Könyv/Társadalomtudomány /Gazdasági, üzleti élet/Marketing, reklám normal_seller 0
Bernard Brochand - Jacques Lendrevie: A reklám alapkönyve
Bernard Brochand - Jacques Lendrevie: A reklám alapkönyve
1 db FIX ár: 1 500 Ft

Bernard Brochand - Jacques Lendrevie: A reklám alapkönyve

Látogatók: 0
Kosárba tették: 0
Megfigyelők: 0
1 / 0
Bernard Brochand - Jacques Lendrevie: A reklám alapkönyve

Bernard Brochand - Jacques Lendrevie: A reklám alapkönyve

A termék elkelt fix áron.
Fix ár: 1 500 Ft
FIX ár: 1 500 Ft
laskaiantikvarium (4014) 100%
A megvásárolt termék:
Kapcsolatfelvétel az eladóval:
A tranzakció lebonyolítása:
Szállítás és csomagolás:

Regisztráció időpontja: 2011.02.19.

Értékelés eladóként: 100% Értékelés vevőként: 100%

fix_price
Mennyiség
1 db
Állapot
Használt
Az áru helye
Magyarország
Átvételi hely
Esztergom
Az aukció vége
2020.02.17. 13:54:13 - Frissíts!
Aukció kezdete
2020.01.27. 13:54:13
Garancia
Nincs
Számlaadás
Van
Szállítási költség
Van
Szállítás és fizetés
Loading...
Termékkód:
2866187216

Megosztás
Bernard Brochand, Jacques Lendrevie
A reklám alapkönyve

KJK-Kerszöv
2004

Bernard Brochand – Jacques Lendrevie
A reklám alapkönyve


Kiadás: KJK-Kerszöv, Budapest, 2004

ISBN: 9632247930

Oldalak száma: 554

Rövid leírás

A magyar reklámpiac bővülésével a hazai szakkönyvkiadás sokáig nem tartott lépést. Ezt a hiányt pótolja Marketing Szakkönyvtár sorozat ezen tagja is, amely a több kiadást megért francia sikerkönyv, a Publicitor (A reklám alapkönyve) magyar nyelvű változata. Mi az újdonság ebben a könyvben? Ez 7+1 pontban fogalmazható meg: 1. Foglalkozik a hirdetési és médiaköltségek alakulásával, a reklámköltségvetés meghatározásának lehetőségeivel. 2. A reklámüzenet befogadóinak megértését kívánja elősegíteni, ismertetve a fogyasztók meggyőzésének lélektani és szociológiai megközelítéseit, a szegmentáció és célcsoport képzés alapjait, módjait, felhívva a figyelmet az ebben elkövethető hibákra. 3. Részletesen ismerteti a média választás lehetséges szempontjait, a tervezés során használandó mutatószámokat. Alapos áttekintést kapunk a médiahasználati szokásokról. 4. A reklám kreatív kialakításához nyújt segítséget azzal, hogy megfogalmazza a jó briefing kritériumait, a copy stratégia értékelési szempontjait, a gyakorlatban előforduló stratégiai hibákat, és számba veszi a kreatív terv értékelésének kritériumait is. 5. Az ügynökségekről szóló fejezet a potenciális megrendelők számára nyújt információkat. 6. Gondolatébresztő a reklámnak a társadalomra, a gazdaságra és a konkurenciára gyakorolt hatása, és jó áttekintést kapunk az etikai, illetve a jogi szabályozás kérdéseiről. 7. A mű végén a fontosabb ágazatok reklámozási gyakorlatáról és lehetőségeiről, valamint a reklám jövőjéről olvashatunk. +1. A hazai közreműködők adják hozzá a magyar szakmai hátteret: A könyvet gondozó teamben olyan nevek találhatók, mint Dr. Totth Gedeon, a Budapesti Gazdasági Főiskola Nemzetközi Kommunikáció Szakán a reklám szakirány vezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja; Dr. Szánthó Zsuzsanna, a budapesti BKÁE Marketing Tanszékének adjunktusa, és Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára. A reklámszakmából számos cég támogatja szemléltető anyagokkal, gyakorlati példákkal a magyar kiadást.

Szállítás megnevezése és fizetési módja
Szállítás alapdíja
MPL házhoz előre utalással
1 550 Ft /db
MPL PostaPontig előre utalással
1 135 Ft /db
MPL Csomagautomatába előre utalással
700 Ft /db
Személyes átvétel
0 Ft /db
Esztergom
További információk a termék szállításával kapcsolatban:
A Csomagküldő.hu átvevőpontjaira 5 kg-ig 500,- ft-os szállítási költséggel tudjuk küldeni a csomagjainkat. Házhoz szállítás az aktuális postai díjszabás szerint történik. Ajánlott levélként 51-500 g-ig 685,- ft 501-2000 g-ig 1.405,- ft csomag: 2 kg-ig 1.550,- ft 5 kg-ig 1.760- ft 10 kg-ig 1.870- ft 20 kg-ig 2.080,- ft
Az eladóhoz intézett kérdések Még nem érkezett kérdés. Kérdezni a vásárlás előtt a legjobb.

TERMÉKEK, MELYEK ÉRDEKELHETNEK