Miben segíthetünk?

Vatera Vevővédelem - Hogyan kaphatom vissza a pénzemet?

Pénzvisszatérítést csak abban az esetben kérhetsz, ha a vevővédelmi panaszod egy Vatera Vevővédelemmel ellátott termékkel kapcsolatban merült fel.
A Vatera vevővédelemmel kapcsolatos részletekért kattints IDE.

Ha a panaszkezelés során az eladóval sikerült megállapodnotok- agy épp ellenkezőleg, az eladóval történő egyeztetés nem vezetett eredményre és nem született megállapodás, így a panaszod a Vatera Ügyfélszolgálathoz került, aki a javadra döntött és elfogadta a panaszodat, az alábbi visszatérítésre számíthatsz:

Esemény

Díj típusa

Aki eredetileg megfizeti

Akinek kifizetésre vagy visszafizetésre kerül

Az Eladó nem kérte le a szállítókódot a megszabott határidőn belül.

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vevő

Termék ára

Vevő

Vevő

Szállítás díja

Vevő

Vevő

Az Eladó lekérte a szállítókódot, azonban a csomagot nem adta fel a megszabott határidőn belül.

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vevő

Termék ára

Vevő

Vevő

Szállítás díja

Vevő

Vevő

A Vevő nem veszi át a csomagot a kézbesítés során.

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vatera

Termék ára

Vevő

Vevő ? csökkentve a visszaküldés díjával

Szállítás - és visszaküldés díja

Vevő

Szállítási Szolgáltató

Elveszett a csomag a szállítás során.

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vatera

Termék ára

Vevő

Vevő

Szállítás díja

Vevő

Vevő

Panasszal él a Vevő a kiszállítás után és a csomag visszaküldésében állapodnak meg az Eladóval.

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vatera

Termék ára

Vevő

Vevő

Szállítás díja

Vevő

Szállítási Szolgáltató

Visszaküldés díja

Eladó

Szállítási Szolgáltató

Panasszal él a Vevő a kiszállítás után és a vételár Vevő részére visszafizetésében és a Termék Vevő általi megtartásában állapodnak meg az Eladóval.

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vatera

Termék ára

Vevő

Vevő

Szállítás díja

Vevő

Szállítási Szolgáltató

Panasszal él a Vevő a kiszállítás után és a Termék árának csökkentésében állapodnak meg az Eladóval.

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vatera

Termék ára

Vevő

Eladó

(Jutalékkal csökkentett összeg kerül kifizetésre)

Vevő

(különbözet visszafizetése)

Szállítás díja

Vevő

Szállítási Szolgáltató

Panasszal él a Vevő és az Ügyfélszolgálati eljárás során az Eladó javára születik döntés.

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vatera

Termék ára

Vevő

Eladó

(Jutalékkal csökkentett összeg kerül kifizetésre)

Szállítás díja

Vevő

Szállítási Szolgáltató

Panasszal él a Vevő és az Ügyfélszolgálati eljárás során a Vevő javára születik döntés.

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vatera

Termék ára

Vevő

Vevő

Szállítás díja

Vevő

Szállítási Szolgáltató

Visszaküldés díja

Eladó

Szállítási Szolgáltató

A Termék visszaküldése esetén az Eladó nem fizeti meg a visszakézbesítési (szállítási) díjat

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vatera

Termék ára

Vevő

Vevő

Szállítás díja

Vevő

Vevő

 

A Termék visszaküldése esetén a Vevő nem küldi vissza határidőben a Terméket

Vatera Vevővédelem

Vevő

Vatera

Termék ára

Vevő

Eladó

Szállítás díja

Vevő

Szállítási Szolgáltató

Visszaküldés díja

Eladó

Szállítási Szolgáltató

A visszatérítést minden esetben arra a bankkártyára kapod majd meg, amelyet a fizetés során használtál.

Mi történik ha a terméket vissza kell küldeném az eladó részére?
Amennyiben a panaszkezelés során az eladóval abban egyeztetek meg, hogy a terméket visszaküldöd, a szállítási kód lekérése az eladó feladata lesz. Miután a kódot megkaptad, kérjük, 72 órán belül add fel a csomagot, és figyelj arra, hogy a határidőt ne lépd túl! Ha a csomag nem kerül feladásra a megadott időn belül, a vevővédelmi panasz automatikusan lezárásra kerül, a termék vételárát pedig az eladónak fizetjük majd ki.

További segítségre van szükséged?