Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Technikai Kérdések, Problémák
Vatera.hu Fórum > Általános > Technikai észrevételek
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404
csabau
IDÉZET(Haszuboy87 @ 2008-07-19 22:22) *
Szerintem meg hiányzik egy "megadni" szócska.



hú, a rohadt életbe - tényleg - hogy neked mennyire igazad van.

de miért kellett ezért atomriadót fújni ? blink.gif

elájulok...eddig ekkora szabálytalanságban listáztunk...na de majd most smile.gif
Grobar
IDÉZET(Haszuboy87 @ 2008-07-19 22:22) *
Szerintem meg hiányzik egy "megadni" szócska.


Jogos az észrevétel. A szöveg értelmetlen.
miklos69
A 100 ft-os "sarc" valóban tönkreteszi a liciteket!Semmi értelme nincs így már az egész Vaterának!
Az eladó elindítja jó magasról az aukciót,nehogy jó áron lehessen bármit is venni,neki meg ne kelljen *** 100 ft-os kifizetni...
Így jelentősen megdrágít mindent amit csak itt lehetett megkapni:-)
Könnyen lehet hogy a közeljövőben el fogom kerülni a Vaterát,szerintem nem csak én vagyok ezzel így...
A Vatera túlment minden határon ezzel.Hja kell a lóvé?
Nincs elég a jutalékból...
zsvars
Egy korábbi változtatás alkalmával, már kérdeztem a vaterától, hogy esetleg nem kellene-e a felhasználókat is megkérdezni a végrehajtott gyönyörűségről (ha jól emlékszem, a kiértékelés menü szigorúsítása volt a téma).
azt a választ kaptam, hogy a fórumon megvitatták, és egyetértett vele mindenki.

hmmm látva ezt az újabb gyöngyszemet, miszerint minimálár esetén 100 Ft-t kell fizetni, kötve hiszem, hogy ezt bárki is véleményezte volna.

Ezzel kapcsolatban több kérdésem is van:

1. Miért gondolja a vatera, hogy egy létre nem jött üzletért kérhet jutalékot? Ha én nem kimondottan magas minimálárat adok meg, viszont szarért-hugyért sincs kedvem eladni az árut, és nincs elég potenciális vevő látogatója a vaterának, akkor én ezért miért kell ilyen jellegű büntetést kapjak?
2. 100 Ft iszonyatosan sok! Belegondolhatna a vatera, hogy ha 6%-al számol, ez a 100 Ft 1666 Ft eladási árat jelent! Magyarul, ennyivel drágábban kell eladni azt, amit eladsz, hogy ami nem megy el, annak behozza az árát.
3. Kikérem magamnak, és a többiek nevében is, hogy egy ilyen fontos kondíciós lista változásról egy pirosan kiemelt szövegrészből kell értesüljek, amit már csak akkor vettem észre, amikor újraindítottam a termékeket! A minimum az lett volna, hogy külön hírlevélben, amit csak ennek a változásnak szentelnek jelentik be a dolgot!

És egyetértek bármely előttem szólóval, tönkre fogja vágni a vaterát. Gondolkozzanak már egy kicsit, vagy nézegessék a saját szoftverüket.
Külön lehet keresni az 1 Ft-ról induló aukciókra. Ergo, mindenki szereti 1 Ft-ról indítani, úgy is, ha minimálárat ad meg, mert nagyobb az esélye, hogy rátalálnak a vevők.
De ha ez nem elég meggyőző, akkor gondolják végig, hogy jelenleg azok az eladók hozzák a legtöbbet, akiknél pörög az áru. Márpedig azoknál pörög, aki minimálár nélkül, 1 Ft-ról indít. Jelenleg nagy látogatottsággal megy, de ha mindenki így fog indítani, el fog veszni a varázsa, és drasztikusan lecsökken a látogatottság, drasztikusan lecsökken a forgalom, csökken a jutalék.

Összefoglalva, elhamarkodott, rossz döntést hoztak, amivel valahol utánozni próbálták a nagy elődöt, az Ebay-t. Csak ott ennek a díjnak a töredéke szerepel, nincs utólagos jutalék, hanem egy előzetes szintén töredékdíjas indító jutalék van.
Pont emiatt az ebay tized annyira nem pörög, mint amennyire lehetne. Senki nem mer rá kitenni semmit, mert olcsón nem akarja adni, ha meg minimálár, akkor sokat fizet.

Gondolkozzanak el az általam, és mások által is leírt sorokon, és álljanak vissza a régi jutalékos rendszerre. Ha megfogadnának egy-két ötletet, biztos vagyok benne, hogy kevesebb jutalék fizetés maradna el.... (pl. névértékes érmék esetén, csak az eladási ár-névérték után kellene jutalékot fizetni. (névérték alatt bizonyíthatóan nem vehetők ezek az érmék, mert fizetőeszközök.)

Kérem küldjenek válasz levelet a fenti gondolatokra.!
Grobar
IDÉZET(zsvars @ 2008-07-20 03:43) *
1. Miért gondolja a vatera, hogy egy létre nem jött üzletért kérhet jutalékot?


Igaz hogy nem a Vatera vagyok, annyit azonban hozzáfűznék hogy, nem a meghiúsult üzlet után fizeted a 100Ft-ot, hanem egy szolgáltatásért. Ami jelen esetben a minimál ár igénybevétele. Az hogy ez korrekt-e vagy nem mindenki döntse el maga.
Haszuboy87
IDÉZET(Grobar @ 2008-07-20 09:40) *
Igaz hogy nem a Vatera vagyok, annyit azonban hozzáfűznék hogy, nem a meghiúsult üzlet után fizeted a 100Ft-ot, hanem egy szolgáltatásért. Ami jelen esetben a minimál ár igénybevétele. Az hogy ez korrekt-e vagy nem mindenki döntse el maga.


Hát igen, lényegében így van. Csak ugye a Magyarok nem nagyon szeretnek igénybe venni fizetős szolgáltatásokat smile.gif Mondjuk ezt meg is értem, amíg ennyi fizetést kapnak az emberek..
Grobar
IDÉZET(Haszuboy87 @ 2008-07-20 09:57) *
Hát igen, lényegében így van. Csak ugye a Magyarok nem nagyon szeretnek igénybe venni fizetős szolgáltatásokat smile.gif Mondjuk ezt meg is értem, amíg ennyi fizetést kapnak az emberek..


Tetszik nem tetszik, nem kötelező igénybe venni. smile.gif
Haszuboy87
IDÉZET(Grobar @ 2008-07-20 10:02) *
Tetszik nem tetszik, nem kötelező igénybe venni. smile.gif

Tudom, nem is mondtam, h kötelező wink.gif
Grobar
IDÉZET(Haszuboy87 @ 2008-07-20 10:14) *
Tudom, nem is mondtam, h kötelező wink.gif


Tudom hogy nem mondtad, hangosan gondolkoztam! smile.gif
watchhu
Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Július 12-én a kapcsolatfelvételen keresztül kértük egy partnerrel az egymásnak adott értékeléseink eltávolítását, majd én ezt a kérést pár nappal késöbb megismételtem emailben a bejelentésszám feltüntetésével. Semmi nem történt az ügyben. Ugye kérésem ignorálásának nem a fórumban a szolgáltatással szemben megfogalmazott kritikus véleményem az oka?

Üdvözlettel,
watchhu
fraulein
Félre ne értse senki nem a vaterát védem, sőt, már leírtam a véleményem hogy jó lenne ha azokkal
is törődnének aki olyat kér ami hasznos ( csoportos törlés, raktárlehetőség, értékelési rendszer reform stb ).
De most mégis őket "védem" Kiindulva az alábbi hozzászólásból:

"Az eladó elindítja jó magasról az aukciót,nehogy jó áron lehessen bármit is venni,neki meg ne kelljen *** 100 ft-os kifizetni...
Így jelentősen megdrágít mindent amit csak itt lehetett megkapni:-)"

Szerintem vagy én, vagy más nem jól értelmezi a minimál áras "szolgáltatást"
Ugyanis van KIINDULÓ ár, nem hiszem hogy a minimál ár fizetőssé tételével lesz drágább egy termék.
Sokkal inkább eltűnnek az 1 ft-ért adom, de a minimál ár 200.000 Ft-os értelmetlen hirdetések, ami közt elvesznek a
mondjuk 150.0000-ért adott fix áras ugyan olyan termékek, csak mindenki az 1 Ft-ost klikkeli, így azokat meg se nézi a kutya se.
Engem mondjuk mindig is dühített ha ráklikkeltem egy 1000 ft-.os DVD-re, és kiderült hogy a minimál ára 4000.-
Én mondjuk fix árakat használtam, és fogok is. Ha pedig licitre bocsátok valamit, akkor meg ott a KIINDULÓ ár.

Tehát visszatérve a témára, szerintem aki most a minimál ár fizetőssé tétele miatt lázad, az nem érti a dolgot, vagy pedig
azok lázadnak, akik LCD tv-ket tettek fel 20.000 ft ért, 150,000 Ft-os minimál árral.
Legutolsó lehetőségként lehet hogy pont én nem látom jól át.

Minden esetre az biztos, hogy törödni kellene a már régen tag, sokat befizetett emberek kéréseivel, ötleteivel is,
hiszen pont mi vagyunk a biztos pont a fizetési gépezetben.Ezt kellene a T. Vaterának átgondolnia!!!

Már csak azért is, mert mi normálisan fizetünk, de ha nem kapunk érte szolgáltatást, akkor ki tudja meddig?
Az ilyen pénznövelő emelések meg sejtem mit fognak hozni: még több eladó kólás kupakot, meg alátátet a termékekhez...
sidocious
IDÉZET(Konzolos @ 2008-07-19 21:25) *
Le akartam vinni a minimálárat egy aukciómnál, az utolsó legmagasabb licit szintjére. Erre kiírta hogy a minimálár nem mehet a licitek alá. Nem is ment, ugyanannyi lett volna. Szóval ez nem igazán működik jól...

Egyébként ez márolyan mint a magyar adórendszer, hogy mindent többször is megadóztatnak. Ha már indításkor kell díjat fizetni, akkor miért kell még jutalékot is? Indításkor ha dijat fizetek, akkor mondjuk hadd írjam ki a mail címemet. Hisz egyáltalán nem biztos hogy végül sikeresen elkel a termék. Ugyanazért kell többször fizetni?


Az Ebay hasonlóképpen működik... Hamarosan itthon is...
sidocious
IDÉZET(zsvars @ 2008-07-20 03:43) *
Összefoglalva, elhamarkodott, rossz döntést hoztak, amivel valahol utánozni próbálták a nagy elődöt, az Ebay-t. Csak ott ennek a díjnak a töredéke szerepel, nincs utólagos jutalék, hanem egy előzetes szintén töredékdíjas indító jutalék van.
Pont emiatt az ebay tized annyira nem pörög, mint amennyire lehetne. Senki nem mer rá kitenni semmit, mert olcsón nem akarja adni, ha meg minimálár, akkor sokat fizet.


Nincs ebben összeesküvés elmélet, tudott dolog, hogy a Vatera az Ebay által meghatározott (!) felhasználó mennyiség és forgalomért harcol, ami alapján zsírosbödönért elad minket nekik.
Megjegyzem tökéletesen igazad van, Ebayen én is kizárólag "nincs mit vesztenem" alapon indítom a 0.99 fontos aukcióimat... minden más drága.
pkonsti
IDÉZET(sidocious @ 2008-07-19 14:29) *
Javaslom a telefont, és nyugodtan hajtsd is be a díjat, ami egyértelműen a Vatera hanyag ügykezeléséből fakad. Telefon költség, idő, amit ráfordítottál...
Ha mindenki lemond ezekről a lépésekről, mindig meg fogják tenni.
Ha ez sem, akkor "kérni kell a főnököt".


És milyen számon lehet őket keresni? Csak azért kérdezem, mert most küldtek egy számlát, és addig nem vagyok hajlandó befizetni, amíg nem törlik a jogtalan negatív visszajelzését (vagy legalább válaszolnának, és megindokolnák, miért nem törlik)
sidocious
IDÉZET(pkonsti @ 2008-07-20 16:43) *
És milyen számon lehet őket keresni? Csak azért kérdezem, mert most küldtek egy számlát, és addig nem vagyok hajlandó befizetni, amíg nem törlik a jogtalan negatív visszajelzését (vagy legalább válaszolnának, és megindokolnák, miért nem törlik)


http://www.vatera.hu/info/impresszum
pkonsti
IDÉZET(sidocious @ 2008-07-20 22:11) *


Ez csak egy fax szám.
sidocious
IDÉZET(pkonsti @ 2008-07-21 08:10) *
Ez csak egy fax szám.


megnézem cégjegyzékben
taki63
IDÉZET(pkonsti @ 2008-07-20 16:43) *
És milyen számon lehet őket keresni? Csak azért kérdezem, mert most küldtek egy számlát, és addig nem vagyok hajlandó befizetni, amíg nem törlik a jogtalan negatív visszajelzését (vagy legalább válaszolnának, és megindokolnák, miért nem törlik)


Nálam ugyanez volt a helyzet, én ezt a választ kaptam.

Kedves taki63!

Köszönjük visszajelzését, ám sajnos mint ahogyan azt korábbi üzenetünkben is
említettük, a negatív értékelések törlésére csak az ott leírt feltételek
alapján van lehetőség. Sajnos mivel az Ön által írott érvek egyike sem
felelt
meg a szabályzat idevágó pontjának, így az értékelést azok alapján nem
tudjuk
eltávolítani.

Megértését köszönjük!
Írtam még pár levelet, de a végén már választ sem kaptam. Na most, ha ez nem meríti ki a jogtalan negatív törlését, akkor mi? Ha az anyámat szidta volna a "tisztelt" rutinos hatalmas tapasztalatokkal rendelkező tisztelt Vaterás társunk akkor sikerült volna a törlés.
A pali azóta csak be sem jelentkezett, a vásárlás és az értékelés között 3 hónap telt el.

Szerintem ez nem igazán felhasználóbarát megoldás, de ez van. Sajnos. mad.gif

smartphone
IDÉZET(miklos69 @ 2008-07-20 00:43) *
A 100 ft-os "sarc" valóban tönkreteszi a liciteket!Semmi értelme nincs így már az egész Vaterának!
Az eladó elindítja jó magasról az aukciót,nehogy jó áron lehessen bármit is venni,neki meg ne kelljen *** 100 ft-os kifizetni...
Így jelentősen megdrágít mindent amit csak itt lehetett megkapni:-)
Könnyen lehet hogy a közeljövőben el fogom kerülni a Vaterát,szerintem nem csak én vagyok ezzel így...
A Vatera túlment minden határon ezzel.Hja kell a lóvé?
Nincs elég a jutalékból...

Igen ez így van!!Ez így már nagyon nem vonzó!Most jött számlám 360.-a valós jutalék és 12*100.-!!
Sikerült nekik az élet!!
fraulein
IDÉZET(smartphone @ 2008-07-21 16:05) *
Igen ez így van!!Ez így már nagyon nem vonzó!Most jött számlám 360.-a valós jutalék és 12*100.-!!
Sikerült nekik az élet!!



Olvasd el a 8 hozzászólással lejjebb írt véleményem
Sztem semmi gáz sincs a vatera ezen díjszabásával.
És hidd el, Ők lennének az utolsók akit védek, amugy meg befizettem Nekik 305.000 Ft-ot,
és mégse ezen lázadok, hanem azon, hogy inkább fejlesztenének is a folytonos továbbítjuk a felelős
kollégának jelige helyett.
berecz01
jónaapot vatera
énnekem eddig nagyon jó precíz volta vatera semmi gond nem volt
de most ez az ügy is ez a marjoe üzletei amibe énekem is otmaradt 70000ft om hát meg pár fórumokon hallom hogy nem csak ez az 1 átverés volt
szerintem a vatera jólenneh ailyet nem engedne meg magának
mazsolla
IDÉZET(berecz01 @ 2008-07-21 21:23) *
jónaapot vatera
énnekem eddig nagyon jó precíz volta vatera semmi gond nem volt
de most ez az ügy is ez a marjoe üzletei amibe énekem is otmaradt 70000ft om hát meg pár fórumokon hallom hogy nem csak ez az 1 átverés volt
szerintem a vatera jólenneh ailyet nem engedne meg magának


1. A Vatera a felületet biztosítja a felhasználóknak ( ezt illene már egyszer megtanulni ) dry.gif
2. Az értékeléseidet elnézve, te sem vagy az " erkölcsi csúcson ". wink.gif
decoart
Üdvözletem!Az az én nagy bánatom, hogy a Thonet személynevet és márkát,rosszul írják a Vatera termékkeresőben.A kettő darab T-betűvel a végén mint Thonett, helytelen vagy egy másik márka.Kérem, javitsák ki ezt a hibát!Köszönettel:decoart!
watchhu
IDÉZET(decoart @ 2008-07-22 08:01) *
Üdvözletem!Az az én nagy bánatom, hogy a Thonet személynevet és márkát,rosszul írják a Vatera termékkeresőben.A kettő darab T-betűvel a végén mint Thonett, helytelen vagy egy másik márka.Kérem, javitsák ki ezt a hibát!Köszönettel:decoart!



Nem a termékkeresőben írják rosszul, hanem a kategórianév van elírva.
pkonsti
IDÉZET(pkonsti @ 2008-07-18 09:57) *
Ha a vevő nem veszi át 3 hét hitegetés után a terméket, nekem jogomban áll figyelmeztetni, hogy a licitáláskor szerződést kötöttünk, és ha eláll a vevő, jogi útra terelhetem. Erre kaptam egy minősíthetetlen negatívot. Először bemásolom a levelet, melyben el akart állni (nagyvonalúan felkínált egy semlegeset. Kérdem, nekem miért is adott volna semlegeset?):
"ne haragudj,de a munkatársam,aki megkért hogy licitáljak neki a gépre,nem fizet,3 hete hiteget.én sajna nem fizethetek helyette...kiegyezhetnénk egy semlegesben?mert ez nem az én hibámm.köszi,bea"

***


Jeleztem a Vaterának, hogy amíg nem törlik a jogtalan negat5ív visszajelzést, addig nem vagyok hajlandó kifizetni a díjat. Ezt a levelet kaptam tőlük:
"Tájékoztatásul közöljük, hogy amennyiben a Vatera által kiküldött számla
rendezése nem történik meg a számlán jelzett fizetési határidő plusz 14 napon
belül, a Vatera fizetési felszólítást küld. A fizetési kötelezettségek
elmulasztása esetén a felhasználó jogosultságai tiltás alá kerülnek, amely
feloldására kizárólag a kötelezettségek rendezését követően kerülhet sor. A
késedelmes befizetések esetén a Vatera.hu Kft. 30 naptári naponként bruttó 350
Ft késedelmi kamatot számít fel és számláz ki ügyfeleinek. A fizetési határidő
60. napján a kérdéses kötelezettség automatikusan a Vatera.hu Kft.
követelésbehajtó partnereihez kerül át a PTK szerinti behajtásra. A
követelésbehajtás költségei a nem fizető ügyfelet terhelik, amely a
követelésbehajtó partner által kibocsátott számlán jelennek meg terhelésként."

Érdekes, hogy amint a pénzükről van szó, rögtön reagálnak. Ezt írtam nekik:
"Tisztelt Vatera

Ha ígéretet kapok az ügyem rendezésére, azonnal átutalom az
összeget. Önöknek is vannak kötelezettségeik, így a Vatera
szabályzatának betartatása. Jogtalan negatív visszajelzést nem
hagyhatnak figyelmen kívül.
Egyébként kikérem magamnak ezt a levelet. Eddig mindig rendben
teljesítettem a kötelezettségeimet. Önök azok, akik már rendszeresen
nem teljesítik a kötelezettségeiket!"
bakter976
Figyelmeztetésről!!

Tisztelt Vatera, a tegnapi napon begyűjtöttem 2. figyelmeztetésemet, mert egy kategorián belül 2-nél több terméket hirdettem meg hagyományos módon ( jelen esetben 1 Ft-ról )

Szerintem az 1 Ft-os NMÁ termékek esetében kivételt kellene tenni, mert a vatera vásárlások 75% -a ilyen jellegű termékek között történik.
Kategoriánkénti 2 egy kicsit csalóka : pl: felül bélyegzett pengőből kb van 25 féle, Afrikai pénzérme kb 25.000 féle és ugye más az arány!!!!

Szerintem 1000 eladóból ( akinek min 100 terméke van fenn ) kb 1 aki egy kategorián belül csak 2 terméket hirdet hagyományos árverésen, ha több azonos kategorián belül történő hirdetés esetén pedig fix, vagy holland aukciót használna.

De engem már 2x figyelmeztettek, többet nem fognak mert mindent fix áron árulok. Arra lennék kiváncsi a Vaterától ezen a rossz, be nem tartott szabályon nem kellen-e változtatni? Illetve a szabálysértés miatt naponta mennyi eladót figyelmeztetnek?

Választ várom!!
watchhu
IDÉZET(pkonsti @ 2008-07-22 08:50) *
Jeleztem a Vaterának, hogy amíg nem törlik a jogtalan negat5ív visszajelzést, addig nem vagyok hajlandó kifizetni a díjat. Ezt a levelet kaptam tőlük:
***



Nem fogják törölni.
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(bakter976 @ 2008-07-22 09:10) *
Figyelmeztetésről!!

Tisztelt Vatera, a tegnapi napon begyűjtöttem 2. figyelmeztetésemet, mert egy kategorián belül 2-nél több terméket hirdettem meg hagyományos módon ( jelen esetben 1 Ft-ról )

Szerintem az 1 Ft-os NMÁ termékek esetében kivételt kellene tenni, mert a vatera vásárlások 75% -a ilyen jellegű termékek között történik.
Kategoriánkénti 2 egy kicsit csalóka : pl: felül bélyegzett pengőből kb van 25 féle, Afrikai pénzérme kb 25.000 féle és ugye más az arány!!!!

Szerintem 1000 eladóból ( akinek min 100 terméke van fenn ) kb 1 aki egy kategorián belül csak 2 terméket hirdet hagyományos árverésen, ha több azonos kategorián belül történő hirdetés esetén pedig fix, vagy holland aukciót használna.

De engem már 2x figyelmeztettek, többet nem fognak mert mindent fix áron árulok. Arra lennék kiváncsi a Vaterától ezen a rossz, be nem tartott szabályon nem kellen-e változtatni? Illetve a szabálysértés miatt naponta mennyi eladót figyelmeztetnek?

Választ várom!!



Kedves bakter976!

Aukcióindításkor csak a meghirdetni kívánt termék legjellemzőbb kategóriájában lehet azt elindítani.
Azonos kategóriában maximum két azonos aukciót lehet hirdetni egyébként a holland vagy fix áras
értékesítést kell használni és a mennyiség rovatban lehet a darabszámot feltüntetni.
A szabálytalan aukciók kiszűrése folyamatos.
kincsek
Üdv!
A rejtett minimálárnál ,ha kérdezték az embert, hogy mennyi , kért egy ajánlatot!
Amenyiben elfogadható volt ,meglehetett egyezni !
Ez a lehetőség elment ,mint látom szép lassan áttérünk a fix árras kiirásra,ez viszont
nagy arányban csökkentette az érdeklödést ,és vásárlások számát !
Nincs más mint fordítani a dolgon , a kivántnál magassabb árat kiirni ,és kérni az érdeklödök
ajánlatát .
Igy ugyan úgy meglehet egyezni ,és ráadásul senki sem károsodik!
Nem csökken az eladások száma ,nem csökken a jutalék - az igazságtalan 100-ft elmarad- minden marad a régiben ,csak a levelezés szövege változik!
" Mennyi a minimálárról ?
"Mennyi amiért meg lehet venni ? "
Ilyen egyszerű!
Üdv: Kincsek.
watchhu
IDÉZET(kincsek @ 2008-07-22 10:42) *
Üdv!
A rejtett minimálárnál ,ha kérdezték az embert, hogy mennyi , kért egy ajánlatot!
Amenyiben elfogadható volt ,meglehetett egyezni !
Ez a lehetőség elment ,mint látom szép lassan áttérünk a fix árras kiirásra,ez viszont
nagy arányban csökkentette az érdeklödést ,és vásárlások számát !
Nincs más mint fordítani a dolgon , a kivántnál magassabb árat kiirni ,és kérni az érdeklödök
ajánlatát .
Igy ugyan úgy meglehet egyezni ,és ráadásul senki sem károsodik!
Nem csökken az eladások száma ,nem csökken a jutalék - az igazságtalan 100-ft elmarad- minden marad a régiben ,csak a levelezés szövege változik!
" Mennyi a minimálárról ?
"Mennyi amiért meg lehet venni ? "
Ilyen egyszerű!
Üdv: Kincsek.


Igen, de eddig nem kellett ehhez levelezgetni, hanem lehetett tenni egy minimálár alatti licitet, ami ajánlatnak minősül és az eladó regálhatott rá minimálár-csökkentéssel.
gelsystem
akkor már kérdezek én is...............:
.
tisztelettel érdeklődnék, hogy volt-e bárminemű ímében történő értesítés arról, hogy díjmódosítás lesz???
értem ez alatt a kimondottan ez irányú ímét, ÉS NEM a szokásos értesítőket, amiben esetleg odabiggyesztették a végére.....???
.
ha volt: akkor nem kaptam meg,

ha nem volt: akkor csalódtam, hogy a vatera is kezdi felvenni az egyéb szolgáltatók rossz szokásait:(
bakter976
Kedves Adminisztrátor !


Köszönöm a választ!

A válaszban leírtakat már leírták a figyelmeztetésemben,olvastam, teljesen igazuk van.


DE SAJNOS NEM KÉRDÉSEMRE VÁLASZOLTAK ! ( "ELBESZÉLÜNK EGYMÁS MELLETT", mindenki mondja a magáét )


Sajnos javaslataimra, észrevételeimre nem reagáltak, pedig szerintem ez a forum erre való, hogy jobbító javaslatainkat meghallgassák, elgondolkozzanak rajta.
LÁSD EZT A JAVASLATOT, VAGY A MINIMUMÁRA VOLATKOZÓ MÁSIK FELHASZNÁLÓI JAVASLATOT .


VAGY LE KELL ÍRNI, HOGY ENNEK A FORUMNAK ( JAVÍTÁSOKNAK ) HOZZÁSZOLÁSRA NINCS SZÜKSÉG MERT NEM VÁLTOZTATUNK SEMMIN.



Üdvözlettel Zoltán
pkonsti
IDÉZET(watchhu @ 2008-07-22 09:22) *
Nem fogják törölni.



Tehát a Vatera szerint, ha kapok egy negatív visszajelzést, forduljak a bírósághoz!!!
Már elnézést, de ez az értékelési rendszer a Vatera rendszere. A Vatera feladata rendet tartani az aukciós oldalán. Ha a levelezésekből egyértelműen kiderül, hogy a vevő felrúgta a szerződést, miért kellene bírósághoz fordulnia a becsületes, megbízható Vaterásnak?
Ezzel el fog szabadulni a pokol. Boldog boldogtalan fog egymásnak negatív visszajelzést adni. És lehet akár 0-ás visszajelzéssel rendelkező, csupán szórakozó egyén, a Vatera akkor sem törli a negatív visszajelzést!
Ez így nem megoldás!
Itt van még egy példa. Egy 0-ás srác (szerintem, kiskorú), licitált, majd utána kijelentette, neki nem kell a termék. Ezek után felszólítottam, rakjon rendet maga után, lépjen ő, forduljon a Vaterához, és rendezze le velük a dolgot. Persze nem tette meg, és hiába írtam, a vevő nem reagált.
Jeleztem a Vatera felé a dolgot, és a következő választ kaptam:
„Javasoljuk, hogy továbbítsa Partnerének szabályzatunk eme részét.
Amennyiben az aukció meghiúsul a vevő hibájából, úgy kérjük készítse el
értékelését a tényeknek megfelelően."
Ok, elkészítem, adok egy jogos negatívat. És mi lesz, ha a vevő ad egy válasz negatívat?!! Forduljak bírósághoz?
Ami a másik esetemet illeti, én jeleztem a Vaterának (mint minden esetben, ha a vevő nem viselkedik megfelelően), hogy baj van a vevővel. A Vatera ilyenkor mit csinál? Ezzel én jeleztem, hogy gond van, és csak ezek után adtam negatívat. A Vatera feladata ilyenkor a másik fél megkeresése. Mindkét félnek valamilyen módon prezentálnia kell az igazát. A termék oldalán megjelenő levelezés például az én esetemben perdöntő, de az e-mail váltások is igazolják az állításokat.
bakter976
IDÉZET(bakter976 @ 2008-07-22 12:06) *
Kedves Adminisztrátor !
Köszönöm a választ!

A válaszban leírtakat már leírták a figyelmeztetésemben,olvastam, teljesen igazuk van.
DE SAJNOS NEM KÉRDÉSEMRE VÁLASZOLTAK ! ( "ELBESZÉLÜNK EGYMÁS MELLETT", mindenki mondja a magáét )
Sajnos javaslataimra, észrevételeimre nem reagáltak, pedig szerintem ez a forum erre való, hogy jobbító javaslatainkat meghallgassák, elgondolkozzanak rajta.
Lehetne pl: Afrikát , Ázsiát, stb tovább bontani országonkét.

BECSÜLETESNEK TARTOTTAM VOLNA ( előző hozzászolókhoz hasonlóan ) HA NEM CSAK AUKCIÓIKRA HIVNÁK FEL A FIGYELMÜNKET KÖR E-MAIL-BAN HANEM DIJVÁLTOZÁSAIKRÓL( EMELÉSRŐL ) IS. ÉN SEM KAPTAM ÉRTESÍTŐT!!!!!! DE SZERINTEM SENKI!!!



LÁSD EZT A JAVASLATOT, VAGY A MINIMUMÁRA VOLATKOZÓ MÁSIK FELHASZNÁLÓI JAVASLATOT .
VAGY LE KELL ÍRNI, HOGY ENNEK A FORUMNAK ( JAVÍTÁSOKNAK ) HOZZÁSZOLÁSRA NINCS SZÜKSÉG MERT NEM VÁLTOZTATUNK SEMMIN.
Üdvözlettel Zoltán

bakter976
IDÉZET(gelsystem @ 2008-07-22 11:45) *
akkor már kérdezek én is...............:
.
tisztelettel érdeklődnék, hogy volt-e bárminemű ímében történő értesítés arról, hogy díjmódosítás lesz???
értem ez alatt a kimondottan ez irányú ímét, ÉS NEM a szokásos értesítőket, amiben esetleg odabiggyesztették a végére.....???
.
ha volt: akkor nem kaptam meg,

ha nem volt: akkor csalódtam, hogy a vatera is kezdi felvenni az egyéb szolgáltatók rossz szokásait:(



SZIA! ÉN SEM KAPTAM SEMMI ÉRTESÍTŐT ÉS SZERINTEM SENKI SEM!!
ÜDV bakter976
taki63
Sőt, valahol azt olvastam, hogy a jogtalan negatív adása kizárással járhat. Nos az én "kedves" vásárlóm 3-hónap múlva, gondolta belép a rendszerbe ad egy negatívot, és ezzel el van intézve. Az én fejem azóta is fáj a dolog miatt, már csak azért is mert sok esetben el kell magyaráznom mi is volt ez a dolog, másik teljesen jogtalan a dolog, a harmadik pedig, engem már válaszra sem méltat a Vatera ügyfélszolgálata. Nagyon sajnálom, mert ez idáig úgy éreztem, hogy tőrödnek az ilyesmivel, de már látom, hogy nem. sad.gif
randomizer
A vateránál láthatóan az égvilágon senkit sem zavar, hogy szerteágazó indokkal, de úgy tűnik a fórumokból, hogy a vevők körében általános felzúdulás van. Jönnek a minden 10. felvetésre semmitmondó mellébeszélést tartalmazó válaszok, a többiek ignorálása. A tulajdonos helyében én már mindenkit kirúgtam volna. az utolsó emberig. Így vevőkkel nem lehet bánni.
Haszuboy87
IDÉZET(bakter976 @ 2008-07-22 12:37) *
SZIA! ÉN SEM KAPTAM SEMMI ÉRTESÍTŐT ÉS SZERINTEM SENKI SEM!!
ÜDV bakter976

Kedves Bakter976! Tudom, nem vagyok sem moderátor, sem vatera, de a díjváltozás ki volt hirdetve itt a fórumon. (van egy topic rá), gondolom a Felhasználási Feltételeknek megfelelően, 15 nappal a bevezetés előtt. Keresgélj a fórumtopicok között. Tudom én is, hogy ez nem fair, legalább egy mailt küldhettek volna, de hát látszik, hogy le****nak minket. Üdv
bakter976
IDÉZET(Haszuboy87 @ 2008-07-22 13:24) *
Kedves Bakter976! Tudom, nem vagyok sem moderátor, sem vatera, de a díjváltozás ki volt hirdetve itt a fórumon. (van egy topic rá), gondolom a Felhasználási Feltételeknek megfelelően, 15 nappal a bevezetés előtt. Keresgélj a fórumtopicok között. Tudom én is, hogy ez nem fair, legalább egy mailt küldhettek volna, de hát látszik, hogy le****nak minket. Üdv



Köszi, de úgy gondolom, hogy ha a Vaterának megéri minden x héten jó magas árú termékre ( eladási jutalékos ) felhivni a figyelmemet, arról illik az " apróbetűs lényegre is egy kis időt szánni".
Nekem ezzel nem volt gondom, csak az egyenlőtlen bánásmóddal ( azonos kategorián belül 3 hirdettem hagyományosan és rögtön kaptam a figyelmeztetést , más meg nem ) illetve javaslataimra nem reagáltak, kérdéseimre válaszoltak ugyan, csak nem arra amire kérdeztem.

Üdv Zoltán
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(gelsystem @ 2008-07-22 11:45) *
akkor már kérdezek én is...............:
.
tisztelettel érdeklődnék, hogy volt-e bárminemű ímében történő értesítés arról, hogy díjmódosítás lesz???
értem ez alatt a kimondottan ez irányú ímét, ÉS NEM a szokásos értesítőket, amiben esetleg odabiggyesztették a végére.....???
.
ha volt: akkor nem kaptam meg,

ha nem volt: akkor csalódtam, hogy a vatera is kezdi felvenni az egyéb szolgáltatók rossz szokásait:(



Kedves gelsystem!

2008. június 25-én a Heti hírlevélben tájékoztattuk a felhasználókat a változtatásokról.

Újdonságok eladóknak
Július 14-től több újítást is bevezetünk eladóink részére. Megpróbáltunk reagálni a felmerült eladói igényekre,
és néhány új lehetőséget is kínálunk felhasználóinknak. Bízunk benne, hogy sokan fogják használni az új
lehetőségeket, hiszen sokat segíthetnek a sikeres eladásban. Megváltoznak a vatera.hu-n a különböző
termékkiemelések díjai is, és az Autó-motor valamint az Ingatlanok kategóriában listázási díjat vezetünk be.
A részletekért kattintson ide!



Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(bakter976 @ 2008-07-22 13:40) *
***
Nekem ezzel nem volt gondom, csak az egyenlőtlen bánásmóddal ( azonos kategorián belül 3 hirdettem hagyományosan és rögtön kaptam a figyelmeztetést , más meg nem ) illetve javaslataimra nem reagáltak, kérdéseimre válaszoltak ugyan, csak nem arra amire kérdeztem.

Üdv Zoltán


Kedves bakter976!

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre
kattintva jelezze felénk és megtesszük a szükséges intézkedéseket. Köszönjük!
A javaslatokat továbbítottuk a felelős kollégák felé.
bakter976
IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-07-22 15:36) *
Kedves bakter976!

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre
kattintva jelezze felénk és megtesszük a szükséges intézkedéseket. Köszönjük!
A javaslatokat továbbítottuk a felelős kollégák felé.



Köszönöm a választ! Úgy gondolom, a szabálytalanság kiszűrése a Vatera feladata, nem kell ehhez " Jelentő rendszert " használnom, nem az én műfajom a besu...s, sajnos ebben a témában a világelsők vagyunk ( II. világháborúban a legtöbb "jelentés" Magyarországról futott be a rendvédelmi szervekhez ) .

Javaslataimra ( e-mail cimem ismert Önöknek) szeretnék KONKRÉT , nem általános választ kapni, egyébbként semmi értelme az egész forumnak! ERRE NAGYON KIVÁNCSI VAGYOK!!!

Üdvözlettel Zoltán

IDÉZET(bakter976 @ 2008-07-22 15:50) *
Köszönöm a választ! Úgy gondolom, a szabálytalanság kiszűrése a Vatera feladata, nem kell ehhez " Jelentő rendszert " használnom, nem az én műfajom a besu...s, sajnos ebben a témában a világelsők vagyunk ( II. világháborúban a legtöbb "jelentés" Magyarországról futott be a rendvédelmi szervekhez ) .

Javaslataimra ( e-mail cimem ismert Önöknek) szeretnék KONKRÉT , nem általános választ kapni, egyébbként semmi értelme az egész forumnak! ERRE NAGYON KIVÁNCSI VAGYOK!!!

Üdvözlettel Zoltán



Tisztelt Vatera!

Már az is nagy előre lépés volna, ha alapszabályukat változtatnák:
Kategoriánként VAGY ORSZÁGONKÉNT 2 ( DE AZ 5 jobb volna) lehetne hagyományos aukciót indítani ez nagy segítség volna a Papírpéz, Érme és Bélyeg eladók számára!!!
Mert a jelenlegi Alap Szabályzatuk miatt Europán kivüli érmékből egy jó nagy ( pl100 db egy Ft-ról ) aukció nem indítható!

Tisztelettel Zoltán
Phoenixia
Tisztelt Vatera!
A problémám az lenne, hogy a mai napon kaptam egy számlát, hogy fizessek be egy bizonyos pénzösszeget. A gond az, hogy a termékek után, amelyeket felsoroltak már elméletileg fizettem jutalékot, így nem kívánom még egyszer kifizetni. Kérem, hogy ezt a számlát töröljék, illetve azt a 2 terméket hagyják meg benne, amelyeket után még valóban nem fizettem.
Köszönöm.
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(Phoenixia @ 2008-07-22 18:50) *
Tisztelt Vatera!
A problémám az lenne, hogy a mai napon kaptam egy számlát, hogy fizessek be egy bizonyos pénzösszeget. A gond az, hogy a termékek után, amelyeket felsoroltak már elméletileg fizettem jutalékot, így nem kívánom még egyszer kifizetni. Kérem, hogy ezt a számlát töröljék, illetve azt a 2 terméket hagyják meg benne, amelyeket után még valóban nem fizettem.
Köszönöm.


Kedves Phoenixia!

Legyen kedves részletesen leírni a problémát a kapcsolatfelvételen keresztül a pénzügy, számlázás főtémán
belül a megfelelő altéma kiválasztásával. Köszönjük!
MODIKILLER
IDÉZET(MODIKILLER @ 2008-07-16 10:47) *
kedves moderátor!

esetleg sikerült-e már utánanézniük az ügyemnek?

köszönöm!



kedves moderátor!

gondolom hiába várok bármilyen visszajelzést önöktől.
az elmúlt két hétben még válaszra sem méltattak.

köszönöm!
sidocious
Második próba:

Bizonyítottan internetmentes környezetben voltam júli1-18-ig.
Gondolom, ha valamely termékem ez idő alatt, a még 14-e előtt beállított "újra regisztrálásból" következően, újraindult a minimálárral, arra már vonatkozik az újdonsült sarc (bocs: minimálár fizetőssé tétele) díja?
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(sidocious @ 2008-07-22 19:40) *
Második próba:

Bizonyítottan internetmentes környezetben voltam júli1-18-ig.
Gondolom, ha valamely termékem ez idő alatt, a még 14-e előtt beállított "újra regisztrálásból" következően, újraindult a minimálárral, arra már vonatkozik az újdonsült sarc (bocs: minimálár fizetőssé tétele) díja?


Kedves sidocious!

Azon eladóknál ahol minimáláras aukciók voltak automatikus meghosszabbításra megjelölve, ott az automatikus
újraindításokat nullára állítottuk, így nem fordulhat elő, hogy minimáláras aukciók futnak az eladó tudta nélkül
hisz csak saját kezűleg tudja újraindítani.
dorpel
IDÉZET(taki63 @ 2008-07-22 12:42) *
Sőt, valahol azt olvastam, hogy a jogtalan negatív adása kizárással járhat. Nos az én "kedves" vásárlóm 3-hónap múlva, gondolta belép a rendszerbe ad egy negatívot, és ezzel el van intézve. Az én fejem azóta is fáj a dolog miatt, már csak azért is mert sok esetben el kell magyaráznom mi is volt ez a dolog, másik teljesen jogtalan a dolog, a harmadik pedig, engem már válaszra sem méltat a Vatera ügyfélszolgálata. Nagyon sajnálom, mert ez idáig úgy éreztem, hogy tőrödnek az ilyesmivel, de már látom, hogy nem. sad.gif


3 hónap? Az semmi! Ha kicsit visszaolvasol én 1 év 5 hónap után kaptam meg a bosszú negatívomat.
Persze a Vatera részéről semmi reakció.....

IDÉZET(pkonsti @ 2008-07-22 12:19) *
Tehát a Vatera szerint, ha kapok egy negatív visszajelzést, forduljak a bírósághoz!!!
Már elnézést, de ez az értékelési rendszer a Vatera rendszere. A Vatera feladata rendet tartani az aukciós oldalán. Ha a levelezésekből egyértelműen kiderül, hogy a vevő felrúgta a szerződést, miért kellene bírósághoz fordulnia a becsületes, megbízható Vaterásnak?

Hamár bírósághoz fordulsz, akkor NEM az értékelőt kell perelni, hanem magát a Vaterát.....
Gondolj bele! Sokkal, de sokkal célravezetőbb!
lizicskad
Sziasztok!

Gyakorlott Vaterás segítségét szeretném kérni wink.gif

Tudja-e esetleg valaki köztetek, hogy milyen akadályokba ütközhet egy VateraBolt megszüntetés? Esetleg x időn belül nem lehet megszüntetést kérni, etc? Eddig már több almenübe küldtem üzenetet, de lehet h rossz helyre üzengetek? Merthogy hónapok óta semmi reakció Vatera részről tongue.gif

Szóval minden tippért, ötletért, tapasztalatért hálás lennék smile.gif ***
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(lizicskad @ 2008-07-22 23:11) *
Sziasztok!

Gyakorlott Vaterás segítségét szeretném kérni wink.gif

Tudja-e esetleg valaki köztetek, hogy milyen akadályokba ütközhet egy VateraBolt megszüntetés? Esetleg x időn belül nem lehet megszüntetést kérni, etc? Eddig már több almenübe küldtem üzenetet, de lehet h rossz helyre üzengetek? Merthogy hónapok óta semmi reakció Vatera részről tongue.gif

Szóval minden tippért, ötletért, tapasztalatért hálás lennék smile.gif ***


Kedves lizacskad!

VateraBolt megszüntetését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti a Szolgáltatás, értékesítés - VateraBolt
altémára kattintva.
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.