Biztonságos Vásárlás ProgramPlusz
Nincs több megoldatlan minőségi probléma!

Nekünk fontos az elégedettséged!

Bemutatjuk a Vatera 2018. novemberében elindult új, vásárlói elégedettséget szolgáló programját:
A magyar online piactereken és apróhirdetési oldalakon egyedülálló BVP Plusz Program célja vásárlóink biztonságának és elégedettségének növelése, és minden egyes vaterás adásvétel védelme.
A Program lényege, hogy ha nem olyan terméket kaptál, mint ami a leírásban szerepelt, vagy nem felel meg az elvárásaidnak, esetleg szállítás közben sérült meg, mi minden esetben kivizsgáljuk a jelzett problémát, és az eladót is bevonva segítünk olyan megoldást találni, amivel mindkét fél elégedett lesz.
A Vatera elsődleges célja, hogy rendezze az ügyet a vásárló és az eladó (vagy szállító) között, de amennyiben ez nem megoldható, és a panasz megalapozottnak bizonyul, akkor a vevőt ért közvetlen kárt méltányossági alapon 30 000 Ft-ig a Vatera is kifizetheti. Mindehhez nincs szükség rendőrségi feljelentésre sem.

Nem titkolt szándékunk, hogy a jövőben a Vatera felhasználói legyenek a legelégedettebb és legvédettebb vásárlók a magyar online piactereken!

Milyen esetekben igényelheted a BVP+ szolgáltatást?

  • A vásárlásod az eladó hibájából hibásan teljesül.
  • A termék nem felel meg a termékleírásban foglaltaknak.
  • A szállítás során a termék megsérült.
  • Felvetted a kapcsolatot az eladóval, de nem sikerült rendezni vele a problémát.

Hogyan igényelheted a BVP Plusz szolgáltatást?

  1. Az adásvétel során felmerülő vita tisztázása elsődlegesen az eladó és a vevő feladata, ezért először jelezd a panaszod az eladónak.
  2. Amennyiben nem sikerül megegyeznetek, kérjük, jelezd ezt ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolatfelvételi oldalunkon,
    a Megvásárolt termékkel kapcsolatos probléma témát megjelölve. Kapcsolatfelvételi oldalunkat ide kattintva éred el.
  3. Mi megkeressük az eladót, és megpróbálunk közvetíteni köztetek, hogy megoldást találjunk a problémára.
  4. Ha a panaszod indokolt, és nem sikerül az eladóval megoldást találni rá, a Vatera megtérítheti neked az eladó vagy a szállító által okozott közvetlen kárt.
  5. Panaszodat a vásárlástól számított 90 napon belül jelezheted ügyfélszolgálatunknak.

A Biztonságos Vásárlás Program Plusz részletes szabályzatát itt olvashatod.

BVP vagy BVP Plusz - melyiket igényeljem?

A már klasszikusnak nevezhető BVP rendszerrel és a legújabb BVP+ szolgáltatással nem maradhat egy elégedetlen Vaterás vásárló sem!
A hagyományos BVP programban, ha nem kaptad meg a terméket, és megtetted a rendőrségi feljelentést, a Vatera 100 000 Forintig megtéríti a károdat.
A BVP Plusz program pedig akkor használható, ha a rendelt termék megérkezik, de minőségi kifogás merült fel, és nem sikerül az eladóval megegyezned. Ebben az esetben rendőrségi feljelentés nem szükséges, indokolt esetben a Vatera 30 000 Forintig kifizetheti a közvetlenül okozott kárt.