0 0
Kategóriák
Részletes keresés

HR SSC Specialista (HR Operations)

Termékkód: 2701415168

Ez a hirdetés lejárt!

Munkavégzés helye:
Debrecen
Munka jellege:
teljes munkaidő
Hirdetésfeladás:
2019.02.12. 00:00:00
A hirdető pozitív visszajelzéseinek aránya: %
Értékeléseinek száma: 0
Munkavégzés helye (település): Debrecen
Keres/Kínál: Kínál



Dinamikusan bővülő globális HR Shared Services csapatunkba keressük új munkatársunkat HR SSC Specialista munkakörbe. Csapatunk a National Instruments globális HR és vezetői szervezetét támogatja széleskörűen, kapcsolatot tart a munkavállalókkal, részt vesz folyamatok kialakításában és üzemeltetésében, illetve a folyamatos fejlesztésben.



A HR SSC Specialista (HR Operations) támogatja a szervezetet kiválasztással, beléptetéssel, belső változásokkal kapcsolatos teendők ellátásával.



A munkatárs továbbá együttműködik a HR szervezeten belül Business Partnerekkel és HR Specialistákkal, munkavállalókkal és vezetőkkel a National Instruments európai és amerikai irodáiból, illetve a HR szervezetet támogató egyéb csapatokkal. 



Főbb felelősségi kör:




  • Munkavállalókat érintő adminisztratív folyamatok kialakítása és üzemeltetése

  • Az alábbi területekhez kapcsolódó szervezési és kommunikációs feladatok ellátása:

  • Toborzás-kiválasztáshoz kapcsolódó szervezési és adminisztratív feladatok

  • Beléptetéshez szükséges folyamatok és kapcsolattartás az NI leendő munkavállalóival

  • Belső szervezeti változások nyomonkövetése és adminisztrációja

  • Munkavállalói igazolások és szerződések készítése

  • Kompenzációs feladatok utánkövetése

  • Professzionális HR támogatást külföldi vezetőinknek és munkatársainknak

  • Riportok és kimutatások készítése

  • Munkavállalói esetekhez kapcsolódó kapcsolattartás a cég egyéb támogató funkcióival, úgymint pénzügy, utazási csoport stb.



A munkakör betöltéséhez szükséges:




  • Felsőfokú végzettség (Alap- vagy mesterképzésen szerzett diploma)

  • 1-3 éves szakmai tapasztalat nagyvállalati környezetben, Shared Services vagy HR területen

  • Tapasztalat riportok készítésében

  • MS Office alkalmazások ismerete, MS Excel gyakorlott használata

  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, szolgáltatás menedzsment szoftverek ismerete előny

  • HR folyamatok/funkciók ismerete előnyt jelent 



Kompetenciák:




  • Erős kommunikációs készség angolul és magyarul, írásban és szóban egyaránt

  • Képesség önálló munkavégzésre és csapatmunkára, valamint külföldi csapattagokkal való kapcsolattartásra

  • Képesség bizalmas információkkal való munkavégzésre

  • Precizitás, megbízhatóság

  • Rendszerszemlélet, jó kooperációs készség

  • Jól szervező, agilis személyiség