Csatlakozzon debreceni partnerünk csapatába!
Feladatok / Tasks
Technikai támogatási interakciók értékelése (telefonhívások, e-mailek, chat-ek), beleértve a technikai pontosságot, az ügyfélszolgálati minőséget és a vállalati szabványok betartását
Célzott coaching terv készítése a csapat vezetőivel együtt a kollégák technikai készségeinek fejlesztésére
Terméktudás folyamatos frissítése a támogatott eszközökkel kapcsolatosan
Minőségbiztosítás felügyelete (kapcsolatmonitorozás, értékelés, kalibrálás)
Visszajelzés nyújtása a menedzsment számára, valamint segítés a problémamegoldásban és fejlesztési javaslatokban
A csapat tájékoztatása a releváns szabályzatok, folyamatok és műszaki dokumentációk kapcsán
Minőségi trendek elemzése és teljesítményértékelések készítése a csapat fejlődése érdekében
Amit nyújtunk / Offer
Versenyképes fizetés és cafeteria
Modern, barátságos irodai környezet
Csapatépítő programok és szabadidős tevékenységek
Hosszú távú karrierlehetőség egy stabil, nemzetközi vállalatnál