Milyen feladatokra számíthatsz náluk?
A marketingstratégia kialakítása és a vezetőséggel való elfogadtatása
Online és offline kampányok tervezése és menedzselése
Közösségi média (LinkedIn, Facebook), hírlevél és Google Ads kampányok tervezése, lebonyolítása (írás, szerkesztés, szegmentálás, elemzés, optimalizálás)
Az innoTMS brandjének folyamatos építése, erősítése
Marketingtrendek figyelemmel kísérése, új eszközök és lehetőségek beépítése a folyamatokba
Szakmai események, konferenciák követése, megjelenések és események szervezése
Közreműködés a cég CSR és belső marketing tevékenységének megvalósításában
Kreatív anyagok gyártásának koordinálása
Felhasználói és hírlevél adatbázisok gyűjtése, karbantartása
Kampányokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok pontos ellátása, riportok készítése
Vezetők szakmai tájékoztatása (projektek előrehaladása, meetingek eredményei, egyéb szakmai információk)
Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a cég többi részlegével
Várják jelentkezésed amennyiben:
Legalább 1-3 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel
Van jártasságod az online és offline kampányok megvalósításában, magabiztos tudással rendelkezel a szükséges eszközök használatában
Adatvezérelt a gondolkodásod, tudod hogyan vezesd, mérd és optimalizáld a kampányokat
Kreatív a szemléleted és mindig van valamilyen jó ötleted
Könnyen tudsz kapcsolatot teremteni, illetve kommunikálni vezetőkkel és munkatársakkal egyaránt
Proaktív vagy és önálló, de a csapatmunka sem okoz nehézséget
Legalább középfokú angol nyelvtudással, illetve B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
Nem elvárás, de előny, ha:
Rendelkezel fuvarozásban, szállítmányozásban, logisztikában szerzett bármilyen tapasztalattal (de ha nem, akkor sincs probléma, hiszen a náluk lévő több éves tapasztalatot és tudást megosztják veled)
Miért érdemes hozzájuk csatlakozni:
Fiatalos, befogadó szakmai légkör vár, ahol az ötleteidet és javaslataidat szívesen fogadják
Inspiráló, modern irodai környezetben dolgozhatsz
A cég pénzügyileg stabil vállalkozás, AAA tanúsítvánnyal rendelkezik, melyre csupán a hazai vállalkozások 0,63 %-a jogosult
Minőségi munkavégzéshez szükséges eszközöket (laptop, mobiltelefon, szoftverek) biztosítanak számodra
Szakmai és egyéni fejlődésed egyaránt támogatják
Csapatépítő tréningek és céges rendezvények várnak
Munkavégzés helye:
Szeged
Munkaidő:
Hétfőtől péntekig tartó rugalmas munkaidő-beosztásra számíthatsz, amelyben a home office lehetősége is biztosított
Jelentkezés módja:
Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat az alábbi ?Jelentkezés? gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.