Miben segíthetünk?
Hogyan fizethetem be a tartozásom?
1. Bankkártyával történő fizetés a Vatera ajánlásával
A legnépszerűbb és leggyorsabb fizetési mód a Vaterán, mellyel a befizetett összeg néhány percen belül jóváírásra kerül felhasználói egyenlegeden.
A Simple online, bankkártyás fizetési szolgáltatásának használata felhasználóink számára díjmentes. Ennek köszönhetően a banki utalással szemben, tranzakciós díj fizetése nélkül rendezheted számláidat.
A Simple használatával el tudod menteni bankkártya adataidat. Ennek köszönhetően pedig lehetőséged nyílik számláidat néhány kattintással rendezni, vagy akár azt is beállíthatod, hogy kiállításra kerülő számláid automatikusan kiegyenlítésre kerüljenek.
Fontos tudnod, hogy bankkártya adataid a Simple rendszerében kerülnek eltárolásra!
Ha számláidat bankkártyával szeretnéd befizetni, akkor jelentkezz be személyes oldaladra, majd lépj a Fiókom > Számlázás > Számlázott tételek menüpontba és kattints az "Összes hátralék befizetése", vagy egy adott számla mellett található "Befizetem" gombra.
További információk a Simple online bankkártyás fizetésről >>
2. Banki utalás
Ezzel a fizetési módszerrel a befizetett összeg az átutalástól számított maximum két munkanapon belül jóváírásra kerül felhasználói egyenlegeden.
Nagyon fontos, hogy tartozásodat a 11703006-25997307-00000000 bankszámlaszámra utald át, a KÖZLEMÉNYBEN PEDIG MINDIG TÜNTESD FEL A SZÁMLA SORSZÁMÁT (ALL-xxxxxxxx/xx), mert csak így tudjuk befizetésedet a fiókodnál jóváírni! (Számlád sorszámát a személyes menü Fiókom -> Számlázás -> Számlázott tételek menüpont alatt találod meg)!
3. Postán kérhető rózsaszín csekk
Amennyiben a fent megjelölt fizetési módok egyikén sem tudod rendezni tartozásod, akkor postai rózsaszín csekken keresztül is befizetheted hátralékodat. Ebben az esetben azonban az összeg jóváírása akár öt munkanapot is igénybe vehet.
Az összeg megfelelő azonosításához fontos, hogy a csekken az alábbi adatok szerepeljenek:
- Big2 Platform Kft.
- a 11703006-25997307-00000000 bankszámlaszám, a KÖZLEMÉNYBEN PEDIG MINDIG TÜNTESD FEL A SZÁMLA SORSZÁMÁT (ALL-xxxxxxxx/xx), mert csak így tudjuk befizetésedet a fiókodnál jóváírni! (Számlád sorszámát a személyes menü Fiókom -> Számlázás -> Számlázott tételek menüpont alatt találod meg)!
További hasznos információk
Közelgő fizetési határidő esetén érdemes a bankkártyás fizetést választani, ellenkező esetben ugyanis a befizetés ellenére is korlátozás alá kerülhet felhasználói fiókod, hiszen az összeg jóváírása több napot is igénybe vehet.
Lehetőség van egyszerre, nagyobb összeget is átutalni Vatera egyenlegedre, melyet későbbi számláid kiegyenlítésére használhatsz fel, ezzel elkerülve a fizetési felszólításokat és az esetleges korlátozásokat.
A fizetési mód kiválasztásakor kérjük, mindenképpen vedd figyelembe a fent megadott jóváírási határidőket!
Ha befizetésed a megadott határidőn belül nem kerül jóváírásra vaterás egyenlegeden, úgy az oldal alján található Kapcsolatfelvétel gombra kattintva tudsz segítséget kérni Ügyfélszolgálatunktól.