Miben segíthetünk?
Használd a Vatera által nyújtott kiemelési lehetőségeket
Félkövér kiemelés terméklistában
15%-kal növeli meg eladásodnak sikerességét! A Vatera tapasztalatai alapján, amennyiben a termék nevét vastag betűvel szedik, vagyis igénybe veszik a Félkövér kiemelés funkciót az eladás sokkal sikeresebb. A félkövér betűvel szedett terméknév látványosan emelkedik ki mind a kategória listákban, mind a kereső találati listájában!
Terméknév lista elejére vétele
20%-kal nőhet a terméket megtekintők száma! Amennyiben igénybe veszed ezt a funkciót terméked akár a kategóriákon belüli lista, akár a kereső által felkínált lista elején fog szerepelni, tehát első lesz az érdeklődő által megtekintett termékek közül! Ez kiemelten fontos, hisz internetes kutatások bizonyítják, hogy egy-egy lapozásnál az olvasók közel fele eltűnhet, vagyis feladja, és nem lapoz tovább vagy lapozás előtt megtalálja, amit keresett, a terméket!
5 perces termékhosszabbítás
A vaterás aukcióknál tipikusan megfigyelhető, hogy a termék felkerülését követően érkezik a licitek egy jelentős része, míg a másik jelentős hányad a "lecsapás", vagyis a licitálás lezárását megelőző 15 percben. Ekkor "élesedik a küzdelem" és licitálnak azok, akik szeretnék a terméket megvásárolni. A szolgáltatás alapértelmezettként nem él azt az eladó tudja külön díjazásért igénybe venni! Ha szeretnéd a termékért kapható legnagyobb összeget elérni, ez a funkció sokat segíthet, hiszen minden, az aukció aktuális utolsó 5 percében érkező licit hatására a licit megtételének időpontjától 5 percre tolódik ki a lezárulás pillanata.
1 Ft-os aukció
6-7-szeres látogatottság!A legtöbb vásárló böngészését az 1 Ft-os kikiáltási árral induló termékeknél kezdi! Ez az egyik leghatékonyabb és ingyenes marketing eszköz a Vaterán! Ezek a termékek érik el a legnagyobb látogatószámot, itt licitálnak a legtöbben, és itt alakulnak ki a legvadabb küzdelmek. Így az sem meglepő, hogy ezek a termékek rendszeresen reális piaci áron kelnek el!
Bekeretezés
Kerettel veszi körül a hirdetésedet a listaoldalakon, hogy a kereső tekintetek jobban megakadjanak rajta!
Alcím a listázókban/terméklapon
Már a listaoldalon 50 karakterrel többet jelentethetsz meg termékedről! Az alcím használata jelentősen növelheti a terméedre kattintók számát.
Színes kiemelés
A termék neve a listaoldalakon narancssárga háttércsíkkal jelenik meg, kiemelve a terméket a többi közül.
15%-kal növeli meg eladásodnak sikerességét! A Vatera tapasztalatai alapján, amennyiben a termék nevét vastag betűvel szedik, vagyis igénybe veszik a Félkövér kiemelés funkciót az eladás sokkal sikeresebb. A félkövér betűvel szedett terméknév látványosan emelkedik ki mind a kategória listákban, mind a kereső találati listájában!
Terméknév lista elejére vétele
20%-kal nőhet a terméket megtekintők száma! Amennyiben igénybe veszed ezt a funkciót terméked akár a kategóriákon belüli lista, akár a kereső által felkínált lista elején fog szerepelni, tehát első lesz az érdeklődő által megtekintett termékek közül! Ez kiemelten fontos, hisz internetes kutatások bizonyítják, hogy egy-egy lapozásnál az olvasók közel fele eltűnhet, vagyis feladja, és nem lapoz tovább vagy lapozás előtt megtalálja, amit keresett, a terméket!
5 perces termékhosszabbítás
A vaterás aukcióknál tipikusan megfigyelhető, hogy a termék felkerülését követően érkezik a licitek egy jelentős része, míg a másik jelentős hányad a "lecsapás", vagyis a licitálás lezárását megelőző 15 percben. Ekkor "élesedik a küzdelem" és licitálnak azok, akik szeretnék a terméket megvásárolni. A szolgáltatás alapértelmezettként nem él azt az eladó tudja külön díjazásért igénybe venni! Ha szeretnéd a termékért kapható legnagyobb összeget elérni, ez a funkció sokat segíthet, hiszen minden, az aukció aktuális utolsó 5 percében érkező licit hatására a licit megtételének időpontjától 5 percre tolódik ki a lezárulás pillanata.
1 Ft-os aukció
6-7-szeres látogatottság!A legtöbb vásárló böngészését az 1 Ft-os kikiáltási árral induló termékeknél kezdi! Ez az egyik leghatékonyabb és ingyenes marketing eszköz a Vaterán! Ezek a termékek érik el a legnagyobb látogatószámot, itt licitálnak a legtöbben, és itt alakulnak ki a legvadabb küzdelmek. Így az sem meglepő, hogy ezek a termékek rendszeresen reális piaci áron kelnek el!
Terméklink a nyitólapon
A kiemelés használatával a termék a Vatera.hu főoldalán is megjelenik. A főoldalon a szponzorált Aukciók rovatban egyszerre 8 aukció jelenik meg. Az az aukció jelenik meg a főoldalon a "Szponzorált aukciók" rovatban, amelynél a "Terméklink a nyitólapon" kiemelés meg van jelölve és még legalább fél óráig aktív. Az ezeken feltételeknek megfelelő és a legközelebb befejeződő száz aukcióból jelenik meg véletlenszerűen nyolc.
A kiemelés használatával a termék a Vatera.hu főoldalán is megjelenik. A főoldalon a szponzorált Aukciók rovatban egyszerre 8 aukció jelenik meg. Az az aukció jelenik meg a főoldalon a "Szponzorált aukciók" rovatban, amelynél a "Terméklink a nyitólapon" kiemelés meg van jelölve és még legalább fél óráig aktív. Az ezeken feltételeknek megfelelő és a legközelebb befejeződő száz aukcióból jelenik meg véletlenszerűen nyolc.
Bekeretezés
Kerettel veszi körül a hirdetésedet a listaoldalakon, hogy a kereső tekintetek jobban megakadjanak rajta!
Alcím a listázókban/terméklapon
Már a listaoldalon 50 karakterrel többet jelentethetsz meg termékedről! Az alcím használata jelentősen növelheti a terméedre kattintók számát.
Színes kiemelés
A termék neve a listaoldalakon narancssárga háttércsíkkal jelenik meg, kiemelve a terméket a többi közül.
Aktuális díjtáblázatunkat a következő oldalon tekintheted meg: https://www.vatera.hu/info/dijtablazat
Figyelem!
Az "Ajánlott aukciók" között egy bizonyos algoritmus alapján (pl. a felhasználó által korábban megtekintett terméklapokat figyelembe véve) "véletlenszerűen" jelenik meg 4 árverés. Itt tehát nem egy külön termékkiemelési lehetőség eredményeként szerepelnek a tételek, ezért ez a szolgáltatás díjmentes.
További segítségre van szükséged?