélyekre mi vonatkozik??? Sem garanciát sem számlát nem ad és nem adhat. Ergo üzletszerűen nem is árulhat(na).
zejopy
IDÉZET(Grobar @ 2010-10-22 19:20) *
.......... Ergo üzletszerűen nem is árulhat(na).

Majd rájönnek.... unsure.gif
Én szoktam néha az APEH-tól kapni levelet, volt olyan, hogy a kibontás közben olyan rosszul lettem, hogy ki kellett mennem. Pedig nekem nincs is vaj a fejemen. biggrin.gif Nem tudom milyen érzés fogja el azokat az embereket, akik nem "tiszták". unsure.gif
szytam
IDÉZET(Grobar @ 2010-10-22 19:20) *
Magánszemélyekre mi vonatkozik??? Sem garanciát sem számlát nem ad és nem adhat. Ergo üzletszerűen nem is árulhat(na).


Igy igaz. Garanciát csak kereskedő, gyártó adhat, de neki kötelező is.
Magánszemély meg elvileg azt vállal ,amit akar, ha elad valami saját holmit

és igen, ha rendszeres és üzletszerű az árusítás, adószámot kell kérni például az Apehtől elvileg..
zejopy
Kedves Benz!

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1364180
Hogyan vásárolhatott nálam ez a hölgy? Vagy a licitkorlátozás a zöldekre nem érvényes. Egészen rosszul lettem, mikor megláttam a minősítéseit.
Köszönöm, ha válaszol!
zejopy
IDÉZET(zejopy @ 2010-10-22 20:37) *
Kedves Benz!

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1364180
Hogyan vásárolhatott nálam ez a hölgy? Vagy a licitkorlátozás a zöldekre nem érvényes. Egészen rosszul lettem, mikor megláttam a minősítéseit.
Köszönöm, ha válaszol!

Vááááá, már rájöttem. wacko.gif
VateraBenz
IDÉZET(zejopy @ 2010-10-22 20:59) *
Vááááá, már rájöttem. wacko.gif

Akkor jó smile.gif
zejopy
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-22 21:01) *
Akkor jó smile.gif

De az nem jó, hogy majdnem infarktust kaptam. smile.gif
Omega96
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-22 18:51) *
Tisztelt Omega96!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.




Köszönöm.
Grobar
IDÉZET(szytam @ 2010-10-22 20:05) *
és igen, ha rendszeres és üzletszerű az árusítás, adószámot kell kérni például az Apehtől elvileg..


Persze........ Ha ilyen egyszerű lenne. Valamilyen cégformát kell alapítania, E.V. , B.T. ? KFT. Szerinted mi anno ezt nem jártuk körbe?? Adószámot nem adnak ilyen célra.
ildiko55
én azt szeretném tudni hogy egy eladó meghatározhatja azt hogy a cucc szállitását csak futár szolgállattal hajlandó teljesiteni,tudnilik a szállitási dij egyenlö a cucc árával !!
köszönöm ha segitek nekem és választ kapok.
zejopy
IDÉZET(ildiko55 @ 2010-10-23 14:32) *
én azt szeretném tudni hogy egy eladó meghatározhatja azt hogy a cucc szállitását csak futár szolgállattal hajlandó teljesiteni,tudnilik a szállitási dij egyenlö a cucc árával !!
köszönöm ha segitek nekem és választ kapok.

Igen, meghatározhatja.
zejopy
Kedves Benz!

Ha egy felhasználó maga kérte az inaktiválását, akkor van mód az aktív státusz visszaállítására, vagy új regisztrációt kell létrehozni?
Köszönöm a választ. smile.gif
VateraBenz
IDÉZET(zejopy @ 2010-10-24 21:04) *
Kedves Benz!

Ha egy felhasználó maga kérte az inaktiválását, akkor van mód az aktív státusz visszaállítására, vagy új regisztrációt kell létrehozni?
Köszönöm a választ. smile.gif

Kedves zejopy!

Van lehetőség a visszaaktiválásra.
zejopy
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-24 21:16) *
Kedves zejopy!

Van lehetőség a visszaaktiválásra.

Köszönöm a választ. thank_you.gif

Kedves Benz!
Addig ok, hogy kapcsolatfelvétel, de onnan megakadtam, mert nem tudok bejelentkezni. Vagy intézzem innen a zejopysról? biggrin.gif
Kérem, törölje utána a postot. biggrin.gif Köszönöm... blush2.gif
Bigdept
IDÉZET(zejopy @ 2010-10-24 21:16) *
Köszönöm a választ. thank_you.gif

Kedves Benz!
Addig ok, hogy kapcsolatfelvétel, de onnan megakadtam, mert nem tudok bejelentkezni. Vagy intézzem innen a zejopysról? biggrin.gif
Kérem, törölje utána a postot. biggrin.gif Köszönöm... blush2.gif

szerintem akiket inaktiválnak, majd ha rendezték a dolgaikat, valahogy visszakérezkednek, hát úgy...
zejopy
IDÉZET(Bigdept @ 2010-10-24 23:03) *
szerintem akiket inaktiválnak, majd ha rendezték a dolgaikat, valahogy visszakérezkednek, hát úgy...

A kérdésfeltevésem úgy kezdődött, hogyha valaki saját maga kérte az inaktiválást.
A kapcsolatfelvétel bizonyos funkciói csak belépett felhasználóknak engedélyezettek, legalábbis úgy vettem észre.
looprec
Tisztelt Vatera!

Termékfeltöltésnél eddig a város alatt nem volt kerületi bontás...most van. Ez szerintem azért értelmetlen, hogy kitölti automatikusan, mert sok embernek nem ott van az eladó terméke, ahova a számlát kéri. Ez nekem is így van. Minden feltöltésnél külön macera a kerület törlése, hogy nehogy bennmaradjon, és tévesen informáljam a licitálókat.
Javaslom, hogy ez alapban "nullás" legyen, és csak igény szerint lehessen külön beállítani, vagy a szállítási szállítási sablon tudja ezt. Egyszer beállítja a felhasználó, és nincs vele több gond.

looprec
Vateraoroszlan
IDÉZET(looprec @ 2010-10-26 21:38) *
Tisztelt Vatera!

Termékfeltöltésnél eddig a város alatt nem volt kerületi bontás...most van. Ez szerintem azért értelmetlen, hogy kitölti automatikusan, mert sok embernek nem ott van az eladó terméke, ahova a számlát kéri. Ez nekem is így van. Minden feltöltésnél külön macera a kerület törlése, hogy nehogy bennmaradjon, és tévesen informáljam a licitálókat.
Javaslom, hogy ez alapban "nullás" legyen, és csak igény szerint lehessen külön beállítani, vagy a szállítási szállítási sablon tudja ezt. Egyszer beállítja a felhasználó, és nincs vele több gond.

looprec

Tisztelt looprec!

A feltöltőlap alapértelmezetten a regisztrált címet tölti be az áru helyéhez. Számlázási cím külön megadható a Tranzakció-történet menüpontban.
szalkainora
Kedves Adminok!
Reggel sajnos adnom kellett 2 negatív értékelést egy vevőmnek, mert 4 hete nem fizetett két termékért. Ő várhatóan semlegest fog nekem adni, ahogy láttam, így szokta. Ebben az esetben is lehetősége van használni a részletes (csillagos) értékelést? Egy kicsit aggódom, hiszen ha használhatja, benne van a pakliban, hogy le fog pontozni, holott én semmiről nem tehetek, mivel végig normálisan kérleltem, hogy fizessen, de ez nem történt meg.
Valahol azt olvastam, hogy semleges értékelésnél is lehet a csillagokat használni, ezért aggódom most nagyon.
Köszönöm, Nóra
Vateraoroszlan
IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 08:45) *
Kedves Adminok!
Reggel sajnos adnom kellett 2 negatív értékelést egy vevőmnek, mert 4 hete nem fizetett két termékért. Ő várhatóan semlegest fog nekem adni, ahogy láttam, így szokta. Ebben az esetben is lehetősége van használni a részletes (csillagos) értékelést? Egy kicsit aggódom, hiszen ha használhatja, benne van a pakliban, hogy le fog pontozni, holott én semmiről nem tehetek, mivel végig normálisan kérleltem, hogy fizessen, de ez nem történt meg.
Valahol azt olvastam, hogy semleges értékelésnél is lehet a csillagokat használni, ezért aggódom most nagyon.
Köszönöm, Nóra

Kedves szalkainora!

Sikertelen adásvétel esetén lehet, de nem kötelező használni a részletes értékelést.
szalkainora
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 08:50) *
Kedves szalkainora!

Sikertelen adásvétel esetén lehet, de nem kötelező használni a részletes értékelést.

Kedves Oroszlán!
Megkérdezhetem, hogy ebben mi a logika? Ha egyszer nem fizette ki a vevő a terméket, akkor milyen alapon értékeli mondjuk a termékemet 1-esre? Ez kitolás az eladókkal szemben...
Nóra
Vateraoroszlan
IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 09:32) *
Kedves Oroszlán!
Megkérdezhetem, hogy ebben mi a logika? Ha egyszer nem fizette ki a vevő a terméket, akkor milyen alapon értékeli mondjuk a termékemet 1-esre? Ez kitolás az eladókkal szemben...
Nóra

Kedves szalkainora!

Az benne a logika, hogy adott esetben éppen azért nem jön létre az adásvétel, mert pl. a termék nem felel meg a leírásnak vagy az eladóval lehetetlen a kapcsolatfelvétel. Ilyen esetben rendelkezésre áll a részletes értékelést.

Azt erősen kétlem, hogy pozitív hangvételű szöveges értékelés mellett kitöltené vagy Önnek kedvezőtlen módon töltené ki a partner a részletes értékelést.
Ha pedig az értékelés már a szövegezés alapján is indokolatlan, Ügyfélszolgálatunktól kérheti annak eltávolítását, csillagostul.
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.