Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Dpd
Vatera.hu Fórum > Általános > Vaterafutár
Oldalak: 1, 2, 3, 4
VateraBenz
DPD Vaterafutárral kapcsolatos témák.
erika197910
Sziasztok! Rendelt valaki a mai nap dpd csomagszállítást? Mert én rendeletem reggel, de azóta se kaptam róla e-mailt. Lehet ismét nem működik a rendszerük?
angoloutletstore
IDÉZET(erika197910 @ 2017-03-02 16:43) *
Sziasztok! Rendelt valaki a mai nap dpd csomagszállítást? Mert én rendeletem reggel, de azóta se kaptam róla e-mailt. Lehet ismét nem működik a rendszerük?


Szia! Igen. Én ma 4 rendelést adtam le és minden simán ment. good.gif
Ez igaz az ezelőtti napokra, hetekre stb... Nem volt még gondom vele.
ungawa1
Ma rendeltem futárt, de nem jött visszaigazolás. Mennyi idő után kellene ennek jönnie?
VateraMod
IDÉZET(ungawa1 @ 2017-03-17 21:04) *
Ma rendeltem futárt, de nem jött visszaigazolás. Mennyi idő után kellene ennek jönnie?


Elnézést a megkésett válaszért. Mindenesetre a jövőre vonatkozóan jó tudnia, hogy a DPD a szolgáltatás megrendelésétől számított maximum 2 órán belül küldi ki a csomag felvételével kapcsolatos tájékoztató üzenetét a feladó e-mail címére.
lilaliba86
IDÉZET(VateraMod @ 2017-03-30 11:27) *
Elnézést a megkésett válaszért. Mindenesetre a jövőre vonatkozóan jó tudnia, hogy a DPD a szolgáltatás megrendelésétől számított maximum 2 órán belül küldi ki a csomag felvételével kapcsolatos tájékoztató üzenetét a feladó e-mail címére.


Tisztelt Illetékes!

Ma én is pont így jártam. Nagyjából 12-14 óra között rendeltem DPD furárt, de azóta sem jött semmi értesítés. Az eladott termékeim között viszont ott szerepel, hogy "DPD megrendelve". Úgy látszik, ez másnál is előfordul, tehát gondolom valami rendszerhiba lehet. Termékkód :2449168226

Kérdésem, hogy valóban befutott a megrendelés a DPD-hez?


Segítségüket előre is köszönöm!
angoloutletstore
IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-03-31 21:10) *
Tisztelt Illetékes!

Ma én is pont így jártam. Nagyjából 12-14 óra között rendeltem DPD furárt, de azóta sem jött semmi értesítés. Az eladott termékeim között viszont ott szerepel, hogy "DPD megrendelve". Úgy látszik, ez másnál is előfordul, tehát gondolom valami rendszerhiba lehet. Termékkód :2449168226

Kérdésem, hogy valóban befutott a megrendelés a DPD-hez?
Segítségüket előre is köszönöm!


Pénteken kora délután 3 csomagot rögzítettem én is.
Sajnos most én sem kaptam róla értesítést ! blink.gif
Ilyennel még nem találkoztam én sem.
Remélem hétfőn jön a futár...
angoloutletstore
IDÉZET(angoloutletstore @ 2017-04-01 23:48) *
Pénteken kora délután 3 csomagot rögzítettem én is.
Sajnos most én sem kaptam róla értesítést ! blink.gif
Ilyennel még nem találkoztam én sem.
Remélem hétfőn jön a futár...


Hívtam reggel a futárt, kérdeztem hogy ha nem kaptam visszaigazolást, annak ellenére jönni fog a mai nap vagy sem.
Azt mondta hogy igen.
Tehát aki nem kapott értesítőt pénteken, ahhoz ugyanúgy menni fog a mai nap a csomagért.
Halomlaki
DPD vaterafutár szolgáltatással kapcsolatban.
Én is pénteken rendeltem meg a csomagszállítást.
A DPD ma reggeli visszajelzése szerint az én adataim elvesztek, ezért újra meg kellett a mai napon rendelnem. A Vatera rendszere viszont nem engedte még egyszer megrendelni ugyanannak a vevőnek a szállítást, így csak teljes áron 150 Ft-tal többért tudtam megrendelni.
Kérem intézkedésüket!
Üdv: Halomlaki
zejopy
IDÉZET(Halomlaki @ 2017-04-03 11:51) *
DPD vaterafutár szolgáltatással kapcsolatban.
Én is pénteken rendeltem meg a csomagszállítást.
A DPD ma reggeli visszajelzése szerint az én adataim elvesztek, ezért újra meg kellett a mai napon rendelnem. A Vatera rendszere viszont nem engedte még egyszer megrendelni ugyanannak a vevőnek a szállítást, így csak teljes áron 150 Ft-tal többért tudtam megrendelni.
Kérem intézkedésüket!
Üdv: Halomlaki

Az új rendelés előtt kellett volna írnod az ÜSZ-nak, mert egyedi esetben vissza tudják állítani az eredeti állapotot.
Halomlaki
IDÉZET(zejopy @ 2017-04-03 12:32) *
Az új rendelés előtt kellett volna írnod az ÜSZ-nak, mert egyedi esetben vissza tudják állítani az eredeti állapotot.



Köszi, majd legközelebb!

IDÉZET(Halomlaki @ 2017-04-03 15:34) *
Köszi, majd legközelebb!


Mennyi lehet az ÜSZ-nál az átfutási idő?
zejopy
IDÉZET(Halomlaki @ 2017-04-03 16:05) *
Köszi, majd legközelebb!
Mennyi lehet az ÜSZ-nál az átfutási idő?

Nem tudom, függ attól is, hogy mekkora a forgalmuk. De nem szoktak szutyorogni.
lilaliba86
Üdv Mindenkinek!

Problémába ütköztem a DPD Vaterafutár megrendelése közben. Beírtam az adatokat, rákattintottam a megrendelésre és a szokásos visszaigazoló panel helyett ez jelent meg a képernyőn: Belső hiba! (azonosító: VAM-ERR-c80a)

Ezután megpróbáltam még egyszer megrendelni, de most arra hivatkozik, hogy már egyszer megrendeltem és többször nem lehet.

Segítséget kérnék, hogy ezen esetben beérkezhetett-e a megrendelésem a központba.
Termékkód :2460392330

Utána közvetlenül rendeltem még egyet, az gond nélkül lezajlott.

Segítségeteket előre is köszönöm!
zejopy
IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-04-18 11:41) *
Üdv Mindenkinek!

Problémába ütköztem a DPD Vaterafutár megrendelése közben. Beírtam az adatokat, rákattintottam a megrendelésre és a szokásos visszaigazoló panel helyett ez jelent meg a képernyőn: Belső hiba! (azonosító: VAM-ERR-c80a)

Ezután megpróbáltam még egyszer megrendelni, de most arra hivatkozik, hogy már egyszer megrendeltem és többször nem lehet.

Segítséget kérnék, hogy ezen esetben beérkezhetett-e a megrendelésem a központba.
Termékkód :2460392330

Utána közvetlenül rendeltem még egyet, az gond nélkül lezajlott.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Szia! Írj az ÜSZ-nak, vissza tudják állítani az eredeti állapotot és újra meg tudod rendelni.smile.gif
lilaliba86
IDÉZET(zejopy @ 2017-04-18 12:10) *
Szia! Írj az ÜSZ-nak, vissza tudják állítani az eredeti állapotot és újra meg tudod rendelni.smile.gif


Köszönöm szépen a tippet. A másik visszaigazolás előbb megjött már, de most ez is megérkezett. Tehát a belső hiba ellenére a megrendelés beért a DPD-hez és jött is a válaszlevél, csak kicsit később. Szóval a napi krízis letudva smile.gif
Pilinyi20
Szép Napot!
Az a kérdésem lenne, hogy utánvét esetén amikor töltöm ki az ürlapot az utánvételi összeghez adjam hozzá a postaköltséget is és csak úgy tudom elintézni, hogy a vevő fizesse? Mármint akkor én kifizetem mikor feladom, ő meg annyival többet fizet átvételkor amit nekem majd elutalnak vagy be lehet állítani alapjáraton, hogy ő fizesse?
Előre is köszönöm a választ.
angoloutletstore
IDÉZET(Pilinyi20 @ 2017-04-18 20:44) *
Szép Napot!
Az a kérdésem lenne, hogy utánvét esetén amikor töltöm ki az ürlapot az utánvételi összeghez adjam hozzá a postaköltséget is és csak úgy tudom elintézni, hogy a vevő fizesse? Mármint akkor én kifizetem mikor feladom, ő meg annyival többet fizet átvételkor amit nekem majd elutalnak vagy be lehet állítani alapjáraton, hogy ő fizesse?
Előre is köszönöm a választ.


Igen.
Van egy terméked ami 3000 ft értékű és van hozzá 1110 ft-os utánvétes szállítási költséged.
Kitöltöd az űrlapot - utánvét összegéhez beírod 4110 ft. Ennyit fog fizetni a vevő a kiszállításkor.
Jön a futár - kifizeted neki az 1110 ft-ot.
Amikor átveszik a csomagot akkor a vevő kifizeti a futárnak a 4110 ft-ot.
A DPD minden héten kedden zárás előtt utal arra a számlaszámra amit megadtál.
Vissza fog utalni 4110 ft-ot. És itt fogod visszakapni a szállítási költséget /is/, amit a csomag feladáskor elkért a futár.
A kérdésed második része hogy alapjáraton Ő fizesse, sajnos olyan nincs. Bebiztosítják magukat a futárcégek, magyarul csak előre fizetéssel fogja meg a csomagodat.

Üdv good.gif



lacipamacs
Üdv mindenkinek!
Eladtam egy terméket amit a vevő meg is kapott.Köszönhetően a dpd futárszolgálat pécsi csapatának.Amit a központi csapat végzett azt nevezzük csak simán nem profi munkának.Azt hittem nincs már lejjebb. Tévedtem.A szerződésük szerint 7 napon belül utalják az utánvéttel beszedett pénzt. Ez sem jött össze a mai napig.Igazoltan e hó 13-án vették át a csomagot.Mikor három napja felhívtam a központi számukat minden egyeztetés nélkül azt hazudták,hogy holnap küldjük.
lilaliba86
Tegnap ismét egy jelesnek mondható emberi magatartással találkoztam. A DPD-nek sikerült összetörnie az első csomagomat. (Kb. 110 alkalommal szállíttattam velük, ez az első, tehát akár nem is olyan rossz az arány, főleg mivel nagyon sok törékenyet adok fel). Írta a vásárló, hogy a futár hozta a csomagot, amin volt egy kb. 15 cm-es szakadás és simán be lehetett rajt nyúlni. A kérdésre, hogy ugyan mi a véleménye arról, hogy vajon ezt így adhatták-e fel, vagy valaki az én dobozomon gyakorolta-e a császármetszést, csak hebegni-habogni tudott és annyit válaszolt, hogy ő már így kapta. Hogy a vásárló fog-e reklamálni a cégnél vagy sem, azt nem tudom, de nekem mindezt leírta, majd pár perccel később kaptam egy pozitív értékelést színötös csillagokkal.
Erre reagálva írtam neki egy köszönő e-mailt. Annyit írt, hogy egy pillanatig sem fordult meg a fejében, hogy más értékelést adjon, mert látja, hogy gondosan be volt csomagolva és nem rajtam múlt.

Nálam eddig ő az év vásárlója.
zejopy
IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-05-04 20:57) *
Tegnap ismét egy jelesnek mondható emberi magatartással találkoztam. A DPD-nek sikerült összetörnie az első csomagomat. (Kb. 110 alkalommal szállíttattam velük, ez az első, tehát akár nem is olyan rossz az arány, főleg mivel nagyon sok törékenyet adok fel). Írta a vásárló, hogy a futár hozta a csomagot, amin volt egy kb. 15 cm-es szakadás és simán be lehetett rajt nyúlni. A kérdésre, hogy ugyan mi a véleménye arról, hogy vajon ezt így adhatták-e fel, vagy valaki az én dobozomon gyakorolta-e a császármetszést, csak hebegni-habogni tudott és annyit válaszolt, hogy ő már így kapta. Hogy a vásárló fog-e reklamálni a cégnél vagy sem, azt nem tudom, de nekem mindezt leírta, majd pár perccel később kaptam egy pozitív értékelést színötös csillagokkal.
Erre reagálva írtam neki egy köszönő e-mailt. Annyit írt, hogy egy pillanatig sem fordult meg a fejében, hogy más értékelést adjon, mert látja, hogy gondosan be volt csomagolva és nem rajtam múlt.

Nálam eddig ő az év vásárlója.

Ma én is jól jártam, pedig elcsesztem. Egy kis kancsót küldtem. A vevő írt, hogy nagyon tetszik a csomagolás, a gyorsaság, minden, de sajnos ezen a kis kancsón egy csíkkal kevesebb van, mint a képen. Mindjárt vágtam, hogy a feltöltéskor nem cseréltem le a képet (feltöltök még egy hasonló terméket). Gondosan átírtam a paramétereket, csak épp a kép maradt a régi. Visszautaltam a pénzt, mert a másik kis kancsó már nem volt meg. És kaptam egy pozitívat, és csak az első csillag nem volt ötös, de arra is négyet kaptam. Szóval lehetett volna sokkal rosszabb is a dolog.
A császármetszett dobozról pedig remélem vetetett fel jegyzőkönyvet a vevő. Mert a futárcégnek kártalanítania kellene.
Razel58
IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-05-04 20:57) *
A DPD-nek sikerült összetörnie az első csomagomat.


Nem tudom mi van velük. Ma nekem is hozott egy vásárolt árút ami belül összetört. Pedig a csomagolás a leggondosabb volt. A doboza se volt sérült. Törékenyként ráfizetéssel adták fel. sad.gif
lilaliba86
IDÉZET(Razel58 @ 2017-05-04 22:06) *
Nem tudom mi van velük. Ma nekem is hozott egy vásárolt árút ami belül összetört. Pedig a csomagolás a leggondosabb volt. A doboza se volt sérült. Törékenyként ráfizetéssel adták fel. sad.gif


No ma jött az újabb eset. Ismét egy apróra tört csomag. mad.gif Ez a vásárlóm vérmesebb volt és nem rejtette véka alá a DPD-ről alkotott véleményét a nekem írt értékelésében. Viszont ő is pozitívokat adott, ami ismét nagyon jól esett. Remélem ezek a kritikák elérik az illetékes füleket és felülvizsgálják (ha kell akkor megtisztogatják) a DPD jelenlegi személyi állományát.
lilaliba86
Egy hét alatt 2 ripityára tört csomag. Biztos hogy jó lesz ez így kedves DPD? Eddig teljes mellszélességgel kiálltam a cég mellett, mert csak jó tapasztalataim voltak eddigi munkásságaikról. A mi futárunk egy arany ember. Ahol tud segít, ha rossz kedve van láthatóan, akkor is mosolyog, a csomagokkal pedig úgy bánik, mint a hímes tojással. A menyasszonyomhoz mindig van pár kedves szava, a kutyánkat is megsimogatja. Haza jár ide szinte.
Én csak abban bízom, hogy az őhozzá hasonlók alkotják a személyi állomány 99%-át és akkor csak az 1 %-tól kellene megszabadulniuk. Mert ugye meg kell. Hisz ez a munka valamilyen szinten bizalmi munkakör. De vajon hogy bízzak meg egy olyan cégben, ahol az általam gondosan becsomagolt és sértetlen doboz egy 15 cm-es (!!!) repedéssel az oldalán landol a címzettnél. Bele lehet látni, nyúlni. Persze senki semmit nem tud az előzményekről.
Persze persze, van kártérítés, meg bocsánat meg stb. De valami mégsem kóser egy olyan helyen, ahol egyik hétről a másikra a futárszolgálat átmegy zúzdába, s minden fórumon csak a DPD rossz hírét lehet olvasni.
Ha Hajdú-Bihar megyébe szeretnék csomagot küldeni, az ott élők szinte könyörögnek, hogy tekintsek el ettől a cégtől, mert ott rengeteg csomagból csörgő lesz.
Szóval valami elindult, de nagyon rossz irányba. Levelemet vegyék gondolatébresztésnek.
Benkovics91
Szép napot!

Szerettem volna dpd csomagot rendelni, viszont ez nem sikerült. Ezt a hibát írta ki a gép: Erre a területre nincs ilyen szolgáltatás: HU - 3960 / 101
Mi lehet a probléma?

Üdv!
hegeistvan75
2017.05.10. 15:13 -kor DPD-nél adtam fel egy csomagot ,ami 5 nap múlva visszakerült megrongálva, a címzett nem vette át mert felbontott törött árú volt. .Évek óta heti 3-7 csomagot szállítok A dpd-VEL,de ami az utóbbi hónapokban történik az enyhén szólva is felháborító eddig nem szóltam de ez a csomag már szándékos rongálás. A KÉPEN LÁTNI (amit küldtem nekik)AZ ÓRASZERKEZET KI LETT TÉPVE ÉS ELLETT HAJLÍTVA A SZERKEZET TÖBB PONTON IS, RÁADÁSUL MÉG HIÁNYZIK A Z ÓRATOK LETÖRT RÉSZE AMI NEM PÓTOLHATÓ DARABOK!AZÉRT ÍROM HOGY KI LETT TÉPVE MERT EGY ZÁRT ÓRASZEKRÉNYBEN ILYEN NEM FORDULHAT ELŐ SEMMIKÉPP PLÁNE HA ÉPPEN MERED AZ ÜVEG !ŐK csomagolták vissza 1655-ös kódszalaggal természetesen rögzítettem a csomagátvételét és állapotát.a FUTÁR AZT MONDTA A DEPÓBAN MEGÍRTÁK A JEGYZŐKÖNYVET ÁTNÉZTÉK ÉS ÚJRA CSOMAGOLTÁK.A DPD egy hónapja még válaszra sem méltat saját telefonom már nem is próbálkozom mert nem elérhetőek,céges telefonom próbáltam utoljára, az ügyintéző átkapcsol a reklamációra amit még soha senki nem vett fel nekem.Mi a teendő ilyenkor? Média ?rendőrség? fogyasztó védelem már úgy tudom nincs.
pozoli
Olvasom a hozzászólásokat és véleményeket a DPD futárszolgálatról. Sajnos nekem is kárt okoztak és semmilyen kártérítésre nem számíthatok. Április 11-én adtam fel a csomagot, benne gondosan becsomagolva egy TEBA minikonyha. Néhány nap múlva érkezett értesítés a cég részéről:

"Sajnálattal értesítem, hogy az Ön által, 2017-04-11.-én feladott, 16407370961166-os számú küldemény a szállítás során megsérült.
A budapesti raktárunk jegyzőkönyvet vett fel a csomagról, a termék megsérült.
Kérem legyen szíves visszajelezni részemre, hogy ennek ellenére a csomagot továbbítsuk a címzettnek, vagy küldessük vissza Önnek?
Elnézést kérek az okozott kellemetlenségért."

Többszöri levélváltást követően a sérült darabokra hullott terméket visszaszállították és a kártalanítástól teljes mértékben elzárkóztak. A Nemzeti Média -és Hírközlési hatóság Postafelügyeleti Főosztályának elküldtem panaszomat, de a mai napig érkezett érdemi válasz.
lilaliba86
IDÉZET(pozoli @ 2017-06-12 12:04) *
Olvasom a hozzászólásokat és véleményeket a DPD futárszolgálatról. Sajnos nekem is kárt okoztak és semmilyen kártérítésre nem számíthatok. Április 11-én adtam fel a csomagot, benne gondosan becsomagolva egy TEBA minikonyha. Néhány nap múlva érkezett értesítés a cég részéről:

"Sajnálattal értesítem, hogy az Ön által, 2017-04-11.-én feladott, 16407370961166-os számú küldemény a szállítás során megsérült.
A budapesti raktárunk jegyzőkönyvet vett fel a csomagról, a termék megsérült.
Kérem legyen szíves visszajelezni részemre, hogy ennek ellenére a csomagot továbbítsuk a címzettnek, vagy küldessük vissza Önnek?
Elnézést kérek az okozott kellemetlenségért."

Többszöri levélváltást követően a sérült darabokra hullott terméket visszaszállították és a kártalanítástól teljes mértékben elzárkóztak. A Nemzeti Média -és Hírközlési hatóság Postafelügyeleti Főosztályának elküldtem panaszomat, de a mai napig érkezett érdemi válasz.


A Vaterafutár oldalán is olvasható a DPD-nél, hogy a szállítási díj 15-szöröséig biztosítva van a csomag. Tehát valamekkora kártérítésre jogosultnak kell lenned. A Vaterán meg utána lehet nézni, hogy mekkora összegért kelt el, tehát ezt lehet venni értéknek. Nem értem mért nem számíthatsz kártérítésre.
pozoli
IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-06-12 14:45) *
A Vaterafutár oldalán is olvasható a DPD-nél, hogy a szállítási díj 15-szöröséig biztosítva van a csomag. Tehát valamekkora kártérítésre jogosultnak kell lenned. A Vaterán meg utána lehet nézni, hogy mekkora összegért kelt el, tehát ezt lehet venni értéknek. Nem értem mért nem számíthatsz kártérítésre.


Én számítuttam, de ezt "kaptam":

Fent leírtak alapján kártérítési igényének sajnálatosan nem tudunk helyt adni, mivel törékeny áruk sérüléséért nem vállalunk felelősséget, mert feltételesen szállítható terméknek minősül.

Kérem a jövőben a leírtakat legyenek kedvesek figyelembe venni, amennyiben ilyen jellegű terméket szeretnének feladni.

Elnézését kérem a DPD Hungária Kft. nevében az okozott kellemetlenség és kár miatt, bízva a további sikeres együttműködésben.

Üdvözlettel:
lilaliba86
Drága DPD!

Érik az első negatívom, amit azért kapok, mert nem ment át az Önök által igencsak lelkiismeretesen végrehajtott törésteszten a csomagom. Vastag karton doboz, szivacs, buborékos fólia. Még ezek is kevésnek bizonyultak a csomag megvédését illetően. De kérdem én, mitől is kell őket ennyire védeni? Vagy inkább kitől? Akikkel beszélek, mind elégedettek a futárokkal. Nem hinném, hogy a feladónak hátat fordítva habzó szájú félkegyelműkké változnának, s trambulinnak használnák a csomagjainkat. Logikus is, hogy olyan embereket alkalmaznak futárnak, akiket emberek közé mernek engedni, pláne kormányt adni a kezükbe, s forgalomba engedni őket. De vajon mi van a depókban dolgozókkal? Ellenőrzi őket valaki? Egy postás mondta nekem anno, hogy hétvégére még csak véletlenül sem adjak fel csomagot, mert a depóban azzal fognak kidobózni. Egyre biztosabb az a sejtésem, hogy ez Önöknél is hasonlóképp működhet.

A posta legalább annyit megtesz, hogy egy plusz összegért lehet törékenyként is feladni a csomagot. Önöknél ezt sem lehet a Vaterafutáron keresztül. Úgy látszik, hogy a munkaerő hiánya Önökhöz is elért, s már csak olyan kollégákra futja, akikre egy tekegolyót sem mernék bízni, mert vagy elvesztenék, vagy elrontanák.

Persze, lehet hogy én hibáztam, lehet hogy rosszul csomagoltam. Lehetne is mondani, hogy ha ez egyedi eset lenne. Bár nehezen hihető, de természetesen az is előfordulhat, hogy az utóbbi hónapokban mindenki elfelejtett csomagolni, s annak ellenére is ripityára törik minden, hogy a drága kollégák még szusszanni sem mernek, mikor minden figyelmüket összeszedve, az orosz balettot megszégyenítő finom mozdulatokkal segítik át a csomagot A pontból B pontba.

Múltkor buborékos fóliát és darabolt szivacsot vettem neten, a DPD hozta ki. Sikeresen. Kitöltöttem a kérdőívüket is. Elégedett voltam mindennel. Lehet szűkíteni kellene a szállítható áruk halmazát:
- buborékos fólia
- szivacs
- kavics
- üllő
- fekete doboz.

Vagy bármi, de fekete dobozba csomagolva.

Üdv

lilaliba86
svejku
Hétfőn estefelé rendeltem futárt, szerdára igazolták vissza, de nem jöttek érte. (Ekkor még nem aggódtam, volt már egy napos csúszás, írtam a vevőnek, hogy bocs, de csütörtökre még ne várja a csomagot).
Csütörtökön sem jöttek érte, délután már telefonálgattam, kerestem a megszokott futáromat, de nem értem el, hívtam a DPD ügyfélszolgálatát, ahol technikai problémákra hivatkoztak, de megígérték, hogy még ma kiküldik a szállítót, persze nem jött, mert akkor most nem írogatnék. Újabb levél a vevőnek, bocs.
Ma, pénteken újabb telefon, hosszas (nagyon hosszas) várakozás után azt a választ kaptam, hogy rendeljem meg még egyszer, akkor hétfőn kijönnek, vagy vigyem be a városba a DPD csomagpontra és ott "kis felárral" fel tudom adni.
Ennyi a történet, nem kommentálnám, rendeltem másik futárt.
mucika196
IDÉZET(svejku @ 2017-07-14 11:09) *
Hétfőn estefelé rendeltem futárt, szerdára igazolták vissza, de nem jöttek érte. (Ekkor még nem aggódtam, volt már egy napos csúszás, írtam a vevőnek, hogy bocs, de csütörtökre még ne várja a csomagot).
Csütörtökön sem jöttek érte, délután már telefonálgattam, kerestem a megszokott futáromat, de nem értem el, hívtam a DPD ügyfélszolgálatát, ahol technikai problémákra hivatkoztak, de megígérték, hogy még ma kiküldik a szállítót, persze nem jött, mert akkor most nem írogatnék. Újabb levél a vevőnek, bocs.
Ma, pénteken újabb telefon, hosszas (nagyon hosszas) várakozás után azt a választ kaptam, hogy rendeljem meg még egyszer, akkor hétfőn kijönnek, vagy vigyem be a városba a DPD csomagpontra és ott "kis felárral" fel tudom adni.
Ennyi a történet, nem kommentálnám, rendeltem másik futárt.

vaterafutárnál van nyomkövetés? én nem találok. köszi!

DPD-nél van nyomkövetés? én nem találok. köszi!
webkereskedo
IDÉZET(mucika196 @ 2017-08-19 10:25) *
vaterafutárnál van nyomkövetés? én nem találok. köszi!

DPD-nél van nyomkövetés? én nem találok. köszi!

Mindkettőnél van. Érdemes elolvasgatni az e-maileket, amiket kiküldenek.
VateraBenz
Tisztelt Fórumozók!

A DPD Vaterafutár kedvező árú külföldi szállítási lehetőségekkel bővítette a szolgáltatását, bővebb információt erről a futár oldalán a "külföldi szállítás" fülön olvashatnak:

www.vaterafutar.hu/#dpd
figejoci87
sziasztok!

kérdésem az lenne, hogy ha megrendelem a futárt akkor mikorra várhatom? már másnap jön a csomagért?
mert visszaigazolást nem kaptam a rendelés után és idegesít!
köszönöm
dimag071
Sziasztok!!

A feladandó csomagra nem kell semmilyen cimkét ragasztani? Azt majd a DPD -amikor felveszi a csomagot- teszi rá?
Köszönöm előre is!
svejku
IDÉZET(dimag071 @ 2017-09-27 16:16) *
Sziasztok!!

A feladandó csomagra nem kell semmilyen cimkét ragasztani? Azt majd a DPD -amikor felveszi a csomagot- teszi rá?
Köszönöm előre is!

Nem kell, a futár hozza a kinyomtatott címiratot, és ráragasztja.
A biztonság kedvéért én mindig rá szoktam írni a címzett adatait a csomagra.

IDÉZET(figejoci87 @ 2017-09-26 21:54) *
sziasztok!

kérdésem az lenne, hogy ha megrendelem a futárt akkor mikorra várhatom? már másnap jön a csomagért?
mert visszaigazolást nem kaptam a rendelés után és idegesít!
köszönöm

Gondolom azóta már megoldódott, a visszaigazolást félórán belül meg szokták küldeni, abban van a várható csomagfelvételi időpont (nap, és az, hogy 8 és 18 óra között). A visszaigazolásban lévő telefonszámon a felvétel napján már pontosabb időpontot tudnak mondani.
A 17 óráig leadott megrendeléseket másnap (illetve a következő munkanapon) veszik fel.
slz1
Kár,hogy a futár céget nem lehet értékelni mert legaláb más is látná és nem rendelne velük
maffiesmorfi
Sajnos nagyon negatív a tapasztalatom a DPD futár szolgálatról!!!!!!!
csomagomat is úgy küldték vissza, hogy nem vették fel velem a kapcsolatot.Azt az email-t kaptam, hogy pontatlan a címzés.Pedig az maximálisan pontos volt! Az ügyfélszolgálatot hiába hívtam fel 3x is semmit nem csináltak csak hitegettek.
Megbízhatatlan, inkorekt a cég!!!!!!!! Megbízhatatlan!!!!!!!!!!!!!!!!

IDÉZET(slz1 @ 2017-10-06 13:30) *
Kár,hogy a futár céget nem lehet értékelni mert legaláb más is látná és nem rendelne velük
VateraBenz
IDÉZET(maffiesmorfi @ 2017-10-07 15:46) *
Sajnos nagyon negatív a tapasztalatom a DPD futár szolgálatról!!!!!!!
csomagomat is úgy küldték vissza, hogy nem vették fel velem a kapcsolatot.Azt az email-t kaptam, hogy pontatlan a címzés.Pedig az maximálisan pontos volt! Az ügyfélszolgálatot hiába hívtam fel 3x is semmit nem csináltak csak hitegettek.
Megbízhatatlan, inkorekt a cég!!!!!!!! Megbízhatatlan!!!!!!!!!!!!!!!!

Legyen kedves spórolni a felkiáltójelekkel!
slz1
Én 4 napja várom,hogy fel vegyék a vatera csomagot az ügyfél szolgálatuk meg szörnyű.
zejopy
IDÉZET(slz1 @ 2017-10-09 09:54) *
Én 4 napja várom,hogy fel vegyék a vatera csomagot az ügyfél szolgálatuk meg szörnyű.

A Magyar Posta nem szimpatikus az árképzése miatt, de ott felveszik és kiszállítják a csomagot.
webkereskedo
IDÉZET(zejopy @ 2017-10-09 09:57) *
A Magyar Posta nem szimpatikus az árképzése miatt, de ott felveszik és kiszállítják a csomagot.

Ezt a DPD-nek is meg kellene tennie, ha már a megrendelés hozzájuk futott be.
(egy időben rendszeresen jártam úgy az MPL-lel, hogy a központi postától nem jött le a helyi postára az értesítés, hogy csomagfelvétel lenne)
zejopy
IDÉZET(webkereskedo @ 2017-10-09 11:46) *
Ezt a DPD-nek is meg kellene tennie, ha már a megrendelés hozzájuk futott be.
(egy időben rendszeresen jártam úgy az MPL-lel, hogy a központi postától nem jött le a helyi postára az értesítés, hogy csomagfelvétel lenne)

Kellene.
Klara71
Tudja valaki hogy mi a teendő ha a futárszolgálatnál megsérült a csomag? Mikor elvitték rákérdeztem és megfelelőnek tartotta a futár a csomagolást.A vevőnek állítólag ki sem vitték csak telefonáltak hogy nagyon sérült így nem kézbesítik.Lehet egyáltalán kártérítésre számítani?Válaszokat előre is köszönöm!
lilaliba86
IDÉZET(Klara71 @ 2017-10-12 09:56) *
Tudja valaki hogy mi a teendő ha a futárszolgálatnál megsérült a csomag? Mikor elvitték rákérdeztem és megfelelőnek tartotta a futár a csomagolást.A vevőnek állítólag ki sem vitték csak telefonáltak hogy nagyon sérült így nem kézbesítik.Lehet egyáltalán kártérítésre számítani?Válaszokat előre is köszönöm!


Szia!

Az attól függ, hogy törékeny-e vagy sem, ugyanis - ha jól tudom - törékeny csomagra nem fizet kártérítést a DPD.
Klara71
IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-10-12 12:05) *
Szia!

Az attól függ, hogy törékeny-e vagy sem, ugyanis - ha jól tudom - törékeny csomagra nem fizet kártérítést a DPD.



Szia.Köszönöm a választ! Nem volt törékeny.Egy számítógép asztal lapjára szétszedve kartonba csomagolva és belül kívül átkötözve.Ilyenkor mi az eljárás?
svejku
IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-10-12 12:05) *
Szia!

Az attól függ, hogy törékeny-e vagy sem, ugyanis - ha jól tudom - törékeny csomagra nem fizet kártérítést a DPD.

DPD-nél nincs törékeny opció.
De: "Az árak tartalmazzák az értékbiztosítást a szállítási díj tizenötszöröséig. Az esetlegesen keletkező károkért a DPD csak ezen értékig köteles kártérítést fizetni."
Igenis tessék reklamálni, amikor felvették nyilván nem volt olyan állapotban, hogy a vevőnek már ki se vigyék! Nyilván náluk ment tönkre, senki ne hagyja magát!
Klara71
IDÉZET(svejku @ 2017-10-12 15:29) *
DPD-nél nincs törékeny opció.
De: "Az árak tartalmazzák az értékbiztosítást a szállítási díj tizenötszöröséig. Az esetlegesen keletkező károkért a DPD csak ezen értékig köteles kártérítést fizetni."
Igenis tessék reklamálni, amikor felvették nyilván nem volt olyan állapotban, hogy a vevőnek már ki se vigyék! Nyilván náluk ment tönkre, senki ne hagyja magát!

Köszönöm a választ! Esetleg tudna abban segíteni hogy ilyenkor mi az eljárás?
svejku
IDÉZET(Klara71 @ 2017-10-12 15:32) *
Köszönöm a választ! Esetleg tudna abban segíteni hogy ilyenkor mi az eljárás?

Még nem volt velük "esetem", de itt reklamálnék:
Ügyfélszolgálat, telefon, Fax, E-mail:
www.dpd.com/hu/home/siteutilities/kapcsolat
lastflight13
Tiszteletem!

Leütötték az egyik termékem, bejelentkezek, de nem tudok dpd-t csomagküldést rendelni.
Azt a választ kapom, hogy jelentkezzek be.
Ilyenkor mi a teendő!

Választ előre is köszönöm!

lastflight
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.