Miben segíthetünk?

Hogyan jelezzem, hogy sikeres vagy sikertelen volt a tranzakció?

A tranzakció sikerességére vonatkozó információt személyes menüjben Fiókom > Értékelések > Nem értékelt oldalon keresztül tudod jelezni a Vatera felé, a Tranzakció sikeresen lezárult? kérdésre válaszolva. Az adásvétel sikerességének, illetve sikertelenségének megfelelően jelöld meg az IGEN vagy a NEM opciót.

Amennyiben a leütést (tehát az aukció zárulását) követő 30 napon belül sikertelen megjelölés mellett adod le értékelésedet, úgy a rendszer nem számít fel jutalékot a tranzakcióval kapcsolatban.
Fontos tudnod, hogy ha eladóként a zárulástól számított 30 napon belül nem adsz le értékelést, úgy a Vatera jogosult a 30. napot követő naptól a tranzakciót sikeresnek tekinteni. A sikeres visszajelzést, vagy a Vatera általi sikeresnek minősítést követően az adott tranzakció sikerességét illetően a Vatera utólagos reklamációt nem fogad el!

További segítségre van szükséged?