IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1140 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témák - amelyekre nincs más topik!
VateraBenz
hozzászólás 2024-10-10 21:28
Létrehozva: #1


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 080
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(RengeZoltan00 @ 2024-10-10 14:27) *
Kedves Vatera munkatársak!
Nem találom, hogy pontosan hová kellene írnom a Vatera munkatársai részére...

Tisztelt RengeZoltan00!

A hasonló bejelentéseket a Vatera oldalak alján található Ügyfélszolgálat kapcsolatfelvétel menüponton keresztül érdemes beküldeni, akkor jut el a leghamarabb a felelős kollégákhoz.
Az itt leírtakat most továbbítottam a részükre.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pompea
hozzászólás 2024-10-10 17:30
Létrehozva: #2


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 235
Regisztrált: 2017-01-01 14:44
Azonosító: 2 424 955



IDÉZET(RengeZoltan00 @ 2024-10-10 14:27) *
Kedves Vatera munkatársak!
Nem találom, hogy pontosan hová kellene írnom a Vatera munkatársai részére, ezért most ide írok. Remélem elolvassa egy Vaterás munkatárs!
Egy tárgyat eladásra kínáltam amire jött egy üzenet nekem hogy valaki meg is vette, sőt be is fizette a pénzt, amit a saját bankszámlám megadásával a Vatera nekem
utal. El is kezdtem a dolgot, de gyanús volt a dolog. Ezért írtam a vevő megadott e mail címére hogy beszéljük meg mikor adhatom át a tárgyat neki.
Erre ő válaszolt, de még gyanúsabb lett a dolog. Hamis Vatera oldalt küldött el, sőt...
Szerintem sima csaló az aki "megvette" a tárgyat.
Ha valamelyik belsős - Vaterás - kolléga látja ezt a szöveget amit írtam, akkor kérem írjon meg egy telefonszámot, vagy belsős email címet, ahová el tudom
küldeni a számomra kétszer is elküldött, szerintem ál VATERA oldalt, illetve a szerintem csalóval történt levelezésünket, mivel ezekről képernyő fotót csináltam.
A személy e mail címe, és telefonszáma is gyanús volt.
Kérek szépen visszajelzést! A felhasználó azonosítóm; 20455068
Ha netalán tévedek, akkor azt is jó lenne tudnom!
Minden jót!

Mindenképpen olvasd végig!
https://www.vatera.hu/PR/?activepanel=news&...=2024#link22112
https://blog.vatera.hu/2024/10/10/bortonben...athalasz-csalo/

A hozzászólást -pompea- szerkesztette a következő időpontban: 2024-10-10 17:34
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RengeZoltan00
hozzászólás 2024-10-10 14:27
Létrehozva: #3


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2024-10-10 14:07
Azonosító: 2 738 936



Kedves Vatera munkatársak!
Nem találom, hogy pontosan hová kellene írnom a Vatera munkatársai részére, ezért most ide írok. Remélem elolvassa egy Vaterás munkatárs!
Egy tárgyat eladásra kínáltam amire jött egy üzenet nekem hogy valaki meg is vette, sőt be is fizette a pénzt, amit a saját bankszámlám megadásával a Vatera nekem
utal. El is kezdtem a dolgot, de gyanús volt a dolog. Ezért írtam a vevő megadott e mail címére hogy beszéljük meg mikor adhatom át a tárgyat neki.
Erre ő válaszolt, de még gyanúsabb lett a dolog. Hamis Vatera oldalt küldött el, sőt...
Szerintem sima csaló az aki "megvette" a tárgyat.
Ha valamelyik belsős - Vaterás - kolléga látja ezt a szöveget amit írtam, akkor kérem írjon meg egy telefonszámot, vagy belsős email címet, ahová el tudom
küldeni a számomra kétszer is elküldött, szerintem ál VATERA oldalt, illetve a szerintem csalóval történt levelezésünket, mivel ezekről képernyő fotót csináltam.
A személy e mail címe, és telefonszáma is gyanús volt.
Kérek szépen visszajelzést! A felhasználó azonosítóm; 20455068
Ha netalán tévedek, akkor azt is jó lenne tudnom!
Minden jót!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kati567_a
hozzászólás 2024-10-10 12:23
Létrehozva: #4


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2023-09-07 18:25
Azonosító: 2 714 166



Helló!
1 Ft-ról indítottam aukciót, de nincs az 1 Ft-os aukciók között!
Mit kell csináljak, hogy ott (is) legyen?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-10-03 21:10
Létrehozva: #5


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 080
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(b_ede @ 2024-10-02 07:56) *
Kedves Benz !

Két apró hibát szeretnék jelezni , nem túl fajsúlyos , de ha a program ezen részén található sorokat rutinból máshol is felhasználják később gondot okozhat.

...

Kedves b_ede!

Továbbítottam a fejlesztő kollégáknak, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
b_ede
hozzászólás 2024-10-02 07:56
Létrehozva: #6


Csak akasztott ember nem
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 328
Regisztrált: 2007-03-20 11:43
Azonosító: 962



Kedves Benz !

Két apró hibát szeretnék jelezni , nem túl fajsúlyos , de ha a program ezen részén található sorokat rutinból máshol is felhasználják később gondot okozhat.

1. Eladó termékeimből egyet kiválasztva a További opciók menüből az aukció lejárttá tétele opciót választom . Bejön az űrlap amit ki kellene tölteni bepöttyözni a megfelelő indokot majd a mentés gombbal menteni és akkor elvégzi a rendszer a törlést.
Ez működik , de ha meggondolom magam ( tudom emberi hülyeség ellen nincs orvosság ) és mégse akarom törölni akkor választhatom a vissza gombot is, csak a vissza gomb megnyomásával nem áll vissza az eredeti helyzet , a termék törlődik.
Ennek az az oka, hogy az aukció lejárttá tétele lapra való átugráskor a terméklapon betesz a rendszer egy végdátumot ( aktuális dátum és idő) majd kilépéskor ez nem áll vissza.

2. Az eladott termékek közül bármelyik terméklapot megnézem a jobb oldalon a kép melletti felsorolásban a szállítás és fizetés mező nem töltődik fel csak pörög egy kis nyilacska, apróság de zavaró és erre a mezőre kattintva lehetne elérni a szállítási
feltételeket (nem kell legörgetni hozzá). Csak az eladott termékeknél jelentkezik, máshol nem tapasztalom.

Köszönöm
Üdv
b_ede


--------------------

A tapasztalat segít minket, hogy ugyanazt a hibát legközelebb sokkal ravaszabban kövessük el.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-10-01 19:21
Létrehozva: #7


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 080
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bendike1 @ 2024-10-01 18:15) *
Nem értem mi ez az új számlázási módszer ? ezelőtt mindég részletesen felvolt sorolva minden feltöltés , minden eladás és költsége , és minden feltöltési díj levonás
ha a termék eladárs került . ez a második számla amit ma kaptam hogy csak az összeg szerepel , a digitális számlában is csak 1 tétel van a feltöltési díj és az eladás utáni jutalék . mostmár tényleg nem tudjuk mit számláz és mit nem számláz ki a vatera a felhasználóknak . Lehetséges hogy igy kb 15 év után én is végleg búcsút intek a vaterának az új számlázási rendszer miatt ? ha a vatera aggódhat hogy becsapjuk őket pár forintal akkor úgy vélem mi a felhasználók is aggódhatunk a nem pontos számlázások miatt hogy többet fizetünk mint amit kellene .


sajnos már nem is tudod ellenőrizni mert az új számlázási rendszerben nem jelenitik meg a feltöltési díjakat mint ezelőtt .

A számlázással egy más rendszerre történő átállás miatt valóban vannak átmeneti problémák. A fejlesztő kollégák folyamatosan dolgoznak ezeken.
Ugyanakkor a személyes menüjében továbbra is megtalálja az összes hiányolt információt, tehát továbbra is lehet tudni, hogy milyen tételeket és miért számlázott a rendszer.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bendike1
hozzászólás 2024-10-01 18:15
Létrehozva: #8


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2009-03-20 09:54
Azonosító: 564 275



Nem értem mi ez az új számlázási módszer ? ezelőtt mindég részletesen felvolt sorolva minden feltöltés , minden eladás és költsége , és minden feltöltési díj levonás
ha a termék eladárs került . ez a második számla amit ma kaptam hogy csak az összeg szerepel , a digitális számlában is csak 1 tétel van a feltöltési díj és az eladás utáni jutalék . mostmár tényleg nem tudjuk mit számláz és mit nem számláz ki a vatera a felhasználóknak . Lehetséges hogy igy kb 15 év után én is végleg búcsút intek a vaterának az új számlázási rendszer miatt ? ha a vatera aggódhat hogy becsapjuk őket pár forintal akkor úgy vélem mi a felhasználók is aggódhatunk a nem pontos számlázások miatt hogy többet fizetünk mint amit kellene .


IDÉZET(niclara @ 2024-10-01 14:35) *
Remélhetőleg. A szeptemberi számlát még nem kaptam meg. Elnézésüket kérem, ha a feltöltési díj megjelenése csak látszólagos dolog, csak akkor per-pillanat nem értem.


sajnos már nem is tudod ellenőrizni mert az új számlázási rendszerben nem jelenitik meg a feltöltési díjakat mint ezelőtt .

A hozzászólást -bendike1- szerkesztette a következő időpontban: 2024-10-01 18:17
Go to the top of the page
 
+Quote Post
niclara
hozzászólás 2024-10-01 14:35
Létrehozva: #9


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2011-08-24 18:40
Azonosító: 1 542 064



IDÉZET(VateraBenz @ 2024-09-26 20:48) *
De a kiszámlázott tételek közt nem szerepel az adott feltöltési díj, ugye?



Remélhetőleg. A szeptemberi számlát még nem kaptam meg. Elnézésüket kérem, ha a feltöltési díj megjelenése csak látszólagos dolog, csak akkor per-pillanat nem értem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matthewka
hozzászólás 2024-09-30 18:01
Létrehozva: #10


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 50
Regisztrált: 2010-03-06 11:29
Azonosító: 1 039 707



Üdv! Ma tűnt fel, hogy nem kapok emailben értesítést lejárt hirdetéseimről. Nem állítottam át semmit, nincs a spam mappában sem, eddig mindig jött üzenet. Üdv.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-09-26 20:48
Létrehozva: #11


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 080
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(niclara @ 2024-09-25 21:55) *
Én is ezt tapasztaltam. Pont a második oldalon lassul le a feltöltés, ahol a kiemelések tanyáznak. Lehet, hogy kiemelést kellene választani, hogy begyorsuljon?smile.gif
A másik furcsaság, ami utóbbi napokban többször előfordult, hogy már folyamatban lévő hirdetésnél, ahol bejelöltem az egyszer újraindul opciót., meggondoltam magam, és levettem az újraindulást, a művelet végén kiírta a feltöltési díjat, holott pont egy feltöltődést vettem vissza.

De a kiszámlázott tételek közt nem szerepel az adott feltöltési díj, ugye?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
niclara
hozzászólás 2024-09-25 21:55
Létrehozva: #12


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2011-08-24 18:40
Azonosító: 1 542 064



IDÉZET(arnerus @ 2024-09-23 14:47) *
Sajnos a technikai probléma még fennall. Nem lehet a 60-120 mp várni mert közben HIBA üzenetet jön ki és a rendzer nem enged tovább feltölteni a hírdetést. Remélem, hogy holnapra az akadály le lesz oldva.



Én is ezt tapasztaltam. Pont a második oldalon lassul le a feltöltés, ahol a kiemelések tanyáznak. Lehet, hogy kiemelést kellene választani, hogy begyorsuljon?smile.gif
A másik furcsaság, ami utóbbi napokban többször előfordult, hogy már folyamatban lévő hirdetésnél, ahol bejelöltem az egyszer újraindul opciót., meggondoltam magam, és levettem az újraindulást, a művelet végén kiírta a feltöltési díjat, holott pont egy feltöltődést vettem vissza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2024-09-25 21:14
Létrehozva: #13


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 17 080
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



Tisztelt Fórumozók!

Újra elérhető a Vaterafutár összes szolgáltatása.
A kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petcsi
hozzászólás 2024-09-25 10:42
Létrehozva: #14


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2009-01-31 00:53
Azonosító: 446 894



Alternativ megoldaskent a vaterafutar oldalat megnyitva es az eladott termeket onnan betoltve elvileg mindegyik mukodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kormend001
hozzászólás 2024-09-25 08:34
Létrehozva: #15


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 140
Regisztrált: 2007-05-04 14:04
Azonosító: 8 384



IDÉZET(farkasdorka @ 2024-09-25 07:27) *
Sajnos nem,tegnap jeleztem a vatera felé,azóta sem oldódott meg a probléma,500ft-al többért postáztam,mint amit a vevő elküldött,mert sürgős volt neki!


Csak az MPL nem működik, Foxpostos kódot tudtam kérni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farkasdorka
hozzászólás 2024-09-25 07:27
Létrehozva: #16


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2014-01-02 14:48
Azonosító: 2 092 754



IDÉZET(gustino22 @ 2024-09-24 08:28) *
Üdv. Nálatok sem működik a postázási lehetőség? Nem tudom az eladott termékeimet feladni a vaterán keresztül. mad.gif



Sajnos nem,tegnap jeleztem a vatera felé,azóta sem oldódott meg a probléma,500ft-al többért postáztam,mint amit a vevő elküldött,mert sürgős volt neki!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bodzabogyo
hozzászólás 2024-09-25 07:11
Létrehozva: #17


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-11-24 15:53
Azonosító: 51 497



Nem tudok MPL címiratot letölteni, ezt írja ki valahányszor próbálom: "A kérés feldolgozása közben hiba történt! Kérjük, a termékkel kapcsolatosan próbálja meg ismét megrendelni a Vaterafutár szolgáltatást személyes menüje Eladott oldalán keresztül."
Persze, hogy próbálom, de nem megy, mindig ugyanezt írja ki... . A vásárlóim meg várják a termékeket. Van megoldás erre?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henrikmarcell
hozzászólás 2024-09-24 19:53
Létrehozva: #18


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-04-03 19:37
Azonosító: 1 093 526



Továbbra se tudok feltölteni!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2024-09-24 13:29
Létrehozva: #19


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 32 113
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Mardi458 @ 2024-09-24 14:24) *
Azt nem lehetne hogy illetékes et. válaszolna az itt felvetett feltöltési problémákra és elmondaná mikor áll helyre a rend?

Sikerült a feltöltés!

Az ÜSZ válaszol a megkeresésre minden esetben.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mardi458
hozzászólás 2024-09-24 13:24
Létrehozva: #20


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2015-11-01 18:39
Azonosító: 2 212 678



Azt nem lehetne hogy illetékes et. válaszolna az itt felvetett feltöltési problémákra és elmondaná mikor áll helyre a rend?

Sikerült a feltöltés!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1140 Oldal V   1 2 3 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
31 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (31 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2024-10-12 05:18