Saját aszisztens
Üdvözöllek a Fórumban!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Létrehozva:
#1
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2010-01-13 05:31 Azonosító: 936 906 ![]() |
Több Easybox automatában többszöri próbálkozásra kártyaérintéssel sikertelen volt a csomagfeladásom. Másnap is csak kártyabehelyezéssel tudtam feladni. Pár nap múlva egy futár sérült csomagolással visszahozta. A ráragasztott címkén szerepelt a címzett, de ő hozzá nem jutott el és semmilyen értesítést nem kapott róla.
Telefonon érdeklődtem a miértekről, de nem tudták egyik kérdésemet sem megválaszolni. Fényképekkel és kérdésekkel ellátott reklamációt írtam a cégnek, de 48 óra alatt nem sikerült válaszolniuk. Ma telefonon újra reklamáltam. Most már arra sem kaptam választ, hogy 2 nap alatt miért nem reagáltak a problémámra. Az ügyfélszolgálatos hölgy megígérte, hogy továbbítja az illetékeseknek, és még a mai nap folyamán megkeresnek. A konkurencia (MPL? Foxpost) menet közben is értesít a csomag útjáról. Itt ilyen szolgáltatást nem tapasztaltam. Nem is olyan gyorsak, mint vetélytársaik. A céget, mint postázási lehetőséget, töröltem a profilomból. Megbízhatatlanok, senkinek sem ajánlom. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#2
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 3 Regisztrált: 2019-10-04 19:03 Azonosító: 2 656 448 ![]() |
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#3
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 3 Regisztrált: 2019-10-04 19:03 Azonosító: 2 656 448 ![]() |
Január 16-án tettem Easybox automatába a csomagot, semmi hír róla! Ma január 25. van
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#4
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 4 Regisztrált: 2010-10-22 10:10 Azonosító: 1 406 192 ![]() |
2 napja küldtem egy csomagot el, sajnos csak most olvasom a hozzászólásokat, töröltem is a küldési lehetőségek közül az Easyboxot. M-es méretű csomagot adtam fel, a díja 1080ft, mégis az automata 1580ft-ot kért. Feladtam, már nem akartam vacakolni vele. Remélem odaér. Szégyen ez az egész. Ügyfélszolgálatnak írtam, hogy mégis mi ez? Semmi válasz. Nem ajánlom senkinek, kerüljétek! Egy Adrienn nevű hölgy írt az ügyfélszolgálattól, hogy amennyiben fennáll még a probléma, küldjem el munkatársuk emailcímére. Majd megadta a saját emailcímét. ![]() |
|
|
![]()
Létrehozva:
#5
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2013-01-29 16:04 Azonosító: 1 978 934 ![]() |
2 napja küldtem egy csomagot el, sajnos csak most olvasom a hozzászólásokat, töröltem is a küldési lehetőségek közül az Easyboxot. M-es méretű csomagot adtam fel, a díja 1080ft, mégis az automata 1580ft-ot kért. Feladtam, már nem akartam vacakolni vele. Remélem odaér. Szégyen ez az egész. Ügyfélszolgálatnak írtam, hogy mégis mi ez? Semmi válasz. Nem ajánlom senkinek, kerüljétek! SAJNOS ÉN IS UGYAN ÍGY JÁRTAM. M-ES CSOMAG HELYETT L-ES CSOMAG DÍJAT SZÁMOLTA FEL. ÜGYFÉLSZOLGÁLATRA ÍRTAM, SEMMI VÁLASZ. TÖRÖLTEM A SZÁLLÍTÁSI MÓDOK KÖZÜL:( |
|
|
![]()
Létrehozva:
#6
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 7 Regisztrált: 2013-12-12 15:55 Azonosító: 2 090 054 ![]() |
Nem látszódik a díjtáblázatban az Easybox áraí !
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#7
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 4 Regisztrált: 2010-10-22 10:10 Azonosító: 1 406 192 ![]() |
2 napja küldtem egy csomagot el, sajnos csak most olvasom a hozzászólásokat, töröltem is a küldési lehetőségek közül az Easyboxot.
M-es méretű csomagot adtam fel, a díja 1080ft, mégis az automata 1580ft-ot kért. Feladtam, már nem akartam vacakolni vele. Remélem odaér. Szégyen ez az egész. Ügyfélszolgálatnak írtam, hogy mégis mi ez? Semmi válasz. Nem ajánlom senkinek, kerüljétek! |
|
|
![]()
Létrehozva:
#8
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2022-12-30 07:11 Azonosító: 2 690 926 ![]() |
Csak egyetlen kérdésem lenne kedves Vatera, hogyan tudod támogatni ezt a középkori színvonalú szolgáltatást, mint amilyen az Easybox(vicces a név, mert minden csak nem easy.)? Feltételeztem, hogy egy profi szolgáltatás az easybox, ezért választottam. Ma már tudom, hogy net tele van panasszal, el kellene gondolkodni, hogy érdemes-e egy ilyen céggel lerontani a Vatera színvonalát. A Foxpost automata másfél nap alatt vitte el a csomagot a-tól B-ig. Ezt kellene mindenkitől elvárni. Fogyasztó védelmet jövő évben értesíteni fogom az easybox borzalomról.
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#9
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 7 Regisztrált: 2013-12-12 15:55 Azonosító: 2 090 054 ![]() |
Eddig többször vetten már át csomagot az easybox automatából.
1 vaterásat, 3 emag felületen rendeltet. Mindegyik esetben közös volt, hogy akkor jött értesítés, amikor bekerült az easyboxba. Feladásnál, csak egyszer, amikor maga az emag forgalmazta az adott terméket. Ahogy utánajártam, a címzett nem is kap értesítést a feladásról, csak az átvételhez szükséges nyitókódot. Ha mi vagyunk az eladók, akkor nekünk kell figyelni arra, hogy elküldjük a vevőnek a követéshez használatos azonosítót. Az már egy más kérdés, hogy miért nem lehet az emag felületen valamennyi terméket az automatába kérni, ha egyébként beleférne.... Üdv, 6 napja adtam föl csomagot Easybox automatával. A címzett még nem kapott értesítést, pedig helyesen jártam el. Járt már így valaki, vagy ez a 6 nap még normálisnak mondható? Előre is köszönöm a válaszokat! |
|
|
![]()
Létrehozva:
#10
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 2 Regisztrált: 2009-10-17 15:28 Azonosító: 798 774 ![]() |
Szervusztok! Én is mérhetetlenül csalódott és elégedetlen vagyok, mert az egy hete az easybox-ban elhelyezett csomagom még 7 nap után sem került kivételre a feladási rekeszből. Az általános szerződési feltételekben nincs rögzítve vállalt kézbesítési határidő, így nem lehet mit számonkérni a szolgáltatón. A Vatera felületén a kitöltött címirat sem érhető el utólag, nincs kattintható megrendelt Vaterafutár link az eladások menüben. Nagyon örültem az újonnan nyílt lehetőségnek, mert sok vevőm szívesen kapná a csomagot easybox automatán keresztül, viszont ezekkel a feltételekkel számomra ez egy elégtelen szolgáltatás. A Vatera ügyfélszolgálata nem tud segíteni reklamációkezelésben, mert ők csak közvetítik a szolgáltatást és azt javasolják, hogy panasz esetén az eladó vegye fel a kapcsolatot a sameday-el, mert ők sem tudnak többet a szállítási feltételekről. A többi Vaterafutár (például Foxpost-Vatera, MPL-Vatera rendszerkimaradás) esetén, ha közvetetten is, de mindig segített a Vatera ügyfélszolgálata, így meglepő számomra, hogy ebben az esetben nincs Vaterás támogatás.
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#11
|
|
Lelkes újonc ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 213 Regisztrált: 2017-01-01 14:44 Azonosító: 2 424 955 ![]() |
Üdv! Én sem kaptam értesítést a nekem küldött csomag sikeres feladásáról. Ha valaki tudja az Easybox csomagok nyomkövetési linkjét, kérem adja meg!. Köszönöm www.sameday.hu Pont ugyanez van nekem is, már tervezem, hogy megyek a Rendőrségre, mert más úgysincs. Se én, se a címzett nem kaptam értesítést a feladásról. A nyomkövető szerint a csomagom 6 nap után még ugyanitt van, a várost nem hagyta el. Ügyfélszolgálat nulla, még ők voltak felháborodva, mikor azt se tudják megmondani hol a csomagom, nemhogy mikorra lesz kézbesítve. Így 6 nap után! Nyomkövetőjük románul ír valami zagyvaságot.... Abból amit hirdetnek magukról semmit se tudnak teljesíteni, a közelében sincsenek, egyértelmű csalás az egész, a fogyasztók megtévesztése. Nem tudom ehhez egy vaterafutár hogy adhatja a nevét, de úgy látom, van az a pénz.... Szerencse, hogy nagyon komoly médiás kapcsolataim vannak, fasza cikk lesz ebből. Hogy tört volna el a kezem, mikor ezekre kattintottam, soha többet. Sajnos nem olvastam el előtte miket írnak róluk a neten, volt akinek még 3 hét után se kézbesítették, amit feladott. Itt az országon belül! Jó lenne, ha lenne valami felügyeleti szervük ezeknek a férgeknek, vagy a vaterafutárnak valami ügyfélszolgálata, ahol kivizsgálnák ezeket, mert ez nonszensz. Az ügyfél kb tehetetlen, lehet pert indítani, rendőrségen feljelenteni, satöbbi., de semmi normális eszköz nincs a kezünkben. Várom az ötleteket, mit lehet tenni az ilyen tetvekkel. Használd Foxpost vagy MPL? Romániából elég gyorsan szállítanak Magyarországra (átlag max.: 1hét eddig). |
|
|
![]()
Létrehozva:
#12
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2013-10-23 11:14 Azonosító: 2 082 911 ![]() |
Üdv! Én sem kaptam értesítést a nekem küldött csomag sikeres feladásáról. Ha valaki tudja az Easybox csomagok nyomkövetési linkjét, kérem adja meg!. Köszönöm
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#13
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2022-12-12 21:45 Azonosító: 2 689 326 ![]() |
Üdv, 6 napja adtam föl csomagot Easybox automatával. A címzett még nem kapott értesítést, pedig helyesen jártam el. Járt már így valaki, vagy ez a 6 nap még normálisnak mondható? Előre is köszönöm a válaszokat! Pont ugyanez van nekem is, már tervezem, hogy megyek a Rendőrségre, mert más úgysincs. Se én, se a címzett nem kaptam értesítést a feladásról. A nyomkövető szerint a csomagom 6 nap után még ugyanitt van, a várost nem hagyta el. Ügyfélszolgálat nulla, még ők voltak felháborodva, mikor azt se tudják megmondani hol a csomagom, nemhogy mikorra lesz kézbesítve. Így 6 nap után! Nyomkövetőjük románul ír valami zagyvaságot.... Abból amit hirdetnek magukról semmit se tudnak teljesíteni, a közelében sincsenek, egyértelmű csalás az egész, a fogyasztók megtévesztése. Nem tudom ehhez egy vaterafutár hogy adhatja a nevét, de úgy látom, van az a pénz.... Szerencse, hogy nagyon komoly médiás kapcsolataim vannak, fasza cikk lesz ebből. Hogy tört volna el a kezem, mikor ezekre kattintottam, soha többet. Sajnos nem olvastam el előtte miket írnak róluk a neten, volt akinek még 3 hét után se kézbesítették, amit feladott. Itt az országon belül! Jó lenne, ha lenne valami felügyeleti szervük ezeknek a férgeknek, vagy a vaterafutárnak valami ügyfélszolgálata, ahol kivizsgálnák ezeket, mert ez nonszensz. Az ügyfél kb tehetetlen, lehet pert indítani, rendőrségen feljelenteni, satöbbi., de semmi normális eszköz nincs a kezünkben. Várom az ötleteket, mit lehet tenni az ilyen tetvekkel. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#14
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2022-12-12 13:26 Azonosító: 2 689 246 ![]() |
Üdv,
6 napja adtam föl csomagot Easybox automatával. A címzett még nem kapott értesítést, pedig helyesen jártam el. Járt már így valaki, vagy ez a 6 nap még normálisnak mondható? Előre is köszönöm a válaszokat! |
|
|
![]() ![]() ![]() |
Szöveges verzió | A pontos idő: 2023-02-06 01:32 |