IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

11 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Foxpost, Vatera Csomagpont
pompea
hozzászólás 2020-11-02 16:01
Létrehozva: #1


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 182
Regisztrált: 2017-01-01 15:44
Azonosító: 2 424 955



IDÉZET(Linda833 @ 2020-11-01 14:07) *
Sziasztok!

Az eladás első fázisában a termék adatokban nem enged tovább a Vatera Foxpost szállítási módnál,mert mellette van egy kis négyzet és nem tudom mit kell beírni,azt hittem az árat,de kiírja nem számot,de,hogy mit azt nem.

Az indormáció nem ad információt erről,mert szerinte nem írtam le ennél pontosan,képernyőmentést nem tudok még csinálni,egyébként pedig ennél jobban,hogy lehet

leírni,hogy Eladás - 1.fázis Termék adatok - Szállítási mód választása Vatera Foxpost és mellette üres kisnégyzet,amibe nem írja ki mi kell!


1.: Szállítás és fizetés módja: Egy konkrét szállítási mód csak egyszer adható meg ugyanannál a terméknél, tehát nincs lehetőség arra, hogy több sorban is ugyanazt a módot válaszd ki a legördülő menüből. Ha egy szállítási és fizetési módot törölni szeretnél, használd a sor jobb oldalán található Töröl gombot!
2.: Alapdíj: Az alapdíj egy termék kiszállításának kedvezmény nélküli díja. Személyes átvétel esetén nem számítható fel szállítási díj.
3.: Mennyiségi kedvezmény: (van egy kocka mező amit ha kipipálsz újabb 2 jelenik meg darabszám és ft/db) A mennyiségi kedvezménnyel meghatározhatod, hogy 2 vagy több terméket az alap szállítási díjon felül milyen költséggel tudsz szállítani.
Ha például könyveket árulsz, a kiszállítás egy kötetre 500 Ft, két kötetre azonban már csak 700 és nem 1000 Ft. Ebben az esetben állítsd be a mennyiségi kedvezménynél a darabszámot kettőre (2. db és afelettiek) és a díjat 200-ra. A második, harmadik, stb. darab vásárlása esetén így a rendszer már csak 200 Ft-ot ad darabonként az 500 Ft-os alapdíjhoz. A vevőnek 2 db könyv vásárlása esetén 500+200 Ft-os, tehát összesen 700 Ft szállítási költség jelenik meg.
4.: Értékalapú kedvezmény: (van egy kocka mező amit ha kipipálsz újabb 2 jelenik meg darabszám és ft/db) Az értékalapú kedvezmény esetében meghatározhatod, hogy egy adott vásárlási összeg elérése után, milyen engedményt adsz a szállítási költségből. Példa: Ha tőled vásárolt áruk összértéke meghaladja a 10.000 Ft-ot, akkor az adott szállítási módot ingyen biztosítod a vevők részére (benne van a termékek árában). Figyelem! A kedvezmény mindig csak az adott szállítási módhoz rendelődik hozzá (pl: ajánlott posta, előreutalás után).

Szerintem készits előre egy szállítási sablont és azt válaszd feltöltéskor: Személyes menü--> Eladás--> Eladási beállítások--> Szállítási és fizetési sablon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tkovacstunde
hozzászólás 2020-11-02 11:29
Létrehozva: #2


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2011-06-20 09:32
Azonosító: 1 530 590



Szia! A num lock billentyű nincs esteleg bekapcsolva? Oda amúgy tényleg számot (szállítási árat) tudsz csak írni. Üdv, Tünde
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linda833
hozzászólás 2020-11-01 14:07
Létrehozva: #3


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2018-09-19 12:17
Azonosító: 2 636 537



Sziasztok!

Az eladás első fázisában a termék adatokban nem enged tovább a Vatera Foxpost szállítási módnál,mert mellette van egy kis négyzet és nem tudom mit kell beírni,azt hittem az árat,de kiírja nem számot,de,hogy mit azt nem.

Az indormáció nem ad információt erről,mert szerinte nem írtam le ennél pontosan,képernyőmentést nem tudok még csinálni,egyébként pedig ennél jobban,hogy lehet

leírni,hogy Eladás - 1.fázis Termék adatok - Szállítási mód választása Vatera Foxpost és mellette üres kisnégyzet,amibe nem írja ki mi kell!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Trit0n
hozzászólás 2020-10-07 15:08
Létrehozva: #4


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2019-09-19 07:23
Azonosító: 2 656 185



IDÉZET(simikonyv @ 2020-10-05 18:17) *
Még az jutott eszembe, de bár ne lenne így: mondjuk véletlenül két csomag került egy rekeszbe (hallottunk már ilyenről), és az átvevő, akinek kinyílt először ez a rekesz, nem volt becsületes, és az övével együtt magával vitte a csomagod.


Időközben megtalálták a csomagomat, raktárban áll, kapott egy újabb számot. Ennek az új számozásnak is hétfőn lejárt a várható érkezési időpontja, ismét felhívtam őket, hogy mi újság. A hölgy azt mondta 300 csomag van előttem, amúgy is nagyméretű, az automata ahová rendeltem mindig tele van... Jobban jártam volna, ha elautózom a termékért, de több mint 3 hét alatt gyalog is háromszor megjártam volna. No more foxpost.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simikonyv
hozzászólás 2020-10-05 18:17
Létrehozva: #5


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2008-12-01 18:05
Azonosító: 328 336



IDÉZET(Trit0n @ 2020-10-04 09:20) *
Még mindig reménykedem, a csomag megérkezésével kapcsolatban, bár a türelmem, kezd elfogyni. Október 4.-e van és a szeptember 15.-én feladott csomag, még mindig csücsül a raktárban, a nyomkövető szerint. Ennyi idő alatt Kínából megjön a küldemény, nem Debrecenből! Hát mi folyik itt Gyöngyösön?!


Még az jutott eszembe, de bár ne lenne így: mondjuk véletlenül két csomag került egy rekeszbe (hallottunk már ilyenről), és az átvevő, akinek kinyílt először ez a rekesz, nem volt becsületes, és az övével együtt magával vitte a csomagod.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Trit0n
hozzászólás 2020-10-04 09:20
Létrehozva: #6


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2019-09-19 07:23
Azonosító: 2 656 185



Még mindig reménykedem, a csomag megérkezésével kapcsolatban, bár a türelmem, kezd elfogyni. Október 4.-e van és a szeptember 15.-én feladott csomag, még mindig csücsül a raktárban, a nyomkövető szerint. Ennyi idő alatt Kínából megjön a küldemény, nem Debrecenből! Hát mi folyik itt Gyöngyösön?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Trit0n
hozzászólás 2020-09-26 08:50
Létrehozva: #7


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2019-09-19 07:23
Azonosító: 2 656 185



IDÉZET(simikonyv @ 2020-09-25 22:45) *
Szerintem nagyobb eséllyel lehet a dolog mögött emberi hiba. Amikor a csomag-feltöltő ember megjelenik az 50+db csomaggal, beolvasgatja a vonalkódokat, utána még kézzel be is gépeli a nyitókódokat, és egyesével nyílogatnak ki neki is a rekeszek.

Ritkán, de előfordulhat, hogy hibázik, és véletlen nem rakja be a csomagot vagy egy rekeszbe többet rak (mivel vannak olyan üzleti ügyfelek, akik egy rekeszbe többet kapnak, így akár az is meglehet, hogy egy olyannal összefogja a tiedet). Sanszos, hogy nem abba a rekeszbe került bele, amelyikbe kéne, de ez csak találgatás. Máskülönben, ha nem a feltöltés közben történne a hiba, nem kéne jeleznie a rekesznek, hogy a tied van benne - azt nem a központban kódolják bele.

Az biztos, hogy hiába nézed a csomag státuszát, mert az már papírforma szerint lezárult. De korrektül ki szokták vizsgálni a dolgokat.


Köszönöm a választ! Akkor, jobb híján reménykedem, hogy egyszer meglesz a csomag.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simikonyv
hozzászólás 2020-09-25 22:45
Létrehozva: #8


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2008-12-01 18:05
Azonosító: 328 336



IDÉZET(Trit0n @ 2020-09-25 20:28) *
Sziasztok!

Fura eset történt velem a minap. Szerdán este fél tízkor kaptam egy sms-t, a csomagom megérkezett az automatába. Másnap (IX. 24) elballagtam az automatához, beírtam a megadott kódot, a rekesz ajtó nyílt is - és ott ért a meglepetés, a rekesz üres mint az egyszeri Fejér megyei település kisvasútja. Hívtam legott az ügyfélszolgálatot, ahol is egy hölgy közölte velem, bizonyára informatikai hiba, majd értesítenek. Viszont a csomag követőben - mivel a rekesz ajtó kinyílt, - az "átvette" státusz szerepel... Történt már ilyen valakivel?



Szerintem nagyobb eséllyel lehet a dolog mögött emberi hiba. Amikor a csomag-feltöltő ember megjelenik az 50+db csomaggal, beolvasgatja a vonalkódokat, utána még kézzel be is gépeli a nyitókódokat, és egyesével nyílogatnak ki neki is a rekeszek.

Ritkán, de előfordulhat, hogy hibázik, és véletlen nem rakja be a csomagot vagy egy rekeszbe többet rak (mivel vannak olyan üzleti ügyfelek, akik egy rekeszbe többet kapnak, így akár az is meglehet, hogy egy olyannal összefogja a tiedet). Sanszos, hogy nem abba a rekeszbe került bele, amelyikbe kéne, de ez csak találgatás. Máskülönben, ha nem a feltöltés közben történne a hiba, nem kéne jeleznie a rekesznek, hogy a tied van benne - azt nem a központban kódolják bele.

Az biztos, hogy hiába nézed a csomag státuszát, mert az már papírforma szerint lezárult. De korrektül ki szokták vizsgálni a dolgokat.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Trit0n
hozzászólás 2020-09-25 20:28
Létrehozva: #9


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2019-09-19 07:23
Azonosító: 2 656 185



Sziasztok!

Fura eset történt velem a minap. Szerdán este fél tízkor kaptam egy sms-t, a csomagom megérkezett az automatába. Másnap (IX. 24) elballagtam az automatához, beírtam a megadott kódot, a rekesz ajtó nyílt is - és ott ért a meglepetés, a rekesz üres mint az egyszeri Fejér megyei település kisvasútja. Hívtam legott az ügyfélszolgálatot, ahol is egy hölgy közölte velem, bizonyára informatikai hiba, majd értesítenek. Viszont a csomag követőben - mivel a rekesz ajtó kinyílt, - az "átvette" státusz szerepel... Történt már ilyen valakivel?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simikonyv
hozzászólás 2020-09-25 13:12
Létrehozva: #10


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2008-12-01 18:05
Azonosító: 328 336



IDÉZET(szunda @ 2020-09-23 16:47) *
Egyszer velem is előfordult. írtam nekik, fotót küldtem, de még csak válasz sem érkezett.
Van még hová fejlődniük customer service terén (is), ezt már többször tapasztaltam smile.gif


Nem érdemes ilyenkor emaileket írogatni, az ügyfélszolgálati telefonszám 4-es gombját (műszaki bejelentés) azonnal fel szokták venni, max 20mp várakozás - ott helyben adnak eligazítást és a központból tudnak neked másik rekesz-ajtót nyitni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szunda
hozzászólás 2020-09-23 16:47
Létrehozva: #11


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2009-01-22 02:00
Azonosító: 424 254



Egyszer velem is előfordult. írtam nekik, fotót küldtem, de még csak válasz sem érkezett.
Van még hová fejlődniük customer service terén (is), ezt már többször tapasztaltam smile.gif

IDÉZET(pompea @ 2020-09-21 19:08) *
Előfordult már valakivel?

Ma csomagautomata feladásnál a kinyíló rekeszben volt már bent egy csomag!?
Jeleztem a Foxpost-nak e-mail-ben, küldtem képeket is!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
pompea
hozzászólás 2020-09-21 19:08
Létrehozva: #12


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 182
Regisztrált: 2017-01-01 15:44
Azonosító: 2 424 955



Előfordult már valakivel?

Ma csomagautomata feladásnál a kinyíló rekeszben volt már bent egy csomag!?
Jeleztem a Foxpost-nak e-mail-ben, küldtem képeket is!

A hozzászólást -pompea- szerkesztette a következő időpontban: 2020-09-21 19:09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tkovacstunde
hozzászólás 2020-09-21 12:19
Létrehozva: #13


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2011-06-20 09:32
Azonosító: 1 530 590



Sziasztok! FoxPost árváltozás október 5-től!
https://blog.vatera.hu/2020/09/17/foxpost-a...-oktober-5-tol/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambino98
hozzászólás 2020-02-24 12:21
Létrehozva: #14


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-08-15 05:41
Azonosító: 1 540 961



Tisztelt Vatera és Eladótársak!
Először meglepődtem, most már felháborodtam a foxpost automata csomagára miatt.
Nyíregyházára, a Korzónál lévő automatába küldtem csomagomat és a megszokott 699 Ft-os vater ár helyett 989 FT-os ár fogadott, mivel túl gyors voltam, (mert siettem), sajnos kifizettem az emelt árat, de gondoltam, majd ma, hétfőn a foxpostot felhívom és orvosoljuk a problémát. Ez meg is történt, már mint felhívtam a foxpost ügyfélszolgálatot ahol a hölgy azt mondta, hogy a Nyíregyháza Korzó foxpost LISTAÁRAS, ezért drágább a feladás. Kérdeztem, hogy és ez a szállításrendeléskor miért nem derül ki??? Mert a VATERAFUTÁR foxpost áraknál az S méretű csomag 699 Ft és ott meg sincs említve a LISTAÁR kitétel. Elmondtam a az ügyintézőnek, hogy félre vagyunk vezetve, mert a szállítás rendelésnél sem jelenik meg, hogy listaár!!!!!!!!!!!!!! Kérlek Benneteket segítsetek!! Ti hogy látjátok ezt a problémát? Üdv. Anikó

IDÉZET(reesea8 @ 2019-11-20 19:31) *
Furcsa, h 549Ft helyett csak 599Ft-ért lehet feladni az xs csomagot. Ezt még elnéztem volna! Azt azonban nem hagyhatom szó nélkül, h a mai napon feladott ugyancsak xs csomagért 990Ft-ot fizettem, nem kiemelt listaáras pontra küldtem! Az eladott termékeimnél kattintottam a vaterafutárra, tehát nem "külsős" csomag volt! Felháborító!!


Üdv! Ugyanezt tapasztaltam, de eddig nem csak most 2 napja!!!
Telefonon próbáltam szót érteni a foxpost ügyfélszolgálattal, de nem sikerült. Kértem, hogy NE VEZESSÉK FÉLRE a Vaterafutár foxpost szállítást rendelőket!!!!

Elmondtam az ügyintéző hölgynek, hogy amikor a vaterafutár oldalon szállítást rendelek és kiválasztom, hogy hová kérem a szállítást, NINCS OTT, hogy LISTAÁR!!!
Nagyon nincs ott.
Ha tudnám, ide képernyőfotóznám Nektek is kedves Eladótársak.
Nekik megtettem és a ha nem korrigálnak korrektül, akkor a fogyasztóvédelemnek is írok.

A hozzászólást -bambino98- szerkesztette a következő időpontban: 2020-02-24 12:15
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandy-74
hozzászólás 2020-01-28 11:08
Létrehozva: #15


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2020-01-26 22:39
Azonosító: 2 658 916



IDÉZET(pompea @ 2020-01-28 03:43) *
Automatából-Automatába nem kell etikett, de tehetsz rá!
Vatera ügyfélszolgálat tudja törölni és újrarendelheted a futárt az eladott terméknél (személyes menü / eladás / eladott / vaterafutár rendelés)!


Remélem akkor most már meg tudom oldani!
Köszönöm szépen a segítséget! Nagyon kedvesek vagytok! good2.gif

A hozzászólást -sandy-74- szerkesztette a következő időpontban: 2020-01-28 11:09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pompea
hozzászólás 2020-01-28 04:43
Létrehozva: #16


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 182
Regisztrált: 2017-01-01 15:44
Azonosító: 2 424 955



IDÉZET(sandy-74 @ 2020-01-27 18:19) *
Elmentem az automatához megpróbáltam, de nem fogadja el a 9 számjegyű kódot, azt írja hibás. 8 vagy 13 jegyűt kér. Amúgy etikettem sincs a csomaghoz, úgyhogy az egész valahogy nem jó.
EZT A KÓDOT NEM LEHET TÖRÖLNI??? Ezzel a kóddal nem megyek semmire!

Automatából-Automatába nem kell etikett, de tehetsz rá!
Vatera ügyfélszolgálat tudja törölni és újrarendelheted a futárt az eladott terméknél (személyes menü / eladás / eladott / vaterafutár rendelés)!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandy-74
hozzászólás 2020-01-27 19:19
Létrehozva: #17


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2020-01-26 22:39
Azonosító: 2 658 916



IDÉZET(pompea @ 2020-01-27 11:16) *
Az automatánál a Vatera csomagfeladást válaszd?!
És írd be a 9 jegyű számsort!


Elmentem az automatához megpróbáltam, de nem fogadja el a 9 számjegyű kódot, azt írja hibás. 8 vagy 13 jegyűt kér. Amúgy etikettem sincs a csomaghoz, úgyhogy az egész valahogy nem jó.
EZT A KÓDOT NEM LEHET TÖRÖLNI??? Ezzel a kóddal nem megyek semmire!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pompea
hozzászólás 2020-01-27 12:16
Létrehozva: #18


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 182
Regisztrált: 2017-01-01 15:44
Azonosító: 2 424 955



IDÉZET(sandy-74 @ 2020-01-27 08:49) *
Igen a termék eladásnál megrendeltem a vaterafutárt és kaptam egy 9 jegyű kódot, de az automata 8 vagy 13 jegyű kódot kér, ezt nem fogadja el. Ezért szerettem volna megpróbálni itt, de akkor ezek szerint nem lehet. Azt a kódot már nem lehet visszavonni vagy törölni? Mert a másik megoldás sokkal egyszerűbb, úgy látom.

Az automatánál a Vatera csomagfeladást válaszd?!
És írd be a 9 jegyű számsort!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandy-74
hozzászólás 2020-01-27 09:49
Létrehozva: #19


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2020-01-26 22:39
Azonosító: 2 658 916



IDÉZET(szunda @ 2020-01-26 22:26) *
A legördülő menüből csak azokat az eladásokat tudod betölteni, amihez nem rendeltél még szállítást (kivéve, ha postán maradó ajánlott).
Azt írod, megkaptad a kódot, akkor nyilván már megrendelted a foxpost feladást, ezért nem töltődik be már az a termék.
El kell menni a csomaggal és a kóddal a terminálhoz, ott beütöd a feladási kódot, kifizeted a díjat kártyával, kinyílik az ajtó, és beteszed a terméket.




Igen a termék eladásnál megrendeltem a vaterafutárt és kaptam egy 9 jegyű kódot, de az automata 8 vagy 13 jegyű kódot kér, ezt nem fogadja el. Ezért szerettem volna megpróbálni itt, de akkor ezek szerint nem lehet. Azt a kódot már nem lehet visszavonni vagy törölni? Mert a másik megoldás sokkal egyszerűbb, úgy látom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szunda
hozzászólás 2020-01-26 23:26
Létrehozva: #20


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2009-01-22 02:00
Azonosító: 424 254



A legördülő menüből csak azokat az eladásokat tudod betölteni, amihez nem rendeltél még szállítást (kivéve, ha postán maradó ajánlott).
Azt írod, megkaptad a kódot, akkor nyilván már megrendelted a foxpost feladást, ezért nem töltődik be már az a termék.
El kell menni a csomaggal és a kóddal a terminálhoz, ott beütöd a feladási kódot, kifizeted a díjat kártyával, kinyílik az ajtó, és beteszed a terméket.



IDÉZET(sandy-74 @ 2020-01-26 21:55) *
Sziasztok!
Még nem adtam fel FOXPOST csomagautomatán keresztül csomagot, segítséget szeretnék kérni. Eljutottam addig, hogy megkaptam a kódot amit majd be kell ütni az automatába.
Az a gondom, hogy bemegyek a vaterafutár rendelésbe, bejelentkezek és Foxpost csomag automatába belépek, de valamiért azt a terméket amit szeretnék feladni, nem teszi a listába és nem tudom betölteni. Ha pedig nem úgy választom ki eladást a legördülő menüből és töltöm be annak adatait, akkor a megrendeléshez a nem vaterás ár fog hozzárendelődni!
Vajon miért nincs a listában és hogyan tudom oda varázsolni??
Kérlek segítsetek, mert a vevő már várja a csomagját, már rég kifizette!!!
Előre is köszönöm a segítséget!

Andi

Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Oldal V   1 2 3 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2020-11-29 10:55