Saját aszisztens
Üdvözöllek a Fórumban!
A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Létrehozva:
#1
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Kedves VateraBenz! Magyar telefonszám van megadva, és nem is volt külföldi beállítva, nem is szándékoztam. Köszönöm a válaszát, még mindig nem működik, de mostmár úton van az utalásom. Kedves Csabberb! Átküldtem a leírtakat a felelős kollégáknak, köszönjük. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#2
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 2 Regisztrált: 2025-02-09 13:13 Azonosító: 2 744 272 ![]() |
Tisztelt Csabberb! Ez akkor hiba, ha egyébként NEM külföldi számot szeretne megadni. Ha viszont igen, akkor legyen kedves az üzenetben leírtak szerint eljárni. Kedves VateraBenz! Magyar telefonszám van megadva, és nem is volt külföldi beállítva, nem is szándékoztam. Köszönöm a válaszát, még mindig nem működik, de mostmár úton van az utalásom. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#3
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Üdv! Találkozott már valaki olyan hibával, hogy a simplepayes felületen mikor rákattintana az ellenőrzésre az ÁSZF elfogadása után, visszadobja az alap felhasználói felületre egy piros hibakóddal, ami azt írja, hogy a telefonszám külföldire való lecseréléséhez kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Ez a hiba több mint egy hete van nálam, nem tudok teljes jogú felhasználóvá válni ezáltal, ami nagyon frusztráló. Válaszokat előre is köszönöm! Tisztelt Csabberb! Ez akkor hiba, ha egyébként NEM külföldi számot szeretne megadni. Ha viszont igen, akkor legyen kedves az üzenetben leírtak szerint eljárni. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#4
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 2 Regisztrált: 2025-02-09 13:13 Azonosító: 2 744 272 ![]() |
Üdv!
Találkozott már valaki olyan hibával, hogy a simplepayes felületen mikor rákattintana az ellenőrzésre az ÁSZF elfogadása után, visszadobja az alap felhasználói felületre egy piros hibakóddal, ami azt írja, hogy a telefonszám külföldire való lecseréléséhez kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Ez a hiba több mint egy hete van nálam, nem tudok teljes jogú felhasználóvá válni ezáltal, ami nagyon frusztráló. Válaszokat előre is köszönöm! |
|
|
![]()
Létrehozva:
#5
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Sziasztok!Találkozott már valaki azzal a problémával,hogy átutalta a kauciós 100 forintot a megadott Big2Platform számlájára meg is kapta az ezt megerősítő mailt,mégsem tud eladni,mert mindig ez jelenik meg: "Jelenlegi státuszod ellenőrzött felhasználó, így kizárólag a Szolgáltatás, Állás, Ingatlan és egyes Jármű kategóriáinkban hirdethetsz. A Vatera teljes körű használatához, vagyis ahhoz, hogy további kategóriákban is hirdethess teljes jogú felhasználóvá kell válnod bankszámlaszámod ellenőrzésével. A státusz megszerzéséhez kattints ide. " Tisztelt OdorLorka! Legyen kedves ebben a topikban visszaolvasni vagy felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#6
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2025-02-02 10:45 Azonosító: 2 743 672 ![]() |
Sziasztok!Találkozott már valaki azzal a problémával,hogy átutalta a kauciós 100 forintot a megadott Big2Platform számlájára meg is kapta az ezt megerősítő mailt,mégsem tud eladni,mert mindig ez jelenik meg: "Jelenlegi státuszod ellenőrzött felhasználó, így kizárólag a Szolgáltatás, Állás, Ingatlan és egyes Jármű kategóriáinkban hirdethetsz.
A Vatera teljes körű használatához, vagyis ahhoz, hogy további kategóriákban is hirdethess teljes jogú felhasználóvá kell válnod bankszámlaszámod ellenőrzésével. A státusz megszerzéséhez kattints ide. " |
|
|
![]()
Létrehozva:
#7
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
T. Ügyfél szolgálat! kb 3 hete probálom megkapni a teljes eladói státsuzt, de hiába. Elöször én rontottam el, a számlaszám helyett a kártyám számát adtam meg, ezt javitottam is utólag. Majd biztos ami biztos alapon mégegyszer elutaltam a 100 Ft-ot. A rendszerük mindkét alkalommal levette a számlaszámról, tudta ellenőrizni azt. Azóta semmi és semmi és semmi. Írtam az ügyfél szolgálatnak, válasz az volt, hogy folyamatban van. Ennek is kb 5 napja. Már elnézést kérek, ez teljes képtelenség, hogy ennyire lassan és rugalmatlanul menjen egy ilyen folyamat, az eredmény az, hogy kb 3 hete proóbálkozom és semmi. Értékelném, ha végre megkapnám az eldói státuszt. Tisztelt Kona230! A három eddigi levélváltás közül az utolsóra - az itteni hozzászólása előtt - ma délben kapott utoljára választ. Ebben részletes magyarázattal megtalálható, hogy miért nem kapta meg a TJF státuszt két utalás után sem. A probléma továbbra is önnél van, legyen kedves a leírtaknak megfelelően eljárni. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#8
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2024-07-04 14:30 Azonosító: 2 733 026 ![]() |
T. Ügyfél szolgálat!
kb 3 hete probálom megkapni a teljes eladói státsuzt, de hiába. Elöször én rontottam el, a számlaszám helyett a kártyám számát adtam meg, ezt javitottam is utólag. Majd biztos ami biztos alapon mégegyszer elutaltam a 100 Ft-ot. A rendszerük mindkét alkalommal levette a számlaszámról, tudta ellenőrizni azt. Azóta semmi és semmi és semmi. Írtam az ügyfél szolgálatnak, válasz az volt, hogy folyamatban van. Ennek is kb 5 napja. Már elnézést kérek, ez teljes képtelenség, hogy ennyire lassan és rugalmatlanul menjen egy ilyen folyamat, az eredmény az, hogy kb 3 hete proóbálkozom és semmi. Értékelném, ha végre megkapnám az eldói státuszt. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#9
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Üdv! Végigcsináltam a teljes jogú felhasználó kategóriához szükséges folyamatot, mégsem választhatom hirdetés feladásnál a "Könyv" kategóriát. Utánanéznének, hogy miért nem lehetséges ez? Köszönöm! Tisztelt lutkati! A számlaszámot már felhasználta egy másik felhasználói fióknál és ott meg is kapta a TJF státuszt. Javasoljuk, hogy azt a nevet használja eladásra. Ha esetleg nem tud ott belépni, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és segítenek. A másik lehetőség, hogy ennél a fióknál másik számlaszámról indítja el a TJF ellenőrzést. Ez esetben viszont előtte rögzítse a személyes adatai közt a számlaszámot, mert a rendszer csak akkor tudja elvégezni az ellenőrzést. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#10
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2023-09-18 14:30 Azonosító: 2 714 808 ![]() |
Üdv!
Végigcsináltam a teljes jogú felhasználó kategóriához szükséges folyamatot, mégsem választhatom hirdetés feladásnál a "Könyv" kategóriát. Utánanéznének, hogy miért nem lehetséges ez? Köszönöm! |
|
|
![]()
Létrehozva:
#11
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Tisztelt Vatera! Elutaltam 100 ft aktiválási díjat , ami Március 30-án meg is jelent az egyenlegemen. Azóta is csak várakozom. Ha a hirdetésfeladásra kattintok, csak a két fajta ellenőrzési mód között tudok választani, hirdetést feladni nem. Köszönöm. Üdvözlettel: chamoyo Tisztelt chamoyo! Az utalás célja a személyes menüjében rögzített bankszámlaszám ellenőrzése. Ön viszont nem adott meg az adatai közt számlaszámot, így értelemszerűen a rendszer nem is tudta azt ellenőrizni. Legyen kedves felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#12
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2022-04-13 15:51 Azonosító: 2 683 868 ![]() |
Tisztelt Vatera!
Elutaltam 100 ft aktiválási díjat , ami Március 30-án meg is jelent az egyenlegemen. Azóta is csak várakozom. Ha a hirdetésfeladásra kattintok, csak a két fajta ellenőrzési mód között tudok választani, hirdetést feladni nem. Köszönöm. Üdvözlettel: chamoyo |
|
|
![]()
Létrehozva:
#13
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Jó estét.Szeretnék hirdetést feladni de nem engedi a rendszer .Mi a teendőm ??kell e fizetnem ahhoz hogy hirdetést tudjak feladni.Válaszát köszönöm.Üdv nyilasi Tisztelt nyilasi! Mit ért azon, hogy nem engedi? Teljes jogú felhasználóként tud termékeket feltölteni. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#14
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2016-11-12 10:02 Azonosító: 2 413 660 ![]() |
Jó estét.Szeretnék hirdetést feladni de nem engedi a rendszer .Mi a teendőm ??kell e fizetnem ahhoz hogy hirdetést tudjak feladni.Válaszát köszönöm.Üdv nyilasi
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#15
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Tisztelt Vatera! Elutaltam 2021.12.15.-n 100 ft aktiválási díjat , ami meg is jelent az egyenlegemen. Kérdésem, mikor kapok korlátlan hozzáférést a Vatera funkcióihoz ? Esetleg kell valamit még csinálnom? Köszönöm. Üdv Macfon76 Tisztelt Macfon76! Ön már megkapta a TJF státuszt, nincs további tennivalója. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#16
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2021-12-16 08:59 Azonosító: 2 681 365 ![]() |
Tisztelt Vatera!
Elutaltam 2021.12.15.-n 100 ft aktiválási díjat , ami meg is jelent az egyenlegemen. Kérdésem, mikor kapok korlátlan hozzáférést a Vatera funkcióihoz ? Esetleg kell valamit még csinálnom? Köszönöm. Üdv Macfon76 |
|
|
![]()
Létrehozva:
#17
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
A befizetés jôv? lett îrva a sz?ml?mon, de még mindig nem rendelkezem teljes kôr? jogosults?ggal, hogy ?rulhassak b?rmilyen kategôri?ban. Legyen kedves felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a Kapcsolatfelvétel menüponton keresztül.. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2021-05-07 08:33 Azonosító: 2 673 025 ![]() |
A befizetés jôv? lett îrva a sz?ml?mon, de még mindig nem rendelkezem teljes kôr? jogosults?ggal, hogy ?rulhassak b?rmilyen kategôri?ban.
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#19
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
És írtam a kapcsolatfelvételi űrlap-ra is. És semmi választ nem kaptam. Kérem nézzék meg, hogy mi a probléma. Köszönöm. Az ügyfélszolgálat január 7-én megválaszolta a levelét. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#20
|
|
![]() Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 32 135 Regisztrált: 2008-03-25 15:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 ![]() |
Egy számlám van. Csak egyet tudok megadni, és igen ugyanaz ![]() Mi az az ÜSZ? Legyen kedves írja le pontosan. Nem mindenki tudja itt a kódszavakat. Köszönöm. ÜSZ=ügyfélszolgálat, a kapcsolatfelvételen keresztül lehet velük érintkezésbe lépni, ezek szerint ez megtörtént. Küldtek egy ilyen e-mail ezen tárgynévvel:(az egész mailt ide nem tudom belinkelni) " Az általad befizetett összeg lekönyvelése és jóváírása megtörtént, köszönjük! " Erre a levélre már írtam egy választ. Erre a levélre nem érdemes válaszolni, mert automatikus. És írtam a kapcsolatfelvételi űrlap-ra is. És semmi választ nem kaptam. Kérem nézzék meg, hogy mi a probléma. Köszönöm. Erre a levélre viszont kellett, hogy érkezzen egy ticket számos levél, amivel igazolják, hogy bekerült a levél. Ez megérkezett? 36 óra a maximum, amíg válaszolnak. Ha a ticket számos levél nem jött meg, akkor érdemes még egyszer írni, mert valószínűleg nem lett véglegesítve az elküldés. -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
![]() ![]() ![]() |
Szöveges verzió | A pontos idő: 2025-02-11 16:09 |