IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

78 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Teljes Jogú Felhasználó Státusz
VateraBenz
hozzászólás 2021-01-12 20:04
Létrehozva: #1


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 842
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Ullly7 @ 2021-01-12 16:39) *
És írtam a kapcsolatfelvételi űrlap-ra is. És semmi választ nem kaptam.
Kérem nézzék meg, hogy mi a probléma.
Köszönöm.

Az ügyfélszolgálat január 7-én megválaszolta a levelét.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2021-01-12 17:43
Létrehozva: #2


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 950
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Ullly7 @ 2021-01-12 16:39) *
Egy számlám van. Csak egyet tudok megadni, és igen ugyanaz smile.gif
Mi az az ÜSZ? Legyen kedves írja le pontosan. Nem mindenki tudja itt a kódszavakat. Köszönöm.

ÜSZ=ügyfélszolgálat, a kapcsolatfelvételen keresztül lehet velük érintkezésbe lépni, ezek szerint ez megtörtént.

IDÉZET(Ullly7 @ 2021-01-12 16:39) *
Küldtek egy ilyen e-mail ezen tárgynévvel:(az egész mailt ide nem tudom belinkelni)

" Az általad befizetett összeg lekönyvelése és jóváírása megtörtént, köszönjük! "

Erre a levélre már írtam egy választ.

Erre a levélre nem érdemes válaszolni, mert automatikus.

IDÉZET(Ullly7 @ 2021-01-12 16:39) *
És írtam a kapcsolatfelvételi űrlap-ra is. És semmi választ nem kaptam.
Kérem nézzék meg, hogy mi a probléma.
Köszönöm.

Erre a levélre viszont kellett, hogy érkezzen egy ticket számos levél, amivel igazolják, hogy bekerült a levél. Ez megérkezett?
36 óra a maximum, amíg válaszolnak. Ha a ticket számos levél nem jött meg, akkor érdemes még egyszer írni, mert valószínűleg nem lett véglegesítve az elküldés.



--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ullly7
hozzászólás 2021-01-12 16:39
Létrehozva: #3


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2021-01-11 23:25
Azonosító: 2 665 798



" Mit válaszolt az ÜSZ? Arról a számláról fizettél/utaltál, amit megadtál a Vaterának? "

Egy számlám van. Csak egyet tudok megadni, és igen ugyanaz smile.gif
Mi az az ÜSZ? Legyen kedves írja le pontosan. Nem mindenki tudja itt a kódszavakat. Köszönöm.

Küldtek egy ilyen e-mail ezen tárgynévvel:(az egész mailt ide nem tudom belinkelni)

" Az általad befizetett összeg lekönyvelése és jóváírása megtörtént, köszönjük! "

Erre a levélre már írtam egy választ.
És írtam a kapcsolatfelvételi űrlap-ra is. És semmi választ nem kaptam.
Kérem nézzék meg, hogy mi a probléma.
Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2021-01-12 07:05
Létrehozva: #4


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 950
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Ullly7 @ 2021-01-11 23:31) *
Szeretnék a kérdésemre választ kapni. Már írtam levelet is ez ügyben, méghozzá kettőt. Miért nem kapom meg a "teljes jogú felhasználói státuszt" ? Nem tudom eladni a termékem. Befizettem, megadtam a számokat amit kérnek(kaptam is visszaigazoló emailt, hogy rendben megkapták). Mi a probléma? Szeretném már feladni a hírdetni való termékem.

Mit válaszolt az ÜSZ? Arról a számláról fizettél/utaltál, amit megadtál a Vaterának?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ullly7
hozzászólás 2021-01-11 23:31
Létrehozva: #5


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2021-01-11 23:25
Azonosító: 2 665 798



Szeretnék a kérdésemre választ kapni. Már írtam levelet is ez ügyben, méghozzá kettőt. Miért nem kapom meg a "teljes jogú felhasználói státuszt" ? Nem tudom eladni a termékem. Befizettem, megadtam a számokat amit kérnek(kaptam is visszaigazoló emailt, hogy rendben megkapták). Mi a probléma? Szeretném már feladni a hírdetni való termékem.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2020-10-04 18:56
Létrehozva: #6


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 842
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Vinmi47 @ 2020-10-04 15:30) *
Szeretném megtudni miért nem kaptam meg a "teljes jogú felhasználói státuszt". Mit kell még tennem?
...

Az ön esetében is az a megoldás, amit néhány hozzászólással ezelőtt írtam onebekk felhasználónak.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vinmi47
hozzászólás 2020-10-04 14:30
Létrehozva: #7


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2020-10-04 13:39
Azonosító: 2 663 729



Szeretném megtudni miért nem kaptam meg a "teljes jogú felhasználói státuszt". Mit kell még tennem?



vatera.hu

Kedves felhasználónk, xxxxxxx (Vinmi47)!

Befizetésed lekönyvelése és jóváírása megtörtént!


Az általad befizetett összeg lekönyvelése és jóváírása megtörtént, köszönjük!

Befizetett és jóváírt összeg: 100 Ft (könyvelés dátuma: 2020-09-16 10:38:55)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
benjamin700
hozzászólás 2019-09-13 20:51
Létrehozva: #8


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2017-10-26 08:34
Azonosító: 2 532 673



Köszönöm a segítséget!

IDÉZET(zejopy @ 2019-09-13 20:03) *
Írj az ÜSZ-nak, fognak segíteni.smile.gif
https://www.vatera.hu/help/contact.php

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2019-09-13 19:03
Létrehozva: #9


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 950
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(benjamin700 @ 2019-09-13 16:25) *
Tisztelt Vatera!
Elutaltam 2019.09.11.-n 100 ft aktiválási díjat , ami meg is jelent az egyenlegemen.
Kérdésem, mikor kapok korlátlan hozzáférést a Vatera funkcióihoz ?
Esetleg kell valamit még csinálnom?
Köszönöm.
Üdv.: benjamin700

Írj az ÜSZ-nak, fognak segíteni.smile.gif
https://www.vatera.hu/help/contact.php


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
onebekk
hozzászólás 2019-08-02 05:40
Létrehozva: #10


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2019-07-29 09:22
Azonosító: 2 655 087



IDÉZET(VateraBenz @ 2019-07-29 21:27) *
Tisztelt onebekk!

Az utalás célja a személyes menüjében rögzített bankszámlaszám ellenőrzése.
Ön viszont nem adott meg az adatai közt számlaszámot, így értelemszerűen a rendszer nem is tudta azt ellenőrizni.
Legyen kedves felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.



Rendben, köszönöm a segítséget.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2019-07-30 20:43
Létrehozva: #11


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 842
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Atesz7007 @ 2019-07-30 19:31) *
Szeretnék teljes jogú felhasználó lenni,de nem engedi regisztrálni a folyószámla számomat.

Valamikor régen volt egy teljes jogú felhasználói fiókom, de sajnos sem a felhasználónévre, sem a jelszóra nem emlékszem.
Ilyen esetben mi a teendő?
Köszönöm.

Van megoldás. Legyen kedves felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Atesz7007
hozzászólás 2019-07-30 18:31
Létrehozva: #12


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2019-07-30 18:26
Azonosító: 2 655 122



Szeretnék teljes jogú felhasználó lenni,de nem engedi regisztrálni a folyószámla számomat.

Valamikor régen volt egy teljes jogú felhasználói fiókom, de sajnos sem a felhasználónévre, sem a jelszóra nem emlékszem.
Ilyen esetben mi a teendő?
Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2019-07-29 20:27
Létrehozva: #13


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 842
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(onebekk @ 2019-07-29 10:31) *
Üdv!

Körülbelül 2 hónapja küldtem el a teljes jogú státuszhoz a 100 Ft-ot. Azóta nem adtam fel hirdetést, a 100 Ft a számlámon van, mégis azt írja, hogy nem vagyok teljes jogú tag és korlátozva van, mely kategóriában hirdethetek. Tudnának segíteni nekem, mit tehetek még?

Tisztelt onebekk!

Az utalás célja a személyes menüjében rögzített bankszámlaszám ellenőrzése.
Ön viszont nem adott meg az adatai közt számlaszámot, így értelemszerűen a rendszer nem is tudta azt ellenőrizni.
Legyen kedves felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pompea
hozzászólás 2019-07-29 13:12
Létrehozva: #14


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 184
Regisztrált: 2017-01-01 14:44
Azonosító: 2 424 955



IDÉZET(onebekk @ 2019-07-29 10:31) *
Üdv!

Körülbelül 2 hónapja küldtem el a teljes jogú státuszhoz a 100 Ft-ot. Azóta nem adtam fel hirdetést, a 100 Ft a számlámon van, mégis azt írja, hogy nem vagyok teljes jogú tag és korlátozva van, mely kategóriában hirdethetek. Tudnának segíteni nekem, mit tehetek még?

Vásárló (narancssárga név) nem tud hirdetni így jelenleg te sem, kérdezd meg az ügyfél szolgálatot?!
https://www.vatera.hu/segitseg/regisztracio...ni-eladni/15/72
Go to the top of the page
 
+Quote Post
onebekk
hozzászólás 2019-07-29 09:31
Létrehozva: #15


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2019-07-29 09:22
Azonosító: 2 655 087



Üdv!

Körülbelül 2 hónapja küldtem el a teljes jogú státuszhoz a 100 Ft-ot. Azóta nem adtam fel hirdetést, a 100 Ft a számlámon van, mégis azt írja, hogy nem vagyok teljes jogú tag és korlátozva van, mely kategóriában hirdethetek. Tudnának segíteni nekem, mit tehetek még?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2019-06-29 20:11
Létrehozva: #16


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 950
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bigdept @ 2019-06-29 06:52) *
No akkor én is jövök egy láma kérdéssel: Ezt hol lehet beállítani? (nem az automatikus felhasználói üzenetről van szó, hanem a "Vatera piacterén leadott rendelés visszaigazolása" típusú levelekről)

A feltöltéskor adod meg a számlaszámodat, ezért kapja meg a vevő. Azt nem lehet módosítani, amire te gondolsz.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2019-06-29 05:52
Létrehozva: #17


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 186
Regisztrált: 2010-01-27 16:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(zejopy @ 2019-06-28 18:46) *
Nekem nincs beállítva, hogy vásárlás után kimenjen a számlaszámom a vevőnek. Az sem kötelező.

No akkor én is jövök egy láma kérdéssel: Ezt hol lehet beállítani? (nem az automatikus felhasználói üzenetről van szó, hanem a "Vatera piacterén leadott rendelés visszaigazolása" típusú levelekről)


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2019-06-28 17:46
Létrehozva: #18


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 950
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Suzanna065 @ 2019-06-28 18:02) *
Kedves Zejopy!

Köszönöm válaszod.
A 7 egyébben pont nem találom a személyes adatokat, ezért is kértem segítséget.

Akkor az technikai probléma, és előfordulhat, hogy nálad van gond. Frissíts, törölj sütiket, és ha akkor sem látszik, akkor írj az ÜSZ-nak.

IDÉZET(Bigdept @ 2019-06-28 18:31) *
Ha elad, és kimegy a vevőnek a vásárlási értesítő a régi bankszámlaszámmal, az okozhat gondokat. Abban én nem bíznék, hogy úgysem olvassa el senki, mert én pl. el szoktam, és utalok is mindjárt az ott megadott számra, ha nincs az eladó által beállított automata üzenet, amiben más instrukciók állnak. rolleyes.gif
Egyébként Személyes menü, Fiókom fül, fentről lefele a 9. beviteli mező. (A hagyományos felületen, nekem még az van)

Nekem nincs beállítva, hogy vásárlás után kimenjen a számlaszámom a vevőnek. Az sem kötelező.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2019-06-28 17:31
Létrehozva: #19


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 186
Regisztrált: 2010-01-27 16:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(zejopy @ 2019-06-26 21:57) *
Nem szükséges módosítani, mert ha módosítani akarod, akkor a bankszámla ellenőrzést is újra kell csinálnod.
A 7 egyébben mindent megtalálsz, amit kell.

Ha elad, és kimegy a vevőnek a vásárlási értesítő a régi bankszámlaszámmal, az okozhat gondokat. Abban én nem bíznék, hogy úgysem olvassa el senki, mert én pl. el szoktam, és utalok is mindjárt az ott megadott számra, ha nincs az eladó által beállított automata üzenet, amiben más instrukciók állnak. rolleyes.gif
Egyébként Személyes menü, Fiókom fül, fentről lefele a 9. beviteli mező. (A hagyományos felületen, nekem még az van)


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Suzanna065
hozzászólás 2019-06-28 17:02
Létrehozva: #20


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2010-10-24 18:21
Azonosító: 1 406 481



IDÉZET(zejopy @ 2019-06-26 21:57) *
<!--quoteo(post=1876761:date=2019-06-26 07:56:name=Suzanna065)--><div class='quotetop'>IDÉZET(Suzanna065 @ 2019-06-26 07:56) *</div><div class='quotemain'><!--quotei]>][color="#000080"][/color]Szép napot kívánok Mindenkinek!
Teljes jogú felhasználó vagyok sok éve. A bankszámla számom időközben megváltozott - hol tudom módosítani és hogyan?

A másik kérdésem; nem találom a személyes menüre kattintva a fiókom -> fiók beállításai -> és további almenüket. A fiókom ablak nincs is a felsorolt 7 egyéb ablak között.

Köszönöm előre is a segítséget. rolleyes.gif
Nem szükséges módosítani, mert ha módosítani akarod, akkor a bankszámla ellenőrzést is újra kell csinálnod.
A 7 egyébben mindent megtalálsz, amit kell.


Kedves Zejopy!

Köszönöm válaszod.
A 7 egyébben pont nem találom a személyes adatokat, ezért is kértem segítséget.


Go to the top of the page
 
+Quote Post

78 Oldal V   1 2 3 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2021-01-16 01:24