Miben segíthetünk?

Mit tegyek hogy a vásárlás lehetőleg problémamentes legyen?

- Alaposan vizsgáld meg azt a terméket, amire licitálni szeretnél. Ha felmerülne bármilyen kérdésed a termékkel kapcsolatban, érdeklődhetsz felőle az Eladónál a terméklapon keresztül a "Kérdezzen az eladótól" szövegre kattintva.
- Szerezz információkat arról az eladóról, akivel a jövőben üzletet fogsz kötni. Nézd meg az Eladói Vissszajelzési mutatóknál az Eladó minősítését, ahol elolvashatod a többi felhasználó értékelését a vele korábban kötött ügyletekkel kapcsolatban.
- Győződj meg arról, hogy nincsenek-e félreértések a szállítási költségek fizetésével, a fizetési feltételekkel és a fizetési móddal kapcsolatban, valamint egyéb fontos részleteket illetően.
- Csak akkor licitálj, ha minden felmerülő kérdésére választ kaptál.
- Ismeretlen vagy visszajelzésekkel még nem rendelkező eladó esetében, (nagyobb értékű vagy különleges termékek adásvétele kapcsán pedig különösen) ajánlott hogy ne utald el előre a vételárat. Csakis személyes átvételbe egyezz bele vagy kérj olyan biztosítékokat az eladótól, amelyekkel egy esetleges félreértés esetén bonyodalmak nélkül lehet tisztázni a kialakult helyzetet. Például, kérd el a pontos címét az eladónak, ellenőrizd, hogy valóban elérhető e azon a címen, kérj fotókat és részletes leírást, esetleges szériaszámot (a gyártók honlapján, emailben sok esetben ez alapján azonosítható a termék) arról a termékről, amelyet az eladó biztosít a számodra.
További segítségre van szükséged?