Vatera Shop Háztartási gépek Műszaki cikkek Mobiltelefonok   Vatera Shop Baba-Mama termékek Akciós utak Ruházat
0 0
Magyarország legnagyobb online piactere, mostantól több, mint száz webshop új, garanciális termékeivel és heti szuper akciós ajánlatokkal kiegészülve!
Kategóriák
Részletes keresés


A Vatera.hu, a legnagyobb hazai online aukciós piactér üzemeltetői és felhasználói kiemelt figyelmet fordítanak az itt zajló elektronikus kereskedelem biztonságára, ezért csakis a regisztrációnál megadott telefonszám és bankszámlaszám ellenőrzése után lehetséges az aukciós szolgáltatások használata.

2007. január 15 - től csak az a felhasználó licitálhat, illetve indíthat aukciót aki igazolja a regisztráció során megadott telefonszám, illetve bankszámlaszám valódiságát. Az ellenőrzést a leírtak alapján a felhasználó bármikor megteheti és ennek megfelelően licitálhat, illetve indíthat aukciót a Vatera piacterén.

A Vatera piacterén a következő felhasználói státuszok és jogosultságok kerültek bevezetésre.

Nem ellenőrzött felhasználó
Jogosultságok:
- Személyes menü használata, a menüből elérhető Saját beállítások használata,
- Korlátlan böngészés, keresés a Vatera oldalain
Ahhoz, hogy a Vatera piacterének regisztrált felhasználója legyen kattintson a Regisztráció - ra és töltse ki a megjelenő adatlapot.
Ellenőrzött vásárló
Jogosultságok:
- Az alap regisztrációs jogosultságokon felül,
- Teljes körű fix- és villámáras vásárlói, illetve licitálási jogosultságok,
- A Személyes menü minden pontjának használati joga,
- A Vatera fórumainak használati joga
Ahhoz, hogy egy felhasználó licitálni, vagy fix áron vásárolni tudjon a Vatera piacterén, szükség van az általa megadott telefonszám valódiságának ellenőrzésére.
Ehhez kattintson a Személyes menü - Biztonsági regisztráció menüpontjára és hajtsa végre az ott leírtakat.
Teljes jogú felhasználó
Jogosultságok:
- Az ellenőrzött vásárlói jogosultságokon felül,
- Teljes körű termék feltöltési és eladói jogosultságok,
- A Vatera tömeges termékfeltöltő eszközének a Vatera PST-nek díjmentes használati joga,
- Teljes körű fix- és villámáras vásárlói, illetve licitálási jogosultságok,
- A Személyes menü minden pontjának használati joga,
- A Vatera fórumainak használati joga
Ahhoz, hogy egy felhasználó teljes jogú felhasználó státuszt kaphasson a Vatera piacterén, szükség van az általa megadott bankszámlaszám valódiságának ellenőrzésére.
Ehhez kattintson a Személyes menü - Biztonsági regisztráció menüpontjára és hajtsa végre az ott leírtakat.

A leggyakrabban felmerülő kérdések és a rá adott válaszok

- A számlaszámom utolsó nyolc számjegye nulla, gondot okoz ha nem tüntetem fel?
16 vagy 24 karakter az elfogadott bankszámlaszám, mindkét formátum rögzíthető és mindkét esetben az utalás rendben megérkezik.

- Két felhasználónevem van melyik lesz ellenőrzött?
Egy felhasználónévhez egy emailcím egy telefonszám egy bankszámlaszám tartozhat. Máshoz nem tartozhatnak ezen adatok. Ha esetlegesen egy bankszámláról több utalás több ügyfélkóddal érkezik akkor az a felhasználó kapja meg a teljes jogú státuszt akinél az ellenőrzés előbb megtörtént. Ezután a bankszámlaszám az adott felhasználóhoz lesz rendelve és minden további felhasználó aki ezt a bankszámlaszámot adja meg üzenetet kap, hogy ez a bankszámlaszám már más felhasználóhoz tartozik.
A további felhasználóneveknek más bankszámlaszámot kell használniuk és erről kell az ellenőrzést elvégeztetniük ha eladni akarnak a Vatera piacterén.

- Milyen más befizetési, ellenőrzési mód van a teljes jogú státuszhoz?
Csak a regisztrációnál megadott bankszámláról lehet átutalni az összeget, csekken személyesen nem lehet befizetni azt. Amennyiben hozzáfér egy bankszámlához és ezt feltünteti a regisztrációnál, majd erről utal a Vatera részére akkor használható a bankszámlaszám a regisztrációnál. Mindaddig amig a bankszámlaszámát nem változtatja meg a teljes jogú felhasználó státusza megmarad. Amennyiben nincs bankszámla amit a regisztrációnál fel tud tüntetni és nem tud arról utalni, akkor csak licitálóként használhatja a Vaterát a regisztrációnál megadott telefonszám ellenőrzése után.

- Biztonságos ha megadom a bankszámlaszámom?
A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek és szabályzatnak megfelelően kezeljük, ezeket nem értékesítjük és harmadik félnek nem adjuk át!
A bankszámlaszámokból önmagában még nem lehet semmilyen a személyes adatokra utaló adatot felderíteni így azok ismerete önmagában még nem adhat okot visszaélésekre. Gondoljunk csak a "küldje el adójának 1%-át a ...számlaszámunkra" tipusú hirdetésekre vagy, hogy mennyi cég teszi nyilvánosan közzé honlapján a bankszámlaszámát.

- Nincs bankszámlaszámom nem tudok eladni?
Bankszámlaszám megadása nélkül aukciót indítani a Vatera piacterén nem tud. Licitálóként amennyiben a telefonos ellenőrzést elvégzi részt tud venni a piactér életében.
Bankszámlát viszonylag könnyen lehet nyitni és kedvező költséggel fenntartani. (Pl: Raiffeisen: 190/hó, utalás díjmentes; CIB: 99 Ft online, utalás díjmentes; ERSTE: hasonló díjszabás - klikkbank.hu # Nem ellenőrzött információk! Részletes, pontos infrormációkat az adott bank honlapján találhat!)

- Miért van szükség az ellenőrzésre?
A Vatera.hu, a legnagyobb hazai online aukciós piactér az itt zajló elektronikus kereskedelem biztonságának növelése érdekében - a jogos felhasználói kéréseknek is eleget téve - vezette be, a regisztrációnál megadott telefonszám és bankszámlaszám ellenőrzését. Csak ezen két adat valódiságának ellenőrzése után lehetséges a Vatera aukciós szolgáltatásainak használata. Kevesebb visszaélés, a vevők nagyobb bizalma az igazolt eladók felé, illetve a jelenlegi lehetőségek közt a legnagyobb biztonságot nyújtó ellenőrzési mód által egy letisztult biztoságos piactér megteremtése a cél.

- Többször is utaltam már a Vaterának jutalékot, lehetnék így ellenőrzött felhasználó?
Az ellenőrzést minden felhasználónak el kell végeznie legalább egyszer, függetlenül attól, hogy mennyi visszajelzéssel rendelkezik és eddig rendben fizette a jutalékokat. A jutalékfizetés és ellenőrzés két egymástól független folyamat.

- Nem érvényes a kapott SMS kód!
Ellenőrizze a kapott kódot. Előfordulhat, hogy csak két részletben fért ki a telefon kijelzőjére vagy a telefon kijelzője bizonyos karaktereket hasonlóan jelenít meg, pl. a kilences némely telefonon közel azonos a kis G betűvel, az egyes pedig nagyon hasonlít a kis L betűre. Figyelmesen, pontosan gépelje be a megfelelő helyre a kódot. A kapott kód mindenképp érvényes!

- Mi az én ügyfélkódom?
Az Ön ügyfélkódja megtalálható a Személyes menü - Biztonsági regisztráció almenüben, pl. az "Az Ön ügyfélkódja - kérjük, ezt írja a közlemény rovatba" mező is tartalmazza az Ön ügyfélkódját.

- Külföldi felhasználó vagyok nincs magyar telefonszámom, bankszámlám!
Amennyiben külföldi felhasználó és nincs magyar telefonszáma, bankszámlaszáma vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatfelvételi menüpont Regisztráció, felhasználói fiók => Külföldi felhasználó adatellenőrzése altéma kiválasztásával.

- Mire ügyeljek a teljes jogú felhasználói státusz eléréshez az utalásnál?
1. Ellenőrizze, hogy az adatainál megadta e a bankszámlaszámát és az helyes e! Az utalásnak a regisztrációnál megadott bankszámlaszámról kell érkeznie ellenkező esetben a teljes jogú felhasználó státusz nem lesz a felhasználónévhez rendelve. Amennyiben helytelenül vagy egyáltalán nincs az a bankszámlaszám a regisztrációs adatainál rögzítve amiről utalt, a státusz nem lesz a felhasználónévhez rendelve!
2. Szíveskedjen átutalni 100 Ft-ot a regisztrációnál megadott számlaszámáról a Vatera.hu Kft. kizárólag adatellenőrzésre szolgáló számlaszámára (10700024-25268209-52000001), úgy, hogy a banki átutalási megbízás megjegyzés/tárgy rovatában szíveskedjen feltüntetni az Ön Vatera ügyfélkódját. Az ügyfélkód és csakis a számjegyekből álló ügyfélkód kerüljön feltüntetésre a közlemény rovatba, más ne!
3, Ügyeljen az ügyfélkód helyes beírására, rendszerünk ezzel a számmal azonosítja Önt! Amennyiben a ügyfélkód helytelenül kerül megadásra az utaláson, esetleg több, vagy zavaró karaktereket tartalmaz, a rendszer nem fogja tudni automatikusan Önhöz rendelni az utalást. Az ügyfélkód és csakis a számjegyekből álló ügyfélkód kerüljön feltüntetésre a közlemény rovatba, más ne!
4, Az adatellenőrzéshez használt 10700024-25268209-52000001 Vatera számlaszám csakis adatellenőrzésre szolgál. Kizárólag erre a számlára utalja át a 100 Ft-ot, se kevesebbet se többet! Amennyiben nem 100 Ft-ot utal és nem erre a számlaszámra a státusz nem kerül rögzítése!
5, Mindaddig amig a bankszámlaszámát nem változtatja meg a teljes jogú felhasználó státusza megmarad.

- Az utalás után mikor kapom meg a teljes jogú státuszt?
Az Ön átutalását és a banki jóváírást követően (ami az Ön szerződött banki partnerétől és a hazai Giro rendszer által eszközölt jóváírás gyorsaságától függően 1-3 munkanapig tart) az összeget a beérkezést követő 24 órán belül jóváírjuk az Ön Vatera egyenlegén. Ezt követően az Ön felhasználói státusza automatikusan megváltozik.
Az átutalt 100 Ft-ot a banki jóváírás után 24 órán belül átvezetjük az Ön Vatera egyenlegére.


Fel