Saját aszisztens
Üdvözöllek a Fórumban!
A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Létrehozva:
#1
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2011-07-17 13:23 Azonosító: 1 538 261 ![]() |
vnesziszi
Mond ez valakinek valamit? Valószínűleg egy újabb adathalász, aki leüti az aukciós tételt, majd ír egy üzenetet, hogy: "E-mailben értesítést kapott. Kérjük kattintson a levélben található linkre, és erősítse meg a fizetést." Természetesen a megadott telefonszámon nem érhető el. Ez már a második próbálkozás nálam. Az elsőt észrevette a Vatera. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#2
|
|
Lelkes újonc ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 130 Regisztrált: 2007-07-08 11:59 Azonosító: 16 045 ![]() |
Kedves Benz,
Köszönöm, a probléma megoldódott, anélkül, hogy bármit csináltam volna. Üdv Tisztelt apuska2! Szerintem Önnél lesz valami probléma. Adja meg kérjük a termékkódot, írja le részletesen, mit és hogyan próbált csinálni, milyen hibaüzenetet kapott és milyen böngészője van. De előbb próbálja meg másik böngészővel, az jó eséllyel segít. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#3
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Egy friss hibajelenség: A terméklapon semmilyen változtatást nem tudok eszközölni. Bepirosít mindent, mindent újra kéne írnom, pedig csak a darabszámot szerettem volna változtatni. Köszönöm, ha ránéznek a hibára. Üdv Tisztelt apuska2! Szerintem Önnél lesz valami probléma. Adja meg kérjük a termékkódot, írja le részletesen, mit és hogyan próbált csinálni, milyen hibaüzenetet kapott és milyen böngészője van. De előbb próbálja meg másik böngészővel, az jó eséllyel segít. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#4
|
|
Lelkes újonc ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 130 Regisztrált: 2007-07-08 11:59 Azonosító: 16 045 ![]() |
Egy friss hibajelenség:
A terméklapon semmilyen változtatást nem tudok eszközölni. Bepirosít mindent, mindent újra kéne írnom, pedig csak a darabszámot szerettem volna változtatni. Köszönöm, ha ránéznek a hibára. Üdv |
|
|
![]()
Létrehozva:
#5
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Üdv az adminoknak! Üdv az adminoknak! Ide is írok ... Tisztelt AndrasArt! Természetesen a felelős kollégák foglalkoznak a problémával. Az viszont fejlesztői kapacitást igényel, ezért előfordulhat, hogy várni kell rá. Szíves türelmét kérjük. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#6
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2010-10-20 13:12 Azonosító: 1 405 850 ![]() |
Üdv az adminoknak!
Üdv az adminoknak! Ide is írok hátha valaki végre foglalkozik a problémámmal. 2024 dec. 9. írtam egy levelet az ügyfélszolgálatnak amiben több problémát jeleztem az átállás óta miszerint hibásan jelenik meg a terméklapom. [Ticket#2024120910000844] Több levelet váltottunk a munkatársukkal. Az utolsó levelemet 2025. január. 7. írtam amiben jeleztem hogy nem történt változás. Az is már két hete volt. Erre a levélre már választ sem kaptam, és természetesen a felhasználói oldalam továbbra is rosszul működik. Pontosítanék mert azóta még rosszabb lett. Vasárnap a "kijelölt termék újraindítása"-kor feltöltött aukciókat azóta egyáltalán nem látom. Se mint aukció se mint lejárt termék. Kérek az adminoktól egy olyan elérhetőséget vagy fórumot ahol foglalkoznak a problémával. Nem kívánom ide leírni a korábban jelezett hibákat kérem olvassák el a levelezést, megadtam a ticket számát. Tisztelettel, AndrasArt |
|
|
![]()
Létrehozva:
#7
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Kedves Benz A probléma véglegesen megoldódott : Utolsó Windows frissítés visszavonása , EDGE böngésző alaphelyzetbe állítása után a windows frissítés újra futtatása. Valamiért az EDGE és a windows frissítések sorrendje miatt szétesett , pedig nem kellene befolyásolnia. Csak azért írtam le hátha másnál is lesz ilyen gond Üdv b_ede Kedves b_ede! Örülök, hogy sikerült megoldani. Köszönöm, hogy megosztotta a megoldást is. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#8
|
|
![]() Csak akasztott ember nem ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 330 Regisztrált: 2007-03-20 11:43 Azonosító: 962 ![]() |
Köszönöm akkor keresem tovább b_ede Kedves Benz A probléma véglegesen megoldódott : Utolsó Windows frissítés visszavonása , EDGE böngésző alaphelyzetbe állítása után a windows frissítés újra futtatása. Valamiért az EDGE és a windows frissítések sorrendje miatt szétesett , pedig nem kellene befolyásolnia. Csak azért írtam le hátha másnál is lesz ilyen gond Üdv b_ede -------------------- A tapasztalat segít minket, hogy ugyanazt a hibát legközelebb sokkal ravaszabban kövessük el. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#9
|
|
![]() Csak akasztott ember nem ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 330 Regisztrált: 2007-03-20 11:43 Azonosító: 962 ![]() |
Kedves b_ede! A fejlesztő kollégák szerint mi nem tiltjuk, illetve nem változtattunk. Más gond lehet, de sajnos a sütiken kívül nincs rá más ötletem. Köszönöm akkor keresem tovább b_ede -------------------- A tapasztalat segít minket, hogy ugyanazt a hibát legközelebb sokkal ravaszabban kövessük el. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#10
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Kedves Benz ! Korai volt az öröm ![]() Ismét itt a leírt jelenség . Annyival egészíteném ki , hogy az első terméknél működik ha visszalépek a hasonló termék feltöltése kiválasztásával ismét nem jelenik meg az elmentett adat A böngésző bezárása és újraindítása nem segít , a teljes gép kikapcsolása után ismét jól működik 1 db termék felrakásáig , ugyanezt tapasztalom ha az első terméknél sablont töltök be akkor is megszűnik a mentett adatok megjelenítése. Nem tudom más tapasztal e ilyet Üdv b_ede Kedves b_ede! A fejlesztő kollégák szerint mi nem tiltjuk, illetve nem változtattunk. Más gond lehet, de sajnos a sütiken kívül nincs rá más ötletem. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#11
|
|
![]() Csak akasztott ember nem ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 330 Regisztrált: 2007-03-20 11:43 Azonosító: 962 ![]() |
IDÉZET(b_ede @ 2023-05-10 08:11) *
Kedves Benz ! 2 napja azzal a problémával találkoztam, hogy a mentett adatokat nem kínálja fel a rendszer Termék felrakásakor eddig ha elkezdtem kitölteni a termék nevét , akkor felkínálta a már egyszer begépelt hasonló adatokat, most ez nem történik meg Ugyanezt tapasztaltam az értékelés elkészítésénél a partner nevét elkezdem gépelni nem adja fel a már elmentett neveket Edge és Firefox is így működik. Más weboldalakon működik. Nem tudom a program tudja e tiltani ezt a funkciót de elég furcsa Kérem megnézetni mi okozza a problémát Köszönöm b_ede Kedves b_ede! Nem törölte esetleg a vaterás sütiket? De megkérdezem a fejlesztő kollégákat, ez csak az én tippem.[quote name='VateraBenz' date='2023-05-10 21:04' post='1896102'] Kedves Benz ! Töröltem csak Edge-ben tegnapelőtt (gondoltam hátha javít) az összes sütit tehát más oldalakon se működött volna, Firefoxban nem töröltem. Ma reggel kipróbáltam és működik ![]() Köszönöm Üdv b_ede Kedves Benz ! Korai volt az öröm ![]() Ismét itt a leírt jelenség . Annyival egészíteném ki , hogy az első terméknél működik ha visszalépek a hasonló termék feltöltése kiválasztásával ismét nem jelenik meg az elmentett adat A böngésző bezárása és újraindítása nem segít , a teljes gép kikapcsolása után ismét jól működik 1 db termék felrakásáig , ugyanezt tapasztalom ha az első terméknél sablont töltök be akkor is megszűnik a mentett adatok megjelenítése. Nem tudom más tapasztal e ilyet Üdv b_ede -------------------- A tapasztalat segít minket, hogy ugyanazt a hibát legközelebb sokkal ravaszabban kövessük el. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#12
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Kedves Benz ! 2 napja azzal a problémával találkoztam, hogy a mentett adatokat nem kínálja fel a rendszer Termék felrakásakor eddig ha elkezdtem kitölteni a termék nevét , akkor felkínálta a már egyszer begépelt hasonló adatokat, most ez nem történik meg Ugyanezt tapasztaltam az értékelés elkészítésénél a partner nevét elkezdem gépelni nem adja fel a már elmentett neveket Edge és Firefox is így működik. Más weboldalakon működik. Nem tudom a program tudja e tiltani ezt a funkciót de elég furcsa Kérem megnézetni mi okozza a problémát Köszönöm b_ede Kedves b_ede! Nem törölte esetleg a vaterás sütiket? De megkérdezem a fejlesztő kollégákat, ez csak az én tippem. Szállítási adatok: Nem adtál meg egyetlen szállítási módot sem, vagy az egyik megadott szállítási módnál valamilyen kötelező adat hiányzik. Ehhez a módhoz nem adható meg áltvételi hely már meglévő sablonhoz írja ki,s ezért nem enged feltölteni Átmeneti probléma volt, tudomásom szerint már működik. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#13
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2014-07-22 06:42 Azonosító: 2 139 351 ![]() |
Szállítási adatok: Nem adtál meg egyetlen szállítási módot sem, vagy az egyik megadott szállítási módnál valamilyen kötelező adat hiányzik.
Ehhez a módhoz nem adható meg áltvételi hely már meglévő sablonhoz írja ki,s ezért nem enged feltölteni |
|
|
![]()
Létrehozva:
#14
|
|
![]() Csak akasztott ember nem ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 330 Regisztrált: 2007-03-20 11:43 Azonosító: 962 ![]() |
Kedves Benz !
2 napja azzal a problémával találkoztam, hogy a mentett adatokat nem kínálja fel a rendszer Termék felrakásakor eddig ha elkezdtem kitölteni a termék nevét , akkor felkínálta a már egyszer begépelt hasonló adatokat, most ez nem történik meg Ugyanezt tapasztaltam az értékelés elkészítésénél a partner nevét elkezdem gépelni nem adja fel a már elmentett neveket Edge és Firefox is így működik. Más weboldalakon működik. Nem tudom a program tudja e tiltani ezt a funkciót de elég furcsa Kérem megnézetni mi okozza a problémát Köszönöm b_ede -------------------- A tapasztalat segít minket, hogy ugyanazt a hibát legközelebb sokkal ravaszabban kövessük el. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#15
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Üdv aki olvassa! Az utóbbi pár napban azt vettem észre, hogy ha belépek a vaterára, a kosaramban vannak termékek. Tegnap vagy 5db.-ot töröltem, ma is volt 2 termék, minta beraktam volna a kosárba és meg szeretném vásárolni. Ilyen nem csináltam, mert cipő is volt, méretben messze nem a megfelelő. Férfi, női ruha vegyesen. Ez valami vásárlási fogás, vagy valaki a nevemben szórakozik? Tisztelt carrey2! Sajnos, néha előjön ez a probléma, de az a baj, hogy nem tudjuk reprodukálni és ezért még nem sikerült megoldást találni rá. Ki kell törölni a termékeket a kosárból és vélhetően jó ideig nem fog ismét előfordulni a jelenség. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#16
|
|
Újonc ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 10 Regisztrált: 2010-05-07 12:42 Azonosító: 1 147 526 ![]() |
Üdv aki olvassa!
Az utóbbi pár napban azt vettem észre, hogy ha belépek a vaterára, a kosaramban vannak termékek. Tegnap vagy 5db.-ot töröltem, ma is volt 2 termék, minta beraktam volna a kosárba és meg szeretném vásárolni. Ilyen nem csináltam, mert cipő is volt, méretben messze nem a megfelelő. Férfi, női ruha vegyesen. Ez valami vásárlási fogás, vagy valaki a nevemben szórakozik? |
|
|
![]()
Létrehozva:
#17
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Tisztelt Fórumozók!
Az utóbbi napokban elkezdtünk a termékfigyelő értesítő levelek fejlesztésén dolgozni és bár már néhány lépésen túl is vagyunk, de jó lenne, ha friss szemmel is rá tudna nézni egy-egy aktív vaterás is. Örömmel fogadnánk néhány önkéntest, akik kicsit besegítenének a kollégáknak és elmondanák a véleményüket ![]() -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18
|
|
Újonc ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 21 Regisztrált: 2008-08-28 19:41 Azonosító: 183 441 ![]() |
Szép napot. Nem tudom hogy jó helyre írok. Lenne egy kérdésem, miért van összekeverve a hirdetésekben a lejárati, és a feltöltési idő? Mikor regisztráltam két és féléve, lejárati és feltöltési idő, sorrendben volt majd tavaly nyáron összekeverve jelent meg ami kb két héttel ezelőttig így volt, majd vissza állt a jó sorrendbe, ami nagyon megkönnyítette a feltöltési keresést. Nem lehetséges ennek a hibának a megszüntetése, mivel ez felesleges időrablás a felhasználókra nézve. Köszönöm előre is a választ. Üdvözlettel: kamandus Üdv Jobbra fenn a rendezésben lehet a sorrendet állítani.pld: hamarabb lejáró,ár szerint csökkenő,ár szerint növekvő,legújabb stb.kb 10-15 lehetőség. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#19
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 3 Regisztrált: 2019-10-21 07:21 Azonosító: 2 656 761 ![]() |
Legyen kedves egy konkrét példát mutatni termékkóddal és dátumokkal. Nézze meg a lejárati időt, a hirdetésnél, lapozza végig. https://www.vatera.hu/listings/index.php?p=...mp;us=S%C3%A1no |
|
|
![]()
Létrehozva:
#20
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 138 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Most is fenn áll amit írtam, ha meg nézi akkor fogja látni, akár melyik hirdetést megnéz látni fogja, hogy egy adott oldalon a hirdetések időlejárata össze, vissza, nem hirdetési, lejárati sorrendben vannak. Most is vásároltam, nézze meg annak a hirdető oldalát. Üdvözlettel: kamandus Legyen kedves egy konkrét példát mutatni termékkóddal és dátumokkal. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]() ![]() ![]() |
Szöveges verzió | A pontos idő: 2025-02-11 16:42 |