Karácsonyra vettük a két kis lánykának (6 évesek lesznek februárban) HansaRostock eladótól egy-egy tündért (nem én voltam a vásárló a Vaterán, személyes átvétel volt, db-onként 4990 Ft-ot fizettünk érte). Számlát nem kaptunk, pedig új termékekről van szó. Néhány órát játszottak a gyerekek, nyilván többször leesik, míg megtanulják irányítani (megjegyzem egyáltalán nem könnyű bánni a játékkal még felnőttnek sem). A lakásban használtuk, óriási ütésnek itt nem lehetett kitéve a játék, mégis az egyik leesés után használhatatlanná váltak. Az egyik babának az egyik kézfeje leszakadt, meg az egyik szárnya is letört, a másik babán semmi külsérelmi nyom nem látható, eredeti dobozban vissza tudnánk adni a játékot. Az eladó nem fogadja a reklamációt. Arra hivatkozik, hogy nem tudja, hogyan bántunk vele, nem tudni, mi lehet az oka, hogy nem működik, postázás előtt ellenőrzik, akkor működik mindegyik játék. Meg fogom keresni a Fogyasztóvédelmet is, helyesen járt-e el az eladó. Kérdésem, hogy számlát nem kellett volna kapnunk?
Miért forgalmaznak olyan játékot, amivel nem tud egy korosztály szerinti gyermek játszani????? Mire megtanul valamennyire bánni a gyerek a játékkal, csalódnia kell, mert már nem is működik. A kereskedelmi forgalomban jóval drágábbak a repülő tündérek, de kérdezem én, az a játék mit ér, ami néhány óra után használhatatlan. Mellesleg nem tudom, hogy a drágább változat mennyire használható, milyen garancia van rá sérülés esetén. Egy biztos, senki nem kérdőjelezheti meg, hogy egy ilyen játék, mint ez a Jégvarázs repülő baba, igenis nagyon drága 5000 Ft-ért, ha csak néhány órát lehet használni. Irtó csalódottak és felháborodottak vagyunk!!!! mad.gif