IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1386 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
niclara
hozzászólás 2024-09-16 15:52
Létrehozva: #1


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2011-08-24 18:40
Azonosító: 1 542 064



IDÉZET(VateraBenz @ 2024-09-15 21:26) *
Tisztelt niclara!

Igen komoly erőkkel küzdünk a hasonló próbálkozók ellen és ehhez nem a fórum a megfelelő felület.
Ha ilyesmit tapasztal, akkor természetesen ne válaszoljon és főleg ne kattintson a linkre.
A bejelentést pedig a Kapcsolatfelvételen keresztül kell mindig megtenni, mert akkor jut el a leggyorsabban közvetlenül a biztonsági részlegünkhöz.




Tisztelt VateraBenz!

Rendben, megértettem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-09-15 21:26
Létrehozva: #2


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(niclara @ 2024-09-15 17:20) *
Tisztelt Vatera!

Ma találkoztam a vaterán először adathalász próbálkozással. ...

Tisztelt niclara!

Igen komoly erőkkel küzdünk a hasonló próbálkozók ellen és ehhez nem a fórum a megfelelő felület.
Ha ilyesmit tapasztal, akkor természetesen ne válaszoljon és főleg ne kattintson a linkre.
A bejelentést pedig a Kapcsolatfelvételen keresztül kell mindig megtenni, mert akkor jut el a leggyorsabban közvetlenül a biztonsági részlegünkhöz.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
niclara
hozzászólás 2024-09-15 17:20
Létrehozva: #3


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2011-08-24 18:40
Azonosító: 1 542 064



IDÉZET(fatatesz @ 2024-05-03 18:13) *
Üdv , első eladásom lett volna az oldalon , de valószínüleg belefutottam egy adathalászba ... kaptam egy email-t amiben ez állt -

"Termékét sikeresen eladtuk!

Már majdnem kész a megállapodás megkötése! A termék vásárlási és szállítási folyamata jelenleg folyamatban van hálózatunkon belül. Erősítse meg eladását a kijelölt gomb aktiválásával, és hatékonyan átirányítjuk a megrendelés-megerősítő oldalunkra. Figyelmesen kövesse az oldalon található irányelveket, hogy garantálja a sikeresen eladott termék pontos kifizetését."

Sajnos rányomtam a linkre " A vásárlási folyamat lezárása " gombra . Bejelentkeztem az otp internetbankomba ( én a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) , ja ) ami után nem történt semmi , csak arra hivatkozott egy szöveg , hogy muszáj ugyan annyi összegnek lennie a kártyámon amennyi összegért megvették a terméket ( nekem pár ezer forintom van a kártyán) . Használjak másik kártyát -
Természetesen megváltoztattam a a bejelentkezési kódom 5 perc múlva mire rájöttem ez nem valós , mind a vaterán , illetve az OTP bank rendszerben is .

Mi a teendőm most ... ? Köszönöm.


Tisztelt Vatera!

Ma találkoztam a vaterán először adathalász próbálkozással. Megkaptam a megrendeléssel kapcsolatos emailt. A vásárló adatai szokatlanok, külföldi telefonszám, eltérő lakáscím, és szállítási cím.
Vevő neve: Kis Nándor
Vevő felhasználóneve: eqfhg2(0)
E-mail cím: [email protected]
Telefon: 00447950624059
Szállítási és számlázási adatok
Név: Kis Nándor
Cím: Belezna
Csavargyár út 142
8855
Telefon: 00447950624059
E-mail: [email protected]
Megjegyzés: -
A MEGRENDELÉS ADATAI
A rendelés azonosítója: 24794921
1. Termék neve: Új FERREX Pro Brushless Premium 40V 2.5Ah 60Nm akkus fúró akkumulátoros ütvefúró
Termék kódja: 3340589276
Termék linkje: https://www.vatera.hu//uj-ferrex-pro-brushl...3340589276.html
Egységár: 35 999 Ft/db
Darabszám: 1 db
Összesen: 35 999 Ft
RENDELÉS ÖSSZESÍTÉSE:
Termékek értéke: 35 999 Ft
Szállítási mód: Foxpost parcel terminal (prepaid via bank transfer)
Átvétel az alábbi automatánál:
Berettyóújfalu Coop, 4100 Berettyóújfalu, Tardy utca 25. (HU748 számú kültéri automatánk az áruház bejáratától jobbra, a lépcső mellett található.)
Ide kattintva tudod megrendelni a szállítást ?
Szállítási díj: 1 339 Ft
FIZETENDŐ VÉGÖSSZEG: 37 338 Ft

Ezt követően újabb email érkezett:

FoxPost'Küldemény létrehozása <[email protected]>
14:38 (3 órával ezelőtt)
címzett: én

Egy felhasználónk kérte az Ön tárgyainak kézbesítését, kérjük, engedélyezze a szállítást.

A folyamat sikeres befejezéséhez szükségünk van a megerősítésre. Ehhez használja a gombot. Ha bármilyen probléma merül fel, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a technikai támogatási csevegőn keresztül, amely a megerősítő oldalon található.

Jelentkezés az utolsó lépésre

A gombot megnyomva Belépés az Új OTP Internetbank fiókba. Innentől ismerős volt nekem, a Jófogáson már futottam bele adathalászba. Mivel nem volt új Internet bankfiókom, regisztrálni kezdtem anno, és szépen kicsalták tőlem a bankkártya adataimat. Akkor nagyon sürgősen le kellett tiltatnom a bankkártyámat. Most addig szerencsére nem jutottam el. A felhasználónak negatív értékelést adtam, letiltottam, és írtam a Vatera Ügyfélszolgálatnak.

Kérem, legyenek szívesek "Adathalászat" címmel létrehozni új témát, mert a problémás felhasználók, és az adathalászat nem ugyanaz. Utóbbi bűncselekmény, és szerintem egyre gyakoribb lesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
joliejoker
hozzászólás 2024-07-16 20:18
Létrehozva: #4


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-04-19 22:40
Azonosító: 1 460 849



Segítséget szeretnék kérni!

1 Ft-os aukciókat indítottam, amiből volt ami elkelt magasabban, volt, ami 1 Ft-on ugyanazzal a licitálóval...
július 4-én jártak le, de folyamatosan töltök fel mindenfélét ugyanígy.
Majdnem egy hét volt mire írt a vevő - úgy, hogy én írtam neki, hogy kellenek-e a termékek vagy ha nem, mivel nem jelentkezett akkor újraindítom.. (Volt már pár hasonló esetem..) Nagy nehezen válaszolt, majd közölte hogy ő még most licitál pár termékemre (amik majd hó végén járnak le..), és akkor küldjem egy csomagban. MPL automatába - de hát ez már csak hab a tortán...mivel eddig 15 db terméket nyert meg, és még jópárra licitált, sok nagy méretűre is (esély nincs automatára). Megírtam neki, hogy nem küldöm egy csomagban, nem is tudnám, és nem is akarom. Nyílván nem darabonként akartam küldeni, de azért 30 terméket egy csomagba nem fogok belerakni, amiből 15 db legalább nagy méretű és törékeny is... Így megkértem, hogy a címét küldje el, és postázom a már megnyerteket, illetve hogy van pár nagy darab, amiket nem tudok egy csomagba belerakni... Szerinte inkorrekt vagyok, mert nem csomagolok egy csomagba ennyi mindent... Ma megírtam neki, hogy amennyiben a napokban nem kapok címet, újraindítom a termékeket.
Kérdésem, hogy ilyenkor értékelésnél mi a helyzet? Jelenleg 15 termékről van szó, 15 év alatt nem igazán volt negatív értékelésem, de most így lesz jópár ugye. Lehet ezzel a helyzettel valamit kezdeni? Vagy egyéb más ötlet?
Köszönöm szépen!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-06-07 21:21
Létrehozva: #5


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ageza89 @ 2024-06-07 19:41) *
Ez így OK? 1 Ft aukció, minimálár nélkül, de beírja a szövegbe, hogy X összeg alatt semmiképp sem adja oda. És nem ez az egyetlen ilyen hirdetése.

3392755643

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket. Köszönjük!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ageza89
hozzászólás 2024-06-07 19:41
Létrehozva: #6


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2024-06-07 19:29
Azonosító: 2 731 006



Ez így OK? 1 Ft aukció, minimálár nélkül, de beírja a szövegbe, hogy X összeg alatt semmiképp sem adja oda. És nem ez az egyetlen ilyen hirdetése.

3392755643
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abracadabraca
hozzászólás 2024-05-27 10:00
Létrehozva: #7


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2019-04-07 00:28
Azonosító: 2 649 945



Üdv!
Van egy kedves felhasználó, aki értékeléseiből láthatóan rendszeresen nem veszi át a termékeket. Sajnos ezt sokan csak semlegesen értékelték. Sajnos kérésére feloldottam neki a licitkorlátozást, bár ne tettem volna. Most ezt a levelet küldtem neki, elég korrekt voltam?

"Értékelései ellenére engedélyeztem Önnek a licitálást, cserébe - a hirdetésben szereplő két hetes határidőt be nem tartva - az április 29-én megnyert terméket a mai napig nem vette át. Május 3-i telefonos egyeztetésünk után egész délután hiába vártam, nem jelentkezett, nem is értesített, hogy mégsem jön. Majd egy hét múlva május 10-én pénteken este, mikor már vidéken tartózkodtam, felhívott, hogy akkor azonnal jönne. Az előre egyeztetett időpont nem ezt jelenti. Megállapodtunk a következő hétben, de akkor sem keresett, majd május 21-i levelemre válaszolva ígéretet tett a másnapi hívásra és egyeztetésre. Ezzel szemben a mai napig nem keresett. Felajánlottam, hogy a vételár elutalása esetén későbbi időpontban is átvehető a termék. Ezzel sem élt, a vételárát nem utalta át. Mindezt úgy, hogy az elmúlt 3 hétben ha megkeresett volna, 12 munkanapon tudtam volna délelőttől estig tetszőleges időpontban átvételi lehetőséget biztosítani. A továbbiakban ez nem áll módomban. Amennyiben a korábban megadott számlaszámra 2024.május 27. 20:00 óráig beérkezik a termék vételára és a csomagküldés díja, melynek áráról a vaterafutar.hu oldalon tájékozódhat az Ön által választott módozathoz, és megírja a csomagküldéshez szükséges információkat, akkor a termék postázásra kerül. Ellenkező esetben a tranzakció sikertelenül zárul, negatív értékeléssel. További kommunikáció kizárólag emailben lehetséges.
Fentiekről tájékoztatást kap a Vatera is."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2024-05-12 08:24
Létrehozva: #8


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 26
Regisztrált: 2013-05-31 20:02
Azonosító: 2 039 585



IDÉZET(VateraBenz @ 2024-05-11 21:13) *
Tisztelt Eztszeretem!

5db egyforintos eladás esetén természetesen joggal várhatja el az 5Ft megfizetését.



Tisztelt VateraBenz!
Köszönöm a válaszát! Sejtettem hogy így kellene lenni. Akkor most az utóbbi potyázásánál 10 Forintot is elmúlasztott fizetni. Nem érdekel a pénze, csak az arcátlansága zavar nagyon. Ez az ember csak arra hajt, hogy összegyűjtse ingyen az árukat. Most már csak azt nem tudom milyen értékelést adjak neki az "pofátlanságáért". Szívem szerint negatívot adnék....., de akkor jön a vissza a bosszú negatív.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-05-11 21:13
Létrehozva: #9


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Eztszeretem @ 2024-05-11 09:42) *
Szép napot az Olvasóknak!
Kérdésem az 1 Ft-os aukciókkal kapcsolatos. Van egy vevő, aki minden 1 Ft-ról indított aukcióra licitál, de soha nem ajánl többet rá, ha más is licitál. Múlt hónapban elvitt így 5 terméket 1 Ft-ért, most meg 9 db-ot. Azt szeretném tudni, hogy mivel külön-külön 1 Ft kellene e fizetnie 5 Ft-ot, vagy nem? Nem a filléreskedek, csak érdekel mi a szabály ilyen esetben. Az már lényegtelen, hogy modortalan is, unokám korú fiatalember és simán letegez.

Tisztelt Eztszeretem!

5db egyforintos eladás esetén természetesen joggal várhatja el az 5Ft megfizetését.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2024-05-11 09:42
Létrehozva: #10


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 26
Regisztrált: 2013-05-31 20:02
Azonosító: 2 039 585



Szép napot az Olvasóknak!
Kérdésem az 1 Ft-os aukciókkal kapcsolatos. Van egy vevő, aki minden 1 Ft-ról indított aukcióra licitál, de soha nem ajánl többet rá, ha más is licitál. Múlt hónapban elvitt így 5 terméket 1 Ft-ért, most meg 9 db-ot. Azt szeretném tudni, hogy mivel külön-külön 1 Ft kellene e fizetnie 5 Ft-ot, vagy nem? Nem a filléreskedek, csak érdekel mi a szabály ilyen esetben. Az már lényegtelen, hogy modortalan is, unokám korú fiatalember és simán letegez.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-05-04 19:42
Létrehozva: #11


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(caruanafabiano @ 2024-05-04 18:38) *
Tisztelt Vatera!

Eladtam egy terméket de nekem is adathalász jöhetett, amúgy meg kizárták a felhasználót.
...

Tisztelt caruanafabiano!

Továbbítottuk a leírtakat a Biztonsági részlegünknek.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caruanafabiano
hozzászólás 2024-05-04 18:38
Létrehozva: #12


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2018-11-02 13:08
Azonosító: 2 638 630



Tisztelt Vatera!

Eladtam egy terméket de nekem is adathalász jöhetett, amúgy meg kizárták a felhasználót.

Termékkód: 3374286614
Felhaszáló: mjsilverster
Újra meghirdettem a terméket, bár neki még tudtam levelet írni és van elérhetősége is. Kíváncsi lennék mi ez az adathalász üzenet és ki csinálja.

IDÉZET(caruanafabiano @ 2024-05-04 18:12) *
Tisztelt Vatera!

Eladtam egy terméket de nekem is adathalász jöhetett, amúgy meg kizárták a felhasználót.

Termékkód: 3374286614
Felhaszáló: mjsilverster
Újra meghirdettem a terméket, bár neki még tudtam levelet írni és van elérhetősége is. Kíváncsi lennék mi ez az adathalász üzenet és ki csinálja.

Közben felhívtam a telefonszámon lévő felhasználót és pont a Vaterának ír ezzel kapcsolatban. Email címe nem az övé, valószínűleg feltörhették a fiókját. Bár a Vatera biztos naplózza a belépéseket ki léphetett be bár ő elmondása szerint legalább 2 éve nem Vaterázott. Az én vásárlásomat sem ő csinálta..

A hozzászólást -caruanafabiano- szerkesztette a következő időpontban: 2024-05-04 18:39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-05-03 21:19
Létrehozva: #13


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(fatatesz @ 2024-05-03 18:13) *
Üdv , első eladásom lett volna az oldalon , de valószínüleg belefutottam egy adathalászba ... kaptam egy email-t amiben ez állt -

"Termékét sikeresen eladtuk!

Már majdnem kész a megállapodás megkötése! A termék vásárlási és szállítási folyamata jelenleg folyamatban van hálózatunkon belül. Erősítse meg eladását a kijelölt gomb aktiválásával, és hatékonyan átirányítjuk a megrendelés-megerősítő oldalunkra. Figyelmesen kövesse az oldalon található irányelveket, hogy garantálja a sikeresen eladott termék pontos kifizetését."

Sajnos rányomtam a linkre " A vásárlási folyamat lezárása " gombra . Bejelentkeztem az otp internetbankomba ( én a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) , ja ) ami után nem történt semmi , csak arra hivatkozott egy szöveg , hogy muszáj ugyan annyi összegnek lennie a kártyámon amennyi összegért megvették a terméket ( nekem pár ezer forintom van a kártyán) . Használjak másik kártyát -
Természetesen megváltoztattam a a bejelentkezési kódom 5 perc múlva mire rájöttem ez nem valós , mind a vaterán , illetve az OTP bank rendszerben is .

Mi a teendőm most ... ? Köszönöm.

Tisztelt fatatesz!

Továbbítottuk a leírtakat a Biztonsági részlegünknek. Elküldték önnek a további tudnivalókat.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fatatesz
hozzászólás 2024-05-03 18:13
Létrehozva: #14


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2024-05-03 16:53
Azonosító: 2 728 787



Üdv , első eladásom lett volna az oldalon , de valószínüleg belefutottam egy adathalászba ... kaptam egy email-t amiben ez állt -

"Termékét sikeresen eladtuk!

Már majdnem kész a megállapodás megkötése! A termék vásárlási és szállítási folyamata jelenleg folyamatban van hálózatunkon belül. Erősítse meg eladását a kijelölt gomb aktiválásával, és hatékonyan átirányítjuk a megrendelés-megerősítő oldalunkra. Figyelmesen kövesse az oldalon található irányelveket, hogy garantálja a sikeresen eladott termék pontos kifizetését."

Sajnos rányomtam a linkre " A vásárlási folyamat lezárása " gombra . Bejelentkeztem az otp internetbankomba ( én a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) , ja ) ami után nem történt semmi , csak arra hivatkozott egy szöveg , hogy muszáj ugyan annyi összegnek lennie a kártyámon amennyi összegért megvették a terméket ( nekem pár ezer forintom van a kártyán) . Használjak másik kártyát -
Természetesen megváltoztattam a a bejelentkezési kódom 5 perc múlva mire rájöttem ez nem valós , mind a vaterán , illetve az OTP bank rendszerben is .

Mi a teendőm most ... ? Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlackFish83
hozzászólás 2024-03-15 17:51
Létrehozva: #15


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 23
Regisztrált: 2010-02-24 18:48
Azonosító: 1 021 207



IDÉZET(VateraBenz @ 2024-03-11 22:04) *
Kedves BlackFish83!

Teljesen megfelelő volt az eljárás, a határidő után a megfelelő értékelés elkészítésével elállhat az adásvételtől.


Kedves VateraBenz.

Köszönöm válaszod.
Most még adtam egy utolsó esélyt, írtam még egy emailt, de nem fűzök túl sok reményt hozzá.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-03-11 22:04
Létrehozva: #16


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(BlackFish83 @ 2024-03-10 09:31) *
Kedves VateraBenz!

Az egyik feltöltött aukciómon az egyik felhasználó Február 28.-án licittel nyert.
Mivel nem jelentkezett, én március 3.-án ráírtam, hogy március 14.-ig van lehetősége átvenni a megnyert terméket. Ez részemről szabályos?
Erre a levelemre fél napon belül jött válasz, hogy kiszámíthatatlan a munkarendje, csak 1-2 nappal előtte tud szólni mikor jó neki.
Azóta nem jelentkezett, viszont itt a vaterán aktív, mert ma reggel is belépett, szóval ideje az itteni licitálásra van.

Elállhatok-e az eladástól, ha a fenti időpontig nem jelentkezik?

Kedves BlackFish83!

Teljesen megfelelő volt az eljárás, a határidő után a megfelelő értékelés elkészítésével elállhat az adásvételtől.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlackFish83
hozzászólás 2024-03-10 09:31
Létrehozva: #17


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 23
Regisztrált: 2010-02-24 18:48
Azonosító: 1 021 207



IDÉZET(VateraBenz @ 2024-02-26 21:42) *
Tisztelt ader80!

Az eladó minimum 3 napot köteles adni az adásvétel rendezésére. Felső határ nincs, ez a felek megegyezésén múlik.
Általánosságban az ajánlásunk 7 napos türelmi időről szól. Ha ez idő alatt a vevő nem rendezi a vásárlást, akkor az eladó elállhat az adásvételtől.
A vevő tehát leütés után egyoldalúan nem szabhat meg távoli fizetési határidőt, ezt Ön eladóként nem köteles elfogadni.



Kedves VateraBenz!

Az egyik feltöltött aukciómon az egyik felhasználó Február 28.-án licittel nyert.
Mivel nem jelentkezett, én március 3.-án ráírtam, hogy március 14.-ig van lehetősége átvenni a megnyert terméket. Ez részemről szabályos?
Erre a levelemre fél napon belül jött válasz, hogy kiszámíthatatlan a munkarendje, csak 1-2 nappal előtte tud szólni mikor jó neki.
Azóta nem jelentkezett, viszont itt a vaterán aktív, mert ma reggel is belépett, szóval ideje az itteni licitálásra van.

Elállhatok-e az eladástól, ha a fenti időpontig nem jelentkezik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pompea
hozzászólás 2024-02-27 04:20
Létrehozva: #18


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 234
Regisztrált: 2017-01-01 14:44
Azonosító: 2 424 955



IDÉZET(ader80 @ 2024-02-26 12:06) *
Üdv!

Megrendelés után mennyi ideig húzhatja az időt a vásárló a termék kifizetéséig? Van erre szabály?
Egy felhasználó már 7 terméket rendelt, több tízezer forint értékben és közölte, hogy csak március közepén fog fizetni. Természetesen megrendelés után, nem előtte kérdezte meg, hogy probléma-e. (Igen, az)
37 negatívval és 56 semlegessel nem igazán bízom az üzlet sikerességében.
Ezt megteheti?

Köszi!

Én megírnám neki: legyen de akkor ha már kifizetted ezt én is alkalmaznám: ugyanannyi nap késéssel fogom feladni mint amennyit én vártam a pénzre (tehát ha 30nap akkor 03.27. lenne a feladás dátuma, csak el ne felejtsem, hová is írjam fel)!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-02-26 21:42
Létrehozva: #19


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ader80 @ 2024-02-26 12:06) *
Üdv!

Megrendelés után mennyi ideig húzhatja az időt a vásárló a termék kifizetéséig? Van erre szabály?
Egy felhasználó már 7 terméket rendelt, több tízezer forint értékben és közölte, hogy csak március közepén fog fizetni. Természetesen megrendelés után, nem előtte kérdezte meg, hogy probléma-e. (Igen, az)
37 negatívval és 56 semlegessel nem igazán bízom az üzlet sikerességében.
Ezt megteheti?

Köszi!

Tisztelt ader80!

Az eladó minimum 3 napot köteles adni az adásvétel rendezésére. Felső határ nincs, ez a felek megegyezésén múlik.
Általánosságban az ajánlásunk 7 napos türelmi időről szól. Ha ez idő alatt a vevő nem rendezi a vásárlást, akkor az eladó elállhat az adásvételtől.
A vevő tehát leütés után egyoldalúan nem szabhat meg távoli fizetési határidőt, ezt Ön eladóként nem köteles elfogadni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ader80
hozzászólás 2024-02-26 12:06
Létrehozva: #20


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2013-09-30 11:39
Azonosító: 2 077 953



Üdv!

Megrendelés után mennyi ideig húzhatja az időt a vásárló a termék kifizetéséig? Van erre szabály?
Egy felhasználó már 7 terméket rendelt, több tízezer forint értékben és közölte, hogy csak március közepén fog fizetni. Természetesen megrendelés után, nem előtte kérdezte meg, hogy probléma-e. (Igen, az)
37 negatívval és 56 semlegessel nem igazán bízom az üzlet sikerességében.
Ezt megteheti?

Köszi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1386 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
50 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (50 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2024-10-09 21:21