Miben segíthetünk?
Vatera szállítást választottam, hogy kapom meg az eladott termékek árát?
Ha Vatera Szállítást választottál a termékedhez, a termék vételárát automatikusan átutaljuk neked a bankszámládra, miutánet a vevő átvette a rendelését, vagy vevővédelemmel ellátott termék esetén az átvételt követően a vevő 72 órán belül visszajelezte nekünk, hogy a termékkel mindent rendben talált, vagy az átvételt követő 72 óra visszajelzés nélkül eltelt, ekkor automatikusan sikeresként zárjuk a tranzakciót. Ha vevővédelem keretében panaszt nyújt be a vevő, a kifizetést mindaddig visszatartjuk, amíg a vevővédelmi panasz le nem zárul.
A bankszámlaszámodat megadhatod a hirdetés feltöltése során egyesével, használhatod a szállítási sablonban is, vagy ezek hiányában automatikusan azt a bankszámlaszámot fogjuk alapul venni, amit a fiókodban rögzítettél.
Fontos, hogy szállítási sablonjaidban mindig az aktuális bankszámlaszámod szerepeljen, ezzel ugyanis elkerülhetőek a későbbi kellemetlenségek!