Miben segíthetünk?

Felszólítást kaptam, pedig már befizettem a számlám összegét

Piacterünk naprakészen könyveli felhasználóink befizetéseidet. Kérjük, a számla befizetésekor vedd figyelembe, hogy a különböző fizetési módoknál rövidebb-hosszabb átfutási idővel kell számolni:
- Bankkártyával történő fizetésnél a tranzakció sikeressége után néhány percen belül jóváírásra kerül az összeg felhasználói fiókod egyenlegén.
- Banki átutalás esetén jellemzően az utalástól számított 2 munkanapon belül kerül jóváírásra a befizetett összeg felhasználói egyenlegeden.

Amennyiben a kiállított számlán feltüntetett fizetési határidőt meghaladta a befizetés, és az összeg nem került még jóváírásra, illetve erről felszólítást is kaptál, úgy kérjük a bizonylat jól látható másolatát juttasd el részünkre. Ha netbankon keresztül utaltál, úgy kérjük, készíts képernyőmentést a tranzakcióról, mert a bemásolt sorokat nem tudjuk bizonylatként elfogadni.
A befizetést igazoló bizonlyat elküldéséhez vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, majd a megkeresést visszaigazoló automatikus üzenetünkre válaszolva csatold a bizonylatot. A csatolt fájl mérete ne haladja meg a 2 MB-ot, és formátuma lehetőleg jpg/png/pdf legyen.

Miért javasoljuk a bankkártyás fizetést a banki átutalással szemben?
- Mert az online kártyás fizetéshez nem szükséges internetbank szolgáltatással rendelkeznie;
- Mert az online kártyás fizetés ugyanolyan SSL titkosítási eljárású, elkülönült oldalon történik, mint az internetbanki átutalás;
- Mert a bankkártyás fizetés menete gyorsabb, egyszerűbb és kényelmesebb.

A Vatera ajánlásával:
Engedd meg, hogy felhívjuk figyelmedet a Simple online bankkártyás fizetési szolgáltatására, amellyel gyorsan és kényelmesen egyenlítheted ki számládat.
További információk a Simple online bankkártyás fizetésről >>

Fontos információk:
- Ha a fizetési határidő közeleg, úgy érdemes a fennálló tartozást bankkártyás fizetéssel kiegyenlítened, mivel a sikeres tranzakciót követő pár percen belül jóváírásra kerül a befizetett összeg.
- Banki átutalás esetén minden esetben a felhasználói nevedhez tartozó egyedi számlaszámodra utalj. Egyedi bankszámlaszámodat személyes oldalad Fiókom > Számlázás > Számlázott tételek menüpontjában találod meg.

További segítségre van szükséged?