Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Technikai Kérdések, Problémák
Vatera.hu Fórum > Általános > Technikai észrevételek
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408
bambooflower
IDÉZET(rosana @ 2009-01-24 18:26) *
Kedves Vatera!
Azt hiszem hibát követtem el, naqy lelkesedésemben megadtam a címet, ahol átvehető a termék. Bocs, ha ezt nem lett volna szabad, kérlek töröld ki! Új vagyok még itt... sad.gif


töröld ki magad. mármint a címet. smile.gif
cableguy
Tisztelt vatera!
Alábbi kereső problémával találkoztam:
Alapvetően kétféle keresőt használok vásárláshoz.
egyik: A termék figyelő ami ugye azt a célt szolgálja hogy ha új terméket tölt fel egy eladó és a keresési szavamnak amit a termékfigyelőmbe beírtam megfelel akkor azt egy mail-ba értesítsen engem.
Ezzel 1 gondom van: nézzünk meg egy szót amivel pl találkoztam.
lézer. Én speciel egy lézerdiódát kerestem amit ha lenne kategória szűrés akkor az értesítő nem szólna lézernyomtatóról, női blézerről. lézeres szőrtelenítésről, és ezek járulékos tartozékairól és alkatrészeiről. Viszont szórészletet is kiragad és emiatt kap az ember a keresendő termékhez egyáltalán nem odaillő értesítéseket.
így hasonlók keresett cnc maró / értesítőben kapom: cnc nadrág. stb. .

viszont a hagyományos keresőben ez pont fordítva működik.
Szórészletre nem keres és szóhasonlóságokat sem ad meg holott ha ezek miatt több találat lenne azt kategóri szüréssel optimlaizálni lehetne.

mind 2 hibája illetve alapvető helyesírási hibákkal is be kell írni hogy tényleg végig jusson az összes lehetséges terméken.

Pl: ha végig akarom keresni és nézni az összes "fűnyírógép" -ről szóló terméket
Akkor rá kel keresnem a fűnyíró fünyíró, funyíró, fűnyiró, fünyiró, funyiró, fűnyíro, fünyíro, funyíro, fűnyiro, fünyiro, funyiro, fü nyíró, fu nyíró, fű nyiró, fü nyiró, fu nyiró, fű nyíro, fü nyíro, fu nyíro, fű nyiro, fü nyiro, fu nyiro,

-és még a gép szótagot hozzá sem raktam.

Viszont itt már hozzátehetem a műszaki vagy egyéb termék kategóriájú szűréseket hogy a fűnyíró ember című film DVD VHS és plakát verzióitól megkíméljem magam.

Egy helyesírási hibát a google keresője nem veszi figyelembe azaz a legmagasabb találati lehetőséget adja meg.
vagy ezt a kereső mellett különböző pipák megadásával beállítható lenne.

Bocsi ha hosszúra sikerült de kapcsolatfelvételen keresztül már rákérdeztem és hamar elhajtottak de szerintem nem tudták mire gondoltam.
Tibor

Ui: még egy felvetésem lenne.
Az lezárt értékelés után hol találhatom meg partnerem adatait ha pl. garanciális problémám van egy termékkel kapcsolatban de a emailt ami az adatait tartalmazta ki lett törölve. illetve ha kíváncsi vagyok ha az általam értékeltek közül ki nem adott még értékelést rólam, azt hol nézhetem meg?
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(cableguy @ 2009-01-24 19:58) *
Tisztelt vatera!
Alábbi kereső problémával találkoztam:
Alapvetően kétféle keresőt használok vásárláshoz.
***
Ui: még egy felvetésem lenne.
Az lezárt értékelés után hol találhatom meg partnerem adatait ha pl. garanciális problémám van egy termékkel kapcsolatban de a emailt ami az adatait tartalmazta ki lett törölve. illetve ha kíváncsi vagyok ha az általam értékeltek közül ki nem adott még értékelést rólam, azt hol nézhetem meg?


Kedves cableguy!

A keresővel kapcsolatos észrevételeket korábban már továbbítottuk a felelős kollégák felé.
Az eladott illetve vásárolt áruk menüpontban megtalálhatóak a 60 nappal azelőtt eladott/vásárolt áruk.
A felhasználó neve mellett található boríték ikonra kattintva megjelennek az elérhetőségek.
Az értékelt felhasználó értékelési lapján jelenleg is látható, hogy melyik visszajelzést nem készítette el.
sznesh
Tisztelt Vatera,
Egy termékemre sikeresen licitált a vevő, be is jelentkzett hogy ő nyerte meg a licitet, azóta játszik velünk. Három alkalommal is pontos időpontot egyeztettünk. Első alkalommal amikor előtte a biztonság kedvéért felhívtuk hogy jön-e , azt mondta hogy azt hitte tőlem akapott emailt hogy személyesen találkozzunk a nyugatinál és átadom a terméket. Ilyenről szó sem volt. Kérdeztem tőle hogy akkor miért beszéltük volna meg az aznap estét. Akkor azt mondta hogy akkor legyen holnap. Ezt is lehetővé tettük a számára. A találkozó napján küldött egy sms-t hogy akkor nem aznap hanem holnap. Az sms-s megkapása után talán 30 mp-el rögtön visszahívtuk de azóta sem elérhető. Írtam neki emailt (amit szívesen emailen becsatolok bizonyíték képpen) és jeleztem hogy nem értem a hozzáállását, tekintve az eddigi pozitív visszajelzéseit, és hogy ha 14 napon belül nem jelentkezik kénytelen leszek neki negatív értékelést adni. Erre visszaírt hogy a levelem támadó ezt nem tűri és hogy neki ez nem tétel. Azóta sem lehet elérni és nem is jelentkezett. A legutóbbi alkalommal amikor sms-ben jelezte hogy aznap jó, akkor sem lehetett elérni időpont egyeztetés miatt.
Tanácstalan vagyok, nem tudom ilyen esetekben mi a helyzet. Nem volt még negatív értékelésem, maximálisan odafilgyelek a partnerre. Az az érzésem hogy a vevő nem is gondolta komolnya a vásárlást, és így akar kibújni. Kérem adjanak tanácsot, ami alapján el tudok járni ebben az esetben.
Üdvözlettel: Sznesh
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(sznesh @ 2009-01-24 20:51) *
Tisztelt Vatera,
Egy termékemre sikeresen licitált a vevő, be is jelentkzett hogy ő nyerte meg a licitet, azóta játszik velünk.
***
Tanácstalan vagyok, nem tudom ilyen esetekben mi a helyzet. Nem volt még negatív értékelésem, maximálisan odafilgyelek a partnerre. Az az érzésem hogy a vevő nem is gondolta komolnya a vásárlást, és így akar kibújni. Kérem adjanak tanácsot, ami alapján el tudok járni ebben az esetben.
Üdvözlettel: Sznesh


Kedves sznesh!

Egy utolsó felszólítást küldjön az illetőnek a termék adásvételével kapcsolatban és küldje el másolatként a
biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a címzettnek is említse meg kilátásba helyezve a megfelelő értékelést
amennyiben nem jelentkezik. A kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén
igazolni lehet, hogy az üzenet kiküldésre került a partnernek.
Frezer
Tisztelt Vatera!!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a pozitív jelöléseim száma 16, és mellette zárójelben hogy 17. Na most Én 17 pozitívat számoltam össze. Akkor most Én nem számoltam jól, vagy a rendszer?
Köszi a választ.
csabau
egy eladótól két (több) értékelés egynek számít (pozitív is, negatív is) /memoriking-től van kettő/

http://www.vatera.hu/info/visszajelzes

A jelzések automatikusan kerülnek feltüntetésre a következő elv szerint. A rendszer a pozitív jelzésekből levonja a negatív jelzéseket, és ez alapján adja meg a csillagot és a számjegyet a felhasználóneve mellé. A semleges értékelések nem változtatnak az összpontszámon.
Például, ha Önnek 9 pozitív, 1 semleges és 1 negatív jelzése van az 8 pozitívnak felel meg. Azaz ez a számjegy fog szerepelni a felhasználóneve mellett és még 4 pozitív jelzést kell szereznie negatív nélkül, hogy feltüntetésre kerüljön az ismertetőben szereplő 12 pozitívnál járó három zöld csillag.
Egy felhasználótól származó pozitív visszajelzések után a az értékelt összesen +1 pontot kap, negatív visszajelzések után összesen -1 -et. A semleges visszajelzések a pontszámot nem módosítják. Azonos felhasználótól érkező több visszajelzés egynek számít minden értékelési mód esetén.

A példánál maradva ha 12 olyan adásvételt bonyolított a felhasználó, amelyről visszajelzés is készült, ebből 1 semleges 1 negatív és 10 pozitív (2 pozitív 1 felhasználótól érkezett) akkor van 9 pozitív jelzése mínusz 1 negatív, azaz a felhasználónév mellett 8 szám szerepel. A tételes felsorolásban pedig az alábbi forma jelenik meg:
hytech
IDÉZET(sznesh @ 2009-01-24 20:51) *
Tanácstalan vagyok, nem tudom ilyen esetekben mi a helyzet. Nem volt még negatív értékelésem, maximálisan odafilgyelek a partnerre. Az az érzésem hogy a vevő nem is gondolta komolnya a vásárlást, és így akar kibújni. Kérem adjanak tanácsot, ami alapján el tudok járni ebben az esetben.
Üdvözlettel: Sznesh



Megtudhatnánk ki ő?
Totti000
Sziasztok!
A múlthéten pénteken adtam fel a 100 ft-ot és még a mai napon sem vagyok teljes jogú felhasználó.lehetséges ez?Pedig a kódot megadtam feladáskor, a bankszámlaszám stimmel.lehetséges h még nem ment át az utalás 1 hét alatt?
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(Totti000 @ 2009-01-24 22:35) *
Sziasztok!
A múlthéten pénteken adtam fel a 100 ft-ot és még a mai napon sem vagyok teljes jogú felhasználó.lehetséges ez?Pedig a kódot megadtam feladáskor, a bankszámlaszám stimmel.lehetséges h még nem ment át az utalás 1 hét alatt?


Kedves Totti000!

Amennyiben a leírtaknak megfelelően járt el azaz 100 Ft-ot utalt a 10700024-25268209-52000001 számlaszámra
és a közlemény rovatban csak és kizárólag pontos ügyfélkódját tüntette fel valamint az átutalástól számítva eltelt
5 munkanap, akkor legyen kedves az utalás pontos adatait a kapcsolatfelvételen keresztül átküldeni részünkre és
ellenőrizzük a befizetést. Szükségünk lesz arra, hogy melyik bankszámlaszámról és mikor utalt valamint, hogy
melyik bankszámlára küldte a 100 Ft-ot.
Totti000
nem tudom,hogy az problémát jelenthet e de a bankkéártyámat még nem aktiváltam csak megcsináltattam,megérkezet,átvettem és külön postán feladtam a pénzt.de a bankkártyát még nem aktiváltam.ez gond lehet?
CellaTel
IDÉZET(Totti000 @ 2009-01-24 23:19) *
nem tudom,hogy az problémát jelenthet e de a bankkéártyámat még nem aktiváltam csak megcsináltattam,megérkezet,átvettem és külön postán feladtam a pénzt.de a bankkártyát még nem aktiváltam.ez gond lehet?


nem..nem is kell hozzá kártya
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(Totti000 @ 2009-01-24 23:19) *
nem tudom,hogy az problémát jelenthet e de a bankkéártyámat még nem aktiváltam csak megcsináltattam,megérkezet,átvettem és külön postán feladtam a pénzt.de a bankkártyát még nem aktiváltam.ez gond lehet?


Mire ügyeljen a teljes jogú státusznál?

1. Ellenőrizze, hogy az adatainál megadta e a bankszámlaszámát és az helyes e! Az utalásnak a
regisztrációnál megadott bankszámlaszámról kell érkeznie ellenkező esetben a teljes jogú felhasználó
státusz nem lesz a felhasználónévhez rendelve.
Amennyiben helytelenül vagy egyáltalán nincs az a
bankszámlaszám a regisztrációs adatainál rögzítve amiről utalt, a státusz nem lesz a felhasználónévhez
rendelve!
2. Szíveskedjen átutalni 100 Ft-ot a regisztrációnál megadott számlaszámáról a Vatera.hu Kft. kizárólag
adatellenőrzésre szolgáló számlaszámára (10700024-25268209-52000001), úgy, hogy a banki átutalási
megbízás megjegyzés/tárgy rovatában szíveskedjen feltüntetni az Ön Vatera ügyfélkódját. Az ügyfélkód
és csakis a számjegyekből álló ügyfélkód kerüljön feltüntetésre a közlemény rovatba, más ne!
3, Ügyeljen az ügyfélkód helyes beírására, rendszerünk ezzel a számmal azonosítja Önt! Amennyiben a
ügyfélkód helytelenül kerül megadásra az utaláson, esetleg több, vagy zavaró karaktereket tartalmaz, a
rendszer nem fogja tudni automatikusan Önhöz rendelni az utalást. Az ügyfélkód és csakis a
számjegyekből álló ügyfélkód kerüljön feltüntetésre a közlemény rovatba, más ne!
4, Az adatellenőrzéshez használt 10700024-25268209-52000001 Vatera számlaszám csakis
adatellenőrzésre szolgál. Kizárólag erre a számlára utalja át a 100 Ft-ot, se kevesebbet se többet!
Amennyiben nem 100 Ft-ot utal és nem erre a számlaszámra a státusz nem kerül rögzítése!
5, Mindaddig amig a bankszámlaszámát nem változtatja meg a teljes jogú felhasználó státusza megmarad.
bambooflower
ennek ellenére, mint az alábbi példa is mutatja, sokak számára nem világos, mire szolgál a 100 Ft átutalása, regisztrációs díjnak nézik.
primaszgyula
Kedves Vatera!
egy kicsit összekuszálódott az oldal.semmi nem azt csinálja amit szeretnék.rákattintok a műszaki cikkre és a bélyegek jönnek be.össze vissza megy minden.
remélem átmeneti mert nagyon idegesítő.
szisziisti
Üdv Vatera !

Nem működik a kereső motor, valami probléma van vele,. Teljesen más kategóriákat ad ki keresés esetén. amire keresek és tudom hogy fenn van nem adja ki.
Üdv
briell
Ismét a "felni" szindróma van, már vagy egy éve is volt ez a probléma.. nem jó a keresés.. nem tudom ilyenkor feltörik a vatera oldalát? Vagy mi a fene van?????
cableguy
Kedves Vatera!

Az alábbi kategóriára kattintva:
Főoldal / Autó - Motor / Alkatrész, felszerelés - Személyautó / Felfüggesztés, kormányzás, irányítás
az érméknél kötök ki


Főoldal > Érme, pénz, papírpénz > Magyar pénzérme > Habsburg pénzek > Habsburg-Lotharingiai Ferenc József (1848-1916)
szemira80
Tényleg olyan mintha szétesett volna minden. Mindig más kategóriát ad be nekem is.

Én is ezzel a próblémával szenvedek. Minden mást betölt csak pont azt nem amit szeretnék. Már órák óta tart.
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(primaszgyula @ 2009-01-25 08:30) *
Kedves Vatera!
egy kicsit összekuszálódott az oldal.semmi nem azt csinálja amit szeretnék.rákattintok a műszaki cikkre és a bélyegek jönnek be.össze vissza megy minden.
remélem átmeneti mert nagyon idegesítő.


Kedves primaszgyula!

A hiba javítva, az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!
GegenyAndras
Köszönöm, a hiba bennem volt! legközeleb b jobban odafigyelek!! biggrin.gif

IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2009-01-24 00:17) *
Kedves GegenyAndras!

A licitált aukciók a Licitált áruk közt találhatóak.

cimbi57
Kedves Vatera!
Licitáltam, megnyertem és ki is fizettem. A problémám az, hogy megérkezett az áru (óra), de elvittem szakszervízbe elemet cserélni, kitisztíttatni stb. Mivel hétvége van, így öt napot mondtak, hogy kész lesz. Addig nem akartam értékelni, amíg meg nem bizonyosodom róla, hogy működik (azt hiszem ez érthető), független attól, hogy az eladó azt írta működik. Az eladó folyamatosan bombázott üzenetekkel.Megjött-e a termék, stb. Úgy gondolom, ha nem jött volna meg két napon belül úgyis felhívtam volna. Internet közelében sem voltam mindig. Dolgozom. De kaptam egy sms-t, hogy nem írtam és még nem értékeltem. Erre leírtam miért nem értékeltem még, valamint mi van az órával és egy kellemetlen hangvételű levelet kaptam. Gondoltam a helyzet tisztázása érdekében felhívom, vasárnap, ami amúgy is pihenőnap. Kötelességem sem lett volna felhívni, hogy mi van az órával, de naívan megtettem. Nagyon felhúzott. Nem tudtam elmondani, amit akartam. Értetlenkedett. Vicces. Majd közölte, ha nem kell küldjem vissza, a pénzt visszaadja, a negatív sem érdekli stb., majd fogta magát és letette. Ez nem éppen intelligens viselkedés. Felhúztam magam és értékeltem, annak ellenére, h.fogalmam sincs mit mondanak a szakszervízben kedden. Pozitívat adtam, mivel minden rendben volt, de sokat gondolkodtam rajta, pedig a negatívat érdemelte volna a telefonbeszélgetés után. Ja és a pénzt már rég megkapta és még ő kérdezi, miért nem értékeltem, hát ő nem értékelt engem. Valamint három nap fizetési határidőt kötött ki. Ez az első napon nem volt időm utalni, majd második nap már írta, hogy miért nem utalok. Ha később utalok akkor megírom.Közlöm, ha licitálok, ötször meggondolom mire és nem szórakozásból. Kezdő vagyok, de én voltam a vásárló (becsületes) tehát elvárom úgy beszéljen velem, ahogy az elvárható. És ne ő legyen felhúzva, ha valaki őszintén leírja azt, amit egy szakembertől halott az eladott termékével kapcsolatban. A tag nevét nem írom meg, de megérdemelné, annak ellenére, h. csak pozitívja van. Sajnálom, hogy megismertem.
Köszönöm sad.gif
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(cimbi57 @ 2009-01-25 19:34) *
Kedves Vatera!
Licitáltam, megnyertem és ki is fizettem. A problémám az, hogy megérkezett az áru (óra), de elvittem szakszervízbe elemet cserélni, kitisztíttatni stb. Mivel hétvége van, így öt napot mondtak, hogy kész lesz. Addig nem akartam értékelni, amíg meg nem bizonyosodom róla, hogy működik (azt hiszem ez érthető), független attól, hogy az eladó azt írta működik. ***
Köszönöm sad.gif


Kedves cimbi57!

Mi lenne a konkrét kérdés, amire választ szeretne kapni?
cimbi57
Kedves Vatera!

Kiakartam beszélni magamból. Valamint tudatni Önökkel, hogy milyen érdekes esetek vannak.
Köszönöm, hogy visszaírt.



cimbi57
Tisztelt Vatera!

Szeretném megkérdezni, hogyan lehet egy igazságtalan véleményt törölni végleg, amit ma kaptam az eladótól. Úgy gondolom, ez megengedhetetlen. Tegnap leírtam egy igen hosszú levelet, mi történt. Nem is írtam az eladóról negatívat, mivel nevetségesnek tartom az egészet. Ezért szeretném véglegesen töröltetni a véleményét. Ha lehet kérem írjon, hogy milyen paramétert adjak meg. Kérdésem még, hogy a személyes tiltólistát hogyan tudom használni. Ez tűrhetetlen. Legalább az igazságot tartalmazta volna! sad.gif
Köszönöm
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(cimbi57 @ 2009-01-26 09:45) *
Tisztelt Vatera!

Szeretném megkérdezni, hogyan lehet egy igazságtalan véleményt törölni végleg, amit ma kaptam az eladótól. Úgy gondolom, ez megengedhetetlen. Tegnap leírtam egy igen hosszú levelet, mi történt. Nem is írtam az eladóról negatívat, mivel nevetségesnek tartom az egészet. Ezért szeretném véglegesen töröltetni a véleményét. Ha lehet kérem írjon, hogy milyen paramétert adjak meg. Kérdésem még, hogy a személyes tiltólistát hogyan tudom használni. Ez tűrhetetlen. Legalább az igazságot tartalmazta volna! sad.gif
Köszönöm


Kedves cimbi57!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.

Személyes menü - Saját beállítások - Személyes tiltólista - Itt adhatja meg azokat a felhasználókat,
akiktől Ön nem fogad el liciteket és üzeneteket.
Írja be a felhasználóneveket egymás alá és csak Enter billentyűvel törjön sort. Ne használjon vesszőt,
sorközt és egyéb írásjeleket! A tiltás az elfogadás pillanatától kezdve leadott licitekre és üzenetekre
vonatkozik.
bambooflower
IDÉZET(cimbi57 @ 2009-01-26 09:45) *
Tisztelt Vatera!

Szeretném megkérdezni, hogyan lehet egy igazságtalan véleményt törölni végleg, amit ma kaptam az eladótól. Úgy gondolom, ez megengedhetetlen. Tegnap leírtam egy igen hosszú levelet, mi történt. Nem is írtam az eladóról negatívat, mivel nevetségesnek tartom az egészet. Ezért szeretném véglegesen töröltetni a véleményét. Ha lehet kérem írjon, hogy milyen paramétert adjak meg. Kérdésem még, hogy a személyes tiltólistát hogyan tudom használni. Ez tűrhetetlen. Legalább az igazságot tartalmazta volna! sad.gif
Köszönöm


te egy pozitív értékelést kaptál. ez ugyan nem lesz törölve.
hytech
IDÉZET(bambooflower @ 2009-01-26 09:55) *
te egy pozitív értékelést kaptál. ez ugyan nem lesz törölve.


Pozitív értékelést töröltetni juhéjj.
Hiába nincs új a nap alatt. biggrin.gif
petyo
IDÉZET(bambooflower @ 2009-01-21 15:04) *
én nem látom a te negatív értékelésedet sem. így hogyan érje el a százalékminimumot?


Szervusz!
Nem látod? Most fogom elkészíteni, mert még próbálkoztam a kapcsolatfelvétellel, ami majdnem sikerült, de emailre még mindig nem válaszol! De mindegy is, mert a kevés ember problémája ezzel a felhasználóval nem nagy problémának tűnik (bocsánat a kifejezésért, de ez jön le).
Eddig nem volt még problémám eladóval, de ez egy kicsit fura, hogy feltesz valamit és utána nem elérhető semmilyen módon, és nem csak az én esetemben. A terméket megvásároltam más felhasználótól, és előreláthatólag sikeres lesz a tranzakció.
bambooflower
IDÉZET(hytech @ 2009-01-26 10:38) *
Pozitív értékelést töröltetni juhéjj.
Hiába nincs új a nap alatt. biggrin.gif


új lenne, ha törölnék neki, és második nekifutásra semlegest, vagy negatívat kapna + tiltólista. smile.gif
bambooflower
IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2009-01-26 09:51) *
Kedves cimbi57!


Személyes menü - Saját beállítások - Személyes tiltólista - Itt adhatja meg azokat a felhasználókat,
akiktől Ön nem fogad el liciteket és üzeneteket.
Írja be a felhasználóneveket egymás alá és csak Enter billentyűvel törjön sort. Ne használjon vesszőt,
sorközt és egyéb írásjeleket! A tiltás az elfogadás pillanatától kezdve leadott licitekre és üzenetekre
vonatkozik.


érdeklödnék, hogy vásárlóként mit tud letiltani? saját magát az eladó aukcióiról?
cimbi57
Szia!

Ha rám gondoltál, igen töröltetem és már meg is tettem. Nem vagyok hajlandó olyan véleményt eltűrni, úgy hogy én nem hoztam kellemetlen helyzetbe az illetőt. És itt le is zárom, mert kár szót pazarolni rá. Új vagyok még, és nem kívánom, hogy az ilyenek csorbítsák a becsületemet.
Aranyosak vagytok. De muszály. rolleyes.gif
bambooflower
IDÉZET(cimbi57 @ 2009-01-26 11:11) *
Szia!

Ha rám gondoltál, igen töröltetem és már meg is tettem. Nem vagyok hajlandó olyan véleményt eltűrni, úgy hogy én nem hoztam kellemetlen helyzetbe az illetőt. És itt le is zárom, mert kár szót pazarolni rá. Új vagyok még, és nem kívánom, hogy az ilyenek csorbítsák a becsületemet.
Aranyosak vagytok. De muszály. rolleyes.gif


maradjunk a tényeknél. az értékelésed még ott van, és ott is fog maradni. szerinted a Vatera, vagy bárki más el tudja dönteni, kinek van igaza? unsure.gif
oxyura
Mit lehet az ellen tenni, ha az eladó meg akarja téveszteni a vevőt!
Gondolok itt a karikás ostorokra.
Többen árulnak karikást olyan jelzővel, hogy "HORTOBÁGYI", mert jól cseng és csábíthatja a vevőt, de egy sem eredeti hortobágyi ostor.
Ha beírja a keresőbe, hogy karikasostor, ott van egy honlap, ahol meg lehet nézni milyen is egy hortobágyi karikás, és ehhez képest miket árulnak itt hortobágyi ostorként.





Ezekről beszélek:
http://www.vatera.hu/karikas_ostor_hortoba..._123861764.html
http://www.vatera.hu/karikas_ostor_hortobagyi_123863809.html
http://www.vatera.hu/hortobagyi_karikas_121519764.html
http://www.vatera.hu/hortobagyi_karikas_121519765.html

Ha az ember megírja, hogy ez nem hortobágyi, nem javítja ki az eladni kívánt termék nevét, hanem kitörli a hozzászólást, vagy letilt.
Folytatja a lakius vevő megtévesztését
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(bambooflower @ 2009-01-26 11:10) *
érdeklödnék, hogy vásárlóként mit tud letiltani? saját magát az eladó aukcióiról?


Pl. az eladó nem tud számára üzenetet küldeni, ha az általa letiltott eladó aukcióján kíván licitálni,
figyelmezteti a rendszer.
A kérdés általában a tiltólista használatára vonatkozott.
bambooflower
IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2009-01-26 11:42) *
Pl. az eladó nem tud számára üzenetet küldeni, ha az általa letiltott eladó aukcióján kíván licitálni,
figyelmezteti a rendszer.
A kérdés általában a tiltólista használatára vonatkozott.


hm... akkor nekem kimaradt valami az életemböl. amennyire tudom, egy eladó nem tud üzenni egy vásárlónak, kivéve, ha az licitál nála. akkor pedig nincs tiltólistán, és nem bánja ha üzen neki az eladó, úgyhogy ennek nincs értelme. a kérdés pedig egyértelmüen a kérdezö saját esetére vonatkozott, ö pedig vásárló.
Amoroso
Üdvözletem.

Mit lehet olyankor tenni, ha megvettem a terméket ami működőként volt meghírdetve, de a termék hibás, az eladó nem válaszol az e-mailekre.
Köszönöm.
bambooflower
IDÉZET(Amoroso @ 2009-01-26 13:03) *
Üdvözletem.

Mit lehet olyankor tenni, ha megvettem a terméket ami működőként volt meghírdetve, de a termék hibás, az eladó nem válaszol az e-mailekre.
Köszönöm.


melyik eladóra gondolsz? mert az általad megnyert termékek között 2 hibásnak meghirdetettet látok, a többieket pozitívan értékelted.
Zaknafein13
Üdv!
Kérdésem a következő lenne:
Vásároltam egy hangafalat tegnap, személyesen átvettem, kifizettem. Sajnos nem a meghirdetett tipust kaptam, pontosabban a doboz gyártója ugyanaz, csak másik széria, ellenben a hangszórók tipus idegenek, olcsóbbak. A hirdetés uj állapotú hangfalakról szólt. Mit tehetek ilyekor?
A választ előre is köszönöm!
bambooflower
IDÉZET(Zaknafein13 @ 2009-01-26 13:41) *
Üdv!
Kérdésem a következő lenne:
Vásároltam egy hangafalat tegnap, személyesen átvettem, kifizettem. Sajnos nem a meghirdetett tipust kaptam, pontosabban a doboz gyártója ugyanaz, csak másik széria, ellenben a hangszórók tipus idegenek, olcsóbbak. A hirdetés uj állapotú hangfalakról szólt. Mit tehetek ilyekor?
A választ előre is köszönöm!


ezt nem láttad, amikor átvetted? fordulj az eladóhoz, ha szerencséd van, visszaveszi.
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(Zaknafein13 @ 2009-01-26 13:41) *
Üdv!
Kérdésem a következő lenne:
Vásároltam egy hangafalat tegnap, személyesen átvettem, kifizettem. Sajnos nem a meghirdetett tipust kaptam, pontosabban a doboz gyártója ugyanaz, csak másik széria, ellenben a hangszórók tipus idegenek, olcsóbbak. A hirdetés uj állapotú hangfalakról szólt. Mit tehetek ilyekor?
A választ előre is köszönöm!


Kedves Zaknafein13!

Javasoljuk, hogy vegye fel Partnerével a kapcsolatot és tisztázzák a kialakult helyzetet.
Zaknafein13
IDÉZET(bambooflower @ 2009-01-26 13:46) *
ezt nem láttad, amikor átvetted? fordulj az eladóhoz, ha szerencséd van, visszaveszi.


Sajnos nem volt látható, csak a hangszórók kiszerelése után lehetett megbizonyosodni erről, az átvétel után.
bambooflower
IDÉZET(Zaknafein13 @ 2009-01-26 13:55) *
Sajnos nem volt látható, csak a hangszórók kiszerelése után lehetett megbizonyosodni erről, az átvétel után.


legközelebb, föleg ilyen nagy értékü terméknél próbálj meg olyan helyet megbeszélni az átvételre, ahol ellenörizni tudod, mit veszel. mást nem tehetsz, mint megpróbálni valamiféle kompromisszumra jutni az eladóval. ha nem sikerül, adjál negatív értékelést, amennyiben ö is negatívan értékel, töröltesd a Vaterával.
scaevola
IDÉZET(bambooflower @ 2009-01-26 14:04) *
legközelebb, föleg ilyen nagy értékü terméknél próbálj meg olyan helyet megbeszélni az átvételre, ahol ellenörizni tudod, mit veszel. mást nem tehetsz, mint megpróbálni valamiféle kompromisszumra jutni az eladóval. ha nem sikerül, adjál negatív értékelést, amennyiben ö is negatívan értékel, töröltesd a Vaterával.


Ez kb. olyan, mintha egy DOXA óratokba(számlap), valami kinai szerkezetet tettek volna. kivülről nem látható.
Az eladó azt mondhatja, hogy így vette már ő is. wink.gif
bambooflower
IDÉZET(scaevola @ 2009-01-26 14:31) *
Ez kb. olyan, mintha egy DOXA óratokba(számlap), valami kinai szerkezetet tettek volna. kivülről nem látható.
Az eladó azt mondhatja, hogy így vette már ő is. wink.gif


ja. vagy amikor hazacigölöd a postai utánvéttel vett féltéglát. smile.gif
sinkaz
Üdv! Jelezni szeretnék egy szabálytalanul hirdető Vaterást. A felhasználó 1 Ft-os aukciókat hirdet, majd amikor az árura licit érkezik - természetesen 1 Ft-ról -, akkor elkezdi felsrófolni az árat egy másik felhasználónévvel, aki egyértelműen az eladó személyével azonos, hiszen csak vele bonyolít tranzakciókat! Jeleztem az illetőnek, hogy inkorrektnek találom a viselkedését. Erre a válasza csak annyi volt, hogy kitörölte a hozzászólásomat... A hirdető: "blackhorses1", a licitáló pedig "vali08" felhasználónévvel regisztrált.
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(sinkaz @ 2009-01-26 14:36) *
Üdv! Jelezni szeretnék egy szabálytalanul hirdető Vaterást. A felhasználó 1 Ft-os aukciókat hirdet, majd amikor az árura licit érkezik - természetesen 1 Ft-ról -, akkor elkezdi felsrófolni az árat egy másik felhasználónévvel, aki egyértelműen az eladó személyével azonos, hiszen csak vele bonyolít tranzakciókat! Jeleztem az illetőnek, hogy inkorrektnek találom a viselkedését. Erre a válasza csak annyi volt, hogy kitörölte a hozzászólásomat... A hirdető: "blackhorses1", a licitáló pedig "vali08" felhasználónévvel regisztrált.


Kedves sinkaz!

Amennyiben megalapozott a gyanú, jelezze a kapcsolatfelvételen keresztül.
Kapcsolatfelvétel => Felhasználóval kapcsolatos probléma => Szabálytalan felhasználó
sinkaz
IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2009-01-26 14:42) *
Kedves sinkaz!

Amennyiben megalapozott a gyanú, jelezze a kapcsolatfelvételen keresztül.
Kapcsolatfelvétel => Felhasználóval kapcsolatos probléma => Szabálytalan felhasználó


Köszönöm a segítségét!
Putyur
IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2009-01-26 14:42) *
<br />Kedves sinkaz!<br /><br />Amennyiben megalapozott a gyanú, jelezze a kapcsolatfelvételen keresztül.<br />Kapcsolatfelvétel =&gt; Felhasználóval kapcsolatos probléma =&gt; Szabálytalan felhasználó<br />
<br /><br /><br />

Eléggé egyértelmű:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=506638
bambooflower
IDÉZET(Putyur @ 2009-01-26 15:41) *
<br /><br /><br />

Eléggé egyértelmű:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=506638


söt:

http://www.vatera.hu/listings/index.php?ub...tmpsb=Keres%E9s
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.