A hazai piactereken és apróhirdetési oldalakon egyedülálló vevővédelmi programunk minden vásárlásodat védi. Ha a Vaterán vásárolsz, és nem kapod meg a terméket, vagy minőségi problémád van vele, visszakérheted a pénzed. Először megpróbáljuk rendezni az ügyet az eladóval, és közvetíteni köztetek, de ha ez nem vezet eredményre, és a panaszod megalapozottnak bizonyul, akkor a vásárlóként ért károdat kifizetjük neked.
ÚJDONSÁG! Ha eladóként utánvéttel küldted a terméket, de vásárlód nem vette azt át, akkor is igényelhetsz kompenzációt a kifizetett szállítási/visszaszállítási díj miatt keletkezett plusz költségedre.
A BVP program részletes szabályzatát ide kattintva olvashatod.
Blogunkban pedig néhány BVP által megoldott esetet is bemutatunk, hogy lásd, hogyan működik a rendszer.Ha eladóként szeretnél kompenzációt kérni a kifizetett szállítási/visszaszállítási díj miatt keletkezett plusz költségedre, nyújts be BVP-kérelmet ügyfélszolgálatunknak. Új BVP-kérelmet az Eladás > BVP > Kérelem elküldése oldalon keresztül tudsz beküldeni.
A Biztonságos Vásárlás Program részletes szabályzatát itt olvashatod »