Saját aszisztens
Üdvözöllek a Fórumban!
A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.
Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témák - amelyekre nincs más topik! |
2024-10-10 21:28
Létrehozva:
#1
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 080 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Kedves Vatera munkatársak! Nem találom, hogy pontosan hová kellene írnom a Vatera munkatársai részére... Tisztelt RengeZoltan00! A hasonló bejelentéseket a Vatera oldalak alján található Ügyfélszolgálat kapcsolatfelvétel menüponton keresztül érdemes beküldeni, akkor jut el a leghamarabb a felelős kollégákhoz. Az itt leírtakat most továbbítottam a részükre. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-10-10 17:30
Létrehozva:
#2
|
|
Lelkes újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 235 Regisztrált: 2017-01-01 14:44 Azonosító: 2 424 955 |
Kedves Vatera munkatársak! Nem találom, hogy pontosan hová kellene írnom a Vatera munkatársai részére, ezért most ide írok. Remélem elolvassa egy Vaterás munkatárs! Egy tárgyat eladásra kínáltam amire jött egy üzenet nekem hogy valaki meg is vette, sőt be is fizette a pénzt, amit a saját bankszámlám megadásával a Vatera nekem utal. El is kezdtem a dolgot, de gyanús volt a dolog. Ezért írtam a vevő megadott e mail címére hogy beszéljük meg mikor adhatom át a tárgyat neki. Erre ő válaszolt, de még gyanúsabb lett a dolog. Hamis Vatera oldalt küldött el, sőt... Szerintem sima csaló az aki "megvette" a tárgyat. Ha valamelyik belsős - Vaterás - kolléga látja ezt a szöveget amit írtam, akkor kérem írjon meg egy telefonszámot, vagy belsős email címet, ahová el tudom küldeni a számomra kétszer is elküldött, szerintem ál VATERA oldalt, illetve a szerintem csalóval történt levelezésünket, mivel ezekről képernyő fotót csináltam. A személy e mail címe, és telefonszáma is gyanús volt. Kérek szépen visszajelzést! A felhasználó azonosítóm; 20455068 Ha netalán tévedek, akkor azt is jó lenne tudnom! Minden jót! Mindenképpen olvasd végig! https://www.vatera.hu/PR/?activepanel=news&...=2024#link22112 https://blog.vatera.hu/2024/10/10/bortonben...athalasz-csalo/ A hozzászólást -pompea- szerkesztette a következő időpontban: 2024-10-10 17:34 |
|
|
2024-10-10 14:27
Létrehozva:
#3
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2024-10-10 14:07 Azonosító: 2 738 936 |
Kedves Vatera munkatársak!
Nem találom, hogy pontosan hová kellene írnom a Vatera munkatársai részére, ezért most ide írok. Remélem elolvassa egy Vaterás munkatárs! Egy tárgyat eladásra kínáltam amire jött egy üzenet nekem hogy valaki meg is vette, sőt be is fizette a pénzt, amit a saját bankszámlám megadásával a Vatera nekem utal. El is kezdtem a dolgot, de gyanús volt a dolog. Ezért írtam a vevő megadott e mail címére hogy beszéljük meg mikor adhatom át a tárgyat neki. Erre ő válaszolt, de még gyanúsabb lett a dolog. Hamis Vatera oldalt küldött el, sőt... Szerintem sima csaló az aki "megvette" a tárgyat. Ha valamelyik belsős - Vaterás - kolléga látja ezt a szöveget amit írtam, akkor kérem írjon meg egy telefonszámot, vagy belsős email címet, ahová el tudom küldeni a számomra kétszer is elküldött, szerintem ál VATERA oldalt, illetve a szerintem csalóval történt levelezésünket, mivel ezekről képernyő fotót csináltam. A személy e mail címe, és telefonszáma is gyanús volt. Kérek szépen visszajelzést! A felhasználó azonosítóm; 20455068 Ha netalán tévedek, akkor azt is jó lenne tudnom! Minden jót! |
|
|
2024-10-10 12:23
Létrehozva:
#4
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2023-09-07 18:25 Azonosító: 2 714 166 |
Helló!
1 Ft-ról indítottam aukciót, de nincs az 1 Ft-os aukciók között! Mit kell csináljak, hogy ott (is) legyen? |
|
|
2024-10-03 21:10
Létrehozva:
#5
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 080 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Kedves Benz ! Két apró hibát szeretnék jelezni , nem túl fajsúlyos , de ha a program ezen részén található sorokat rutinból máshol is felhasználják később gondot okozhat. ... Kedves b_ede! Továbbítottam a fejlesztő kollégáknak, köszönjük. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-10-02 07:56
Létrehozva:
#6
|
|
Csak akasztott ember nem Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 328 Regisztrált: 2007-03-20 11:43 Azonosító: 962 |
Kedves Benz !
Két apró hibát szeretnék jelezni , nem túl fajsúlyos , de ha a program ezen részén található sorokat rutinból máshol is felhasználják később gondot okozhat. 1. Eladó termékeimből egyet kiválasztva a További opciók menüből az aukció lejárttá tétele opciót választom . Bejön az űrlap amit ki kellene tölteni bepöttyözni a megfelelő indokot majd a mentés gombbal menteni és akkor elvégzi a rendszer a törlést. Ez működik , de ha meggondolom magam ( tudom emberi hülyeség ellen nincs orvosság ) és mégse akarom törölni akkor választhatom a vissza gombot is, csak a vissza gomb megnyomásával nem áll vissza az eredeti helyzet , a termék törlődik. Ennek az az oka, hogy az aukció lejárttá tétele lapra való átugráskor a terméklapon betesz a rendszer egy végdátumot ( aktuális dátum és idő) majd kilépéskor ez nem áll vissza. 2. Az eladott termékek közül bármelyik terméklapot megnézem a jobb oldalon a kép melletti felsorolásban a szállítás és fizetés mező nem töltődik fel csak pörög egy kis nyilacska, apróság de zavaró és erre a mezőre kattintva lehetne elérni a szállítási feltételeket (nem kell legörgetni hozzá). Csak az eladott termékeknél jelentkezik, máshol nem tapasztalom. Köszönöm Üdv b_ede -------------------- A tapasztalat segít minket, hogy ugyanazt a hibát legközelebb sokkal ravaszabban kövessük el. |
|
|
2024-10-01 19:21
Létrehozva:
#7
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 080 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Nem értem mi ez az új számlázási módszer ? ezelőtt mindég részletesen felvolt sorolva minden feltöltés , minden eladás és költsége , és minden feltöltési díj levonás ha a termék eladárs került . ez a második számla amit ma kaptam hogy csak az összeg szerepel , a digitális számlában is csak 1 tétel van a feltöltési díj és az eladás utáni jutalék . mostmár tényleg nem tudjuk mit számláz és mit nem számláz ki a vatera a felhasználóknak . Lehetséges hogy igy kb 15 év után én is végleg búcsút intek a vaterának az új számlázási rendszer miatt ? ha a vatera aggódhat hogy becsapjuk őket pár forintal akkor úgy vélem mi a felhasználók is aggódhatunk a nem pontos számlázások miatt hogy többet fizetünk mint amit kellene . sajnos már nem is tudod ellenőrizni mert az új számlázási rendszerben nem jelenitik meg a feltöltési díjakat mint ezelőtt . A számlázással egy más rendszerre történő átállás miatt valóban vannak átmeneti problémák. A fejlesztő kollégák folyamatosan dolgoznak ezeken. Ugyanakkor a személyes menüjében továbbra is megtalálja az összes hiányolt információt, tehát továbbra is lehet tudni, hogy milyen tételeket és miért számlázott a rendszer. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-10-01 18:15
Létrehozva:
#8
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 34 Regisztrált: 2009-03-20 09:54 Azonosító: 564 275 |
Nem értem mi ez az új számlázási módszer ? ezelőtt mindég részletesen felvolt sorolva minden feltöltés , minden eladás és költsége , és minden feltöltési díj levonás
ha a termék eladárs került . ez a második számla amit ma kaptam hogy csak az összeg szerepel , a digitális számlában is csak 1 tétel van a feltöltési díj és az eladás utáni jutalék . mostmár tényleg nem tudjuk mit számláz és mit nem számláz ki a vatera a felhasználóknak . Lehetséges hogy igy kb 15 év után én is végleg búcsút intek a vaterának az új számlázási rendszer miatt ? ha a vatera aggódhat hogy becsapjuk őket pár forintal akkor úgy vélem mi a felhasználók is aggódhatunk a nem pontos számlázások miatt hogy többet fizetünk mint amit kellene . Remélhetőleg. A szeptemberi számlát még nem kaptam meg. Elnézésüket kérem, ha a feltöltési díj megjelenése csak látszólagos dolog, csak akkor per-pillanat nem értem. sajnos már nem is tudod ellenőrizni mert az új számlázási rendszerben nem jelenitik meg a feltöltési díjakat mint ezelőtt . A hozzászólást -bendike1- szerkesztette a következő időpontban: 2024-10-01 18:17 |
|
|
2024-10-01 14:35
Létrehozva:
#9
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 29 Regisztrált: 2011-08-24 18:40 Azonosító: 1 542 064 |
|
|
|
2024-09-30 18:01
Létrehozva:
#10
|
|
Lelkes újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 50 Regisztrált: 2010-03-06 11:29 Azonosító: 1 039 707 |
Üdv! Ma tűnt fel, hogy nem kapok emailben értesítést lejárt hirdetéseimről. Nem állítottam át semmit, nincs a spam mappában sem, eddig mindig jött üzenet. Üdv.
|
|
|
2024-09-26 20:48
Létrehozva:
#11
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 080 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Én is ezt tapasztaltam. Pont a második oldalon lassul le a feltöltés, ahol a kiemelések tanyáznak. Lehet, hogy kiemelést kellene választani, hogy begyorsuljon? A másik furcsaság, ami utóbbi napokban többször előfordult, hogy már folyamatban lévő hirdetésnél, ahol bejelöltem az egyszer újraindul opciót., meggondoltam magam, és levettem az újraindulást, a művelet végén kiírta a feltöltési díjat, holott pont egy feltöltődést vettem vissza. De a kiszámlázott tételek közt nem szerepel az adott feltöltési díj, ugye? -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-09-25 21:55
Létrehozva:
#12
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 29 Regisztrált: 2011-08-24 18:40 Azonosító: 1 542 064 |
Sajnos a technikai probléma még fennall. Nem lehet a 60-120 mp várni mert közben HIBA üzenetet jön ki és a rendzer nem enged tovább feltölteni a hírdetést. Remélem, hogy holnapra az akadály le lesz oldva. Én is ezt tapasztaltam. Pont a második oldalon lassul le a feltöltés, ahol a kiemelések tanyáznak. Lehet, hogy kiemelést kellene választani, hogy begyorsuljon? A másik furcsaság, ami utóbbi napokban többször előfordult, hogy már folyamatban lévő hirdetésnél, ahol bejelöltem az egyszer újraindul opciót., meggondoltam magam, és levettem az újraindulást, a művelet végén kiírta a feltöltési díjat, holott pont egy feltöltődést vettem vissza. |
|
|
2024-09-25 21:14
Létrehozva:
#13
|
|
Customer Service Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 080 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 |
Tisztelt Fórumozók!
Újra elérhető a Vaterafutár összes szolgáltatása. A kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük! -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
2024-09-25 10:42
Létrehozva:
#14
|
|
Újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 34 Regisztrált: 2009-01-31 00:53 Azonosító: 446 894 |
Alternativ megoldaskent a vaterafutar oldalat megnyitva es az eladott termeket onnan betoltve elvileg mindegyik mukodik.
|
|
|
2024-09-25 08:34
Létrehozva:
#15
|
|
Lelkes újonc Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 140 Regisztrált: 2007-05-04 14:04 Azonosító: 8 384 |
|
|
|
2024-09-25 07:27
Létrehozva:
#16
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 5 Regisztrált: 2014-01-02 14:48 Azonosító: 2 092 754 |
|
|
|
2024-09-25 07:11
Létrehozva:
#17
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 4 Regisztrált: 2007-11-24 15:53 Azonosító: 51 497 |
Nem tudok MPL címiratot letölteni, ezt írja ki valahányszor próbálom: "A kérés feldolgozása közben hiba történt! Kérjük, a termékkel kapcsolatosan próbálja meg ismét megrendelni a Vaterafutár szolgáltatást személyes menüje Eladott oldalán keresztül."
Persze, hogy próbálom, de nem megy, mindig ugyanezt írja ki... . A vásárlóim meg várják a termékeket. Van megoldás erre? |
|
|
2024-09-24 19:53
Létrehozva:
#18
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2010-04-03 19:37 Azonosító: 1 093 526 |
Továbbra se tudok feltölteni!
|
|
|
2024-09-24 13:29
Létrehozva:
#19
|
|
Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos! Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 32 113 Regisztrált: 2008-03-25 15:08 Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :) Azonosító: 128 349 |
Azt nem lehetne hogy illetékes et. válaszolna az itt felvetett feltöltési problémákra és elmondaná mikor áll helyre a rend? Sikerült a feltöltés! Az ÜSZ válaszol a megkeresésre minden esetben. -------------------- "Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát." (Ron Cristian) |
|
|
2024-09-24 13:24
Létrehozva:
#20
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 8 Regisztrált: 2015-11-01 18:39 Azonosító: 2 212 678 |
Azt nem lehetne hogy illetékes et. válaszolna az itt felvetett feltöltési problémákra és elmondaná mikor áll helyre a rend?
Sikerült a feltöltés! |
|
|
Szöveges verzió | A pontos idő: 2024-10-12 05:18 |