Saját aszisztens
Üdvözöllek a Fórumban!
A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Létrehozva:
#1
|
|
Újonc ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 28 Regisztrált: 2009-01-31 00:53 Azonosító: 446 894 ![]() |
Az ugyfelszolgalatos kapcsolatfelvetel nem mukodik? Mert ket nappal ezelott irtam es nem hogy valasz nem erkezett meg ra de a Ticket... tagyu automata rendszeruzentet sem jott meg.
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#2
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 2 Regisztrált: 2013-10-19 18:38 Azonosító: 2 082 510 ![]() |
A 0-s értékelésű, pár napos felhasználójú, de egyszer már mástól sikeresen vásárló vevőm "adat ellenőrzés hiba" üzenetet kap, amikor egy teljesen hétköznapi, fix áras árumat megvásárolná. Valaki tudja, mi lehet ez?
Az alábbi kérdésem tárgytalan, megoldódott valahogy... |
|
|
![]()
Létrehozva:
#3
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2008-05-30 20:28 Azonosító: 157 657 ![]() |
Tisztelt Admin!
Azért jó lenne egy TÁJÉKOZTATÁS a ("0") hibás működés elhárításáról... Eközben ami működik: "Ezúton értesítünk, hogy jelenleg nem teljesíted a Profi Eladó Programban történő részvétel összes feltételét."... |
|
|
![]()
Létrehozva:
#4
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2008-01-29 10:07 Azonosító: 95 637 ![]() |
a mai nap mindenki tiszta lappal indul! mindenki nullás!
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#5
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2010-12-16 07:06 Azonosító: 1 414 615 ![]() |
"Szülinapom alkalmából" én is kaptam egy ilyen nullás értékelős pep értesitőt. Remélem ez csak egy tévedés. ?
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#6
|
|
Újonc ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 28 Regisztrált: 2009-01-31 00:53 Azonosító: 446 894 ![]() |
Jokora zavart erzek az eroben mert kaptam egy 0%-os pep ertesitot de ahogy latom az osszes felhasznalo nullas ertekelesu lett.
|
|
|
![]()
Létrehozva:
#7
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 3 Regisztrált: 2019-04-09 07:47 Azonosító: 2 650 845 ![]() |
Szeretnék segítséget kérni. Beállítottam több termékemre az akciót, erre kétszer jelent meg hibásan minden, az egyik termékemre nem érvényesült az akció, a többi duplán volt. Gondoltam kitörlök mindegyik közül egyet, erre eltűnt az egész, és már nem állíthatok be akciót sem a termékeimre. Ilyenkor most mi van? Hát azért töröltem 1-et 1-et az akciók közül mert DUPLÁN volt! Erre eltűnik minden és többé akciót sem állíthatok be? Tehát tönkrement az egész akciózási lehetőségem... Azóta most újra megjelentek az akciózási lehetőség, és engedte módosítani, bár az egyik termékemre nem tehetek akciót ami szintén megfelel a kritériumoknak. Mindenesetre a java része most helyreállt, vagy magától vagy a moderátor segített, neki köszönet, ha így volt! |
|
|
![]() ![]()
Létrehozva:
#8
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 3 Regisztrált: 2019-04-09 07:47 Azonosító: 2 650 845 ![]() |
Szeretnék segítséget kérni.
Beállítottam több termékemre az akciót, erre kétszer jelent meg hibásan minden, az egyik termékemre nem érvényesült az akció, a többi duplán volt. Gondoltam kitörlök mindegyik közül egyet, erre eltűnt az egész, és már nem állíthatok be akciót sem a termékeimre. Ilyenkor most mi van? Hát azért töröltem 1-et 1-et az akciók közül mert DUPLÁN volt! Erre eltűnik minden és többé akciót sem állíthatok be? Ez most komoly? Tehát tönkrement az egész akciózási lehetőségem... A hozzászólást -prosellerman- szerkesztette a következő időpontban: 2023-05-11 13:01 |
|
|
![]()
Létrehozva:
#9
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 012 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Segítséget kérnék.. A számítógépemen nem működik a vatera keresőmotorja. Hiába írok be a keresőbe bármit, azt írja; A keresés nem eredményezett találatot. Mi lehet a probléma? Amúgy minden rendben a többi funkcióval. Nekem nem volt vele problémám, most is kipróbáltam. Azóta sem sikerül? -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#10
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2009-07-23 08:47 Azonosító: 675 566 ![]() |
Segítséget kérnék.. A számítógépemen nem működik a vatera keresőmotorja. Hiába írok be a keresőbe bármit, azt írja; A keresés nem eredményezett találatot. Mi lehet a probléma? Amúgy minden rendben a többi funkcióval. A hozzászólást -protom- szerkesztette a következő időpontban: 2023-04-14 07:27 |
|
|
![]()
Létrehozva:
#11
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 012 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Sziasztok! Jó pár évet kihagytam a Vaterázásból. Most újra visszajöttem.....azaz vissza jöttem volna! Fel akartam tölteni termékeket, de az első tételem vagy háromszor megpróbáltam. Végig is vitt, az adatokat kitöltöttem....a képeket feltöltöttem. Végig azt jelezte sikeresen kitöltöttem minden rublikát. A mikor a végére értem mindig vissza ugrott az üres adatlap elejére és nem jelent meg amit addig csináltam! :-((((( Kérlek segítsetek, mit csináltam rosszul, mert nem jelenik meg a hirdetésem! :-(((( Hálás köszönetem: anonim417 Tisztelt anonim417! Magától, ok nélkül nem ugrál az oldal. Feltehetően egy vagy több kötelező mezőt nem töltött ki. Ez esetben viszont erről jól látható hibaüzenet is megjelenik. Ha nem boldogul, akkor segítségért keresse az ügyfélszolgálatot a Kapcsolatfelvételen át. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#12
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2010-07-18 19:16 Azonosító: 1 265 266 ![]() |
Sziasztok!
Jó pár évet kihagytam a Vaterázásból. Most újra visszajöttem.....azaz vissza jöttem volna! Fel akartam tölteni termékeket, de az első tételem vagy háromszor megpróbáltam. Végig is vitt, az adatokat kitöltöttem....a képeket feltöltöttem. Végig azt jelezte sikeresen kitöltöttem minden rublikát. A mikor a végére értem mindig vissza ugrott az üres adatlap elejére és nem jelent meg amit addig csináltam! :-((((( Kérlek segítsetek, mit csináltam rosszul, mert nem jelenik meg a hirdetésem! :-(((( Hálás köszönetem: anonim417 |
|
|
![]()
Létrehozva:
#13
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 012 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Sziasztok! Délelőtt feltöltöttem két terméket, de sehol nem találom őket. Nem tudom most jóváhagyásra kell várni, vagy mi a csuda van. Előre is köszi a választ Üdv. Tisztelt MorningGlow_v! Jelenleg 6db terméke található az oldalon. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#14
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2023-04-04 15:31 Azonosító: 2 701 406 ![]() |
Sziasztok!
Délelőtt feltöltöttem két terméket, de sehol nem találom őket. Nem tudom most jóváhagyásra kell várni, vagy mi a csuda van. Előre is köszi a választ Üdv. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#15
|
|
![]() Csak akasztott ember nem ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 320 Regisztrált: 2007-03-20 11:43 Azonosító: 962 ![]() |
Kedves b_ede, megnézzük, köszönjük. Köszönöm, ma reggelre az aktuális adatokat mutatja Üdv b_ede -------------------- A tapasztalat segít minket, hogy ugyanazt a hibát legközelebb sokkal ravaszabban kövessük el. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#16
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 012 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Kedves Benz ! A profi eladók -> Eladási statisztikák menü a 03.27.-ei állapotot mutatja , eddig naponta frissült Kérném megnézni megállt az összesítési folyamat vagy csak késik de akkor nagyon ![]() Köszönöm Üdvözlettel b_ede Kedves b_ede, megnézzük, köszönjük. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]()
Létrehozva:
#17
|
|
![]() Csak akasztott ember nem ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 320 Regisztrált: 2007-03-20 11:43 Azonosító: 962 ![]() |
Kedves Benz !
A profi eladók -> Eladási statisztikák menü a 03.27.-ei állapotot mutatja , eddig naponta frissült Kérném megnézni megállt az összesítési folyamat vagy csak késik de akkor nagyon ![]() Köszönöm Üdvözlettel b_ede -------------------- A tapasztalat segít minket, hogy ugyanazt a hibát legközelebb sokkal ravaszabban kövessük el. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#18
|
|
Új fórumozó Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 1 Regisztrált: 2012-07-30 15:18 Azonosító: 1 794 390 ![]() |
Üdv! Az imént próbáltam indítani egy aukciót, de gyszerűen nem jelenik meg a termékeim közt. Kétszer is megpróbáltam. Hibátlanul végig megy minden, még azt is kiírja, hogy az aukció indítása sikeres volt, majd nem jelenik meg a termékeim közt. Korábban nem tapasztaltam ilyet. Van esetleg valami rendszerhiba jelenleg? Köszönöm! Megoldódott, én bénáztam. Szia!v Na és mi volt az amivel bénáztál? Mert én úgy látom, hogy ez inkább szól a hirdetések időzítéséről a Vatera részéről, mintsem valakik bénázásárő. De, várom a válaszod, hátha tanulok belőle.Köszi, eőre is. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#19
|
|
Újonc ![]() Csoport: Teljes jogú felhasználó Hozzászólások: 17 Regisztrált: 2013-09-30 11:39 Azonosító: 2 077 953 ![]() |
Üdv!
Az imént próbáltam indítani egy aukciót, de gyszerűen nem jelenik meg a termékeim közt. Kétszer is megpróbáltam. Hibátlanul végig megy minden, még azt is kiírja, hogy az aukció indítása sikeres volt, majd nem jelenik meg a termékeim közt. Korábban nem tapasztaltam ilyet. Van esetleg valami rendszerhiba jelenleg? Köszönöm! Üdv! Az imént próbáltam indítani egy aukciót, de gyszerűen nem jelenik meg a termékeim közt. Kétszer is megpróbáltam. Hibátlanul végig megy minden, még azt is kiírja, hogy az aukció indítása sikeres volt, majd nem jelenik meg a termékeim közt. Korábban nem tapasztaltam ilyet. Van esetleg valami rendszerhiba jelenleg? Köszönöm! Megoldódott, én bénáztam. |
|
|
![]()
Létrehozva:
#20
|
|
![]() Customer Service ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Csoport: M O D E R Á T O R Hozzászólások: 17 012 Regisztrált: 2009-09-04 14:11 Azonosító: 730 465 ![]() |
Az ismerj meg oldal i+ ikonja csak az ertekeleseknel latszik de a termeklapon a felhasznalonev utan nem jelenik meg aminek igy nem sok ertelme van. A felhasználó nevére való kattintással az összes ilyen információ elérhető. Szándékos, hogy ezek az ikonok (profi, i+, stb) egy ideje már csak ott jelennek meg, az áttekinthetőség érdekében nem kívánjuk túlzsúfolni a képernyőt nem feltétlenül szükséges dolgokkal. Akárcsak a termékeknél, ahol a listaoldalakon a megnevezésre kattintva lehet megismerni a részletes adatokat, úgy a felhasználóknál is a névre kell kattintani a bővebb információkért. -------------------- Üdvözlettel:
a Vatera csapata www.vatera.hu |
|
|
![]() ![]() ![]() |
Szöveges verzió | A pontos idő: 2023-05-28 11:43 |