Vatera.hu piactér, aukció - egyszerű, gyors online vásárlás és eladás - olcsó laptop, mobiltelefon, játék
0
    Összesen:
     
    Tovább a pénztárhoz
    Hirdetésfeladás
    Belépés
    • Dropdown header
    • Személyes menü
    • Üzeneteim
    • Vásárolt áruk
    • Megfigyelt áruk
    • Licitálás
    • Eladó áruk
    • Eladott áruk
    • Értékelés leadása
    • Értékeléseim
    • Kilépés
    HU EN

    BiztonságosVásárlás Program

    A hazai piactereken és apróhirdetési oldalakon egyedülálló vevővédelmi programunk minden vásárlásodat védi. Ha a Vaterán vásárolsz, és nem kapod meg a terméket, vagy minőségi problémád van vele, visszakérheted a pénzed.
    Először megpróbáljuk rendezni az ügyet az eladóval és közvetíteni köztetek, de ha ez nem vezet eredményre, és a panaszod megalapozottnak bizonyul, akkor a vásárlóként ért károdat kifizetjük neked.

    Milyen esetekben igényelheted a BVP szolgáltatást?

    • Ha a terméket a Vaterán vagy a TeszVeszen regisztrált fiókoddal vásároltad.
    • Ha nem kaptad meg a kifizettet terméket, és felvetted a kapcsolatot az eladóval, de nem sikerült rendezni vele a problémát.
    • Ha a termék nem felel meg a termékleírásban foglaltaknak, például jelentősen eltér a terméklapon szereplő képtől, vagy az eladó nem tüntette fel a hirdetésben a termék valamely hibáját.
    • Ha a szállítás során a termék megsérült vagy elveszett, és a szállító nem vállal érte felelősséget.

    Panaszodat a vásárlástól számított 90 napon belül jelezheted ügyfélszolgálatunknak.

    A BVP program részletes szabályzatát ide kattintva olvashatod.

    Blogunkban néhány BVP által megoldott esetet is bemutatunk, ahol láthatod, hogyan működik a rendszer.

    Hogyan igényelheted a BVP szolgáltatást?

    • 1Az adásvétel során felmerülő vita tisztázása elsődlegesen az eladó és a vevő feladata, ezért először jelezd a panaszod az eladónak. Amennyiben a vásárlásod a szállító cég hibájából nem teljesült, kérjük, jelezd feléjük a panaszod.
    • 2Amennyiben nem sikerül megegyeznetek az eladóval, vagy nem tudod a szállító céggel rendezni a problémádat, nyújts be BVP-kérelmet ügyfélszolgálatunknak. Új BVP-kérelmet a Személyes menüd Vásárlás oldalán a BVP menüpontban tudsz indítani.
    • 3Ha kérelmed beérkezett hozzánk, mi megkeressük az eladót, és megpróbálunk közvetíteni köztetek, hogy megoldást találjunk a problémára.
    • 4Ha a panaszod indokolt, és nem sikerül az eladóval megoldást találni rá, megtérítjük neked az eladó (vagy szállító) által okozott közvetlen kárt 50 000 Ft-ig. Amennyiben 50 000 Ft-nál magasabb összegű kár ért vásárlásod során, a BVP-kérelem benyújtásához rendőrségi feljelentést is kell mellékelned. Ez esetben 100 000 Ft-ig térítjük meg közvetlen károdat.
    A Biztonságos Vásárlás Program részletes szabályzatát itt olvashatod »
    Facebook Youtube Twitter Instagram Pinterest Hírlevél
    • Ügyfélszolgálat
    • Díjtáblázat
    • Karrier
    • Súgó
    • Fórum
    • Online árverések
    • Biztonság
    • Kategóriatérkép
    • Márkavédelem
    • Részletes keresés

    Az oldal használója elfogadja az Általános Felhasználási Feltételeket.
    Adatkezelési Tájékoztató

    • vaterafutar.hu
    • teszvesz.hu
    • lealkudtuk.hu
    • partnerpro.hu

    © 2017 - 2021 Extreme Digital-eMAG Kft.

    ENGLISH

    Kosár tartalma

    Tovább a pénztárhoz