Saját aszisztens
Üdvözöllek a Fórumban!
A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Létrehozva:
#1
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 16 842 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
És írtam a kapcsolatfelvételi űrlap-ra is. És semmi választ nem kaptam. Kérem nézzék meg, hogy mi a probléma. Köszönöm. Az ügyfélszolgálat január 7-én megválaszolta a levelét. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#2
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 950 Regisztrált: 2008-03-25 15:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Egy számlám van. Csak egyet tudok megadni, és igen ugyanaz ![]() Mi az az ÜSZ? Legyen kedves írja le pontosan. Nem mindenki tudja itt a kódszavakat. Köszönöm. ÜSZ=ügyfélszolgálat, a kapcsolatfelvételen keresztül lehet velük érintkezésbe lépni, ezek szerint ez megtörtént. Küldtek egy ilyen e-mail ezen tárgynévvel:(az egész mailt ide nem tudom belinkelni) " Az általad befizetett összeg lekönyvelése és jóváírása megtörtént, köszönjük! " Erre a levélre már írtam egy választ. Erre a levélre nem érdemes válaszolni, mert automatikus. És írtam a kapcsolatfelvételi űrlap-ra is. És semmi választ nem kaptam. Kérem nézzék meg, hogy mi a probléma. Köszönöm. Erre a levélre viszont kellett, hogy érkezzen egy ticket számos levél, amivel igazolják, hogy bekerült a levél. Ez megérkezett? 36 óra a maximum, amíg válaszolnak. Ha a ticket számos levél nem jött meg, akkor érdemes még egyszer írni, mert valószínűleg nem lett véglegesítve az elküldés. -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#3
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 5 Regisztrált: 2021-01-11 23:25 Azonosító: 2 665 798 ![]() |
" Mit válaszolt az ÜSZ? Arról a számláról fizettél/utaltál, amit megadtál a Vaterának? "
Egy számlám van. Csak egyet tudok megadni, és igen ugyanaz ![]() Mi az az ÜSZ? Legyen kedves írja le pontosan. Nem mindenki tudja itt a kódszavakat. Köszönöm. Küldtek egy ilyen e-mail ezen tárgynévvel:(az egész mailt ide nem tudom belinkelni) " Az általad befizetett összeg lekönyvelése és jóváírása megtörtént, köszönjük! " Erre a levélre már írtam egy választ. És írtam a kapcsolatfelvételi űrlap-ra is. És semmi választ nem kaptam. Kérem nézzék meg, hogy mi a probléma. Köszönöm. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#4
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 950 Regisztrált: 2008-03-25 15:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Szeretnék a kérdésemre választ kapni. Már írtam levelet is ez ügyben, méghozzá kettőt. Miért nem kapom meg a "teljes jogú felhasználói státuszt" ? Nem tudom eladni a termékem. Befizettem, megadtam a számokat amit kérnek(kaptam is visszaigazoló emailt, hogy rendben megkapták). Mi a probléma? Szeretném már feladni a hírdetni való termékem. Mit válaszolt az ÜSZ? Arról a számláról fizettél/utaltál, amit megadtál a Vaterának? -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#5
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 5 Regisztrált: 2021-01-11 23:25 Azonosító: 2 665 798 ![]() |
Szeretnék a kérdésemre választ kapni. Már írtam levelet is ez ügyben, méghozzá kettőt. Miért nem kapom meg a "teljes jogú felhasználói státuszt" ? Nem tudom eladni a termékem. Befizettem, megadtam a számokat amit kérnek(kaptam is visszaigazoló emailt, hogy rendben megkapták). Mi a probléma? Szeretném már feladni a hírdetni való termékem.
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#6
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 16 842 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Szeretném megtudni miért nem kaptam meg a "teljes jogú felhasználói státuszt". Mit kell még tennem? ... Az ön esetében is az a megoldás, amit néhány hozzászólással ezelőtt írtam onebekk felhasználónak. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#7
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2020-10-04 13:39 Azonosító: 2 663 729 ![]() |
Szeretném megtudni miért nem kaptam meg a "teljes jogú felhasználói státuszt". Mit kell még tennem?
vatera.hu Kedves felhasználónk, xxxxxxx (Vinmi47)! Befizetésed lekönyvelése és jóváírása megtörtént! Az általad befizetett összeg lekönyvelése és jóváírása megtörtént, köszönjük! Befizetett és jóváírt összeg: 100 Ft (könyvelés dátuma: 2020-09-16 10:38:55) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#8
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 3 Regisztrált: 2017-10-26 08:34 Azonosító: 2 532 673 ![]() |
Köszönöm a segítséget!
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#9
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 950 Regisztrált: 2008-03-25 15:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Tisztelt Vatera! Elutaltam 2019.09.11.-n 100 ft aktiválási díjat , ami meg is jelent az egyenlegemen. Kérdésem, mikor kapok korlátlan hozzáférést a Vatera funkcióihoz ? Esetleg kell valamit még csinálnom? Köszönöm. Üdv.: benjamin700 Írj az ÜSZ-nak, fognak segíteni. ![]() https://www.vatera.hu/help/contact.php -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#10
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 2 Regisztrált: 2019-07-29 09:22 Azonosító: 2 655 087 ![]() |
Tisztelt onebekk! Az utalás célja a személyes menüjében rögzített bankszámlaszám ellenőrzése. Ön viszont nem adott meg az adatai közt számlaszámot, így értelemszerűen a rendszer nem is tudta azt ellenőrizni. Legyen kedves felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Rendben, köszönöm a segítséget. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#11
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 16 842 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Szeretnék teljes jogú felhasználó lenni,de nem engedi regisztrálni a folyószámla számomat. Valamikor régen volt egy teljes jogú felhasználói fiókom, de sajnos sem a felhasználónévre, sem a jelszóra nem emlékszem. Ilyen esetben mi a teendő? Köszönöm. Van megoldás. Legyen kedves felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]() ![]()
Létrehozva:
#12
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2019-07-30 18:26 Azonosító: 2 655 122 ![]() |
Szeretnék teljes jogú felhasználó lenni,de nem engedi regisztrálni a folyószámla számomat.
Valamikor régen volt egy teljes jogú felhasználói fiókom, de sajnos sem a felhasználónévre, sem a jelszóra nem emlékszem. Ilyen esetben mi a teendő? Köszönöm. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#13
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 16 842 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Üdv! Körülbelül 2 hónapja küldtem el a teljes jogú státuszhoz a 100 Ft-ot. Azóta nem adtam fel hirdetést, a 100 Ft a számlámon van, mégis azt írja, hogy nem vagyok teljes jogú tag és korlátozva van, mely kategóriában hirdethetek. Tudnának segíteni nekem, mit tehetek még? Tisztelt onebekk! Az utalás célja a személyes menüjében rögzített bankszámlaszám ellenőrzése. Ön viszont nem adott meg az adatai közt számlaszámot, így értelemszerűen a rendszer nem is tudta azt ellenőrizni. Legyen kedves felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#14
|
|
Lelkes újonc ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 184 Regisztrált: 2017-01-01 14:44 Azonosító: 2 424 955 ![]() |
Üdv! Körülbelül 2 hónapja küldtem el a teljes jogú státuszhoz a 100 Ft-ot. Azóta nem adtam fel hirdetést, a 100 Ft a számlámon van, mégis azt írja, hogy nem vagyok teljes jogú tag és korlátozva van, mely kategóriában hirdethetek. Tudnának segíteni nekem, mit tehetek még? Vásárló (narancssárga név) nem tud hirdetni így jelenleg te sem, kérdezd meg az ügyfél szolgálatot?! https://www.vatera.hu/segitseg/regisztracio...ni-eladni/15/72 |
|
|
![]()
Létrehozva:
#15
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 2 Regisztrált: 2019-07-29 09:22 Azonosító: 2 655 087 ![]() |
Üdv!
Körülbelül 2 hónapja küldtem el a teljes jogú státuszhoz a 100 Ft-ot. Azóta nem adtam fel hirdetést, a 100 Ft a számlámon van, mégis azt írja, hogy nem vagyok teljes jogú tag és korlátozva van, mely kategóriában hirdethetek. Tudnának segíteni nekem, mit tehetek még? |
|
|
![]()
Létrehozva:
#16
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 950 Regisztrált: 2008-03-25 15:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
No akkor én is jövök egy láma kérdéssel: Ezt hol lehet beállítani? (nem az automatikus felhasználói üzenetről van szó, hanem a "Vatera piacterén leadott rendelés visszaigazolása" típusú levelekről) A feltöltéskor adod meg a számlaszámodat, ezért kapja meg a vevő. Azt nem lehet módosítani, amire te gondolsz. -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#17
|
|
Lelkes fórumozó ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 186 Regisztrált: 2010-01-27 16:06 Azonosító: 964 053 ![]() |
Nekem nincs beállítva, hogy vásárlás után kimenjen a számlaszámom a vevőnek. Az sem kötelező. No akkor én is jövök egy láma kérdéssel: Ezt hol lehet beállítani? (nem az automatikus felhasználói üzenetről van szó, hanem a "Vatera piacterén leadott rendelés visszaigazolása" típusú levelekről) -------------------- Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#18
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 31 950 Regisztrált: 2008-03-25 15:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Kedves Zejopy! Köszönöm válaszod. A 7 egyébben pont nem találom a személyes adatokat, ezért is kértem segítséget. Akkor az technikai probléma, és előfordulhat, hogy nálad van gond. Frissíts, törölj sütiket, és ha akkor sem látszik, akkor írj az ÜSZ-nak. Ha elad, és kimegy a vevőnek a vásárlási értesítő a régi bankszámlaszámmal, az okozhat gondokat. Abban én nem bíznék, hogy úgysem olvassa el senki, mert én pl. el szoktam, és utalok is mindjárt az ott megadott számra, ha nincs az eladó által beállított automata üzenet, amiben más instrukciók állnak. ![]() Egyébként Személyes menü, Fiókom fül, fentről lefele a 9. beviteli mező. (A hagyományos felületen, nekem még az van) Nekem nincs beállítva, hogy vásárlás után kimenjen a számlaszámom a vevőnek. Az sem kötelező. -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]()
Létrehozva:
#19
|
|
Lelkes fórumozó ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 186 Regisztrált: 2010-01-27 16:06 Azonosító: 964 053 ![]() |
Nem szükséges módosítani, mert ha módosítani akarod, akkor a bankszámla ellenőrzést is újra kell csinálnod. A 7 egyébben mindent megtalálsz, amit kell. Ha elad, és kimegy a vevőnek a vásárlási értesítő a régi bankszámlaszámmal, az okozhat gondokat. Abban én nem bíznék, hogy úgysem olvassa el senki, mert én pl. el szoktam, és utalok is mindjárt az ott megadott számra, ha nincs az eladó által beállított automata üzenet, amiben más instrukciók állnak. ![]() Egyébként Személyes menü, Fiókom fül, fentről lefele a 9. beviteli mező. (A hagyományos felületen, nekem még az van) -------------------- Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#20
|
|
Újonc ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 11 Regisztrált: 2010-10-24 18:21 Azonosító: 1 406 481 ![]() |
<!--quoteo(post=1876761:date=2019-06-26 07:56:name=Suzanna065)--><div class='quotetop'>IDÉZET(Suzanna065 @ 2019-06-26 07:56) ![]() Teljes jogú felhasználó vagyok sok éve. A bankszámla számom időközben megváltozott - hol tudom módosítani és hogyan? A másik kérdésem; nem találom a személyes menüre kattintva a fiókom -> fiók beállításai -> és további almenüket. A fiókom ablak nincs is a felsorolt 7 egyéb ablak között. Köszönöm előre is a segítséget. ![]() Nem szükséges módosítani, mert ha módosítani akarod, akkor a bankszámla ellenőrzést is újra kell csinálnod. A 7 egyébben mindent megtalálsz, amit kell. Kedves Zejopy! Köszönöm válaszod. A 7 egyébben pont nem találom a személyes adatokat, ezért is kértem segítséget. |
|
|
![]() ![]() ![]() |
Szöveges verzió | A pontos idő: 2021-01-16 01:24 |