Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Technikai Kérdések, Problémák
Vatera.hu Fórum > Általános > Technikai észrevételek
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407
bambooflower
IDÉZET(hayabusa23 @ 2010-02-26 21:45) *
Borzasztóan szeretnék erről az oldalról eltakarodni örökre, mert csak az időmet rabolja. Nem látom a reg. törlést sem. Mégis meddig keressem? Több helyen kellene feltüntetni, de sajna nincsen VATERA!! Figyusz!!!


Tisztelt hayabusa23!

Mielött még meggondolná magát: Regisztrációja törlését a Kapcsolatfelvétel - Regisztráció, felhasználói fiók - Felhasználói fiók megszüntetése - pont alatt kérheti.
VateraBenz
IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-26 20:55) *
Kedves Vatera, Tisztelt Uram!
( Nyílt levél az ügyfélszolgálat vezetőjének )
...

Tisztelt bigfootinformatika!

Rossz helyre címezte a levelét, mert ez nem az Ügyfélszolgálat, hanem a Fórum.
A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat.

A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére ügyfélszolgálatos kollégáink válaszolnak. Az e-mail-ben leírt információk alapján kollégáink elkezdik az ügy feldolgozását és munkanapokon lehetőleg 48 órán belül reagálnak a bejelentésre.

bigfootinformatika
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-02-26 23:36) *
Tisztelt bigfootinformatika!

Rossz helyre címezte a levelét, mert ez nem az Ügyfélszolgálat, hanem a Fórum.
A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat.

A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére ügyfélszolgálatos kollégáink válaszolnak. Az e-mail-ben leírt információk alapján kollégáink elkezdik az ügy feldolgozását és munkanapokon lehetőleg 48 órán belül reagálnak a bejelentésre.



Kedves VateraBenz

Szándékosan írtam ide, mert úgy érzem másra is tartozik aki ebben a cipőben jár mint én
Maximálisan lojális vagyok, és szeretnék is az lenni, csak azt kell megnézni, hogy közel 5000 értékelésből csak 2300 számít mert
én a törzsvevőimet is arra kérem hogy üssék le ami kell, de amikor így bánnak velem köszönet képen, az kicsit mellbe vág
Ezért szerettem volna felhívni a figyelmet ITT is!
Remélem lesz látszatja, minden esetre köszi a választ, a kontaktra is bemásolom ezt a nyílt levelet
Amúgy a topic címe "panaszkönyv" és nekem ez volt a panaszom
Szép estét
zebutabu
IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-26 20:55) *
Az informáló levelünkre melyben 2 délutánt adtunk meg az átvételre a második leütést követően reagált az alábbiak szerint: közölte, hogy rugalmatlan az átadási stratégiánk, mert Ő délelőtt akarta átvenni,

Annyiban támogatom ezt a hsz-t, hogy a vevők nem veszik komolyan a terméklapon és a szállítási tájékoztatóban közölt információkat.
Ez különösem a Bp-i vásárlók esetében áll fenn!
A személyes átvételre megadott helyszint végképp figyelmen kívül hagyják, ragaszkodnak a nekik közelebb eső találkozó helyekhez. A postázást elutasítják!

Talán célszerű lenne a "licitálok" fülecske alá odaírni valami olyasmit, hogy a terméklapon leírtakat elfogadom!
terika23
Érdekes a felvetett probléma bigfootinformatika részéről. Elsőre olvasva olyan volt, mintha igenis követelné a kivételezést, mert x+1milliót fizetett már a vaterának. Talán az a baj, hogy a biztonsági vaterásoknak is ez jött le, ami nem szerencsés. Az eladó szerint a vevő instabil és döntésképtelen, a vevő szerint meg az eladó rugalmatlan. Értem, hogy gyors üzletmenetet akar mindenki, de én az 5 napot egy kicsit elkapkodottnak tartom. Ha 8. napra zajlik le az üzlet akkor sincs világvége szerintem. Meg lehetett volna várni a következő hétvégét. És, ahogy olvasom a vevői értékelést ő is kérte a negatív törlését. Kíváncsi leszek, hogy mit dönt ebben a vatera, mert véleményem szerint egyik félnek sincs igaza. A vevő túl tudálékos, az eladót meg tragédia érte valamilyen szinten és lehet kevésbé volt megértő. Nekem ez az objektív meglátásom, még mielőtt bárki bármiért is megsértődne és felháborodna. smile.gif

A kivételezésre visszatérve: ezzel az a legnagyobb baj, hogy ilyen alapon minden rendesen fizető eladó, aki a vatera felé maximálisan teljesít, kérhetné a tisztességére hivatkozva, hogy "ugyanmárfiúk" töröljék a negatívat. De, ha milliók alapján kell elkülöníteni az eladókat, akkor meg még rosszabb ez a dolog. Nem hiszem, hogy bárkinek is létjogosultsága van arra, hogy a befizetett jutalékok alapján kérjen megkülönböztetést a vaterától.

IDÉZET(zebutabu @ 2010-02-27 10:33) *
Annyiban támogatom ezt a hsz-t, hogy a vevők nem veszik komolyan a terméklapon és a szállítási tájékoztatóban közölt információkat.
Ez különösem a Bp-i vásárlók esetében áll fenn!
A személyes átvételre megadott helyszint végképp figyelmen kívül hagyják, ragaszkodnak a nekik közelebb eső találkozó helyekhez. A postázást elutasítják!

Talán célszerű lenne a "licitálok" fülecske alá odaírni valami olyasmit, hogy a terméklapon leírtakat elfogadom!


Én azt tapasztalom, hogy a szállítási, fizetési feltételek opciókat a terméklapnál még mindig nem használják a kedves vevők. És hiába van a vatera vásárlási értesítő funkció az eladó részére, el sem olvassák (talán 10-ből 2 vevő). Nem tudom mit kellene tenni, mert a figyelmetlenség ellen nem igen lehet felvenni a harcot. Továbbra is javaslom a regisztrációs teszt kitöltését. biggrin.gif
VateraBenz
IDÉZET(terika23 @ 2010-02-27 10:25) *
...
A kivételezésre visszatérve: ezzel az a legnagyobb baj, hogy ilyen alapon minden rendesen fizető eladó, aki a vatera felé maximálisan teljesít, kérhetné a tisztességére hivatkozva, hogy "ugyanmárfiúk" töröljék a negatívat. De, ha milliók alapján kell elkülöníteni az eladókat, akkor meg még rosszabb ez a dolog. Nem hiszem, hogy bárkinek is létjogosultsága van arra, hogy a befizetett jutalékok alapján kérjen megkülönböztetést a vaterától.
...

Tisztelt terika23!

Jó meglátás, sajnos vannak ilyen esetek.
Rettenetesen meg tudnak sértődni néhányan, ha nem kapják meg a követelt "ugyanmárfiúk" elbánást.
A PEP eladóknak járnak bizonyos kedvezmények, egy fajta VIP elbánás, de ez mind publikus. Ezen túl nincs kivételezés.
zebutabu
IDÉZET(terika23 @ 2010-02-27 10:25) *
Én azt tapasztalom, hogy a szállítási, fizetési feltételek opciókat a terméklapnál még mindig nem használják a kedves vevők. És hiába van a vatera vásárlási értesítő funkció az eladó részére, el sem olvassák (talán 10-ből 2 vevő). Nem tudom mit kellene tenni, mert a figyelmetlenség ellen nem igen lehet felvenni a harcot. Továbbra is javaslom a regisztrációs teszt kitöltését. biggrin.gif

Nem olvassák el, mert rejtve van. Kapom én is a kérdéseket, hogy mennyi lenne a postaköltség. Nagyon unalmas irogatni, hogy kattintson a megfelelő fülre. not_i.gif

VateraBenz
IDÉZET(zebutabu @ 2010-02-27 11:56) *
Nem olvassák el, mert rejtve van. Kapom én is a kérdéseket, hogy mennyi lenne a postaköltség. Nagyon unalmas irogatni, hogy kattintson a megfelelő fülre. not_i.gif

Nincs rejtve, legfeljebb meg kell szokni. De ha így érzi, akkor semmi akadálya sincs, hogy a termékleírásban IS feltüntesse a szállítási költségeket.
Van aki semmit sem olvas, rajtuk ez sem segít smile.gif
zebutabu
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-02-27 12:07) *
Nincs rejtve, legfeljebb meg kell szokni. De ha így érzi, akkor semmi akadálya sincs, hogy a termékleírásban IS feltüntesse a szállítási költségeket.
Van aki semmit sem olvas, rajtuk ez sem segít smile.gif

Annyi nemtörödöm, dilettáns van, hogy még a termékleírást sem olvassák végig. Ez nem az Önök hibája!!!!! good2.gif

Azt a felvetésemet azért fenntartom, hogy a "licitálás" fül alatt jelenjen meg egy rövid szöveg, hogy --pl. a terméklapon leírtakat elfogadom- vagy valami hasonló.
Nagyon sok levelezéstől mentesítene, hogy mi eladók nem vagyunk házhozszállító futárok. Sajnos a sok Bp-i vásárlónak külön-külön elkell magyrázni, hogy miért nem tudok a termékeimmel szerteszét a városban mászkálni. ( ennek komoly oka van, de ez nem fórum téma.) yes3.gif
tutajos43
"Talán célszerű lenne a "licitálok" fülecske alá odaírni valami olyasmit, hogy a terméklapon leírtakat elfogadom! "

Igen ez jó ötlet, kellene egy pipás box, hogy a szállítási feltételeket elolvastam.
zejopy
IDÉZET(tutajos43 @ 2010-02-27 13:31) *
"Talán célszerű lenne a "licitálok" fülecske alá odaírni valami olyasmit, hogy a terméklapon leírtakat elfogadom! "

Igen ez jó ötlet, kellene egy pipás box, hogy a szállítási feltételeket elolvastam.

Miért? Mikor telepítesz egy programot a gépen, akkor elolvasod? Látod, hogy ki kell pipálni, hát kipipálod és kész.

Nem vagytok hajlandóak elfogadni, hogy akár mi, akár a Vatera megtehet bármit. Kétféle ember van (egyszerűsítve).
Az egyik olvas és értelmez, az máris megtalálja a szállítási feltételeket, megbízhatóan licitál, korrektül intézi az ügyeit.
A másiknak óhéberül is odaírhatod, szarik az erőfeszítésekre, nem érdekli mit ír a Vatera, nem érdekli, mit írsz te. A fejedre is állhatsz, akkor is ész nélkül intézi a dolgait.
Ez van. A második kategória miatt teljesen felesleges bonyolítani a rendszer használatát, mert még inkább nem fogja megérteni.

Ténylég nem látjátok, hogy nem a rendszeren kellene javítani? Ott van minden, csak csattogni kell az egérrel. Ennyi.
Feleslegesek ezek a dolgok, amiket leírtok, mert nem viszi előrébb az ügyet.
Beröpülünk a hülye vevőknek, mert nem kivédhető, de ha a terméklapod korrekt, akkor megelőzhetsz egy csomó felesleges balhét. Vagy legalábbis a következményeket.
Úgy kell aukcióznunk, hogy a barmokkal is számolni kell. Ez a mi dolgunk. Az újabb eset újabb tapasztalatot hoz magával, és az új tapasztalat tükrében az ember még előrelátóbb és körültekintőbb lehet.
Persze, lehet a felelősséget a Vaterára tologatni, csak éppen minek?
zebutabu
IDÉZET(zejopy @ 2010-02-27 13:55) *
Miért? Mikor telepítesz egy programot a gépen, akkor elolvasod? Látod, hogy ki kell pipálni, hát kipipálod és kész.

Nem vagytok hajlandóak elfogadni, hogy akár mi, akár a Vatera megtehet bármit. Kétféle ember van (egyszerűsítve).


Feleslegesek ezek a dolgok, amiket leírtok, mert nem viszi előrébb az ügyet.
Beröpülünk a hülye vevőknek, mert nem kivédhető, de ha a terméklapod korrekt, akkor megelőzhetsz egy csomó felesleges balhét. Vagy legalábbis a következményeket.
Úgy kell aukcióznunk, hogy a barmokkal is számolni kell. Ez a mi dolgunk.

zejopy kedves! Már megbocsáss, de előre leszögezem, Te ebben nem igazán vagy kompetens, Pécsett laksz egy szép városban, gondolom a környező községekbe vagy falvakba Te sem szállítod házhoz az áruidat, hacsaknem éppen arra van dolgod. Pedig lehet egy fél óra alatt eltudnád intézni. Már többször magyaráztam Neked, hogy itt leütik a személyest és a kapcsolatfelvételkor pedig kiderül, hogy eszébe sincs eljönni az áruért, túl messze vagyunk egymástól, legalább 2 óra út oda-vissza. Ne felejtsd el közel 2 millió lakósa van Bp-nek.
Egy ilyen fül alatti figyelmeztetés, hogy elfogadta a leírtakat, jogossá tenné a levelezési vita megelőzését, és védene abban az esetben ha már emiatt kell negatívot adni.
A héten is egy fiatal kölyökkel kellett hosszas magyarázkodást lefolytatnom, hogy nem TUDOK mászkálni az áruimmal.

És nem vagyok hülye, hogy ne érteném meg amit írsz!!!! De 1000%-ban fogadni mernék, hogy Te is az én helyemben másképp látnád a dolgokat, sőt egyet is értenél!!!!!!!! mad.gif
VateraBenz
IDÉZET(zebutabu @ 2010-02-27 14:20) *
zejopy kedves! Már megbocsáss, de előre leszögezem, Te ebben nem igazán vagy kompetens, Pécsett laksz egy szép városban, gondolom a környező községekbe vagy falvakba Te sem szállítod házhoz az áruidat, hacsaknem éppen arra van dolgod. Pedig lehet egy fél óra alatt eltudnád intézni. Már többször magyaráztam Neked, hogy itt leütik a személyest és a kapcsolatfelvételkor pedig kiderül, hogy eszébe sincs eljönni az áruért, túl messze vagyunk egymástól, legalább 2 óra út oda-vissza. Ne felejtsd el közel 2 millió lakósa van Bp-nek.
Egy ilyen fül alatti figyelmeztetés, hogy elfogadta a leírtakat, jogossá tenné a levelezési vita megelőzését, és védene abban az esetben ha már emiatt kell negatívot adni.
A héten is egy fiatal kölyökkel kellett hosszas magyarázkodást lefolytatnom, hogy nem TUDOK mászkálni az áruimmal.

És nem vagyok hülye, hogy ne érteném meg amit írsz!!!! De 1000%-ban fogadni mernék, hogy Te is az én helyemben másképp látnád a dolgokat, sőt egyet is értenél!!!!!!!! mad.gif

Kedves zebutabu!

Sajnos zejopynak szóról-szóra igaza van. Teljesen mindegy ki hol lakik. Az is mindegy, hogy hány kis kockát kell kipipálni.
Ha valaki nem olvas, nem értelmez, akkor ez nem fogja megváltoztatni.
Ha plusz szabályokat szeretne, azt pipa nélkül is beleírhatja a termékleírásaiba és utána hivatkozhat rá.
Sokan írnak ilyesmit: "liciteddel elfogadod ezt és ezt a feltételemet, stb."

A magunk részéről semmiképpen sem kívánunk további lassító tényezőket beépíteni a licitálás folyamatába.
terika23
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-02-27 15:39) *
Kedves zebutabu!

Sajnos zejopynak szóról-szóra igaza van. Teljesen mindegy ki hol lakik. Az is mindegy, hogy hány kis kockát kell kipipálni.
Ha valaki nem olvas, nem értelmez, akkor ez nem fogja megváltoztatni.
Ha plusz szabályokat szeretne, azt pipa nélkül is beleírhatja a termékleírásaiba és utána hivatkozhat rá.
Sokan írnak ilyesmit: "liciteddel elfogadod ezt és ezt a feltételemet, stb."

A magunk részéről semmiképpen sem kívánunk további lassító tényezőket beépíteni a licitálás folyamatába.


Ezzel én is egyetértek. Szerintem a lentiek inkább csak panaszhangok. Amit szintén érthetőnek találok, de ahány ember sajnos, annyi (rossz) szokás. A szemellenzőt viselő vevők ellen nem lehet különösebben semmit sem tenni, szóval mindegy.
Esetleg oktató video? biggrin.gif Ha a terméklapot nem olvassák el, akkor nyilván a GYÍK-ot sem, így lehetne egy hogyan licitáljunk videot is mellékelni... biggrin.gif
zebutabu
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-02-27 14:39) *
Kedves zebutabu!

Sajnos zejopynak szóról-szóra igaza van. Teljesen mindegy ki hol lakik. Az is mindegy, hogy hány kis kockát kell kipipálni.
Ha valaki nem olvas, nem értelmez, akkor ez nem fogja megváltoztatni.
Ha plusz szabályokat szeretne, azt pipa nélkül is beleírhatja a termékleírásaiba és utána hivatkozhat rá.
Sokan írnak ilyesmit: "liciteddel elfogadod ezt és ezt a feltételemet, stb."

A magunk részéről semmiképpen sem kívánunk további lassító tényezőket beépíteni a licitálás folyamatába.

Kedves Benz!
A szöveges sablonom egyforma, tehát minden árumnál ugyanaz a szöveg van, amiben szerepel, hogy a személyes átvétel hol oldható meg, azon felül az Ön javaslata is belevan foglalva "a leírtak figyelembevételével licitáljon"!

Kérdésem a következő: Ha nem olvasta el a vevő, vagy nem hajlandó a megjelölt helyen átvenni az árut (alkudozik), jogos a negatív értékelés? És ha jogos, a bosszú negát törlik? Fontos, ugyanis tegnap este a bigfootinformatika nevű felhasználó nyílt levelében arra is kitért, hogy a vásárló a helyszínnel is vacakolt. Nem védem ezt a felhasználót, mert szerintem nagy részben nincs igaza, de nem szeretnék oda kerülni, hogy átadási problémák miatt legyenek törölhetetlen negáim. unsure.gif
VateraBenz
IDÉZET(zebutabu @ 2010-02-27 15:22) *
Kedves Benz!
A szöveges sablonom egyforma, tehát minden árumnál ugyanaz a szöveg van, amiben szerepel, hogy a személyes átvétel hol oldható meg, azon felül az Ön javaslata is belevan foglalva "a leírtak figyelembevételével licitáljon"!

Kérdésem a következő: Ha nem olvasta el a vevő, vagy nem hajlandó a megjelölt helyen átvenni az árut (alkudozik), jogos a negatív értékelés? És ha jogos, a bosszú negát törlik? Fontos, ugyanis tegnap este a bigfootinformatika nevű felhasználó nyílt levelében arra is kitért, hogy a vásárló a helyszínnel is vacakolt. Nem védem ezt a felhasználót, mert szerintem nagy részben nincs igaza, de nem szeretnék oda kerülni, hogy átadási problémák miatt legyenek törölhetetlen negáim. unsure.gif

Kedves zebutabu!

Ne várjon tőlem meg nem történt esetre, az Ügyfélszolgátos kollégák nevében tett ígéretet smile.gif
Logikusan, ha egyértelműen igaza van ÉS ezt megfelelően dokumentálta, akkor töröljük.
zejopy
IDÉZET(zebutabu @ 2010-02-27 14:20) *
zejopy kedves! Már megbocsáss, de előre leszögezem, Te ebben nem igazán vagy kompetens, Pécsett laksz egy szép városban, gondolom a környező községekbe vagy falvakba Te sem szállítod házhoz az áruidat, hacsaknem éppen arra van dolgod. Pedig lehet egy fél óra alatt eltudnád intézni. Már többször magyaráztam Neked, hogy itt leütik a személyest és a kapcsolatfelvételkor pedig kiderül, hogy eszébe sincs eljönni az áruért, túl messze vagyunk egymástól, legalább 2 óra út oda-vissza. Ne felejtsd el közel 2 millió lakósa van Bp-nek.
Egy ilyen fül alatti figyelmeztetés, hogy elfogadta a leírtakat, jogossá tenné a levelezési vita megelőzését, és védene abban az esetben ha már emiatt kell negatívot adni.
A héten is egy fiatal kölyökkel kellett hosszas magyarázkodást lefolytatnom, hogy nem TUDOK mászkálni az áruimmal.

És nem vagyok hülye, hogy ne érteném meg amit írsz!!!! De 1000%-ban fogadni mernék, hogy Te is az én helyemben másképp látnád a dolgokat, sőt egyet is értenél!!!!!!!! mad.gif

Nem te vagy a hülye, hanem aki nem értelmez. És hogyne lennék kompetens?
Nem tudom feltűnt-e, de én is itt adok-veszek. Nálam is van személyes átvétel. Nem viszem házhoz az árut, nem is várják el.
Amikor megírják, hogy személyes átvételt szeretnének, megírom, hogy a suli portáján átvehetik, de szóljanak, melyik napon jönnek érte.
Fel sem merül, hogy én vigyem oda. A szállítási költség a vevőt terheli. Azt senki nem gondolja, nem gondolhatja, hogy én fogok x összeget elautózni, hogy a 600 Ft-os kis kancsóját odavigyem.
Nem tudom, nálatok miért problémásabb, de leginkább neked okoz ez gondot, és még egy-két embernek. Szerintem azon kellene elgondolkodnod, hogy mit tudnál a terméklapon módosítani, ami kedvesen, de határozottan a tudomásukra hozza, hogy nem viszed házhoz az árut. Hajlandó vagy a szabadidődből a lakásodon, vagy a lakásodhoz közeli helyen erre áldozni, és már ez sem kis dolog.
Ha nekiállsz autózni, buszozni, elmegy a hasznod. Pl. tudok egy ilyesmit javasolni:
"Amelyik termékemnél lehetséges a személyes átvétel, azt jelzem a terméklapon! Egy pár száz Ft-os tételt, sajnos nem áll módomban sehová személyesen vinni."
Ez nem saját kútfőből származik, másnál olvastam. De jó a szöveg, kedves, udvarias és mégis határozottan kitér a lóti-futi szerep eljátszása elöl.
Ha a terméklapodon van rajta, akkor a vevő akármit csinál, akár elolvassa, akár nem, neked ott a hivatkozási alapod, mert ott van a terméklapon. Ha nem olvasta el, akkor az az ő felelőssége, de téged nem kötelez.

Zebu nem jó, ha megsértődsz, mert nem arról van szó, hogy bárki le akarja osztani a másikat, de van aki ezt tudja jobban, van aki azt. És szerintem, ha tanulunk egymástól, akkor ér célt ez az egész. Mert tök jól elmarháskodhatunk, meg szexelhetünk, piálhatunk a vészkijáratban, de az csak játék. Viszont szerintem az elsődleges cél a tapasztalatok megosztása. Amúgy is annyi buktató van itt a Vaterán, hát miért ne fogadnánk meg egymás tanácsát.
kutyashop
Ez is az is igaz
bigfootinformatika
Kedves terika23!

Én nem a milliókra hivatkozok, hanem arra, hogy a nagy számok törvénye alapján nyilván többet futok össze olyan vevőkkel, akik problémásak,
mint mondjuk Te. ( tavaly szám szerint több mint 10x annyi üzletet kötöttem meg a Vaterán mint Te például ).
A barátom akinél most vagyok szintén kevesebb ilyen vevővel fut össze, ő is annyit ad el mint mondjuk Te egy évben.
A másik meg az, hogy kronológiai sorrendben az alábbiak zajlottak le:
- A vevő leüt egy könyvet, megkapja mikor hol tudja átvenni
- A vevő 2 nappal később újra leüt egy könyvet, szintén megkapja mikor hol veheti át
- A vevő első jelentkezésekor már közli, hogy úgy érzi, 2 teljes délutánnal Ő már korlátok közé van szorítva, miért nem veheti át délelőtt is?
- Normálisan közöljük: azért nem, mert ki van írva a termék lapra, hogy kizárólag délután vehető át, és megírjuk sajnos nem részleteztük, de ez haláleset miatt van így.
- A vevő megírja, hogy mivel BKV sztrájk van, és a hidak le vannak zárva, vigyük ki neki a Moszkva térre az árut, ráadásul szombaton, és kötött időre
- Mi újfent megírjuk, hogy ki van írva a termék lapra, hogy kizárólag délután vehető át, és kizárólag egy helyen ( a boltban ) az is csak hétköznap
- A vevő megírja, hogy többet tőlünk nem vásárol, de postázást kér akkor
- Megadjuk az adatokat
- A vevő még aznap megírja, hogy meggondolta magát, és inkább eláll az üzlettől.

No, most akkor tegye már fel a kezét, aki jogtalannak tartja a negatívot? Mióta feltöltési díj is van, azóta igenis számít, az hogy az ilyen vevő kárt okoz.
Még én kérjek elnézést? Vagy mégis hogy gondolod?
A másik meg az, hogy nem "bratyizás" az szerintem, ha nekem 4800 vevő azt írja minden szép és jó, gyors az átvétel, türelmes vagyok azzal aki hetek múlva veszi
csak át a termékeket, és akkor jön egy olyan vevő, aki mit tett le ezzel szemben? 12 értékelést? 3 év alatt?

És igenis, büszke voltam rá, hogy míg más profi eladók akik 5000 értékelést elérnek már vagy 20-50 negatívval rendelkeznek a különböző dolgok miatt mert a vevő
nem azt kapta amit vett, vagy nem is kapta meg stb. addig nekem egy negatívom sem volt eddig.
És igen, nem akarom elviselni, hogy egy ilyen vevő adjon, aki azt sem tudja mit akar!
Arról nem is beszélve, hogy erősen üzlet rontó, mert ha van olyan vevő aki emiatt nem vesz, mert csak az értékelést nézi, akkor én bukok rajta.
Már eddig is 10 negatívból amit jogosnak tartok 2-3-at osztok ki, azt is megfigyeltem hogy sok profi nem is ad csak semlegest mert fél a retorziótól.
Most akkor ezentúl én is minden ilyen vevőnek egy-egy pozitívval köszönjem meg ezt a viselkedést? Akkor mi értelme az egész értékelésesdinek?
És ahogy zebutabu is írja, ha én a napi 10-20 vevőmnek házhoz szállítanék, akkor nyitnék egy futár céget inkább jobban járnék, amikor például tegnap
a nyugatitól budaőrs másfél óra volt. A kedves vevőnek meg ott a posta, ha azzal szeretne élni?!
?
bambooflower
IDÉZET(kutyashop @ 2010-02-27 15:37) *
Ez is az is igaz


valamit összekevertél? laugh1.gif
bigfootinformatika
IDÉZET(bambooflower @ 2010-02-27 15:42) *
valamit összekevertél? laugh1.gif



Össze mert a barátomnál vagyok aztán mondom megnézem milyen válaszok jöttek a felvetésemre...
terika23
IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-27 16:41) *
Én nem a milliókra hivatkozok, hanem arra, hogy a nagy számok törvénye alapján nyilván többet futok össze olyan vevőkkel, akik problémásak,
mint mondjuk Te. ( tavaly szám szerint több mint 10x annyi üzletet kötöttem meg a Vaterán mint Te például ).

És akkor ezzel esetleg én egy kevesebb értékű vaterás vagyok, sőt mivel Te 10x többet árulsz mondhatjuk, hogy egy nulla. Persze. Szerintem is. smile.gif
Ritka gerinctelen dolog lenne értékesítés alapján méregetni a jogokat itt a vaterán.

IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-27 16:41) *
No, most akkor tegye már fel a kezét, aki jogtalannak tartja a negatívot? Mióta feltöltési díj is van, azóta igenis számít, az hogy az ilyen vevő kárt okoz.
Még én kérjek elnézést? Vagy mégis hogy gondolod?

Nem mondtam, hogy kérj elnézést. Indulatosnak érzem a hangnemed, holott lehet nem is az. Talán ne dühöngve írj, és ne úgy hogy de biztos neked van igazad és te most igazságtalanság áldozata lettél. Feltételezem, hogy igazad van, a vevő egy igazi macerás fajta, akinek semmi nem jó. Ettől függetlenül rosszul van megfogalmazva az egész negatív törlés. Kívülálló szemmel igenis az jön le, hogy Te csakis a forgalmadra és a 4800-as pozitívodra hajazva akarod, hoyg töröljék a negatívat, amit kaptál. Fogalmazd át az egészet. Hagyd ki azt, hogy hány millát fizettél már be, mert őszintén szólva senkit sem érdekel, és nem ez lesz a mérvadó abban, hogy törlik a negádat vagy sem.
A kronológiai levezetésből látszik, hogy a vevő így úgy meggondolja magát. Talán így is írd meg az ügyfélszolgálatnak: a vevő tétova, rabolja az időd és energiád, nem tett eleget a saját feltételeinek sem, így negatívval értékelted. Te minden megoldásra nyitott voltál, ő bosszúból visszanegáztt. Az ügyfelesek meg eldöntik, hogy jogos-e a kérésed vagy sem.
Tehát mégegyszer tisztázva: nem az zavar, hogy töröltetni akarsz egy negatív értékelést, hanem az előadásmódod nem korrekt. Elhiszem, hogy ingerült lesz az ember egy ilyen ügy miatt, de remélem megérted Te is, hogy itt nem kilóra mérnek.
Egyébként azt nem értem, ha nem bánod, ha egy adás-vétel egy vagy két hét alatt zajlik le, akkor miért nem adtál meg neki egy következő heti időpontot? Az sem lehetett volna megoldani, hogy máskor vegye át?
A vevőt azonban nem hallottuk. Ő is írt valamit a vaterának. Ő is sértve érzi magát, mert pont a sztrájk idején kellett volna utazgatnia. ... Kétélű a dolog, mint mindig.
zebutabu
IDÉZET(zejopy @ 2010-02-27 15:31) *
Nem te vagy a hülye, hanem aki nem értelmez. És hogyne lennék kompetens?
Nem tudom feltűnt-e, de én is itt adok-veszek. Nálam is van személyes átvétel. Nem viszem házhoz az árut, nem is várják el.
Amikor megírják, hogy személyes átvételt szeretnének, megírom, hogy a suli portáján átvehetik, de szóljanak, melyik napon jönnek érte.
Fel sem merül, hogy én vigyem oda. A szállítási költség a vevőt terheli. Azt senki nem gondolja, nem gondolhatja, hogy én fogok x összeget elautózni, hogy a 600 Ft-os kis kancsóját odavigyem.
Nem tudom, nálatok miért problémásabb, de leginkább neked okoz ez gondot, és még egy-két embernek. Szerintem azon kellene elgondolkodnod, hogy mit tudnál a terméklapon módosítani, ami kedvesen, de határozottan a tudomásukra hozza, hogy nem viszed házhoz az árut. Hajlandó vagy a szabadidődből a lakásodon, vagy a lakásodhoz közeli helyen erre áldozni, és már ez sem kis dolog.
Ha nekiállsz autózni, buszozni, elmegy a hasznod. Pl. tudok egy ilyesmit javasolni:
"Amelyik termékemnél lehetséges a személyes átvétel, azt jelzem a terméklapon! Egy pár száz Ft-os tételt, sajnos nem áll módomban sehová személyesen vinni."
Ez nem saját kútfőből származik, másnál olvastam. De jó a szöveg, kedves, udvarias és mégis határozottan kitér a lóti-futi szerep eljátszása elöl.
Ha a terméklapodon van rajta, akkor a vevő akármit csinál, akár elolvassa, akár nem, neked ott a hivatkozási alapod, mert ott van a terméklapon. Ha nem olvasta el, akkor az az ő felelőssége, de téged nem kötelez.

Zebu nem jó, ha megsértődsz, mert nem arról van szó, hogy bárki le akarja osztani a másikat, de van aki ezt tudja jobban, van aki azt. És szerintem, ha tanulunk egymástól, akkor ér célt ez az egész. Mert tök jól elmarháskodhatunk, meg szexelhetünk, piálhatunk a vészkijáratban, de az csak játék. Viszont szerintem az elsődleges cél a tapasztalatok megosztása. Amúgy is annyi buktató van itt a Vaterán, hát miért ne fogadnánk meg egymás tanácsát.

Nem sértődöm meg!!!!!!!!!!! De elegem van, ezekből a pesti vevőkből. Pont most írod Te magad is, hogy elmennek az iskolához, tehát nem foglalkoztat mivel Neked nincs ügy, nekem van heti szinten!!!!!!!!!De most sem írtál semmi újat! a terméklapjaimon minden szépen szerepel, megkapják a felvilágosítást mindenről!! De könyörgöm, hadd ne kelljen már az aukciós oldalamon már előre megindokolni, milliók elé nyilvánosságra hozni hogy...................ezért nem megyek sehová! Sőt nagyobb részt el is olvassák, mint utólag kiderül, és ennek ellenére licitálnak, hogy majd én kötélnek állok az Ő kritériumaiknak.

Ez nem csak az én problémám, alább írt a tutajos is, Ő is pesti és szembesül ugyanezzel a problémával. A terika vidéki szintén, és lám Neki sincs ilyen jellegű gondja.
Ha azt nézed milyen kevés állandó fórumozó van már 2:2 az arány. mellow.gif
terika23
IDÉZET(zebutabu @ 2010-02-27 17:01) *
Ez nem csak az én problémám, alább írt a tutajos is, Ő is pesti és szembesül ugyanezzel a problémával. A terika vidéki szintén, és lám Neki sincs ilyen jellegű gondja.
Ha azt nézed milyen kevés állandó fórumozó van már 2:2 az arány. mellow.gif

Ez igaz. Úgy látszik ez csak bp.-i sajátosság. Bár sok bp.-i vevőm van, de sose nyektetnek ilyenekkel. biggrin.gif Viccet félre téve, biztosan dühítő lehet ez az egész amúgy és idegőrlő. Talán a terméklapra még nyomatékosabban ki kellene írni, hogy mik az eshetőségek.

Szokott lenni személyes átvételem is, de itt a városban csak, ahol én lakom. Sehova nem viszem el, csak ha netalántán nekem is van arra dolgom.
zebutabu
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-02-27 15:30) *
Kedves zebutabu!

Ne várjon tőlem meg nem történt esetre, az Ügyfélszolgátos kollégák nevében tett ígéretet smile.gif
Logikusan, ha egyértelműen igaza van ÉS ezt megfelelően dokumentálta, akkor töröljük.

Kedves Benz!
Eset az már rengeteg lett volna, csak most már besokalltam.

Hogy lehetne előre megtudakolni (termékszám nélkül) az Ügyfélszolgálatos kollégáktól az Ő döntésüket ilyen esetre, ha van megfelelő dokumentáció?
unsure.gif
zpepe26
Kedves bigfootinformatika, én ebben az esetben Veled értek egyet, bár nem vagyok pepes (csak pepe mosking.gif ) és nincs annyi eladásom mint Neked. De nekem is birizgálná a csőrömet, ha valaki "ilyen" módon járna el.



IDÉZET(zebutabu @ 2010-02-27 16:01) *
Ez nem csak az én problémám, alább írt a tutajos is, Ő is pesti és szembesül ugyanezzel a problémával. A terika vidéki szintén, és lám Neki sincs ilyen jellegű gondja.
Ha azt nézed milyen kevés állandó fórumozó van már 2:2 az arány. mellow.gif


Jelöld be, hogy a termék helye külföld, de Bp-i átvétel lehetséges az XXXX kerületben.
zebutabu
IDÉZET(terika23 @ 2010-02-27 16:07) *
Ez igaz. Úgy látszik ez csak bp.-i sajátosság. Bár sok bp.-i vevőm van, de sose nyektetnek ilyenekkel. biggrin.gif Viccet félre téve, biztosan dühítő lehet ez az egész amúgy és idegőrlő. Talán a terméklapra még nyomatékosabban ki kellene írni, hogy mik az eshetőségek.

Szokott lenni személyes átvételem is, de itt a városban csak, ahol én lakom. Sehova nem viszem el, csak ha netalántán nekem is van arra dolgom.

Igen, sajnos ez csak pesti nyekergés. És már nagyon stresszes. Hangsúlyozom mégegyszer és utoljára, a terméklapon minden okén felvan tüntetve!
bigfootinformatika
Senki nem mondta hogy Te mert kevesebbet adsz el, 0 vagy. Ezt nem tudom honnan veszed?
A Vatera tudtommal meg egyelőre még nem nonprofit vállalkozás, és igenis számítani ( kellene ) annak is, hogy ki mennyit csenget be, hiszen ebből élnek.
Persze nem azt mondom hogy most akkor aki x összeget fizet be az csaljon lopjon mert megteheti, de az olyan esetekben mint az enyém is, ahol kár tulajdon képen nem ért senkit,
nem nagyon világos, hogy a Vaterának miért érdeke otthagyni a negatívot, miközben az a saját zsebére is kihathat?
A másik meg hogy ha engem mondjuk 5000 ember dícsér, egy szapul, akkor szerinted vajon ki lehet az aki nem mond igazat? Az egy, vagy a 4999?
És igen, abban igazad van, írhattam volna 2 sort is amiben 2 ticket szám van meg az, hogy a vevő a leírtakkal ellentétes átvételi módra akart kényszeríteni, ami nem kötelességem.
Legközelebb majd ezt teszem.
Ha megnézed a terméklapomat, már így is több infó van rajta, mint másnál, arról nem tehetek hogy senki nem olvassa el.
És még egyszer, nekem nem azzal volt a bajom hogy a kedves vevő akár egy hónap múlva vette volna át, mert ilyen is volt már, hanem azzal, hogy Ő maga nem tudta mit akar,
és legfőképpen Neki állt feljebb hogy nem voltam hajlandó eltérni attól, ami világosan ki van írva a terméknél...
terika23
IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-27 17:21) *
A Vatera tudtommal meg egyelőre még nem nonprofit vállalkozás, és igenis számítani ( kellene ) annak is, hogy ki mennyit csenget be, hiszen ebből élnek.
A másik meg hogy ha engem mondjuk 5000 ember dícsér, egy szapul, akkor szerinted vajon ki lehet az aki nem mond igazat? Az egy, vagy a 4999?
Ha megnézed a terméklapomat, már így is több infó van rajta, mint másnál, arról nem tehetek hogy senki nem olvassa el.
És még egyszer, nekem nem azzal volt a bajom hogy a kedves vevő akár egy hónap múlva vette volna át, mert ilyen is volt már, hanem azzal, hogy Ő maga nem tudta mit akar,
és legfőképpen Neki állt feljebb hogy nem voltam hajlandó eltérni attól, ami világosan ki van írva a terméknél...

Nekem a vatera inkább tűnik üzleti vállalkozásnak, de felőlem lehet nonprofit is...bár, ahol eleve van feltöltési díj, nem tudom mennyire nonprofit. Nem is akarok ebbe belemenni.
Mint írtam, az előadásmódod nem okés. Nekem nem tetszik, hogy befizetés alapján tegyen különbséget a vatera. Lehet nem volt még annyi üzletem mint itt sok eladónak, de eleve nem is adok el 3-5-10 éve, szinte most kezdtem. ÉS én is rendesen fizetek jutalékot, mindent megteszek az üzlet érdekében, zokon venném, hogy azért legyen kiváltságos valaki, mert többet fizetett már.
Mint írtam, hagyd ki a sok pozitívat és hagyd ki a millákat, és csak írd le konkrétan mi volt a gáz. Ennyi. Ha igazad van, igazad lenne akkor is, ha nulla értékeléssel és nulla befizetéssel rendelkeznél még csak. wink.gif
Különben egy kívülállónak, mint én, nem posztja igazat adni. A vatera sem fog belelátni, csak azt, hoyg jogos-e a kérés vagy sem. Ilyenkor az ember a maga ügyvédje úgymond, a vatera ügyfélszolgálat meg az esküdszék. Győzd meg őket tényszerű érvekkel, mást nem tudok tanácsolni. Vélhetőleg az elfogultságod miatt magad iránt nem lett törölve a nega, akár igazad volt/van akár nem. Már ha így atad elő magad az ügyfélszolgálatnak is, mint itt a fórumon.
bambooflower
IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-27 16:21) *
Senki nem mondta hogy Te mert kevesebbet adsz el, 0 vagy. Ezt nem tudom honnan veszed?
A Vatera tudtommal meg egyelőre még nem nonprofit vállalkozás, és igenis számítani ( kellene ) annak is, hogy ki mennyit csenget be, hiszen ebből élnek.


amit te mondani akarsz az, hogy minden jó kereskedö, cég, üzletember megbecsüli a jó üzletfeleket. a hüséges, magasabb hasznot hozó partnereket szokás különféle bónuszokkal jutalmazni, hogy továbbra is magukhoz kössék öket. ez nem kivételezés vagy igazságtalanság, ez üzlet.
bigfootinformatika
IDÉZET(bambooflower @ 2010-02-27 16:35) *
amit te mondani akarsz az, hogy minden jó kereskedö, cég, üzletember megbecsüli a jó üzletfeleket. a hüséges, magasabb hasznot hozó partnereket szokás különféle bónuszokkal jutalmazni, hogy továbbra is magukhoz kössék öket. ez nem kivételezés vagy igazságtalanság, ez üzlet.


Így van, erre gondolok. > "magukhoz kössék őket" A méltányos hozzáállás egy ilyen esetben erre utaló példa.
Én már 20 éve kereskedek, nem érdekem az, hogy egy vevőm is rosszul járjon, így most kértem a Vaterát hogy a vevőnek
adott negatívomat távolítsa el, és felvettem levélben a kapcsolatot a vevővel is.
Bár olyan mentalitás mellett amit megtapasztaltam tőle, sok jóra nem számítok.
És igaz, hogy a vevőnek van mindig igaza, de ez nem jelenti azt, hogy mindent megtehet, a kereskedő csak mosolyog mint a hülye.
terika23
IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-27 17:48) *
És igaz, hogy a vevőnek van mindig igaza, de ez nem jelenti azt, hogy mindent megtehet, a kereskedő csak mosolyog mint a hülye.

De remélem nem azt szűrted ki, hogy én azt gondolom, hogy ezt hagynod kéne.
Az ügy végére kíváncsi lennék, ha nem nagy kérés, kérlek majd írd meg mi lett a vége.
bigfootinformatika
IDÉZET(terika23 @ 2010-02-27 16:56) *
De remélem nem azt szűrted ki, hogy én azt gondolom, hogy ezt hagynod kéne.
Az ügy végére kíváncsi lennék, ha nem nagy kérés, kérlek majd írd meg mi lett a vége.



Nincs "ügy" szerintem, a legkorrektebb az a lépés volt, hogy én kérelmeztem az általam adott nega törlését, és azt csak remélem, hogy az enyémmel is így lesz
Ezek után viszont személy szerint nem leszek hajlandó senkinek sem negatívot adni, mert nem fogom az időmet azzal tölteni, hogy az igazamat keressem.
Aztán az már engem nem fog érdekelni, ha mondjuk egy olyan negatívot sem osztok ki, ha előre küldött áru nem lett kifizetve, aztán az illető még 200 embert meglop,
mert mindenki azt látja nincs negatívja. Én ezentúl adok egy semlegest " az üzlet nem jött létre", és egyúttal a "kedves" vevőt tiltóra teszem. Ennyi.
Ezen felül elkönyvelem magamnak, hogy az értékelésekre nem támaszkodok a jövőben. A további üggyel kapcsolatos konzekvenciát meg megtartom saját elemzésre
zejopy
IDÉZET(bambooflower @ 2010-02-27 16:35) *
amit te mondani akarsz az, hogy minden jó kereskedö, cég, üzletember megbecsüli a jó üzletfeleket. a hüséges, magasabb hasznot hozó partnereket szokás különféle bónuszokkal jutalmazni, hogy továbbra is magukhoz kössék öket. ez nem kivételezés vagy igazságtalanság, ez üzlet.

Ez a bónusz a PEP tagság, a vele járó kedvezményekkel.
A probléma, ahogy terika is írta, az ügy tálalása volt.
Szerintem sem lenne jogos a negatív benthagyása, de kommunikációs problémák vannak, és ezen sokat lehet bukni.

Zebu! Nálam is megpróbálják néha, de valahogy úgy válaszolok, hogy nem lehet tovább próbálkozni. De majd szóljál, ha tudsz velem kommunikálni, mert most úgy tűnik, hogy a problémádat nem megoldani akarod, hanem inkább a mérgedet próbálod kiadni. Ezt is lehet, csak erre én nem vagyok jó alany.
Mindamellett megértem a zaklatottságodat, mert bár talán a kompetenciám megkérdőjelezhető, de nekem is akadnak problémás vevőim, akik kibillentenek a lelki egyensúlyomból. Az más kérdés, hogy nem a problémához hozzászóló fórumtársakon verem el a port.
terika23
IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-27 18:01) *
Ezek után viszont személy szerint nem leszek hajlandó senkinek sem negatívot adni, mert nem fogom az időmet azzal tölteni, hogy az igazamat keressem.
Aztán az már engem nem fog érdekelni, ha mondjuk egy olyan negatívot sem osztok ki, ha előre küldött áru nem lett kifizetve, aztán az illető még 200 embert meglop,
mert mindenki azt látja nincs negatívja. Én ezentúl adok egy semlegest " az üzlet nem jött létre", és egyúttal a "kedves" vevőt tiltóra teszem. Ennyi.
Ezen felül elkönyvelem magamnak, hogy az értékelésekre nem támaszkodok a jövőben. A további üggyel kapcsolatos konzekvenciát meg megtartom saját elemzésre

Ez igen furcsa hozzáállás, ne is haragudj meg, de mint az oviban, ha te nem én sem alapon. :S Végül is nyugodtan...
De megint leírom, hogy ha valami jogos azt a vatera törli. Erről én is tudok mit mondai, meg pl. zejopy is, de még mások is. Ha hiba történik, és szenvedő fél vagy, akkor azt be is kell bizonyítani. Ez már csak így van. Ha nem szakítasz rá időt akkor ne szakíts. De az internet adta virtuális piactér nem épp a szokványos vasárnapi piac. Amíg Te mondjuk tudod használni, addig másik 100 csak egy picit, másik 1000 most kezdi el, másik 10000 meg azt sem tudja mi az az internet. Én úgy gondolom, ha valaki vállalja az online értékesítést akkor vagy lesz*rja, ha negatívat kap, vagy lehetőségei szerint cselekszik.
bigfootinformatika
IDÉZET(terika23 @ 2010-02-27 17:27) *
Ez igen furcsa hozzáállás, ne is haragudj meg, de mint az oviban, ha te nem én sem alapon. :S Végül is nyugodtan...
De megint leírom, hogy ha valami jogos azt a vatera törli. Erről én is tudok mit mondai, meg pl. zejopy is, de még mások is. Ha hiba történik, és szenvedő fél vagy, akkor azt be is kell bizonyítani. Ez már csak így van. Ha nem szakítasz rá időt akkor ne szakíts. De az internet adta virtuális piactér nem épp a szokványos vasárnapi piac. Amíg Te mondjuk tudod használni, addig másik 100 csak egy picit, másik 1000 most kezdi el, másik 10000 meg azt sem tudja mi az az internet. Én úgy gondolom, ha valaki vállalja az online értékesítést akkor vagy lesz*rja, ha negatívat kap, vagy lehetőségei szerint cselekszik.



Én értem, hiába magyarázod, de a jövőben inkább megkímélem magam ettől, ez az én döntésem.
És mint mondtam is, EDDIG én is azt hittem amit Te most írsz, hiszen EDDIG nekem is törölték azt a kb. 5 db negatívot amit pályafutásom alatt kaptam.
Éppen ezért, már élből ment a kedves vevővel való levelezés a biztonsag.com -ra, hiszen már akkor tudtam hogy ez lesz a vége. Csak ugye most hiába
volt ott a két ticket szám, egyelőre nekem kell könyörögnöm.
Azt meg ugye gondolom sejted, hogy nem az én "saramat" akartam a biztonsag.com -ra továbbítani, hanem már akkor az igazam miatt dobtam oda a levelet.
Majd meg fogod tapasztalni Te is ezt ( bár kívánom hogy ne ) és akkor rájössz! Majd emlékezz erre!
zebutabu
IDÉZET(zpepe26 @ 2010-02-27 16:19) *
Jelöld be, hogy a termék helye külföld, de Bp-i átvétel lehetséges az XXXX kerületben.

zpepe!
Te jó ég! Hát nem igazán figyeltél miről van szó!
Pontosan megvan adva XXX kerület, de ők YYYY-ban akarják! dry.gif

IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-27 16:21) *
meg az, hogy a vevő a leírtakkal ellentétes átvételi módra akart kényszeríteni, ami nem kötelességem.

Neki állt feljebb hogy nem voltam hajlandó eltérni attól, ami világosan ki van írva a terméknél...

Ezekkel szembesülök nagyon rendszeresen, csak még annyit ront az én helyzetemen, hogy peremkerületben lakom, nem központban, és tudatosan nem akarnak kijönni ide a prérire, pedig felvan tüntetve a személyes helye. Erőszakosan akarnak kényszeríteni a szállításra! A postát meg nem választják, az plusz költség! dry.gif

IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-27 16:48) *
És igaz, hogy a vevőnek van mindig igaza, de ez nem jelenti azt, hogy mindent megtehet, a kereskedő csak mosolyog mint a hülye.

Ez így igaz!
VateraBenz
IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-27 17:35) *
...
Éppen ezért, már élből ment a kedves vevővel való levelezés a biztonsag.com -ra, hiszen már akkor tudtam hogy ez lesz a vége.
...

Egyre inkább úgy tűnik, hogy egy kicsit túlreagálja a dolgokat. Az egy szem negatív értékelést is és a többi eladásánál felmerülő legkisebb problémát is.
Ez utóbbira utal a nagy mennyiségben beküldött levelezés biztonsag@vatera.com-ra.
A jelenlegi személyes átvételi lehetőség nem valami rugalmas. Egyrészt a termékek nem az átvétel helyén vannak, az odajuttatásuk is napokig tarthat, ehhez társul még az ezt követő szűkre szabott átvételi időpont intervallum. Ezen érdemes lenne változtatni, talán kevesebb lenne a konfliktus.
zpepe26
IDÉZET(zebutabu @ 2010-02-27 17:36) *
zpepe!
Te jó ég! Hát nem igazán figyeltél miről van szó!
Pontosan megvan adva XXX kerület, de ők YYYY-ban akarják! dry.gif

De figyeltem! De azt hiszem lemaradt a kuncogós szmájli... (Ő: mosking.gif )
Értem a problémát, és erre nincs is igazi megoldásotok, mert nem olvasnak az emberek el egy terméklapot, hiába van rajta minden ezerszer, nagy betűvel stb. Viszont nekem nem volt problémám eddig azzal a pár személyes átadásommal, mindenki jött érte. Igaz Szhely nem túl nagy (bár a Fő utcájában van 123456-os szám is mosking.gif )
zebutabu
IDÉZET(zpepe26 @ 2010-02-27 21:16) *
De figyeltem! De azt hiszem lemaradt a kuncogós szmájli... (Ő: mosking.gif )
Értem a problémát, és erre nincs is igazi megoldásotok, mert nem olvasnak az emberek el egy terméklapot, hiába van rajta minden ezerszer, nagy betűvel stb. Viszont nekem nem volt problémám eddig azzal a pár személyes átadásommal, mindenki jött érte. Igaz Szhely nem túl nagy (bár a Fő utcájában van 123456-os szám is mosking.gif )

Vannak esetek amikor valóban nem olvassák el a terméklapot, de a java elolvassa, csak nem foglalkozik vele.
Éppen azon gondolkodtam, hogy hogyan tudnám a Benznek elküldeni az utolsó esetemet, amiben szépen nyomon lehet követni a vevők hozzáállását. wink.gif
rolandgajdos
Csak részben kapcsolódik ide, de a személyes átvétel miatt valamennyire mégis:

Holnap lesz egy hónapja, hogy egy vásárlóm nem képes elvinni tőlem az 1 forintért megnyert nyomtatóját.

Csak be kéne kopognia, hóna alá csapni a kütyüt, oszt' viszlát... De neeem, még én kerülgessem itt a cuccát egy hónapja. mad.gif
Pénzem végülis nem áll benne így, de ez már túlzás. Kollégája állítólag a szomszéd településen lakik 6 km-re, vele akarja elvitetni. Tegnapelőtt írtam neki mailt, hogy ma megyek abba a községbe, riadóztassa az ismerősét és útközben odaadom neki. Emelje fel a kezét, aki szerint válaszolt...
Helybe vittem volna, úgy sem kell.
Na most úgy felmérgeltem magam, mingyá' bevarrom neki a negát! mosking.gif
bigfootinformatika
IDÉZET(VateraBenz @ 2010-02-27 19:39) *
Egyre inkább úgy tűnik, hogy egy kicsit túlreagálja a dolgokat. Az egy szem negatív értékelést is és a többi eladásánál felmerülő legkisebb problémát is.
Ez utóbbira utal a nagy mennyiségben beküldött levelezés biztonsag@vatera.com-ra.
A jelenlegi személyes átvételi lehetőség nem valami rugalmas. Egyrészt a termékek nem az átvétel helyén vannak, az odajuttatásuk is napokig tarthat, ehhez társul még az ezt követő szűkre szabott átvételi időpont intervallum. Ezen érdemes lenne változtatni, talán kevesebb lenne a konfliktus.


Kedves Benz

3000 darabos árukészlettel ( mert hiába 400-600 könyv van csak fent, sokból van 5-10 db is ) elég nehéz úgy dolgozni, hogy leüti a kedves vevő,
és már aznap vagy másnap ki kereshető ennyi példányból, és vidéki raktárból felhozatható. Gondolom Te sem forgatnál át ennyit naponta.
Éppen ezért az is szerepel a terméklapon hogy hetente 1x visszük a boltba.
A könyveket nagykereskedelmi áron adjuk magán embernek, szerintem ennyit azért tud az a kedves vevő várni, aki mint például most is,
6000 Ft-os lista áru könyveket 2100-ért kapott meg.
A dolgot meg azért reagáltam túl, mert maximalista vagyok, és rosszul esik ha a sok dícséret mellett ott figyelnek a negatívok is.
Tudom, ez sok eladót nem érdekel, csak meg kell nézni pár 2000 értékeléses eladót, akiknek 20-60 db negatívjuk is össze gyűlt már,
javarészt olyan dolgok miatt, hogy a vevők nem azt kapták amit akartak stb...
A jelenlegi kedves vevőre meg érdekes, az jellemző hogy nem tetszenek neki a feltüntetett dolgok, de az, hogy bocsánatot kértem tőle e-mailben
nem érdekes, válaszra sem méltat.
Egyébként átlagban heti 10 levél megy a biztonságra, nem tudom ez soknak mondható-e amikor havonta van több mint 500 eladásom
No mind egy
Üdv
bigfootinformatika

Még annyit, részemről a dolgot lezártam, az ügyfélszolgálatot arra kértem, hogy törölje az én negatív értékelésemet,
és ha lehet a vevőtől kapottat is. Innentől kezdve csak bízok abban, hogy méltányosságból a Vatera ezt megteszi, így egyikünk reputációjában sem fog ez látszani.
Az meg már az én gondom, hogy ahogyan írtam is, a mai naptól tőlem egy nagatív nem fog kimenni, az biztos.

Egyébként pedig zárószóként elnézést kérek attól akit feltartottam, illetve hogy itt agonizáltam.
Tisztelettel
B.A
hytech
IDÉZET(bigfootinformatika @ 2010-02-27 15:41) *
Én nem a milliókra hivatkozok, hanem arra, hogy a nagy számok törvénye alapján nyilván többet futok össze olyan vevőkkel, akik problémásak,
mint mondjuk Te.


Én neked adok igazat.

Ami érdekes - sokan talán meg sem nézték - ,hogy a "vevő"-d betonkemény 17 adásvételéből már 2 kegyelemsemlegessel zárult mert az árut nem volt hajlandó átvenni ilyen olyan okból.
Tehát az eddigi tranzakcóinak a 18%-as sikertelen volt ami nálam vomit2.gif punish2.gif
zejopy
IDÉZET(hytech @ 2010-02-28 08:25) *
Én neked adok igazat.

Nem az volt a kérdés, hogy a negatív törlésére igényt tarthat-e, mert ebben mindenki egyetértett, ezt mindenki látta.
Inkább a probléma felvezetésével volt a gond, a megfogalmazással.
Az más kérdés, hogy szerintem, bármilyen módon mondja el valaki a véleményét, ha igaza van, akkor igaza van akkor is, ha az előadásmóddal nem értek egyet. De tény, hogy általában az emberek többsége ezzel nem így van, és a Vateránál is emberek dolgoznak.
A történet mindenképpen tanulságos mindkét fél részére, a Vaterára és bigfootinformatika-ra gondolok, de nekünk többieknek is érdemes levonni a konzekvenciát.
Emlékszel molvany negatívjára? Szerintem az is kommunikációs problémák miatt maradt benn. A különbség annyi, ami most bigfootinformatika malmára hajtja a vizet és talán ezért még törlik a negát, hogy időben és jól adminisztrálta a problémát. Volt valaki, akinek többszöri kérésére törölték, tehát én még egyszer mindenképpen megpróbálnám kérni, mert nagyon jók az értékelések, kár elcsúfítani.

A legnagyobb baj a végszó, ami egyébként ezek után szintén jogos, hogy soha többet nem ad negatívat. Mert ki kockáztatja meg a többi ember érdekében a saját minősítésének a tisztaságát, ha nem érzi biztosan azt, hogy a rendszer megvédi őt?
poptex
Sziasztok.
Mia véleményeztek a követekezőről.
Vetten itt a vetarán egy gáztüzhelyt előre átutalással.
Az áru nem érkezett meg a megbeszélt időre (2 hét után)ezért elálltam a vételtől és kértem utalja vissza a pénzemet.
Ennek már 3 hete és pénzem nincs átutalva.Igéret van,de készség nincs.
Mit kell ilyenkor csinálni ?????
zejopy
IDÉZET(poptex @ 2010-02-28 10:08) *
Sziasztok.
Mia véleményeztek a követekezőről.
Vetten itt a vetarán egy gáztüzhelyt előre átutalással.
Az áru nem érkezett meg a megbeszélt időre (2 hét után)ezért elálltam a vételtől és kértem utalja vissza a pénzemet.
Ennek már 3 hete és pénzem nincs átutalva.Igéret van,de készség nincs.
Mit kell ilyenkor csinálni ?????

Írjál neki egy levelet, hogy vagy a pénzt kéred, vagy a kályhát, különben a rendőrséghez fordulsz. És a levelet továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra is.
Ez első lépésnek jó. Ne telefonálj, hanem írd le!
poptex
Köszi a választ.
Megpróbálom.
bambooflower
IDÉZET(poptex @ 2010-02-28 10:08) *
Sziasztok.
Mia véleményeztek a követekezőről.
Vetten itt a vetarán egy gáztüzhelyt előre átutalással.
Az áru nem érkezett meg a megbeszélt időre (2 hét után)ezért elálltam a vételtől és kértem utalja vissza a pénzemet.
Ennek már 3 hete és pénzem nincs átutalva.Igéret van,de készség nincs.
Mit kell ilyenkor csinálni ?????


én nem látok nálad ilyen vételt.
VateraBenz
IDÉZET(zebutabu @ 2010-02-27 22:02) *
Éppen azon gondolkodtam, hogy hogyan tudnám a Benznek elküldeni az utolsó esetemet, amiben szépen nyomon lehet követni a vevők hozzáállását. wink.gif

Kedves zebutabu!

Higgye el, hogy nem tudna újat mutatni smile.gif
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.