Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Mpl
Vatera.hu Fórum > Általános > Vaterafutár
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
VateraBenz
MPL Vaterafutárral kapcsolatos témák.
BalazsTM
Tisztelt Vatera!

A csomagautomatás vaterafutáros feladás mikor válik elérhetővé kedvező áron? Bizonyára sokaknak nagy előny lenne, ha nem kellene 30-40 perceket postai sorbaállással tölteni, feladás esetén. Esetleg van már ilyen lehetőség?

Üdv.:
BalazsTM
VateraMod
IDÉZET(BalazsTM @ 2017-03-08 16:45) *
Tisztelt Vatera!

A csomagautomatás vaterafutáros feladás mikor válik elérhetővé kedvező áron? Bizonyára sokaknak nagy előny lenne, ha nem kellene 30-40 perceket postai sorbaállással tölteni, feladás esetén. Esetleg van már ilyen lehetőség?

Üdv.:
BalazsTM


Ez a téma már körülbelül 1 évvel ezelőtt terítékre került, azonban az MPL rendszerét még mindig nem okosították fel, hogy képes legyen kezelni az ilyen típusú rendeléseket. A Vaterafutár oldaláról megvan a nyitottság a csomagautomatás feladásra, azonban ehhez előbb meg kell várnunk az MPL-t, hogy felkészítse a rendszerét erre.
Mindenesetre amint lesz rá lehetőség, meg fogjuk lépni az ez irányú fejlesztést.
cseditke
Tisztelt Vatera!

MPL szállítást rendeltem PostaPontra a Vaterafutáron. Sajnos címirat nem jelent meg, sem a nyomtatási opció, de a terméknél fel van tüntetve, hogy a rendelés megtörtént.
Gondoltam, a postán tudnak segíteni, de elutasítottak azzal, hogy nekik egy azonosítóra van szükségük. Nekem viszont semmilyen csomagazonosítóm nincs. Mi a teendő ilyenkor? A vevőnek szombati (03. 11.) feladást ígértem. Eladói hitelemet vesztem, ha nem kapok sürgős segítséget. Köszönöm előre is.
lacus48
IDÉZET(cseditke @ 2017-03-11 12:01) *
Tisztelt Vatera!

MPL szállítást rendeltem PostaPontra a Vaterafutáron. Sajnos címirat nem jelent meg, sem a nyomtatási opció, de a terméknél fel van tüntetve, hogy a rendelés megtörtént.
Gondoltam, a postán tudnak segíteni, de elutasítottak azzal, hogy nekik egy azonosítóra van szükségük. Nekem viszont semmilyen csomagazonosítóm nincs. Mi a teendő ilyenkor? A vevőnek szombati (03. 11.) feladást ígértem. Eladói hitelemet vesztem, ha nem kapok sürgős segítséget. Köszönöm előre is.

Helló !
Ezt a letöltésektöl tudod kinyomtatni. Nem a Gmailba érkezik.
Üdv.
cseditke
IDÉZET(lacus48 @ 2017-03-11 13:55) *
Helló !
Ezt a letöltésektöl tudod kinyomtatni. Nem a Gmailba érkezik.
Üdv.


Köszi. Lacus, de rossz válasz. Le sem tudtam tölteni, mert nem jelent meg. Nincs a gépemen.
zejopy
IDÉZET(cseditke @ 2017-03-11 12:01) *
Tisztelt Vatera!

MPL szállítást rendeltem PostaPontra a Vaterafutáron. Sajnos címirat nem jelent meg, sem a nyomtatási opció, de a terméknél fel van tüntetve, hogy a rendelés megtörtént.
Gondoltam, a postán tudnak segíteni, de elutasítottak azzal, hogy nekik egy azonosítóra van szükségük. Nekem viszont semmilyen csomagazonosítóm nincs. Mi a teendő ilyenkor? A vevőnek szombati (03. 11.) feladást ígértem. Eladói hitelemet vesztem, ha nem kapok sürgős segítséget. Köszönöm előre is.

Ha írsz az ÜSZ-nak, visszaállítják abba az állapotba, amikor aktív a rendelés opció.
cseditke
IDÉZET(zejopy @ 2017-03-12 07:22) *
Ha írsz az ÜSZ-nak, visszaállítják abba az állapotba, amikor aktív a rendelés opció.



Köszönöm az ötletet.
kinpet76
Tisztelt Vatera!

A vevőm Pereszteg postára kérné a csomagját, de azt a postát nem hozza fel a választhatók közül, pedig megnéztem a neten van ott posta. Most kénytelen vagyok neki házhoz küldeni, ami drágább. Kérem nézzék át, hogy ha kihagytak néhány postát a választhatók közül.
TITEPITE
03.07-én feladtam egy csomagautomatás küldeményt. Ma 14-én még mindig azt írja ki a postai nyomkövető, hogy a feladási postáról elszállították. Tapasztalatom szerint másnap megérkezik mindig a csomag az automatába. A később feladott leveleim már rég a címzetteknél vannak. Mi történhetett? Hol tudnám megsürgetni a dolgot?
VateraMod
IDÉZET(kinpet76 @ 2017-03-12 21:43) *
Tisztelt Vatera!

A vevőm Pereszteg postára kérné a csomagját, de azt a postát nem hozza fel a választhatók közül, pedig megnéztem a neten van ott posta. Most kénytelen vagyok neki házhoz küldeni, ami drágább. Kérem nézzék át, hogy ha kihagytak néhány postát a választhatók közül.


Köszönjük a jelzést, melyet továbbítottunk az MPL-nek (mivel a térképes választót ők üzemeltetik). Általában néhány napon belül javítani szokták az ilyen jellegű hibákat.

IDÉZET(TITEPITE @ 2017-03-14 08:31) *
03.07-én feladtam egy csomagautomatás küldeményt. Ma 14-én még mindig azt írja ki a postai nyomkövető, hogy a feladási postáról elszállították. Tapasztalatom szerint másnap megérkezik mindig a csomag az automatába. A később feladott leveleim már rég a címzetteknél vannak. Mi történhetett? Hol tudnám megsürgetni a dolgot?


Ebben az esetben mindenképpen azt javasoljuk, hogy vegye fel az MPL ügyfélszolgálatával a kapcsolatot (06-1-333-7777) és kérjen tőlük tájékoztatást, mivel a csomaggal kapcsolatos részletekre csak ők látnak rá a saját rendszereiken keresztül.
bmodell
Posta csomagautomatába szeretnék küldeni, de több csomagnál sem jelenik meg ez a lehetőség /megjelenik, de nem választható/
davidmaci92
IDÉZET(bmodell @ 2017-03-15 19:28) *
Posta csomagautomatába szeretnék küldeni, de több csomagnál sem jelenik meg ez a lehetőség /megjelenik, de nem választható/

Ez akkor szokott előfordulni, ha a vevő lakcímén nincs automata. Pl. valamelyik Budapest melletti kistelepülésen lakik, bejelöl egy budapesti automatát, de a rendszer beadja a lakcímét. A rendszer csak a településhez tartozó automatákat jeleníti meg. Ha nincs, akkor inaktív marad az az opció. Én ilyenkor megnézem, melyik automatát jelölte be a vevő, a lakcím helyére beírom az automata címét. Így már megoldható.
Másik lehetőség, ha valamelyik vevő által beírt adat nem pontos. Pl. egy 30-as telefonszámhoz hat számjegyet ír csak be. Végig kell ellenőrizni a vevő által beírt adatokat.
Ha ezek közül egyik sem működik, akkor vagy valakinek van még ötlete, vagy a témakörhöz tartozó moderátor tud segíteni. De írhatsz az ÜSZ-nak is.smile.gif
Palsi091
A kérdésem a következő lenne:
Az MPL és a Vatera szerződése tartalmaz-e kézbesítési időgaranciával kapcsolatos feltételeket.?
Mert a címirat nyomtatásakor az 1 napos időgarancia van feltüntetve.
Azt szeretném megtudni, hogy a vatera csomagok esetében is köteles a posta az 1 napos időgarancia teljesítésére?
nagyE1978
Üdvözlöm!

A mai napon reggel 6:45-kor a vaterafutáron keresztül regisztráltam egy eladott termékemet MPL szolgáltatásra, postai feladással és házhozszállítással. A sikeres regisztrációt követően a címiratot nem kaptam meg. A Magyar Postánál reklamáltam, ahol a Vaterához irányítottak, mondván, hogy a hiba nem náluk van. Segítséget kérek az adott csomag vaterás eladásként történő ismételt regisztrációjához! Várom mielőbbi válaszát!
cit1rom
IDÉZET(Palsi091 @ 2017-03-17 07:23) *
Mert a címirat nyomtatásakor az 1 napos időgarancia van feltüntetve.
Azt szeretném megtudni, hogy a vatera csomagok esetében is köteles a posta az 1 napos időgarancia teljesítésére?

"Az MPL, a Vaterafutár csomagok szállítását, az alábbi linken elérhető Küldeményforgalmi szabályzat alapján vállalja, az MPL Üzleti Csomag küldeményekre előírtak szerint, azzal az eltéréssel, hogy a szolgáltatás nem időgarantált."
74kamilla
IDÉZET(davidmaci92 @ 2017-03-15 21:40) *
Ez akkor szokott előfordulni, ha a vevő lakcímén nincs automata. Pl. valamelyik Budapest melletti kistelepülésen lakik, bejelöl egy budapesti automatát, de a rendszer beadja a lakcímét. A rendszer csak a településhez tartozó automatákat jeleníti meg. Ha nincs, akkor inaktív marad az az opció. Én ilyenkor megnézem, melyik automatát jelölte be a vevő, a lakcím helyére beírom az automata címét. Így már megoldható.
Másik lehetőség, ha valamelyik vevő által beírt adat nem pontos. Pl. egy 30-as telefonszámhoz hat számjegyet ír csak be. Végig kell ellenőrizni a vevő által beírt adatokat.
Ha ezek közül egyik sem működik, akkor vagy valakinek van még ötlete, vagy a témakörhöz tartozó moderátor tud segíteni. De írhatsz az ÜSZ-nak is.smile.gif


Nekem sem jelenik meg a csomagautomatás választási lehetőség... mad.gif Pécsett...
És az sem működik, ha beírom az automata címét. A címzett minden adata rendben van, még telefonszáma is élő....
Hová írhatok az ÜSZ-nak? Csak telefonszám van megadva, de "jelenleg minden kollégánk foglalt". blink.gif
zejopy
IDÉZET(74kamilla @ 2017-03-17 12:31) *
..
Hová írhatok az ÜSZ-nak? ...

Ez a Vatera ÜSZ-a. Ők tudnak majd segíteni: http://www.vatera.hu/help/contact.php
paleszka23
Üdvözletem.

Vaterafutár oldalán rendeltem meg a csomagküldeményt. Betöltöttem a listából a vásárolt terméket, mindent kitöltöttem, de a címiraton nem a megfelelő adatok szerepelnek.
A címiratot így használni nem tudom. Ebben az esetben le kell mondani valahol a megrendelést? A csomagot már feladtam postán, és meg is érkezett. Tehát a kérdés arra vonatkozik, hogy az elindított (kinyomtatott) de
fel nem használt címiratnak van valami következménye? Azaz várhatom a postától a csekket ez esetben?

Köszönöm.
Szinesember
Az 1 napos időgarancia az most került ki belőle. Eddig ezt így vitték, 1 napossal. Ennek a színvonala is megy egyre lentebb.

IDÉZET(cit1rom @ 2017-03-17 09:42) *
"Az MPL, a Vaterafutár csomagok szállítását, az alábbi linken elérhető Küldeményforgalmi szabályzat alapján vállalja, az MPL Üzleti Csomag küldeményekre előírtak szerint, azzal az eltéréssel, hogy a szolgáltatás nem időgarantált."



IDÉZET(paleszka23 @ 2017-03-17 13:24) *
Üdvözletem.

Vaterafutár oldalán rendeltem meg a csomagküldeményt. Betöltöttem a listából a vásárolt terméket, mindent kitöltöttem, de a címiraton nem a megfelelő adatok szerepelnek.
A címiratot így használni nem tudom. Ebben az esetben le kell mondani valahol a megrendelést? A csomagot már feladtam postán, és meg is érkezett. Tehát a kérdés arra vonatkozik, hogy az elindított (kinyomtatott) de
fel nem használt címiratnak van valami következménye? Azaz várhatom a postától a csekket ez esetben?

Köszönöm.


Ha nem használtad fel, akkor "nincs" a rendszerben. a kitöltési segéd csak címiratot generál, semmi más következménye nincsen.

IDÉZET(Palsi091 @ 2017-03-17 07:23) *
A kérdésem a következő lenne:
Az MPL és a Vatera szerződése tartalmaz-e kézbesítési időgaranciával kapcsolatos feltételeket.?
Mert a címirat nyomtatásakor az 1 napos időgarancia van feltüntetve.
Azt szeretném megtudni, hogy a vatera csomagok esetében is köteles a posta az 1 napos időgarancia teljesítésére?


Sajnos kikerült a szolgáltatási körből az 1 napos lehetőség az MPL Vaterafutáros küldeményekhez. Így már a címirat sem úgy nyomtatódik. Hiába, na... Infláció...
cit1rom
IDÉZET(Szinesember @ 2017-03-18 11:22) *
Az 1 napos időgarancia az most került ki belőle. Eddig ezt így vitték, 1 napossal. Ennek a színvonala is megy egyre lentebb.

Így van, eddig 1 napos volt. Sajnos ettől az évtől sok lett a szigorítás, én már igénybe sem tudom venni.
LadyLevender
Érdeklődöm, hogy ha vaterás csomagot szeretnék feladni automatából automatába, és a jobb felső sarokba be szeretnék jelentkezni, akkor miért nem történik semmi? Beírom a felhasználót,jelszót, és kész, üres az ablak és nem történik semmi, ilyenkor merre tovább? Köszönöm a választ.
VateraBenz
IDÉZET(Szinesember @ 2017-03-18 11:22) *
Sajnos kikerült a szolgáltatási körből az 1 napos lehetőség az MPL Vaterafutáros küldeményekhez. Így már a címirat sem úgy nyomtatódik. Hiába, na... Infláció...

A címiraton én sem láttam már, viszont a postán a csomagfelvételnél tőlem kérdezte a jóember, hogy ez is egynapos csomag-e... Mondtam neki, hogy már nincs rajta a papíron, de nincs is jelentősége. Erre jószándékúan, de határozottan kioktatott, hogy nem úgy van az, nem mindegy és majd megnézi a gépben mosking.gif
Megnézte és szerinte ott továbbra is az állt, hogy egy napos. Így aztán rá is ragasztotta a matricát a csomagra dontknow.gif
angoloutletstore
IDÉZET(VateraBenz @ 2017-03-24 22:23) *
A címiraton én sem láttam már, viszont a postán a csomagfelvételnél tőlem kérdezte a jóember, hogy ez is egynapos csomag-e... Mondtam neki, hogy már nincs rajta a papíron, de nincs is jelentősége. Erre jószándékúan, de határozottan kioktatott, hogy nem úgy van az, nem mindegy és majd megnézi a gépben mosking.gif
Megnézte és szerinte ott továbbra is az állt, hogy egy napos. Így aztán rá is ragasztotta a matricát a csomagra dontknow.gif


A csomagautomatásról lekerült, viszont a házhoz kért vagy postán maradó MPL címiratokon nem változott semmi. - előző napi címiratokat megkerestem és megnéztem.
silver92_a
Tudok több nappal előre szállítást rendelni? Vagyis ma/holnap megrendelem, de csak csütörtökön jöjjön elvinni az árut? Ha megjegyzésbe teszem, figyelembe veszik?

Köszönöm!
angoloutletstore
IDÉZET(silver92_a @ 2017-03-26 21:37) *
Tudok több nappal előre szállítást rendelni? Vagyis ma/holnap megrendelem, de csak csütörtökön jöjjön elvinni az árut? Ha megjegyzésbe teszem, figyelembe veszik?

Köszönöm!


Házhoz még soha nem kértem MPL futárt, de ha úgy van mint a DPD-nél, akkor az adott napon 15 óráig leadott címiratot feldolgozzák - és másnap jön a csomagért.

Ha adott napon 15 óra után töltesz címiratot akkor a következő munkanap dolgozzák fel, és az azt követő nap jön érte - tehát az már majdnem 2 nap.
Ha csak címiratot töltesz ki és Te viszed a postára, akkor azt tudom hogy jó pár nappal később is érvényes marad, feladható vele.
zejopy
Kedves VateraMod!

Nem tudom kiválasztani a 38. sz. automatát, nincs a listában. Megszűnt esetleg, vagy technikai probléma?
(1870 Bp. Kerepesi út 9. Aréna Pláza)
Köszönöm!
titititi1940
A 32. automatába szeretnék MPL csomagot küldeni, pénteken már nyomtattam egy küldőívet, de a doboz mérete és súlya nagyobb lett.
Ma próbáltam egy másik, személyesen átvett eladott termék oldaláról indulva és a vatera vaterafutár oldalról is indulva Szegedre címezni az ívet, de
nem engedi megjelölni a csomagautomatát: házhoz, postapontra, Mol-hoz lehet küldeni.....
aquarius81
Van egy probléma, amibe már másodszor futok bele, hála az MPL-nek. Az elsőnél még azt hittem, hogy elszigetelt eset, de úgy tűnik, hogy nem...
Az a gond, hogy immár 3 munkanapja ide-oda szállítják a csomagot, csak az automatához nem sikerül. Csütörtökön történt a feladás, péntekre kellett volna megérkeznie, de még most is ugyanabba a logisztikai központba "járkál" ki-be a csomag naponta többször... Múltkor az lett a vége, hogy egy, az automatától távoli postán kellett átvenni a csomagot, holott az automata olyan épületben van, ahol postahivatal is van. Szóval én nem látom ebben a logikát. Ma délután negyedszer érkezett be ugyanabba a központba a csomag. Elkeserítő ez az egész...
VateraBenz
IDÉZET(aquarius81 @ 2017-03-27 21:07) *
Van egy probléma, amibe már másodszor futok bele, hála az MPL-nek. Az elsőnél még azt hittem, hogy elszigetelt eset, de úgy tűnik, hogy nem...
Az a gond, hogy immár 3 munkanapja ide-oda szállítják a csomagot, csak az automatához nem sikerül. Csütörtökön történt a feladás, péntekre kellett volna megérkeznie, de még most is ugyanabba a logisztikai központba "járkál" ki-be a csomag naponta többször... Múltkor az lett a vége, hogy egy, az automatától távoli postán kellett átvenni a csomagot, holott az automata olyan épületben van, ahol postahivatal is van. Szóval én nem látom ebben a logikát. Ma délután negyedszer érkezett be ugyanabba a központba a csomag. Elkeserítő ez az egész...

Lehetséges, hogy nem volt szabad rekesz a kívánt automatában.
aquarius81
Az automatában nincs hely... Erre is gondoltam, igen. De ekkor az lenne az elvárható lépés, hogy rögtön otthagyják a legközelebbi postán, hogy az ügyfél mielőbb hozzájusson a csomaghoz. Ehhez képest ők visszavitték a "Budapesti Csomag és Gyorsszolgálati Kézbesítési Üzem 3. sz. csomagkézbesítő bázis" nevű helyre, ahonnan hétfőn megint kivitték a csomagot, aztán este visszavitték ugyanerre a bázisra. Az előző 2 munkanappal ellentétben ma már arra sem vették a fáradságot, hogy kivigyék a csomagot a bázisról. (feltételezem, hogy a tracking információ valós eseményekre alapul) Tehát ez így nagyon nem profi az MPL részéről, még ha nincs is szabad hely az automatában. Ha számukra az ügyfél lenne a fontos, akkor már pénteken, vagy legkésőbb hétfőn lehetővé tehették volna a postán való átvételt. Ehhez képest még mindig ülnek a csomagon. Ezek után hogyan ne legyen csalódott az ember....
angoloutletstore
Nem tudom kiválasztani a 38. sz. automatát, nincs a listában. Megszűnt esetleg, vagy technikai probléma?
(1870 Bp. Kerepesi út 9. Aréna Pláza)

Nálam sikerült kiválasztani, választható volt a 38-as.
h.tp://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/03/28/731mpl_38_as_automata.jpg
BankiTimi
Kedves Vatera,

Valami gond van az MPL-es vaterafutár címirat rögzítéssel. Betöltöm a terméket és hibaüzenetet ad ki, hogy a 'Kapcsolat megszakadt.

Újra próbáltam volna rögzíteni egy szállítást, mert ma a postán hiába olvasták be a címiratkódomat - PN VF 1 73086228 001 1870 000000-, egyszerűen nem találta a Posta rendszere. A csomagot a 41. sz. csomagautomatára küldtem volna. Azt mondták rögzítsem újra, mert valami hiba van az éterben, de ezek szerint a probléma ennél összetettebb.

Kérném szépen a hibát mihamarabb kijavítani szíveskedjenek. Alább a fotó a hibáról:

[img]https://s7.postimg.org/i4eer1q97/MPL_hiba.jpg[/img]

Üdvözlettel,

BankiTimi

felix0312
Sziasztok!
Csatlakoznék az előttem szólókhoz, 2 problémám lenne.
Az egyik, hogy a Vaterafutár oldalán nem lehet kiválasztani a csomagautomata lehetőséget.
Másik pedig, hogy nem számolja a látogatókat, főleg az újonnan feltöltött és újraindított aukcióknál. (Eladóként ez nagy segítség pedig)

Látom másnak is vannak ilyen problémái, kérdezem hogy ezen dolgoznak vagy lesz vmi változás?

IDÉZET(cifra_palota @ 2017-04-05 21:33) *
Kedves Vatera!

Csatlakozom, én sem tudom megrendelni a az MPL-es csomagautomatába való kézbesítést, ez a lehetőség szürke (átvétel helye: másik 3 ikon aktív, a csomag-automatánál lehetőség azonban nem választható).
Az MPL ügyfélszolgálati számon a hibát bejelentettem, vissza is hívtak, hogy a hiba nem náluk van.

Holnap mindenképpen szeretném feladni a csomagot, bízom a hiba mielőbbi javításában. smile.gif

Üdv.
cifra_palota



Szia!
(Remélem jó helyre írok, nem vagyok gyakorlott fórumozó)
Nekem sem sikerül soha, én úgy szoktam, hogy a keresőbe beírom Mpl címiratkitöltő, onnan a posta oldalán megtalálható, innen már értelemszerűen megy. Csak így tudom Mpl csomagautomatával feladnia. Hátránya, hogy sokat kell pötyögni, mert ugye nem tölti ki automatikusan.
zejopy
Este még nem sikerült, ma reggel már igen. (MPL csomagautomata) Köszönjük a gyors javítást!
cifra_palota
Szia!
Nálam eddig működött ez a funkció, múlt héten is küldtem MPL csomagautomatába csomagot, de most még mindig nem jó. sad.gif
Kipróbálom a pötyögős módszert, köszi. smile.gif

Nekem sem sikerül soha, én úgy szoktam, hogy a keresőbe beírom Mpl címiratkitöltő, onnan a posta oldalán megtalálható, innen már értelemszerűen megy. Csak így tudom Mpl csomagautomatával feladnia. Hátránya, hogy sokat kell pötyögni, mert ugye nem tölti ki automatikusan.
[/quote]
cifra_palota
Sajnálom, nálam még mindig nem jó, szürke vagyis nem válaszható a "csomag-automatánál" lehetőség az MPL-nél. sad.gif
titititi1940
IDÉZET(titititi1940 @ 2017-03-27 12:55) *
A 32. automatába szeretnék MPL csomagot küldeni, pénteken már nyomtattam egy küldőívet, de a doboz mérete és súlya nagyobb lett.
Ma próbáltam egy másik, személyesen átvett eladott termék oldaláról indulva és a vatera vaterafutár oldalról is indulva Szegedre címezni az ívet, de
nem engedi megjelölni a csomagautomatát: házhoz, postapontra, Mol-hoz lehet küldeni.....



Én hibáztam: a csomag egy csizmás dobozba volt csomagolva hossza 56cm, 50cm méretig lehet csomagautomatába küldeni, nehezen, de rájöttem és kisebb dobozba tettem.....
saghine
Kedves Mindenki!

Most jött az e-mail a Vaterától, hogy változik a csomagautomata ára. Úgy legyen 5-ösöm a lottón, ahogy ezt már 1-2 hónappal ezelőtt megéreztem. Beeteti a posta az embereket, aztán meg jól megemeli a díjat a szolgáltatások nulla színvonala mellett. A posta, úgy látszik, a szolgáltatásait az arany árfolyamához szeretné igazítani.
Ne csodálkozzon a Vatera, ha egyre kevesebben foglalkoznak használt dolgok eladásával, amikor lassan nekem kell fizetnem a vevőnek, hogy egyáltalán elvigye a terméket tőlem ilyen postaköltségek mellett.
Szívesen olvasnék ötleteket, milyen módon lehetne a postaköltséget kedvezőbb lehetőséggel felváltani. (Foxpost, Webox nálunk nincs)

Üdv.:
saghine
cit1rom
IDÉZET(saghine @ 2017-04-11 13:07) *
Most jött az e-mail a Vaterától, hogy változik a csomagautomata ára. Úgy legyen 5-ösöm a lottón, ahogy ezt már 1-2 hónappal ezelőtt megéreztem. Beeteti a posta az embereket, aztán meg jól megemeli a díjat a szolgáltatások nulla színvonala mellett. A posta, úgy látszik, a szolgáltatásait az arany árfolyamához szeretné igazítani.
Ne csodálkozzon a Vatera, ha egyre kevesebben foglalkoznak használt dolgok eladásával, amikor lassan nekem kell fizetnem a vevőnek, hogy egyáltalán elvigye a terméket tőlem ilyen postaköltségek mellett.
Szívesen olvasnék ötleteket, milyen módon lehetne a postaköltséget kedvezőbb lehetőséggel felváltani. (Foxpost, Webox nálunk nincs)

Mit értesz a szolgáltatások 0 színvonala alatt?
A Vaterának aligha lesz visszaesése, vaterás eladásoknál nem olyan nagy az áremelés. Kezdettől szerepelt az ÁSZF-ben, hogy a 490Ft akciós ár.
zejopy
IDÉZET(saghine @ 2017-04-11 13:07) *
Kedves Mindenki!

Most jött az e-mail a Vaterától, hogy változik a csomagautomata ára. Úgy legyen 5-ösöm a lottón, ahogy ezt már 1-2 hónappal ezelőtt megéreztem. Beeteti a posta az embereket, aztán meg jól megemeli a díjat a szolgáltatások nulla színvonala mellett. A posta, úgy látszik, a szolgáltatásait az arany árfolyamához szeretné igazítani.
Ne csodálkozzon a Vatera, ha egyre kevesebben foglalkoznak használt dolgok eladásával, amikor lassan nekem kell fizetnem a vevőnek, hogy egyáltalán elvigye a terméket tőlem ilyen postaköltségek mellett.
Szívesen olvasnék ötleteket, milyen módon lehetne a postaköltséget kedvezőbb lehetőséggel felváltani. (Foxpost, Webox nálunk nincs)

Üdv.:
saghine

A Vatera nem csodálkozik. A Vaterának nincs túl nagy hatásköre a postai díjszabásra, de ha a díjtáblázatot megnézed, akkor megtették a magukét. Az ember akkor sem fizet kevesebbet, ha webáruházban vásárol, tehát nem gondolnám, hogy csökkenni fog a forgalom, mert az internetes vásárlás egyre népszerűbb. A postaköltség még így is kevesebb ráfordítást jelent, mint elmenni valahová, tömegben megpróbálni vásárolni, parkolást fizetni, időt szánni rá.
kisnagyember
Megint háborgok!
Mindenki figyelmébe ajánlom, amit most leírok, mert nekem soha nem fordult volna meg a fejemben az ami történt.

Vásároltak tőlem több dolgot egyszerre.
MPL csomagautomatába küldtem a csomagot.
Amikor kitöltöttem a feladási iratot, nem javítottam át az összeget az összes termék együttes összegére. Nagy hiba volt, mert van rá lehetőség.
Elveszett a csomag.
Telefonok sokasága, személyes érdeklődés a postán stb. - mind pénzbe került.
Posta többször telefonált az eltelt idő alatt, hogy nem jött-e vissza a csomag.
Ma jött a várva várt levél, melyben megállapították, hogy eltűnt a csomag.
Kártérítés csak az, amennyit a Vatera rendszere alapból beírt a rublikába, és nagy kegyesen még a 490 Ft-ot is visszaküldik.
Addig amíg egy ajánlott levél eltűnése esetén a feladási díj 15-szörösét fizetik kártérítésként, addig MPL csomag esetén semmi plusz költséget nem vesznek figyelembe.
Tehát ha pl. egy könyvet lehetőségem van ajánlott levélként és csomagkén is feladni, és eltűnik, akkor jól megszívom, ha MPL csomagként adom fel.
Szerintetek jogos, hogy nem veszik figyelembe pl. az ügyintézési költségeket? Pl azt, hogy a vevőt bankköltség terhelte az átutaláskor, meg engem is, amikor visszautalom neki az összes pénzt, amit a posta kártérít nekem? Telefonálgattunk, töltöttük ezzel az időnket stb. Mind-mind pénz. Még ha ezt az ÁSZF-ben le is írják, azaz annak megfelelően jártak el.
Most komolyan. Ezeket a plusz költségeket felszámítva kellene az értékösszeget átjavítani, hogy ha valami baj történik, akkor ne érjen ténylegesen kár?
webkereskedo
IDÉZET(kisnagyember @ 2017-04-12 15:03) *
Megint háborgok!
Mindenki figyelmébe ajánlom, amit most leírok, mert nekem soha nem fordult volna meg a fejemben az ami történt.
....
Tehát ha pl. egy könyvet lehetőségem van ajánlott levélként és csomagkén is feladni, és eltűnik, akkor jól megszívom, ha MPL csomagként adom fel.

Csak akkor szívod meg, ha nem figyelsz az értékre.
kisnagyember
IDÉZET(webkereskedo @ 2017-04-12 15:47) *
Csak akkor szívod meg, ha nem figyelsz az értékre.


Volt a levelemnek további része is.
Volt csomagolási költségem, telefonálgattam, utalási költségem stb. Ezt nem hiszem, hogy más alapból hozzáadja a megvásárolt áru értékéhez. Ez nem figyelmetlenség.
Nem kimondottan arról szólt a hozzászólásom, hogy nem írtan át a több termék értékére. Az az én hibám.
A többi nem.

webkereskedo
IDÉZET(kisnagyember @ 2017-04-12 16:13) *
Volt a levelemnek további része is.
Volt csomagolási költségem, telefonálgattam, utalási költségem stb. Ezt nem hiszem, hogy más alapból hozzáadja a megvásárolt áru értékéhez. Ez nem figyelmetlenség.
Nem kimondottan arról szólt a hozzászólásom, hogy nem írtan át a több termék értékére. Az az én hibám.
A többi nem.

Úgy gondolom, nem vagyok köteles minden mondatodra reagálni.
kisnagyember
IDÉZET(webkereskedo @ 2017-04-12 17:22) *
Úgy gondolom, nem vagyok köteles minden mondatodra reagálni.


Egyáltalán nem vagy köteles hozzászólni, ha azt nem érdemben teszed.
Ezzel a veled folytatott vitámat lezárnám.

Kedves Vatera moderátor!

Megnéztem a Vatera futár kitöltési oldalát, részletesen.

Van ugye az áru értéke, a csomag adatai alatt. Ezt alapból a gép megadja. Ha nem veszem észre, hogy átírható, akkor úgy hagyom. Tehát szó sincsen arról, hogy ez lenne az értékbiztosítás alapja. Azaz nincs leírva sehol, esetleg egy figyelmeztetésben, hogy ezt kapod kedves feladó kártérítésként, hal elhagyja a posta a csomagodat.
A postai feladóvevény a kitöltéskor átveszi ezt az összeget, mint "érték". De ő nem, mint az áru értékét kezeli, hanem a csomag értékét, és ezt tekinti értéknyilvánításnak.
Ez nem egy és ugyanaz. Tartalmazhat járulékos költségeket. Pl. a csomagolás díját. Amit pl. a vevő külön kér (buborékos boríték, akármi...).
Lehetne módosítani valahogy ezen, hogy véletlenek folytán ne járjanak rosszul a feladók? Arra gondolok, hogy ne a gép töltse ki a sort, és ne ez legyen a neve, hogy áru értéke, hanem értéknyilvánítás összege - egy magyarázó szöveggel, akár *-gal az oldal alján.
saghine
IDÉZET(zejopy @ 2017-04-11 16:20) *
A Vatera nem csodálkozik. A Vaterának nincs túl nagy hatásköre a postai díjszabásra, de ha a díjtáblázatot megnézed, akkor megtették a magukét. Az ember akkor sem fizet kevesebbet, ha webáruházban vásárol, tehát nem gondolnám, hogy csökkenni fog a forgalom, mert az internetes vásárlás egyre népszerűbb. A postaköltség még így is kevesebb ráfordítást jelent, mint elmenni valahová, tömegben megpróbálni vásárolni, parkolást fizetni, időt szánni rá.

Valószínűleg félreértetted az írásom. Lehet, hogy én fogalmaztam rosszul. Nem a Vatera ellen szóltam, inkább együtt érezve vele és a felhasználóival. Én is tisztában vagyok vele, hogy, és úgy is fogalmaztam, hogy a postaköltségről nem ők tehetnek és azt is pontosan látom, hogy a Vaterás adás-vételeknél olcsóbb a postaköltség, de csak, ha Vaterafutárral megy el.
A postaköltség megítése attól függ, hogy mit árulsz. Ha szeretne tőlem venni valaki egy 800,- Ft-os pólót, azt - csak ajánlottan postázok - a legolcsóbban a közepes méretű ajánlott postakész borítékban tudom feladni (abba fér bele), ami 555,- Ft. Postaautomatába (nincs mindenhol az országban) 490,- Ft volt, most 600,- Ft lesz. Szerintem sokan meggondolják (én is, ha vásárolok), hogy megvegyem-e, amikor a postaköltség majdnem annyi, mint a póló. Nem mindenki tud egyszerre több ezer forint értékben vásárolni, illetve egy eladótól nem biztos, hogy talál is több mindent, hogy megérje neki a postaköltséggel a termék.
Ha nem csökkenne a forgalom, akkor pedig nagyon örülnék, hiszen sok mindent szeretnék még eladni.
Vitatkozni nem szeretnék, de javaslatot szívesen fogadok tőled.


IDÉZET(cit1rom @ 2017-04-11 16:13) *
Mit értesz a szolgáltatások 0 színvonala alatt?
A Vaterának aligha lesz visszaesése, vaterás eladásoknál nem olyan nagy az áremelés. Kezdettől szerepelt az ÁSZF-ben, hogy a 490Ft akciós ár.

Valószínűleg félreértetted az írásom. Lehet, hogy én fogalmaztam rosszul. Nem a Vatera ellen szóltam, inkább együtt érezve vele és a felhasználóival. Én is tisztában vagyok vele, hogy, és úgy is fogalmaztam, hogy a postaköltségről nem ők tehetnek és azt is pontosan látom, hogy a Vaterás adás-vételeknél olcsóbb a postaköltség.
A postaköltség megítélése attól függ, hogy mit árulsz. Ha szeretne tőlem venni valaki egy 800,- Ft-os pólót, azt - csak ajánlottan postázok - a legolcsóbban a közepes méretű ajánlott postakész borítékban tudom feladni (abba fér bele), ami 555,- Ft. Postaautomatába (nincs mindenhol az országban) 490,- Ft volt, most 600,- Ft lesz. Szerintem sokan meggondolják (én is, ha vásárolok), hogy megvegyem-e, amikor a postaköltség majdnem annyi, mint a póló. Nem mindenki tud egyszerre több ezer forint értékben vásárolni, illetve egy eladótól nem biztos, hogy talál is több mindent, hogy megérje neki a postaköltséggel a termék.
Neked legyen igazad és ne csökkenjen a forgalom, aminek igen csak örülnék, hiszen sok mindent szeretnék még eladni és venni.
Vitatkozni nem szeretnék, de javaslatot szívesen fogadok tőled.
Gyuszy1_v
Kedves Mindenki!

Az volna a kérdésem, hogy ha MPL Futárt rendelek házhoz, a csomagomra rá kell írnom kézzel a címzettet, vagy elég csak valahogy a kinyomtatott címiratot csatolnom?

Azért problémás a dolog, mert CD-t szeretnék küldeni utánvéttel, ami egy légpárnás borítékba elfér, viszont az A4-es oldalra kinyomtatott címiratot erre eléggé nehéz ráapplikálni.

Meg úgy egyáltalán hogyan működik ez a háztól-házig rendszer az MPL-el? Sajnos csak az MPL-nél tudom úgy megrendelni a futárt, hogy egy rendelésbe több csomagot, és több címzettet adok meg, és nekem most ez a legfontosabb. Ha ugyanilyen módszerrel működne mondjuk a DPD, akkor nem lenne gond, mert oda nem kell nyomtatgatnom semmit, mert a futár amikor átveszi, ráragassza a cuccot, és ennyi.

A válaszokat előre is köszönöm!
svejku
IDÉZET(Gyuszy1_v @ 2017-05-17 17:14) *
Kedves Mindenki!

Az volna a kérdésem, hogy ha MPL Futárt rendelek házhoz, a csomagomra rá kell írnom kézzel a címzettet, vagy elég csak valahogy a kinyomtatott címiratot csatolnom?

Azért problémás a dolog, mert CD-t szeretnék küldeni utánvéttel, ami egy légpárnás borítékba elfér, viszont az A4-es oldalra kinyomtatott címiratot erre eléggé nehéz ráapplikálni.

Nem kell ráírni kézzel, de elővigyázatosságból ajánlott, én mindig rá szoktam, főleg, ha egyszerre több csomagot adok fel, több címre.
A csomag minimális méretére is vannak előírások, (valahol le is van írva az oldalukon) én úgy tudom, hogy egy normál boríték méretűnek legalább lennie kell. A címirat mérete miatt ne aggódj, azt a postán elfelezik (fele nálad marad), a másik felét pedig félbehajtva betuszkolják egy öntapadós átlátszó tasakba, azt ragasztják a küldeményedre.
zejopy
IDÉZET(svejku @ 2017-05-17 17:54) *
Nem kell ráírni kézzel, de elővigyázatosságból ajánlott, én mindig rá szoktam, főleg, ha egyszerre több csomagot adok fel, több címre.
A csomag minimális méretére is vannak előírások, (valahol le is van írva az oldalukon) én úgy tudom, hogy egy normál boríték méretűnek legalább lennie kell. A címirat mérete miatt ne aggódj, azt a postán elfelezik (fele nálad marad), a másik felét pedig félbehajtva betuszkolják egy öntapadós átlátszó tasakba, azt ragasztják a küldeményedre.

Engem teljesen hülyének néztek, amikor nem írtam rá. Előtte szerződésem volt a postával, ott öntapadós cuccot kellett ráragasztanom. Akkoriban az 1-es postára jártam. Aztán tele lett velük a hócipőm és átálltam a VateraFutárra. Mentem lelkesen a 15-ösre, ott lakom, és pont a legdrabálisabb postás hölgyet fogtam ki. Amikor egy nálam erősebb testalkatú valaki rám dörren, akkor két dolgot csinálok. Vagy felszívom magam, vagy teljesen megriadok. Abban az esetben az utóbbit tettem.biggrin.gif Azóta persze már oda járok, és ezt a postás hölgyet is megszelídítettem. De azt megtanultam, hogy rá kell írni, sőt, kötelező és egyáltalán hogy képzelek olyat, hogy nem írom rá. smile.gif
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.