Miben segíthetünk?
Vatera Vevővédelem - Hogyan kaphatom vissza a pénzemet?
Pénzvisszatérítést csak abban az esetben kérhetsz, ha a vevővédelmi panaszod egy Vatera Vevővédelemmel ellátott termékkel kapcsolatban merült fel.
A Vatera vevővédelemmel kapcsolatos részletekért kattints IDE.
Ha a panaszkezelés során az eladóval sikerült megállapodnotok- agy épp ellenkezőleg, az eladóval történő egyeztetés nem vezetett eredményre és nem született megállapodás, így a panaszod a Vatera Ügyfélszolgálathoz került, aki a javadra döntött és elfogadta a panaszodat, az alábbi visszatérítésre számíthatsz:
Esemény |
Díj típusa |
Aki eredetileg megfizeti |
Akinek kifizetésre vagy visszafizetésre kerül |
Az Eladó nem kérte le a szállítókódot a megszabott határidőn belül. |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vevő |
Termék ára |
Vevő |
Vevő |
|
Szállítás díja |
Vevő |
Vevő |
|
Az Eladó lekérte a szállítókódot, azonban a csomagot nem adta fel a megszabott határidőn belül. |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vevő |
Termék ára |
Vevő |
Vevő |
|
Szállítás díja |
Vevő |
Vevő |
|
A Vevő nem veszi át a csomagot a kézbesítés során. |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vatera |
Termék ára |
Vevő |
Vevő ? csökkentve a visszaküldés díjával |
|
Szállítás - és visszaküldés díja |
Vevő |
Szállítási Szolgáltató |
|
Elveszett a csomag a szállítás során. |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vatera |
Termék ára |
Vevő |
Vevő |
|
Szállítás díja |
Vevő |
Vevő |
|
Panasszal él a Vevő a kiszállítás után és a csomag visszaküldésében állapodnak meg az Eladóval. |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vatera |
Termék ára |
Vevő |
Vevő |
|
Szállítás díja |
Vevő |
Szállítási Szolgáltató |
|
Visszaküldés díja |
Eladó |
Szállítási Szolgáltató |
|
Panasszal él a Vevő a kiszállítás után és a vételár Vevő részére visszafizetésében és a Termék Vevő általi megtartásában állapodnak meg az Eladóval. |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vatera |
Termék ára |
Vevő |
Vevő |
|
Szállítás díja |
Vevő |
Szállítási Szolgáltató |
|
Panasszal él a Vevő a kiszállítás után és a Termék árának csökkentésében állapodnak meg az Eladóval. |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vatera |
Termék ára |
Vevő |
Eladó (Jutalékkal csökkentett összeg kerül kifizetésre) |
|
Vevő (különbözet visszafizetése) |
|||
Szállítás díja |
Vevő |
Szállítási Szolgáltató |
|
Panasszal él a Vevő és az Ügyfélszolgálati eljárás során az Eladó javára születik döntés. |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vatera |
Termék ára |
Vevő |
Eladó (Jutalékkal csökkentett összeg kerül kifizetésre) |
|
Szállítás díja |
Vevő |
Szállítási Szolgáltató |
|
Panasszal él a Vevő és az Ügyfélszolgálati eljárás során a Vevő javára születik döntés. |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vatera |
Termék ára |
Vevő |
Vevő |
|
Szállítás díja |
Vevő |
Szállítási Szolgáltató |
|
Visszaküldés díja |
Eladó |
Szállítási Szolgáltató |
|
A Termék visszaküldése esetén az Eladó nem fizeti meg a visszakézbesítési (szállítási) díjat |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vatera |
Termék ára |
Vevő |
Vevő |
|
Szállítás díja |
Vevő |
Vevő |
|
A Termék visszaküldése esetén a Vevő nem küldi vissza határidőben a Terméket |
Vatera Vevővédelem |
Vevő |
Vatera |
Termék ára |
Vevő |
Eladó |
|
Szállítás díja |
Vevő |
Szállítási Szolgáltató |
|
Visszaküldés díja |
Eladó |
Szállítási Szolgáltató |
A visszatérítést minden esetben arra a bankkártyára kapod majd meg, amelyet a fizetés során használtál.
Mi történik ha a terméket vissza kell küldeném az eladó részére?
Amennyiben a panaszkezelés során az eladóval abban egyeztetek meg, hogy a terméket visszaküldöd, a szállítási kód lekérése az eladó feladata lesz. Miután a kódot megkaptad, kérjük, 72 órán belül add fel a csomagot, és figyelj arra, hogy a határidőt ne lépd túl! Ha a csomag nem kerül feladásra a megadott időn belül, a vevővédelmi panasz automatikusan lezárásra kerül, a termék vételárát pedig az eladónak fizetjük majd ki.