IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

79 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Teljes Jogú Felhasználó Státusz
VateraBenz
hozzászólás Tegnap, 18:54
Létrehozva: #1


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 138
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Csabberb @ 2025-02-10 11:04) *
Kedves VateraBenz!

Magyar telefonszám van megadva, és nem is volt külföldi beállítva, nem is szándékoztam.

Köszönöm a válaszát, még mindig nem működik, de mostmár úton van az utalásom.

Kedves Csabberb!

Átküldtem a leírtakat a felelős kollégáknak, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Csabberb
hozzászólás Tegnap, 11:04
Létrehozva: #2


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2025-02-09 13:13
Azonosító: 2 744 272



IDÉZET(VateraBenz @ 2025-02-09 19:47) *
Tisztelt Csabberb!

Ez akkor hiba, ha egyébként NEM külföldi számot szeretne megadni. Ha viszont igen, akkor legyen kedves az üzenetben leírtak szerint eljárni.


Kedves VateraBenz!

Magyar telefonszám van megadva, és nem is volt külföldi beállítva, nem is szándékoztam.

Köszönöm a válaszát, még mindig nem működik, de mostmár úton van az utalásom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2025-02-09 19:47
Létrehozva: #3


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 138
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Csabberb @ 2025-02-09 13:17) *
Üdv!

Találkozott már valaki olyan hibával, hogy a simplepayes felületen mikor rákattintana az ellenőrzésre az ÁSZF elfogadása után, visszadobja az alap felhasználói felületre egy piros hibakóddal, ami azt írja, hogy a telefonszám külföldire való lecseréléséhez kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Ez a hiba több mint egy hete van nálam, nem tudok teljes jogú felhasználóvá válni ezáltal, ami nagyon frusztráló.
Válaszokat előre is köszönöm!

Tisztelt Csabberb!

Ez akkor hiba, ha egyébként NEM külföldi számot szeretne megadni. Ha viszont igen, akkor legyen kedves az üzenetben leírtak szerint eljárni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Csabberb
hozzászólás 2025-02-09 13:17
Létrehozva: #4


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2025-02-09 13:13
Azonosító: 2 744 272



Üdv!

Találkozott már valaki olyan hibával, hogy a simplepayes felületen mikor rákattintana az ellenőrzésre az ÁSZF elfogadása után, visszadobja az alap felhasználói felületre egy piros hibakóddal, ami azt írja, hogy a telefonszám külföldire való lecseréléséhez kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Ez a hiba több mint egy hete van nálam, nem tudok teljes jogú felhasználóvá válni ezáltal, ami nagyon frusztráló.
Válaszokat előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2025-02-02 22:20
Létrehozva: #5


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 138
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(OdorLorka @ 2025-02-02 10:56) *
Sziasztok!Találkozott már valaki azzal a problémával,hogy átutalta a kauciós 100 forintot a megadott Big2Platform számlájára meg is kapta az ezt megerősítő mailt,mégsem tud eladni,mert mindig ez jelenik meg: "Jelenlegi státuszod ellenőrzött felhasználó, így kizárólag a Szolgáltatás, Állás, Ingatlan és egyes Jármű kategóriáinkban hirdethetsz.

A Vatera teljes körű használatához, vagyis ahhoz, hogy további kategóriákban is hirdethess teljes jogú felhasználóvá kell válnod bankszámlaszámod ellenőrzésével. A státusz megszerzéséhez kattints ide. "

Tisztelt OdorLorka!

Legyen kedves ebben a topikban visszaolvasni vagy felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OdorLorka
hozzászólás 2025-02-02 10:56
Létrehozva: #6


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2025-02-02 10:45
Azonosító: 2 743 672



Sziasztok!Találkozott már valaki azzal a problémával,hogy átutalta a kauciós 100 forintot a megadott Big2Platform számlájára meg is kapta az ezt megerősítő mailt,mégsem tud eladni,mert mindig ez jelenik meg: "Jelenlegi státuszod ellenőrzött felhasználó, így kizárólag a Szolgáltatás, Állás, Ingatlan és egyes Jármű kategóriáinkban hirdethetsz.

A Vatera teljes körű használatához, vagyis ahhoz, hogy további kategóriákban is hirdethess teljes jogú felhasználóvá kell válnod bankszámlaszámod ellenőrzésével. A státusz megszerzéséhez kattints ide. "
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-07-04 21:23
Létrehozva: #7


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 138
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Kona230 @ 2024-07-04 14:36) *
T. Ügyfél szolgálat!

kb 3 hete probálom megkapni a teljes eladói státsuzt, de hiába. Elöször én rontottam el, a számlaszám helyett a kártyám számát adtam meg, ezt javitottam is utólag. Majd biztos ami biztos alapon mégegyszer elutaltam a 100 Ft-ot. A rendszerük mindkét alkalommal levette a számlaszámról, tudta ellenőrizni azt. Azóta semmi és semmi és semmi. Írtam az ügyfél szolgálatnak, válasz az volt, hogy folyamatban van. Ennek is kb 5 napja.

Már elnézést kérek, ez teljes képtelenség, hogy ennyire lassan és rugalmatlanul menjen egy ilyen folyamat, az eredmény az, hogy kb 3 hete proóbálkozom és semmi.

Értékelném, ha végre megkapnám az eldói státuszt.

Tisztelt Kona230!

A három eddigi levélváltás közül az utolsóra - az itteni hozzászólása előtt - ma délben kapott utoljára választ. Ebben részletes magyarázattal megtalálható, hogy miért nem kapta meg a TJF státuszt két utalás után sem. A probléma továbbra is önnél van, legyen kedves a leírtaknak megfelelően eljárni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kona230
hozzászólás 2024-07-04 14:36
Létrehozva: #8


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2024-07-04 14:30
Azonosító: 2 733 026



T. Ügyfél szolgálat!

kb 3 hete probálom megkapni a teljes eladói státsuzt, de hiába. Elöször én rontottam el, a számlaszám helyett a kártyám számát adtam meg, ezt javitottam is utólag. Majd biztos ami biztos alapon mégegyszer elutaltam a 100 Ft-ot. A rendszerük mindkét alkalommal levette a számlaszámról, tudta ellenőrizni azt. Azóta semmi és semmi és semmi. Írtam az ügyfél szolgálatnak, válasz az volt, hogy folyamatban van. Ennek is kb 5 napja.

Már elnézést kérek, ez teljes képtelenség, hogy ennyire lassan és rugalmatlanul menjen egy ilyen folyamat, az eredmény az, hogy kb 3 hete proóbálkozom és semmi.

Értékelném, ha végre megkapnám az eldói státuszt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2023-09-19 21:32
Létrehozva: #9


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 138
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lutkati @ 2023-09-18 14:34) *
Üdv!

Végigcsináltam a teljes jogú felhasználó kategóriához szükséges folyamatot, mégsem választhatom hirdetés feladásnál a "Könyv" kategóriát.
Utánanéznének, hogy miért nem lehetséges ez?
Köszönöm!

Tisztelt lutkati!

A számlaszámot már felhasználta egy másik felhasználói fióknál és ott meg is kapta a TJF státuszt. Javasoljuk, hogy azt a nevet használja eladásra. Ha esetleg nem tud ott belépni, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és segítenek.

A másik lehetőség, hogy ennél a fióknál másik számlaszámról indítja el a TJF ellenőrzést. Ez esetben viszont előtte rögzítse a személyes adatai közt a számlaszámot, mert a rendszer csak akkor tudja elvégezni az ellenőrzést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lutkati
hozzászólás 2023-09-18 14:34
Létrehozva: #10


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2023-09-18 14:30
Azonosító: 2 714 808



Üdv!

Végigcsináltam a teljes jogú felhasználó kategóriához szükséges folyamatot, mégsem választhatom hirdetés feladásnál a "Könyv" kategóriát.
Utánanéznének, hogy miért nem lehetséges ez?
Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2022-04-14 19:35
Létrehozva: #11


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 138
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(chamoyo @ 2022-04-13 17:01) *
Tisztelt Vatera!
Elutaltam 100 ft aktiválási díjat , ami Március 30-án meg is jelent az egyenlegemen.
Azóta is csak várakozom.
Ha a hirdetésfeladásra kattintok, csak a két fajta ellenőrzési mód között tudok választani, hirdetést feladni nem.
Köszönöm.
Üdvözlettel: chamoyo

Tisztelt chamoyo!

Az utalás célja a személyes menüjében rögzített bankszámlaszám ellenőrzése.
Ön viszont nem adott meg az adatai közt számlaszámot, így értelemszerűen a rendszer nem is tudta azt ellenőrizni.
Legyen kedves felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chamoyo
hozzászólás 2022-04-13 16:01
Létrehozva: #12


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2022-04-13 15:51
Azonosító: 2 683 868



Tisztelt Vatera!
Elutaltam 100 ft aktiválási díjat , ami Március 30-án meg is jelent az egyenlegemen.
Azóta is csak várakozom.
Ha a hirdetésfeladásra kattintok, csak a két fajta ellenőrzési mód között tudok választani, hirdetést feladni nem.
Köszönöm.
Üdvözlettel: chamoyo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2022-02-17 22:31
Létrehozva: #13


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 138
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(nyilasi @ 2022-02-17 18:04) *
Jó estét.Szeretnék hirdetést feladni de nem engedi a rendszer .Mi a teendőm ??kell e fizetnem ahhoz hogy hirdetést tudjak feladni.Válaszát köszönöm.Üdv nyilasi

Tisztelt nyilasi!

Mit ért azon, hogy nem engedi? Teljes jogú felhasználóként tud termékeket feltölteni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nyilasi
hozzászólás 2022-02-17 18:04
Létrehozva: #14


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2016-11-12 10:02
Azonosító: 2 413 660



Jó estét.Szeretnék hirdetést feladni de nem engedi a rendszer .Mi a teendőm ??kell e fizetnem ahhoz hogy hirdetést tudjak feladni.Válaszát köszönöm.Üdv nyilasi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2021-12-16 19:14
Létrehozva: #15


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 138
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Macfon76 @ 2021-12-16 09:05) *
Tisztelt Vatera!
Elutaltam 2021.12.15.-n 100 ft aktiválási díjat , ami meg is jelent az egyenlegemen.
Kérdésem, mikor kapok korlátlan hozzáférést a Vatera funkcióihoz ?
Esetleg kell valamit még csinálnom?
Köszönöm.
Üdv Macfon76

Tisztelt Macfon76!

Ön már megkapta a TJF státuszt, nincs további tennivalója.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macfon76
hozzászólás 2021-12-16 09:05
Létrehozva: #16


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2021-12-16 08:59
Azonosító: 2 681 365



Tisztelt Vatera!
Elutaltam 2021.12.15.-n 100 ft aktiválási díjat , ami meg is jelent az egyenlegemen.
Kérdésem, mikor kapok korlátlan hozzáférést a Vatera funkcióihoz ?
Esetleg kell valamit még csinálnom?
Köszönöm.
Üdv Macfon76


Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2021-05-08 21:17
Létrehozva: #17


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 138
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Client:e0c662 @ 2021-05-07 08:36) *
A befizetés jôv? lett îrva a sz?ml?mon, de még mindig nem rendelkezem teljes kôr? jogosults?ggal, hogy ?rulhassak b?rmilyen kategôri?ban.

Legyen kedves felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a Kapcsolatfelvétel menüponton keresztül..


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Client:e0c662
hozzászólás 2021-05-07 08:36
Létrehozva: #18


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2021-05-07 08:33
Azonosító: 2 673 025



A befizetés jôv? lett îrva a sz?ml?mon, de még mindig nem rendelkezem teljes kôr? jogosults?ggal, hogy ?rulhassak b?rmilyen kategôri?ban.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2021-01-12 20:04
Létrehozva: #19


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 138
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Ullly7 @ 2021-01-12 16:39) *
És írtam a kapcsolatfelvételi űrlap-ra is. És semmi választ nem kaptam.
Kérem nézzék meg, hogy mi a probléma.
Köszönöm.

Az ügyfélszolgálat január 7-én megválaszolta a levelét.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2021-01-12 17:43
Létrehozva: #20


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 32 135
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Ullly7 @ 2021-01-12 16:39) *
Egy számlám van. Csak egyet tudok megadni, és igen ugyanaz smile.gif
Mi az az ÜSZ? Legyen kedves írja le pontosan. Nem mindenki tudja itt a kódszavakat. Köszönöm.

ÜSZ=ügyfélszolgálat, a kapcsolatfelvételen keresztül lehet velük érintkezésbe lépni, ezek szerint ez megtörtént.

IDÉZET(Ullly7 @ 2021-01-12 16:39) *
Küldtek egy ilyen e-mail ezen tárgynévvel:(az egész mailt ide nem tudom belinkelni)

" Az általad befizetett összeg lekönyvelése és jóváírása megtörtént, köszönjük! "

Erre a levélre már írtam egy választ.

Erre a levélre nem érdemes válaszolni, mert automatikus.

IDÉZET(Ullly7 @ 2021-01-12 16:39) *
És írtam a kapcsolatfelvételi űrlap-ra is. És semmi választ nem kaptam.
Kérem nézzék meg, hogy mi a probléma.
Köszönöm.

Erre a levélre viszont kellett, hogy érkezzen egy ticket számos levél, amivel igazolják, hogy bekerült a levél. Ez megérkezett?
36 óra a maximum, amíg válaszolnak. Ha a ticket számos levél nem jött meg, akkor érdemes még egyszer írni, mert valószínűleg nem lett véglegesítve az elküldés.



--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

79 Oldal V   1 2 3 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
9 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (9 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2025-02-11 16:09