A több mint húsz éve tevékenykedő Mosoly Alapítvány hosszan tartó betegséggel küzdő gyerekek gyógyulását segíti ingyenes terápiás foglalkozásokkal. A Mosoly-terápiák célja, hogy a gyerekek képesek legyenek feldolgozni a betegségük okozta traumát, készek legyenek a kórházi kezelések befogadására, lélekben megerősödve, feszültség-mentesen vágjanak neki a testi gyógyulás folyamatának. A Mosoly Alapítvány aktuális tevékenységéről itt még többet olvashatsz.
A 42mosoly elnevezésű programunk egy ambiciózus terv, célja a Mosoly Alapítvány személyes „támogatói-falának” felépítése, egy kiemelt támogatói közösség (Mosoly Nagykövetek) létrehozásának segítségével. A 42mosoly.hu felület pedig a Group42.hu esernyőmárka tagok összehangolt nonprofit fundraising tevékenységét hivatott bemutatni, további támogatókat gyűjtve a nemes ügyek mellé. Jó példa erre az építő együttműködésre a fenti DGR Yamaha projekt is.
A hazánkban évente 4000 új megbetegedést okozó, 1500 halálesetért felelős prosztatarák megelőzésére és a szűrés fontosságára hívják fel a figyelmet világ legnagyobb motoros jótékonysági felvonulásaként ismert Distinguished Gentleman’s Ride (DGR) indulói. Az ebben az évben szeptember 24-én 90 ország 600 városában 70 ezer motorost megmozgató program teljes bevételét a prosztatarák-kutatásra, prevenciós kommunikációra és férfi mentálhigiénés programokra ajánlják fel a szervezők.
Hazánkban, a Dr. Rose Magánkórház szakmai támogatásával, a Route42 Team először szervezte meg a DGR budapesti rendezvényét. A hazai, 27 kilométeres magyar DGR-futamra már több mint 250-en regisztráltak! A központi honlapon, a felvonulás után is, 2017.10.31-ig lehet pénzbeli adományokkal támogatni a nemes ügyet.
Az 1982-es XS250-es eredeti formájában, negyed évszázadon keresztül Dániában, Jutland szigetén teljesített szolgálatot. Ezután egy Helle Bang nevű lány (és barátja Jesper) vásárolta meg Koppenhágából, hogy egy vagány street (brat) trackert építsenek belőle. A jármű Tommaselli kormányt és Coker Diamond gumikat (4,5×18) kapott, az átépítés után már egy Triumph kipufogódob gondoskodik a megfelelő hangról, Biltwell fogantyúba kapaszkodik a motoros és Hagon lengéscsillapítók segítik a megfelelő rugózást.
Az ülésen pedig egy egészen pici, decens címke található ’Bang Seat’ felirattal, mivel a dán lány ipari, „békebeli” Pfaff varrógépével maga készítette el az ülést. Mindezek után a pontot az i-re a Route42 csapat tette fel, akik üzembiztossá tették a motort és „dégéeresítették” a megjelenését. (A menő trackert Jakus Tamás, a Jakusa Design alapítójának tervei alapján az Európa-bajnok motorépítő, Sapka Mester fényezte le és tette üzembiztossá, mindezt Regős Dániel, a Route42 alapítójának vezetésével.) A motor egy korábbi állapotában ezen a linken nézhető körbe, illetve ebben a Flickr albumban tekinthetők meg róla a fotók.