H0 villanymozdony az ÖBB 1670.02
Az 1670-es sorozatú mozdonyok szokatlan kerékelrendezésükkel (1A)' Bo(A1)' az ÖBB járműparkjában különleges státuszt kaptak. A két középső hajtótengely szilárdan a vázba van rögzítve, a külső hajtótengelyek is
A szomszédos futótengelyek mindegyike forgóvázat alkot.
A mozdonyokat eleinte gyorsvonati közlekedésre szánták, különösen a Salzburg és Innsbruck közötti útvonalon.
Az 1670.02-t 1928-ban a linzi Krauss & Co mozdonygyár építette. Székhelye Innsbruckban volt 1965-től egészen 1980 szeptemberéig, és a végéig fenyőzöld színvilágban, ÖBB logó nélkül használták.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Jellemzők: Hosszú tetős változat
Gumi borítású ablakok
ÖBB logó nélküli változat
Fenyőzöld színű változat először PluX22 interfésszel
felszerelve a vezetőfülke világítása Digitális módban kapcsolható
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, fehér zárófény ? Epoche: IV ? Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony ? Korosztály: 15 éves kortól ? Kupplung: NEM szár ? LüP/LüK: 167 mm ? Megépítési méret: H0 ? Táp-rendszer: Digitális DC hanggal ? Vasúttársaság: ÖBB
Mennyiség: 1 db
(Egységár: 174 990 Ft/db)