Fizess vagy fogadj pénzt PayPallal a Vaterán!
Kérdésed van? Segítségre lenne szükséged? A Vatera Segítség oldalain minden fontos információt megtalálsz azzal kapcsolatban, hogy használd a PayPalt a Vaterán. Megnézem »

Miért jó, ha a PayPalt használod a Vaterán?

Adataid biztonságban vannak

A PayPal hatékony titkosítási módszereket használ a pénzügyi információk védelmére. A Vateránál a bankkártyád adatai nem kerülnek letárolásra, a teljes fizetési folyamat a PayPal rendszerén keresztül történik, a Vatera csupán arra kap felhatalmazást, hogy ha vásárolsz egy terméket, egy gombnyomással indíthass fizetést az eladó felé.

Nincsenek rejtett költségek

A vásárló számára semmilyen többletköltséggel nem jár a kártyás fizetés. Az eladó költsége pedig a PayPal díjtáblázatában feltüntetett tranzakciós díj, ezt a díjat a PayPal a fizetés során levonja a vásárlás összegéből, tehát az eladó már a tranzakciós díjjal csökkentett összeget kapja meg a számlájára.

Eladóként és vásárlóként is védve vagy az esetleges károktól:

Vevőként

Pénzvisszafizetés, ha nem vagy elégedett a vásárlásoddal Ha PayPal-lal fizeted ki a megvásárolt terméket az eladónak, a PayPal Vevővédelem [Buyer Protection] automatikusan véd:
ha nem kapod meg a terméket, vagy nem vagy elégedett vele (pl. hibás, törött), visszaigényelheted a pénzed.

Amennyiben ilyen problémád van, lépj be PayPal fiókodba, kattints a bal oldalon található Hibaelhárító Központra [Resolution Center], és kövesd az alábbi lépéseket:
  • Vitanyitás [Open a Dispute]
  • A fizetést követő 180 napon belül vitára bocsáthatod a vásárlást, ezzel jelzed a problémád a Paypal felé.
  • Reklamáció benyújtása [Escalate a Dispute to a Claim] Ha a Vitanyitást követő 20 napon belül nem rendeződik a probléma az eladóval, jelezd a PayPalnak. Ezután a PayPal dönt az adott reklamációval kapcsolatban, és ha az elbírálásuk szerint jogos a benyújtott reklamáció, visszafizetik neked a megfelelő összeget.
Tudj meg többet »


Ingyenes visszaküldés Nem megfelelő a megvásárolt termék, és megbeszélted az eladóval, hogy visszaküldöd neki? Ilyen esetekben, ha PayPallal fizettél, visszaigényelheted a postaköltséget, amit visszaküldéskor fizettél. Ehhez csak annyi szükséges, hogy aktiválod egy kattintással a PayPal Visszáru postaköltség visszatérítés [PayPal Refunded Returns] programját. Ezután, ha PayPallal fizetsz vásárláskor, de vagy elégedett a termékkel, és az eladó visszavásárolja azt, akkor kövesd az alábbi lépéseket:
  • Küldd vissza a terméket az eladónak, és őrizd meg a feladási bizonylatot.
  • A PayPal oldalán a termék vásárlását követő 14 napon belül jelentsd be igényed a visszáru postaköltség visszaigénylésre: töltsd ki a nyomtatványt itt, és csatolj hozzá egy képet a csomagfeladási bizonylatról (postai bizonylat, futárszámla), amellyel igazolod, hogy visszaküldted a terméket.
Ha a PayPal elfogadta igénylésed, a postaköltség összegét 10 napon belül visszautalja a számládra. Tudj meg többet »

Eladóként

Védelem a reklamációk okozta veszteségektől A PayPal Eladói Védelem programja segít megvédeni az eladókat a vevői reklamációk és visszatérítések okozta veszteségektől. Az Eladói Védelem az alábbi feltételekkel vehető igénybe:
  • A bejelentés időpontjában az eladó már elküldte a terméket a vevő címére, amely a Paypal tranzakció adataiban szerepel, valamint megkapta a vevő PayPal számlájáról a termék teljes vételárát egy összegben kifizetve.
  • Jogosulatlan fizetések esetén az összeg visszaigényléséhez az eladónak igazolnia kell, hogy postázta a terméket (mivel nem tudhatta, hogy az egy feltört fiókból érkezett). Ha a vevő azt állítja, hogy nem érkezett meg a termék, akkor az eladónak az átvételi igazolást kell bemutatnia.
  • Minden reklamációval és visszatérítéssel kapcsolatos ügyed áttekintheted PayPal fiókodban a Hibaelhárítási központra kattintva (az Eszközök [Tools] menüben). Kattints a “Probléma bejelentése” gombra, válaszd ki az érintett tranzakciót, jelöld be a probléma típusát, és nyújtsd be kérelmed a PayPalnak, hogy segítsen megoldani azt.
Tudj meg többet »

3 vásárlóból 2 azt mondja, hogy többet vásárolna online, ha a csomagvisszaküldés ingyenes lenne. A PayPal fizetéssel értékesítő eladók biztosíthatják vásárlóiknak ezt a nagyszerű lehetőséget a PayPal Visszáru postaköltség visszatérítés [PayPal Refunded Returns] programnak köszönhetően. A szolgáltatás ingyenes az eladóknak és a vásárlóknak is. Tudj meg többet »