IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

775 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
zejopy
hozzászólás 2020-09-26 12:18
Létrehozva: #1


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 900
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(pompea @ 2020-09-26 08:11) *
"A kedvezmény az adott időszakban a Vaterára/TeszVeszre újonnan feltöltött és az újraindított termékekre egyaránt vonatkozik, amennyiben a Pick Pack Pont szállítási lehetőség is meg van adva a hirdetés(ek)nél."

Ez új, de akkor még mindig ott van a probléma, hogy a "lejárt termékek újraindításánál" nincs lehetőség a szállítási sablon tömeges módosítására, tehát, ha 0 Ft FD-t szeretne a kérdező, akkor az aukciókat egyesével kell elindítani és nem is az újraindítás opcióval, hanem a Másik hasonló termék feltöltésével. Ez eléggé húzós 700 aukciónál, ráadásul elég nagy a hibalehetőség, mert ebben az esetben a "lejárt termék újraindítása" menüpontban ott maradnak az aukciók, tehát folyamatosan kell őket törölni, és szerintem nagy tételnél egy idő után összemosódnak a megtett és megtenni szándékolt cselekedetek, ami duplikált és/vagy feleslegesen törölt aukciókhoz vezethet.
Tehát köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet a tényre, hogy ebben a feltöltési ciklusban az újra indított aukcióknál is él a 0 Ft FD, de ez a tény a kérdezőt nem vitte előrébb a probléma megoldásában.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pompea
hozzászólás 2020-09-26 09:11
Létrehozva: #2


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 178
Regisztrált: 2017-01-01 15:44
Azonosító: 2 424 955



damir01 Hozzászólás 2020-09-24 22:12
Egy olyan kérdésem lenne, hogy látom "Szeptember 21-27. 0 FT FELTÖLTÉSI DÍJ minden Pick Pack Pont szállítással listázott termékre!" esemény van.
Nekem van pár lejárt aukcióm, amit újraindítanék. Viszont minden termékemet csak személyes átvétellel hirdettem korábban.
Van-e olyanra lehetőség, hogy valamennyi lejárt termékemnél (kb. 700 db) egyszerre módosítsam a szállítási adatokat, s hozzáadjam a Pick Pack Pontos szállítási lehetőséget újraindítás előtt vagy sem?
Nem szeretném egyesével újraindítgatni őket, s módosítani a szállítási lehetőségeket...

"A kedvezmény az adott időszakban a Vaterára/TeszVeszre újonnan feltöltött és az újraindított termékekre egyaránt vonatkozik, amennyiben a Pick Pack Pont szállítási lehetőség is meg van adva a hirdetés(ek)nél."

A hozzászólást -pompea- szerkesztette a következő időpontban: 2020-09-26 09:14
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2020-09-25 13:30
Létrehozva: #3


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 900
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(damir01 @ 2020-09-25 11:09) *
Köszönöm a válaszokat! Igen, annyi időm most nincs, hogy mindent újra feltöltsek egyesével....
"Szállítási sablon létrehozása, módosítása" menünél néztem a dolgokat, de ott szerintem csak "Csak azon aukciók termékei változnak, melyek aktívak és licitmentesek!"...tehát ami lejárt (700 db termék), annál szerintem így nem tudom módosítani egyszerre...

Tehát ha én feltöltöm most mind egyszerre, Pick Pack Pont szállítás nélkül, ahogy volt, akkor biztos kiszámlázza a rendszer a 9Ft-ot. Szerintem...

Igen, biztosan.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damir01
hozzászólás 2020-09-25 12:09
Létrehozva: #4


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 104
Regisztrált: 2007-08-02 19:36
Azonosító: 18 525



Köszönöm a válaszokat! Igen, annyi időm most nincs, hogy mindent újra feltöltsek egyesével....
"Szállítási sablon létrehozása, módosítása" menünél néztem a dolgokat, de ott szerintem csak "Csak azon aukciók termékei változnak, melyek aktívak és licitmentesek!"...tehát ami lejárt (700 db termék), annál szerintem így nem tudom módosítani egyszerre...

Tehát ha én feltöltöm most mind egyszerre, Pick Pack Pont szállítás nélkül, ahogy volt, akkor biztos kiszámlázza a rendszer a 9Ft-ot. Szerintem...

A hozzászólást -damir01- szerkesztette a következő időpontban: 2020-09-25 12:12
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2020-09-25 05:48
Létrehozva: #5


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 900
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(damir01 @ 2020-09-24 21:12) *
Egy olyan kérdésem lenne, hogy látom "Szeptember 21-27. 0 FT FELTÖLTÉSI DÍJ minden Pick Pack Pont szállítással listázott termékre!" esemény van.
Nekem van pár lejárt aukcióm, amit újraindítanék. Viszont minden termékemet csak személyes átvétellel hirdettem korábban.
Van-e olyanra lehetőség, hogy valamennyi lejárt termékemnél (kb. 700 db) egyszerre módosítsam a szállítási adatokat, s hozzáadjam a Pick Pack Pontos szállítási lehetőséget újraindítás előtt vagy sem?
Nem szeretném egyesével újraindítgatni őket, s módosítani a szállítási lehetőségeket...

Ha az ingyen listázás a cél, akkor nem biztos, hogy meg tudod oldani. Általában úgy szokott lenni, hogy csak új feltöltésekre alkalmazható a 0 Ft feltöltési díj. Tehát ebben az esetben nem az aukciókat kell újra indítanod, hanem tényleg egyesével kell feltöltened, a hasonló termék eladásával. Tehát az új szállítási sablont hozzá tudod adni, de szerintem a szokásos lesz a feltöltési díj. De ebben biztosat az ÜSZ, vagy Benz tud mondani. Benz esténként jön általában, ezért ha hamar akarsz dolgozni, akkor keresd meg az ÜSZ-ot.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pompea
hozzászólás 2020-09-24 22:44
Létrehozva: #6


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 178
Regisztrált: 2017-01-01 15:44
Azonosító: 2 424 955



IDÉZET(damir01 @ 2020-09-24 22:12) *
Egy olyan kérdésem lenne, hogy látom "Szeptember 21-27. 0 FT FELTÖLTÉSI DÍJ minden Pick Pack Pont szállítással listázott termékre!" esemény van.
Nekem van pár lejárt aukcióm, amit újraindítanék. Viszont minden termékemet csak személyes átvétellel hirdettem korábban.
Van-e olyanra lehetőség, hogy valamennyi lejárt termékemnél (kb. 700 db) egyszerre módosítsam a szállítási adatokat, s hozzáadjam a Pick Pack Pontos szállítási lehetőséget újraindítás előtt vagy sem?
Nem szeretném egyesével újraindítgatni őket, s módosítani a szállítási lehetőségeket...

Készíts egy új pick pack pontos szállítási sablont és alkalmazd minden termékedre.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damir01
hozzászólás 2020-09-24 22:12
Létrehozva: #7


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 104
Regisztrált: 2007-08-02 19:36
Azonosító: 18 525



Egy olyan kérdésem lenne, hogy látom "Szeptember 21-27. 0 FT FELTÖLTÉSI DÍJ minden Pick Pack Pont szállítással listázott termékre!" esemény van.
Nekem van pár lejárt aukcióm, amit újraindítanék. Viszont minden termékemet csak személyes átvétellel hirdettem korábban.
Van-e olyanra lehetőség, hogy valamennyi lejárt termékemnél (kb. 700 db) egyszerre módosítsam a szállítási adatokat, s hozzáadjam a Pick Pack Pontos szállítási lehetőséget újraindítás előtt vagy sem?
Nem szeretném egyesével újraindítgatni őket, s módosítani a szállítási lehetőségeket...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kormend001
hozzászólás 2020-09-21 14:18
Létrehozva: #8


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 138
Regisztrált: 2007-05-04 15:04
Azonosító: 8 384



Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2020-09-21 08:17
Létrehozva: #9


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 809
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kormend001 @ 2020-09-16 10:37) *
Ha regisztráció nélküli felhasználónak semleges értékelést adok, akkor én milyet kapok automatikusan? Pozitívnál ugye pozitív, de ilyenkor?

Semlegesnél nem kap automatikus értékelést a rendszertől, ez csak pozitív esetén működik.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kormend001
hozzászólás 2020-09-16 10:37
Létrehozva: #10


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 138
Regisztrált: 2007-05-04 15:04
Azonosító: 8 384



Ha regisztráció nélküli felhasználónak semleges értékelést adok, akkor én milyet kapok automatikusan? Pozitívnál ugye pozitív, de ilyenkor?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damir01
hozzászólás 2020-09-08 10:20
Létrehozva: #11


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 104
Regisztrált: 2007-08-02 19:36
Azonosító: 18 525



IDÉZET(zejopy @ 2020-09-08 06:05) *
Így van. Az ajánlott megoldás csak akkor működik, ha a vevő teljes jogú felhasználó és van feltöltve eladó áruja. Ebben az esetben valamelyik eladó áruja alatt lehet írni neki. Ez a vevő narancssárga. Csak a telefonos megoldás működhet, ha egyáltalán jó a telefonszáma.


Köszönöm a tanácsokat! Vártam még egy kicsit, hátha tele a levelesládája, s töröl belőle valamit, de nem, ma sem érhető el. Ugyanúgy visszapattannak au e-mailjeim.
Úgyhogy marad a telefon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2020-09-08 06:05
Létrehozva: #12


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 900
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(damir01 @ 2020-09-07 22:07) *
Szia!

Végignéztem a terméklapot (eladott áruknál is néztem, de a konkrét eladott termék lapján is), de én sehol sem látok olyat, ahol üzenetet lehetne küldeni a vevőnek a Vaterán keresztül.
Max. csak majd fizetési emlékeztetőt...
Meg "Ajánld a terméket barátodnak!" van a terméklapon...

Így van. Az ajánlott megoldás csak akkor működik, ha a vevő teljes jogú felhasználó és van feltöltve eladó áruja. Ebben az esetben valamelyik eladó áruja alatt lehet írni neki. Ez a vevő narancssárga. Csak a telefonos megoldás működhet, ha egyáltalán jó a telefonszáma.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damir01
hozzászólás 2020-09-07 23:07
Létrehozva: #13


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 104
Regisztrált: 2007-08-02 19:36
Azonosító: 18 525



IDÉZET(szunda @ 2020-09-06 20:05) *
A terméklapon tudsz üzenetet írni, ha az email címére nem is érkezik meg, de a Vatera a személyes menüjében jelezni fogja neki.
Vagy a telefonszámán is lehet keresni hívással vagy sms- sel.


Szia!

Végignéztem a terméklapot (eladott áruknál is néztem, de a konkrét eladott termék lapján is), de én sehol sem látok olyat, ahol üzenetet lehetne küldeni a vevőnek a Vaterán keresztül.
Max. csak majd fizetési emlékeztetőt...
Meg "Ajánld a terméket barátodnak!" van a terméklapon...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szunda
hozzászólás 2020-09-06 20:05
Létrehozva: #14


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 26
Regisztrált: 2009-01-22 02:00
Azonosító: 424 254



A terméklapon tudsz üzenetet írni, ha az email címére nem is érkezik meg, de a Vatera a személyes menüjében jelezni fogja neki.
Vagy a telefonszámán is lehet keresni hívással vagy sms- sel.

IDÉZET(damir01 @ 2020-09-04 15:16) *
Üdvözletem!

Az alábbi problémám lenne. A mai napon leütötték az egyik aukciómat (Eladás), s megkaptam a vevő adatait e-mailben.
Az az e-mail cím, amivel regisztrált szerintem ide, már nem aktív, mert visszadobja a rendszer az elküldött e-mailjeimet az alábbi üzenettel:
"Üzenetét nem sikerült kézbesíteni, mert a(z) XYZ@ cím nem található, vagy nem tud leveleket fogadni."

Ahogy látom régóta nem vásárolt itt a pali, közben lehet változott az e-mail címe, azt meg itt a Vaterán nem módosította.
Tudok-e itt a Vaterán belül üzenetet küldeni, hogy vegye fel velem a kapcsolatot, mert én nem tudok neki írni e-mailt (találomra elkezdhetek itt a @ után minden végződést írni, de ha teljesen más a címe, akkor felesleges).

Mi ilyenkor a teendő?
Köszönöm a tanácsot!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
damir01
hozzászólás 2020-09-04 22:40
Létrehozva: #15


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 104
Regisztrált: 2007-08-02 19:36
Azonosító: 18 525



IDÉZET(pompea @ 2020-09-04 16:06) *
Ha az e-mail-edre MAILER DAEMON válasz jött akkor küldj neki egy másik e-mail címről is üzenetet (lehet letiltotta vagy SPAM-olta az e-mail címedet a rendszere).
Ha újra MAILER DAEMON jön kb 5percen belül akkor lehet megtelt a fiókja.


Aha, köszi! Írtam neki a régi freemail-címemről is, de onnan is visszadobta:
"I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster."

Úgyhogy a hiba nála van...remélem lesz annyi esze, hogy keresni fog...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pompea
hozzászólás 2020-09-04 16:06
Létrehozva: #16


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 178
Regisztrált: 2017-01-01 15:44
Azonosító: 2 424 955



IDÉZET(damir01 @ 2020-09-04 15:16) *
Üdvözletem!

Az alábbi problémám lenne. A mai napon leütötték az egyik aukciómat (Eladás), s megkaptam a vevő adatait e-mailben.
Az az e-mail cím, amivel regisztrált szerintem ide, már nem aktív, mert visszadobja a rendszer az elküldött e-mailjeimet az alábbi üzenettel:
"Üzenetét nem sikerült kézbesíteni, mert a(z) XYZ@ cím nem található, vagy nem tud leveleket fogadni."

Ahogy látom régóta nem vásárolt itt a pali, közben lehet változott az e-mail címe, azt meg itt a Vaterán nem módosította.
Tudok-e itt a Vaterán belül üzenetet küldeni, hogy vegye fel velem a kapcsolatot, mert én nem tudok neki írni e-mailt (találomra elkezdhetek itt a @ után minden végződést írni, de ha teljesen más a címe, akkor felesleges).

Mi ilyenkor a teendő?
Köszönöm a tanácsot!

Ha az e-mail-edre MAILER DAEMON válasz jött akkor küldj neki egy másik e-mail címről is üzenetet (lehet letiltotta vagy SPAM-olta az e-mail címedet a rendszere).
Ha újra MAILER DAEMON jön kb 5percen belül akkor lehet megtelt a fiókja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damir01
hozzászólás 2020-09-04 15:16
Létrehozva: #17


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 104
Regisztrált: 2007-08-02 19:36
Azonosító: 18 525



Üdvözletem!

Az alábbi problémám lenne. A mai napon leütötték az egyik aukciómat (Eladás), s megkaptam a vevő adatait e-mailben.
Az az e-mail cím, amivel regisztrált szerintem ide, már nem aktív, mert visszadobja a rendszer az elküldött e-mailjeimet az alábbi üzenettel:
"Üzenetét nem sikerült kézbesíteni, mert a(z) XYZ@ cím nem található, vagy nem tud leveleket fogadni."

Ahogy látom régóta nem vásárolt itt a pali, közben lehet változott az e-mail címe, azt meg itt a Vaterán nem módosította.
Tudok-e itt a Vaterán belül üzenetet küldeni, hogy vegye fel velem a kapcsolatot, mert én nem tudok neki írni e-mailt (találomra elkezdhetek itt a @ után minden végződést írni, de ha teljesen más a címe, akkor felesleges).

Mi ilyenkor a teendő?
Köszönöm a tanácsot!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2020-08-10 22:40
Létrehozva: #18


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 809
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ANAKkrakatau @ 2020-08-10 14:02) *
Érdeklődnék, hogy a Vatera felületén van-e lehetőség zártkörű aukció létrehozására és ha igen, mi a menete? Köszönöm

Nincs lehetőség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANAKkrakatau
hozzászólás 2020-08-10 15:02
Létrehozva: #19


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2016-07-17 20:24
Azonosító: 2 342 613



Érdeklődnék, hogy a Vatera felületén van-e lehetőség zártkörű aukció létrehozására és ha igen, mi a menete? Köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2020-07-04 05:49
Létrehozva: #20


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 900
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(eranesz @ 2020-07-03 21:17) *
Üdvözlök mindenkit! Van egy rakás gombom itthon, egy szabóműhelyből maradt rám. Több darabos értékesítést még nem csináltam. 5 ft-ot szeretnék darabjáért fix áron. Ilyenkor ahány gombom van annyiszor kell a 9ft feltöltési díjat fizetni?

Szia! Minden aukció 9 Ft. Ha egy aukcióban tudod indítani, akkor csak 1x 9 Ft.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

775 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
5 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (5 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2020-09-30 20:43