Miben segíthetünk?

Hogyan segít a Vatera Vevővédelem?

Ha az általad megrendelt termékhez tartozik vevővédelem, probléma esetén számíthatsz ránk!

Honnan tudhatom, hogy az általam kiválasztott termékre vonatkozik a Vatera Vevővédelem?
A Vatera Szállítással- és ezáltal Vatera Vevővédelemmel rendelkező termékeket egy "V" betűt tartalmazó pajzs ikon jelöli és minden esetben szerepel mellette, hogy a vételár mellett mekkora összegű vevővédelmi díj kerül felszámításra a tranzakció során.

Mennyit kell fizetnem a Vatera Vevővédelemért?
A Vatera Vevővédelem díja az alábbiakból tevődik össze: fix 350 Ft + a termék vételárának 3%-a.

Milyen panaszok esetén segít nekem a Vatera Vevővédelem?
Egy vásárlással kapcsolatban abban az esetben tudsz vevővédelmi panaszt benyújtani, ha a termék sérülten, hiányosan érkezett hozzád vagy annak állapota, színe, mérete jelentősen eltér a hirdetésben leírtakról, a hirdetés képein látottaktól. Vevővédelmi panaszodat abban az esetben is benyújthatod, ha a csomagod eltűnt.

Kérünk, ügyelj arra, hogy az alábbi esetekben panaszodat nem tudjuk elfogadni, így továbbra is nagyon fontos, hogy alapos körültekintéssel, a termék leírását elolvasva és a fotókat megvizsgálva vásárolj:

  • úgy véled, hogy a termék nem eredeti;
  • nem nyerte el a tetszésedet (pl. nem áll jól, túl nagy vagy kicsi, nem illik a lakásodba, nem kompatibilis az eszközeiddel, stb....);
  • panaszodat a termék kézhezvételét követő 72 óra lejártát követőenán túl szeretnéd bejelenteni;
  • nem a Vatera erre szolgáló felületén nyújtod be a panaszt;
  • az átvételt követően megerősítetted, hogy a terméket megfelelőnek találtad;
  • a termék megfelel a hirdetésben szereplő leírásnak, képeknek vagy attól csak kismértékben tér el;
  • ha nem jelölted meg a termékkel kapcsolatos problémát, eltérést, illetve nem igazoltad azt megfelelően az ügyfélszolgálat felé;
  • a terméket a visszaküldés előtt asználtad vagy bármilyen módon megváltoztattad;
  • a panaszod közvetlenül a szállítási szolgáltatóval szemben érvényesítendő.

Pontosan mi lesz a vevővédelmi panaszom elbírálásának folyamata?

  • Személyes fiókodban a csomag kézhezvételét követő 72 órán belül jelezned szükséges, ha a termékkel kapcsolatban probléma merült fel. Ekkor meg kell majd adnod a panasz típusát, csatolnod kell az azt igazoló fotókat és röviden le kell írnod, hogy mit tapasztaltál. Mindezek mellett arra is lehetőséged lesz, hogy jelezd az eladó felé, milyen megoldást tartasz elfogadhatónak;
  • Az eladót azonnal értesítjük a panaszról, amire 72 órája lesz érdemben válaszolni;
  • Ha az eladó elfogadja az általad felkínált megoldási javaslatot, vagy esetleg másikat ajánl fel, ami számodra is megfelelőnek bizonyul, a folyamat a megegyezéseteknek megfelelően zárul;
  • Ha az eladó nem fogadja el a panaszodat vagy 72 órán belül nem reagál arra, úgy az automatikusan a Vatera Ügyfélszolgálatához kerül, és 30 napon belül a rendelkezésre álló adatok alapján dönt, vagy azok hiányában az ügyfélszolgálat további információt kér be, majd dönt a panaszról.

Ha vevővédelmi panaszom van, milyen megoldási lehetőségek közül választhatok?

Megállapodhattok abban az eladóval, hogy

  • a terméket visszaküldöd és annak vételárát visszakapod;
  • a vételár visszafizetése mellett a terméket is megtarthatod, vagy
  • az árcsökkentést választjátok, így a kapott terméket egy alacsonyabb áron megtarthatod.

Ha a fenti lehetőségek egyikében állapodunk meg, milyen díjak járnak nekem vissza?

  • Ha a termék visszaküldésében állapodtok meg az eladóval, úgy a termék árát fizetjük vissza számodra a termék visszaküldését követően;
  • Ha arra a megállapodásra juttok, hogy a terméket megtartod, úgy ugyancsak a termék árát fizetjük majd vissza számodra és a termék is nálad marad;
  • Amennyiben az árcsökkentést választjátok, úgy a termék vételárából visszakapod az árcsökkentéssel érintett összeget, és a termék is nálad marad.
További segítségre van szükséged?