Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Technikai Kérdések, Problémák
Vatera.hu Fórum > Általános > Technikai észrevételek
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404
Bandhi
Tisztelt Vatera!

Nem működik a termékfigyelő már vagy egy napja. Másnak sem megy? Mi lehet a gond? Köszönöm!
image13
Sziasztok!
Az Én nagy problémám a számlázási megoldásotok.Pld-ul Én most 250 Ft-os számlát kaptam töletek.Többe kerül az átutalása,mint maga a tartozási összeg!Nem lenne mód megvárni,amig egy komolyabb összeg felhalmozodik és úgy kiszámlázni,mert igy ez nagyon pénzcentrikus benyomást kelthet.Természetesen csak a régi ügyfelek tekintetében,mert az új partner könnyedén leléphet még a 250 Ft-tal is,de egy régi Partnernek ez nem áll érdekében. Arról nem beszélve,hogy pld-ul Én nem csak eladó vagyok,hanem vásárló is,amit szintén kompenzálnék valamely formában a helyetekben.Mivel mostanában nagyon csökkenőben van a vásárlás.Most csak 4 termékem van fennt.Régebben ez idő alatt 2-szer ennyien tekintették meg a termékeimet,mint mostanában,pedig akkor még nem is fízettem érte.
Köszönettel:
Misi
mucus42
[quote name='image13' date='2009-12-01 02:29' post='847127']
Sziasztok!
Az Én nagy problémám a számlázási megoldásotok.Pld-ul Én most 250 Ft-os számlát kaptam töletek.Többe kerül az átutalása,mint maga a tartozási összeg!

Miért nem fizetsz többet a vatera számlára? Mondjuk egy ezrest, -nem olyan nagy összeg - s akkor megspórolod a 4 utalás költségét.
GgGgGgGg
sziasztok lenne egy kis problémám , régota vagyok itt csak kicsit hanyagoltam most összegyült sokos felesleges kacatom gondoltam felrakom öket de abban a státuszban vagyok hogy elenörözött felhasználo ! ez meddig tart ?
már utaltam már mindent csináltam !!
pukkandor
IDÉZET(Morgo23 @ 2009-11-30 20:23) *
Hát éppen a lentebb írtak miatt teljesen ÉRTELMETLEN az 1Ft-os aukcók!!!!!!
A hírlevelekben kapott ajánlatokon csak mosolygok.
És ezeknél a licitálásoknál találsz pár napos regelt tagokat-felhajtók.:-)
Ez egy nonszesz és leállítanám ezeket. Az eladónak kell tudnia, hogy ninimum mennyit szeretne kapni az áruért és ezért hirdesse meg és legyen alkuképes,ez egy tisztességes kereskedelmi szempont lenne.Ezt 30 éves kereskedelmi tapasztalat alapján merem állítani.
Várom a reagálásokat. good2.gif
Béni


"nonszesz" ??? laugh1.gif
zejopy
IDÉZET(image13 @ 2009-12-01 02:29) *
Sziasztok!
.......................Mivel mostanában nagyon csökkenőben van a vásárlás.Most csak 4 termékem van fennt.Régebben ez idő alatt 2-szer ennyien tekintették meg a termékeimet,mint mostanában,pedig akkor még nem is fízettem érte.
Köszönettel:
Misi

Én úgy vettem észre, minél több áruval vagy fent, annál több a látogatottság. Nem egyenes arányban nő, hanem hatványozódik. Szívesebben vásárolnak több dolgot egy helyről, mert ezáltal a postaköltség takarékosabb.
Nem vettem észre, hogy kevesebb a vásárlás. Az elmúlt időszakban a Vatera eléggé sokat tett az oldal látogatottsága érdekében. Persze azt nem lehet tudni, hogy ez miatt nőtt-e a vásárlások száma, vagy amúgy is olyan periódusban vagyunk, de tény, hogy mérhetően növekszik az eladás, hangsúlyozom, az én kategóriámban, az én árfekvésemben és az én áruimnál ez a tapasztalatom.
scaevola
IDÉZET(Morgo23 @ 2009-11-30 20:53) *
Mi van neked 31? fogad mert az jó,de termékedet nem találtam egyet sem thank_you.gif a hozászolásodat.

Vagy itt szégyenled az ottani neved? good2.gif

Én is megnéztem mind a 88888888,88 eladó termékedet. Isteniek! laugh1.gif laugh1.gif laugh1.gif
VateraBenz
IDÉZET(Bandhi @ 2009-12-01 01:02) *
Tisztelt Vatera!

Nem működik a termékfigyelő már vagy egy napja. Másnak sem megy? Mi lehet a gond? Köszönöm!


Tisztelt Bandhi!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk. A termékfigyelő e-mail-ek folyamatosan kiküldésre kerülnek.
Ha nem kapja meg őket, akkor javasoljuk ellenőrizze levelezőjének spam beállításait.
VateraBenz
IDÉZET(image13 @ 2009-12-01 02:29) *
Sziasztok!
Az Én nagy problémám a számlázási megoldásotok.Pld-ul Én most 250 Ft-os számlát kaptam töletek.Többe kerül az átutalása,mint maga a tartozási összeg!Nem lenne mód megvárni,amig egy komolyabb összeg felhalmozodik és úgy kiszámlázni,mert igy ez nagyon pénzcentrikus benyomást kelthet.Természetesen csak a régi ügyfelek tekintetében,mert az új partner könnyedén leléphet még a 250 Ft-tal is,de egy régi Partnernek ez nem áll érdekében. Arról nem beszélve,hogy pld-ul Én nem csak eladó vagyok,hanem vásárló is,amit szintén kompenzálnék valamely formában a helyetekben.Mivel mostanában nagyon csökkenőben van a vásárlás.Most csak 4 termékem van fennt.Régebben ez idő alatt 2-szer ennyien tekintették meg a termékeimet,mint mostanában,pedig akkor még nem is fízettem érte.
Köszönettel:
Misi


Tisztelt image13!

Érdemes egy kicsit nagyobb összeget előre átutalni, amiből az ilyen kisebb összegű számlákat automatikusan le tudjuk vonni.
VateraBenz
IDÉZET(GgGgGgGg @ 2009-12-01 06:31) *
sziasztok lenne egy kis problémám , régota vagyok itt csak kicsit hanyagoltam most összegyült sokos felesleges kacatom gondoltam felrakom öket de abban a státuszban vagyok hogy elenörözött felhasználo ! ez meddig tart ?
már utaltam már mindent csináltam !!


Tisztelt GgGgGgGg!

Amennyiben a leírtaknak megfelelően járt el azaz 100 Ft-ot utalt a 10700024-25268209-52000001 számlaszámra és a közlemény rovatban csak és kizárólag pontos ügyfélkódját tüntette fel valamint az átutalástól számítva eltelt 5 munkanap, akkor legyen kedves az utalás pontos adatait a kapcsolatfelvételen keresztül átküldeni részünkre és ellenőrizzük a befizetést. Szükségünk lesz arra, hogy melyik bankszámlaszámról és mikor utalt valamint, hogy melyik bankszámlára küldte a 100 Ft-ot.
zejopy
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-01 13:37) *
A jelzett hibát nem tapasztaltuk.

Kérdezhetek valamit?
VateraBenz
IDÉZET(zejopy @ 2009-12-01 13:44) *
Kérdezhetek valamit?


Hogyne! thank_you.gif
zejopy
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-01 13:48) *
Hogyne! thank_you.gif

"A jelzett hibát nem tapasztaltuk."
Ezt a mondatot sokszor olvasom. Hogyan tapasztalják meg a hibát? Vannak "kontroll" e-mail címek?
És nem csak a levelezésnél, hanem egyébként is. Szóval hogy is van ez?:-)
VateraBenz
IDÉZET(zejopy @ 2009-12-01 13:51) *
"A jelzett hibát nem tapasztaltuk."
Ezt a mondatot sokszor olvasom. Hogyan tapasztalják meg a hibát? Vannak "kontroll" e-mail címek?
És nem csak a levelezésnél, hanem egyébként is. Szóval hogy is van ez?:-)


Erről sokat nem mondhatok. Természetesen minden szinten van ellenőrzés.

De a konkrét esetnél az a legelső és legegyszerűbb ellenőrzés, hogy én is aktívan használom a Vatera piacterét, nem csak beszélek róla smile.gif
Nekem pedig csak ma jött legalább húsz termékfigyelő. Akkor tehát működik, nem a rendszerben van a hiba.
A következő lépcső, hogy indokolt esetben megkeresem a technikus kollégákat.
zejopy
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-01 13:56) *
Erről sokat nem mondhatok. Természetesen minden szinten van ellenőrzés.

De a konkrét esetnél az a legelső és legegyszerűbb ellenőrzés, hogy én is aktívan használom a Vatera piacterét, nem csak beszélek róla smile.gif
Nekem pedig csak ma jött legalább húsz termékfigyelő. Akkor tehát működik, nem a rendszerben van a hiba.
A következő lépcső, hogy indokolt esetben megkeresem a technikus kollégákat.

Köszönöm!
yes3.gif
KUDETA
Tisztelt Vatera!

Valószínű az új felhasználók a rendszerrel kapcsolatban legalább annyira tehetnek hasznos észrevételeket, mint azok, akik évek óta használják és megtapasztalták esetleges hiányosságait.

Az én hirtelen jött észrevételem és igényem a következő lenne, nem tudom korábban felmerült-e vagy esetleg már dolgoznak-e rajta:

1. Több tíz vagy több száz terméket hirdetőknél jó lenne, ha nem csak több oldalon tudnám megtekinteni a "nagyméretű" képeket, hanem 1, azaz egy legördülő menüs oldalon szerepelne az összes. Vagy, hogy ne kelljen újból a szoftverfejlesztő kollégáknak belenyúlni, mindenki saját maga beállíthatná, hogy 10-25-50-100-200 stb. képet kíván megjeleníteni azon az egy legördülő menüs oldalon! Csodálkoznék, ha ez még nem merült volna fel.

2. A másik gondom a képek mérete. Jellemzően magyar probléma, hogy nagyméretű képnek egészen mást gondol a legtöbb magyar oldal tulajdonosa(?), üzemeltetője. Ez itt, a Vaterán sem kivétel! Kívánatos lenne, ha ennyi év után nem csak 3 opció közül választhatnék a termékek megtekintését illetően, (csak szöveg, kis képekkel, nagy képekkel), melyek közül - ahogy jeleztem - a nagy képekkel funkció is csak szerény képességekkel bír!

Azt már nem is merem ajánlani, hogy esetleg egy beállítási lehetőség is elférne, melyben a felhasználó (azaz ÉN) állíthatnám be, hogy soronként hány képet (2-3-4) kívánok látni. (Minél nagyobb kép, annál kevesebbet.) Persze ehhez ezt az idejét múlt keskeny felületet kellene kiszélesíteni, talán a bal oldalon található részek (Találatok kategóriánként, Keresési opciók) szűkítésével, áthelyezésével, nem tudom, ez legyen a szofver fejlesztők dolga.

Fenti két igény megvalósítása esetén élvezhetőbb és minden bizonnyal hatékonyabb lehetne a ... Vatera. És még MI felhasználók is jól járnánk...

(Vagy fordítva: MI felhasználók jól járnánk, ÉS élvezhetőbb, hatékonyabb lehetne a Vatera.)

KUDETA
GgGgGgGg
IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-01 13:39) *
Tisztelt GgGgGgGg!

Amennyiben a leírtaknak megfelelően járt el azaz 100 Ft-ot utalt a 10700024-25268209-52000001 számlaszámra és a közlemény rovatban csak és kizárólag pontos ügyfélkódját tüntette fel valamint az átutalástól számítva eltelt 5 munkanap, akkor legyen kedves az utalás pontos adatait a kapcsolatfelvételen keresztül átküldeni részünkre és ellenőrizzük a befizetést. Szükségünk lesz arra, hogy melyik bankszámlaszámról és mikor utalt valamint, hogy melyik bankszámlára küldte a 100 Ft-ot.




kéedezném ha az utaláson feltüntettem a felhasználo nevet és ennek röviditését és az ügyfélkodot és enek röviditését akkor ez érvénytelen ?
KUDETA
Érdekes lenne egy olyan kimutatás is, hogy hányan használják a csak szöveges, a kis képekkel illetve a nagy képekkel funkciókat.
citrom121
IDÉZET(zejopy @ 2009-11-30 16:30) *
Akkor szerintem egyeztess a partnereddel, nem járatódott be a dolog, biztosan nem kér mást, mint a valóság.
Ha kialakult a rendszer, akkor megszokottá válik és elmúlnak döccenők.

Pontosan ez a helyzet, külön rendezzük a postaköltség kérdését. (Egyébként, akinek az aukcióján 300 Ft postaköltséget számított fel a program, az például ajánlott levélre 285 Ft-ot kért volna) De éppen ezért értelmetlen az automatikusan kiírt postaköltség. Meg azért is, mert az aukció kiírójának fizetendő költségét ez nem befolyásolhatja, hiszen ez nem bevétele.
VateraBenz
IDÉZET(GgGgGgGg @ 2009-12-01 14:24) *
kéedezném ha az utaláson feltüntettem a felhasználo nevet és ennek röviditését és az ügyfélkodot és enek röviditését akkor ez érvénytelen ?


Igen, mert nem a leírásban foglaltaknak megfelelően járt el. Ez esetben kérjük ismételje meg az utalást.
Az elsőként utalt összeg sem veszik el, azt kollégáink jóváírják az egyenlegén.
VateraBenz
IDÉZET(KUDETA @ 2009-12-01 14:17) *
Tisztelt Vatera!

Valószínű az új felhasználók a rendszerrel kapcsolatban legalább annyira tehetnek hasznos észrevételeket, mint azok, akik évek óta használják és megtapasztalták esetleges hiányosságait.
...


Tisztelt KUDETA!

Jelenleg nem tervezünk ilyen jellegű módosításokat.
Javaslatait ettől függetlenül továbbítottuk a felelős kollégáknak, akik adott esetben figyelembe vehetik majd őket.
Köszönjük.
zejopy
IDÉZET(citrom121 @ 2009-12-01 15:13) *
Pontosan ez a helyzet, külön rendezzük a postaköltség kérdését. (Egyébként, akinek az aukcióján 300 Ft postaköltséget számított fel a program, az például ajánlott levélre 285 Ft-ot kért volna) De éppen ezért értelmetlen az automatikusan kiírt postaköltség. Meg azért is, mert az aukció kiírójának fizetendő költségét ez nem befolyásolhatja, hiszen ez nem bevétele.

A kis méretű, nem túl drága dolgokat eladó felhasználók esetében ez egy kicsit problémás és az is marad. De gondolj arra, aki nagy, vagy drága dolgokat árul. Ott nagyon praktikus és vevőbarát ez az opció. Hiszen rögtön tud kalkulálni. A mi esetünkben pedig anyagilag nem olyan nagy az eltérés, tehát a kényelmetlenség szerintem tolerálható.
Én egészében azt látom, hogy az oldal működése szempontjából jó ez a változás, és ezért vevőcsalogató. Itt most nekünk kényelmetlenebb egy kicsit, amit viszont egy jól megfogalmazott mondattal komfortosabbá lehet azért tenni.
Majd egyszer jön egy olyan változás is biztos, ami nekünk jobb és másoknak rosszabb. Ez mindig, mindenhol, mindennel így van.
djpese
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2009-11-30 10:03) *
Kedves djpese!

A Vatera rendszere 30 perc inaktivitás után lépteti ki a felhasználókat. Azt tudom javasolni, hogy ellenőrizze böngészője, tűzfala beállításait, nem tiltja-e a Vatera valamelyik funkcióját, illetve megfelelően engedélyezve vannak-e a cookie-k.



Kedves Vatera-csapat!

A konstruktív választ köszönöm, de az első felét illetően nem igazán nyugtatott meg: kissé hosszúra sikerült hozzászólásom (amiért elnézést kérek) lényege ugyanis az alábbi mondat volt:

"...a Vaterán hiába dolgozunk, írunk, egerészünk a szerkesztőfelületen, figyelmeztetés nélkül kidob és az ismételt beléptetés után automatikusan nem ad vissza semmit - aki óvatlan, az bebukja, amin addig ügyködött."


Azzal, hogy 30 perc inaktivitás után a rendszer kiléptet, nincs semmi gond, nem ezt vitattam. Hanem éppen azt, hogy ha ütött a kimért idő (legyen akár 30 perc), a rendszer a legélénkebb aktivitás (például ismertetőszerkesztés) ellenére is kiléptet, azaz újra jelszót kér. Még ez sem lenne gond, ha a jelszó ismételt beírása után visszaadná azt a felületet (pl. eladó áruk) és állományt, amiben az ember addig dolgozott. De nem adja vissza, kattintásra új (biankó) adatlapot kapok.

Tanácsukat követve a beállításokat a biztonság kedvéért megnéztem, de sem a cookie-kkal, sem a tűzfallal, sem a böngészővel (Mozzilla) nem látok semmi gondot. Errefelé keresgélni azért sem indokolt, mert különböző helyekről, különböző számítógépekről, különböző internet-kapcsolatokról töltöm fel a termékeket és helytől-géptől-kapcsolattól függetlenül ugyanezt tapasztaltam. Ezért is bátorkodtam feltételezni, hogy a termékismertető-szerkesztését a felület nem aktivitásként érzékeli/értékeli.

Most már úgy teszek fel új terméket, hogy 10-percenként "elküldöm", majd újra szerkesztés alá vonom. Ezért ha valaki éjszaka pont beleakad valamelyik termékembe, lehet, hogy hülyeségeket (például egy másik termék leírását) fog olvasni, ezért elnézést kérek (1-2 órán belül érdemes visszatérni, addigra helyére kerül minden).

Szíves segítő hozáállásukat mindenesetre köszönöm, üdv

djpese
VateraBenz
IDÉZET(djpese @ 2009-12-01 20:50) *
Kedves Vatera-csapat!

A konstruktív választ köszönöm, de ...


Tisztelt djpese!

Az észrevételeit továbbítottuk a felelős kollégáknak.
Köszönjük.
dongo58
tisztel vatera a rendszerük teljesen lelassul mi az oka 15,30 -tol alig tudtam belépni most is nagyon lassú
Vateratibi
Kedves Fórumozók!

A Vatera egyes oldalai technikai hiba miatt nem érhetőek el. A probléma javításán dolgozunk, a helyreállításig türelmüket kérjük!

IDÉZET(dongo58 @ 2009-12-02 16:50) *
tisztel vatera a rendszerük teljesen lelassul mi az oka 15,30 -tol alig tudtam belépni most is nagyon lassú

shoeshop
Sziasztok!


Rámentem a felhasználónevemre, hogy megnézzem mi szerepel a termékeim alatt, és a 26 futó aukciómból csk 25 látható. Így nem csoda, hogy nem tudom eladni, amit szeretnék. A listázási díjat pedig ki kell fizetnem... blink.gif
CellaTel
elszámoltál valamit.. kezd elöröl. összesen 25 feltöltött és 25 futó aukciód van

ha a személyes menüdben 26 van akkor az
* a dátumnál késöbbi idöpontot jelöltél be az indulásra
* frissen töltötted fel. és még nem indult el. (nah kell 30perc és 2 óra közti idő
VateraBenz
IDÉZET(shoeshop @ 2009-12-02 20:20) *
Sziasztok!
Rámentem a felhasználónevemre, hogy megnézzem mi szerepel a termékeim alatt, és a 26 futó aukciómból csk 25 látható. Így nem csoda, hogy nem tudom eladni, amit szeretnék. A listázási díjat pedig ki kell fizetnem... blink.gif


Tisztelt shoeshop!

Jelenleg 27db aktív aukciója látszik.
jakirte1
Üdvözlöm önöket.

Egy olyan gonddal fordulnék önökhöz, hogy mit tehetek akkor, ha egy tisztelt eladó nem válaszol a megkereséseimre, így nem jön létre adásvétel, és miután én (jó indulatból) pozitív jelzéssel lezárom az adásvételt ő negatív értékeléssel "ajándékoz meg"??
Maxxxika
Megnyertem egy kupát 1Ft-on, email-es találkozó egyeztetésre nem válaszolt az eladó, így adtam egy negatív értékelést. Viszonzásként én is kaptam egy negatívat. Azt állítja, hogy elküldte a számlaszámot(nem igaz), és én nem utaltam( 1Ft-ot), mert akkor ő postán küldte volna(ugyanabban a városban lakunk, így akkor sem fizettem volna postaköltséget, ha kapok számlaszámot).
Termékkód:156439945
Nem én vagyok az első, aki nem kapta meg az 1Ft-on megnyert aukció tárgyát.
Kérném a tőle kapott negatív törlését!
hanga55
IDÉZET(Maxxxika @ 2009-12-03 20:21) *
Megnyertem egy kupát 1Ft-on, email-es találkozó egyeztetésre nem válaszolt az eladó, így adtam egy negatív értékelést. Viszonzásként én is kaptam egy negatívat. Azt állítja, hogy elküldte a számlaszámot(nem igaz), és én nem utaltam( 1Ft-ot), mert akkor ő postán küldte volna(ugyanabban a városban lakunk, így akkor sem fizettem volna postaköltséget, ha kapok számlaszámot).
Termékkód:156439945
Nem én vagyok az első, aki nem kapta meg az 1Ft-on megnyert aukció tárgyát.
Kérném a tőle kapott negatív törlését!


Itt kell kérned: Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést
smile.gif



VateraBenz
IDÉZET(jakirte1 @ 2009-12-03 19:39) *
Üdvözlöm önöket.

Egy olyan gonddal fordulnék önökhöz, hogy mit tehetek akkor, ha egy tisztelt eladó nem válaszol a megkereséseimre, így nem jön létre adásvétel, és miután én (jó indulatból) pozitív jelzéssel lezárom az adásvételt ő negatív értékeléssel "ajándékoz meg"??



IDÉZET(Maxxxika @ 2009-12-03 20:21) *
Megnyertem egy kupát 1Ft-on, email-es találkozó egyeztetésre nem válaszolt az eladó, így adtam egy negatív értékelést. Viszonzásként én is kaptam egy negatívat. Azt állítja, hogy elküldte a számlaszámot(nem igaz), és én nem utaltam( 1Ft-ot), mert akkor ő postán küldte volna(ugyanabban a városban lakunk, így akkor sem fizettem volna postaköltséget, ha kapok számlaszámot).
Termékkód:156439945
Nem én vagyok az első, aki nem kapta meg az 1Ft-on megnyert aukció tárgyát.
Kérném a tőle kapott negatív törlését!


Tisztelt jakirte1, Maxxxika

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérhetik.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.
Nwis
Üdv!

Olyan problémám lenne, hogy az utóbbi hetekben, amióta bevezették a kosaras vásárlást, mindenki felhív, vagy levelet ír, hogy adjam meg a számlaszámom amire utalhatnak. Miközben a számlaszámom benne van az automatikus vásárlási értesítőbe, sok egyéb más fontos információval! Így arra gyanakodtam, hogy talán nem is kerül kiküldésre az értesítő. Ma megkértem egyik vásárlómat, hogy ha 1órán belül nem kapja meg azt az e-mailt amibe benne van a számlaszámom akkor írjon nekem 1 levelet. 3óra elteltével írt, hogy még mindig nem kapott semmi féle értesítőt, csak az alap levelet amiben a nevem, telefonszámom és e-mail címem van, de a 2.e-mailt ami a értesítő lenne, benne a számlaszámommal és a postázás részleteiről azt nem kapta meg!
Ezek szerint vagy nem kerül kiküldésre, vagy az utóbbi időkben minden vásárlóm figyelmetlen.
Kérem nézzenek utána hogy nincs-e valami probléma az eladó állttal beállított automatikus vásárlási értesítőkkel.
czimbi88
Üdv.
Még a múlt hónapban vettem a vaterán keresztül egy loribig nevű felhasználótól egy terméket, a termék árát előre utaltam azzal a feltétellel, hogy ad egy hét garanciát, hogyha nem tetszene az áru akkor visszaküldöm a terméket és ő visszaküldi a pénzt. Az áru átvétele után írtam neki egy e-mailt, hogy nem működik az áru, erre ő reagált, hogy rendben van, akkor az azutáni héten küldi majd a pénzt, de ez még a mai napig nem történt meg, és azóta nem lehet felvenni a kapcsolatot vele. Ebben kapcsolatban fordulnék önökhöz, hogy mit lehetne tenni. Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv. Czimre Dániel
bambooflower
IDÉZET(czimbi88 @ 2009-12-03 21:55) *
Üdv.
Még a múlt hónapban vettem a vaterán keresztül egy loribig nevű felhasználótól egy terméket, a termék árát előre utaltam azzal a feltétellel, hogy ad egy hét garanciát, hogyha nem tetszene az áru akkor visszaküldöm a terméket és ő visszaküldi a pénzt. Az áru átvétele után írtam neki egy e-mailt, hogy nem működik az áru, erre ő reagált, hogy rendben van, akkor az azutáni héten küldi majd a pénzt, de ez még a mai napig nem történt meg, és azóta nem lehet felvenni a kapcsolatot vele. Ebben kapcsolatban fordulnék önökhöz, hogy mit lehetne tenni. Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv. Czimre Dániel


neked kéne elöbb visszaküldened az árut.
czimbi88
IDÉZET(bambooflower @ 2009-12-03 22:10) *
neked kéne elöbb visszaküldened az árut.

Én azt beszéltem meg vele, hogy ha visszaküldi a pénzt akkor küldöm neki az árut, de ha visszaküldeném az árut akkor mi garantálná, hogy megkapjam a pénzem?
zejopy
IDÉZET(czimbi88 @ 2009-12-03 22:17) *
Én azt beszéltem meg vele, hogy ha visszaküldi a pénzt akkor küldöm neki az árut, de ha visszaküldeném az árut akkor mi garantálná, hogy megkapjam a pénzem?

És ha elküldi a pénzt, mi garantálja, hogy megkapja az árut? wink.gif
bambooflower
IDÉZET(czimbi88 @ 2009-12-03 22:17) *
Én azt beszéltem meg vele, hogy ha visszaküldi a pénzt akkor küldöm neki az árut, de ha visszaküldeném az árut akkor mi garantálná, hogy megkapjam a pénzem?


az értékeléseit olvasva, semmi. te nem olvastál licitálás elött?
czimbi88
IDÉZET(zejopy @ 2009-12-03 22:19) *
És ha elküldi a pénzt, mi garantálja, hogy megkapja az árut? wink.gif

olvastam, és azt is néztem, hogy milyen arányban van pozitív és negatív visszajelzése(és eszerint döntöttem).
Amúgy meg az a garancia, hogy a pénzt is előre utaltam, úgyhogy nem én miattam nem történik normálisan az adás-vétel.
bambooflower
IDÉZET(czimbi88 @ 2009-12-03 22:29) *
olvastam, és azt is néztem, hogy milyen arányban van pozitív és negatív visszajelzése(és eszerint döntöttem).
Amúgy meg az a garancia, hogy a pénzt is előre utaltam, úgyhogy nem én miattam nem történik normálisan az adás-vétel.


úgy látom, jó sok idö el fog telni, mire sikerül az eladótól visszakapni a pénzed.
Nwis
IDÉZET(Nwis @ 2009-12-03 21:38) *
Üdv!

Olyan problémám lenne, hogy az utóbbi hetekben, amióta bevezették a kosaras vásárlást, mindenki felhív, vagy levelet ír, hogy adjam meg a számlaszámom amire utalhatnak. Miközben a számlaszámom benne van az automatikus vásárlási értesítőbe...


Ma ismét kaptam e-mailt hogy adjam meg a számlaszámom! Ezek alapján már biztos hogy nem kerül kiküldésre a vásárlási értesítőm. Megtudnák-e mondani hogy mi a probléma? 1 hónapba van vagy 40 vásárlóm nem tudom mindenkinek egyenként megírni a számlaszámom, ráadásul van aki csak vásárlás után napokkal jelentkezik.
Ameddig nem volt ez a kosaras lehetőség addig nem volt ilyen problémám, az emberek maguktól átutalták a pénzt úgy ahogy az a értesítőmbe le volt írva. Most viszont senki nem utal.
multishop
eladtam egy terméket, és nem jelent meg az eladott áruk között, a levelezésben a terméklap linkje is eltünt, sehol sincs, még jó hogy kaptam egy megrendelő értesítő emailt

mi történik itt a vaterán? pont karácsony előtt kell itt kisérletezgetni?

semmi sem működik rendesen

javaslom egy fapados vatera light verzió elkészítését csak legszükségesebb minimális funkciókkal szerintem sokan örülnének neki
zejopy
IDÉZET(multishop @ 2009-12-04 10:00) *
eladtam egy terméket, és nem jelent meg az eladott áruk között, a levelezésben a terméklap linkje is eltünt, sehol sincs, még jó hogy kaptam egy megrendelő értesítő emailt

mi történik itt a vaterán? pont karácsony előtt kell itt kisérletezgetni?

semmi sem működik rendesen

javaslom egy fapados vatera light verzió elkészítését csak legszükségesebb minimális funkciókkal szerintem sokan örülnének neki

Ez nem függ össze a kísérletezéssel, ha van egyáltalán. Mindig eltelik egy kis idő, amíg átkerül az eladott árukhoz. Várj egy kicsit.
Vateraoroszlan
IDÉZET(multishop @ 2009-12-04 10:00) *
eladtam egy terméket, és nem jelent meg az eladott áruk között...

Kedves multishop!

Az ilyen és hasonló esetekben kérjük vegye figyelembe rendszerünk adatbázisának frissülési idejét, amely átlagosan 25-30 perc. Maximum ennyi időnek kell eltelnie, hogy a változás látható legyen a listázásokban és a Személyes menüben.
multishop
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2009-12-04 10:38) *
Kedves multishop!

Az ilyen és hasonló esetekben kérjük vegye figyelembe rendszerünk adatbázisának frissülési idejét, amely átlagosan 25-30 perc. Maximum ennyi időnek kell eltelnie, hogy a változás látható legyen a listázásokban és a Személyes menüben.


eddig ilyen sose volt max 3 perc és minden a helyére került, de hogy félóráig sehol se legyen a termék az abszurdum
NekoKriszty
Tisztelt fórumozók!

Napok óta próbálok eladásra feltölteni egy árut, de nem hagyja a rendszer: egy olyan hibaüzenetet dob vissza, mintha minden kitöltendő mezőt üresen hagytam volna és így küldtem volna be az űrlapot. Korábban már feltöltöttem, de azóta lejárt az aukció; megpróbáltam frissíteni, de akkor is ugyanezt a hibaüzenetet kaptam. Nem böngészőhiba, mert 2 hónapja fel tudtam tölteni; a számlámon is van 100 ft, úgyhogy ott se lehet bibi.

Tudtok segíteni, hogy kihez fordulhatnék?

Üdv,
Vateraoroszlan
IDÉZET(multishop @ 2009-12-04 11:11) *
eddig ilyen sose volt max 3 perc és minden a helyére került, de hogy félóráig sehol se legyen a termék az abszurdum

Kedves multishop!

Ahogy írtam, ez attól függ, hogy mikor volt az utolsó adatbázis frissülés.
Ha pl. 27 perce, akkor elegendő 3 perc, hogy megjelenjen a változtatás. Ha egy perce, akkor pedig majdnem fél óra kell.
Thony
T. mindenki!

El nem tudom képzelni, hogy egyedül állok a Vatera késforgató magatartását tapasztalva.
Korábban is voltak már aggályaim, amelyeket sorra felvetettem, de olyan maximális érdektelenségbe torkollott a levelezés, hogy a végén már épp csak az anyázás maradt el jólneveltségemnek köszönhetően.
Évek óta nagy tételszámú aukciókkal gyarapítom a szolgáltató bevételeit. Számos esetben előfordult, hogy a lezárt aukciók rendezetlenek maradtak a feltételezett vásárló jóvoltából. Számtalanszor felvetettem már az ilyen esetekben az e-Bay aukciós portálon gyakorolt szankciókat, amellyel valóban védik a kereskedőket, és ezt gyakorolhatná jelen szolgáltató is, de a Vatera valahogy nem mutatott hajlandóságot az iránt, hogy a megszámlálhatatlan negatív értékeléssel bírált vásárlót felfüggessze elmaradásának rendezéséig. Ugyan ezt a magatartást meg nem tudom érteni, de végtére is az el nem adott cikkek ismételt aukcióba bocsátásól is újabb bevételek származnak, ami nem a kereskedők érdekét szolgálja. Valószínűleg sosem fog ez a hely felnőni egy e-Bay szintű nemzetközi portál színvonalra. És, hogy a pufogásom teljes legyen, íme a minap történt eset.
Némi hátralékom adódott az eladások során előre felszámolt tételek után. Nem szívesen fizetek ki olyan összegeket, amelyek mögött felém még nincs teljesítés, ezért vártam türelemmel a beérkező utalásokat.
Megcsúsztam, előfordul ez majd mindenkivel. Egyik este, mikor még javában pakolgattam fel az áruimat egyik pillanatról a másikra elérhetetlenné vált a felhasználói felületem. Sejtettem, hogy a kifizetetlen számlatartozásból adódott mind ez. Sebaj, gondoltam majd akkor másnak rendezem, aztán kivárom, hogy végre fizessenek a vásárlók is. Néhány perc múlva azonban jött egy e-mail, amiben tájékoztattak, hogy az összes aukcióm lejárt. Néztem is kifelé a fejemből bambán, hiszen a korábbi gyakorlat az volt, hogy a felhasználó inaktív állapota ellenére a cikkek még egy ideig aukcióban maradtak, majd ha továbbra sem történt meg az egyenleg rendezése, akkor sorra kivették őket. Nem okozott nagy lelki válságot, hiszen akkoriban még nem kértek egyéb sarcot az eladásokból származó jutalékon felül. Most azonban minden egyes cikk után fizetni kell, ami azokat érinti leginkább, akik aktívan, nagyobb tételszámú cikkel kereskednek. Gondoltam, hogy majd másnap minden visszaáll a régi állapotba, és visszahelyezésre kerül az összes tétel, ami után egyszer már megfizettem a beállított aukciós lejárati idő után fizetendő összeget. Na nem! Ez nem így történt. Reklamáltam, és vártam türelmesen, hogy kegyeskedjenek a megadott 48 órás időintervallumon belül válaszolni. Mivel ez nem történt meg, ezért tegnap egy levél kíséretében az összes cikkem visszaregisztráltam. Vártam a pozitív visszhangú levelet, de ehelyett közölték, hogy nem áll módjukban egyetlen árucikket sem visszaállítani eredeti állapotába.
Ezt nehezményezem, és maximálisan unkorrekt magatartásnak minősítem. Ha korlátozzák az oldal elérhetőségét rendben van, elvégre akkor adjak el, ha rendeztem a hátralékom. De törölni minden cikket, ami után egyszer már befizettem a díjtételeket. Nos, ez kissé aljas egy húzás a szolgáltatótól. Pláne azt követően, hogy néhány tucat cikket percekkel azt megelőzően tettem fel. Kerestem erre vonatkozó utalást a szabályzatban, de nem leltem. Köszönet a színvonalas ügyintézésért, a rugalmasságért, és nem utolsó sorban a kereskedőkkel szemben tanúsított hozzáállásért.
VateraBenz
IDÉZET(Thony @ 2009-12-04 13:28) *
T. mindenki!

El nem tudom képzelni, hogy egyedül állok a Vatera késforgató magatartását tapasztalva.
...


Tisztelt Thony!

Köszönjük értékes véleményét. Ha jól értjük a leírtakat (a "késforgató" kivételével), akkor azt szeretné elmagyarázni, hogy szándékos nem fizetés után miért is került felfüggesztésre és ennek következtében a futó aukciói lezárásra?
A fizetési határidő lejárta után a személyes menüjébe belépve nagy piros felirat látható, ahol pontosan ez az eljárás van részletesen leírva.
Javasoljuk a jövőre nézve, hogy a hasonló kellemetlenségek elkerülése érdekében a számlákat határidőre rendezze. Ha ez mégsem sikerülne, akkor a fizetési határidő lejárta után kiküldött fizetési felszólításokat ne hagyja figyelmen kívül.

Köszönjük figyelmét, megértését.

A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.