Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Technikai Kérdések, Problémák
Vatera.hu Fórum > Általános > Technikai észrevételek
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404
Lecsike
IDÉZET(WandaTheFish @ 2009-04-16 23:33) *
Először is nem ügyvéddel való fenyegetés,( az ügyvédi levél elment, a T. Vatera jövő héten kézhez kapja ) hanem
a felhasználót megillető JOGOK érvényesítéséről van szó.

Amikor a T. vatera kitalálta a számlaszámmal történő igazolást az eladói státuszhoz, az volt a magyarázat hogy
ez azért van, mert így a különálló személyek azonosíthatók.
Az már más kérdés, hogy gyakorlatilag ezt arra használják, hogy a behajtó cégeknek bizonyítva legyen, hogy létező,
természetes személy regisztrált.
Viszont ebben az esetben a külön névre szóló számla, lakcím, mobil azonosítás "kapóra" jön, hiszen a Vaterának
nincs joga letiltani egy másik személyt.

Az IP cím azonosítás sem állja meg a helyét,és ugyan az a gép sem, lévén itt a munkahelyen nem azonosak az IP címek,
és a gépek sem. A Vatera egyszerűen "találgat", ami nem nehéz, révén senki sem árul nagyker áron könyvet rajtunk kívül
a vaterán.

Még annyit, hogy NEM VAGYUNK CSALÓK, az első munkahelyi nicket 3200 értékeléssel ( NEGATÍV NÉLKÜL ) azzal az indokkal tiltották
le, hogy 4 év alatt!! hiábztunk néha ( indoklás képen 3 éves jutalékkijátszást idéztek, meg helytelen termékfelpakolásokat ).
A véleményem akkor is, és most is az volt, hogy havi 800-1000 termék felrakása esetén, és közel fél milló jutalék kifizetése mellett
ez bőven bele fért volna a repertoárba.
Annak ellerére KIFIZETTÜK a leiltott felhasználónevek után a jutalékot, hogy szóba se álltak velünk, annak érdekében, hogy vissza
kapcsolják a nick nevet. ( ami sok törzsvevőnek fontos lett volna ).
Az utána létrehozott KÜLÖN SZEMÉLYEK letiltott nevei után is kifizettük a jutalékot.
Ezen személyekre panasz NEM volt. Kérdezem én, ez etikus, viselkedés???? Ez a Vatera????
Természetes, hogy ezt nem hagyjuk annyiban, hiszen egy újonnan regisztrált VALÓS személy, aki még nem volt itt a vaterán soha,
ne lehessen már játékszere az adminoknak...
Nem akarunk mást, csak BECSÜLETESEN ÁRULNI, FIZETNI A JUTALÉKOT. Ennyi.
Ennél sokal többet ártó emberek is még mindig árulnak a vaterán.

Meg kellene nézni ezt az értékelést, és eldönteni hogy ki a csaló, a gerinctelen, kitiltani való:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=47449 3200 adásvétel ( fraulein )
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=850588 238 adásvétel ( atbalogh )
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=964103 99 vététel ( toronyplaza )

Az értélkelések közt csak dícsérő szöveg van, és megelégedett vásárló.
És ilyen embereket üldöznek, miközben a csalók vígan élik életüket itt?
Gondolkodjanak el ezen...
És szerintem el kellene azon is gondolkodni, hogy a tömeges elvándorlások idején adjanak esélyt annak, aki maradni akar,
főleg annak, aki új tag, még ha egy céghez tatozik is...

Köszönöm


Igen, értem mit írsz, sőt bevallom értetlenül állok a dolog előtt magam is ...
Én csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy abban az esetben ha egy User regizik és elfogadja a szabályzatot, akkor sok esélye nincs, még akkor sem ha igaza van, hiszen az ilyen felh. szerződésekben gyakorlatilag mindig benne van a sorok között, hogy ha akarunk kizárunk vagy felfüggesztünk, mert miénk az oldal, és azért mert ilyen kedvünk van, és a szabályzat, amit regikor elfogadunk, gyakorlatilag erre bármikor, bármiért ráhúzható.
Ez persze nem csak a Vatra vonatkozik, hanem szinte minden regelős oldalra ... ez az apróbetűs rész dry.gif

Remélem azért sikerül valami érdemleges választ kicsikarnotok a Vat-tól esetleg valami egyezség félét is, hiszen talán nekik sem mindegy a mai ínséges időkben, hogy lecsúsznak egy jó kuncsaftról.

Sok sikert nektek!

Üdv
pinkbabay
IDÉZET(Lecsike @ 2009-04-16 22:14) *
Szia!

Szerintem itt fent a Kapcsolatfelvétel menüpontra kattintva, azon belül a Pénzügy,számlázás menüpont alatt jelezd a problémádat, az biztos, hogy eljut az illetékesekhez, mert a Fórumba írt üzenetek, nem mindig kerülnek el az illetékesekhez dry.gif

Ha rugalmas a számlázás, akkor megoldja a problémát, ha ez nem kivitelezhető, akkor szerintem csak egy módon van lehetőséged ezt az összeget visszaszerezned, ha kéred a regisztrációd törlését és azzal egyidejüleg az elszámolást is ....

Azért ezek sem mennek szerintem azonnal huh.gif tuti hogy 1-2 hét kell, hogy elrendeződjön a dolog ...

Persze ez nem hivatalos álláspont ... csak egy vélemény.

Mindenesetre a Kapcsolatfelvételen keresztül mindenképpen jelezd !

Üdv :

Lecsike


Szia Lecsike!

Már ott is irtam, és semmi válasz sehonnan! Bezzeg amikor én tartoztam egyböl jött a behajto, hogy fizessek, most hogy nekem kellene a pénzem, mégcsak nem is válaszolnak!
szánalmasak!!!

Üdv: Niki
Vateraforum
IDÉZET(pinkbabay @ 2009-04-16 14:20) *
Tisztelt Vatera!

Ez már nem is tudom hogy hanyadik levelem önökhöz!
A problémám a következö: 2009. április 3.-án elutaltam önökhöz (ide a lapomra) 18.900 ft.-ot.
Ami nem is lenne önmagában probléma, csak a baj ott kezdödik, hogy Én voltam figyelmetlen mert nemm ide kellett volna elutalnom az összeget, hanem egy másik szolgáltatohoz.
És szerettem volna ha vissza utalják nekem ezt az összeget!
Sajnos ennyit nem fogok a közeljövöben árulni, hogy ezt levonogassák nekem, ahoz nekem nagy összegben kellene árulnom itt. de ez lehetettlen!
Egyetlen levelmre sem kaptam sajnos választ, hiába is irtam le hogy mi a problémám, pedig ennyira vehetnék a fáradtságot, hogy legalább válaszoljanak, hoy mit tehetnék, hogy vissza kaphassam a pénzemet! Hozzáteszem egy ft adoságom sincsen. Igy pluszban van a a vatera számlámon 18900 ft. Ezt szeretném vissza kapni!
Tudom hogy én hibáztam, de szeretném vissza kapni, mivel ez egy számlára ment volna(és számomra ez nem kis összeg igy a válság idején) amit most nem tudok kifizetni!
Ezuton és utoljára kérem önöket hogy válaszoljanak mit tehetnék hogy visszakapjam a pénzt önöktöl, bár tudom én vagyok a hibás, de biztos van rá valami megoldás!!

Köszönettel: pinkbabay


Tisztelt pinkbabay!

A befizetett összeg a Vaterás egyenlegén megjelenik, nem vész el. A későbbiekben kiállításra kerülő számlák végösszege pedig majd levonásra kerül belőle.
A Vatera, a Felhasználó pozitív egyenlege esetén pénzt vissza nem térít, kivéve, ha a Felhasználó regisztrációját visszavonhatatlanul megszünteti, vagy kizárásra kerül és tartozása nem áll fenn, sem a megszűnt felhasználónév alatt, sem más felhasználónéven. A Vatera visszatérítést csak a Vatera által meghatározott nyilatkozatmintával megegyező tartalmú, legalább teljes bizonyító erejű (pl. cégszerűen, vagy 2 tanú által aláírt) magánokirat alapján teljesít. Nyilatkozatmintát a Vatera ügyfélszolgálata biztosít a Felhasználó megkeresése alapján.

Ha további kérdése lenne ez ügyben, akkor kérjük azt közvetlenül ügyfélszolgálatos kollégáinkhoz intézze a Kapcsolatfelvétel megfelelő menüpontján keresztül.

Vateraforum
IDÉZET(vpbarbiii @ 2009-04-16 22:35) *
Sziasztok!
Mit lehet tenni abban az esetben, ha nem a megrendelt terméket kaptam meg és nem az ígért minőséget? Elég sok pénzt fizettem érte, úgyhogy szeretném a segítségeteket kérni. Az eladó eddig nem volt hajlandó belemenni a visszacserélésbe.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdvözlettel: Barbi

Tisztelt vpbarbiii!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.
WandaTheFish
Egyébként ami NORMÁLIS eljárás lenne egy ilyen esetben, az az, hogy
ír a Tisztelt Vatera egy e-mailt a felhasználónak, amiben kéri, hogy
a személy igazolványának másolatát eljuttatva igazolja, hogy egy külön
személyről van szó. Erre adna mondjuk x napot, miután a felhasználót amennyiben
nem érkezik meg az adat, inaktíválná.
Ehelyett a T. cég gondol egyet, és egy sablon szöveggel egy húzással, KÉRDÉS NÉLKÜL
inakítvál valakit, mert Ő úgy gondolja, hogy egy azon személy.
Egyébként a személyi igazolvány is csak formalitás, hiszen ha a bankszámlával való
azonosítás nem letiltott névvel történik meg, az maga egy ellenőrzés, hiszen a bank
csak igazolvánnyal enged számla számot nyitni.
A T. Vatera a jutalék fizetéshez elégségesnek tartja ezt az azonosítást, kérdezem én,
hogy miért nem tartja elégségesnek egy személy regisztrálásának megállapítására???
Jogorvoslatnak helyt nem ad.
Azért ez nem kultúrált viselkedés, akár melyik oldalról nézi az ember.
Erre van válaszuk T. Vatera?
Megoszthatnák velem, megköszönném.

Az már csak hab a tortán, hogy "kölcsön" nickel kell írogatni a fórumba, mert a saját
letiltása esetén a fórum sem használható.

Kérdezem továbbá, hogy az ügyvéd Önöknek írt tértivevényes levele a
1123 Budapest, Alkotás u. 17-19. címre ment, ezt Önök megkapják?


Tisztelettel
Viglen
Reggel kiosztottam egy jogos negatív értékelést és a tapasztalataim alapján vártam a bosszú negatívot.. Nos értékelt az illető... de az én értékeléseimnél nem jelent meg csak az övéinél látható.. Ez most technikai probléma, vagy a T.Vatera végre változtatott ezen is, hogy bosszú negatív értékelést csak úgy ne tudjanak adni?
Aki tud valamit léCCi jelezze..
Amennyiben pedig a kérdést áthelyezik
másik topikba jó lenne tudnom, hogy hová... wink.gif

Üdvözlettel:Én
Lecsike
IDÉZET(pinkbabay @ 2009-04-17 08:45) *
Szia Lecsike!

Már ott is irtam, és semmi válasz sehonnan! Bezzeg amikor én tartoztam egyböl jött a behajto, hogy fizessek, most hogy nekem kellene a pénzem, mégcsak nem is válaszolnak!
szánalmasak!!!

Üdv: Niki



Szia Niki!

Látom már kaptál hivatalos választ a Moditól is ... igaz eléggé körülményes ügymenettel lehet kicsikarni a pénzt, de valahol ez várható volt ... az eddigi tapasztalatok alapján ...

Azért szorítok neked, hogy sikerüljön a dolog, bár nem tudom mi lenne a helyes döntés ...

Azért akkor is :

HAJRÁ NIKI !

wink.gif rolleyes.gif
multishop
Lejárt terméket szeretnék ujrainditani 1 forinttal ami korábban nem az volt. Most nem megy mert szerkeszteni nem lehet, ha meg ujrainditom akkor felszámitja a rendszer a feltoltesi dijat és utolag hiába irom át 1 forintosra. Csak uj feltoltésként megy az 1 forintos akkor? ez igy nem jo (sok minden másal egyutt)
Grobar
IDÉZET(multishop @ 2009-04-17 21:31) *
Lejárt terméket szeretnék ujrainditani 1 forinttal ami korábban nem az volt. Most nem megy mert szerkeszteni nem lehet, ha meg ujrainditom akkor felszámitja a rendszer a feltoltesi dijat és utolag hiába irom át 1 forintosra. Csak uj feltoltésként megy az 1 forintos akkor? ez igy nem jo (sok minden másal egyutt)


A lejárt aukciók újraindítása menüpontban, tudod módosítani az árat és az időt is.
pinkbabay
Szia Lecsike!!!

Ugy döntöttem, hogy töröltetem magam, innen, igy legalább vissza kapom a pénzemet!!!!
Mostanában nem valami jo a vatera, igy nem is vagyok vele megelégedve!!!
Találtam mást ami sokkal korekktebb, és nem ennyire lehuzos!!!!

Minden jot mindenkinek!!!

Niki
Lecsike
IDÉZET(pinkbabay @ 2009-04-18 09:47) *
Szia Lecsike!!!

Ugy döntöttem, hogy töröltetem magam, innen, igy legalább vissza kapom a pénzemet!!!!
Mostanában nem valami jo a vatera, igy nem is vagyok vele megelégedve!!!
Találtam mást ami sokkal korekktebb, és nem ennyire lehuzos!!!!

Minden jot mindenkinek!!!

Niki



Szia Niki!

Sajnálom, hogy te is ez mellett döntöttél, de teljes mértékben megértelek ... ahogy, olvastam a modi válaszát, nem sok más választás van az adott esetben, csak a reg törlése .... azért ez egy kicsit vicces szerintem .... de egyre többen, szimpatikus emberkék teszik ugyanezt, elmennek innen ilyen-olyan okokból sad.gif sok a megterhelés mostanában, az élet minden területén és még itt is ez az új rendszer ami nem igazán felhasználóbarát.

Sok sikert neked, talán máshol még összefutunk wink.gif
gipszdesign
Újabb hiba az oldalon: Az I+ módosításakor ha két feltöltött kép van pl. akkor mindegyiknek az aláírása ugyanaz lesz, mint ez első kép aláírása. Miért? Elsőnek nem vettem észre, ezért ismét módosítani kellett, de ugye a jóváhagyás idejére nem elérhető az I+ oldal. Mondjuk írtam még hozzá, hogy legyen értelme módosítani, de azért ez akkor is tré.
Vateraforum
IDÉZET(gipszdesign @ 2009-04-18 21:48) *
Újabb hiba az oldalon: Az I+ módosításakor ha két feltöltött kép van pl. akkor mindegyiknek az aláírása ugyanaz lesz, mint ez első kép aláírása. Miért? Elsőnek nem vettem észre, ezért ismét módosítani kellett, de ugye a jóváhagyás idejére nem elérhető az I+ oldal. Mondjuk írtam még hozzá, hogy legyen értelme módosítani, de azért ez akkor is tré.


Tisztelt gipszdesign!

A bejelentést továbbítottuk a felelős kollégának. Köszönjük.
Gabccka
Sajnos már nem tudom elővarázsoltni a termékkódot, de még akkor, az első levelembe (nem itt a fórumon) azt is beleírtam.
G.

IDÉZET(Vateraforum @ 2009-04-14 14:29) *
Tisztelt Gabccka!

Kérjük adja meg a pontos termékkódot.

BiffTannen
Tisztelt Vatera!

Most már ez azért tényleg vicces! Önök szó nélkül bannolnak a fórumról is olyan tagokat,
akik még az Önök szabályzatát sem szegik meg, csakhogy ne tudjanak ide írni többet.
Nem értjük hogy ez a struccpolitika kinek jó??? Attól még a problémák nem rendeződnek!

Ismételten kérnünk kell ( érdekes, Önök bizonyos fórumbejegyzések mellett "hajlamosak" elsiklani )
hogy erősítsék meg, hogy ha cégünk ügyvéde Önök részére elküldött egy tértivevényes levelet erre a
címre: 1123 Budapest, Alkotás u. 17-19, azt Önök megkapják-e? Ha igen, akkor választ mikor várhatunk a kézhezvétel után?

Ezen felül: "bújkálás"' helyett szeretnénk megkérdezni, hogy mi a teendője cégünknek abban az esetben, ha Önök letiltották
egyik alkalmazottunkat szabálytalanság miatt ( ebbe most ne menjünk bele hogy mennyire volt ez jogos 3200 adás vétel után ),
és szeretnénk a termékünket MÁS SZEMÉLYEN ( értékesítő kollégánkon ) keresztül az Önök piacterén értékesíteni.

Ugyanis, már regisztráltunk 3 külön LÉTEZŐ személyt, és Önök ezt mind letiltották, azzal a címszóval, hogy egyezést
véltek felfedezni a felhasználók közt.( szögezzük le, nem ugyanarról az emberről van szó ).
KÉRDÉSÜNK TEHÁT AZ, hogy mi a teendőnk, ha szeretnénk egy értékesítő kollégán keresztül SZABÁLYOSAN termékeket értesíteni.
Azért a kérdés, mert kicsit unalmassá kezdett válni az a rutin, hogy mire összejött a bizalomhoz szükséges reputáció,
és a vevők beállítottak termék figyelőt, addigra Önök gondoskodtak az inaktívvá téteről, cégünk szerint teljesen jogtalanul.
ÖNÖK NEM A CÉGÜNKET, hanem egyik aklalmazottunkat tiltották ki a piactérről, tehát KÉRJÜK írják le annak a módját,
hogy ÖNÖK milyen feltételeket támasztanak egy másik alkalmazottal kapcsolatban, mert nem akarunk úgy járni, hogy megint
tiltva lesz egy név
. Hajlandóak vagyunk akár személyigazolvány stb.. fénymásolatot Önöknek eljuttatni.
Ez a helyzet Önöknek, és nekünk sem jó. Így is az ügyvéd költségeket jelenleg mi álljuk, a "toronyplaza"
nickel kapcsolatos megkeresésük miatt.
Igazság szerint nem is amiatt a nick miatt vontunk be ügyvédet, de szeretnénk ha ennek az "üldöztetésnek" vége lenne,
hiszen NEM VAGYUNK CSALÓK, és higyjék el, Önök 3 teljesen új, a vaterán még nem árusító személyt inaktiváltak eddig,
teljesen jogtalanul!
Szeretnénk, ha mind a mi, mind pedig az Önök cégének megfelelő helyzet alakulhatna ki, tehát TISZTELETTEL
várjuk hogy nevezzék meg azt a módot, amivel Önöknél regisztrálhat olyan munkatársunk, aki létező személy, és még nem vaterázott.
Ha ez nem lehetséges, kérem nevezzék meg, hogy szabályzatukban hol található ez a passzus.
[color="#FF0000"][/color]
Köszönettel.
Ui: szívesen rendelkezésükre bocsátjuk céges papírjainkat is, ha szükséges, de sztem nem ezen áll vagy bukik a dolog,
és azt sem igazán értjük, hogy miért rossz az, ha cégünk Önöknál bonyolít le havi 3-500.000 Ft forgalmat, hiszen nem jutalék
nemfizetés, vagy ilyesmi miatt lett az első falhasználónk törölve Önöktől.
Örülnénk, ha ennek a hozzászólásnak nem törlés lenne a sorsa, vagy pedig ezen nick inaktíválása ( szokás szerint ), hanem akár
a Vezetőség bevonásával egy KULTÚRÁLT VÁLASZ!!
( amint látják értékesítésre nem is használjuk ezt a felhasználónevet, amely egy letiltott emberhez kapcsolódik, de mivel Önök nem sok
lehetőséget adnak, kénytelenek voltunk így írni ide. )

TISZTELETTEL
donpedroamigo
Tisztelt Vatera!

Április 18.-án figyelmeztetésben részesítettek, amellyel nem igazán értek egyet. A "Suzuki Swift 1.3 egyben vagy bontott alkatrészei" nevű termék esetében ha egy 10000 ft értékű kormányt szeretnék megvásárolni, miért kellene leütnöm az egész 86000ft értékű autót. Ebben az esetben ha megkérdezem az eladótol hogyan gondolja a tranzakciót pl.: felrakja e külön hirdetésként a kormányt vagy egy hasonló értékű terméket nem értem miért én részesülök figyelmeztetésben. Nekem sincs semmi hasznom belőle ha Ő kevesebbet fizet Önöknek vagy kisebb árkategóriájú terméket tesz fel az eredeti helyett. Tisztelettel kérném figyelmeztetésem visszavonását. Válaszukat előre is köszönöm.
donpedroamigo
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(donpedroamigo @ 2009-04-20 13:19) *
Tisztelt Vatera!

Április 18.-án figyelmeztetésben részesítettek, amellyel nem igazán értek egyet. A "Suzuki Swift 1.3 egyben vagy bontott alkatrészei" nevű termék esetében ha egy 10000 ft értékű kormányt szeretnék megvásárolni, miért kellene leütnöm az egész 86000ft értékű autót. Ebben az esetben ha megkérdezem az eladótol hogyan gondolja a tranzakciót pl.: felrakja e külön hirdetésként a kormányt vagy egy hasonló értékű terméket nem értem miért én részesülök figyelmeztetésben. Nekem sincs semmi hasznom belőle ha Ő kevesebbet fizet Önöknek vagy kisebb árkategóriájú terméket tesz fel az eredeti helyett. Tisztelettel kérném figyelmeztetésem visszavonását. Válaszukat előre is köszönöm.
donpedroamigo


Kedves donpedroamigo!

Amennyiben nem ért egyet az intézkedéssel, azt a megfelelő formában a kapcsolatfelvételen keresztül jelezheti,
így üzenetére közvetlenül a felelős kollégák válaszolnak. A fórum és a piactér moderálását külön személyek más
és más felületen keresztül végzik. Köszönjük szíves közreműködését, megértését!
Vateraforum
Tisztelt Felhasználó!

Korábban már részletesen és jó néhányszor le lett írva (itt a fórumon és magánlevelezésben is) miért lett kizárva az adott felhasználó. Elnézését kérjük, ha ezt újra és újra már nem olyan részletességgel vagy gyorsasággal tesszük meg. (Itt most nem is tennénk közzé ismét a kizárás okát, aki esetleg kíváncsi rá keressen a fórum moderátorai által közzétett hozzászólások közt.)

Amennyiben a kizárt felhasználóhoz köthető egyéb neveket találunk úgy a jövőben is az Ön által kifogásolt intézkedések fognak történni. A felhasználó a leírtak szerint a céget is képviselte a vaterán, egy szabálytalanságokért kizárt felhasználó vagy az általa képviselet cég nem vehet részt újra a Vatera piactér életében. A felhasználó (magánszemély, cég) kizárásra került a piactérről.

A cím megfelelő, tértivevényes levél esetén pedig tájékoztatást kap annak kézbesítéséről. A beérkező levelek mindegyikére az adott ügyért felelős kollégánk válaszol, nyilván a válasz időtartama a levél tartalmától nagyban függ, de a kötelező vagy elvárható időn belül természetesen választ adunk a beérkező postai levelekre is.
IDÉZET(BiffTannen @ 2009-04-19 22:55) *
Tisztelt Vatera!

Most már ez azért tényleg vicces! Önök szó nélkül bannolnak a fórumról is olyan tagokat,
akik még az Önök szabályzatát sem szegik meg, csakhogy ne tudjanak ide írni többet.
Nem értjük hogy ez a struccpolitika kinek jó??? Attól még a problémák nem rendeződnek!

TISZTELETTEL

jegeno1
Tisztelt Admin! Az érdekelne engem hogy valódi panaszkönyv, olyan igazi papír, nem virtuális, létezik-e? Tehát az aminek a neve Vásárlók Könyve! Amibe be lehet írni aztán a felügyeleti szerv kivizsgálja az ügyet! Tehát van ilyen? És ha igen akkor hol? Mert akár hol is van valahogy csak bele fogok írni! Vagy ha nincs akkor ugyan áruld már el légyszíves hogy ennek a cégnek mik a felügyeleti szervei, mert erre sehol nem találok utalást! Pedig ez mindenkinek kötelező! Ha az én üzletemben ki van ugyan írva a felügyeleti szerv, de a címében el van gépelve az irányítószám akkor megbüntet a fogyasztóvédelem!!! Nálatok meg felügyeleti szerv sincs kiírva?? Ejnye-bejnye!!
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(jegeno1 @ 2009-04-20 20:36) *
Tisztelt Admin! Az érdekelne engem hogy valódi panaszkönyv, olyan igazi papír, nem virtuális, létezik-e? Tehát az aminek a neve Vásárlók Könyve! Amibe be lehet írni aztán a felügyeleti szerv kivizsgálja az ügyet! Tehát van ilyen? És ha igen akkor hol? Mert akár hol is van valahogy csak bele fogok írni! Vagy ha nincs akkor ugyan áruld már el légyszíves hogy ennek a cégnek mik a felügyeleti szervei, mert erre sehol nem találok utalást! Pedig ez mindenkinek kötelező! Ha az én üzletemben ki van ugyan írva a felügyeleti szerv, de a címében el van gépelve az irányítószám akkor megbüntet a fogyasztóvédelem!!! Nálatok meg felügyeleti szerv sincs kiírva?? Ejnye-bejnye!!


Kedves jegeno1!

A kapcsolatfelvételen keresztül leírhatja és elküldheti a panaszát nekünk, illetve panaszával a Fogyasztóvédelmi
Felügyelethez is fordulhat.
jegeno1
IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-04-20 20:41) *
Kedves jegeno1!

A kapcsolatfelvételen keresztül leírhatja és elküldheti a panaszát nekünk, illetve panaszával a Fogyasztóvédelmi
Felügyelethez is fordulhat.



A kapcsolatfelvételen elküldtem, csak nem kaptam választ! Lehet hogy rápróbálok a fogyasztóvédelemre...?
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(jegeno1 @ 2009-04-20 20:45) *
A kapcsolatfelvételen elküldtem, csak nem kaptam választ! Lehet hogy rápróbálok a fogyasztóvédelemre...?


Amikor elküldte az üzenetet részünkre a kapcsolatfelvételen keresztül, emailben kapott egy un. ticket számot
legyen kedves ide bemásolni. Köszönjük!
jegeno1
IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-04-20 20:47) *
Amikor elküldte az üzenetet részünkre a kapcsolatfelvételen keresztül, emailben kapott egy un. ticket számot
legyen kedves ide bemásolni. Köszönjük!



2009041910003492
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(jegeno1 @ 2009-04-20 20:49) *
2009041910003492


Az e-mail-ben leírt információk alapján kollégáink elkezdik az ügy feldolgozását és munkanapokon lehetőleg
12 órán belül reagálnak a bejelentésre. Addig is szíves türelmét kérjük!
jegeno1
IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-04-20 20:50) *
Az e-mail-ben leírt információk alapján kollégáink elkezdik az ügy feldolgozását és munkanapokon lehetőleg
12 órán belül reagálnak a bejelentésre. Addig is szíves türelmét kérjük!


Ezt már olvastam az e-mailben is ezzel nem vagyok kisegítve, csak kérdés az hogy a vaterának mennyi a LEHETŐLEG 12 ÓRA ?
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(jegeno1 @ 2009-04-20 20:54) *
Ezt már olvastam az e-mailben is ezzel nem vagyok kisegítve, csak kérdés az hogy a vaterának mennyi a LEHETŐLEG 12 ÓRA ?


Kedves jegeno1!

Amennyiben az ügy feldolgozása nem vesz hosszabb időt igénybe, úgy arra kollégáink munkanapokon
lehetőleg 12 órán belül válaszolnak.
jegeno1
IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-04-20 21:01) *
Kedves jegeno1!

Amennyiben az ügy feldolgozása nem vesz hosszabb időt igénybe, úgy arra kollégáink munkanapokon
lehetőleg 12 órán belül válaszolnak.

Hát nem jutottam előrébb, azt hiszem feladom! Valószínűleg papagáj, vagy zombi, vagy megvan az a 20-25 mondat amit válaszként be lehet ide másolni! Kedves Admin további jó munkát! Tudod: Ctrl-c ; Ctrl-v
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(jegeno1 @ 2009-04-20 21:07) *
Hát nem jutottam előrébb, azt hiszem feladom! Valószínűleg papagáj, vagy zombi, vagy megvan az a 20-25 mondat amit válaszként be lehet ide másolni! Kedves Admin további jó munkát! Tudod: Ctrl-c ; Ctrl-v


Kedves jegeno1!

Az április 19-én (munkaszüneti napon) küldött üzenetek feldolgozását kollégáink a következő munkanapon
munkaidőben kezdik meg, a munkanapokon lehetőleg 12 órát is ennek megfelelően kell számítani, így az
általuk vállalt határidőn belül Ön is választ fog kapni.
jegeno1
IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-04-20 21:16) *
Kedves jegeno1!

Az április 19-én (munkaszüneti napon) küldött üzenetek feldolgozását kollégáink a következő munkanapon
munkaidőben kezdik meg, a munkanapokon lehetőleg 12 órát is ennek megfelelően kell számítani, így az
általuk vállalt határidőn belül Ön is választ fog kapni.

Köszönöm!
nyarizsolt
Miért törlik azokat a hozzászólásokat azonnal akkik bírálják az új változtatásokat(feltöltési díj) ??
smartphone
T.Vatera!

48 órával ezelőtt küldtem önöknek ill. a "felelős kollégának" mailt a problémámról és kértem megoldást rá!
Mellékelve az Önök által kért képernyőfotóval!

Nem hogy a problémát nem oldották meg,de még válaszra sem méltatnak.

Ez aztán az ügyfélbarát ügykezelés..................


Smartphone
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(nyarizsolt @ 2009-04-21 12:16) *
Miért törlik azokat a hozzászólásokat azonnal akkik bírálják az új változtatásokat(feltöltési díj) ??


Kedves nyarizsolt!

A hozzászólások nem kerültek törlésre, azokat a megfelelő topikba helyeztük át.
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(smartphone @ 2009-04-21 12:23) *
T.Vatera!

48 órával ezelőtt küldtem önöknek ill. a "felelős kollégának" mailt a problémámról és kértem megoldást rá!
Mellékelve az Önök által kért képernyőfotóval!

Nem hogy a problémát nem oldották meg,de még válaszra sem méltatnak.

Ez aztán az ügyfélbarát ügykezelés..................
Smartphone


Kedves smartphone!

A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére ügyfélszolgálatos kollégáink válaszolnak. Naponta több száz
megkeresés érkezik be és azok sorban kerülnek feldolgozásra, türelmét kérjük.
vaterafoliashop
IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-04-21 12:30) *
Kedves smartphone!

A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére ügyfélszolgálatos kollégáink válaszolnak. Naponta több száz
megkeresés érkezik be és azok sorban kerülnek feldolgozásra, türelmét kérjük.


Ami azt illeti Qur...ra sok munka lehet. Ezt én is aláhúzom és bizonyítom biggrin.gif
A 2009 Március 18.- án küldött levelemre a mai napig nincs válasz ( sem a ügy megoldva ) !!
Ticketszám: 2009031810004021

Tehát kedves smartphone ,
Az ügyfélszolgálat dolgozik vateráéknál. dry.gif
loncyka
KIVÁNCSI VOLNÉK,HOGY A NEGATIV ÉRTÉKELÉSEM MIÉRT NEM ÉRT CÉLBA?NEM KÜLDENEK ÉRTESITÉST,HOGY NEM TETTEM VOLNA ELEGET,TEHÁT ELFOGADTÁK,EZZEL SZEMBEN AZ ÉRTÉKELTNÉL NEM SZEREPEL!!!
HOGY IS VAN EZ?
bambooflower
IDÉZET(loncyka @ 2009-04-21 14:38) *
KIVÁNCSI VOLNÉK,HOGY A NEGATIV ÉRTÉKELÉSEM MIÉRT NEM ÉRT CÉLBA?NEM KÜLDENEK ÉRTESITÉST,HOGY NEM TETTEM VOLNA ELEGET,TEHÁT ELFOGADTÁK,EZZEL SZEMBEN AZ ÉRTÉKELTNÉL NEM SZEREPEL!!!
HOGY IS VAN EZ?


gondolom, az eladó töröltette.
smartphone
IDÉZET(vaterafoliashop @ 2009-04-21 13:21) *
Ami azt illeti Qur...ra sok munka lehet. Ezt én is aláhúzom és bizonyítom biggrin.gif
A 2009 Március 18.- án küldött levelemre a mai napig nincs válasz ( sem a ügy megoldva ) !!
Ticketszám: 2009031810004021

Tehát kedves smartphone ,
Az ügyfélszolgálat dolgozik vateráéknál. dry.gif

Válaszolt a T.Moderátor!

Csak azt nem értem,hogy miért a monitort print screen-eljem amikor a telefonomon nem működik néhány funkció?????
Tényleg dolgozik a Vatera!!! dry.gif
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(vaterafoliashop @ 2009-04-21 13:21) *
Ami azt illeti Qur...ra sok munka lehet. Ezt én is aláhúzom és bizonyítom biggrin.gif
A 2009 Március 18.- án küldött levelemre a mai napig nincs válasz ( sem a ügy megoldva ) !!
Ticketszám: 2009031810004021

Tehát kedves smartphone ,
Az ügyfélszolgálat dolgozik vateráéknál. dry.gif


Kedves vaterafoliashop!

Egy sajnálatos technikai hiba folytán az Ön által küldött üzenet "lezárva" státuszt kapott beérkezése után.
Jelzése alapján ügyfélszolgálatunk a levelet feloldotta, kollégáink a mai nap intézkednek és választ
küldenek levelére.

A késlekedésért és az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!
jegeno1
Helló Admin! Te vagy aki tegnap este is itt voltál?
Viglen
Tisztelet!

Le írom még egyszer....
A napokban kiosztottam egy jogos negatív értékelést és a tapasztalataim alapján vártam a bosszú negatívot.. Nos értékelt az illető... de az én értékeléseimnél nem jelent meg csak az övéinél látható.. Ez most technikai probléma, vagy a T.Vatera végre változtatott ezen is, hogy bosszú negatív értékelést csak úgy ne tudjanak adni?
Aki tud valamit léCCi jelezze..
Amennyiben pedig a kérdést áthelyezik
másik topikba jó lenne tudnom, hogy hová... wink.gif

Üdvözlettel:Én
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(Viglen @ 2009-04-21 21:34) *
Tisztelet!

Le írom még egyszer....
A napokban kiosztottam egy jogos negatív értékelést és a tapasztalataim alapján vártam a bosszú negatívot.. Nos értékelt az illető... de az én értékeléseimnél nem jelent meg csak az övéinél látható.. Ez most technikai probléma, vagy a T.Vatera végre változtatott ezen is, hogy bosszú negatív értékelést csak úgy ne tudjanak adni?
Aki tud valamit léCCi jelezze..
Amennyiben pedig a kérdést áthelyezik
másik topikba jó lenne tudnom, hogy hová... wink.gif

Üdvözlettel:Én


Kedves Viglen!

A felhasználó még nem értékelte az adásvételt, csak az Ön által adott értékelésre válaszolt a saját értékelési lapján.
jegeno1
Vasárnap kaptam egy figyelmeztetést szabálytalan aukciók miatt, és törölték 51 db!!! aukciómat! Írtam egy levelet, ma elnézést kértek, mert tévedtek visszakerültek az aukcióim , és törölték a figyelmeztetésem!
Aztán eltelt másfél óra, és újra kaptam egy figyelmeztetést, és törölték 61 db!!! aukciómat, most is írtam egy levelet, és várom a holnapot!! Na ehhez mit szólsz Admin?
denizizi
Kedves Vatera!

Tegnap jeleztem egy problémát a következő számon 2009042110003031

A mai nap és most is fent áll ez a problémám.

6-7 -én termékeim nagyrészét nem inditottam ujra és a lejárt termékeknél letöröltem, ha most pl. letörlök valamint véglegesen itt megjelennek az eddig letöröl termékek és még ujra is lehet inditani amit tegnap kiprobáltam!!!

Most is esz teszem.
http://www.vatera.hu/item/relist/relist.php?stacod=9 ezen a linken csak 2 oldal jelenik meg ez szerintem a valos helyzet


Szeretném tudni, hogy ez miért jelenik meg ?

http://www.vatera.hu/item/relist/relist.php?stacod=9&p=2 több mint hat oldal és ujra lehet ezek közül felrakni terméket pedig már régen letöröltem!!!!

A következő terméket amit már régen letöröltem ujra tudtam inditani 146386834 ez hogyan lehetséges!!!

Tegnap bent voltam személyesen és nem segítettek!!

Ezek a hibák miat több olyan termékem is felkerül amit nem akartam és filérekért elvitték több ezer forintos károm keletkezet ez miat

Talán segítenek remélem!!!

De ugy tünik nekem, sok régi vatarázó önöknek nem fontos közel 100 ezer forit jutalékot fizettem már 600 eladásom van.

És aszt tapasztaltam, illetve sok ismerösöm is mondta már vannak olyan vatarások 1 -0 eladással feljelentgetik a becsületesen vaterázokat föleg azokat akik már rég itt vannak , de nem tudom, hogy ennek mi az értelme????
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(denizizi @ 2009-04-22 13:22) *
Kedves Vatera!

Tegnap jeleztem egy problémát a következő számon 2009042110003031
A mai nap és most is fent áll ez a problémám.
***


Kedves denizizi!

A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére ügyfélszolgálatos kollégáink válaszolnak. Amennyiben
problémája nem oldódott meg a kapott válaszra tud reagálni.
popcorny
nem szeretnem megvaltoztatni a jelszavam a vatera kerese szerint,foleg hogy a kulonbozo irasjelek hasznalata nem is felel meg a biztonsagos jelszo kriteriumainak,illetve kerem hogy kapcsoljak ki hogy a kereso sikertelen kereses eseten egy altala legjobban oda illonek itelt kifejezesre keressen.
koszonom
Viglen
IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-04-21 21:44) *
Kedves Viglen!

A felhasználó még nem értékelte az adásvételt, csak az Ön által adott értékelésre válaszolt a saját értékelési lapján.



Én is így láttam köszönöm a választ..
és természetesen minden nap várom illetve várhatom
a bosszú negatív értékelést... blink.gif blink.gif blink.gif
ariex
IDÉZET(pkonsti @ 2008-07-24 07:54) *
Gondolom, sejted, hogy veled értek egyet. Én már 3 hete harcolok, hogy töröljenek egy negatív visszajelzést. Ami igazán gusztustalan, hogy számlaküldés előtt jött egy válasz, persze mailben:
"Türelmét kérjük, amint intézkedés történik az ügyben értesítjük arról.
Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu"
Miután befizettem a számlát, semmi. Még válaszra sem méltatnak. Ami a legdurvább, hogy a termék oldalán fenyegetett a vevő, és a levelezéséből tetten érhető minden hazugsága. Ez sem elég a Vaterának. Soha nem kaptam még negatívat, Ebay-en sem.
Van egy nullás vevő, aki nem akarja átvenni a terméket. Vaterát már értesítettem, ezt írták: "Javasoljuk, hogy továbbítsa Partnerének szabályzatunk eme részét.
Amennyiben az aukció meghiúsul a vevő hibájából, úgy kérjük készítse el
értékelését a tényeknek megfelelően."
Persze, és ha ad egy negatívat?



Semmi Pánik, :-(
Mi mint cég szerződtünk velük még a kezdet kezdetén és megteszik azt , hogy egy másfél hónapja megírt udvarias levelünkre egyáltalán nem is reagálnak. Kértük , hogy beszéljük át az együttműködés lehetőségét, megigérték, hogy az üzletkötőjük jelentkezik, soha nem jelentkezett, amikor pedig kitiltással fenyegettek, mert szerintünk szabálytalanságot követtünk el, egyszerűen közölték, hogy itt csakis az ők szabályaik érvényesek, ha nem tetszik, nem kell használnia szolgáltatást.
Üdv.: Kala
Vatera_Fórum_Moderátor
IDÉZET(ariex @ 2009-04-23 06:54) *
Semmi Pánik, :-(
Mi mint cég szerződtünk velük még a kezdet kezdetén és megteszik azt , hogy egy másfél hónapja megírt udvarias levelünkre egyáltalán nem is reagálnak. Kértük , hogy beszéljük át az együttműködés lehetőségét, megigérték, hogy az üzletkötőjük jelentkezik, soha nem jelentkezett, amikor pedig kitiltással fenyegettek, mert szerintünk szabálytalanságot követtünk el, egyszerűen közölték, hogy itt csakis az ők szabályaik érvényesek, ha nem tetszik, nem kell használnia szolgáltatást.
Üdv.: Kala


Kedves ariex!

Legyen kedves megadni ahhoz az üzenethez tartozó ticket azonosítót, amelyre nem kapott választ és kollégáink
utánanéznek a történteknek. Köszönjük!
smartphone
T.Moderátor!

Jeleztem egy problémát mégpedig azt hogy a telefonomon (N95,E66) az üzenetekre való válaszolás lehetősége az új üzenetváltó rendszer bevezetése óta nem jelenik meg!!
Elküldtem a fényképet is amit Önök kértek!
Erre visszaírták,hogy ne a telefonról készült fotót küldjem!
Kérdem én,akkor miről küldjek fotót arról a monitorról amit nem használok?

Várjak türelemmel a megoldásra?
Így sajnos csökkennek az esélyeim a vaterán való részvételben.Nem látom sok értelmét a piactéren való további "működésemnek".

Ticket#2009040310004305

Üdv.:
Smartphone
gabika
T. vatera!


Többszöri megkeresés után sem hajlandó értékelni az aukcióját az előző partnerem.
Megnéztem a profilját,az összes vele kapcsolatban álló fél értékelte az adásvételt az illetővel,ő azonban senkinek sem jelzett vissza.
Nem lehetne ez ellen valamit tenni?
Az illető ,,pipilla'' néven fut.
Köszönöm.
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.