Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Foxpost
Vatera.hu Fórum > Általános > Vaterafutár
Oldalak: 1, 2, 3, 4
VateraBenz
FoxPost Vaterafutárral kapcsolatos témák.
divinus1
Üdv! 03.13-án este feladtam egy csomagot a kecskeméti Auchannál az automatában. A csomag automatából-automatába megy, Nem vaterás eladás, és "M" méretű. A tájékoztatóban lévő díjszabás szerint ennek a szolgáltatásnak az ára: 679 Ft. Ennek ellenére a bankkártyámról 990 Ft- díjat vontak le.
VateraMod
IDÉZET(divinus1 @ 2017-03-14 09:02) *
Üdv! 03.13-án este feladtam egy csomagot a kecskeméti Auchannál az automatában. A csomag automatából-automatába megy, Nem vaterás eladás, és "M" méretű. A tájékoztatóban lévő díjszabás szerint ennek a szolgáltatásnak az ára: 679 Ft. Ennek ellenére a bankkártyámról 990 Ft- díjat vontak le.


Alapjában véve a Foxpost ügyfélszolgálatánál kellene megkérdezni, hogy miért magasabb összegű szállítási díjat terheltek, mivel ők látnak rá a saját rendszerükre.
Mindenesetre, ha elküldi a csomag feladási kódját, akkor mi is utána tudunk nézni / kérdezni, hogy mi történt.
Johnny234_a
Senkinek sem ajánlom a FoxPost-ot. Még március 12-én kaptam tőlük értesítést, hogy átvették a csomagom az eladótól, és majd értesítenek, amint átvehető az automatából (a weboldaluk szerint 1 munkanap). Ehhez képest múlt hét kedden kerestem őket, hogy mi a helyzet, mivel a nyomkövetés szerint március 13-án bekerült a központi raktárukba, utána viszont semmi.

Az is érdekes, hogy bár a csomag kapott egy csomagazonosítót, nem ezt kéri a telefonos ügyfélszolgálat, hanem az én telefonszámomat, ez alapján tudják milyen csomagról van szó. Mondjuk ez a kisebb baj. Azt ugyanis tudják, hogy hova kellene szállítaniuk, azt viszont kevésbé, hogy mit, ugyanis halvány lövésük sincs, merre van a csomag éppen. Az ügyfélszolgálat szerint csinos kis halmuk van gazdátlan csomagokból, talán az enyém is ott van, talán nincs. Bár szeretném tudni, hogyan válik gazdátlanná egy csomag, amire az eladó ráragasztotta a saját és a címzett elérhetőségét is, plusz ők is rányomják elvileg a csomagazonosítót.

Amikor kérdeztem, hogy most mi lesz, akkor azt mondta az ügyfélszolgálat, hogy megpróbálják megkeresni az eladót, hamarabb is akarták már, csak nem tudják az elérhetőségét, esetleg nem tudnám-e ÉN megadni a feladó telefonszámát. Az telefonszámot, amit egyébként ŐK küldtek el nekem e-mailben. Ezen a ponton már sejtettem, hogy igazi profikkal van dolgom. Ígérték, hogy majd visszahívnak és tájékoztatnak a fejleményekről, ez a mai napig nem történt meg. Azt is az eladótól tudom, hogy őt felhívták legalább ezek után, és érdeklődtek, hogy vizuálisan hogyan is néz ki kívülről ez a doboz, van-e valami különös ismertetőjegye, mi van benne (Talán még a tejesdobozokra is ráteszik, hátha látta valaki).

Az írásos megkeresésemre 8 napja nem sikerült válaszolni egy kunyi szót sem, így holnap minden bizonnyal újfent telefonon fogunk értekezni arról, hogy vajon hol is lehet a csomag.

Ahhoz képest, hogy kizárólag csomagkézbesítéssel foglalkoznak (amennyire én tudom legalábbis), nem valami ügyesek benne.
zejopy
IDÉZET(Johnny234_a @ 2017-03-28 18:57) *
Senkinek sem ajánlom a FoxPost-ot. ...

Ez egyenesen lenyűgöző, de tényleg. Vizuális alkat vagyok és elképzeltem, amint a csomaghalomban kotorásznak a futárcég alkalmazottjai, keresve az egyedi jellegzetességet a sok hasonló méretű, többnyire barnás színű csomagokon. Csodás, minden elképzelést felülmúl.huh.gif
svejku
IDÉZET(Johnny234_a @ 2017-03-28 18:57) *
...Ezen a ponton már sejtettem, hogy igazi profikkal van dolgom.

laugh1.gif
angoloutletstore
Pár gondolatot ha megengedtek az említett futárcégekkel, csomagautomatákkal kapcsolatosan.
Nem dolgozik még az ükunokám se náluk tehát nem érdekem védeni őket.
De elég jelentős mennyiségű csomagot adok fel az MPL, FOXPOST, WEBOX, DPD négyessel a Vaterafutár-on keresztül.
Azt azért tudni kell, hogy vagy leszerződsz velük, vagy használod a Vaterafutárt.
Nálam már járt mindegyikcég képviselője, és már rosszul vagyok hogy az az első kérdésük, hogy " és mennyi csomagot ad fel naponta ?"
Az a KULCS a szívükhöz. Ha egy picit magasabb számot mondasz akkor nyílik a mappa és ajánl egy közel sem olyan árat amiért a Vaterafutár viszi.
Ha brutál nagy számot mondasz akkor még mosolyog is és ajánl egy jobb árat talán mint a Vaterafutár.
De akkor nincs ám a másik cégnél csomagfeladás, esetleg csomagautomata ha például a DPD-t választod.
Persze hibák vannak, és lesznek, de bevallom hogy csodálkozom az utóbbi napokban megnövekedett "hibajelzésekre".
MPL - "már nincs az 1 napos szállítás" - megnéztem mert ez az infó számomra is fontos, és van 1 napos szállítás postára és házhoz, kivéve csomagautomata.
MPL - " nem listázza a 38-as automatát." - megnéztem és kipróbáltam, engedi pedig. Régebben volt gond a MOL kutakkal, de mostanában nem emlékszem rá hogy nem találtam volna meg egy kézbesítési pontot. Gondolom gyakrabban frissül az api ami össze van kapcsolva a Vatera és köztük.
Foxpost - " elkallódott csomagok" - megint megnéztem, 384 csomagot adtam fel Foxposton az elmúlt 1 év alatt. Még egy csomagom sem veszett el. Régebben rajta kellett hogy legyen: 1. kód, 2. vevő telszáma, 3. kézbesítési cím, bevásárlóközpont. Ezt a 3 adatot mindig ráírtam egy öntapadós címkére és felragasztottam. Most elég lenne csak egy kódot ráírni, ennek ellenére én mind a három adatot a mai napig feltüntetem rajta. Postán, DPD-nél már tűnt el csomagom, de se Webox, se Foxpost esetében még csomagom nem veszett el, reklamációt nem kellett vezetni közel 700 csomagautomatás feladás óta.
Egy reklamációm volt velük régebben. 8 km-re lakom az automatától és volt hogy úgy értem oda 3-4 csomaggal hogy nem tudtam betenni a csomagot, mert nem volt hely. Mivel Győrben sok volt a reklamáció ezért bővítették és most már ez sem gond.
Ügyfélszolgálatuk telefonon nem tudom hogy milyen, de Fb-n nagyon gyorsak, fél órán belül mindig válaszoltak, bármit is kérdeztem. Volt olyan hogy az egyik győri automatánál nem volt hely 2 csomagomnak, és írtam nekik fb-n a kocsiban hogy a másik helyen van e még szabad hely. 10 perc után jött a válasz hogy igen. Kérdezem tőlük: mi a garancia ha odaérek még lesz szabad fakk. Azt mondták hogy fél órára leblokkolnak nekem két darabot, és ha ott vagyok írjak nekik és feloldják! Megoldották. Szóval lehet hogy már az ügyfélszolgálat is átterelődik az fb-re smile.gif

Összességében, én nagyon örülök neki hogy van a Vaterafutár és merem állítani nagyon sok csomag után hogy jó áron van, a vásárlónak rengeteg szállítási opciót tudsz nyújtani. Ezt Vaterafutár nélkül nem lehetne elérni egy kis vállalkozónak, magáncégnek sem. Mert mint említettem köszönés helyett is ez a jelszavuk: és mennyi csomagot ad fel naponta???? De miért ???

Szóval gondok vannak és voltak, és lesznek is, de én lennék az első aki szidná őket, mert olyan vagyok.
Azért is próbálok segíteni ha tudok, mert nem feltétlen a rendszerrel vannak a gondok. Sokszor valami egészen más dolog miatt alakulnak ki a hibajelentések, és nem biztos hogy tényleg valós probléma. good2.gif
zejopy
IDÉZET(angoloutletstore @ 2017-03-29 00:39) *
MPL - " nem listázza a 38-as automatát." - megnéztem és kipróbáltam, engedi pedig.

Igen? Engedi? Milyen jó, hogy a vevőnek készítettem képernyőfotót, nem igazán gondoltam, hogy azért (is) kellhet, mert a fórumon néznek hülyének a hibajelzésért:
h ttp://gtfkephost.hu/viewer.php?file=jkdbyu5ysf.jpg
Hol is van a 38. sz automata?

Összességében én is örülök, hogy van a Vaterafutár, mert azt a szemérmetlenül magas számot, ami feljogosít a nagyon nagy kedvezményre, a Vatera együttesen tudja biztosítani.
De gondoljuk már végig, ha lehet. Nagy a valószínűsége annak, hogyha valaki idejön hibát jelezni, akkor az nem véletlen elírás, nem részegen szórakozik, nem unalmában ír. Ezek a hibajelzések vannak. És bár nagyon jó a kedvezményes ár, hozzátartozik az is, hogy az a tömeg, amit a Vatera képvisel, komoly forgalmat jelent az említett futárcégeknek is. Tehát nekik pont annyira jó, mint nekünk.
Mindemellett nincs megoldva a könnyű, de vastagabb csomagok házhoz szállítása, csakis horror áron.
Az egy napos garancia megszűnése nem véletlenül lett szóbeszéd tárgya. A postán tegnap utánam kérdezett a hölgy, hogy "Ugye egy napos?", tehát valamiért nem evidens nekik sem. Évek óta oda hordom és mindig tudták. Azt hiszed, Johnny234_a története a fantázia szüleménye? Mert én nem gondolom.
Összességében örülj, hogy lyuk van a fenekeden, és ülj rá, mert az, hogy neked most nincs gondod, nem jelenti azt, hogy másnak sincs. Általában nekem sincs, és ha van, akkor jelzem, hogy javítsák, amit többnyire megtesznek. Van pár dolog, amire pedig figyelek. Inaktív mező esetén átnézem a vevő adatait, ellenőrzöm a csomag méreteit.
A saját hibajelzésemnél maradok, mert az érint engem. Lehet, hogy már egy hét is eltelt a sütitörlés óta, és talán egy hónap is, hogy frissített a Mozilla. De én azt gondolom, hogy a Vaterának az a dolga, hogy a szolgáltatásai elérhetőek legyenek egy átlagos felhasználású ember számára is. Értem ezalatt azt, hogy ne kelljen informatikai zseninek lenni ahhoz, hogy rendelni lehessen bármit. Én pont egy ilyen átlagos ember vagyok. És mivel nekem napi szinten nem okoz gondot sem a futárrendelés, sem a belépés, sem a feltöltés, azt hiszem, hogy eléggé kompatibilis a rendszerem a Vaterával. (Felszereltség, szövegértés, stb.) Ha tehát gondom van, jelzem. Mert az meg az én dolgom, mert meggyőződésem, hogy a Vatera is a zökkenőmentes folyamatokért dolgozik. Merthogy az meg az ő a dolga.
Tehát roppantmód örülök, hogy te tudtál a 38. számú automatába csomagot rendelni, de ettől még nekem nem sikerült. Miután a mellékelt képen látszik, hogy nem választható, egyet tudtam tenni, jeleztem a hibát. Azért, hogy javítsák. Nem szóltam egy rossz szót sem, csak jeleztem. Nem azért, hogy valaki utána azt mondja, hogy de igen, lehet. Ez nem segítség. A segítség az, ha alternatívát mondasz, hogy hogyan lehet. Az segítség, ha azt mondod, hogy volt hasonló gondod és leírod, hogyan tudtad megoldani.
Összességében tehát nincs bajom a postod tartalmával, azzal van gondom, hogy minden hibajelzésre, ami mostanában le lett írva a fórumra, azt mondod, hogy valójában nincs is, végül ezt segítségnek állítod be. Azt meg végképp nem bírom, hogy a szavaim igazságtartalma meg van kérdőjelezve.
cit1rom
IDÉZET(angoloutletstore @ 2017-03-29 00:39) *
Persze hibák vannak, és lesznek, de bevallom hogy csodálkozom az utóbbi napokban megnövekedett "hibajelzésekre".
MPL - "már nincs az 1 napos szállítás" - megnéztem mert ez az infó számomra is fontos, és van 1 napos szállítás postára és házhoz, kivéve csomagautomata.
MPL - " nem listázza a 38-as automatát." - megnéztem és kipróbáltam, engedi pedig. ..

Csodálkozva olvastam, hogy ami nálad nem problémás, az másnál sem lehet az.
Ha megnézted, hogy az MPL-nél van 1 napos szállítás, mert számodra is fontos, és azt láttad, hogy van, akkor nem nézted jól, mert a megrendelő lapon alulra görgetve bizony ez olvasható a szabályzat linkje fölött: "Az MPL, a Vaterafutár csomagok szállítását, az alábbi linken elérhető Küldeményforgalmi szabályzat alapján vállalja, az MPL Üzleti Csomag küldeményekre előírtak szerint, azzal az eltéréssel, hogy a szolgáltatás nem időgarantált."
Tehát hiába veszik fel akármilyen 1 napos címirattal, ha késnek, késnek, és ezt tudomásul kell venni.
Másik: Igenis gyakran előfordul, hogy a vevő által kért lehetőség az eladó számára nem adott a megrendelésnél. Én is jártam már így, persze lehet írni az ügyfélszolgálatra, lehet más megoldást keresni, nem is láthattál vergődni a fórumon, ám ettől még a hiba hiba, nem kell azt gondolni, hogy a mások jelzése nem valós.
Foxpost és MPL automatáknál igenis gyakori, hogy nem tudják betenni a csomagot az automatába. Ez bosszantó és feleslegesen sok munkát ad az eladónak az, hogy a vevő olcsón kapja a csomagot kézhez.
Örülj neki, hogy szerencsés vagy és a nagy számú feladás ellenére nincsenek gondjaid, csak akkor nem értem, mi szükség van a FB-os és egyéb ügyfélszolgálati levelezéseidre.
Igaz, hogy te magad is írsz problémáról, amit a panaszok hatására megoldottak. Tehát akkor csak van értelme a jelzéseknek vagy tévedek?
Valóban nagyszerű lehetőség a Vaterafutár szolgáltatás, nem kevés munka van mögötte. Az is igaz, hogy minden futárcég felülvizsgálja a szerződéseit évente és nem ritka, sőt inkább általános, hogy a következő évben szigorítanak, díjat emelnek stb...Mi pedig vagy elfogadjuk, vagy nem, vagy örülünk, vagy nem. Nekem pl. abszolút nem felel meg az, hogy az MPL futár 1090 Ft-ért viszi el a csomagokat 4 db alatt. Emiatt kényszerültem más futárral szerződni és igen erősen meglepett, hogy nem is hátrányosan, pedig nem nagy számban postázok. Igenis a posta nagyban visszavett abból, ami miatt érdemes volt velük szállíttatni (nekem). Aki el tudja vinni a postára, annak biztosan nem túl érdekes a változás. Külön érdekessége a dolognak, hogy azóta szinte mindig összejön 4-5 csomag egyszerre, de nem mindig és nem szerencsés a vevőt várakoztatni, mert majd lehet, hogy belátható időn belül még lesznek csomagok. Fizetni meg nyilván nem szeretne 1090 Ft-ot se a vevő, se az eladó.
Összefoglalva a mondanivalómat:1. A jelzések jogosak és a megfelelő helyen megfogalmazott reklamáció segíti a szolgáltatások zavartalan működését. 2. Léteznek olcsó, megfizethető megoldások kicsik számára is, csomagszámtól függetlenül, csak rá kell találni a megfelelő futárcégekre.
angoloutletstore
Kedves Zejopy!

"Igen? Engedi? Milyen jó, hogy a vevőnek készítettem képernyőfotót, nem igazán gondoltam, hogy azért (is) kellhet, mert a fórumon néznek hülyének a hibajelzésért"
Ezt senki sem mondta. Viszont a válaszodban Te személyeskedtél velem.

"Hol is van a 38. sz automata?"
Hát itt. Tegnap is belinkeltem... htp://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/03/29/801mpl_38_as_automata.jpg
Vagy itt is láthatod hogy létező automata: htps://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?types=postamachine

"Az egy napos garancia megszűnése nem véletlenül lett szóbeszéd tárgya. A postán tegnap utánam kérdezett a hölgy, hogy "Ugye egy napos?", tehát valamiért nem evidens nekik sem. Évek óta oda hordom és mindig tudták. Azt hiszed, Johnny234_a története a fantázia szüleménye? Mert én nem gondolom. "
Postán maradó csomag címirat fotója: htp://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=927postan_marado.jpg
Házhoz szállítandó csomag címirat fotója: htp://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=516hazhoz_szallitas.jpg

"Összességében örülj, hogy lyuk van a fenekeden, és ülj rá, mert az, hogy neked most nincs gondod, nem jelenti azt, hogy másnak sincs"
Kedves Zejopy! Tanár létedre, nagyon sajnálom hogy ily módon válaszolsz. Én nem személyeskedtem se Veled, se másokkal. Egész egyszerűen a felmerülő problémának néztem utána - mint egy átlagos felhasználó, nem mint informatikus.
És átlagos felhasználóként Nálam nem jelentkeztek ezek a problémák. Mivel egy oldalról töltjük ki a címiratot, valószínüleg akkor nem az oldallal van probléma.
Az 1 napos szállítás pedig azt hiszem a feltöltött képek miatt egyértelműek.
Ha mégsem hinnéd el, akkor tudok egy csomagom nyomkövetését is feltenni, amint látni fogod hogy a most kedden feladott MPL csomagot szerdán reggel átvették a debreceni postán.
Régóta olvasom a fórumot, melyet te uralsz, nem gondoltam volna hogy ha valaki segítő szándékkal lepróbálja megnézi hogy létezik a cím vagy sem akkor azt leugatják itt. Majd gondold át és ha úgy érzed kérj nyugodtan bocsánatot vagy cáfold meg hogy már pedig nem 1 napos, meg hogy megszűnt a 38.-as automata. De tényekkel. Hihetetlen ahogy reagálnak emberek...


Tisztelt cit1rom!

Úgy látszik nagyon betámadtatok ezzel az szállításos témával.
De nem győzőm hangsúlyozni hogy nem vitatkozni szeretnék, de a valótlan tényeket elsimítani, segíteni azt aki most azon gondolkodik hogy fel merje e adni a csomagját mert hogy a vevő megkapja 1 nap múlva vagy sem. Én azt mondom hogy igen!

"Tehát hiába veszik fel akármilyen 1 napos címirattal, ha késnek, késnek, és ezt tudomásul kell venni."

Igen. Biztonsági okokból az MPL és a DPD is azt írja hogy nem idő garantált a csomag. Viszont mivel a DPD csomagokat is itt adom fel, az esetek 99%-ban másnap odaér a címzetthez. Karácsonyi időszak más téma. MPL esetében is ahogy átadod a postán az ott dolgozó hölgynek, bármilyen rendszeren is fut végig a postán, a rendszer úgy fogja kezelni a csomagot ami a címiraton rajta van. Márpedig rajta van hogy "1" !!! Azaz lehetőleg 1 napon belül. Persze egy egy esetben előfordulhat hogy nem viszik ki, de nem jellemző.

"Igenis gyakran előfordul, hogy a vevő által kért lehetőség az eladó számára nem adott a megrendelésnél. Én is jártam már így, persze lehet írni az ügyfélszolgálatra, lehet más megoldást keresni, nem is láthattál vergődni a fórumon, ám ettől még a hiba hiba, nem kell azt gondolni, hogy a mások jelzése nem valós."
Nem csináltam egyebet mint felhasználóként én is kitöltöttem és leellenőriztem hogy működik vagy sem. Bocsánat hogy segíteni akartam...

"Foxpost és MPL automatáknál igenis gyakori, hogy nem tudják betenni a csomagot az automatába."
Ki mondta hogy nem? Nálunk Győrben szerencsére megoldódott.

"csak akkor nem értem, mi szükség van a FB-os és egyéb ügyfélszolgálati levelezéseidre"
Pont a fenti ok miatt. Az fb levelezést arra írtam hogy ott tudom hogy gyorsan reagálnak. Csak tanács, ötlet volt. Jót akartam ismételten annak az illetőnek aki hetekig nem kapott választ....

"Nekem pl. abszolút nem felel meg az, hogy az MPL futár 1090 Ft-ért viszi el a csomagokat 4 db alatt."
Ez egyéni ki mit árul. És az a jó a vaterafutár-ban hogy sokféle mód van eljuttatni a csomagot. Te ki vagy akadva hgoy 1090+-ért jön házhoz az MPL a normál szállítási díjon felül. Én pedig ilyenkor DPD-t részesítek előnybe mert 890 ft-ért elviszi és érte is jön. Ha pedig postán maradó, akkor én elviszem a postára. Mindig egy adott idősávban viszem mert akkor szinte alig vannak.

"Léteznek olcsó, megfizethető megoldások kicsik számára is, csomagszámtól függetlenül, csak rá kell találni a megfelelő futárcégekre. "
Tudod, erre szintén csak annyit szoktam mondani hogy akkor mutass egyet, csak egyet. Bár ezt itt nem, mert nem szabad és igazából nincs is jelentősége. Nekem a vaterafutár két okból nagyon szimpatikus és az oldalt is védem vele: 1. mondhatni a piaci árhoz képest tökéletes jó áron van, és független tudsz maradni. 2. Szerintem szinte hibátlanul működik az oldal, kevés gond szokott lenni, pedig nap mint nap sok csomagot küldök vele. 3. Ha találnál is egy hasonló árú szolgáltatót, akkor a fele ennyi szállítási módot sem tudnád biztosítani, ami meg a mai világban szerintem hátrány.

Zárszóként!

Kedves Moderátorok, VateraBenz!

Ha kifogást találtok az írásomba, vagy úgy gondoljátok hogy nem építő jellegű volt akkor kérlek jelezzétek felém, és figyelmeztessetek, mert akkor velem van a baj és többet nem szólok hozzá ilyen témában. Csak segíteni akartam.

Nekem erre sem időm, se energiám hogy meggyőzzek valakit, csak segítő szándékkal áldoztam rá egy órát.
Viszont továbbra is szeretnék jó kis vaterás és vaterafutárt használó maradni ezért nem erőltetem a feszkót.

Tisztelettel: Péter good2.gif good.gif thank_you.gif
zejopy
IDÉZET(angoloutletstore @ 2017-03-29 13:48) *
Kedves Zejopy!

.. Hihetetlen ahogy reagálnak emberek...

Dehogy személyeskedtem. Egész egyszerűen megfogalmaztam a mondandómat. Ne haragudj a lyuk miatt, nem gondoltam, hogy humortalan vagy, természetesen teljesen visszavonom, ne örülj a fenekeden lévő lyuknak és ne ülj rá, bocsánat, de tényleg.
A te képeden persze ott van a 38-as számú automata, de az enyémen, ha megnézted, nincs ott. De bocsánat, nem akartalak egy valótlan képernyőfotóval megbántani. Azzal sem.
Olvasod a fórumot.
Cit1rommal nagyon sok dolgot másképpen látunk, és gyakori, hogy másképpen foglalunk állást egy témában, ha olvasod a fórumot, akkor talán ezt is észrevehetted. Nem gyanús, hogy ebben a témában mégis szinte teljesen azonos az állásfoglalásunk?
Az egy órát nem segítségre szántad, hanem, hogy megkérdőjelezd a hibajelzéseinket. Nem ugatok le senkit. Ez az ami durva, nem a fenekeden lévő lyuk, amiről már tudjuk, hogy nincs és ezért nem is ülsz rá. Még egyszer bocsánat érte.
Még egyszer bocsáss meg a postomért, azért mert tanárként is hétköznapi emberként viselkedem és mert nincs glória a fejem fölött, és persze külön bocsáss meg a fenekeden lévő lyuk miatt, amit megemlítettem, bár ne tettem volna.
angoloutletstore
Kedves Zejopy!

Hogy Neked miért nem működik erre azt mondják: a hiba az Ön készülékében van...
Nem a Vaterafutár és a posta rendszerében.
Személyesen a nevedre címeztem hogy lásd most készült, nem Photoshop.
Remélem johnyy is látni fogja hogy nem hülyeséget beszélek... Úgy gondolom ez minden szónál többet ér smile.gif
Talán ezt elfogadod hivatalosnak. ez már az amivel fel lehet adni, nem képernyőmentés hegyek....

director.gif htp://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/03/29/969Zejopy_teszt.jpg

Sajnálom hogy félreérted. Nálam az építő jelleg hogy ha valamit nem találok, de a másik megtalálja akkor tudom nem a vaterán kell keresni a hibát.
Csak és kizárólag ezért foglalkoztam a dologgal... Tehát létezik a 38-as csomagautomata....

Az meg hogy Te és más milyen nézetet vallotok, ki kinek mit hisz el- teljesen magánügy.
Konkrétan két téma volt itt:
1. Van 38-as automata? - IGEN.
2. Van 1 napos MPL kézbesítés? - IGEN.



Részemről lezárva. Szép napot.
cit1rom
IDÉZET(angoloutletstore @ 2017-03-29 13:48) *
Nekem erre sem időm, se energiám hogy meggyőzzek valakit, csak segítő szándékkal áldoztam rá egy órát.
Viszont továbbra is szeretnék jó kis vaterás és vaterafutárt használó maradni ezért nem erőltetem a feszkót.

Tisztelettel: Péter good2.gif good.gif thank_you.gif

Kedves Péter!
Nem az okozza a problémát, hogy nem létezik a 38.sz (vagy néha egyik-másik) automata vagy postahely, hanem az a HIBA, hogy időnként a vevő kiválasztja, az eladónak meg nem adja be a rendszer, ezért nem tudja megrendelni a szolgáltatást a vevő által kért módon.

Az 1 napos garanciával kapcsolatban meg más a szokás és más a garancia. Te azt írtad, hogy ugyanúgy létezik a garancia, noha most azt írod, hogy ez a napi gyakorlat általában (ezt viszont senki nem vitatta). Én cáfoltam az általad leírtakat, és bár most nem nekem írtad: "cáfold meg hogy már pedig nem 1 napos, meg hogy megszűnt a 38.-as automata", azt kell mondanom, hogy hiába írtam, hol olvashatod a posta szabályzatát erre vonatkozóan, csak szajkózod tovább a valótlan megállapításodat, eszedbe se jut utánanézni. A garancia nem azt jelenti, hogy "lehetőleg" 1 nap alatt kell odaérni, hanem azt, hogy ha nem ér oda 1 nap alatt, a posta kártérítéssel tartozik. Na, ez már nincs így. Tudjuk, hogy az 1 napot nem tartották karácsony előtt még akkor sem, amikor kártérítéseket fizettek nem teljesülés esetén. El lehet képzelni, mi várható így.
A 38-as automatáról senki nem írta, hogy megszűnt. A kérdés annyi volt, hogy vajon miért nem lehet kiválasztani, esetleg megszűnt-e? Kérdés, érdeklődés.
Nem szűnt meg, de nem adja ki a menü. Ez hiba. Hadd érdeklődjön már, aki akar...szerintem.
A látszat ellenére itt nem a kifejezéseken lovagolunk, ennek mély tartalma van, ahogy írtam, a változás komoly.
1090 Ft: Nem vagyok kiakadva. Tudomásul vettem és kerestem másik szolgáltatót. És találtam. Nekem nem okoz problémát, hogy neked ez így megfelel. Viszont tényszerű voltam akkor, amikor leírtam, hogy ez IS egy komoly változás és nem felel meg mindenkinek. Természetes, hogy nem hozzám fognak alkalmazkodni, nekem kell és ezt meg is tettem.
A "gyakran" nem jelenti, hogy "mindig". Következésképpen az, hogy neked sikerült valami, nem jelenti, hogy mindig minden rendben van. Nem igazán értem a bizonyítékaid logikáját.
Most meg kellene írnom, hogy melyik az a futárcég, amelyik nekem megfelel? Ezen a ponton érzem azt, hogy nevetségessé vált a beszélgetésünk. Hiszen most engem kérdőjeleztél meg, korábban mindenki mást.
Képzeld el, hogy nem szenvedek megfelelési kényszerben. Számomra tökéletesen elég, ha én tudom, hogy megoldottam a problémámat. Vannak egyébként fórumok, ahol kicserélhetők a tapasztalataink, én is mástól kaptam az információt és tovább is adom készséggel, na de nem azért, hogy szétcincálja valaki, akinek egyébként fogalma sincs arról, amiről ír.
Különben miért kellene nekem sokféle lehetőséget biztosítanom a szállításra?
Még annyi, hogy hiába nézed át a profilomat, semmit nem fogsz megtudni a vállalkozásomról. ;)

IDÉZET(angoloutletstore @ 2017-03-29 14:38) *
1. Van 38-as automata? - IGEN.
2. Van 1 napos MPL kézbesítés? - IGEN.

Részemről lezárva. Szép napot.

1. Senki nem vitatta.
2. Fogalmi zavar...
angoloutletstore

A 38-as automatáról senki nem írta, hogy megszűnt. A kérdés annyi volt, hogy vajon miért nem lehet kiválasztani, esetleg megszűnt-e? Kérdés, érdeklődés.
Nem szűnt meg, de nem adja ki a menü. Ez hiba. Hadd érdeklődjön már, aki akar...szerintem.

Megválaszoltam, megmutattam. Ki lehet választani. Segíteni akartam. Mert egyébként kérdés is volt...

Következésképpen az, hogy neked sikerült valami, nem jelenti, hogy mindig minden rendben van. Nem igazán értem a bizonyítékaid logikáját.
Azt nem is kell. Csak egy picit tettem érte és csináltam egy címiratot. Ismét írom segítő szándékkal, hogy lássátok, a rendszer engedélyezi. Mert kérdés volt.

Most meg kellene írnom, hogy melyik az a futárcég, amelyik nekem megfelel?
Nem. De mikor valaki azt mondja hogy talált egy jobbat a vaterafutár helyett /kevés csomagszám esetén/ akkor a kérdésemre hogy melyik az? .... néma csend honol....

na de nem azért, hogy szétcincálja valaki, akinek egyébként fogalma sincs arról, amiről ír.
Úgy gondolom egész beszélgetés alatt csak én mutattam fel ténylegesen hogy működik, a többi rizsa volt. Semmi konkrétum.

Különben miért kellene nekem sokféle lehetőséget biztosítanom a szállításra?
Nem kell. Senki nem is mondta neked?!?! Én szeretem azt ha sokféle szállítási mód közül tud választani és ennek látom előnyét a közeljövőben még jobban. Rugalmasnak kell lenni.

Még annyi, hogy hiába nézed át a profilomat, semmit nem fogsz megtudni a vállalkozásomról. ;)
Ezt pedig szigorúan kikérem magamnak! Komolyan miket állítotok. Honnan szedted ezt a marhaságot? Ki nézné meg, és mire is lennék kíváncsi? Nagyon nem értem ezt. Kérlek ne rágalmazz azzal hogy a vállalkozásodról valamit is meg akarok tudni. Aki ért hozzá, az meg úgyis tudja hogy ennyi adatból nem is lehetne. De még csak a profilodra sem kattintottam, van ezer más dolgom.
zejopy
IDÉZET(angoloutletstore @ 2017-03-29 14:38) *
director.gif htp://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/03/29/969Zejopy_teszt.jpg

Akkor most én kezdem el ezt a linket ordítani és ez tényleg előremutató kulturált fórumozás lesz:
h ttp://gtfkephost.hu/viewer.php?file=jkdbyu5ysf.jpg

Most aztán ember legyen a talpán, aki ezt kibogarássza témakör szerint, mert az egész futárkatyvaszt a Foxpostba írtuk.
Szerintem este megy kukába mind. Jobb is...
cit1rom
IDÉZET(angoloutletstore @ 2017-03-29 15:23) *

Az informatika, a programozás érdekes, összetett dolog. Látszik, hogy erről fogalmad sincs, ami egészen addig nem probléma, amíg nem erre építed az érveidet.
Annyi, de annyi mindentől függ, hogy egy hiba kinél mikor és miért jelenik meg...szerencsére a Vateránál dolgoznak igazi informatikusok, akik értik, ha van feladatuk.

Nagyon ügyes vagy, hogy mindezek után még azt hiszed, hogy te érveltél.

Gondoltam, hogy rugalmatlannak fogsz nevezni.
Elengedem a témát.
VateraBenz
Békesség smile.gif
VateraMod
IDÉZET(zejopy @ 2017-03-29 15:38) *
Akkor most én kezdem el ezt a linket ordítani és ez tényleg előremutató kulturált fórumozás lesz:
h ttp://gtfkephost.hu/viewer.php?file=jkdbyu5ysf.jpg

Most aztán ember legyen a talpán, aki ezt kibogarássza témakör szerint, mert az egész futárkatyvaszt a Foxpostba írtuk.
Szerintem este megy kukába mind. Jobb is...


A 38-as automata elérhető az MPL által üzemeltetett térképes választón. Az viszont a címzettel kapcsolatosan megadott irányítószámtól függ, hogy a térkép fölött lévő legördülő menüben melyik 10 átvételi pont (jelen esetben automata) kerül kilistázásra. Az, hogy a legördülőben nincs benne az Aréna plázában lévő csomagautomata, nem azt jelenti, hogy akkor nem lehet kiválasztani, csak azt, hogy a térképen kell megkeresni, és onnan kiválasztani.
Pl. Ha a címzettnél az 1224-es irányítószám kerül megadásra, akkor a listában nincs benne az Aréna plázás csomagautomata, azonban a térképről minden további nélkül kiválasztható (lásd itt: kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/03/30/966Arena_csomagautomata.png).
zejopy
IDÉZET(VateraMod @ 2017-03-30 09:41) *
A 38-as automata elérhető az MPL által üzemeltetett térképes választón. Az viszont a címzettel kapcsolatosan megadott irányítószámtól függ, hogy a térkép fölött lévő legördülő menüben melyik 10 átvételi pont (jelen esetben automata) kerül kilistázásra. Az, hogy a legördülőben nincs benne az Aréna plázában lévő csomagautomata, nem azt jelenti, hogy akkor nem lehet kiválasztani, csak azt, hogy a térképen kell megkeresni, és onnan kiválasztani.
Pl. Ha a címzettnél az 1224-es irányítószám kerül megadásra, akkor a listában nincs benne az Aréna plázás csomagautomata, azonban a térképről minden további nélkül kiválasztható (lásd itt: kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/03/30/966Arena_csomagautomata.png).

Kedves VateraMod!

1870 volt az irányítószám, amit én adtam meg. Nyomtatva már az 1871. Ebben az esetben viszont azt szeretném javasolni, hogy egy városon belül - ha lehet - az összes automata választható legyen, hacsak ez nem egy túlságosan hosszú listát eredményezne. Ha ez nem megvalósítható, akkor is nagyon köszönöm a választ, sokat segített, később már nem fog gondot okozni. thank_you.gif
Icatoth
Ma próbáltam először a Vatera Foxpost szolgáltatást.
Már meglévő kóddal mentem az Eurocenter-ben lévő terminálhoz. A tökéletesen működő rendszer utolsó fázisaként a megfelelő méretű szekrény - S - kiválasztása után azt a jelzést kaptam, hogy nincs szabad szekrény ebben a méretben. Kíváncsiságból az összes méretre rákérdeztem, és egyikre sincs hely a terminálban.
Vagyis a tejes terminál tele van! Ilyenkor mi a helyzet? Semmilyen információ nincs arról, hogy mikor ürítik a szekrényeket, semmilyen információ nincs arról, hogy egyáltalán van-e bennük üres hely?
Most menjek sorba a városban és próbálkozzak, hátha az egyikben lesz hely? Erre nem számítottam, illetve nem kalkuláltam be, hogy ez egy ennyire bizonytalan szolgáltatás. Vagyis, ha megígéred, hogy a csomagot elindítod, szépen ott maradsz a szban, de legalábbis a megbízhatatlan státuszban.
Egy ennyire automatizált rendszerben miért nem lehet a terminál kereséskor már azt is csekkolni, hogy van-e benne üres hely, vagy, hogy mind tele van. Még talán az is elég lenne, ha a szekrényeken látszódna, hogy foglalt, vagy szabad.
Így ez nagyon bizonytalan szállítási mód. Szomorú vagyok, mert nagyon tetszett volna, kár érte.
Icatoth
IDÉZET(Icatoth @ 2017-04-07 11:17) *
Ma próbáltam először a Vatera Foxpost szolgáltatást.
Már meglévő kóddal mentem az Eurocenter-ben lévő terminálhoz. A tökéletesen működő rendszer utolsó fázisaként a megfelelő méretű szekrény - S - kiválasztása után azt a jelzést kaptam, hogy nincs szabad szekrény ebben a méretben. Kíváncsiságból az összes méretre rákérdeztem, és egyikre sincs hely a terminálban.
Vagyis a tejes terminál tele van! Ilyenkor mi a helyzet? Semmilyen információ nincs arról, hogy mikor ürítik a szekrényeket, semmilyen információ nincs arról, hogy egyáltalán van-e bennük üres hely?
Most menjek sorba a városban és próbálkozzak, hátha az egyikben lesz hely? Erre nem számítottam, illetve nem kalkuláltam be, hogy ez egy ennyire bizonytalan szolgáltatás. Vagyis, ha megígéred, hogy a csomagot elindítod, szépen ott maradsz a szban, de legalábbis a megbízhatatlan státuszban.
Egy ennyire automatizált rendszerben miért nem lehet a terminál kereséskor már azt is csekkolni, hogy van-e benne üres hely, vagy, hogy mind tele van. Még talán az is elég lenne, ha a szekrényeken látszódna, hogy foglalt, vagy szabad.
Így ez nagyon bizonytalan szállítási mód. Szomorú vagyok, mert nagyon tetszett volna, kár érte.


A tegnapi levelemmel kapcsolatban szeretném megosztani egy újabb tapasztalatot. A levelem megírása után felhívtam azt a telefonszámot, ami a hibabejelentés számaként van feltüntetve a terminálokon is.
Az ügyfélszolgálaton egy nagyon kedves csajjal beszéltem, aki kézségesen utánanézett a dolognak és mondta, hogy mehetek vissza a terminálhoz, mert van üresedés benne. Úgy látszik túl korán mentem és még nem vették ki azok a csomagjaikat, akiknek érkezett. Azt is mondta, hogy ha legközelebb ez van, hívjam megint és ő segít, hogy van-e hely, vagy nincs és megmondja, hogy hol van a legközelebbi amiben van hely, stb. Nagyon kedves volt és segítőkész, egy élmény volt. Szóval a rendszer hibáját emberi erővel orvosolják!
Ez is valami és nem is kevés. smile.gif)) Ezek után használni fogom a FoxPost-ot!
cit1rom
IDÉZET(Icatoth @ 2017-04-08 09:04) *
A levelem megírása után felhívtam azt a telefonszámot, ami a hibabejelentés számaként van feltüntetve a terminálokon is.
Szóval a rendszer hibáját emberi erővel orvosolják!
Ez is valami és nem is kevés. smile.gif)) Ezek után használni fogom a FoxPost-ot!

Ingyenesen hívható a szám?
tantamJatekorszaga
Olyan kérdésem lenne, hogy a foxpost házhoz szállítás az csak olyan városokba érvényes, ahol van automata is vagy bárhová lehet úgy küldeni csomagot?
VateraMod
IDÉZET(tantamJatekorszaga @ 2017-04-08 12:27) *
Olyan kérdésem lenne, hogy a foxpost házhoz szállítás az csak olyan városokba érvényes, ahol van automata is vagy bárhová lehet úgy küldeni csomagot?

A Foxpost házhoz szállítási szolgáltatása esetén a csomag az országban bárhová küldhető (azaz, nem csak olyan városba, ahol van csomagautomata).
Fontos, hogy a küldemény feladása ilyen esetben is Foxpost csomagautomatánál kell történjen, így a feladónak kell számításba vennie, hogy hol van foxpostos csomagautomata, mivel neki ott kell feladnia a csomagot.
Bendeguz69
A Foxpost házhozszállításos címkéket várom. Ismét megrendeltem ugyanazokra a termékekre, amikre múlt héten sem jöttek meg, de sajnos most sem érkeztek meg a címkék. A vevők már türelmetlenek, és én is. Kérem javítsák a problémát!
2462176583, és 2461308449 a termékkód. Köszönöm
angicsek0103
hogyan tudok futárt rendelni csomagautomatához? már a kódot megkaptam, de hogyan tovább, már nagyon fel kéne adnom a terméket a vásárlónak
felix0312
Sziasztok! Ma reggel furcsa dolog történt, kaptam egy emailt, mintha a legutóbbi eladásomhoz én rendeltem volna egy Foxpost kódot. Tényleg, teljesen olyan, mint amikor szokás szerint egy terméket Foxposttal adok fel. Csak a bökkenő, hogy én ilyet egyáltalán nem csináltam. És megnéztem, a Vatera oldalán is, az Eladott menüpontban a termék mellett a "Foxpost megrendelve" opció látható. Egy kicsit megijedtem, hogy vki illetéktelen bemászott a Vatera profilomba? És megrendelt egy Foxpostos küldést???? Semmi értelme nem lenne. Volt már vkinek hasonló esete? Írtam az ügyfélszolgálatnak de még semmi válasz, plusz egy jelszócserét eszközöltem a biztonság kedvéért, de azért nyugtalanít az eset.
kovats721
Sziasztok!

Ma napközben 2 db Vaterás nyitókóddal mentem az automatához, és 579Ft kért nem 479Ft!!

Akkor ez most hogy van??
Havanagi
Üdv !
Ma kértem egy csomagszámot az eladott termékhez Foxpost HÁZHOZSZÁLLITÁSSAL.
Közben a vevő meggondolta magát és egy köze4li helységben automatába kéri.Képtelen vagyok a vaterával felvenni a kapcsolatot,hogy ilyenkor MI A TEENDŐ???Sürgős választ kérek.
Mvago701
Sziasztok!
Hétfőn adtam fel egy csomagot Foxpostba! Minden a megszokott módon zajlott, a bizonylatot is megkaptam (meg is tartottam), de pénteken rákérdezett a vásárló, hogy mikor kapja meg a csomagot, mert sem SMS-t, sem e-mailt nem kapott a feladásról! Mindenhol stimmel a termékkód, az automata címe, de a csomagnak hűlt helye. A csomagkövetőbe is próbáltam beírni a csomagkódot, de a rendszer szerint nincs ilyen számú csomag... Van valakinek esetleg ötlete, mi a teendő? Köszönöm előre is thank_you.gif
webkereskedo
IDÉZET(Mvago701 @ 2017-07-16 12:29) *
Sziasztok!
Hétfőn adtam fel egy csomagot Foxpostba! ... Van valakinek esetleg ötlete, mi a teendő? Köszönöm előre is thank_you.gif

Minden esetben az adott szolgáltató ügyfélszolgálatával szoktam felvenni a kapcsolatot. Ebben az esetben a Foxpost ügyfélszolgálatán érdeklődnék.
polyikswody
Sziasztok!

Csak egyetlen kérdés: miért nem küld a foxpost házhoz szállítás esetén címíratot. Sem ma, sem tegnap nem kaptam. Azelőtt, pl. múlthéten símán ment a dolog!
Várom a válaszotokat!
Üdv
Mvago701
IDÉZET(polyikswody @ 2017-07-31 16:54) *
Sziasztok!

Csak egyetlen kérdés: miért nem küld a foxpost házhoz szállítás esetén címíratot. Sem ma, sem tegnap nem kaptam. Azelőtt, pl. múlthéten símán ment a dolog!
Várom a válaszotokat!
Üdv


Szia!

Az ügyfélszolgálatot hívd mindenképpen! Nekem is hamar megoldották a problémámat, nagyon kedvesek és segítőkészek smile.gif


IDÉZET(webkereskedo @ 2017-07-16 13:03) *
Minden esetben az adott szolgáltató ügyfélszolgálatával szoktam felvenni a kapcsolatot. Ebben az esetben a Foxpost ügyfélszolgálatán érdeklődnék.

Köszönöm az ötletet, segítettek, nagyon kedvesek voltak és meg is lett a csomag good2.gif
polyikswody
Sziasztok!

Láttam, hogy más is küzd a foxposttal. Nem csak címiratot nem küld, de még kódot sem ad a csomagautomatához két napja. Legalábbis nekem. Legutóbb is volt ilyen, jeleztem a foxpost felé, felhívtak, de a fiatal srác (hangja alapján) csak hümmögött. Majd két napos késéssel ugyan, de megoldódott a dolog. Én meg magyarázkodjak...
Már jelezetm a dolgot a foxpost felé, de eddig még nem jött válasz. 2 perce is próbáltam, de semmi...
Pedig nagyon szeretem a foxpostot, ezenkívül még soha semmilyen gond nem volt vele. Majd jelezzétek, ha tudtok valami okosat...
Sziasztok!
polyikswody
IDÉZET(polyikswody @ 2017-09-18 12:31) *
Sziasztok!

Láttam, hogy más is küzd a foxposttal. Nem csak címiratot nem küld, de még kódot sem ad a csomagautomatához két napja. Legalábbis nekem. Legutóbb is volt ilyen, jeleztem a foxpost felé, felhívtak, de a fiatal srác (hangja alapján) csak hümmögött. Majd két napos késéssel ugyan, de megoldódott a dolog. Én meg magyarázkodjak...
Már jelezetm a dolgot a foxpost felé, de eddig még nem jött válasz. 2 perce is próbáltam, de semmi...
Pedig nagyon szeretem a foxpostot, ezenkívül még soha semmilyen gond nem volt vele. Majd jelezzétek, ha tudtok valami okosat...
Sziasztok!

És még mindíg semmi! Segítség!!! Itt a sok csomag én meg nem tudok semilyen foxpostos kódot kérni!
zsanna88888
Sziasztok!
sajnos nem tudok uj témát kezdeni...csak a foxposttal olyan észrevételem van,hogy vagy rossz az automata vagy már délelőtt 10-kor tele vannak. ma bejártam fél budapestet 3 automatából egybe tudtam feladni kettő küldeményt. aztán az is megtelt...ez igy nagyon keserves feladási mód. cipelem gyerekkel a buszrol buszra villamosra a csomagokat. tegnap ami nálunk közel van az rossz volt péntek óta...természetesen megmondta az ügyfélszolgálat,hogy mindenkinek a választása ,hogy mivel postáz. tehát nem kell ezzel postázni. könnyü igy beszélni az emberrel. csak ennyit akartam.
szép napot.
VateraBenz
IDÉZET(zsanna88888 @ 2017-09-26 13:42) *
Sziasztok!
sajnos nem tudok uj témát kezdeni...

Miért kívánt új témát kezdeni? A jelenlegi nem jó?
Ada811230
Hát én most csalódtam a Foxpostban, pedig mindig ezt használom. Ma fel akartam egy csomagot adni, a pénzt szépen leemelték a számlámról, az ajtó ki sem nyílt és a csomagot nem tudtam elhelyezni. Felhívtam az ügyfélszolgálat ot hogy mi a gondom, a hölgy kérdezte hogy mit írt ki az autómata, mondtam hogy a monitorra az volt kiírva ? Sikertelen, próbálja meg később.? a terminálra pedig hogy fizetve, aztán a hölgy közölte hogy a pénzt visszakapom mert valószínű azonnal meg is szakadt az utalás, én hiába mondtam többször is hogy a telefonomon a bank jelezte hogy a pénzt már levették és az ablak ki sem nyílt, ő csak mondta és mondta ugyanazt. Mégegyszer nem mertem megpróbálni, de most nem tudom hogy kaphatom vissza az összeget.
dazsu956
Nekem is nagy csalódás volt a mai napon a Foxpost. Reggel be szerettem volna tenni a kis méretű csomagomat a Csepel Pláza automatájába és az összes fiók foglalt volt. A vevő 790.-Ft-ot utalt a postázásra, de már a plusz 200 Ft-ot is ráfizettem volna, csak valahová be tudjam tenni a csomagot. Sajnos nem sikerült. A nagyobb csomagost nem próbáltam, mert az sokkal drágább lett volna. Jóval később visszamentem, előttem ürítettek ki egy fakkot és így sikerült berakni a küldendő kis csomagot . A Foxtpost átvette a Webox-ot is és ugyanakkor nem bővítették a férőhelyeket. Régebben a Webox-al soha nem volt ilyen jellegű problémám. Valami megoldást kellene találniuk erre a problémára, mert szerintem a jövő hónaptól még nagyobb lesz a forgalmuk és így nem fog működni a rendszer. Végül szerencsém volt, de nem tudom ilyenkor mi van, fel kell ülni a tömegközlekedési eszközökre és végigjárni nagy Budapestet, hová sikerül besuvasztani a csomagomat? Nem nagyon szeretném! Feléjük is jelezni fogom a problémámat.
maci196
Üdv Mindenkinek!

Foxpost házhoz. Hétfő reggel két sms, mai napon érkezik a csomag. Nem jött. Kedd....nem jött, délután telefon, hát-hát nem tudjuk, nem érjük el a futárt, de holnap már biztosan............de holnap sem jött. Mérges telefon drága pénzekért hosszú várakozásokkal a foxpostnak, a G4S-nek mert ők a futárjuk. Feljelentést ígértem, beszéltek a futárral, csütörtök délelőtt már hozza.....DE NEM!!!!!!.....telefon ....Elképesztő, nem tudnak válaszolni, csak várjak, megkérdezem a foxpostos ügyfélszolgálatost, hogy ő mikor tenne feljelentést, úgy őszintén.........MAXIMÁLIS HÜLYÉNEKNÉZÉSSEL.....ő nem tenne feljelentést, várna (de meddig) na erre berágtam és letettem, mondom pénteken nincs időm, de hétfőn rendőrség. Péntek du 4 kor telefon......futár vagyok viszem a csomagot. Megkérdeztem, magánál volt egy hétig? Nem, én csak ma kaptam meg. TEHÁT G4S és FOXPOST házig ELKERÜLENDŐ!!!!!!!! Persze csak akkor ha túl nyugodt az életetek és kell egy kis izgalom.
dombaii
Ma történt meg harmadszor 1 héten belül, hogy nem sikerült az AUCHAN M5- nél található Foxpost automatába betennem egy kis csomagot, mert nem volt szabad hely. Kíváncsiságból végig próbáltam a összes méretet, de még az XL-es is foglalt volt. Közben találkoztam két hölggyel, akik szintén próbálkoztak, már többször az előző napokban, de nekik sem sikerült. Ha most ennyire telítettek az automaták, mi lesz Karácsony előtt?? Tavaly is volt gond, de úgy ahogy sikerült a feladás. Miért nem lehet sűrűbben üríteni az automatákat a forgalmasabb helyeken? Azt hiszem, hogy én inkább törölni fogom a termékeimnél a választható szállítási lehetőségek közül a Foxpost-ot. Mind az automatát, mind pedig a házhoz fuvart. :-((
Havanagi
Ma megint nehézségeim voltak az automatával.Előttem valakinek lefagyott a rendszer, se ki-se be,majd hívásra az ügyfélszolgálat újraindította.Jelzett össze-vissza, hibás kódot, majd hosszú kísérletezgetések után sikerült megcsinálni a tranzakciót.Még azért azt remélem,hogy a bankkártyát nem nyúlta le kétszer.Ez csak akkor derül ki napok múlva,ha le lesz könyvelve a fszámlán.Jó lenne,ha az is naprakészen működne.De nem, az sem.
Minden csak félig-meddig működik ebben az országban,bóvli ,slendrián
szinten.
Mvago701
IDÉZET(Ada811230 @ 2017-10-01 23:23) *
Hát én most csalódtam a Foxpostban, pedig mindig ezt használom. Ma fel akartam egy csomagot adni, a pénzt szépen leemelték a számlámról, az ajtó ki sem nyílt és a csomagot nem tudtam elhelyezni. Felhívtam az ügyfélszolgálat ot hogy mi a gondom, a hölgy kérdezte hogy mit írt ki az autómata, mondtam hogy a monitorra az volt kiírva ? Sikertelen, próbálja meg később.? a terminálra pedig hogy fizetve, aztán a hölgy közölte hogy a pénzt visszakapom mert valószínű azonnal meg is szakadt az utalás, én hiába mondtam többször is hogy a telefonomon a bank jelezte hogy a pénzt már levették és az ablak ki sem nyílt, ő csak mondta és mondta ugyanazt. Mégegyszer nem mertem megpróbálni, de most nem tudom hogy kaphatom vissza az összeget.


Szia!

Ugyanígy jártam az Auchan Soroksár automatánál, 2 hete...Állítólag hetente egyszer indítanak visszautalást...Kíváncsi vagyok... blink.gif
Bigdept
IDÉZET(Havanagi @ 2017-10-10 18:23) *
Még azért azt remélem,hogy a bankkártyát nem nyúlta le kétszer.Ez csak akkor derül ki napok múlva,ha le lesz könyvelve a fszámlán.

Nincs netbank? Azon szerintem látszik a zárolt összegeknél azonnal.
Havanagi
Nincs netbankom,nem is lesz.Egy sima online banknak is tudnia kellene a naprakész szolgáltatást.
Bigdept
IDÉZET(Havanagi @ 2017-10-11 10:13) *
Nincs netbankom,nem is lesz.Egy sima online banknak is tudnia kellene a naprakész szolgáltatást.

confused.gif
A netbank alatt azt értem, hogy bankja webes alkalmazása, amelyen keresztül eléri a számlájához kapcsolódó szolgáltatásokat. Ezt tudomásom szerint minden bank ingyenesen biztosítja, amelyiknek van ilyen. Mi az a sima online bank?
webkereskedo
IDÉZET(Havanagi @ 2017-10-11 10:13) *
Nincs netbankom,nem is lesz.Egy sima online banknak is tudnia kellene a naprakész szolgáltatást.

Milyen az az online bank, ami nem a neten van?
Havanagi
IDÉZET(Bigdept @ 2017-10-11 19:50) *
confused.gif
A netbank alatt azt értem, hogy bankja webes alkalmazása, amelyen keresztül eléri a számlájához kapcsolódó szolgáltatásokat. Ezt tudomásom szerint minden bank ingyenesen biztosítja, amelyiknek van ilyen. Mi az a sima online bank?



Bocs, a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) vagyok, a mobilbankra gondoltam.Na,az nem lesz.Egyébként több,mint 20 éve van netbankom-
twinpix
Jó napot kedves emberek! Van valakinek tapasztalata arról hogyan lehet Foxpost kódot illetve a Foxpost rendelést törölni? Inkább DPD-t választanék...
Üdv

twinpix
MenViki
IDÉZET(Mvago701 @ 2017-10-10 19:40) *
Szia!

Ugyanígy jártam az Auchan Soroksár automatánál, 2 hete...Állítólag hetente egyszer indítanak visszautalást...Kíváncsi vagyok... blink.gif



Üdv!
Nagyot csalódtam a Foxpost-ban!Régóta ajánlottam mindenkinek, milyen praktikus és kedvező az ára..1 hete várom a csomagom Budaörsre!Ma kaptam egy sms-t, hogy holnap menjek oda x-y idő között és akkor átvehetem..ezért nem postással rendeltem a csomagot!Az automatának pont az a lényege, hogy bármikor átvehetem 3 napon belül!
Többet biztos, hogy nem velük kérem a csomagom!Az MPL automatába 90 forinttal volt drágább és 1 nap alatt megkaptam!!
Üdv,
Viki
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.