Pénzvisszafizetés, ha nem vagy elégedett a vásárlásoddal
Ha PayPal-lal fizeted ki a megvásárolt terméket az eladónak, a PayPal
Vevővédelem [Buyer Protection] automatikusan véd:
ha nem kapod meg a terméket, vagy nem vagy elégedett vele (pl. hibás, törött), visszaigényelheted a pénzed.
Amennyiben ilyen problémád van, lépj be PayPal fiókodba, kattints a bal oldalon található Hibaelhárító Központra [Resolution Center], és kövesd az alábbi lépéseket:
- Vitanyitás [Open a Dispute]
A fizetést követő 180 napon belül vitára bocsáthatod a vásárlást, ezzel jelzed a problémád a Paypal felé.
- Reklamáció benyújtása [Escalate a Dispute to a Claim]
Ha a Vitanyitást követő 20 napon belül nem rendeződik a probléma az eladóval, jelezd a PayPalnak. Ezután a PayPal dönt az adott reklamációval kapcsolatban, és ha az elbírálásuk szerint jogos a benyújtott reklamáció, visszafizetik neked a megfelelő összeget.
Tudj meg többet »
Ingyenes visszaküldés
Nem megfelelő a megvásárolt termék, és megbeszélted az eladóval, hogy visszaküldöd neki? Ilyen esetekben, ha PayPallal fizettél, visszaigényelheted a postaköltséget, amit visszaküldéskor fizettél.
Ehhez csak annyi szükséges, hogy aktiválod egy kattintással a
PayPal Visszáru postaköltség visszatérítés [PayPal Refunded Returns] programját.
Ezután, ha PayPallal fizetsz vásárláskor, de vagy elégedett a termékkel, és az eladó visszavásárolja azt, akkor kövesd az alábbi lépéseket:
- Küldd vissza a terméket az eladónak, és őrizd meg a feladási bizonylatot.
- A PayPal oldalán a termék vásárlását követő 14 napon belül jelentsd be igényed a visszáru postaköltség visszaigénylésre: töltsd ki a nyomtatványt itt, és csatolj hozzá egy képet a csomagfeladási bizonylatról (postai bizonylat, futárszámla), amellyel igazolod, hogy visszaküldted a terméket.
Ha a PayPal elfogadta igénylésed, a postaköltség összegét 10 napon belül visszautalja a számládra.
Tudj meg többet »