Saját aszisztens
Üdvözöllek a Fórumban!
A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.
Problémás Felhasználók |
2024-09-16 15:52
Létrehozva:
#1
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 29 Regisztrált: 2011-08-24 18:40 Azonosító: 1 542 064 |
Tisztelt niclara! Igen komoly erőkkel küzdünk a hasonló próbálkozók ellen és ehhez nem a fórum a megfelelő felület. Ha ilyesmit tapasztal, akkor természetesen ne válaszoljon és főleg ne kattintson a linkre. A bejelentést pedig a Kapcsolatfelvételen keresztül kell mindig megtenni, mert akkor jut el a leggyorsabban közvetlenül a biztonsági részlegünkhöz. Tisztelt VateraBenz! Rendben, megértettem. |
|
|
2024-09-15 21:26
Létrehozva:
#2
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 079 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Tisztelt Vatera! Ma találkoztam a vaterán először adathalász próbálkozással. ... Tisztelt niclara! Igen komoly erőkkel küzdünk a hasonló próbálkozók ellen és ehhez nem a fórum a megfelelő felület. Ha ilyesmit tapasztal, akkor természetesen ne válaszoljon és főleg ne kattintson a linkre. A bejelentést pedig a Kapcsolatfelvételen keresztül kell mindig megtenni, mert akkor jut el a leggyorsabban közvetlenül a biztonsági részlegünkhöz. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-09-15 17:20
Létrehozva:
#3
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 29 Regisztrált: 2011-08-24 18:40 Azonosító: 1 542 064 |
Üdv , első eladásom lett volna az oldalon , de valószínüleg belefutottam egy adathalászba ... kaptam egy email-t amiben ez állt - "Termékét sikeresen eladtuk! Már majdnem kész a megállapodás megkötése! A termék vásárlási és szállítási folyamata jelenleg folyamatban van hálózatunkon belül. Erősítse meg eladását a kijelölt gomb aktiválásával, és hatékonyan átirányítjuk a megrendelés-megerősítő oldalunkra. Figyelmesen kövesse az oldalon található irányelveket, hogy garantálja a sikeresen eladott termék pontos kifizetését." Sajnos rányomtam a linkre " A vásárlási folyamat lezárása " gombra . Bejelentkeztem az otp internetbankomba ( én a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) , ja ) ami után nem történt semmi , csak arra hivatkozott egy szöveg , hogy muszáj ugyan annyi összegnek lennie a kártyámon amennyi összegért megvették a terméket ( nekem pár ezer forintom van a kártyán) . Használjak másik kártyát - Természetesen megváltoztattam a a bejelentkezési kódom 5 perc múlva mire rájöttem ez nem valós , mind a vaterán , illetve az OTP bank rendszerben is . Mi a teendőm most ... ? Köszönöm. Tisztelt Vatera! Ma találkoztam a vaterán először adathalász próbálkozással. Megkaptam a megrendeléssel kapcsolatos emailt. A vásárló adatai szokatlanok, külföldi telefonszám, eltérő lakáscím, és szállítási cím. Vevő neve: Kis Nándor Vevő felhasználóneve: eqfhg2(0) E-mail cím: [email protected] Telefon: 00447950624059 Szállítási és számlázási adatok Név: Kis Nándor Cím: Belezna Csavargyár út 142 8855 Telefon: 00447950624059 E-mail: [email protected] Megjegyzés: - A MEGRENDELÉS ADATAI A rendelés azonosítója: 24794921 1. Termék neve: Új FERREX Pro Brushless Premium 40V 2.5Ah 60Nm akkus fúró akkumulátoros ütvefúró Termék kódja: 3340589276 Termék linkje: https://www.vatera.hu//uj-ferrex-pro-brushl...3340589276.html Egységár: 35 999 Ft/db Darabszám: 1 db Összesen: 35 999 Ft RENDELÉS ÖSSZESÍTÉSE: Termékek értéke: 35 999 Ft Szállítási mód: Foxpost parcel terminal (prepaid via bank transfer) Átvétel az alábbi automatánál: Berettyóújfalu Coop, 4100 Berettyóújfalu, Tardy utca 25. (HU748 számú kültéri automatánk az áruház bejáratától jobbra, a lépcső mellett található.) Ide kattintva tudod megrendelni a szállítást ? Szállítási díj: 1 339 Ft FIZETENDŐ VÉGÖSSZEG: 37 338 Ft Ezt követően újabb email érkezett: FoxPost'Küldemény létrehozása <[email protected]> 14:38 (3 órával ezelőtt) címzett: én Egy felhasználónk kérte az Ön tárgyainak kézbesítését, kérjük, engedélyezze a szállítást. A folyamat sikeres befejezéséhez szükségünk van a megerősítésre. Ehhez használja a gombot. Ha bármilyen probléma merül fel, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a technikai támogatási csevegőn keresztül, amely a megerősítő oldalon található. Jelentkezés az utolsó lépésre A gombot megnyomva Belépés az Új OTP Internetbank fiókba. Innentől ismerős volt nekem, a Jófogáson már futottam bele adathalászba. Mivel nem volt új Internet bankfiókom, regisztrálni kezdtem anno, és szépen kicsalták tőlem a bankkártya adataimat. Akkor nagyon sürgősen le kellett tiltatnom a bankkártyámat. Most addig szerencsére nem jutottam el. A felhasználónak negatív értékelést adtam, letiltottam, és írtam a Vatera Ügyfélszolgálatnak. Kérem, legyenek szívesek "Adathalászat" címmel létrehozni új témát, mert a problémás felhasználók, és az adathalászat nem ugyanaz. Utóbbi bűncselekmény, és szerintem egyre gyakoribb lesz. |
|
|
2024-07-16 20:18
Létrehozva:
#4
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 2 Regisztrált: 2011-04-19 22:40 Azonosító: 1 460 849 |
Segítséget szeretnék kérni!
1 Ft-os aukciókat indítottam, amiből volt ami elkelt magasabban, volt, ami 1 Ft-on ugyanazzal a licitálóval... július 4-én jártak le, de folyamatosan töltök fel mindenfélét ugyanígy. Majdnem egy hét volt mire írt a vevő - úgy, hogy én írtam neki, hogy kellenek-e a termékek vagy ha nem, mivel nem jelentkezett akkor újraindítom.. (Volt már pár hasonló esetem..) Nagy nehezen válaszolt, majd közölte hogy ő még most licitál pár termékemre (amik majd hó végén járnak le..), és akkor küldjem egy csomagban. MPL automatába - de hát ez már csak hab a tortán...mivel eddig 15 db terméket nyert meg, és még jópárra licitált, sok nagy méretűre is (esély nincs automatára). Megírtam neki, hogy nem küldöm egy csomagban, nem is tudnám, és nem is akarom. Nyílván nem darabonként akartam küldeni, de azért 30 terméket egy csomagba nem fogok belerakni, amiből 15 db legalább nagy méretű és törékeny is... Így megkértem, hogy a címét küldje el, és postázom a már megnyerteket, illetve hogy van pár nagy darab, amiket nem tudok egy csomagba belerakni... Szerinte inkorrekt vagyok, mert nem csomagolok egy csomagba ennyi mindent... Ma megírtam neki, hogy amennyiben a napokban nem kapok címet, újraindítom a termékeket. Kérdésem, hogy ilyenkor értékelésnél mi a helyzet? Jelenleg 15 termékről van szó, 15 év alatt nem igazán volt negatív értékelésem, de most így lesz jópár ugye. Lehet ezzel a helyzettel valamit kezdeni? Vagy egyéb más ötlet? Köszönöm szépen! |
|
|
2024-06-07 21:21
Létrehozva:
#5
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 079 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Ez így OK? 1 Ft aukció, minimálár nélkül, de beírja a szövegbe, hogy X összeg alatt semmiképp sem adja oda. És nem ez az egyetlen ilyen hirdetése. 3392755643 Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket. Köszönjük! -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-06-07 19:41
Létrehozva:
#6
|
|
Új fórumozó Csoport: Ellenőrzött vásárló Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2024-06-07 19:29 Azonosító: 2 731 006 |
Ez így OK? 1 Ft aukció, minimálár nélkül, de beírja a szövegbe, hogy X összeg alatt semmiképp sem adja oda. És nem ez az egyetlen ilyen hirdetése.
3392755643 |
|
|
2024-05-27 10:00
Létrehozva:
#7
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 6 Regisztrált: 2019-04-07 00:28 Azonosító: 2 649 945 |
Üdv!
Van egy kedves felhasználó, aki értékeléseiből láthatóan rendszeresen nem veszi át a termékeket. Sajnos ezt sokan csak semlegesen értékelték. Sajnos kérésére feloldottam neki a licitkorlátozást, bár ne tettem volna. Most ezt a levelet küldtem neki, elég korrekt voltam? "Értékelései ellenére engedélyeztem Önnek a licitálást, cserébe - a hirdetésben szereplő két hetes határidőt be nem tartva - az április 29-én megnyert terméket a mai napig nem vette át. Május 3-i telefonos egyeztetésünk után egész délután hiába vártam, nem jelentkezett, nem is értesített, hogy mégsem jön. Majd egy hét múlva május 10-én pénteken este, mikor már vidéken tartózkodtam, felhívott, hogy akkor azonnal jönne. Az előre egyeztetett időpont nem ezt jelenti. Megállapodtunk a következő hétben, de akkor sem keresett, majd május 21-i levelemre válaszolva ígéretet tett a másnapi hívásra és egyeztetésre. Ezzel szemben a mai napig nem keresett. Felajánlottam, hogy a vételár elutalása esetén későbbi időpontban is átvehető a termék. Ezzel sem élt, a vételárát nem utalta át. Mindezt úgy, hogy az elmúlt 3 hétben ha megkeresett volna, 12 munkanapon tudtam volna délelőttől estig tetszőleges időpontban átvételi lehetőséget biztosítani. A továbbiakban ez nem áll módomban. Amennyiben a korábban megadott számlaszámra 2024.május 27. 20:00 óráig beérkezik a termék vételára és a csomagküldés díja, melynek áráról a vaterafutar.hu oldalon tájékozódhat az Ön által választott módozathoz, és megírja a csomagküldéshez szükséges információkat, akkor a termék postázásra kerül. Ellenkező esetben a tranzakció sikertelenül zárul, negatív értékeléssel. További kommunikáció kizárólag emailben lehetséges. Fentiekről tájékoztatást kap a Vatera is." |
|
|
2024-05-12 08:24
Létrehozva:
#8
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 26 Regisztrált: 2013-05-31 20:02 Azonosító: 2 039 585 |
Tisztelt Eztszeretem! 5db egyforintos eladás esetén természetesen joggal várhatja el az 5Ft megfizetését. Tisztelt VateraBenz! Köszönöm a válaszát! Sejtettem hogy így kellene lenni. Akkor most az utóbbi potyázásánál 10 Forintot is elmúlasztott fizetni. Nem érdekel a pénze, csak az arcátlansága zavar nagyon. Ez az ember csak arra hajt, hogy összegyűjtse ingyen az árukat. Most már csak azt nem tudom milyen értékelést adjak neki az "pofátlanságáért". Szívem szerint negatívot adnék....., de akkor jön a vissza a bosszú negatív. |
|
|
2024-05-11 21:13
Létrehozva:
#9
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 079 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Szép napot az Olvasóknak! Kérdésem az 1 Ft-os aukciókkal kapcsolatos. Van egy vevő, aki minden 1 Ft-ról indított aukcióra licitál, de soha nem ajánl többet rá, ha más is licitál. Múlt hónapban elvitt így 5 terméket 1 Ft-ért, most meg 9 db-ot. Azt szeretném tudni, hogy mivel külön-külön 1 Ft kellene e fizetnie 5 Ft-ot, vagy nem? Nem a filléreskedek, csak érdekel mi a szabály ilyen esetben. Az már lényegtelen, hogy modortalan is, unokám korú fiatalember és simán letegez. Tisztelt Eztszeretem! 5db egyforintos eladás esetén természetesen joggal várhatja el az 5Ft megfizetését. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-05-11 09:42
Létrehozva:
#10
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 26 Regisztrált: 2013-05-31 20:02 Azonosító: 2 039 585 |
Szép napot az Olvasóknak!
Kérdésem az 1 Ft-os aukciókkal kapcsolatos. Van egy vevő, aki minden 1 Ft-ról indított aukcióra licitál, de soha nem ajánl többet rá, ha más is licitál. Múlt hónapban elvitt így 5 terméket 1 Ft-ért, most meg 9 db-ot. Azt szeretném tudni, hogy mivel külön-külön 1 Ft kellene e fizetnie 5 Ft-ot, vagy nem? Nem a filléreskedek, csak érdekel mi a szabály ilyen esetben. Az már lényegtelen, hogy modortalan is, unokám korú fiatalember és simán letegez. |
|
|
2024-05-04 19:42
Létrehozva:
#11
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 079 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Tisztelt Vatera! Eladtam egy terméket de nekem is adathalász jöhetett, amúgy meg kizárták a felhasználót. ... Tisztelt caruanafabiano! Továbbítottuk a leírtakat a Biztonsági részlegünknek. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-05-04 18:38
Létrehozva:
#12
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 22 Regisztrált: 2018-11-02 13:08 Azonosító: 2 638 630 |
Tisztelt Vatera!
Eladtam egy terméket de nekem is adathalász jöhetett, amúgy meg kizárták a felhasználót. Termékkód: 3374286614 Felhaszáló: mjsilverster Újra meghirdettem a terméket, bár neki még tudtam levelet írni és van elérhetősége is. Kíváncsi lennék mi ez az adathalász üzenet és ki csinálja. Tisztelt Vatera! Eladtam egy terméket de nekem is adathalász jöhetett, amúgy meg kizárták a felhasználót. Termékkód: 3374286614 Felhaszáló: mjsilverster Újra meghirdettem a terméket, bár neki még tudtam levelet írni és van elérhetősége is. Kíváncsi lennék mi ez az adathalász üzenet és ki csinálja. Közben felhívtam a telefonszámon lévő felhasználót és pont a Vaterának ír ezzel kapcsolatban. Email címe nem az övé, valószínűleg feltörhették a fiókját. Bár a Vatera biztos naplózza a belépéseket ki léphetett be bár ő elmondása szerint legalább 2 éve nem Vaterázott. Az én vásárlásomat sem ő csinálta.. A hozzászólást -caruanafabiano- szerkesztette a következő időpontban: 2024-05-04 18:39 |
|
|
2024-05-03 21:19
Létrehozva:
#13
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 079 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Üdv , első eladásom lett volna az oldalon , de valószínüleg belefutottam egy adathalászba ... kaptam egy email-t amiben ez állt - "Termékét sikeresen eladtuk! Már majdnem kész a megállapodás megkötése! A termék vásárlási és szállítási folyamata jelenleg folyamatban van hálózatunkon belül. Erősítse meg eladását a kijelölt gomb aktiválásával, és hatékonyan átirányítjuk a megrendelés-megerősítő oldalunkra. Figyelmesen kövesse az oldalon található irányelveket, hogy garantálja a sikeresen eladott termék pontos kifizetését." Sajnos rányomtam a linkre " A vásárlási folyamat lezárása " gombra . Bejelentkeztem az otp internetbankomba ( én a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) , ja ) ami után nem történt semmi , csak arra hivatkozott egy szöveg , hogy muszáj ugyan annyi összegnek lennie a kártyámon amennyi összegért megvették a terméket ( nekem pár ezer forintom van a kártyán) . Használjak másik kártyát - Természetesen megváltoztattam a a bejelentkezési kódom 5 perc múlva mire rájöttem ez nem valós , mind a vaterán , illetve az OTP bank rendszerben is . Mi a teendőm most ... ? Köszönöm. Tisztelt fatatesz! Továbbítottuk a leírtakat a Biztonsági részlegünknek. Elküldték önnek a további tudnivalókat. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-05-03 18:13
Létrehozva:
#14
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2024-05-03 16:53 Azonosító: 2 728 787 |
Üdv , első eladásom lett volna az oldalon , de valószínüleg belefutottam egy adathalászba ... kaptam egy email-t amiben ez állt -
"Termékét sikeresen eladtuk! Már majdnem kész a megállapodás megkötése! A termék vásárlási és szállítási folyamata jelenleg folyamatban van hálózatunkon belül. Erősítse meg eladását a kijelölt gomb aktiválásával, és hatékonyan átirányítjuk a megrendelés-megerősítő oldalunkra. Figyelmesen kövesse az oldalon található irányelveket, hogy garantálja a sikeresen eladott termék pontos kifizetését." Sajnos rányomtam a linkre " A vásárlási folyamat lezárása " gombra . Bejelentkeztem az otp internetbankomba ( én a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) , ja ) ami után nem történt semmi , csak arra hivatkozott egy szöveg , hogy muszáj ugyan annyi összegnek lennie a kártyámon amennyi összegért megvették a terméket ( nekem pár ezer forintom van a kártyán) . Használjak másik kártyát - Természetesen megváltoztattam a a bejelentkezési kódom 5 perc múlva mire rájöttem ez nem valós , mind a vaterán , illetve az OTP bank rendszerben is . Mi a teendőm most ... ? Köszönöm. |
|
|
2024-03-15 17:51
Létrehozva:
#15
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 23 Regisztrált: 2010-02-24 18:48 Azonosító: 1 021 207 |
|
|
|
2024-03-11 22:04
Létrehozva:
#16
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 079 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Kedves VateraBenz! Az egyik feltöltött aukciómon az egyik felhasználó Február 28.-án licittel nyert. Mivel nem jelentkezett, én március 3.-án ráírtam, hogy március 14.-ig van lehetősége átvenni a megnyert terméket. Ez részemről szabályos? Erre a levelemre fél napon belül jött válasz, hogy kiszámíthatatlan a munkarendje, csak 1-2 nappal előtte tud szólni mikor jó neki. Azóta nem jelentkezett, viszont itt a vaterán aktív, mert ma reggel is belépett, szóval ideje az itteni licitálásra van. Elállhatok-e az eladástól, ha a fenti időpontig nem jelentkezik? Kedves BlackFish83! Teljesen megfelelő volt az eljárás, a határidő után a megfelelő értékelés elkészítésével elállhat az adásvételtől. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-03-10 09:31
Létrehozva:
#17
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 23 Regisztrált: 2010-02-24 18:48 Azonosító: 1 021 207 |
Tisztelt ader80! Az eladó minimum 3 napot köteles adni az adásvétel rendezésére. Felső határ nincs, ez a felek megegyezésén múlik. Általánosságban az ajánlásunk 7 napos türelmi időről szól. Ha ez idő alatt a vevő nem rendezi a vásárlást, akkor az eladó elállhat az adásvételtől. A vevő tehát leütés után egyoldalúan nem szabhat meg távoli fizetési határidőt, ezt Ön eladóként nem köteles elfogadni. Kedves VateraBenz! Az egyik feltöltött aukciómon az egyik felhasználó Február 28.-án licittel nyert. Mivel nem jelentkezett, én március 3.-án ráírtam, hogy március 14.-ig van lehetősége átvenni a megnyert terméket. Ez részemről szabályos? Erre a levelemre fél napon belül jött válasz, hogy kiszámíthatatlan a munkarendje, csak 1-2 nappal előtte tud szólni mikor jó neki. Azóta nem jelentkezett, viszont itt a vaterán aktív, mert ma reggel is belépett, szóval ideje az itteni licitálásra van. Elállhatok-e az eladástól, ha a fenti időpontig nem jelentkezik? |
|
|
2024-02-27 04:20
Létrehozva:
#18
|
|
Lelkes újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 234 Regisztrált: 2017-01-01 14:44 Azonosító: 2 424 955 |
Üdv! Megrendelés után mennyi ideig húzhatja az időt a vásárló a termék kifizetéséig? Van erre szabály? Egy felhasználó már 7 terméket rendelt, több tízezer forint értékben és közölte, hogy csak március közepén fog fizetni. Természetesen megrendelés után, nem előtte kérdezte meg, hogy probléma-e. (Igen, az) 37 negatívval és 56 semlegessel nem igazán bízom az üzlet sikerességében. Ezt megteheti? Köszi! Én megírnám neki: legyen de akkor ha már kifizetted ezt én is alkalmaznám: ugyanannyi nap késéssel fogom feladni mint amennyit én vártam a pénzre (tehát ha 30nap akkor 03.27. lenne a feladás dátuma, csak el ne felejtsem, hová is írjam fel)! |
|
|
2024-02-26 21:42
Létrehozva:
#19
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 079 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Üdv! Megrendelés után mennyi ideig húzhatja az időt a vásárló a termék kifizetéséig? Van erre szabály? Egy felhasználó már 7 terméket rendelt, több tízezer forint értékben és közölte, hogy csak március közepén fog fizetni. Természetesen megrendelés után, nem előtte kérdezte meg, hogy probléma-e. (Igen, az) 37 negatívval és 56 semlegessel nem igazán bízom az üzlet sikerességében. Ezt megteheti? Köszi! Tisztelt ader80! Az eladó minimum 3 napot köteles adni az adásvétel rendezésére. Felső határ nincs, ez a felek megegyezésén múlik. Általánosságban az ajánlásunk 7 napos türelmi időről szól. Ha ez idő alatt a vevő nem rendezi a vásárlást, akkor az eladó elállhat az adásvételtől. A vevő tehát leütés után egyoldalúan nem szabhat meg távoli fizetési határidőt, ezt Ön eladóként nem köteles elfogadni. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-02-26 12:06
Létrehozva:
#20
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 19 Regisztrált: 2013-09-30 11:39 Azonosító: 2 077 953 |
Üdv!
Megrendelés után mennyi ideig húzhatja az időt a vásárló a termék kifizetéséig? Van erre szabály? Egy felhasználó már 7 terméket rendelt, több tízezer forint értékben és közölte, hogy csak március közepén fog fizetni. Természetesen megrendelés után, nem előtte kérdezte meg, hogy probléma-e. (Igen, az) 37 negatívval és 56 semlegessel nem igazán bízom az üzlet sikerességében. Ezt megteheti? Köszi! |
|
|
Szöveges verzió | A pontos idő: 2024-10-09 21:21 |